abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:57:06 #276
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84038147
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou lijkt me dagelijks in de spits met een Elise ook niet echt een pretje. Dan kun je nog beter een Aygo/107/C1 hebben
Het ging om een ritje. Mijn god, waarom kan niemand meer lezen tegenwoordig.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_84038258
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef WillFerrell het volgende:
Het ging om een ritje. Mijn god, waarom kan niemand meer lezen tegenwoordig.
Ja, zo bedoelde ik het eigenlijk ook, dat een Lotus leuk is voor een ritje, maar niet voor elke dag. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:02:07 #278
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84038424
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ja, zo bedoelde ik het eigenlijk ook, dat een Lotus leuk is voor een ritje, maar niet voor elke dag. .
Een 760i ook niet. Qua brandstofverbruik, parkeerplekken.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:05:50 #279
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84038589
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:46 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Dat zei ik, flapdrol. En liever een Lotus Elise die er over heen dendert met geweldige rijeigenschappen dan een M3 of een 760
quote:
Richard Hammond: "Nought to sixty times? Absolutely meaningless. Top speed figures? Totally meaningless. What really matters is how fast a car can lap a test track and fortunately, we've got our own test track for that very purpose. Just under two miles of fast straights and tricky corners, designed by the test drivers at Lotus."
115.1:31.2 - BMW 760Li
129.1:32.5 - Lotus Esprit V8
162.1:35.6 - Lotus Elise

Mu!
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:09:06 #280
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84038728
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:02 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Een 760i ook niet. Qua brandstofverbruik, parkeerplekken.
tja...het zijn sterke benen die de weelde dragen...
Mu!
pi_84039778
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:09 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

tja...het zijn sterke benen die de weelde dragen...
Wat zou het gaaf zijn als dat BMW blok in een Elise zou passen.

Kan je van de rest van dat logge zwijn een luxe stacaravan maken.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:37:09 #282
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84039832
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:05 schreef SingleCoil het volgende:

[..]


[..]

115.1:31.2 - BMW 760Li
129.1:32.5 - Lotus Esprit V8
162.1:35.6 - Lotus Elise

Ja en een Lamborghini Diablo is ook een prachtbak met prachtprestaties maar als je er in wilt rijden mag je eerst wel een levensverzekering afsluiten. Je gaat nu dus rondetijden vergelijken met rijplezier.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_84040422
Tja, en sommige mensen hebben dat geld niet over voor af en toe "een ritje" en kopen gewoon een praktische auto als de C1/Aygo.

Hoewel ik toch overweeg de andere auto the pakken als ik eind van de middag weer op pad moet, dwars door de zone waarin het KNMI het meeste gedonder verwacht.. Mijn C1 waait zo van de weg af vrees ik.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_84040657
Rijd die aygo maar 1:20?

Waarom zou je dan een aygo nemen en geen toyota yaris? Die rijd ook 1:20 en is een stuk groter... Zit achterin zowat ruimer als een audi 6 serie
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_84040817
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 00:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Daarnasat wil ik niet in een Twingo gezien worden.
[..]

Brede banden onder een Aygo leggen. !

Je moet die dingen laag in de versnelling rijden. 30 in zijn 3 of 4 en vanaf 50 gewoon in zijn 5. Mooi onder de 1.5k toeren houden, loopt ie makkelijk 1:20.
Ik trek meestal door tot 3000 toeren, en doe alsnog 1:20 hoor. 30 rijd ik in z'n 2 waarin ik doortrek tot de 50, dan gaat ie in zn 3. Als je vooraan bij het stoplicht staat zijn er weinig die zo meerijden.
pi_84040935
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef BlackLining het volgende:
Tja, en sommige mensen hebben dat geld niet over voor af en toe "een ritje" en kopen gewoon een praktische auto als de C1/Aygo.

Hoewel ik toch overweeg de andere auto the pakken als ik eind van de middag weer op pad moet, dwars door de zone waarin het KNMI het meeste gedonder verwacht.. Mijn C1 waait zo van de weg af vrees ik.
Kunnen ze wel tegen. Ze zijn wel gevoeliger voor rukwinden, maar ze vallen heus niet om. Je voelt de wind hooguit iets trekken aan het stuur, maar dat komt gewoon door het lage gewicht.
pi_84040966
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:54 schreef xyzyx het volgende:
Rijd die aygo maar 1:20?

Waarom zou je dan een aygo nemen en geen toyota yaris? Die rijd ook 1:20 en is een stuk groter... Zit achterin zowat ruimer als een audi 6 serie
In een Yaris haal je echt geen 1 op 20 hoor, en een Aygo kan nog zuiniger. Bovendien geen wegenbelasting dus daarom een Aygo en geen duurdere Yaris.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:07:31 #288
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84041227
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:35 schreef BertV het volgende:

[..]

Wat zou het gaaf zijn als dat BMW blok in een Elise zou passen.

Kan je van de rest van dat logge zwijn een luxe stacaravan maken.
oh, dat past ook wel hoor, met een beetje sleutelen. Dan krijg je een Ascari A10, met een 625 PK 5 liter V8 BMW motor. Die staat op de tweede plaats in de topgear lijst.
Mu!
pi_84041283
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:07 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

oh, dat past ook wel hoor, met een beetje sleutelen. Dan krijg je een Ascari A10, met een 625 PK 5 liter V8 BMW motor. Die staat op de tweede plaats in de topgear lijst.
[ afbeelding ]
Hoe vaak moet het jou nog gezegd worden dat het niet om RONDETIJDEN maar om RIJPLEZIER gaat. Rijplezier is niet uit te drukken in een tijd.
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:14:10 #290
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_84041532
Aziatische automobielen
pi_84041592
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:14 schreef Penisbaard het volgende:
Aziatische automobielen
Alleen de motor in de Aygo is Aziatisch, het hele ontwerp is Europees en wordt samen met de C1 en de 107 in Tsjechië gefabriceerd.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:17:29 #292
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_84041669
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Alleen de motor in de Aygo is Aziatisch, het hele ontwerp is Europees en wordt samen met de C1 en de 107 in Tsjechië gefabriceerd.
Het merk is Aziatisch, het geld gaat naar Azië. Mensen die Aziatische economieën op deze manier steunen en zo ook de opmars van de leugenachtige bloeddorstige Aziaat steunen
pi_84041763
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Het merk is Aziatisch, het geld gaat naar Azië. Mensen die Aziatische economieën op deze manier steunen en zo ook de opmars van de leugenachtige bloeddorstige Aziaat steunen
Natuurlijk, en als je een C1 of 107 koopt is het wel goed zeker. Er gaat ook helemaal geen geld naar de Europese toeleveranciers en naar de fabriek in Tsjechië.

Natuurlijk maakt Toyota er winst op, maar dan moeten de Europese merken maar betere producten maken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:22:03 #294
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_84041859
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Natuurlijk, en als je een C1 of 107 koopt is het wel goed zeker. Er gaat ook helemaal geen geld naar de Europese toeleveranciers en naar de fabriek in Tsjechië.

Natuurlijk maakt Toyota er winst op, maar dan moeten de Europese merken maar betere producten maken.
Mijn reactie van
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Mensen die Aziatische economieën op deze manier steunen en zo ook de opmars van de leugenachtige bloeddorstige Aziaat steunen
blijft staan.
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:45:07 #295
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84043182
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:08 schreef TheKC het volgende:

[..]

Hoe vaak moet het jou nog gezegd worden dat het niet om RONDETIJDEN maar om RIJPLEZIER gaat. Rijplezier is niet uit te drukken in een tijd.
Nee, rijplezier is maar op 1 manier uit te drukken: Freude am Fahren!


Mu!
pi_84048797
Lotus Elise
pi_84049794
Weet je wat ik het grappigst vind? Dat het altijd van die sneue figuren zijn die dan roepen 'BMW is voor Marokkanen, VW is voor Turken' etc.

Gasten die roepen M3 maar als ze er één hadden zouden ze er al naar kijkend op klaarkomen.

Jaloezie is slecht.
pi_84049846
Het is meer een brommer met een dak.
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
pi_84050362
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:08 schreef TheKC het volgende:

[..]

Hoe vaak moet het jou nog gezegd worden dat het niet om RONDETIJDEN maar om RIJPLEZIER gaat. Rijplezier is niet uit te drukken in een tijd.
Tja, sommige mensen snappen dat niet. Een oldtimer is ook leuker dan een moderne auto, maarja..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_84050424
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:01 schreef RooieHoed het volgende:
Weet je wat ik het grappigst vind? Dat het altijd van die sneue figuren zijn die dan roepen 'BMW is voor Marokkanen, VW is voor Turken' etc.

Gasten die roepen M3 maar als ze er één hadden zouden ze er al naar kijkend op klaarkomen.

Jaloezie is slecht.
Aah ja, want omdat je een auto eventueel zelf niet kunt betalen moet je hem per definitie mooi vinden.

De logica van sommige mensen
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')