Jij begrijpt mijn punt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef perezoso het volgende:
Het dashboard is idd verschrikkelijk lelijk en als het niet vast zat zou het uit het raam waaien bij 50 km/u, plastic rommel. Qua geld is het natuurlijk wel een fijn ding, maar tis eigenlijk geen auto.
Ik heb een sprintje van 0 tot 100 gemeten op nat wegdek: hij had er 12,5 seconden voor nodig. Dat was met een passagier van bijna 80kg en ik weeg zelf 70kg. Zo traag is dat dus niet. Snel is anders, dat welquote:Op zondag 11 juli 2010 14:06 schreef Matel het volgende:
Verschrikkelijke auto's inderdaad. Doe mij maar een auto met fatsoenlijk wat vermogen en standaard luxe aan boord. Moet ook nog een beetje plezier hebben met rijdenEnige waar hij bij uitstek voor geschikt is, is de stad. Dat dan weer wel, maar dan is de prijs gewoon te hoog. Dan zie ik liever een Suzuki Alto.
Zelfde laken een pak enzo... Dat is niet meer dan een brommobiel met airconditioning.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef gebrokenglas het volgende:
't kan nog erger: De Tata Nano.
624 cc motortje, 33 pk. Remschijven voor, en verbruik van 22 km/liter. En met Air Conditioning.![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef gebrokenglas het volgende:
't kan nog erger: De Tata Nano.
624 cc dieselmotortje, 33 pk. Remschijven voor, en verbruik van 22 km/liter. En met Air Conditioning.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja, de prijs. 1,700 euro. Nog een keer? E1700. Da's niks. Een macbook pro is duurder.
Neem dat ding nou als referentie, dan valt de Aygo alleszins mee.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:02 schreef Uro het volgende:
[..]
Zelfde laken een pak enzo... Dat is niet meer dan een brommobiel met airconditioning.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:09 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Ik heb een sprintje van 0 tot 100 gemeten op nat wegdek: hij had er 12,5 seconden voor nodig. Dat was met een passagier van bijna 80kg en ik weeg zelf 70kg. Zo traag is dat dus niet. Snel is anders, dat wel
Ja, dat heb ik zo gemeten. De fabrieksopgave van Autoweek.nl was trouwens 13,7 seconden. Mijn passagier kan getuigen, als je het niet gelooft. Een agressieve start werkte prima.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja hoor, natuurlijk. De fabrieksopgave is 14.2s en dat is vaak al heel erg positief genomen. Jij haalt er met passagier en nat wegdek even 2 sec vanaf.
Ik heb Danny even gePM'd of ie jou een Stig-tag wil geven.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik zo gemeten. De fabrieksopgave van Autoweek.nl was trouwens 13,7 seconden. Mijn passagier kan getuigen, als je het niet gelooft. Een agressieve start werkte prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb Danny even gePM'd of ie jou een Stig-tag wil geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
Die is er toch gewoon? Een Bluemotion.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:00 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom maken ze geen VW Polo die 1 op 25 loopt?
Das een diesel meen ik en die heb je niet voor 12 K en lager...quote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die is er toch gewoon? Een Bluemotion.
Je wilt zeker ook voor een dubbeltje naar Jakarta?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Das een diesel meen ik en die heb je niet voor 12 K en lager...
Vanaf 13,5k ongeveer.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Das een diesel meen ik en die heb je niet voor 12 K en lager...
Ik zal morgen ook de C1 eens gaan testen om te kijken hoe lang het duurt. Moet toch 140 km in dat ding morgen, kan vast wel een leuk stukje weg vinden.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja hoor, natuurlijk. De fabrieksopgave is 14.2s en dat is vaak al heel erg positief genomen. Jij haalt er met passagier en nat wegdek even 2 sec vanaf.
En volgens mijn schoonzus die met zo'n ding rijd is ie hartstikke onbetrouwbaar, rammelt ie aan alle kanten en is ie niet vooruit te branden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Polo Bluemotion is prima te doen. Hartstikke zuinig, best ruim binnen en nog pittig ook. En niet echt lelijk.
Voor 20 euro extra krijg je een airco erbij (verdubbeld de waarde van die auto.)quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Klonk het volgende:
Onterechte klacht, ik heb hem laatst ook een weekje gehad en ben onder de indruk van wat Toyota voor zo´n laag bedrag kan leveren, tuurlijk het is geen luxe bak maar met airco erin is het meer dan voldoende om elke dag van A naar B te komen
Doe het in Duitsland, want naar mijn ervaring, zitten die zwervende juten overalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zal morgen ook de C1 eens gaan testen om te kijken hoe lang het duurt. Moet toch 140 km in dat ding morgen, kan vast wel een leuk stukje weg vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |