Scanner is kapot, er zijn geen klusjes en om 4 uur BBQquote:
Eensquote:
2 uur en 20 minuten over gedaan, stelletje idiote vakantiegangers die niet kunnen rijden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow nu al
Lekker kut die files zo vroeg, succes
Triest is dat he? Die caravans zijn nog erger. Helemaal vol met eten, auto draait 10.000 touren onderhand en ze komen maar niet vooruitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
2 uur en 20 minuten over gedaan, stelletje idiote vakantiegangers die niet kunnen rijden.
Heb vanaf utrecht dezelfde volgepakte Renault Megane 4 x ingehaald en ik heb continue rechts gereden
Voor de kenners. Is dit een Jan de Groot?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAAHAAAA EEN BOSSCHE BOL IN EEN BOSCH TOPIQUE
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAAHAAAA EEN BOSSCHE BOL IN EEN BOSCH TOPIQUE
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
2 uur en 20 minuten over gedaan, stelletje idiote vakantiegangers die niet kunnen rijden.
Heb vanaf utrecht dezelfde volgepakte Renault Megane 4 x ingehaald en ik heb continue rechts gereden
Zover ik zie nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor de kenners. Is dit een Jan de Groot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zover ik zie niet
Die chocolade ziet er niet uit.Voor mijn gevoel is dit inderdaad een AH-bol ofzo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
C1000 heeft ook van die vieze meuk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is dit inderdaad een AH-bol ofzo..
Ja hij is te lelijk die chocoladequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is dit inderdaad een AH-bol ofzo..
Nop, was het gezellig?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:45 schreef Deceit het volgende:
en mensen hier gsiteren nog uitgeweest?
Taveerne ook?
Lekker kort, had je net zo goed niet kunnen gaan slapen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:54 schreef Deceit het volgende:
Maar om te stappen tot het einde en van half 6 tot 7 uur slapen is geen goede combi
mooi, je komt wel langs de opium dan hequote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:12 schreef BarrieButsers het volgende:
JAAAA IK BEN OVER![]()
![]()
![]()
Tering wat ben ik blij
Sorry moest het kwijt.
Werkse werkende mensen!
Vanavond helaas niet meerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mooi, je komt wel langs de opium dan he
Ik weet ook niet hoe jij eruit zietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:25 schreef DuTank het volgende:
Ik vind het niet eerlijk dat BB nu weet hoe wij eruit zien, maar andersom niet. Toch maumau?
alsof je mijn fobo niet hebt gechecktquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe jij eruit ziet
jawelquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vanavond helaas niet meer![]()
Morgen wel
nee inderdaadquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:25 schreef DuTank het volgende:
Ik vind het niet eerlijk dat BB nu weet hoe wij eruit zien, maar andersom niet. Toch maumau?
Haal ik nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hee!
Je hoeft nog maar 20 minuten
que pasa?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:43 schreef kutkabouter het volgende:
oke vanavond waarschijnlijk toch niet uit
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:43 schreef kutkabouter het volgende:
oke vanavond waarschijnlijk toch niet uit
Sinds wanneer mag je bij de Shell barbecuen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:12 schreef bijdehand het volgende:
Ik had net BBQ, doorbetaaldHeb vanaf kwart over 12 niet meer gewerkt
Sinds ik er niet meer werk en nu bij m'n vader in Uden werk (voorlopig)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je bij de Shell barbecuen?
Haha bij je vader werken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sinds ik er niet meer werk en nu bij m'n vader in Uden werk (voorlopig)
Waarom haat? Je kan alles flikken en je krijgt nog meer betaald dan de rest ook!quote:
Ik krijg goed betaald voor het werk dat ik doe ja. En ik zit de hele dag op fok en msn dus tsjaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom haat? Je kan alles flikken en je krijgt nog meer betaald dan de rest ook!
Toch?
toch maar wel gegaan dus?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:12 schreef bijdehand het volgende:
Ik had net BBQ, doorbetaaldHeb vanaf kwart over 12 niet meer gewerkt
Ha die Fedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:17 schreef FedExpress het volgende:
Goedeavond BB!![]()
Al flink feest gevierd?![]()
nee hoor, lekker rustig aan xDquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ha die Fed![]()
Nee, zoek het niet haha
Jij nog de tent op zn kop gezet?
Moet je ook niet naar de pantoffel gaanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:13 schreef kutkabouter het volgende:
of je zoent met een vrouw van 14 jaar ouder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een avond
het was ergens buiten, niks pantofelquote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Moet je ook niet naar de pantoffel gaan
Smidse danquote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het was ergens buiten, niks pantofel
ook nietquote:
dat welquote:
In mijn geval zou dat een vrouw van 45 zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:13 schreef kutkabouter het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een avond
HIGH FIVE!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:13 schreef kutkabouter het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een avond
Idem dito.quote:
Ben ik nogsteeds lief?quote:
Dat mag jij zeggen.quote:
Moet ik dat van mezelf zeggenquote:
Ja.Ik zeg dat ook van mezelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja.Ik zeg dat ook van mezelf
Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:
Niet. High Five!quote:
Goedemiddagquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:02 schreef Deceit het volgende:
goedemorgen
Hun haal ik waarschijnlijk niet, Fresku welquote:
Waarom haal je dat nou weer niet?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hun haal ik waarschijnlijk niet, Fresku wel
Kan moeilijk in mn eentje gaan. 'n vriendin moet tot 3 werken en de rest nog later dus vandaarquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom haal je dat nou weer niet?Je zit hier een beetje uit je neus te vreten!
aaah joh, ga gewoonquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan moeilijk in mn eentje gaan. 'n vriendin moet tot 3 werken en de rest nog later dus vandaar![]()
En je kan nu ook al gaan he
Een maat van mij kent hem, stuurde mij ook een nummertje van hem... Even kijken of ik het er nog op heb staan. Maar hij is wel goedquote:
Oke chill, ben benieuwd vanavondquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:26 schreef DuTank het volgende:
Heb het helaas niet meer... Maar al die DJ's zijn allebei aan hoor. Code Red is ook een baas
Dan moet iemand je weer gaan vangen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |