Weet ik daarom hoop ik hem nogmaals te kunnen zien als ik de kans krijg.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
eugh. Moz moet je in een theater zien.
Mmz. Laat me raden. De janssebaggeband?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van mijn kantniet
[..]
ik zit volgende week in amsterdam, bij iets dat ook uitverkocht is
Vorig jaar stond hij in Nijmegen voor 50 euro.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Weet ik daarom hoop ik hem nogmaals te kunnen zien als ik de kans krijg.
Maar in ieder geval heb ik hem wel al eens kunnen zien
Ik heb altijd het probleem dat ik nooit kan. Ik hoop komend jaar wel meet concerten te gaan bezoeken met vrienden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vorig jaar stond hij in Nijmegen voor 50 euro.
nee... iets waar ik niet vreemd zou kijken als ik jou er tegen kom.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mmz. Laat me raden. De janssebaggeband?
Ehm. Hints? Ik luister zoveelquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee... iets waar ik niet vreemd zou kijken als ik jou er tegen kom.
dat heb ik regelmatigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij hun laatste concert van de stranglers werden ze back stage geroepen om een pint te gaan drinken met zebofkonten
Volgens mij ik nog nooit.quote:
nee... het probleemis dat ik wel klaar ben overal waar ik post exen tegen het lijf te lopen...quote:
Hier in Limburg toch niet ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee... het probleemis dat ik wel klaar ben overal waar ik post exen tegen het lijf te lopen...
ik zat vorieg maand niet voor niks telkens in maastrichtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hier in Limburg toch niet ?
Ja maar die post hier nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zat vorieg maand niet voor niks telkens in maastricht
daar heb ik geen problemen mee.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
niet als de wekker om 9 gaat maja, et koelt ook echt niets af,,,
Zal wel rustig blijven hierquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:28 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga het ook proberen. Flessen water en een natte handdoek naast mijn bed. Morgen Bospop. Rel ze hier nog!!
genietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:28 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga het ook proberen. Flessen water en een natte handdoek naast mijn bed. Morgen Bospop. Rel ze hier nog!!
Check de luisterpaal van 3voor12 of die van Radio6.nl misschien zit er iets tussen van jouw gading!..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
ik wil leuke muziek maar weet niet wat
Ja ik laat je wel weten hoe laat en die vergeet ik nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:01 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ga slapen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie je morgen wel verschijnen Keven vergeet zwembroek niet!
Als het dan nog niet werkt, weet ik het ook niet meer....quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 03:04 schreef Gezicht het volgende:
Ik was net in Geleen bij Glana. Niet overdreven waren zeker 100 menen daar over het hek geklommen om in het buitenzwembad in te breken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |