Zondag billy idol !quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:01 schreef friekin_ het volgende:
Tiet hee.. Weer een verwijzing naar hete vieze seks in de TT.
Morgen Bospop
Ziek zijn in deze hitte is echt vervelendquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:34 schreef Tassiepassie het volgende:
broeiende hitte![]()
Michel is ziek en hij ligt dus nu ook al in bed
dat doe ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ziek zijn in deze hitte is echt vervelendwens hem beterschap van me.
Ja dat is ook prima. We hoeven ook niet persé naar de stad voor het gezellig te makenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat doe ik![]()
Ik denk dat als hij zich morgen nog zo voelt, ik gewoon thuis in de tuin ene ga drinke Kevvind het anders sneu voor hem.
Je bent van harte welkom trouwens want volgens mij ging verder niemand naar de stad (ook veuls te warm voor) en hier kan ik nog het badje inspringen als ik het niet meer uithoud
nee dat is zeker waarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat is ook prima. We hoeven ook niet persé naar de stad voor het gezellig te maken
Ik zal mijn zwembroek aandoenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee dat is zeker waar![]()
Dan kom je maar lekker hierheen in iets wat nat mag worden
Goedzo want t is echt lekker om laat nog ff erin te springen en dan weer lekker te zittenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zal mijn zwembroek aandoen
Ja lekker afkoelenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Goedzo want t is echt lekker om laat nog ff erin te springen en dan weer lekker te zitten![]()
Moet wel morgenvroeg ff wijjn inslaan want heb nog maar 1 fles in mijn rek en dat is rode...en met dit weer heb zelfs ik liever een gekoelde witte
Ja je kan niet altijd met een korte broek lopenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:52 schreef Ivo1986 het volgende:
Wat zou ik morgen aan doen, Ben aan het twijfelen, moet onder andere nette schoenen hebben en dan heb ik een lange broek nodig
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja je kan niet altijd met een korte broek lopen
Kantoorpikkies in kantoren met aircoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pff en zijn nu zelfs mensen die gewoon in pak lopen op hun werk. Echte warmte bazen zijn het.
Ik was gister gaan kijken in belsj bij een hotel. Daar zijn ook gewoon mensen die er netjes bij lopen en dan geen airco. Je moet er wel een beetje mee om kunnen gaan.quote:
Respectquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was gister gaan kijken in belsj bij een hotel. Daar zijn ook gewoon mensen die er netjes bij lopen en dan geen airco. Je moet er wel een beetje mee om kunnen gaan.
tja, moet het ook wel eens aan, gelukkig hoeft het dan niet 3deligquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pff en zijn nu zelfs mensen die gewoon in pak lopen op hun werk. Echte warmte bazen zijn het.
Ik heb heel vroeger in de keuken gewerkt dus ik weet wat het isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Respect
Ook voor mezelflange broek, te dik t-shirt, dichte schoenen
Terrible. Al is dit geen keuken, maar het komt allemaal door een kapotte airco die te duur is om te laten makenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb heel vroeger in de keuken gewerkt dus ik weet wat het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |