Erwin was ook leuk, maar Fabries maakte er een mooi feestje van.quote:
Ik ben een eckte baas & bikkelquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:47 schreef vosss het volgende:
Hey jij zal wel naar bospop gaan niet?
=edit=
Ja dus
Is dat niet veel te warm?
Dat vraagt om picsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben een eckte baas & bikkel
Maar ja, ik ga straks vast kapot. Ik zie er ook echt festival waardig uit nu
Zal eens een pic maken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat vraagt om pics
Komt die lover van je ook?
Ik ook. Lachen die verjaardag. Begon war slapjes maar hebben uiteindelijk nog met 6 man (grappig genoeg 3 mannen en 3 vrouwen) slap zitten ouwehoeren tot 4.30quote:
Crosby, Stills & Nash en John Fogerty.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:15 schreef candygirl het volgende:
Haai,
nou hitsige warmte zou ik het toch niet meer willen noemen
het enige wat helpt is een koude douche of zwembad![]()
Jullie vananvond nog leuke limburgse stap plannen?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:43 schreef Alexxxxx het volgende:
als ze zo nog een streepje post is ze zwanger
Ik moet werken van 2 tot 5.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:27 schreef nattermann het volgende:
Straks zwemmen bij mijn ouders thuis, samen met Gezicht
jaquote:
Dat is de macht van het internetquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:50 schreef sproetjes het volgende:
tis veel te warm
edit: hoe weet die reclame banner hier op fok nou dat ik gisteren de cd's van disturbed gedownload heb?:P krijg ineens reclame erover te zien
alles word bijgehouden waar je surftquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:50 schreef sproetjes het volgende:
tis veel te warm
edit: hoe weet die reclame banner hier op fok nou dat ik gisteren de cd's van disturbed gedownload heb?:P krijg ineens reclame erover te zien
jammiequote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:42 schreef Tassiepassie het volgende:
tassie heeft net voor keukenprinsesje gespeeld en een megalekkere ubersterke sangria gemaakt voor vanavond. In totaal zo'n 6 a 7 liter en dan nog een kilo vers gesneden fruit erin
Kev je mag pas weg als dat allemaal op isen er zit een liter contreaux in.......
badje opzetten dat helptquote:
ikheb een bad... maar ik ga daar echt niet inmn eendje mee bezig.. de lol van een bad isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
badje opzetten dat helpt
ik duik er steeds in en dan laat ik me in de schaduw drogen. Kan er goed tegen maar zelfs ik ga op dit tijdstip niet in de zon liggen bakken.
Oh leuk komen toch nog 2 vrienden vanavond
Kev...die 2 van de vorige keer
oh met ze 2 is zeker leuk maar voor nu is t puur voor de afkoelingquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ikheb een bad... maar ik ga daar echt niet inmn eendje mee bezig.. de lol van een bad issamen
ik word een beetje gek van mezlef nu, al dagenlang de hele dag binnen,omdat het buiten niet uit te houden is.. amper intermenselijk contact
ik heb zin om je een knuffel te gevenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh met ze 2 is zeker leuk maar voor nu is t puur voor de afkoeling
ik ben vanochtend alle ingredienten voor de sangria gaan halen in de stad en daarna op terras een ijsje gehad als lunch dus nu zit ik weer in bikini
ik snap ook niet dat je niet met de trein komt...dat scheelt zoveel met je benzine slurpende auto.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb zin om je een knuffel te gevenmaar geld
ik wilde een keer met de trein naar maasticht, door vertraging van 3 minuten één trein gemist, en kon ik niet meer in maastricht komen op een tijd dat ik nog op tijd zou zijn om weer de laatste bus naar huis te halen...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat je niet met de trein komt...dat scheelt zoveel met je benzine slurpende auto.
En er rijd elk half uur een trein dus ook dan kun je weggaan wanneer je wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |