abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83880419

Hij is wel veilig, zo te zien.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 13:40:52 #152
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_83881050
Ik heb in een Peugeot 107, een Citroen C1 en twee Aygo's gereden. Ze voelen redelijk volwassen aan qua rijgedrag, klinken heerlijk (driecilinder <3), en ze zijn niet erg traag. Daar houden de voordelen ook op.

Het valt aan alles te merken dat het een goedkope auto is: de stoelen zijn niet erg comfortabel (zere rug na 150km), de aircobediening voelt goedkoop aan, de deuren zijn erg licht en dun, de kofferklepdeurdekseldinges is gewoon een klein ruitje en de wieltjes zijn dunner dan die van mijn skelter.

Toch is het, naar mijn mening, een leuke auto om in te rijden.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 15:00:24 #153
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83883094
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef perezoso het volgende:
Het dashboard is idd verschrikkelijk lelijk en als het niet vast zat zou het uit het raam waaien bij 50 km/u, plastic rommel. Qua geld is het natuurlijk wel een fijn ding, maar tis eigenlijk geen auto.
Jij begrijpt mijn punt.
pi_83914420
Nou moet ik wel zeggen dat ik me gisteren niet zo op mijn gemak voelde, in mijn C1 door dat noodweer Toch liever een wat zwaardere auto dan.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zondag 11 juli 2010 @ 13:46:58 #155
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_83914530
Het is gewoon een praktisch handig klein betrouwbaar autootje. Je kunt m overal in de stad kwijt enzo... en geen overbodige poespas. Kan alleen maar stuk gaan.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_83915245
Verschrikkelijke auto's inderdaad. Doe mij maar een auto met fatsoenlijk wat vermogen en standaard luxe aan boord. Moet ook nog een beetje plezier hebben met rijden Enige waar hij bij uitstek voor geschikt is, is de stad. Dat dan weer wel, maar dan is de prijs gewoon te hoog. Dan zie ik liever een Suzuki Alto.
  zondag 11 juli 2010 @ 14:09:35 #157
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_83915348
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:06 schreef Matel het volgende:
Verschrikkelijke auto's inderdaad. Doe mij maar een auto met fatsoenlijk wat vermogen en standaard luxe aan boord. Moet ook nog een beetje plezier hebben met rijden Enige waar hij bij uitstek voor geschikt is, is de stad. Dat dan weer wel, maar dan is de prijs gewoon te hoog. Dan zie ik liever een Suzuki Alto.
Ik heb een sprintje van 0 tot 100 gemeten op nat wegdek: hij had er 12,5 seconden voor nodig. Dat was met een passagier van bijna 80kg en ik weeg zelf 70kg. Zo traag is dat dus niet. Snel is anders, dat wel
In combinatie met het driecilindergeluid rijdt het lichte autootje best leuk, al zeg ik het zelf.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  zondag 11 juli 2010 @ 15:34:26 #158
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_83918742
't kan nog erger: De Tata Nano.
624 cc dieselmotortje, 33 pk. Remschijven voor, en verbruik van 22 km/liter. En met Air Conditioning.





Ohja, de prijs. 1,700 euro. Nog een keer? E1700. Da's niks. Een macbook pro is duurder.

[ Bericht 9% gewijzigd door gebrokenglas op 11-07-2010 16:02:28 ]
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 11 juli 2010 @ 16:02:49 #159
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83919869
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef gebrokenglas het volgende:
't kan nog erger: De Tata Nano.
624 cc motortje, 33 pk. Remschijven voor, en verbruik van 22 km/liter. En met Air Conditioning.
Zelfde laken een pak enzo... Dat is niet meer dan een brommobiel met airconditioning.
pi_83919900
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef gebrokenglas het volgende:
't kan nog erger: De Tata Nano.
624 cc dieselmotortje, 33 pk. Remschijven voor, en verbruik van 22 km/liter. En met Air Conditioning.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ohja, de prijs. 1,700 euro. Nog een keer? E1700. Da's niks. Een macbook pro is duurder.

Kanker, wat lelijk.

Nu voel ik me echt stoer in mijn C1.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 12 juli 2010 @ 07:51:34 #161
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83944346
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:02 schreef Uro het volgende:

[..]

Zelfde laken een pak enzo... Dat is niet meer dan een brommobiel met airconditioning.
Neem dat ding nou als referentie, dan valt de Aygo alleszins mee.
pi_83945511
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:09 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Ik heb een sprintje van 0 tot 100 gemeten op nat wegdek: hij had er 12,5 seconden voor nodig. Dat was met een passagier van bijna 80kg en ik weeg zelf 70kg. Zo traag is dat dus niet. Snel is anders, dat wel


Ja hoor, natuurlijk. De fabrieksopgave is 14.2s en dat is vaak al heel erg positief genomen. Jij haalt er met passagier en nat wegdek even 2 sec vanaf.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:25:53 #163
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_83969496
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:30 schreef kikoooooo het volgende:

[..]



Ja hoor, natuurlijk. De fabrieksopgave is 14.2s en dat is vaak al heel erg positief genomen. Jij haalt er met passagier en nat wegdek even 2 sec vanaf.
Ja, dat heb ik zo gemeten. De fabrieksopgave van Autoweek.nl was trouwens 13,7 seconden. Mijn passagier kan getuigen, als je het niet gelooft. Een agressieve start werkte prima.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:47:58 #164
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83970443
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik zo gemeten. De fabrieksopgave van Autoweek.nl was trouwens 13,7 seconden. Mijn passagier kan getuigen, als je het niet gelooft. Een agressieve start werkte prima.
Ik heb Danny even gePM'd of ie jou een Stig-tag wil geven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:55:24 #165
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_83970772
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:47 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik heb Danny even gePM'd of ie jou een Stig-tag wil geven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_83973795
Zuinige autos zijn echt lelijk man.

Waarom maken ze geen VW Polo die 1 op 25 loopt?
Of een Renault Clio ? die soort klasse autos.

Die drieling is echt om van te kotsen een peugeot 206 1.1 trekt nog sneller op ondanks die maar 60PK heeft
Interessant he ?
  maandag 12 juli 2010 @ 21:01:28 #167
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83973856
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:00 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom maken ze geen VW Polo die 1 op 25 loopt?
Die is er toch gewoon? Een Bluemotion.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83975026
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Die is er toch gewoon? Een Bluemotion.
Das een diesel meen ik en die heb je niet voor 12 K en lager...
Interessant he ?
  maandag 12 juli 2010 @ 21:25:46 #169
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83975148
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Das een diesel meen ik en die heb je niet voor 12 K en lager...
Je wilt zeker ook voor een dubbeltje naar Jakarta?
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83977241
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Das een diesel meen ik en die heb je niet voor 12 K en lager...
Vanaf 13,5k ongeveer.

Overigens heb je nog de ibiza 1.2 TDI, wegenbelasting / btw/bpm vrij.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:05:55 #171
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_83982880
Die Polo Bluemotion is prima te doen. Hartstikke zuinig, best ruim binnen en nog pittig ook. En niet echt lelijk.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_83985419
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:30 schreef kikoooooo het volgende:

[..]



Ja hoor, natuurlijk. De fabrieksopgave is 14.2s en dat is vaak al heel erg positief genomen. Jij haalt er met passagier en nat wegdek even 2 sec vanaf.
Ik zal morgen ook de C1 eens gaan testen om te kijken hoe lang het duurt. Moet toch 140 km in dat ding morgen, kan vast wel een leuk stukje weg vinden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 07:34:13 #173
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83987043
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Polo Bluemotion is prima te doen. Hartstikke zuinig, best ruim binnen en nog pittig ook. En niet echt lelijk.
En volgens mijn schoonzus die met zo'n ding rijd is ie hartstikke onbetrouwbaar, rammelt ie aan alle kanten en is ie niet vooruit te branden.

Zo zijn de meningen verdeeld....
  dinsdag 13 juli 2010 @ 07:37:38 #174
307985 FlameH2O
Vuur en water, rook komt later
pi_83987061
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Klonk het volgende:
Onterechte klacht, ik heb hem laatst ook een weekje gehad en ben onder de indruk van wat Toyota voor zo´n laag bedrag kan leveren, tuurlijk het is geen luxe bak maar met airco erin is het meer dan voldoende om elke dag van A naar B te komen
Voor 20 euro extra krijg je een airco erbij (verdubbeld de waarde van die auto.)
Voor 22 krijg je airco+een frietje om die plasticgeur en je honger te verdrijven.

Toedels
Hier had uw tekst kunnen staan!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 07:39:12 #175
307985 FlameH2O
Vuur en water, rook komt later
pi_83987070
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik zal morgen ook de C1 eens gaan testen om te kijken hoe lang het duurt. Moet toch 140 km in dat ding morgen, kan vast wel een leuk stukje weg vinden.
Doe het in Duitsland, want naar mijn ervaring, zitten die zwervende juten overal
Hier had uw tekst kunnen staan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')