abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:39:46 #1
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83809873
De Toyota Aygo: Wat een hoop rijdende stront is dat zeg. Het is bijna geen auto meer te noemen!

Ik heb een paar dagen een Aygo te leen en ik irriteer mij elke rit mateloos aan de baggerkwaliteit van die auto. Mijn oude Golf 2 uit '89 was nog beter...

De volgende punten ergeren mij aan de Aygo:
* Miniscule achterbak;
* Nul vermogen van de motor;
* Hoog plasticgehalte;
* Goedkoop interieur;
* Slechte afwerking;
* Weinig zicht.

En het allerergste is nog dat er ontzettend veel van rondrijden. Het is echt een soort volkswagen geworden. Ook niet zo wonderlijk, want alle sloebers kunnen hem betalen. Ik weet in ieder geval zeker dat ik nooit van mijn leven zo'n auto zou gaan rijden.

Klacht: Toyota Aygo oftewel Speelgoedwagentje.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:40:22 #2
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 8 juli 2010 @ 15:40:24 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_83809900
Je werkt bij Peak IT??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:40:37 #4
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_83809907
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef Netsplitter het volgende:
Je werkt bij Peak IT??
Of maandag?
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:40:48 #5
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_83809913
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef Netsplitter het volgende:
Je werkt bij Peak IT??
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_83809937
quote:
Het is echt een soort volkswagen geworden.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:42:16 #7
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83809970
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:41 schreef Rectum het volgende:

[..]


Als je iets van de Nederlandse taal had begrepen, had je misschien door dat ik niet het automerk bedoel.
pi_83809972
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:39 schreef Uro het volgende:
Het is echt een soort volkswagen geworden.
Niet haten tegen VW
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:42:34 #9
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83809983
Aygo's zijn niet erg, maar de mensen die er in rijden....
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:42:38 #10
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83809985
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef Netsplitter het volgende:
Je werkt bij Peak IT??
Gelukkig niet zeg.
pi_83809988
Is het met die kekke half-automaat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83810001
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:42 schreef Uro het volgende:

[..]

Als je iets van de Nederlandse taal had begrepen, had je misschien door dat ik niet het automerk bedoel.
Ik dacht dat het een subtiele woordgrap was. Jammer.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:43:18 #13
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83810005
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:42 schreef Reintji het volgende:
Is het met die kekke half-automaat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Met een gare versnellingsbak.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:44:21 #14
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83810039
Onterechte klacht, ik heb hem laatst ook een weekje gehad en ben onder de indruk van wat Toyota voor zo´n laag bedrag kan leveren, tuurlijk het is geen luxe bak maar met airco erin is het meer dan voldoende om elke dag van A naar B te komen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:44:32 #15
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83810047
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Klonk het volgende:
Onterechte klacht, ik heb hem laatst ook een weekje gehad en ben onder de indruk van wat Toyota voor zo´n laag bedrag kan leveren, tuurlijk het is geen luxe bak maar met airco erin is het meer dan voldoende om elke dag van A naar B te komen
Mja. Maar het is wel goedkope troep.
pi_83810053
Je vergeet dat ze geen wegenbelasting hoeven te betalen, 1 op 20-22 rijden en goedkoop in de verzekering zijn.
Oh wacht, dat is de reden waarom er zoveel van rijden.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:45:21 #17
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83810077
en heuvelafwaarts pruttelen ze vrolijk 169 per uur
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:45:41 #18
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83810087
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef TheKC het volgende:
Je vergeet dat ze geen wegenbelasting hoeven te betalen, 1 op 20-22 rijden en goedkoop in de verzekering zijn.
Oh wacht, dat is de reden waarom er zoveel van rijden.
Daarom rijden alle paupers en sloebers er in.
pi_83810089
Best een aardige wagen imo.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:46:46 #20
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83810126
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Uro het volgende:

[..]

Mja. Maar het is wel goedkope troep.


zolang het geen vuilniszakken in de voetenruimte heeft zoals Skoda´s uit de jaren 70 is er niets aan de hand. voor de prijs kun je volgens mij geen beter materiaal verwachten
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:50:16 #21
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83810244
LOL. Een reclame voor de Citroen C1... zal ook wel zo'n speelgoedautootje zijn.
pi_83810274
Meest populaire auto van het afgelopen jaar toch?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:54:01 #23
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83810393
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:50 schreef Uro het volgende:
LOL. Een reclame voor de Citroen C1... zal ook wel zo'n speelgoedautootje zijn.
Die vormt samen de met de 107 van Peugeot en de Aygo een drieling, zelfde auto, ander neusje en kontje
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_83810679
Puike autootjes voor in de stad hoor . Lekker zuinig en ik als lange dweil heb zelfs genoeg beenruimte
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:01:41 #25
298992 blarewitch
* My other car is a broom *
pi_83810684
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:42 schreef Alicey het volgende:
Aygo's zijn niet erg, maar de mensen die er in rijden....
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:01:49 #26
308125 KoperenPloert
Het zonnetje in huis
pi_83810689
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:45 schreef Uro het volgende:

[..]

Daarom rijden alle paupers en sloebers er in.
Nou TS, in welke luxe bolide rijd jij normaliter dan?
pi_83810702
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Of maandag?
maandag heeft peugeots toch?
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:03:32 #28
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_83810753
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:02 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

maandag heeft peugeots toch?
Voor mij -op het oog- dezelfde auto...
pi_83810812
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:39 schreef Uro het volgende:
ik irriteer mij
Nee, je ergert je óf het irritereert jou.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:05:26 #30
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83810832
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, je ergert je óf het irritereert jou.
QFT
pi_83811000
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

QFT
hmmm... jer ergert je ERGENS AAN of IETS irriteert je. Bedoelen jullie wrs.

Ik irriteer me aan die kleine kutautootjes. Ze vormen een flinke ergernis op de weg.
Mu!
pi_83811148
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:50 schreef Uro het volgende:
LOL. Een reclame voor de Citroen C1... zal ook wel zo'n speelgoedautootje zijn.
Zelfde auto maar dan van Ctiroen. Motorblok is overigens exact dezelfde als in de Toyota Aygo.

Citroen C1 heb ik ook.Heerlijk autotje. Stoel een eind naar achteren heb ik alle ruimte die ik nodig heb. Zeker in het dorp is het een prima auto. Enige echt irritante is het optrekken op de snelweg. 100-120 duurt een eeuwigheid. Daarnaast kost het niks, zowel in aanschaf als in gebruik.

Natuurlijk, je krijgt waar je voor betaald. Hij is niet luxe te noemen, maar ik rijd er met plezier in rond. Al pak ik voor lange afstanden toch liever een andere auto, inderdaad. Ben er laatst mee van Eindhoven naar Den Haag gereden, toen had ik het wel gezien erin inderdaad.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83811218
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, je ergert je óf het irritereert jou.
JOUW
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83811233
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

JOUW
Je zit te kutten hoop ik toch he?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:16:37 #35
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83811239
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

JOUW
pi_83811252
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je zit te kutten hoop ik toch he?
Waarschijnlijk
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83811310


Had je kunnen weten.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_83811362
Prima bakkie voor dat geld.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:33:37 #39
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83811918
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zelfde auto maar dan van Ctiroen. Motorblok is overigens exact dezelfde als in de Toyota Aygo.

Citroen C1 heb ik ook.Heerlijk autotje. Stoel een eind naar achteren heb ik alle ruimte die ik nodig heb. Zeker in het dorp is het een prima auto. Enige echt irritante is het optrekken op de snelweg. 100-120 duurt een eeuwigheid. Daarnaast kost het niks, zowel in aanschaf als in gebruik.

Natuurlijk, je krijgt waar je voor betaald. Hij is niet luxe te noemen, maar ik rijd er met plezier in rond. Al pak ik voor lange afstanden toch liever een andere auto, inderdaad. Ben er laatst mee van Eindhoven naar Den Haag gereden, toen had ik het wel gezien erin inderdaad.


ik huur ze altijd, vorig jaar was er geen aygo meer maar kreeg ik voor hetzelfde geld een Auris mee, leuk en aardig hoor maar ik stap met minder rugpijn uit een Aygo dan een Auris
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:34:48 #40
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_83811965
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:33 schreef Klonk het volgende:

[..]



ik huur ze altijd, vorig jaar was er geen aygo meer maar kreeg ik voor hetzelfde geld een Auris mee, leuk en aardig hoor maar ik stap met minder rugpijn uit een Aygo dan een Auris
De Auris dan ook echt een kutauto!
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:36:55 #41
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83812046
Aygo Heb ik ook al een paar keer 'aangeraden' gekregen Fuck of met je blokkendoos, ik wil een echte auto. Je voelt je toch niet veilig in zo'n hokje?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:39:35 #42
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83812146
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Aygo Heb ik ook al een paar keer 'aangeraden' gekregen Fuck of met je blokkendoos, ik wil een echte auto. Je voelt je toch niet veilig in zo'n hokje?


dood ga je toch, en veiligheid is relatief. veel mensen denken dat een dikke SUV veilig is, klopt ook geen fuck van
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:42:37 #43
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83812258
Nee, maar als ik in een piepklein autootje op de snelweg zou rijden zou ik me echt niet veilig voelen. In een grotere is er toch meer 'kreukelzone'. Vooral Alto's, 106'jes en Cinquento's. Dat spul
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_83812496
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Aygo Heb ik ook al een paar keer 'aangeraden' gekregen Fuck of met je blokkendoos, ik wil een echte auto. Je voelt je toch niet veilig in zo'n hokje?
Genoeg NCAP sterren.
pi_83812581
ik rij er voor de grap wel eens overheen, zo'n kutautootje. Je merkt er niet veel van. BMW maakt rijden geweldig.
Mu!
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:12:40 #46
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_83813503
BMW Marokkanen bak bij uitstek. Kijk, als je gewoon een leuke auto wilt en een BMW koopt: prima.
Maar mensen die denken dat ze dan ' een echte auto' hebben: !!!
opgezegd@fok.nl
pi_83813592
quote:
De volgende punten ergeren mij aan de Aygo:
* Miniscule achterbak;
* Nul vermogen van de motor;
* Hoog plasticgehalte;
* Goedkoop interieur;
* Slechte afwerking;
* Weinig zicht.

Dus prima voor iemand die geen ruimte nodig heeft.
Niet perse vermogen nodig heeft.
Plastic / interieur / afwerking niet boeit.

Tis ook een goedkope auto.

Zicht kan wel vervelend zijn.

Kortom, waardeloze klacht.
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:15:54 #48
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_83813636
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef TeleluvR het volgende:
TS rijdt in een Aygo!
pi_83813810
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:14 schreef Anc het volgende:

[..]

Dus prima voor iemand die geen ruimte nodig heeft.
Niet perse vermogen nodig heeft.
Plastic / interieur / afwerking niet boeit.

Tis ook een goedkope auto.

Zicht kan wel vervelend zijn.

Kortom, waardeloze klacht.
Vermogen van het wagentje is voldoende voor de Nederlandse weg. En nou wil ik niet stellen dat auto's niet harder hoeven te kunnen dan 120 "wat dat mag je toch niet". 130 tot 140, wat ik meestal rijdt op de snelweg, is geen probleem en de top ligt zo rond de 160. Enige probleem is versnellen vanaf 100 naar die snelheid, maar dat hoeft nou ook weer niet zo vaak. Kwestie van op tijd kijken hoe druk het is en bij het in zicht komen van de snelweg meteen een plek uitzoeken om in te voegen. Dan lukt dat prima.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83813812
TS kan niet autorijden en daarom ligt de fout niet bij ts maar bij de auto.....
pi_83813935
TS is een prutser. Duidelijk geen verstand van auto's.
De C1, Aygo en 107 zijn auto's die hun geld dubbel en dwars waard zijn. Ze zijn vrijwel onderhoudsvrij, geen wegenbelasting en 1 op 24.
Zelf een keer naar Zuid-Frankrijk gereden met een C1, gaat perfect!
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_83813997
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Vermogen van het wagentje is voldoende voor de Nederlandse weg. En nou wil ik niet stellen dat auto's niet harder hoeven te kunnen dan 120 "wat dat mag je toch niet". 130 tot 140, wat ik meestal rijdt op de snelweg, is geen probleem en de top ligt zo rond de 160. Enige probleem is versnellen vanaf 100 naar die snelheid, maar dat hoeft nou ook weer niet zo vaak. Kwestie van op tijd kijken hoe druk het is en bij het in zicht komen van de snelweg meteen een plek uitzoeken om in te voegen. Dan lukt dat prima.
Een maat van me rijdt in zo'n ding en dat dingetje is echt een klein racemonstertje. Net een kart...

Nou heeft ie wel een of andere special edition ofzo.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2010 17:25:53 ]
pi_83814012
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:24 schreef Wootism het volgende:
TS is een prutser. Duidelijk geen verstand van auto's.
De C1, Aygo en 107 zijn auto's die hun geld dubbel en dwars waard zijn. Ze zijn vrijwel onderhoudsvrij, geen wegenbelasting en 1 op 24.
Zelf een keer naar Zuid-Frankrijk gereden met een C1, gaat perfect!
Ik naar Noord-Frankrijk, Parijs om precies te zijn. Prachtig Met zijn 5en in zo'n veredelde kever Maar wel gruwelijk lol gehad. En het op en neer rijden kost in zo'n ding ook werkelijk geen fuck.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:34:19 #54
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83814297
De Aygo is een prima stadsauto met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding, maar in een botsing op de snelweg liggen je overlevingskansen een stuk lager vanwege de minimale kreukelzone.
pi_83814335
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:34 schreef slashdotter3 het volgende:
De Aygo is een prima stadsauto met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding, maar in een botsing op de snelweg liggen je overlevingskansen een stuk lager vanwege de minimale kreukelzone.
Bron?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_83814615
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:12 schreef FoXje het volgende:
BMW Marokkanen bak bij uitstek. Kijk, als je gewoon een leuke auto wilt en een BMW koopt: prima.
Maar mensen die denken dat ze dan ' een echte auto' hebben: !!!
BMW's zijn de beste auto's die er zijn. Wie dat niet snapt moet aan zijn beoordelingsvermogen twijfelen. En los daarvan: de bestuurder die zojuist 1 werd met zijn kreukelzones en nu met Aigo en al de container in kan zal weinig met je gebash geholpen zijn
Mu!
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:44:21 #57
298942 tennismania
Staan is leuk
pi_83814650
Irriteren aan zeggen in plaats van ergeren aan

Je bent blijkbaar zo dom dat je zo weinig geld hebt dat je in een Aygo moet rijden
Staan is leuk
  donderdag 8 juli 2010 @ 19:09:27 #58
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_83817284
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:45 schreef Klonk het volgende:
en heuvelafwaarts pruttelen ze vrolijk 169 per uur
Dat haalt de Hyundai h200 van mn ouders ook.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:20:17 #59
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83819696
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Bron?


Ik zit liever in de Mercedes of elk andere auto met een flinke kreukelzone dan in zo'n klein stadsautootje

En dit is een test waarbij ze allebei 'maar' 64 km per uur reden, buiten de stad rij je beiden waarschijnlijk 80 of hoger.
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:23:46 #60
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_83819830
Ik vind ze best puik eigenlijk, alhoewel ik er nog nooit zelf in heb gereden of gezeten. Volgens mij de ideale stadsauto.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_83819832
Wel lekker goedkoop.
pi_83820164
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:20 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]



Ik zit liever in de Mercedes of elk andere auto met een flinke kreukelzone dan in zo'n klein stadsautootje

En dit is een test waarbij ze allebei 'maar' 64 km per uur reden, buiten de stad rij je beiden waarschijnlijk 80 of hoger.
Een Totoya Aygo is geen Smart.

Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:52:57 #63
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83820956
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:32 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Een Totoya Aygo is geen Smart.


True, de Aygo biedt iets betere bescherming dan de Smart.

Hier nog wat crash resultaten van de NCAP site:

smart, 22 punten
http://www.euroncap.com/tests/smart_city_coupe_2000/29.aspx



aygo/c1: 26 punten
http://www.euroncap.com/tests/citroen_c1_2005/218.aspx


mercedes c: 33 punten
http://www.euroncap.com/tests/mercedes_benz_c_class_2002/127.aspx


[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 09-07-2010 00:19:54 ]
pi_83821065
Ja, nogal logisch dat een C33 veiliger is. Alleen is een smart natuurlijk het volledige andere uiterste.

Maargoed, je hebt gelijk. In een crash zit je natuurlijk liever in een dergelijke auto. Trouwens sowieso wel, als budget geen probleem is, maar voor 8.000 euro is een Aygo/C1/107 een hele aardige auto.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83824133
Lekker appels met peren vergelijken hier.
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:20:54 #66
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_83824877
Wie rijdt er nou in zo'n koekblik

Als je een mug aanrijdt slip je van de weg met zo'n ding man
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
gefeli, names de hele crew :*
pi_83824990
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:52 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

True, de Aygo biedt iets betere bescherming dan de Smart.

Als je frontaal tegen een audi q7 rijd dan denk ik niet dat je veel aan die sterren hebt.. die ncap sterren zijn puur gebaseerd op als je zelf zo stom bent om tegen een boom te rijden. Is iemand zo stom om tegen jou te rijden in een suv tegen jou te rijden ben je wel het haasje.
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_83825246
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:20 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Wie rijdt er nou in zo'n koekblik

Als je een mug aanrijdt slip je van de weg met zo'n ding man
Ik kan uit ervaring bevestigen dat zelfs een duif vol op de voorruit niet veel invloed heeft op de wegligging van het wagentje.

Behalve dat je geen flikker meer ziet dan
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83825556
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik kan uit ervaring bevestigen dat zelfs een duif vol op de voorruit niet veel invloed heeft op de wegligging van het wagentje.

Behalve dat je geen flikker meer ziet dan


Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_83828127
Niet zeiken, ik rijd in het kleine broertje van de Seicento (de Cinquecento dus!)


70% gaat dood bij een ongeluk las ik eens bij de ANWB

0-120: 30 seconden ofzo
pi_83828475
Doet mij trouwens denken aan de "Death trap" waar Hamster in reed
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:27:41 #72
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_83828722
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:24 schreef shiftknop het volgende:
Doet mij trouwens denken aan de "Death trap" waar Hamster in reed


Die brakke BMW waar hij dik 150MPH mee had gereden?
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_83828928
Joah, zo onveilig was dat ding :-p Die ADAC vent deed
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:32:03 #74
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_83829066
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef shiftknop het volgende:
Joah, zo onveilig was dat ding :-p Die ADAC vent deed


En toen moesten ze een paar rondjes over dat circuit met die duitse Stig...daar was ie echt heel blij mee
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_83829076
Mensen die in zo'n rijdende kreukelzonde rijden Echt, wat een mongolenmobiel.

Vooral die domme it-ers die zo'n gezwel op wielen mogen leasen van hun uitzuigwerkgever Man man, wat een droevenis.
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:41:28 #76
87694 Robin__
letitredno
pi_83829795
lekkere vergelijking tussen een golf en een aygo.. alles wat jij opnoemt is juist de reden dat die auto op de weg rondrijd.. goedkoop, simpel, klein en zuinig.

Ooit alleen in een C1 gereden. Versnellingsbak is wel echt drama, alsof je in een pan soep aan het roeren was en de pook stond ook flink heen en weer te dansen als je gas gaf of terugnam. Heel gevoelloos stuur en inderdaad weinig vermogen. nodigde echt uit tot heel lomp rijden, echt spannend zou het toch nooit worden.

maar opzich als je een autotje zoekt waar je niet te veel snelweg km's mee maakt is het best oke. schakelen went wel en vind niet iedereen even boeiend
pi_83831300
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:41 schreef Robin__ het volgende:
lekkere vergelijking tussen een golf en een aygo.. alles wat jij opnoemt is juist de reden dat die auto op de weg rondrijd.. goedkoop, simpel, klein en zuinig.

Ooit alleen in een C1 gereden. Versnellingsbak is wel echt drama, alsof je in een pan soep aan het roeren was en de pook stond ook flink heen en weer te dansen als je gas gaf of terugnam. Heel gevoelloos stuur en inderdaad weinig vermogen. nodigde echt uit tot heel lomp rijden, echt spannend zou het toch nooit worden.

maar opzich als je een autotje zoekt waar je niet te veel snelweg km's mee maakt is het best oke. schakelen went wel en vind niet iedereen even boeiend
Inderdaad, de versnellingsbak

Pook is veel te lang, veel te lompe bewegingen met veel te veel marge. Gelukkig is hij vrij tolerant met schakelfouten. Ik heb er nu zo'n 2000 km op zitten in zo'n ding en het went zoals je zegt wel, maar ik heb ook wel eens met betere versnellingsbakken gereden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:18:05 #78
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83831419
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:20 schreef shiftknop het volgende:
Niet zeiken, ik rijd in het kleine broertje van de Seicento (de Cinquecento dus!)


70% gaat dood bij een ongeluk las ik eens bij de ANWB

0-120: 30 seconden ofzo
En de resterende 30% is levenslang gehandicapt?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:22:16 #79
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83831578
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:32 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die in zo'n rijdende kreukelzonde rijden Echt, wat een mongolenmobiel.

Vooral die domme Peak it-ers die zo'n gezwel op wielen mogen leasen van hun uitzuigwerkgever Man man, wat een droevenis.
fixed
pi_83833150
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:41 schreef Robin__ het volgende:
lekkere vergelijking tussen een golf en een aygo.. alles wat jij opnoemt is juist de reden dat die auto op de weg rondrijd.. goedkoop, simpel, klein en zuinig.

Ooit alleen in een C1 gereden. Versnellingsbak is wel echt drama, alsof je in een pan soep aan het roeren was en de pook stond ook flink heen en weer te dansen als je gas gaf of terugnam. Heel gevoelloos stuur en inderdaad weinig vermogen. nodigde echt uit tot heel lomp rijden, echt spannend zou het toch nooit worden.

maar opzich als je een autotje zoekt waar je niet te veel snelweg km's mee maakt is het best oke. schakelen went wel en vind niet iedereen even boeiend
Dan heb je er een met brakke versnellingsbak gehad. Heb zelf in meerdere C1's gereden, en bij geen enkele gehad dat hij bewoog tijdens het rijden. De pook is wel lang, maar je hoeft geen lange slagen te maken, de versnellingen liggen redelijk dicht bij elkaar. Enige nadeel is dat hij niet altijd even lekker in de achteruit wil, maar als je het dan nog eens probeert zit hij er gewoon in.
pi_83833631
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:07 schreef TheKC het volgende:

[..]

Dan heb je er een met brakke versnellingsbak gehad. Heb zelf in meerdere C1's gereden, en bij geen enkele gehad dat hij bewoog tijdens het rijden. De pook is wel lang, maar je hoeft geen lange slagen te maken, de versnellingen liggen redelijk dicht bij elkaar. Enige nadeel is dat hij niet altijd even lekker in de achteruit wil, maar als je het dan nog eens probeert zit hij er gewoon in.
Bewegen van de pook heb ik ook nog nooit gehad. Wel een flinke marge dus je moet wel precies weten waar de versnelling zit. Maargoed, dat went.

Achteruit is inderdaad irritant. Maargoed, hoe vaak doe je dat nou. Toch alleen maar op momenten dat je met een speciale manoeuvre bezig bent, tijdens het rijden heb je er geen last van.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83833712
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Bewegen van de pook heb ik ook nog nooit gehad. Wel een flinke marge dus je moet wel precies weten waar de versnelling zit. Maargoed, dat went.

Achteruit is inderdaad irritant. Maargoed, hoe vaak doe je dat nou. Toch alleen maar op momenten dat je met een speciale manoeuvre bezig bent, tijdens het rijden heb je er geen last van.
De oprit afrijden, iets waar je elke rit mee begint . Maar na een paar keer heb je wel door hoe je het beste in de achteruit kan. Enige nadeel is dat als hij niet helemaal goed in de versnelling staat dat hij gaat knarsetanden ipv terugschiet naar neutraal, maar dat heb ik alleen maar gezien bij "duurdere" auto's.
pi_83833810
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:32 schreef TheKC het volgende:

[..]

De oprit afrijden, iets waar je elke rit mee begint . Maar na een paar keer heb je wel door hoe je het beste in de achteruit kan. Enige nadeel is dat als hij niet helemaal goed in de versnelling staat dat hij gaat knarsetanden ipv terugschiet naar neutraal, maar dat heb ik alleen maar gezien bij "duurdere" auto's.
Mwa, dat doe ik dan niet. Ik woon 200 meter van de weg af en heb hier een grasveldje waar ik gewoon een ronde overheen kan maken, past met de C1 net. Maargoed, dan nog. Je schakelt dan in zijn achteruit als je weg wilt rijden. Dan is het niet bepaald hinderlijk als je even kracht moet zetten.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 02:37:02 #84
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_83834538
Waarom zo'n lelijk klein ding nieuw kopen als je voor dezelfde prijs een 2de hands auto kunt kopen die vele malen ruimer en beter qua presetaties is.

Mensen die alles nieuw willen hebben om de buren de ogen uit te steken
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_83835948
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 02:37 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zo'n lelijk klein ding nieuw kopen als je voor dezelfde prijs een 2de hands auto kunt kopen die vele malen ruimer en beter qua presetaties is.

Mensen die alles nieuw willen hebben om de buren de ogen uit te steken
Sowieso een nieuwe auto kopen Dat heb ik nog nooit gesnapt (op lease na)
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:33:44 #86
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83836567
Ik ben van een hele grote auto over gegaan naar een kleintje.
Wat me meteen opviel was dat je niet meer serieus genomen wordt op de weg.
Snijden, bumperkleven, opeens beginnen allerlei malloten allerlei rare fratsen uit te halen om je maar voorbij te komen.
Daar had ik met de grote auto dus nooit last van.
pi_83836836
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 02:37 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zo'n lelijk klein ding nieuw kopen als je voor dezelfde prijs een 2de hands auto kunt kopen die vele malen ruimer en beter qua presetaties is.

Mensen die alles nieuw willen hebben om de buren de ogen uit te steken


Ik heb een Aygo gekocht om te kunnen patsen in dit topic.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_83836929
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:02 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Sowieso een nieuwe auto kopen Dat heb ik nog nooit gesnapt (op lease na)


Of je verdient goed.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:52:35 #89
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83837030
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik naar Noord-Frankrijk, Parijs om precies te zijn. Prachtig Met zijn 5en in zo'n veredelde kever Maar wel gruwelijk lol gehad. En het op en neer rijden kost in zo'n ding ook werkelijk geen fuck.


Ga geen Kever ( ) vergelijken met dit stuk metaalkanker.
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 02:37 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zo'n lelijk klein ding nieuw kopen als je voor dezelfde prijs een 2de hands auto kunt kopen die vele malen ruimer en beter qua presetaties is.

Mensen die alles nieuw willen hebben om de buren de ogen uit te steken


Dit dus. Ik heb voor een lager bedrag een auto van 5 jaar oud, met meer vermogen, meer ruimte, waar wel 3 kratten pils in kunnen, airco en dit dat alles en nog verdedigen die paupers met een C1/Aygo/107 het nog.

En ik heb er in gereden, auto's van het werk hier.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:59:40 #90
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_83837255
Aygo is juist een superauto voor tijdelijk gebruik. Superzuinig en je hebt altijd parkeerplek
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:01:49 #91
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83837306
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:59 schreef DeTolk het volgende:
Aygo is juist een superauto voor tijdelijk gebruik. Superzuinig en je hebt altijd parkeerplek
Een auto in de grote stad gebruiken. Dan spoor je ook niet.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:03:48 #92
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83837356
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:52 schreef WillFerrell het volgende:

[..]



Ga geen Kever ( ) vergelijken met dit stuk metaalkanker.
[..]

Als kanker voor verrotting staat is het waarschijnlijk zo dat kevers daar extreem veel meer last van hebben (hadden) dan een recente Toyota.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:04:49 #93
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83837399
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:03 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Als kanker voor verrotting staat is het waarschijnlijk zo dat kevers daar extreem veel meer last van hebben (hadden) dan een recente Toyota.
Als dat het geval was, dan had Opel en Fiat ook wel meer auto's verkocht.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83838615
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:48 schreef Fortitude het volgende:

[..]



Of je verdient goed.
Dan nog snap ik niet dat men een nieuwe auto koopt, ipv ééntje met de kop er al af.

Nieuwe auto's kopen is gewoon geld weggooien.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:54:46 #95
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83838715
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:01 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Een auto in de grote stad gebruiken. Dan spoor je ook niet.
Daarom heb ik een motorfiets.
pi_83838738
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:52 schreef WillFerrell het volgende:

Dit dus. Ik heb voor een lager bedrag een auto van 5 jaar oud, met meer vermogen, meer ruimte, waar wel 3 kratten pils in kunnen, airco en dit dat alles en nog verdedigen die paupers met een C1/Aygo/107 het nog.
Dat zijn alleen de aanschaf / afschrijf kosten. Op alle andere fronten is jouw auto duurder. Daarnaast raak je jouw auto niet aan de straatstenen kwijt.

Persoonlijk wil ik een auto hebben die er ergens tussenin ligt qua grootte. Maar wel liever wat ouder.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:57:01 #97
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83838783
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:55 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Dat zijn alleen de aanschaf / afschrijf kosten. Op alle andere fronten is jouw auto duurder. Daarnaast raak je jouw auto niet aan de straatstenen kwijt.

Persoonlijk wil ik een auto hebben die er ergens tussenin ligt qua grootte. Maar wel liever wat ouder.
Weet je wat voor een auto ik heb dan? Nee. Weet je wat mijn bijbehorende kosten zijn dan? Nee.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83838802
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:51 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dan nog snap ik niet dat men een nieuwe auto koopt, ipv ééntje met de kop er al af.

Nieuwe auto's kopen is gewoon geld weggooien.
Waarom niet als je het geld makkelijk kan missen en je je auto veel gebruikt. Nieuw heeft ook wel wat.
pi_83838824
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:57 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Weet je wat voor een auto ik heb dan? Nee. Weet je wat mijn bijbehorende kosten zijn dan? Nee.
Ok ik ging er inderdaad vanuit dat je een grote auto hebt.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:00:55 #100
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83838909
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:58 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ok ik ging er inderdaad vanuit dat je een grote auto hebt.
Ik heb een Getz. Ik betaal inderdaad wat wegenbelasting, maar niets schokkends. Qua inruil zit ik gebakken met deze auto. 20k km later en 2 jaar later heb ik ¤1200,- afgeschreven.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83839071
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik heb een Getz. Ik betaal inderdaad wat wegenbelasting, maar niets schokkends. Qua inruil zit ik gebakken met deze auto. 20k km later en 2 jaar later heb ik ¤1200,- afgeschreven.
Benzine? Zo ja dan vind ik dat ook wel een goede koop.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:17:47 #102
104079 BobbyB
Swiftie
pi_83839426
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Uro het volgende:

[..]

Mja. Maar het is wel goedkope troep.
Goh Bassie, misschien is dat dan ook gewoon de bedoeling. Waarom zou je een dure bak willen kopen als je er weinig in zit of wanneer je niet zoveel geeft om auto's en genoegen neemt met iets wat je van A naar B brengt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:25:54 #103
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83839696
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:06 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Benzine? Zo ja dan vind ik dat ook wel een goede koop.
Benzine ja. Naast een set nieuwe banden en de APK nog geen kosten aan gehad. Nu weet ik niet wat het onderhoud is met een C1/Aygo/107.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83840027
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:25 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Benzine ja. Naast een set nieuwe banden en de APK nog geen kosten aan gehad. Nu weet ik niet wat het onderhoud is met een C1/Aygo/107.
aygo van mijn vriendin kost alleen benzine, 1e apk komt pas volgend jaar.... verder 0 kosten gehad....
is goedkoop en rijdt helemaal niet slecht....
Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:38:27 #105
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83840166
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:34 schreef svk1985 het volgende:

[..]

aygo van mijn vriendin kost alleen benzine, 1e apk komt pas volgend jaar.... verder 0 kosten gehad....
is goedkoop en rijdt helemaal niet slecht....
Rij-eigenschappen van dat ding zijn echt ondermaats. Een versnellingsbak waar je meer soep mee maakt dan versnellingen pakt, de koppeling zit ter hoogte van je kin en dan die driecilinder non-performance.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83840311
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Rij-eigenschappen van dat ding zijn echt ondermaats. Een versnellingsbak waar je meer soep mee maakt dan versnellingen pakt, de koppeling zit ter hoogte van je kin en dan die driecilinder non-performance.
Maar hij is wel goedkoop. Sowieso kunnen vrouwen niet rijden dus die slechte performance kan er ook wel bij.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:44:07 #107
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83840381
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:42 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Maar hij is wel goedkoop. Sowieso kunnen vrouwen niet rijden dus die slechte performance kan er ook wel bij.
Dat is waar, je krijgt waar je voor betaald.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:54:43 #108
158943 MacBreQ
Geen kloon.
pi_83840809
* MacBreQ ziet TT en zegt "Terechte klacht!".
pi_83841323
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik heb een Getz. Ik betaal inderdaad wat wegenbelasting, maar niets schokkends. Qua inruil zit ik gebakken met deze auto. 20k km later en 2 jaar later heb ik ¤1200,- afgeschreven.
Aygo/107/C1 zijn het meest waardevast, was laatst nog een nieuwsartikel over. Dus minder afschrijving.
http://www.nu.nl/economie(...)eest-waardevast.html
pi_83841412
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Rij-eigenschappen van dat ding zijn echt ondermaats. Een versnellingsbak waar je meer soep mee maakt dan versnellingen pakt, de koppeling zit ter hoogte van je kin en dan die driecilinder non-performance.
Rij-eigenschappen zijn niet slechter dan een tweedehands auto. Misschien moet je nog maar eens rijlessen nemen als je niet kan schakelen, de koppeling zit gewoon over de hele lengte itt de koppeling van een getz wat gewoon een aan/uit schakelaar is. En de performance is goed genoeg, 13 sec naar de 100, wat genoeg is om mee te komen in het verkeer.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:09:03 #111
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83841533
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:06 schreef TheKC het volgende:

[..]

Rij-eigenschappen zijn niet slechter dan een tweedehands auto. Misschien moet je nog maar eens rijlessen nemen als je niet kan schakelen, de koppeling zit gewoon over de hele lengte itt de koppeling van een getz wat gewoon een aan/uit schakelaar is. En de performance is goed genoeg, 13 sec naar de 100, wat genoeg is om mee te komen in het verkeer.
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:05 schreef TheKC het volgende:

[..]

Aygo/107/C1 zijn het meest waardevast, was laatst nog een nieuwsartikel over. Dus minder afschrijving.
http://www.nu.nl/economie(...)eest-waardevast.html
Wat kun je ook afschrijven over die paar knaken dat dat vaseline potje kost.

En dat ding rijdt gewoon belabberd. Feit.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:10:03 #112
104079 BobbyB
Swiftie
pi_83841597
Jullie 2.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:26:20 #113
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_83842534
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:05 schreef TheKC het volgende:

[..]

Aygo/107/C1 zijn het meest waardevast, was laatst nog een nieuwsartikel over. Dus minder afschrijving.
http://www.nu.nl/economie(...)eest-waardevast.html
In vergelijking met andere nieuwe auto's wel. Maar ik weet zeker dat ik met mijn 2e hands auto minder afschrijving heb Bij mijn laatste 2e hands auto had ik zelfs 0 euro afschrijving na anderhalf jaar karren.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_83842632
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

In vergelijking met andere nieuwe auto's wel. Maar ik weet zeker dat ik met mijn 2e hands auto minder afschrijving heb Bij mijn laatste 2e hands auto had ik zelfs 0 euro afschrijving na anderhalf jaar karren.
Een auto van 500/1000 euro schrijft niet af nee.
pi_83842677
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef WillFerrell het volgende:

[..]


[..]

Wat kun je ook afschrijven over die paar knaken dat dat vaseline potje kost.

En dat ding rijdt gewoon belabberd. Feit.
Nu je geen fatsoenlijke argumenten meer hebt ga je trollen?
De wegligging is inderdaad minder dan de gemiddelde duitser, maar hij kost ook 2x minder. Wegligging is goed genoeg voor het dagelijks woon/werk-verkeer. De meeste mensen caren er echt niet om.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:45:47 #116
99295 perezoso
blankjoekel
pi_83843595
Het dashboard is idd verschrikkelijk lelijk en als het niet vast zat zou het uit het raam waaien bij 50 km/u, plastic rommel. Qua geld is het natuurlijk wel een fijn ding, maar tis eigenlijk geen auto.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:52:38 #117
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_83844086
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:28 schreef TheKC het volgende:

[..]

Een auto van 500/1000 euro schrijft niet af nee.
die auto kostte me 450 euro
Mijn huidige auto schrijft wel meer af maar dat kan maximaal 4000 euro zijn want dat heb ik er niet voor betaald Dus hoe langer ik erin rond rij hoe beter
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_83844338
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef WillFerrell het volgende:

En dat ding rijdt gewoon belabberd. Feit.
Nee. Je zit er compleet naast.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:57:49 #119
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83844383
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:29 schreef TheKC het volgende:

[..]

Nu je geen fatsoenlijke argumenten meer hebt ga je trollen?
De wegligging is inderdaad minder dan de gemiddelde duitser, maar hij kost ook 2x minder. Wegligging is goed genoeg voor het dagelijks woon/werk-verkeer. De meeste mensen caren er echt niet om.
Nee, en dat is nu net het probleem. Carede mensen maar. En nee ik troll niet. Ik stel het alleen even onomstotelijk vast.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 11:57:52 #120
9859 crew  Karina
Woman
pi_83844385
Ik heb er een keer in gezeten (als passagier), maar het voelde allemaal niet echt veilig, als je een aanrijding krijgt ben je plat denk ik. Qua prestaties kan ik er niet veel over zeggen, maar ik heb ooit een Suzuki Alto gehad (oude model), die was ook 1.0 en dat reed net echt al te vlot, dit zal wel ongeveer hetzelde zijn.

Die Alto voelde trouwens net zo min veilig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83844576
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:57 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Nee, en dat is nu net het probleem. Carede mensen maar. En nee ik troll niet. Ik stel het alleen even onomstotelijk vast.
Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:01:35 #122
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_83844596
Terechte klacht TS
'wat niet rekt, dat scheurt'
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:03:20 #123
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83844678
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Wootism het volgende:

[..]

Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
Als je eerst eens wat leest flapdrol ipv te lopen beschuldigen, ik heb er vaak genoeg in gereden, want ze hebben ze hier op het werk als pendelauto's. En het rijdt belabberd. Als je een beetje wilt mee komen met het verkeer hoef je niet verder dan de 3 te schakelen, waarna dat ding zoveel toeren maakt dat je niets meer kunt horen, het dashboard is één stuk gesmolten plastic en dan heb ik het nog niet eens over het driewielergevoel gehad. En ter info, ik heb in een stuk meer auto's dan alleen de C1 en de Getz gereden.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83844714
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Wootism het volgende:

[..]

Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
Wootism rijdt een Aygo van de baas en voelt zich nu op zijn pikkie getrapt
pi_83845396
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:03 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Als je eerst eens wat leest flapdrol ipv te lopen beschuldigen, ik heb er vaak genoeg in gereden, want ze hebben ze hier op het werk als pendelauto's. En het rijdt belabberd. Als je een beetje wilt mee komen met het verkeer hoef je niet verder dan de 3 te schakelen, waarna dat ding zoveel toeren maakt dat je niets meer kunt horen, het dashboard is één stuk gesmolten plastic en dan heb ik het nog niet eens over het driewielergevoel gehad. En ter info, ik heb in een stuk meer auto's dan alleen de C1 en de Getz gereden.
Dus dan heb je er wel in gereden en heb je dus een belabberd beoordelingsvermogen!
Kijk naar de afneemprijs en wat je er vervolgens voor terugkrijgt. IMO enorm veel waar voor je geld!
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:04 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wootism rijdt een Aygo van de baas en voelt zich nu op zijn pikkie getrapt
neen, enkel mee naar Frankrijk gereden wat goed bevallen is.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_83845422
Jullie zijn wel een stelletje schijters zeg. Heel het veiligheids gebeuren komt nooit in mij op als ik in een auto zit. Of het moet echt heel gek worden, geen gordels ofzo.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:10:07 #127
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83847127
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:23 schreef Fortitude het volgende:
Jullie zijn wel een stelletje schijters zeg. Heel het veiligheids gebeuren komt nooit in mij op als ik in een auto zit. Of het moet echt heel gek worden, geen gordels ofzo.
De enige veiligheid die er in mijn eerste auto zat was de deurhendel, zodat je uit de rijdende auto kon springen als het kreng weer eens niet adequaat wilde remmen.
pi_83847206
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:02 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Sowieso een nieuwe auto kopen Dat heb ik nog nooit gesnapt (op lease na)
1) Je weet zeker dat er niks aan de auto mankeert, en je weet ook zeker dat hij niet is afgetrapt door de vorige eigenaar
2) Je hebt sowieso een aantal jaar garantie
3) De eerste paar jaar heb je zo goed als geen onderhoud (ligt aan het aantal KM je rijd, alleen slijtage onderdelen)
4) Je kunt alle opties zelf kiezen, kleur, uitrusting, interieur, wat je ook maar wilt
5) Je auto is van buiten en van binnen kras/deuk/vlekvrij.
6) De nieuwe auto geur.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:20:12 #129
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83847558
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:12 schreef TheKC het volgende:

[..]

1) Je weet zeker dat er niks aan de auto mankeert
Yeah, right.
pi_83847726
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Yeah, right.
Bij fatsoenlijke merken wel
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:24:14 #131
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_83847732
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:12 schreef TheKC het volgende:

[..]

1) Je weet zeker dat er niks aan de auto mankeert, en je weet ook zeker dat hij niet is afgetrapt door de vorige eigenaar
2) Je hebt sowieso een aantal jaar garantie
3) De eerste paar jaar heb je zo goed als geen onderhoud (ligt aan het aantal KM je rijd, alleen slijtage onderdelen)
4) Je kunt alle opties zelf kiezen, kleur, uitrusting, interieur, wat je ook maar wilt
5) Je auto is van buiten en van binnen kras/deuk/vlekvrij.
6) De nieuwe auto geur.
Owja vergeet je niet te vermelden dat je zodra je de sleutel omdraait je de auto 25% minder waard is geworden ?

Thnx for noticing.

En met een nieuwe auto kan je ook gewoon pech hebben hoor, en wtf boeit het als er een klein krasje op de deur zit maar je 3000-4000 euro minder betaald voor desbetreffende auto ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_83847796
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Owja vergeet je niet te vermelden dat je zodra je de sleutel omdraait je de auto 25% minder waard is geworden ?

Thnx for noticing.

En met een nieuwe auto kan je ook gewoon pech hebben hoor, en wtf boeit het als er een klein krasje op de deur zit maar je 3000-4000 euro minder betaald voor desbetreffende auto ?
Als je een tweedehands auto bij een dealer koopt met garantie ben je ook veel kwijt wanneer je de sleutel omdraait. En voor die 300-4000 euro kun je wel zelf beslissen wat je in je auto wil en welke kleur je wil hebben. Je hebt gewoon veel meer keuze.
Er zijn genoeg mensen die dat wat uitmaakt. Als iedereen tweedehands auto's zou kopen kunnen alle fabrikanten wel opdoeken.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:31:25 #133
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_83848034
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:12 schreef TheKC het volgende:
6) De nieuwe auto geur.
Ik krijg er nu al koppijn van!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:32:18 #134
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_83848075
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:25 schreef TheKC het volgende:

[..]

Als je een tweedehands auto bij een dealer koopt met garantie ben je ook veel kwijt wanneer je de sleutel omdraait. En voor die 300-4000 euro kun je wel zelf beslissen wat je in je auto wil en welke kleur je wil hebben. Je hebt gewoon veel meer keuze.
Er zijn genoeg mensen die dat wat uitmaakt. Als iedereen tweedehands auto's zou kopen kunnen alle fabrikanten wel opdoeken.
Als de leaseregeling niet zo soepel was in dit land dan stort volgens mij de autoverkoop van nieuwe auto's echt compleet in. Of leg jij even 30.000 tot 40.000 euro op tafel voor een middenklasser autootje. ? Ik niet (ook niet als ik het zou hebben.. )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_83848681
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:32 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Als de leaseregeling niet zo soepel was in dit land dan stort volgens mij de autoverkoop van nieuwe auto's echt compleet in. Of leg jij even 30.000 tot 40.000 euro op tafel voor een middenklasser autootje. ? Ik niet (ook niet als ik het zou hebben.. )
Ik weet niet wat jij een middenklasser noemt, maar voor 20-30 heb je een fatsoenlijke middenklasser hoor. En ja, dat is duur, maar autorijden in Nederland is sowieso al niet goedkoop. En als je dan een goedkope, nieuwe auto wil, dan kun je nog altijd een Dacia nemen, daar is ook niks mis mee.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:59:33 #136
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83849369
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef TheKC het volgende:

Bij fatsoenlijke merken wel
Dat is iets wat je er wel bij moet zeggen, ja.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:26:50 #137
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83857120
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:45 schreef TheKC het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij een middenklasser noemt, maar voor 20-30 heb je een fatsoenlijke middenklasser hoor.
ROFL. Voor 30 K rijverplaats je je in een koreaans hondenhok. Een fatsoenlijke middenklasser begint bij 50K. Een 530, A6 2.8 of een E300.
Mu!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:58:03 #138
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_83858204
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:26 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

ROFL. Voor 30 K rijverplaats je je in een koreaans hondenhok. Een fatsoenlijke middenklasser begint bij 50K. Een 530, A6 2.8 of een E300.
Dat zijn geen middenklassers hoor, wereldvreemd figuur.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:07:58 #139
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83858556
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zijn geen middenklassers hoor, wereldvreemd figuur.
Wat zijn het dan wel?
pi_83858657
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat zijn het dan wel?
Hogere middenklasse
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hogere_middenklasse_%28auto%29
pi_83859207


[ Bericht 100% gewijzigd door Fortitude op 09-07-2010 18:36:32 ]
pi_83859713
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:26 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

ROFL. Voor 30 K rijverplaats je je in een koreaans hondenhok. Een fatsoenlijke middenklasser begint bij 50K. Een 530, A6 2.8 of een E300.
Kijk hem dan. Ja hoor, je hebt veel geld. Mag ik je aanraken nu?

Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:18:57 #143
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83860366
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zijn geen middenklassers hoor, wereldvreemd figuur.
Hij geilt nogal op in Duitsland gefabriceerd spul.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 10:03:45 #144
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83875986
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:54 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kijk hem dan. Ja hoor, je hebt veel geld. Mag ik je aanraken nu?

Nee. Kijken wel,aanraken niet.

De klassifikatie van een auto wijzigt overigens niet door mijn financiele situatie.
Mu!
pi_83876295
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 10:03 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Nee. Kijken wel,aanraken niet.

De klassifikatie van een auto wijzigt overigens niet door mijn financiele situatie.
Zo zo, wel zoveel geld hebben dat je de duurdere Audi's en Mercedessen als maatstaf ziet, maar het woord classificatie niet juist kunnen schrijven.

Ik rij overigens een Toyota Aygo, en heb hiervoor een Opel Astra van 5 jaar oud gehad. Die Astra lag uiteraard stabieler op de weg en had betere stoelen en was luxer uitgerust, maar mijn Aygo rijdt ook niet verkeerd hoor. Het rijdt als een kart, nooit parkeerproblemen en ik rij met gemak ten minste 1 op 19, ik bespaar maandelijks zo 100 euro tov de Opel Astra, voor zoveel besparing rij ik graag wat kleiner, en in een Toyota Aygo rij je niet meteen voor lul. Een Aygo / C1 of 107 is het bewijs dat klein rijden niet meteen suf hoeft te zijn.

Overigens schrijven nieuwe Aygo's ook vrijwel niks af. Ik heb verhalen gelezen van mensen die 2 of 3 jaar met hun Aygo reden en nog 8.000 euro als inruilbod kregen (nieuw gekocht voor 10.500). Dat komt omdat die dingen tweedehands ook ontzettend gewild zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 10 juli 2010 @ 12:13:45 #146
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83878636
Maatstaf? ZIjn de tomaten je naar het hoofd gestegen? Het ging hier om de term "middenklasser". Begrijpend lezen is met dit weer kennelijk niet eenvoudig.
Mu!
pi_83878854
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 12:13 schreef SingleCoil het volgende:
Maatstaf? ZIjn de tomaten je naar het hoofd gestegen? Het ging hier om de term "middenklasser". Begrijpend lezen is met dit weer kennelijk niet eenvoudig.
Maar de auto's die je noemde zijn geen middenklassers, maar hogere middenklassers.
pi_83878931
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 12:13 schreef SingleCoil het volgende:
Maatstaf? ZIjn de tomaten je naar het hoofd gestegen? Het ging hier om de term "middenklasser". Begrijpend lezen is met dit weer kennelijk niet eenvoudig.
Nou volgens mij beweer jij toch dat de auto's die jij opnoemde middenklassers zijn en dat alles onder die prijs niet fatsoenlijk kan rijden aangezien je daar "alleen Koreaanse hondenhokken" voor vindt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 10 juli 2010 @ 13:14:31 #149
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83880240
Nou ja. De paupers zijn ook weer op Fok.
Mu!
pi_83880351
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 13:14 schreef SingleCoil het volgende:
Nou ja. De paupers zijn ook weer op Fok.
En de onvolwassen 52 jarige blijkbaar ook.
pi_83880419

Hij is wel veilig, zo te zien.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 13:40:52 #152
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_83881050
Ik heb in een Peugeot 107, een Citroen C1 en twee Aygo's gereden. Ze voelen redelijk volwassen aan qua rijgedrag, klinken heerlijk (driecilinder <3), en ze zijn niet erg traag. Daar houden de voordelen ook op.

Het valt aan alles te merken dat het een goedkope auto is: de stoelen zijn niet erg comfortabel (zere rug na 150km), de aircobediening voelt goedkoop aan, de deuren zijn erg licht en dun, de kofferklepdeurdekseldinges is gewoon een klein ruitje en de wieltjes zijn dunner dan die van mijn skelter.

Toch is het, naar mijn mening, een leuke auto om in te rijden.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 15:00:24 #153
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83883094
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef perezoso het volgende:
Het dashboard is idd verschrikkelijk lelijk en als het niet vast zat zou het uit het raam waaien bij 50 km/u, plastic rommel. Qua geld is het natuurlijk wel een fijn ding, maar tis eigenlijk geen auto.
Jij begrijpt mijn punt.
pi_83914420
Nou moet ik wel zeggen dat ik me gisteren niet zo op mijn gemak voelde, in mijn C1 door dat noodweer Toch liever een wat zwaardere auto dan.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zondag 11 juli 2010 @ 13:46:58 #155
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_83914530
Het is gewoon een praktisch handig klein betrouwbaar autootje. Je kunt m overal in de stad kwijt enzo... en geen overbodige poespas. Kan alleen maar stuk gaan.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_83915245
Verschrikkelijke auto's inderdaad. Doe mij maar een auto met fatsoenlijk wat vermogen en standaard luxe aan boord. Moet ook nog een beetje plezier hebben met rijden Enige waar hij bij uitstek voor geschikt is, is de stad. Dat dan weer wel, maar dan is de prijs gewoon te hoog. Dan zie ik liever een Suzuki Alto.
  zondag 11 juli 2010 @ 14:09:35 #157
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_83915348
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:06 schreef Matel het volgende:
Verschrikkelijke auto's inderdaad. Doe mij maar een auto met fatsoenlijk wat vermogen en standaard luxe aan boord. Moet ook nog een beetje plezier hebben met rijden Enige waar hij bij uitstek voor geschikt is, is de stad. Dat dan weer wel, maar dan is de prijs gewoon te hoog. Dan zie ik liever een Suzuki Alto.
Ik heb een sprintje van 0 tot 100 gemeten op nat wegdek: hij had er 12,5 seconden voor nodig. Dat was met een passagier van bijna 80kg en ik weeg zelf 70kg. Zo traag is dat dus niet. Snel is anders, dat wel
In combinatie met het driecilindergeluid rijdt het lichte autootje best leuk, al zeg ik het zelf.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  zondag 11 juli 2010 @ 15:34:26 #158
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_83918742
't kan nog erger: De Tata Nano.
624 cc dieselmotortje, 33 pk. Remschijven voor, en verbruik van 22 km/liter. En met Air Conditioning.





Ohja, de prijs. 1,700 euro. Nog een keer? E1700. Da's niks. Een macbook pro is duurder.

[ Bericht 9% gewijzigd door gebrokenglas op 11-07-2010 16:02:28 ]
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 11 juli 2010 @ 16:02:49 #159
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83919869
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef gebrokenglas het volgende:
't kan nog erger: De Tata Nano.
624 cc motortje, 33 pk. Remschijven voor, en verbruik van 22 km/liter. En met Air Conditioning.
Zelfde laken een pak enzo... Dat is niet meer dan een brommobiel met airconditioning.
pi_83919900
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef gebrokenglas het volgende:
't kan nog erger: De Tata Nano.
624 cc dieselmotortje, 33 pk. Remschijven voor, en verbruik van 22 km/liter. En met Air Conditioning.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ohja, de prijs. 1,700 euro. Nog een keer? E1700. Da's niks. Een macbook pro is duurder.

Kanker, wat lelijk.

Nu voel ik me echt stoer in mijn C1.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 12 juli 2010 @ 07:51:34 #161
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83944346
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:02 schreef Uro het volgende:

[..]

Zelfde laken een pak enzo... Dat is niet meer dan een brommobiel met airconditioning.
Neem dat ding nou als referentie, dan valt de Aygo alleszins mee.
pi_83945511
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:09 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Ik heb een sprintje van 0 tot 100 gemeten op nat wegdek: hij had er 12,5 seconden voor nodig. Dat was met een passagier van bijna 80kg en ik weeg zelf 70kg. Zo traag is dat dus niet. Snel is anders, dat wel


Ja hoor, natuurlijk. De fabrieksopgave is 14.2s en dat is vaak al heel erg positief genomen. Jij haalt er met passagier en nat wegdek even 2 sec vanaf.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:25:53 #163
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_83969496
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:30 schreef kikoooooo het volgende:

[..]



Ja hoor, natuurlijk. De fabrieksopgave is 14.2s en dat is vaak al heel erg positief genomen. Jij haalt er met passagier en nat wegdek even 2 sec vanaf.
Ja, dat heb ik zo gemeten. De fabrieksopgave van Autoweek.nl was trouwens 13,7 seconden. Mijn passagier kan getuigen, als je het niet gelooft. Een agressieve start werkte prima.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:47:58 #164
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83970443
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik zo gemeten. De fabrieksopgave van Autoweek.nl was trouwens 13,7 seconden. Mijn passagier kan getuigen, als je het niet gelooft. Een agressieve start werkte prima.
Ik heb Danny even gePM'd of ie jou een Stig-tag wil geven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:55:24 #165
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_83970772
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:47 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik heb Danny even gePM'd of ie jou een Stig-tag wil geven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_83973795
Zuinige autos zijn echt lelijk man.

Waarom maken ze geen VW Polo die 1 op 25 loopt?
Of een Renault Clio ? die soort klasse autos.

Die drieling is echt om van te kotsen een peugeot 206 1.1 trekt nog sneller op ondanks die maar 60PK heeft
Interessant he ?
  maandag 12 juli 2010 @ 21:01:28 #167
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83973856
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:00 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom maken ze geen VW Polo die 1 op 25 loopt?
Die is er toch gewoon? Een Bluemotion.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83975026
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Die is er toch gewoon? Een Bluemotion.
Das een diesel meen ik en die heb je niet voor 12 K en lager...
Interessant he ?
  maandag 12 juli 2010 @ 21:25:46 #169
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83975148
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Das een diesel meen ik en die heb je niet voor 12 K en lager...
Je wilt zeker ook voor een dubbeltje naar Jakarta?
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83977241
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Das een diesel meen ik en die heb je niet voor 12 K en lager...
Vanaf 13,5k ongeveer.

Overigens heb je nog de ibiza 1.2 TDI, wegenbelasting / btw/bpm vrij.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:05:55 #171
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_83982880
Die Polo Bluemotion is prima te doen. Hartstikke zuinig, best ruim binnen en nog pittig ook. En niet echt lelijk.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_83985419
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:30 schreef kikoooooo het volgende:

[..]



Ja hoor, natuurlijk. De fabrieksopgave is 14.2s en dat is vaak al heel erg positief genomen. Jij haalt er met passagier en nat wegdek even 2 sec vanaf.
Ik zal morgen ook de C1 eens gaan testen om te kijken hoe lang het duurt. Moet toch 140 km in dat ding morgen, kan vast wel een leuk stukje weg vinden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 07:34:13 #173
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83987043
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Polo Bluemotion is prima te doen. Hartstikke zuinig, best ruim binnen en nog pittig ook. En niet echt lelijk.
En volgens mijn schoonzus die met zo'n ding rijd is ie hartstikke onbetrouwbaar, rammelt ie aan alle kanten en is ie niet vooruit te branden.

Zo zijn de meningen verdeeld....
  dinsdag 13 juli 2010 @ 07:37:38 #174
307985 FlameH2O
Vuur en water, rook komt later
pi_83987061
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Klonk het volgende:
Onterechte klacht, ik heb hem laatst ook een weekje gehad en ben onder de indruk van wat Toyota voor zo´n laag bedrag kan leveren, tuurlijk het is geen luxe bak maar met airco erin is het meer dan voldoende om elke dag van A naar B te komen
Voor 20 euro extra krijg je een airco erbij (verdubbeld de waarde van die auto.)
Voor 22 krijg je airco+een frietje om die plasticgeur en je honger te verdrijven.

Toedels
Hier had uw tekst kunnen staan!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 07:39:12 #175
307985 FlameH2O
Vuur en water, rook komt later
pi_83987070
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik zal morgen ook de C1 eens gaan testen om te kijken hoe lang het duurt. Moet toch 140 km in dat ding morgen, kan vast wel een leuk stukje weg vinden.
Doe het in Duitsland, want naar mijn ervaring, zitten die zwervende juten overal
Hier had uw tekst kunnen staan!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:10:56 #176
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83987252
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 07:39 schreef FlameH2O het volgende:

[..]

Doe het in Duitsland, want naar mijn ervaring, zitten die zwervende juten overal
Op de snelweg mag je meestal wel 100 hoor.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:12:28 #177
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83987266
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op de snelweg mag je meestal wel 100 hoor.
De Neurenbergse ring lijkt me inderdaad ook wat overtrokken voor die test.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:16:33 #178
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83987304
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:12 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

De Neurenbergse ring lijkt me inderdaad ook wat overtrokken voor die test.
je bedoelt de Nürburgring. Die ligt nog wel een stukje van Neurenberg vandaan

Aan de andere kant, met een auto uit de hogere middenklasse ben je er zo.
Mu!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:17:57 #179
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83987310
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:16 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

je bedoelt de Nürburgring. Die ligt nog wel een stukje van Neurenberg vandaan

Aan de andere kant, met een auto uit de hogere middenklasse ben je er zo.
Want een auto uit de normale middenklasse rijdt maar maximaal 80?
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:26:46 #180
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83987376
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:54:56 #181
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83987697
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:16 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

je bedoelt de Nürburgring. Die ligt nog wel een stukje van Neurenberg vandaan

Aan de andere kant, met een auto uit de hogere middenklasse ben je er zo.
Met de mijne ook, en dat is een kleintje.
pi_83987858
De Toyota Aygo kwam op een precies goed moment op de markt waar mensen graag de hand op de knip houden, maar toch een nieuwe auto willen. Geen wegenbelasting, extreem zuinig en een lage aanschafsprijs maken het ding extreem aantrekkelijk. Het autootje rijdt opzich niet verkeerd, maar dat hij goedkoop is is wel te merken. Daarnaast rijden relatief gezien de meeste mensen toch al niet grote afstanden in Nederland. Het is een perfecte stadsauto en veel vermogen doet er toch niet aan toe in een stad.

Tuurlijk is een grotere en luxere auto veel leuker, maar de Aygo heeft zeker wel veel voordelen. Ik heb zelf overigens helemaal geen auto, omdat ik er geen nodig heb. Mensen die patsen met hun auto terwijl ze er hoogstens 2 keer per week in rijden.

Overigens vind ik de voorkant van de Aygo opzich wel mooi.

[ Bericht 16% gewijzigd door Justinn op 13-07-2010 09:14:37 ]
pi_83991506
Die aygos kloppen ook niet in 2e hands waarde.

als die nieuw 10 / 11 K kost en hij is 2/3 jaar oud dan zou die maximaal 6500 euro opbrengen...maar die trekkers vragen toch gauw 8 ruggen voor zon afgetrapt 2e handse met 40K op de teller

Dan koop ik m nog liever nieuw
Interessant he ?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:18:43 #184
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83995498
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:32 schreef Zwolsboy het volgende:
Die aygos kloppen ook niet in 2e hands waarde.


Waarom kunnen ze zich niet gewoon aan de regels houden dan? Kutkoreanen!


Mu!
pi_83995509
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op de snelweg mag je meestal wel 100 hoor.
Ik denk niet dat oom agent het waardeert als ik op de snelweg een paar keer stil ga staan om vervolgens met 5000 toeren er weer vandoor te gaan
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83997882
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef SingleCoil het volgende:

[..]



Waarom kunnen ze zich niet gewoon aan de regels houden dan? Kutkoreanen!



Toyota is Japans hoor.

En die dingen schrijven gewoon ontzettend weinig af zoals iedere kleine auto omdat ze erg gewild zijn, en dat komt weer omdat het hele fatsoenlijke auto's zijn voor weinig geld.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:22:21 #187
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83998155
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef BlackLining het volgende:

Ik denk niet dat oom agent het waardeert als ik op de snelweg een paar keer stil ga staan om vervolgens met 5000 toeren er weer vandoor te gaan
Daar heb je wel weer een punt. Geldt niet alleen voor Oom Agent, schat ik zo.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:40:39 #188
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83998990
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Toyota is Japans hoor.

En die dingen schrijven gewoon ontzettend weinig af zoals iedere kleine auto omdat ze erg gewild zijn, en dat komt weer omdat het hele fatsoenlijke auto's zijn voor weinig geld.
Toyota is japans maar een Aigo blijft een koreaans hondenhok.
Mu!
pi_83999378
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

Daar heb je wel weer een punt. Geldt niet alleen voor Oom Agent, schat ik zo.
Haha Nee, dat denk ik ook niet

Probleem is dat er reclame van een bedrijf op staat (nee, geen IT-bedrijf ) dus ik moet een beetje opletten moet hoe asociaal ik ben
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83999642
Heb zelf wel eens in een 1.0 C1 zonder enige optie gereden (zelfs geen radio of elektrische ramen) en op basis daarvan ben ik het eens met de klacht. Heb ook wel eens in een 107 1.4 gereden en dat ging al en stuk sneller Nog steeds niet mijn ding, maar wel stukken beter. Overigens zuigt de Fiat 500 qua vermogen ook. Er is maar één kleine auto die (buiten de snelweg) behoorlijke prestaties levert en dat is de Smart Weinig gewicht maar toch prima uitgerust.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:56:44 #191
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83999647
Hier, nog meer spleetogenzooi...de BYD F1
Mu!
pi_83999877
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:40 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Toyota is japans maar een Aigo blijft een koreaans hondenhok.
Hoezo dat? Ontwerp is europees en de productie vindt plaats in Tjechië.
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:13:58 #193
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84000531
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:00 schreef BruineBonenMaandag het volgende:

[..]

Hoezo dat? Ontwerp is europees en de productie vindt plaats in Tjechië.
Omdat 'ie in de categorie "Koreaanse Hondenhokken" valt. Dus ja..
Mu!
pi_84000720
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:56 schreef El_Liberaliste het volgende:
Heb zelf wel eens in een 1.0 C1 zonder enige optie gereden (zelfs geen radio of elektrische ramen) en op basis daarvan ben ik het eens met de klacht. Heb ook wel eens in een 107 1.4 gereden en dat ging al en stuk sneller Nog steeds niet mijn ding, maar wel stukken beter.
Je wist dat je de ene keer in een benzine, en de andere keer in een diesel reed?
...en dat die laatste wordt opgegeven voor 15,6 naar 100 ipv 13,7.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_84001063
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:17 schreef BertV het volgende:

[..]

Je wist dat je de ene keer in een benzine, en de andere keer in een diesel reed?
...en dat die laatste wordt opgegeven voor 15,6 naar 100 ipv 13,7.
Die laatste was een diesel en die eerste weet ik niet. Maar goed, voor mijn part loopt het op LPG, als ik maar fatsoenlijk vooruit kom. Mijn punt is dat een C1/107/Aygo 1.0 onvoldoende is, zeker in vergelijking met concurrerende modellen. Of je moet 'm chippen
Nou ben ik sowieso niet dol op kleine auto's maar dat komt misschien meer door mijn lengte i.c.m. dat ik graag bagage/passagiers meeneem.
pi_84001356
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:13 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Omdat 'ie in de categorie "Koreaanse Hondenhokken" valt. Dus ja..
Bij mij groeit het vermoeden dat jij in een brommobiel rijdt en gewoon zuur bent.

Overigens, de top van zo'n wagentje is 150, dat is opzich wel gunstig om op de snelweg rijbewijsveilig te kunnen rijden. Gewoon plankgas houden, kom je toch nooit boven de vmax+50.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:33:07 #197
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_84001466
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef BlackLining het volgende:

Bij mij groeit het vermoeden dat jij in een brommobiel rijdt en gewoon zuur bent.

Overigens, de top van zo'n wagentje is 150, dat is opzich wel gunstig om op de snelweg rijbewijsveilig te kunnen rijden. Gewoon plankgas houden, kom je toch nooit boven de vmax+50.
Rond sommige steden is Vmax 80 km/h. Maar in Duitsland is Vmax weer gelijk aan ∞, dus ligt idealiter V zo dicht mogelijk daarbij in de buurt.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:40:01 #198
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84001801
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Bij mij groeit het vermoeden dat jij in een brommobiel rijdt en gewoon zuur bent.
Hou die gedachte vast! In werkelijkheid heb ik niet eens een brommobiel en reis altijd met de trein
quote:
Overigens, de top van zo'n wagentje is 150, dat is opzich wel gunstig om op de snelweg rijbewijsveilig te kunnen rijden. Gewoon plankgas houden, kom je toch nooit boven de vmax+50.
150 is levensgevaarlijk in zo'n ding! Als ik politieagent was zou ik je op basis van art.5 van de weg af halen.
Mu!
pi_84001867
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:40 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Hou die gedachte vast! In werkelijkheid heb ik niet eens een brommobiel en reis altijd met de trein
[..]

150 is levensgevaarlijk in zo'n ding! Als ik politieagent was zou ik je op basis van art.5 van de weg af halen.
Maar gelukkig ben je dat niet
pi_84001984
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:40 schreef SingleCoil het volgende:

150 is levensgevaarlijk in zo'n ding! Als ik politieagent was zou ik je op basis van art.5 van de weg af halen.
Kwestie van opletten en zorgen dat je geen onverwachte stuurbewegingen hoeft te maken. Als je 150 in zo'n ding niet aan kunt moet je gewoon je rijbewijs inleveren.
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

Rond sommige steden is Vmax 80 km/h. Maar in Duitsland is Vmax weer gelijk aan ∞, dus ligt idealiter V zo dicht mogelijk daarbij in de buurt.
Moeilijk doen met subtext als vmax juist wordt gebruikt omdat het simpelere is dan maximale snelheid

Mwa, veel harder kan zon ding niet. En rond de meeste steden is veel harder toch niet te doen. Als je een eind over de snelweg moet wil ik nog wel eens te hard rijden en hoewel je wat meer moet opletten kan het prima in zo'n wagentje.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:48:38 #201
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_84002220
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kwestie van opletten en zorgen dat je geen onverwachte stuurbewegingen hoeft te maken. Als je 150 in zo'n ding niet aan kunt moet je gewoon je rijbewijs inleveren.
[..]

Moeilijk doen met subtext als vmax juist wordt gebruikt omdat het simpelere is dan maximale snelheid
Ah sorry, ik dacht dat we het wetenschappelijk uiteen gingen zetten.
quote:
Mwa, veel harder kan zon ding niet. En rond de meeste steden is veel harder toch niet te doen.
Mijn ervaring is anders.
quote:
Als je een eind over de snelweg moet wil ik nog wel eens te hard rijden en hoewel je wat meer moet opletten kan het prima in zo'n wagentje.
Maar echt ontspannen is het niet meer..
pi_84002996
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:48 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ah sorry, ik dacht dat we het wetenschappelijk uiteen gingen zetten.
[..]

Mijn ervaring is anders.
[..]

Maar echt ontspannen is het niet meer..
Guess what, die auto is ook niet gemaakt om hard te rijden. Als je hard wil rijden voor dat geld koop je maar een oudere duitse middenklassen, dan kun je met gemak 200 cruisen. Inclusief kolk in je brandstoftank.
pi_84003057
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:24 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Die laatste was een diesel en die eerste weet ik niet. Maar goed, voor mijn part loopt het op LPG, als ik maar fatsoenlijk vooruit kom. Mijn punt is dat een C1/107/Aygo 1.0 onvoldoende is, zeker in vergelijking met concurrerende modellen. Of je moet 'm chippen
Nou ben ik sowieso niet dol op kleine auto's maar dat komt misschien meer door mijn lengte i.c.m. dat ik graag bagage/passagiers meeneem.
Concurrerende modellen? Welke zijn er dan in die klasse, voor dat geld? Oh ja, geen enkele. Voor de rest snap je geen fuck van auto's dus je mag blij zijn dat je uberhaupt een rijbewijs hebt.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:51:43 #204
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84005706
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:04 schreef TheKC het volgende:

[..]

Guess what, die auto is ook niet gemaakt om hard te rijden. Als je hard wil rijden voor dat geld koop je maar een oudere duitse middenklassen, dan kun je met gemak 200 cruisen. Inclusief kolk in je brandstoftank.
die heeft ze al
Mu!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 17:29:31 #205
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84007660
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:05 schreef TheKC het volgende:

[..]

Concurrerende modellen? Welke zijn er dan in die klasse, voor dat geld? Oh ja, geen enkele. Voor de rest snap je geen fuck van auto's dus je mag blij zijn dat je uberhaupt een rijbewijs hebt.
Een Suzuki Alto, een Panda, een Fox.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_84012616
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:05 schreef TheKC het volgende:

[..]

Concurrerende modellen? Welke zijn er dan in die klasse, voor dat geld? Oh ja, geen enkele. Voor de rest snap je geen fuck van auto's dus je mag blij zijn dat je uberhaupt een rijbewijs hebt.
En jij hebt nog nooit in iets met meer dan 60 pk gereden, blijkbaar. Maar goed, concurrerende modellen:
Kia Picanto
Chevrolet Matiz
Dacia Logan
Hyundai Getz
Daihatsu Cuore
Fiat Panda
Renault Twingo
Ford Ka
VW Fox
etc..
Laatst trouwens in een nieuwe Subaru Justy gereden en dat wilde ook best. Maar verder weet ik inderdaad geen fuck van auto's en ben ik blij dat ik uberhaupt een rijbewijs heb hoor!
pi_84012881
Euh die nieuwe ford ka ziet er wel 1000000000000000000000x beter uit en is VEEL mooier en duurzamer van binnen.

En ook nog eens veel sneller met de 1,3 75/90 PK.

En vrijwel even duur
Interessant he ?
pi_84012922
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:42 schreef Zwolsboy het volgende:
Euh die nieuwe ford ka ziet er wel 1000000000000000000000x beter uit en is VEEL mooier en duurzamer van binnen.

En ook nog eens veel sneller met de 1,3 75/90 PK.

En vrijwel even duur
..en daarom is het dus een geduchte concurrent
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:48:11 #209
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84013132
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:36 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

En jij hebt nog nooit in iets met meer dan 60 pk gereden, blijkbaar. Maar goed, concurrerende modellen:
Kia Picanto
Chevrolet Matiz
Dacia Logan
Hyundai Getz
Daihatsu Cuore
Fiat Panda
Renault Twingo
Ford Ka
VW Fox
etc..
Laatst trouwens in een nieuwe Subaru Justy gereden en dat wilde ook best. Maar verder weet ik inderdaad geen fuck van auto's en ben ik blij dat ik uberhaupt een rijbewijs heb hoor!
Pardon wat, vergelijk je nu een Getz ( ) met een plastic prullaria gezwel als de C1/Aygo/107?
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_84013216
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:48 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Pardon wat, vergelijk je nu een Getz ( ) met een plastic prullaria gezwel als de C1/Aygo/107?
Voor 9,5k heb je een Getz, 't is haast niet te geloven he
pi_84013346
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:05 schreef TheKC het volgende:

[..]

Concurrerende modellen? Welke zijn er dan in die klasse, voor dat geld? Oh ja, geen enkele. Voor de rest snap je geen fuck van auto's dus je mag blij zijn dat je uberhaupt een rijbewijs hebt.
Jij blijkbbaar ook niet
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:36 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

En jij hebt nog nooit in iets met meer dan 60 pk gereden, blijkbaar. Maar goed, concurrerende modellen:
Kia Picanto
Chevrolet Matiz
Dacia Logan
Hyundai Getz i10
Daihatsu Cuore
Fiat Panda
Renault Twingo
Ford Ka
VW Fox
etc..
Laatst trouwens in een nieuwe Subaru Justy gereden en dat wilde ook best. Maar verder weet ik inderdaad geen fuck van auto's en ben ik blij dat ik uberhaupt een rijbewijs heb hoor!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:59:15 #212
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84013615
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:49 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Voor 9,5k heb je een Getz, 't is haast niet te geloven he
Ik heb er zelf één hoor.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_84017112
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:48 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Pardon wat, vergelijk je nu een Getz ( ) met een plastic prullaria gezwel als de C1/Aygo/107?
Een Getz, over plastic prullaria gesproken.

Kwalitatief doet zo'n Getz echt wel onder voor een Aygo, en zo goedkoop qua vaste lasten is een Getz ook bij lange na niet. Bovendien schrijven ze af als een baksteen.

Dit geldt overigens voor bijna alle concurrenten van de Aygo, ook een Ford Ka, Fiat Panda, VW Fox en Renault Twingo zijn minder betrouwbaar en halen het niet bij de verbruikskosten van een Aygo. Ze rijden wel beter.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_84017195
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:36 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

En jij hebt nog nooit in iets met meer dan 60 pk gereden, blijkbaar. Maar goed, concurrerende modellen:
Kia Picanto
Chevrolet Matiz
Dacia Logan
Hyundai Getz
Daihatsu Cuore
Fiat Panda
Renault Twingo
Ford Ka
VW Fox
etc..
Laatst trouwens in een nieuwe Subaru Justy gereden en dat wilde ook best. Maar verder weet ik inderdaad geen fuck van auto's en ben ik blij dat ik uberhaupt een rijbewijs heb hoor!
Maar dan pak je auto's die geen A-label hebben, en dus wel wegenbelasting hebben. Pak je auto's met alleen een A-label, tot 10.000 euro houd je over:
Citroen C1
Peugeot 107
Toyota Aygo
Suzuki Alto (Lelijker dan de bovenstaande auto's)
Nissan Pixo (Ook lelijker)
pi_84018154
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:14 schreef TheKC het volgende:

[..]

Maar dan pak je auto's die geen A-label hebben, en dus wel wegenbelasting hebben. Pak je auto's met alleen een A-label, tot 10.000 euro houd je over:
Citroen C1
Peugeot 107
Toyota Aygo
Suzuki Alto (Lelijker dan de bovenstaande auto's)
Nissan Pixo (Ook lelijker)
Een Daihatsu Cuore is ook A-label, heeft hetzelfde blok als C1/107/Aygo.
De wegenbelasting van de andere A-Klasse auto's onder de 10k is iets van 15 Euro per maand.
Dochter van me heeft een Twingo, was goedkoper, degelijker, stiller,stuk groter en veel betere wegligging met soepelere motor en loopt 1:17.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2010 21:32:49 ]
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:39:13 #216
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84018555
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Een Getz, over plastic prullaria gesproken.

Kwalitatief doet zo'n Getz echt wel onder voor een Aygo, en zo goedkoop qua vaste lasten is een Getz ook bij lange na niet. Bovendien schrijven ze af als een baksteen.

Dit geldt overigens voor bijna alle concurrenten van de Aygo, ook een Ford Ka, Fiat Panda, VW Fox en Renault Twingo zijn minder betrouwbaar en halen het niet bij de verbruikskosten van een Aygo. Ze rijden wel beter.
Het dashboard is van staal gehard plastic, gaat niet kapot, afschrijving (zie eerder) is er nauwelijks op de Getz en dat ding is ontzettend betrouwbaar. En je kunt er met vijf man in zitten zonder dat de veren er onder wegbreken (in tegenstelling tot een zekere gehandicapte drieling).
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_84018746
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:32 schreef sig000 het volgende:

[..]

Een Daihatsu Cuore is ook A-label, heeft hetzelfde blok als C1/107/Aygo.
De wegenbelasting van de andere A-Klasse auto's onder de 10k is iets van 15 Euro per maand.
Dochter van me heeft een Twingo, was goedkoper, degelijker, stiller,stuk groter en veel betere wegligging met soepelere motor en loopt 1:17.
Maar dat is geen 5-deurs, en schrijft meer af dan een c1/107/aygo. Verder word ik als man zijnde liever gezien in een c1/107/aygo dan in een Twingo . Maar qua kofferruimte wint de Twingo ja.
pi_84018792
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:39 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Het dashboard is van staal gehard plastic, gaat niet kapot, afschrijving (zie eerder) is er nauwelijks op de Getz en dat ding is ontzettend betrouwbaar. En je kunt er met vijf man in zitten zonder dat de veren er onder wegbreken (in tegenstelling tot een zekere gehandicapte drieling).
Als je een Getz tweedehands koopt heb je inderdaad nauwelijks afschrijving, als je hem nieuw koopt veel meer dan een c1/107/aygo. En met 5 man in welke auto dan ook in die klasse is niet aan te raden, iig niet langer dan 5km .
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:44:31 #219
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_84018897
Niet alle commentaar gelezen dus miss ben je er op gewezen maar:

En het allerergste is nog dat er ontzettend veel van rondrijden. Het is echt een soort volkswagen geworden. Ook niet zo wonderlijk, want alle sloebers kunnen hem betalen. Ik weet in ieder geval zeker dat ik nooit van mijn leven zo'n auto zou gaan rijden.


Fuck wat een domme opmerking nadat je het hebt gehad over jou VOLKSWAGEN golf 2
pi_84019042
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:42 schreef TheKC het volgende:

[..]

Maar dat is geen 5-deurs, en schrijft meer af dan een c1/107/aygo. Verder word ik als man zijnde liever gezien in een c1/107/aygo dan in een Twingo . Maar qua kofferruimte wint de Twingo ja.
Door de achterdeurtjes van zo'n Aygo past amper een krat bier.
Kun je beter 2 grote voordeuren hebben en de kratten bier gewoon via de achterklep.

Na 8 jaar en 200k Km is het verschil in afschrijving te verwaarlozen en de Twingo goedkoper in onderhoud.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2010 21:49:56 ]
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:48:48 #221
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84019156
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:42 schreef TheKC het volgende:

[..]

Maar dat is geen 5-deurs, en schrijft meer af dan een c1/107/aygo. Verder word ik als man zijnde liever gezien in een c1/107/aygo dan in een Twingo . Maar qua kofferruimte wint de Twingo ja.
Deze man heeft op dit punt gelijk.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:49:25 #222
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84019197
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:43 schreef TheKC het volgende:

[..]

Als je een Getz tweedehands koopt heb je inderdaad nauwelijks afschrijving, als je hem nieuw koopt veel meer dan een c1/107/aygo. En met 5 man in welke auto dan ook in die klasse is niet aan te raden, iig niet langer dan 5km .
Een Getz is nieuw dan ook niet meer te koop. Een i20 is dan ook meteen een paar klassen hoger (en dan niet alleen qua prijs).
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_84019263
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:47 schreef sig000 het volgende:

[..]

Door de achterdeurtjes van zo'n Aygo past amper een krat bier.
Kun je beter 2 grote voordeuren hebben en de kratten bier gewoon via de achterklep.
De deuren van de aygo zijn kleiner dan die van de 107/c1 ja, die lopen namelijk door tot aan de achterlichten. Daardoor kan er gewoon achterin gezeten worden, ook door mensen van 1.90m, en dat was nog comfortabel.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:50:57 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84019274
Prius is toch ook belastingvrij?

Heb zelf een 107, ben erg tevreden en rij 1:18.. maar rij dan ook vaak 150, niet om stoer te doen maar om eerder thuis te zijn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84019531
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:48 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Deze man heeft op dit punt gelijk.
Totdat je samen met je dochter proefritten gemaakt hebt in veel verschillende A-klasse onder de 10k en dan springt die Twingo er positief bovenuit, zelfs qua bouwkwaliteit.
Nu 35k Km en anderhalf jaar later nog geen enkel rammeltje en pas 1x een beurt van 136 Euro.
Da's bij zo'n Aygo wel anders.
pi_84019676
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef sig000 het volgende:

[..]

Totdat je samen met je dochter proefritten gemaakt hebt in veel verschillende A-klasse onder de 10k en dan springt die Twingo er positief bovenuit, zelfs qua bouwkwaliteit.
Nu 35k Km en anderhalf jaar later nog geen enkel rammeltje en pas 1x een beurt van 136 Euro.
Da's bij zo'n Aygo wel anders.
Kleine 15k op de C1 en geen onderhoud en geen rammeltjes. Hij mag dan wel iets slechter rijden, maar de rijeigenschappen zijn gewoon voldoende. Het is geen autobaanmachine nee, maar op normale N-wegen en in de stad is het ideaal.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:57:46 #227
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84019720
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef sig000 het volgende:

[..]

Totdat je samen met je dochter proefritten gemaakt hebt in veel verschillende A-klasse onder de 10k en dan springt die Twingo er positief bovenuit, zelfs qua bouwkwaliteit.
Nu 35k Km en anderhalf jaar later nog geen enkel rammeltje en pas 1x een beurt van 136 Euro.
Da's bij zo'n Aygo wel anders.
Geen idee of dat bij zo een drieling anders is. Kijk, ik heb ook een goed exemplaar van de Getz. Originele uitlaat nog en verder nooit kosten er aan gehad (behalve de normale kosten bij beurten dan). Maar als je kijkt wat TheKC zegt, dan klopt dat. En ja, een Twingo is qua kwaliteit vast iets beter (ook niet zoveel), maar het is qua uitstraling echt geen mannenauto.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:58:38 #228
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84019774
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:57 schreef TheKC het volgende:

[..]

Kleine 15k op de C1 en geen onderhoud en geen rammeltjes. Hij mag dan wel iets slechter rijden, maar de rijeigenschappen zijn gewoon voldoende. Het is geen autobaanmachine nee, maar op normale N-wegen en in de stad is het ideaal.
Ik zie je nu zo als een echte geconcentreerde TheKC achter je Dell'tje zitten dit te verdedigen, voorzichtig nippend van je cola.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_84020048
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:57 schreef TheKC het volgende:

[..]

Kleine 15k op de C1 en geen onderhoud en geen rammeltjes. Hij mag dan wel iets slechter rijden, maar de rijeigenschappen zijn gewoon voldoende. Het is geen autobaanmachine nee, maar op normale N-wegen en in de stad is het ideaal.
Hoe duur was de beurt bij 15k?
pi_84020147
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef sig000 het volgende:

[..]

Totdat je samen met je dochter proefritten gemaakt hebt in veel verschillende A-klasse onder de 10k en dan springt die Twingo er positief bovenuit, zelfs qua bouwkwaliteit.
Nu 35k Km en anderhalf jaar later nog geen enkel rammeltje en pas 1x een beurt van 136 Euro.
Da's bij zo'n Aygo wel anders.
Werkelijk ja? Ik heb 23.000 km op de teller van de C1 staan en het enige wat er tot nog toe kapot was, was de linker voorlamp welke kosteloos is vervangen. Beurtjes bleven beperkt tot het verversen van olie en even nakijken, nooit iets aan de hand geweest.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_84020256
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:44 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik weet in ieder geval zeker dat ik nooit van mijn leven zo'n auto zou gaan rijden.
Ik ben dan benieuwd wie er achter zo´n zure post zit.
Gelukkig is Fok behulpzaam:

Een medefokker die bijna alleen post in klaagbaak en zelf een Berlingo rijdt.


Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_84020303
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:57 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Geen idee of dat bij zo een drieling anders is. Kijk, ik heb ook een goed exemplaar van de Getz. Originele uitlaat nog en verder nooit kosten er aan gehad (behalve de normale kosten bij beurten dan). Maar als je kijkt wat TheKC zegt, dan klopt dat. En ja, een Twingo is qua kwaliteit vast iets beter (ook niet zoveel), maar het is qua uitstraling echt geen mannenauto.
Beide zijn geen mannenauto, wat ik merk als in eens in de Twingo rijd, dat op de snelweg andere weggebruikers geen raar gedrag gaan vertonen omdat het zo'n kleine auto is.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:09:50 #233
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84020396
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:07 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik ben dan benieuwd wie er achter zo´n zure post zit.
Gelukkig is Fok behulpzaam:

Een medefokker die bijna alleen post in klaagbaak en zelf een Berlingo rijdt.




Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:10:08 #234
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84020411
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:08 schreef sig000 het volgende:

[..]

Beide zijn geen mannenauto, wat ik merk als in eens in de Twingo rijd, dat op de snelweg andere weggebruikers geen raar gedrag gaan vertonen omdat het zo'n kleine auto is.
Ik heb sowieso een schijthekel aan medeweggebruikers.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_84020436
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:03 schreef sig000 het volgende:

[..]

Hoe duur was de beurt bij 15k?
Geen enkele beurt, is toen ingeruild tegen een nieuwe vanwege de hoge inruilwaarde.
pi_84020440
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Werkelijk ja? Ik heb 23.000 km op de teller van de C1 staan en het enige wat er tot nog toe kapot was, was de linker voorlamp welke kosteloos is vervangen. Beurtjes bleven beperkt tot het verversen van olie en even nakijken, nooit iets aan de hand geweest.
Bij 23k was de Twingo nog niet in de garage geweest.
pi_84020488
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:08 schreef sig000 het volgende:

[..]

Beide zijn geen mannenauto, wat ik merk als in eens in de Twingo rijd, dat op de snelweg andere weggebruikers geen raar gedrag gaan vertonen omdat het zo'n kleine auto is.
Doen ze bij een c1/107/aygo ook niet. Nog nooit gehad.
pi_84020503
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:09 schreef WillFerrell het volgende:

[..]




lol, bookmark!

Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:12:11 #239
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84020528
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:10 schreef TheKC het volgende:

[..]

Geen enkele beurt, is toen ingeruild tegen een nieuwe vanwege de hoge inruilwaarde.
Omdat ie natuurlijk uit elkaar lag en sloopauto's leveren nog wel wat op ja.
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:11 schreef TheKC het volgende:

[..]

Doen ze bij een c1/107/aygo ook niet. Nog nooit gehad.
Want je rijdt er alleen maar 's nachts op de snelweg en dan ligt iedereen die fatsoenlijk is te maffen.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_84020535
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:10 schreef TheKC het volgende:

[..]

Geen enkele beurt, is toen ingeruild tegen een nieuwe vanwege de hoge inruilwaarde.
Hoeveel kostte dat jaartje en 15K rijden je?
pi_84020550
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:10 schreef sig000 het volgende:

[..]

Bij 23k was de Twingo nog niet in de garage geweest.
Tja, de mijne dan ook alleen maar voor een beurt Dat kun je niet meetellen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_84020591
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:12 schreef sig000 het volgende:

[..]

Hoeveel kostte dat jaartje en 15K rijden je?
Geen idee, niet bijgehouden, in ieder geval niks aan onderhoud, want de garage heeft hij niet gezien. Alleen benzine dus, wat ook niet veel is gezien ik gemiddeld 1:19/20 reed, en dat met flink doortrappen.
pi_84020650
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Tja, de mijne dan ook alleen maar voor een beurt Dat kun je niet meetellen.
Tuurlijk wel, of doen ze dat voor niks?
pi_84020698
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:14 schreef sig000 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, of doen ze dat voor niks?
De eerste (mits binnen 1,5 jaar) wel ja.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_84020721
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:13 schreef TheKC het volgende:

[..]

Geen idee, niet bijgehouden, in ieder geval niks aan onderhoud, want de garage heeft hij niet gezien. Alleen benzine dus, wat ook niet veel is gezien ik gemiddeld 1:19/20 reed, en dat met flink doortrappen.


Qua bijbetalen bedoel ik, of heb je duurdere auto gekocht?
pi_84020793
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:16 schreef sig000 het volgende:

[..]



Qua bijbetalen bedoel ik, of heb je duurdere auto gekocht?
Een duurdere uitvoering van de drieling ja.
pi_84020830
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:15 schreef BlackLining het volgende:

[..]

De eerste (mits binnen 1,5 jaar) wel ja.
Da's een aparte dealer dan, op de beurtjes moeten ze de kost verdienen niet op de marge van zo'n instapmodel.
pi_84022303
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:18 schreef sig000 het volgende:

[..]

Da's een aparte dealer dan, op de beurtjes moeten ze de kost verdienen niet op de marge van zo'n instapmodel.
Nee hoor, gewone Citroen dealer.

Overigens, die beurt heb ik alleen genomen "omdat het kan". Alles was in orde en al was hij niet gratis had het me dus ook niets gekost

Het enige wat die C1 me gekost heeft is benzine.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_84023350
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:45 schreef BlackLining het volgende:


Het enige wat die C1 me gekost heeft is benzine.
Twingo iets meer benzine, beetje wegenbelasting en 1x 30k beurt voor 136 Euro.
Was in aanschaf wel ruim 1500 Euro goedkoper.
pi_84023488
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef sig000 het volgende:

[..]

Twingo iets meer benzine, beetje wegenbelasting en 1x 30k beurt voor 136 Euro.
Was in aanschaf wel ruim 1500 Euro goedkoper.
Maar qua inruil levert een c1/107/aygo meer op, dus dan verdien je die 1500 euro terug. Al met al is een citybug dus een goedkopere auto, daar is die ook voor bedoelt.
pi_84023532
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef TheKC het volgende:

[..]

Een duurdere uitvoering van de drieling ja.
Wat moet je nu met luxe in zo'n A-klasse?
Of is het ding standaard zo kaal dat elke extra gelijk aantelt?
pi_84023556
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:39 schreef Uro het volgende:
Klacht: Toyota Aygo oftewel Speelgoedwagentje.
Wat een pauper koekblik inderdaad, heb er een keer een meegehad toen mijn eigen auto voor een grote beurt moest omdat onze andere auto (een starlet) al wat ouder werd en dit misschien een leuk alternatief is. Heb nu een Auris mee, al een stuk beter, maar ik denk toch dat de volgende leaseauto geen Toyota wordt.
pi_84023584
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef sig000 het volgende:

[..]

Twingo iets meer benzine, beetje wegenbelasting en 1x 30k beurt voor 136 Euro.
Was in aanschaf wel ruim 1500 Euro goedkoper.
Verbruik van een Twingo kan toch behoorlijk schelen. De verhalen die ik hoor over de Twingo zijn weliswaar lovend over het weggedrag maar het verbruik is gemiddeld 1 op 17, terwijl het verbruik van de Aygo makkelijk 1 op 20 is. Dan heb je het al gauw over een verschil van 30 euro per maand, is 360 euro per jaar. Dat tikt wel aan, zeker icm de wegenbelasting, en daarnaast is de kwaliteit naar alle waarschijnlijkheid minder want het is een Renault.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_84023612
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:45 schreef Klonk het volgende:
en heuvelafwaarts pruttelen ze vrolijk 169 per uur
In vrije val van 10km hoogte gaan ze wellicht ruim over de 200!
pi_84023769
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:04 schreef TheKC het volgende:

[..]

Maar qua inruil levert een c1/107/aygo meer op, dus dan verdien je die 1500 euro terug. Al met al is een citybug dus een goedkopere auto, daar is die ook voor bedoelt.
De afschrijving scheelt niet zoveel en als je zo'n ding 8 jaar rijdt en 200k Km draait. maakt het weinig uit of je nog 1500 of 1750 ervoor krijgt.
pi_84023791
Lekker belangrijk wat de topsnelheid is. Dat rij je toch niet vaak en daar zijn die auto's ook helemaal niet voor gemaakt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_84024232
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Verbruik van een Twingo kan toch behoorlijk schelen. De verhalen die ik hoor over de Twingo zijn weliswaar lovend over het weggedrag maar het verbruik is gemiddeld 1 op 17, terwijl het verbruik van de Aygo makkelijk 1 op 20 is. Dan heb je het al gauw over een verschil van 30 euro per maand, is 360 euro per jaar. Dat tikt wel aan, zeker icm de wegenbelasting, en daarnaast is de kwaliteit naar alle waarschijnlijkheid minder want het is een Renault.
In de praktijk doet een Aygo 1:19, leg je er wat bredere banden op wordt het ook 1:17
Ow en Renault = Nissan net zoals PSA=Toyota in dit geval.
En de oude Twingo is echt een probleemauto, hele horror verhalen over motorblokken en versnellingsbakken die in de soep draaien.
pi_84027509
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Verbruik van een Twingo kan toch behoorlijk schelen. De verhalen die ik hoor over de Twingo zijn weliswaar lovend over het weggedrag maar het verbruik is gemiddeld 1 op 17, terwijl het verbruik van de Aygo makkelijk 1 op 20 is. Dan heb je het al gauw over een verschil van 30 euro per maand, is 360 euro per jaar. Dat tikt wel aan, zeker icm de wegenbelasting, en daarnaast is de kwaliteit naar alle waarschijnlijkheid minder want het is een Renault.
Daarnasat wil ik niet in een Twingo gezien worden.
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:17 schreef sig000 het volgende:

[..]

In de praktijk doet een Aygo 1:19, leg je er wat bredere banden op wordt het ook 1:17
Brede banden onder een Aygo leggen. !

Je moet die dingen laag in de versnelling rijden. 30 in zijn 3 of 4 en vanaf 50 gewoon in zijn 5. Mooi onder de 1.5k toeren houden, loopt ie makkelijk 1:20.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_84028778
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 00:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Daarnasat wil ik niet in een Twingo gezien worden.
[..]

Brede banden onder een Aygo leggen. !

Je moet die dingen laag in de versnelling rijden. 30 in zijn 3 of 4 en vanaf 50 gewoon in zijn 5. Mooi onder de 1.5k toeren houden, loopt ie makkelijk 1:20.
Precies, met mijn eigen Aygo rij ik ook gemiddeld 1 op 20 en ik rij tegenwoordig voornamelijk korte stukjes

De gebruikerservaringen van andere Aygo, C1 of 107 rijders komen overeen. Logisch ook want de Daihatsu Cuore met dezelfde motor loopt ook met gemak zuiniger dan 1 op 20.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 14 juli 2010 @ 02:34:33 #260
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_84030353
Of ergorrrrr:



Sirion, ja, ik weet het...
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:08:26 #261
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84031461
schaamteloos...!
Mu!
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:30:11 #262
299194 DanHardy
WAR SONNEN!
pi_84031669
Ik heb zelf zo'n 80.000km. mogen rijden in een C1 en nu in een 107. Wat ik kan zeggen is dat het een betaalbare manier van autorijden is. Er kan weinig tot niks stuk aan zo'n auto wat betreft de techniek. De afwerking van de materialen in het interieur zijn beneden de maat. Zo lieten de sticksels van de bekleding al na 1,5 jaar los. Voor de rest een prima auto, ben ermee op vakantie geweest naar Zuid-Frankrijk! Ging perfect! Alleen in de bergen komt hij behoorlijk vermogen te kort wanneer de achterbank vol ligt met spullen
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:39:38 #263
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84031776
"Betaalbaar". Tja, daar zeg je wel mee.

Ikdenk dat in dit topic het verschil tussen autoliefhebbers en autogebruikers goed naar voren komt. Ik schat ook dat de meeste Aygo-ers een ritje in een BMW 7-serie niet kunnen waarderen.
Mu!
pi_84032233
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:39 schreef SingleCoil het volgende:
"Betaalbaar". Tja, daar zeg je wel mee.

Ik denk dat in dit topic het verschil tussen autoliefhebbers en autogebruikers goed naar voren komt. Ik schat ook dat de meeste Aygo-ers een ritje in een BMW 7-serie niet kunnen waarderen.
Dat is wel de spijker op de kop in de meeste gevallen.
Ik ben een autogebruiker. Met ijzel en boodschappen, rouw en trouw, neem ik de Aygo.

Voor de leuke km's neem ik de motor.
Ik begrijp dat er autoliefhebbers zijn die gaan voor een BMW 7-serie.
Sigaar in de mond, bankdirecteur spelen.
Genieten van 2000kg agiliteit.

[ Bericht 2% gewijzigd door BertV op 14-07-2010 09:14:15 ]
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:17:26 #265
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84032478
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:39 schreef SingleCoil het volgende:
"Betaalbaar". Tja, daar zeg je wel mee.

Ikdenk dat in dit topic het verschil tussen autoliefhebbers en autogebruikers goed naar voren komt. Ik schat ook dat de meeste Aygo-ers een ritje in een BMW 7-serie niet kunnen waarderen.
Geef mij maar als een autoliefhebber een ritje in een Lotus of iets dergelijks ipv een BMW 7.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_84034384
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:39 schreef SingleCoil het volgende:
"Betaalbaar". Tja, daar zeg je wel mee.

Ikdenk dat in dit topic het verschil tussen autoliefhebbers en autogebruikers goed naar voren komt. Ik schat ook dat de meeste Aygo-ers een ritje in een BMW 7-serie niet kunnen waarderen.
Klopt, een Aygo, sowieso een goedkope auto in het algemeen, is een rationele keuze.

Ik ben ook autoliefhebber, maar mijn portemonnee staat het niet toe om in een "liefhebbers-auto" te rijden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:39:39 #267
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84034789
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt, een Aygo, sowieso een goedkope auto in het algemeen, is een rationele keuze.
wat is daar rationeel aan? Je geeft je geld liever aan iets anders uit, een puur emotionele keuze dus
Mu!
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:42:08 #268
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84034892
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 09:17 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Geef mij maar als een autoliefhebber een ritje in een Lotus of iets dergelijks ipv een BMW 7.
een lotus...

Doe mij maar een 750i. Of, als het wat sneller moet, een heftige M3
Mu!
pi_84035629
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:42 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

een lotus...

Doe mij maar een 750i. Of, als het wat sneller moet, een heftige M3
Wat mij betreft (maar ik ben blijkbaar geen autoliefhebber) gaat het om rijplezier.
En dat krijg je met een zo licht mogelijke auto met in verhouding veel motorblok en veel feedback.
Lotus, Donkervoort, MG of zelfs een Kever met een Porsche motor.

Maar met die opgetuigde sloepen kun je natuurlijk lekker de dikke pik uithangen.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:14:32 #270
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84036129
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:02 schreef BertV het volgende:

[..]

Wat mij betreft (maar ik ben blijkbaar geen autoliefhebber) gaat het om rijplezier.
En dat krijg je met een zo licht mogelijke auto met in verhouding veel motorblok en veel feedback.
Lotus, Donkervoort, MG of zelfs een Kever met een Porsche motor.

Maar met die opgetuigde sloepen kun je natuurlijk lekker de dikke pik uithangen.
Hmm...lotus elise:700 KG,118PK, 0-100 5,7 sec. BMW 760 2250 KG, 550 PK,0-100 4,6 sec... dikke pik is sneller
Mu!
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:15:05 #271
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_84036156
bazenauto
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:39:11 #272
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84037257
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Hmm...lotus elise:700 KG,118PK, 0-100 5,7 sec. BMW 760 2250 KG, 550 PK,0-100 4,6 sec... dikke pik is sneller
Mensen die het absoluut niet snappen.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:45:38 #273
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84037578
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:39 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Mensen die het absoluut niet snappen.
Inderdaad, wat een sukkeltje he, met z'n lotus ?
Mu!
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:46:52 #274
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84037628
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:45 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Inderdaad, wat een sukkeltje he, met z'n lotus ?
Dat zei ik, flapdrol. En liever een Lotus Elise die er over heen dendert met geweldige rijeigenschappen dan een M3 of een 760
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_84038017
Nou lijkt me dagelijks in de spits met een Elise ook niet echt een pretje. Dan kun je nog beter een Aygo/107/C1 hebben
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:57:06 #276
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84038147
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou lijkt me dagelijks in de spits met een Elise ook niet echt een pretje. Dan kun je nog beter een Aygo/107/C1 hebben
Het ging om een ritje. Mijn god, waarom kan niemand meer lezen tegenwoordig.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_84038258
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef WillFerrell het volgende:
Het ging om een ritje. Mijn god, waarom kan niemand meer lezen tegenwoordig.
Ja, zo bedoelde ik het eigenlijk ook, dat een Lotus leuk is voor een ritje, maar niet voor elke dag. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:02:07 #278
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84038424
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ja, zo bedoelde ik het eigenlijk ook, dat een Lotus leuk is voor een ritje, maar niet voor elke dag. .
Een 760i ook niet. Qua brandstofverbruik, parkeerplekken.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:05:50 #279
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84038589
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:46 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Dat zei ik, flapdrol. En liever een Lotus Elise die er over heen dendert met geweldige rijeigenschappen dan een M3 of een 760
quote:
Richard Hammond: "Nought to sixty times? Absolutely meaningless. Top speed figures? Totally meaningless. What really matters is how fast a car can lap a test track and fortunately, we've got our own test track for that very purpose. Just under two miles of fast straights and tricky corners, designed by the test drivers at Lotus."
115.1:31.2 - BMW 760Li
129.1:32.5 - Lotus Esprit V8
162.1:35.6 - Lotus Elise

Mu!
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:09:06 #280
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84038728
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:02 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Een 760i ook niet. Qua brandstofverbruik, parkeerplekken.
tja...het zijn sterke benen die de weelde dragen...
Mu!
pi_84039778
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:09 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

tja...het zijn sterke benen die de weelde dragen...
Wat zou het gaaf zijn als dat BMW blok in een Elise zou passen.

Kan je van de rest van dat logge zwijn een luxe stacaravan maken.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:37:09 #282
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84039832
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:05 schreef SingleCoil het volgende:

[..]


[..]

115.1:31.2 - BMW 760Li
129.1:32.5 - Lotus Esprit V8
162.1:35.6 - Lotus Elise

Ja en een Lamborghini Diablo is ook een prachtbak met prachtprestaties maar als je er in wilt rijden mag je eerst wel een levensverzekering afsluiten. Je gaat nu dus rondetijden vergelijken met rijplezier.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_84040422
Tja, en sommige mensen hebben dat geld niet over voor af en toe "een ritje" en kopen gewoon een praktische auto als de C1/Aygo.

Hoewel ik toch overweeg de andere auto the pakken als ik eind van de middag weer op pad moet, dwars door de zone waarin het KNMI het meeste gedonder verwacht.. Mijn C1 waait zo van de weg af vrees ik.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_84040657
Rijd die aygo maar 1:20?

Waarom zou je dan een aygo nemen en geen toyota yaris? Die rijd ook 1:20 en is een stuk groter... Zit achterin zowat ruimer als een audi 6 serie
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_84040817
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 00:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Daarnasat wil ik niet in een Twingo gezien worden.
[..]

Brede banden onder een Aygo leggen. !

Je moet die dingen laag in de versnelling rijden. 30 in zijn 3 of 4 en vanaf 50 gewoon in zijn 5. Mooi onder de 1.5k toeren houden, loopt ie makkelijk 1:20.
Ik trek meestal door tot 3000 toeren, en doe alsnog 1:20 hoor. 30 rijd ik in z'n 2 waarin ik doortrek tot de 50, dan gaat ie in zn 3. Als je vooraan bij het stoplicht staat zijn er weinig die zo meerijden.
pi_84040935
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef BlackLining het volgende:
Tja, en sommige mensen hebben dat geld niet over voor af en toe "een ritje" en kopen gewoon een praktische auto als de C1/Aygo.

Hoewel ik toch overweeg de andere auto the pakken als ik eind van de middag weer op pad moet, dwars door de zone waarin het KNMI het meeste gedonder verwacht.. Mijn C1 waait zo van de weg af vrees ik.
Kunnen ze wel tegen. Ze zijn wel gevoeliger voor rukwinden, maar ze vallen heus niet om. Je voelt de wind hooguit iets trekken aan het stuur, maar dat komt gewoon door het lage gewicht.
pi_84040966
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:54 schreef xyzyx het volgende:
Rijd die aygo maar 1:20?

Waarom zou je dan een aygo nemen en geen toyota yaris? Die rijd ook 1:20 en is een stuk groter... Zit achterin zowat ruimer als een audi 6 serie
In een Yaris haal je echt geen 1 op 20 hoor, en een Aygo kan nog zuiniger. Bovendien geen wegenbelasting dus daarom een Aygo en geen duurdere Yaris.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:07:31 #288
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84041227
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:35 schreef BertV het volgende:

[..]

Wat zou het gaaf zijn als dat BMW blok in een Elise zou passen.

Kan je van de rest van dat logge zwijn een luxe stacaravan maken.
oh, dat past ook wel hoor, met een beetje sleutelen. Dan krijg je een Ascari A10, met een 625 PK 5 liter V8 BMW motor. Die staat op de tweede plaats in de topgear lijst.
Mu!
pi_84041283
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:07 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

oh, dat past ook wel hoor, met een beetje sleutelen. Dan krijg je een Ascari A10, met een 625 PK 5 liter V8 BMW motor. Die staat op de tweede plaats in de topgear lijst.
[ afbeelding ]
Hoe vaak moet het jou nog gezegd worden dat het niet om RONDETIJDEN maar om RIJPLEZIER gaat. Rijplezier is niet uit te drukken in een tijd.
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:14:10 #290
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_84041532
Aziatische automobielen
pi_84041592
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:14 schreef Penisbaard het volgende:
Aziatische automobielen
Alleen de motor in de Aygo is Aziatisch, het hele ontwerp is Europees en wordt samen met de C1 en de 107 in Tsjechië gefabriceerd.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:17:29 #292
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_84041669
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Alleen de motor in de Aygo is Aziatisch, het hele ontwerp is Europees en wordt samen met de C1 en de 107 in Tsjechië gefabriceerd.
Het merk is Aziatisch, het geld gaat naar Azië. Mensen die Aziatische economieën op deze manier steunen en zo ook de opmars van de leugenachtige bloeddorstige Aziaat steunen
pi_84041763
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Het merk is Aziatisch, het geld gaat naar Azië. Mensen die Aziatische economieën op deze manier steunen en zo ook de opmars van de leugenachtige bloeddorstige Aziaat steunen
Natuurlijk, en als je een C1 of 107 koopt is het wel goed zeker. Er gaat ook helemaal geen geld naar de Europese toeleveranciers en naar de fabriek in Tsjechië.

Natuurlijk maakt Toyota er winst op, maar dan moeten de Europese merken maar betere producten maken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:22:03 #294
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_84041859
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Natuurlijk, en als je een C1 of 107 koopt is het wel goed zeker. Er gaat ook helemaal geen geld naar de Europese toeleveranciers en naar de fabriek in Tsjechië.

Natuurlijk maakt Toyota er winst op, maar dan moeten de Europese merken maar betere producten maken.
Mijn reactie van
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Mensen die Aziatische economieën op deze manier steunen en zo ook de opmars van de leugenachtige bloeddorstige Aziaat steunen
blijft staan.
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:45:07 #295
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84043182
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:08 schreef TheKC het volgende:

[..]

Hoe vaak moet het jou nog gezegd worden dat het niet om RONDETIJDEN maar om RIJPLEZIER gaat. Rijplezier is niet uit te drukken in een tijd.
Nee, rijplezier is maar op 1 manier uit te drukken: Freude am Fahren!


Mu!
pi_84048797
Lotus Elise
pi_84049794
Weet je wat ik het grappigst vind? Dat het altijd van die sneue figuren zijn die dan roepen 'BMW is voor Marokkanen, VW is voor Turken' etc.

Gasten die roepen M3 maar als ze er één hadden zouden ze er al naar kijkend op klaarkomen.

Jaloezie is slecht.
pi_84049846
Het is meer een brommer met een dak.
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
pi_84050362
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:08 schreef TheKC het volgende:

[..]

Hoe vaak moet het jou nog gezegd worden dat het niet om RONDETIJDEN maar om RIJPLEZIER gaat. Rijplezier is niet uit te drukken in een tijd.
Tja, sommige mensen snappen dat niet. Een oldtimer is ook leuker dan een moderne auto, maarja..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_84050424
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:01 schreef RooieHoed het volgende:
Weet je wat ik het grappigst vind? Dat het altijd van die sneue figuren zijn die dan roepen 'BMW is voor Marokkanen, VW is voor Turken' etc.

Gasten die roepen M3 maar als ze er één hadden zouden ze er al naar kijkend op klaarkomen.

Jaloezie is slecht.
Aah ja, want omdat je een auto eventueel zelf niet kunt betalen moet je hem per definitie mooi vinden.

De logica van sommige mensen
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:36:29 #301
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84051338
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Tja, sommige mensen snappen dat niet. Een oldtimer is ook leuker dan een moderne auto, maarja..
hmmm...als je van avontuur houd wellicht. Moderne auto's zijn technisch een stuk beter dan die oude meuk natuurlijk. De rest is nostalgie.

Disclaimer: de BMW 7-serie van eind jaren 90 vind ik ook mooier dan de nieuwe. Maar dat is smaak.
Mu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')