JIJ!quote:
Niks. Had je niet verwacht in dit schone topicquote:
Ja als ik hem toevallig zie in Nieuwe Topics, dan kom ik altijd wel even langsquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niks. Had je niet verwacht in dit schone topic
Hehe. Rosmalen 4-evah hequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja als ik hem toevallig zie in Nieuwe Topics, dan kom ik altijd wel even langs
Nee, ook niet bij de September ofzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:06 schreef DuTank het volgende:
RosmalenDe September
En ben je wel eens bij Komt Goed geweest?
September kun je nog wel eens lekker chillen op de vrijdagavond hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ook niet bij de September ofzo
moet je bij ST zijn. Dat is de koningin van de OP hier.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:59 schreef Deceit het volgende:
ben ik niet nieuw in de OP..
NOU NOU
POE POE
anyway, ben dus uit bed, half uur gedoucht en nu klaar voor de dag! aja eerst maar s aankleden
Een jailbaitbende dus?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
September kun je nog wel eens lekker chillen op de vrijdagavond hoor
Maar dat Komt Goed is een Rosmalense Cinq en Opium gemixt.
Nja, meer van die boeren met oorbelletjes en er zijn ook wel sletjes, maar of zo 18- zijn weet ik niet..quote:
18+ is ook goed hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, meer van die boeren met oorbelletjes en er zijn ook wel sletjes, maar of zo 18- zijn weet ik niet..
gisteren was trouwens wel jailbaitbende in de silvaquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
18+ is ook goed hoorHoef alleen geen sletjes
Was schoolfeest toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
gisteren was trouwens wel jailbaitbende in de silva
Ik zat ernaastquote:
Ciaoquote:
Drinken.quote:
Vriend en vriendin die jij niet kentquote:
Jaajaaaquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vriend en vriendin die jij niet kent
Van mij hoef je het niet te gelovenquote:
stuur even hivs via msnquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van mij hoef je het niet te geloven
Waarom zou ikquote:
Keuringsdienst van Waren voor dame in kwestie.quote:
Oh die is allang goedgekeurd hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Keuringsdienst van Waren voor dame in kwestie.
Niet door mijquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh die is allang goedgekeurd hoor.
Ik weet op wat voor soort meisjes jij valt dus het zou nog best een belediging zijn zeg maarquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet op wat voor soort meisjes jij valt dus het zou nog best een belediging zijn zeg maar
Al die sletjes op wie je geildequote:
Valt best mee hoor, gisteren wel zo eentje gepakt trouwensquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Al die sletjes op wie je geildeZo van: lekker hendig.
Jou kennende een brugklassertje die te dronken was om nee te zeggenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, gisteren wel zo eentje gepakt trouwens
Nee, 5e klassertje, die nu over is naar de 6equote:Op donderdag 15 juli 2010 16:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jou kennende een brugklassertje die te dronken was om nee te zeggenBen je serieus trots dat je een sletje kan krijgen?
Maar wel een sletje? Dat je trots bent...quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, 5e klassertje, die nu over is naar de 6eEn het was een oude bekende, dus beetje saai... Maar ja.
Uhm ja, zij is wel een sletje, maar ik ben er niet trots op neequote:Op donderdag 15 juli 2010 16:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar wel een sletje? Dat je trots bent...
Omg dit is nog sadder dan het Stedelijk zelf.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Uhm ja, zij is wel een sletje, maar ik ben er niet trots op nee
Want ik ben verliefd op haar![]()
![]()
Drank is een excuusquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg dit is nog sadder dan het Stedelijk zelf.
Nu gooi je het op drank. Was je op school ook altijd dronken toen je met die 2eklassers stond? En in Amsterdam zitten vast wel sletjes ja, en als jij daar zin in hebt moet je ze allemaal doen maar da's best sneu eik.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Drank is een excuus.
Maar weet je Ron, ik ga psychologie doen in AmsterdamDaar zitten pas sletjes
Ik voel haat maat, wat is ditquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu gooi je het op drank. Was je op school ook altijd dronken toen je met die 2eklassers stond? En in Amsterdam zitten vast wel sletjes ja, en als jij daar zin in hebt moet je ze allemaal doen maar da's best sneu eik.
Niks haat. Maar ik vind het gewoon triestquote:
wegens een chagrijnige bui is die opgeschoven naar morgen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:55 schreef FedExpress het volgende:
gaat lekker hierwat is er gebeurd met complimentjesdag bdh?
Ron. Luister. Ik heb tot mei vorig jaar een relatie gehad. Toen hossel periode. Toen weer korte relatie. Dat was tot januari, nu dus weer hossel periode. Dan maakt het niet uit wat je hosselt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niks haat. Maar ik vind het gewoon triestWanhopig ofzo
Jij bent er zo eentjequote:Op donderdag 15 juli 2010 16:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ron. Luister. Ik heb tot mei vorig jaar een relatie gehad. Toen hossel periode. Toen weer korte relatie. Dat was tot januari, nu dus weer hossel periode. Dan maakt het niet uit wat je hosselt.
omg, je bent volwassen gewordenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent er zo eentjeNou laatmaar, het maakt toch niet uit wat ik er van vindt
![]()
Gij bent hier de grootstequote:Op donderdag 15 juli 2010 17:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een stel spamsletten zijn jullie zeg.
Ik ben de hele dag weggeweest.quote:
Normaal gesproken danquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag weggeweest.Alleen tussendoor 1x gezwaaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
ik dacht dat jij een vriendin hadquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ron. Luister. Ik heb tot mei vorig jaar een relatie gehad. Toen hossel periode. Toen weer korte relatie. Dat was tot januari, nu dus weer hossel periode. Dan maakt het niet uit wat je hosselt.
vindtttttttquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent er zo eentjeNou laatmaar, het maakt toch niet uit wat ik er van vindt
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:00 schreef BarrieButsers het volgende:
BDH, denk maar zo dat de sletjes ook op zn tijd een beurt moeten hebbenEn als hij diegene is die hem er graag in hangt tsja
![]()
![]()
Vindtquote:
sukkolquote:
quote:
nee, hiphopquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Gaat er iemand nog naar reggae/hip hop in Duketown?
Hiphop.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:11 schreef BarrieButsers het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hiphop.Ik ben toch geen neger man.
tuurlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:11 schreef BarrieButsers het volgende:
negerquote:
Hiphopquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:11 schreef BarrieButsers het volgende:
ben jij geen sletje?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Het word nog druk zeg.
En sletjes zijn sowieso ranzig
Eens. Sletjes zijn echt de smerigste wijven die je kan hebben. Een beetje hard to get kan er niet eens vanaf.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Het word nog druk zeg.
En sletjes zijn sowieso ranzig
En het wijf zelf verdient er niet eens aan. Kan je beter achter het raam gaan staan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Sletjes zijn echt de smerigste wijven die je kan hebben. Een beetje hard to get kan er niet eens vanaf.
quote:
breezerslet = hele goedkope hoerquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En het wijf zelf verdient er niet eens aan. Kan je beter achter het raam gaan staan.
Iemand regelen omdat het makkelijk is
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eh tfoe wat is jouw probleem kankermatti?
Zit een verschil of je je voor een pakje peuken laat neuken of je verdient er ¤75 euro ofzo mee.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
breezerslet = hele goedkope hoer
in feite doen ze dat dus al
goed puntquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lopen er in de stad niet genoeg?
nee daar lopen er geen (meer)quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of Hedikhuizen, lekker dicht bij je kiet.
Ach balen, over 15 jaar misschien wel weerquote:
dan ben ik 34quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach balen, over 15 jaar misschien wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |