Das geen pretje hoor, de -25 is wel eff lekker (Mac vriezer) en dan eruit, dikke 60 graden verschil.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga naar de zuidpool
(of naar het magazijn van Mora)
heb zelf ook in een koelcel gewerktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Das geen pretje hoor, de -25 is wel eff lekker (Mac vriezer) en dan eruit, dikke 60 graden verschil.
KABAM das een verschil, breekt het zweet meteen weer uit...
Klap voor je kop iddquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Das geen pretje hoor, de -25 is wel eff lekker (Mac vriezer) en dan eruit, dikke 60 graden verschil.
KABAM das een verschil, breekt het zweet meteen weer uit...
Kansje op een derde dame erbij: checkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:47 schreef MPG het volgende:
Fles bier: check
Tuut chips: check
Terras: check
Dubbeldate: morgen, dus check
Life's good.
bel mij maar... ga ik in het Fries terug kallenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:57 schreef Joysa het volgende:
Ik heb zin om Venloos te praten, maar niemand om te bellen
Life's even betterquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kansje op een derde dame erbij: check
Heb je nummer nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bel mij maar... ga ik in het Fries terug kallen
ik het jouwe ook nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb je nummer niet
En dan versta ik je niet
Ja, ik dacht ik zeg het evenquote:
Venloos is ook makkelijk te verstaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik het jouwe ook niet
en ik vertsa jou wel
Goed gezegdquote:
Ja, en dan ga ik nu weer, want ik woon helemaal niet in Limburg.quote:
waar is het?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en dan ga ik nu weer, want ik woon helemaal niet in Limburg.
Alexxxxx, ga je mee?
Alexxxxx blijft. Hij is limburgfan. Zie op.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en dan ga ik nu weer, want ik woon helemaal niet in Limburg.
Alexxxxx, ga je mee?
Ok. Sorry. Doeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:15 schreef MPG het volgende:
Ik ga wel. Naar bed. Morgen vroeg op en een lange dag.
Truste
Oooooh! In Utreg.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
nee jullie triple-date!maar MPG wilme er niet bij hebben...
heve fun morgen alle 5 dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |