Lekkerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:35 schreef sproetjes het volgende:
tis indd hitsig warm, daarom lik ik nu maar aan een ijsje
Ehm hoelaat mag ik komenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:37 schreef sproetjes het volgende:
[..]
trouwens, hoe laat kwam je me nu ophalen?
doen we even via pmquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:38 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm hoelaat mag ik komenen de hamvraag waar precies?
Ik sta je weer te plagen en dat zal niet de laatste keer zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Ik zag je net al in WK posten, en wilde je daar een virtueel kusje geven maar ik durfde niet
pas op of ik sta ineens voor je deurquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik sta je weer te plagen en dat zal niet de laatste keer zijn![]()
bij deze
jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
word het de eerste keer dat jullie elkaar irl gaan meeten?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
spannend!Word vast leuk, als ik zie hoe jullie een klik hebben hier in het topic
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey alex ! onze date gaat vast beter worden.
Weet ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
![]()
jongen, als ik het kon betalen was ik dit weekend in limburg geweest, seriues
tassie heeft hem vastgebonden in in haar kelder opgeslotenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:48 schreef nattermann het volgende:
Waar is Argo trouwens gebleven? Nog steeds wanhopig?
welke film?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga mijn film afkijkentot straks
Dat gaat dan weer lang durenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tassie heeft hem vastgebonden in in haar kelder opgeslotendaar mag ie pas weer uit als ie een vriendin heeft
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tassie heeft hem vastgebonden in in haar kelder opgeslotendaar mag ie pas weer uit als ie een vriendin heeft
Niet hierquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
post eens een naaktfoto van jezelf dan?
nou Alex...als er een mooie vrouw in mijn kelder komt is dat geen probleem...alleen hou ik die dan zelf en gooi Argo eruitquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, inderdaad, andere vrouwen dan tassie komen er niet in haar kelder![]()
en die moet hem niet
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:59 schreef sproetjes het volgende:
nondeju, en ik zit hier "opgedirkt" voor dat feestje, met een lange legging want t zou er stikken van de muggenen nu kan ik mn muggenstick niet vinden voor mn armen
citroen in huis?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:59 schreef sproetjes het volgende:
nondeju, en ik zit hier "opgedirkt" voor dat feestje, met een lange legging want t zou er stikken van de muggenen nu kan ik mn muggenstick niet vinden voor mn armen
maar dan komt argo terug in het topicquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:00 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nou Ales...als er een mooie vrouw in mijn kelder komt is dat geen probleem...alleen hou ik die dan zelf en gooi Argo eruit
oh ik heb daar geen last van...ik heb mijn selectieve leesfunctie ingesteldquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar dan komt argo terug in het topic
met een pimp abbo kun je iemand daadwerkelijk blokkerenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh ik heb daar geen last van...ik heb mijn selectieve leesfunctie ingesteld
nah zo erg is t nog niet en ik ga geen geld uitgeven voor iets wat ik prima zelf kanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met een pimp abbo kun je iemand daadwerkelijk blokkeren
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nah zo erg is t nog niet en ik ga geen geld uitgeven voor iets wat ik prima zelf kan
slimquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nah zo erg is t nog niet en ik ga geen geld uitgeven voor iets wat ik prima zelf kan
ikkan geen domme woordgrappen met hor bednekenquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
slim
[..]
ikkan geen domme woordgrappen met hor bedneken
na een minuut in haar gezicht.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:38 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm hoelaat mag ik komenen de hamvraag waar precies?
Je mag niet dood gaan, ik heb je nodig morgenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:15 schreef sproetjes het volgende:
ik zweet me dood hier, jezus zeg...
en ivo indd die opmerking is wel erg dubbelzinnig
truequote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
och...als hij je daarna wel klaarlikt is er geen probleem toch
ik ben lesbisch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:21 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hoe weet jij nou het is om gelikt te worden?
Wat voor type is dat, ik kom zelden in de kerkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent niet van het type "zingend de kerk in"?
laat je ombouwen :pquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neehee! ik ben een lesbo in een mannenlichaam
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wat voor type is dat, ik kom zelden in de kerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn aarsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:21 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hoe weet jij nou het is om gelikt te worden?
nee,je msnt met ivo, daardoor word je geilquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:23 schreef sproetjes het volgende:
[..]
laat je ombouwen :p
ah ik word geil, ik luister de verkeerde muziek
das niet zo! hijs niet online!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,je msnt met ivo, daardoor word je geil
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:25 schreef sproetjes het volgende:
[..]
das niet zo! hijs niet online!
nee hier word ik geil van:
nah dat doe het niet voor mijquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja nu janu ik over 10 minuten weg moet
dat word een vluggertje!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja nu janu ik over 10 minuten weg moet
ga naar de zuidpoolquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:46 schreef nattermann het volgende:
Verdomme, ik wil regen, sneeuw, ijs, vrieskouInmiddels 31,5 graden hier binnen, en het loopt volgens mij nog steeds op
Het is 32 op mijn kamerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:46 schreef nattermann het volgende:
Verdomme, ik wil regen, sneeuw, ijs, vrieskouInmiddels 31,5 graden hier binnen, en het loopt volgens mij nog steeds op
Lijkt me wel een strak plan. Matje mee, kleren uit, slapen in boxershort in ijskoude lucht. Heerlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga naar de zuidpool
(of naar het magazijn van Mora)
ik wilde dat ik hetzelfde kon zeggenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:47 schreef MPG het volgende:
Fles bier: check
Tuut chips: check
Terras: check
Dubbeldate: morgen, dus check
Life's good.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:47 schreef MPG het volgende:
Life's good.
Das geen pretje hoor, de -25 is wel eff lekker (Mac vriezer) en dan eruit, dikke 60 graden verschil.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga naar de zuidpool
(of naar het magazijn van Mora)
heb zelf ook in een koelcel gewerktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Das geen pretje hoor, de -25 is wel eff lekker (Mac vriezer) en dan eruit, dikke 60 graden verschil.
KABAM das een verschil, breekt het zweet meteen weer uit...
Klap voor je kop iddquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Das geen pretje hoor, de -25 is wel eff lekker (Mac vriezer) en dan eruit, dikke 60 graden verschil.
KABAM das een verschil, breekt het zweet meteen weer uit...
Kansje op een derde dame erbij: checkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:47 schreef MPG het volgende:
Life's good.
bel mij maar... ga ik in het Fries terug kallenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:57 schreef Joysa het volgende:
Ik heb zin om Venloos te praten, maar niemand om te bellen
Life's even betterquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kansje op een derde dame erbij: check
Heb je nummer nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bel mij maar... ga ik in het Fries terug kallen
ik het jouwe ook nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb je nummer niet
En dan versta ik je niet
Ja, ik dacht ik zeg het evenquote:
Venloos is ook makkelijk te verstaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik het jouwe ook niet
en ik vertsa jou wel
Goed gezegdquote:
Ja, en dan ga ik nu weer, want ik woon helemaal niet in Limburg.quote:
waar is het?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en dan ga ik nu weer, want ik woon helemaal niet in Limburg.
Alexxxxx, ga je mee?
Alexxxxx blijft. Hij is limburgfan. Zie op.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en dan ga ik nu weer, want ik woon helemaal niet in Limburg.
Alexxxxx, ga je mee?
Ok. Sorry. Doeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:15 schreef MPG het volgende:
Ik ga wel. Naar bed. Morgen vroeg op en een lange dag.
Truste
Oooooh! In Utreg.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
nee jullie triple-date!maar MPG wilme er niet bij hebben...
heve fun morgen alle 5 dan maar
Zondag billy idol !quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:01 schreef friekin_ het volgende:
Tiet hee.. Weer een verwijzing naar hete vieze seks in de TT.
Morgen Bospop
Ziek zijn in deze hitte is echt vervelendquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:34 schreef Tassiepassie het volgende:
broeiende hitte![]()
Michel is ziek en hij ligt dus nu ook al in bed
dat doe ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ziek zijn in deze hitte is echt vervelendwens hem beterschap van me.
Ja dat is ook prima. We hoeven ook niet persé naar de stad voor het gezellig te makenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat doe ik![]()
Ik denk dat als hij zich morgen nog zo voelt, ik gewoon thuis in de tuin ene ga drinke Kevvind het anders sneu voor hem.
Je bent van harte welkom trouwens want volgens mij ging verder niemand naar de stad (ook veuls te warm voor) en hier kan ik nog het badje inspringen als ik het niet meer uithoud
nee dat is zeker waarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat is ook prima. We hoeven ook niet persé naar de stad voor het gezellig te maken
Ik zal mijn zwembroek aandoenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee dat is zeker waar![]()
Dan kom je maar lekker hierheen in iets wat nat mag worden
Goedzo want t is echt lekker om laat nog ff erin te springen en dan weer lekker te zittenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zal mijn zwembroek aandoen
Ja lekker afkoelenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Goedzo want t is echt lekker om laat nog ff erin te springen en dan weer lekker te zitten![]()
Moet wel morgenvroeg ff wijjn inslaan want heb nog maar 1 fles in mijn rek en dat is rode...en met dit weer heb zelfs ik liever een gekoelde witte
Ja je kan niet altijd met een korte broek lopenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:52 schreef Ivo1986 het volgende:
Wat zou ik morgen aan doen, Ben aan het twijfelen, moet onder andere nette schoenen hebben en dan heb ik een lange broek nodig
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja je kan niet altijd met een korte broek lopen
Kantoorpikkies in kantoren met aircoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pff en zijn nu zelfs mensen die gewoon in pak lopen op hun werk. Echte warmte bazen zijn het.
Ik was gister gaan kijken in belsj bij een hotel. Daar zijn ook gewoon mensen die er netjes bij lopen en dan geen airco. Je moet er wel een beetje mee om kunnen gaan.quote:
Respectquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was gister gaan kijken in belsj bij een hotel. Daar zijn ook gewoon mensen die er netjes bij lopen en dan geen airco. Je moet er wel een beetje mee om kunnen gaan.
tja, moet het ook wel eens aan, gelukkig hoeft het dan niet 3deligquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pff en zijn nu zelfs mensen die gewoon in pak lopen op hun werk. Echte warmte bazen zijn het.
Ik heb heel vroeger in de keuken gewerkt dus ik weet wat het isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Respect
Ook voor mezelflange broek, te dik t-shirt, dichte schoenen
Terrible. Al is dit geen keuken, maar het komt allemaal door een kapotte airco die te duur is om te laten makenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb heel vroeger in de keuken gewerkt dus ik weet wat het is
Als het netjes moet dan zou ik het zelf meteen goed doen. Maar zo ben ik dan he.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
tja, moet het ook wel eens aan, gelukkig hoeft het dan niet 3deligheb maar zelden klantencontact op kantoor
(en dan meestal onverwacht
) nette spijkerbroek met een bloesje is dan al voldoende gelukkig
Dat is dan weer flink balenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Terrible. Al is dit geen keuken, maar het komt allemaal door een kapotte airco die te duur is om te laten maken
(Kruidvat)
Ik werk op zaterdag wel eens bij de Mac Donalds, 3 vorige zomers was dat ding steed kapot, op sommige plekken 50 graden in de keukenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Terrible. Al is dit geen keuken, maar het komt allemaal door een kapotte airco die te duur is om te laten maken
(Kruidvat)
Dat geklaag van klanten is nog het ergst.. 'Goh, het is wel warm hier hoor'quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik werk op zaterdag wel eens bij de Mac Donalds, 3 vorige zomers was dat ding steed kapot, op sommige plekken 50 graden in de keuken![]()
half jaar geleden heeft de baas er een ton tegenaan gegooid en het werkt nu eindelijk goed, alleen klagen sommige zeur mensen dat het koud is in het restaurant
En dan gaat het stinken bij de MCquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat geklaag van klanten is nog het ergst.. 'Goh, het is wel warm hier hoor'
Ja hou je bek nou maar, daar wordt het niet minder van![]()
En bij de Mac kan het ook goed warm zijn ja!
Vorig jaar heb ik een deel van het platte dak wit geverfd, had meteen een paar graden effectquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat geklaag van klanten is nog het ergst.. 'Goh, het is wel warm hier hoor'
Ja hou je bek nou maar, daar wordt het niet minder van![]()
En bij de Mac kan het ook goed warm zijn ja!
Kom hier mijn dak ook even verven danquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik een deel van het platte dak wit geverfd, had meteen een paar graden effectmaja nu is het in de keuken redelijk uit te houden, een graad of 5 warmer als buiten, in het restaurant een stuk kouder.
Jaja. Ik kan niet wachten tot het zondag isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op met jullie
Ik moet volgende week zaterdag al op de voetbalclub schilderenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kom hier mijn dak ook even verven dan
Plat dak, zon hele dag op slaapkamer raam, no way dat ik daar nog ga slapen vannacht
Dan gaan jullie samen voetbal kijken hequote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jaja. Ik kan niet wachten tot het zondag is
Als je pa het toch kan hoef jij het niet te kunnenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik moet volgende week zaterdag al op de voetbalclub schilderenmaja, heb een reputatie hoog te houden (m'n vader is een echte vakschilder) een mooi vlak kan ik netjes schilderen, maar meer moet je echt niet vragen
laat je pa het doenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik moet volgende week zaterdag al op de voetbalclub schilderenmaja, heb een reputatie hoog te houden (m'n vader is een echte vakschilder) een mooi vlak kan ik netjes schilderen, maar meer moet je echt niet vragen
Hij blijft slapenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan gaan jullie samen voetbal kijken heen meer ?
Laat ons maar weten hoe het is gegaanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij blijft slapen
Maandag heb ik een verrassing voor hem gepland
Ik ontvoer 'm naar een goede platenzaakquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laat ons maar weten hoe het is gegaan
Ben je niet bang dat hij het leest op fok ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ontvoer 'm naar een goede platenzaak
Hij komt hier nooit. Houdt het niet bijquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat hij het leest op fok ?
Verder een heel leuk idee omdat jullie beide zo in de muziek zitten
als hij jou kan bijhouden moet deze reeks geen probleem zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij komt hier nooit. Houdt het niet bij
Hij heeft het ook te druk met jouquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij komt hier nooit. Houdt het niet bij
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als hij jou kan bijhouden moet deze reeks geen probleem zijn
picknickenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Nee echt. Die lurkt hier niet.
Heeft iemand verder nog een leuk idee?
Hij zit eff stil door een hernia, ma hij is aan de beterende handquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je pa het toch kan hoef jij het niet te kunnen
Zoek eens op waarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jamaar maandag ook... de 12e... niet op bospop wellicht, wel in NL...
yeah baby yeahquote:
Dat valt nog wel mee van mijn kantquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yeah baby yeah
06. 223 Alexxxxx
07. 212 Pheno
08. 198 porsche1
09. 193 Pisces29
10. 192 Loveless85
11. 184 the_legend_killer
Paradiso is hier om de hoek zowatquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat is mij te ver , want dinsdag werken
Ja billy is gewoon tofquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Paradiso is hier om de hoek zowat![]()
Maar volgens mij is het uitverkocht
Lul. Heb jij Moz gezienquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja billy is gewoon tof![]()
Ooit zal ik hem vast wel eens live zienis mij ook gelukt met Morrissey
van mijn kantnietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee van mijn kant
ik zit volgende week in amsterdam, bij iets dat ook uitverkocht isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Paradiso is hier om de hoek zowat![]()
Maar volgens mij is het uitverkocht
eugh. Moz moet je in een theater zien.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Echt wel PP ook nog eens
Echt zo vet he
Bijna 100kquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van mijn kantniet
[..]
ik zit volgende week in amsterdam, bij iets dat ook uitverkocht is
Wat dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van mijn kantniet
[..]
Weet ik daarom hoop ik hem nogmaals te kunnen zien als ik de kans krijg.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
eugh. Moz moet je in een theater zien.
Mmz. Laat me raden. De janssebaggeband?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van mijn kantniet
[..]
Vorig jaar stond hij in Nijmegen voor 50 euro.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Weet ik daarom hoop ik hem nogmaals te kunnen zien als ik de kans krijg.
Maar in ieder geval heb ik hem wel al eens kunnen zien
Ik heb altijd het probleem dat ik nooit kan. Ik hoop komend jaar wel meet concerten te gaan bezoeken met vrienden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vorig jaar stond hij in Nijmegen voor 50 euro.
nee... iets waar ik niet vreemd zou kijken als ik jou er tegen kom.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mmz. Laat me raden. De janssebaggeband?
Ehm. Hints? Ik luister zoveelquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee... iets waar ik niet vreemd zou kijken als ik jou er tegen kom.
dat heb ik regelmatigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij hun laatste concert van de stranglers werden ze back stage geroepen om een pint te gaan drinken met zebofkonten
Volgens mij ik nog nooit.quote:
nee... het probleemis dat ik wel klaar ben overal waar ik post exen tegen het lijf te lopen...quote:
Hier in Limburg toch niet ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee... het probleemis dat ik wel klaar ben overal waar ik post exen tegen het lijf te lopen...
ik zat vorieg maand niet voor niks telkens in maastrichtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hier in Limburg toch niet ?
Ja maar die post hier nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zat vorieg maand niet voor niks telkens in maastricht
daar heb ik geen problemen mee.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
niet als de wekker om 9 gaat maja, et koelt ook echt niets af,,,
Zal wel rustig blijven hierquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:28 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga het ook proberen. Flessen water en een natte handdoek naast mijn bed. Morgen Bospop. Rel ze hier nog!!
genietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:28 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga het ook proberen. Flessen water en een natte handdoek naast mijn bed. Morgen Bospop. Rel ze hier nog!!
Check de luisterpaal van 3voor12 of die van Radio6.nl misschien zit er iets tussen van jouw gading!..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
ik wil leuke muziek maar weet niet wat
Ja ik laat je wel weten hoe laat en die vergeet ik nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:01 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ga slapen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie je morgen wel verschijnen Keven vergeet zwembroek niet!
Als het dan nog niet werkt, weet ik het ook niet meer....quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 03:04 schreef Gezicht het volgende:
Ik was net in Geleen bij Glana. Niet overdreven waren zeker 100 menen daar over het hek geklommen om in het buitenzwembad in te breken.
Erwin was ook leuk, maar Fabries maakte er een mooi feestje van.quote:
Ik ben een eckte baas & bikkelquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:47 schreef vosss het volgende:
Hey jij zal wel naar bospop gaan niet?
=edit=
Ja dus
Is dat niet veel te warm?
Dat vraagt om picsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben een eckte baas & bikkel
Maar ja, ik ga straks vast kapot. Ik zie er ook echt festival waardig uit nu
Zal eens een pic maken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat vraagt om pics
Komt die lover van je ook?
Ik ook. Lachen die verjaardag. Begon war slapjes maar hebben uiteindelijk nog met 6 man (grappig genoeg 3 mannen en 3 vrouwen) slap zitten ouwehoeren tot 4.30quote:
Crosby, Stills & Nash en John Fogerty.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:15 schreef candygirl het volgende:
Haai,
nou hitsige warmte zou ik het toch niet meer willen noemen
het enige wat helpt is een koude douche of zwembad![]()
Jullie vananvond nog leuke limburgse stap plannen?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:43 schreef Alexxxxx het volgende:
als ze zo nog een streepje post is ze zwanger
Ik moet werken van 2 tot 5.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:27 schreef nattermann het volgende:
Straks zwemmen bij mijn ouders thuis, samen met Gezicht
jaquote:
Dat is de macht van het internetquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:50 schreef sproetjes het volgende:
tis veel te warm
edit: hoe weet die reclame banner hier op fok nou dat ik gisteren de cd's van disturbed gedownload heb?:P krijg ineens reclame erover te zien
alles word bijgehouden waar je surftquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:50 schreef sproetjes het volgende:
tis veel te warm
edit: hoe weet die reclame banner hier op fok nou dat ik gisteren de cd's van disturbed gedownload heb?:P krijg ineens reclame erover te zien
jammiequote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:42 schreef Tassiepassie het volgende:
tassie heeft net voor keukenprinsesje gespeeld en een megalekkere ubersterke sangria gemaakt voor vanavond. In totaal zo'n 6 a 7 liter en dan nog een kilo vers gesneden fruit erin
Kev je mag pas weg als dat allemaal op isen er zit een liter contreaux in.......
badje opzetten dat helptquote:
ikheb een bad... maar ik ga daar echt niet inmn eendje mee bezig.. de lol van een bad isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
badje opzetten dat helpt
ik duik er steeds in en dan laat ik me in de schaduw drogen. Kan er goed tegen maar zelfs ik ga op dit tijdstip niet in de zon liggen bakken.
Oh leuk komen toch nog 2 vrienden vanavond
Kev...die 2 van de vorige keer
oh met ze 2 is zeker leuk maar voor nu is t puur voor de afkoelingquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ikheb een bad... maar ik ga daar echt niet inmn eendje mee bezig.. de lol van een bad issamen
ik word een beetje gek van mezlef nu, al dagenlang de hele dag binnen,omdat het buiten niet uit te houden is.. amper intermenselijk contact
ik heb zin om je een knuffel te gevenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh met ze 2 is zeker leuk maar voor nu is t puur voor de afkoeling
ik ben vanochtend alle ingredienten voor de sangria gaan halen in de stad en daarna op terras een ijsje gehad als lunch dus nu zit ik weer in bikini
ik snap ook niet dat je niet met de trein komt...dat scheelt zoveel met je benzine slurpende auto.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb zin om je een knuffel te gevenmaar geld
ik wilde een keer met de trein naar maasticht, door vertraging van 3 minuten één trein gemist, en kon ik niet meer in maastricht komen op een tijd dat ik nog op tijd zou zijn om weer de laatste bus naar huis te halen...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat je niet met de trein komt...dat scheelt zoveel met je benzine slurpende auto.
En er rijd elk half uur een trein dus ook dan kun je weggaan wanneer je wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |