boeiequote:
Ja de anonimiteit is ver te zoekenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
boeiejullie hebben toch stuk voor stuk onze hyves al gevonden
![]()
was dat mathilde's kont, in je topic van vannacht?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:55 schreef DuTank het volgende:
Schijt aan, is juist wel lachen dat je elkaar kenten die privacy boeit me geen reet, het enige wat ik hier post over mezelf is of een voorschutte actie, zoals die pet bijna in de hens, of iets verzonnen
neequote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
was dat mathilde's kont, in je topic van vannacht?
quote:
was het een intro dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:04 schreef DuTank het volgende:
ja kan wel een naam gaan noemen, maar je kent haar toch niet
Noujaa! Trustequote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:25 schreef DuTank het volgende:
ik ben in ieder geval wel pitten
buenas noches
ja, ik heb een heel depressief topic gemaaktquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zat wat te lezen over "actie" op een broodverpakking en brood dat blijft liggen
Leven jullie nog?
Een topic over je pens?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, ik heb een heel depressief topic gemaakt
samen naar de sportschool dan? kunnen we elkaar aan het werk houden, anders schiet het toch niet opquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een topic over je pens?
Ik moet ook weer gaan sporten
van hetzelfdequote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou dat helpt dan al helemaal niks.Pfft word gewoon al moe als ik aan fitness denk
Succes met je pens, weltruste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |