abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:10:56 #176
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83987252
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 07:39 schreef FlameH2O het volgende:

[..]

Doe het in Duitsland, want naar mijn ervaring, zitten die zwervende juten overal
Op de snelweg mag je meestal wel 100 hoor.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:12:28 #177
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83987266
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op de snelweg mag je meestal wel 100 hoor.
De Neurenbergse ring lijkt me inderdaad ook wat overtrokken voor die test.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:16:33 #178
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83987304
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:12 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

De Neurenbergse ring lijkt me inderdaad ook wat overtrokken voor die test.
je bedoelt de Nürburgring. Die ligt nog wel een stukje van Neurenberg vandaan

Aan de andere kant, met een auto uit de hogere middenklasse ben je er zo.
Mu!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:17:57 #179
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83987310
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:16 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

je bedoelt de Nürburgring. Die ligt nog wel een stukje van Neurenberg vandaan

Aan de andere kant, met een auto uit de hogere middenklasse ben je er zo.
Want een auto uit de normale middenklasse rijdt maar maximaal 80?
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:26:46 #180
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83987376
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:54:56 #181
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83987697
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:16 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

je bedoelt de Nürburgring. Die ligt nog wel een stukje van Neurenberg vandaan

Aan de andere kant, met een auto uit de hogere middenklasse ben je er zo.
Met de mijne ook, en dat is een kleintje.
pi_83987858
De Toyota Aygo kwam op een precies goed moment op de markt waar mensen graag de hand op de knip houden, maar toch een nieuwe auto willen. Geen wegenbelasting, extreem zuinig en een lage aanschafsprijs maken het ding extreem aantrekkelijk. Het autootje rijdt opzich niet verkeerd, maar dat hij goedkoop is is wel te merken. Daarnaast rijden relatief gezien de meeste mensen toch al niet grote afstanden in Nederland. Het is een perfecte stadsauto en veel vermogen doet er toch niet aan toe in een stad.

Tuurlijk is een grotere en luxere auto veel leuker, maar de Aygo heeft zeker wel veel voordelen. Ik heb zelf overigens helemaal geen auto, omdat ik er geen nodig heb. Mensen die patsen met hun auto terwijl ze er hoogstens 2 keer per week in rijden.

Overigens vind ik de voorkant van de Aygo opzich wel mooi.

[ Bericht 16% gewijzigd door Justinn op 13-07-2010 09:14:37 ]
pi_83991506
Die aygos kloppen ook niet in 2e hands waarde.

als die nieuw 10 / 11 K kost en hij is 2/3 jaar oud dan zou die maximaal 6500 euro opbrengen...maar die trekkers vragen toch gauw 8 ruggen voor zon afgetrapt 2e handse met 40K op de teller

Dan koop ik m nog liever nieuw
Interessant he ?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:18:43 #184
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83995498
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:32 schreef Zwolsboy het volgende:
Die aygos kloppen ook niet in 2e hands waarde.


Waarom kunnen ze zich niet gewoon aan de regels houden dan? Kutkoreanen!


Mu!
pi_83995509
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op de snelweg mag je meestal wel 100 hoor.
Ik denk niet dat oom agent het waardeert als ik op de snelweg een paar keer stil ga staan om vervolgens met 5000 toeren er weer vandoor te gaan
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83997882
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef SingleCoil het volgende:

[..]



Waarom kunnen ze zich niet gewoon aan de regels houden dan? Kutkoreanen!



Toyota is Japans hoor.

En die dingen schrijven gewoon ontzettend weinig af zoals iedere kleine auto omdat ze erg gewild zijn, en dat komt weer omdat het hele fatsoenlijke auto's zijn voor weinig geld.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:22:21 #187
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83998155
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef BlackLining het volgende:

Ik denk niet dat oom agent het waardeert als ik op de snelweg een paar keer stil ga staan om vervolgens met 5000 toeren er weer vandoor te gaan
Daar heb je wel weer een punt. Geldt niet alleen voor Oom Agent, schat ik zo.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:40:39 #188
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83998990
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Toyota is Japans hoor.

En die dingen schrijven gewoon ontzettend weinig af zoals iedere kleine auto omdat ze erg gewild zijn, en dat komt weer omdat het hele fatsoenlijke auto's zijn voor weinig geld.
Toyota is japans maar een Aigo blijft een koreaans hondenhok.
Mu!
pi_83999378
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

Daar heb je wel weer een punt. Geldt niet alleen voor Oom Agent, schat ik zo.
Haha Nee, dat denk ik ook niet

Probleem is dat er reclame van een bedrijf op staat (nee, geen IT-bedrijf ) dus ik moet een beetje opletten moet hoe asociaal ik ben
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83999642
Heb zelf wel eens in een 1.0 C1 zonder enige optie gereden (zelfs geen radio of elektrische ramen) en op basis daarvan ben ik het eens met de klacht. Heb ook wel eens in een 107 1.4 gereden en dat ging al en stuk sneller Nog steeds niet mijn ding, maar wel stukken beter. Overigens zuigt de Fiat 500 qua vermogen ook. Er is maar één kleine auto die (buiten de snelweg) behoorlijke prestaties levert en dat is de Smart Weinig gewicht maar toch prima uitgerust.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:56:44 #191
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83999647
Hier, nog meer spleetogenzooi...de BYD F1
Mu!
pi_83999877
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:40 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Toyota is japans maar een Aigo blijft een koreaans hondenhok.
Hoezo dat? Ontwerp is europees en de productie vindt plaats in Tjechië.
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:13:58 #193
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84000531
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:00 schreef BruineBonenMaandag het volgende:

[..]

Hoezo dat? Ontwerp is europees en de productie vindt plaats in Tjechië.
Omdat 'ie in de categorie "Koreaanse Hondenhokken" valt. Dus ja..
Mu!
pi_84000720
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:56 schreef El_Liberaliste het volgende:
Heb zelf wel eens in een 1.0 C1 zonder enige optie gereden (zelfs geen radio of elektrische ramen) en op basis daarvan ben ik het eens met de klacht. Heb ook wel eens in een 107 1.4 gereden en dat ging al en stuk sneller Nog steeds niet mijn ding, maar wel stukken beter.
Je wist dat je de ene keer in een benzine, en de andere keer in een diesel reed?
...en dat die laatste wordt opgegeven voor 15,6 naar 100 ipv 13,7.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_84001063
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:17 schreef BertV het volgende:

[..]

Je wist dat je de ene keer in een benzine, en de andere keer in een diesel reed?
...en dat die laatste wordt opgegeven voor 15,6 naar 100 ipv 13,7.
Die laatste was een diesel en die eerste weet ik niet. Maar goed, voor mijn part loopt het op LPG, als ik maar fatsoenlijk vooruit kom. Mijn punt is dat een C1/107/Aygo 1.0 onvoldoende is, zeker in vergelijking met concurrerende modellen. Of je moet 'm chippen
Nou ben ik sowieso niet dol op kleine auto's maar dat komt misschien meer door mijn lengte i.c.m. dat ik graag bagage/passagiers meeneem.
pi_84001356
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:13 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Omdat 'ie in de categorie "Koreaanse Hondenhokken" valt. Dus ja..
Bij mij groeit het vermoeden dat jij in een brommobiel rijdt en gewoon zuur bent.

Overigens, de top van zo'n wagentje is 150, dat is opzich wel gunstig om op de snelweg rijbewijsveilig te kunnen rijden. Gewoon plankgas houden, kom je toch nooit boven de vmax+50.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:33:07 #197
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_84001466
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef BlackLining het volgende:

Bij mij groeit het vermoeden dat jij in een brommobiel rijdt en gewoon zuur bent.

Overigens, de top van zo'n wagentje is 150, dat is opzich wel gunstig om op de snelweg rijbewijsveilig te kunnen rijden. Gewoon plankgas houden, kom je toch nooit boven de vmax+50.
Rond sommige steden is Vmax 80 km/h. Maar in Duitsland is Vmax weer gelijk aan ∞, dus ligt idealiter V zo dicht mogelijk daarbij in de buurt.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:40:01 #198
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84001801
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Bij mij groeit het vermoeden dat jij in een brommobiel rijdt en gewoon zuur bent.
Hou die gedachte vast! In werkelijkheid heb ik niet eens een brommobiel en reis altijd met de trein
quote:
Overigens, de top van zo'n wagentje is 150, dat is opzich wel gunstig om op de snelweg rijbewijsveilig te kunnen rijden. Gewoon plankgas houden, kom je toch nooit boven de vmax+50.
150 is levensgevaarlijk in zo'n ding! Als ik politieagent was zou ik je op basis van art.5 van de weg af halen.
Mu!
pi_84001867
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:40 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Hou die gedachte vast! In werkelijkheid heb ik niet eens een brommobiel en reis altijd met de trein
[..]

150 is levensgevaarlijk in zo'n ding! Als ik politieagent was zou ik je op basis van art.5 van de weg af halen.
Maar gelukkig ben je dat niet
pi_84001984
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:40 schreef SingleCoil het volgende:

150 is levensgevaarlijk in zo'n ding! Als ik politieagent was zou ik je op basis van art.5 van de weg af halen.
Kwestie van opletten en zorgen dat je geen onverwachte stuurbewegingen hoeft te maken. Als je 150 in zo'n ding niet aan kunt moet je gewoon je rijbewijs inleveren.
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

Rond sommige steden is Vmax 80 km/h. Maar in Duitsland is Vmax weer gelijk aan ∞, dus ligt idealiter V zo dicht mogelijk daarbij in de buurt.
Moeilijk doen met subtext als vmax juist wordt gebruikt omdat het simpelere is dan maximale snelheid

Mwa, veel harder kan zon ding niet. En rond de meeste steden is veel harder toch niet te doen. Als je een eind over de snelweg moet wil ik nog wel eens te hard rijden en hoewel je wat meer moet opletten kan het prima in zo'n wagentje.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')