Als het netjes moet dan zou ik het zelf meteen goed doen. Maar zo ben ik dan he.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
tja, moet het ook wel eens aan, gelukkig hoeft het dan niet 3deligheb maar zelden klantencontact op kantoor
(en dan meestal onverwacht
) nette spijkerbroek met een bloesje is dan al voldoende gelukkig
Dat is dan weer flink balenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Terrible. Al is dit geen keuken, maar het komt allemaal door een kapotte airco die te duur is om te laten maken
(Kruidvat)
Ik werk op zaterdag wel eens bij de Mac Donalds, 3 vorige zomers was dat ding steed kapot, op sommige plekken 50 graden in de keukenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Terrible. Al is dit geen keuken, maar het komt allemaal door een kapotte airco die te duur is om te laten maken
(Kruidvat)
Dat geklaag van klanten is nog het ergst.. 'Goh, het is wel warm hier hoor'quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik werk op zaterdag wel eens bij de Mac Donalds, 3 vorige zomers was dat ding steed kapot, op sommige plekken 50 graden in de keuken![]()
half jaar geleden heeft de baas er een ton tegenaan gegooid en het werkt nu eindelijk goed, alleen klagen sommige zeur mensen dat het koud is in het restaurant
En dan gaat het stinken bij de MCquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat geklaag van klanten is nog het ergst.. 'Goh, het is wel warm hier hoor'
Ja hou je bek nou maar, daar wordt het niet minder van![]()
En bij de Mac kan het ook goed warm zijn ja!
Vorig jaar heb ik een deel van het platte dak wit geverfd, had meteen een paar graden effectquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat geklaag van klanten is nog het ergst.. 'Goh, het is wel warm hier hoor'
Ja hou je bek nou maar, daar wordt het niet minder van![]()
En bij de Mac kan het ook goed warm zijn ja!
Kom hier mijn dak ook even verven danquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik een deel van het platte dak wit geverfd, had meteen een paar graden effectmaja nu is het in de keuken redelijk uit te houden, een graad of 5 warmer als buiten, in het restaurant een stuk kouder.
Jaja. Ik kan niet wachten tot het zondag isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op met jullie
Ik moet volgende week zaterdag al op de voetbalclub schilderenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kom hier mijn dak ook even verven dan
Plat dak, zon hele dag op slaapkamer raam, no way dat ik daar nog ga slapen vannacht
Dan gaan jullie samen voetbal kijken hequote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jaja. Ik kan niet wachten tot het zondag is
Als je pa het toch kan hoef jij het niet te kunnenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik moet volgende week zaterdag al op de voetbalclub schilderenmaja, heb een reputatie hoog te houden (m'n vader is een echte vakschilder) een mooi vlak kan ik netjes schilderen, maar meer moet je echt niet vragen
laat je pa het doenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik moet volgende week zaterdag al op de voetbalclub schilderenmaja, heb een reputatie hoog te houden (m'n vader is een echte vakschilder) een mooi vlak kan ik netjes schilderen, maar meer moet je echt niet vragen
Hij blijft slapenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan gaan jullie samen voetbal kijken heen meer ?
Laat ons maar weten hoe het is gegaanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij blijft slapen
Maandag heb ik een verrassing voor hem gepland
Ik ontvoer 'm naar een goede platenzaakquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laat ons maar weten hoe het is gegaan
Ben je niet bang dat hij het leest op fok ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ontvoer 'm naar een goede platenzaak
Hij komt hier nooit. Houdt het niet bijquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat hij het leest op fok ?
Verder een heel leuk idee omdat jullie beide zo in de muziek zitten
als hij jou kan bijhouden moet deze reeks geen probleem zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij komt hier nooit. Houdt het niet bij
Hij heeft het ook te druk met jouquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij komt hier nooit. Houdt het niet bij
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als hij jou kan bijhouden moet deze reeks geen probleem zijn
picknickenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Nee echt. Die lurkt hier niet.
Heeft iemand verder nog een leuk idee?
Hij zit eff stil door een hernia, ma hij is aan de beterende handquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je pa het toch kan hoef jij het niet te kunnen
Zoek eens op waarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jamaar maandag ook... de 12e... niet op bospop wellicht, wel in NL...
yeah baby yeahquote:
Dat valt nog wel mee van mijn kantquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yeah baby yeah
06. 223 Alexxxxx
07. 212 Pheno
08. 198 porsche1
09. 193 Pisces29
10. 192 Loveless85
11. 184 the_legend_killer
Paradiso is hier om de hoek zowatquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat is mij te ver , want dinsdag werken
Ja billy is gewoon tofquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Paradiso is hier om de hoek zowat![]()
Maar volgens mij is het uitverkocht
Lul. Heb jij Moz gezienquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja billy is gewoon tof![]()
Ooit zal ik hem vast wel eens live zienis mij ook gelukt met Morrissey
van mijn kantnietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee van mijn kant
ik zit volgende week in amsterdam, bij iets dat ook uitverkocht isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Paradiso is hier om de hoek zowat![]()
Maar volgens mij is het uitverkocht
eugh. Moz moet je in een theater zien.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Echt wel PP ook nog eens
Echt zo vet he
Bijna 100kquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van mijn kantniet
[..]
ik zit volgende week in amsterdam, bij iets dat ook uitverkocht is
Wat dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van mijn kantniet
[..]