Benzine? Zo ja dan vind ik dat ook wel een goede koop.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb een Getz. Ik betaal inderdaad wat wegenbelasting, maar niets schokkends. Qua inruil zit ik gebakken met deze auto. 20k km later en 2 jaar later heb ik ¤1200,- afgeschreven.
Goh Bassie, misschien is dat dan ook gewoon de bedoeling. Waarom zou je een dure bak willen kopen als je er weinig in zit of wanneer je niet zoveel geeft om auto's en genoegen neemt met iets wat je van A naar B brengt.quote:
Benzine ja. Naast een set nieuwe banden en de APK nog geen kosten aan gehad. Nu weet ik niet wat het onderhoud is met een C1/Aygo/107.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:06 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Benzine? Zo ja dan vind ik dat ook wel een goede koop.
aygo van mijn vriendin kost alleen benzine, 1e apk komt pas volgend jaar.... verder 0 kosten gehad....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Benzine ja. Naast een set nieuwe banden en de APK nog geen kosten aan gehad. Nu weet ik niet wat het onderhoud is met een C1/Aygo/107.
Rij-eigenschappen van dat ding zijn echt ondermaats. Een versnellingsbak waar je meer soep mee maakt dan versnellingen pakt, de koppeling zit ter hoogte van je kin en dan die driecilinder non-performance.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:34 schreef svk1985 het volgende:
[..]
aygo van mijn vriendin kost alleen benzine, 1e apk komt pas volgend jaar.... verder 0 kosten gehad....
is goedkoop en rijdt helemaal niet slecht....
Maar hij is wel goedkoop.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Rij-eigenschappen van dat ding zijn echt ondermaats. Een versnellingsbak waar je meer soep mee maakt dan versnellingen pakt, de koppeling zit ter hoogte van je kin en dan die driecilinder non-performance.
Dat is waar, je krijgt waar je voor betaald.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:42 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Maar hij is wel goedkoop.Sowieso kunnen vrouwen niet rijden dus die slechte performance kan er ook wel bij.
Aygo/107/C1 zijn het meest waardevast, was laatst nog een nieuwsartikel over. Dus minder afschrijving.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb een Getz. Ik betaal inderdaad wat wegenbelasting, maar niets schokkends. Qua inruil zit ik gebakken met deze auto. 20k km later en 2 jaar later heb ik ¤1200,- afgeschreven.
Rij-eigenschappen zijn niet slechter dan een tweedehands auto. Misschien moet je nog maar eens rijlessen nemen als je niet kan schakelen, de koppeling zit gewoon over de hele lengte itt de koppeling van een getz wat gewoon een aan/uit schakelaar is. En de performance is goed genoeg, 13 sec naar de 100, wat genoeg is om mee te komen in het verkeer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Rij-eigenschappen van dat ding zijn echt ondermaats. Een versnellingsbak waar je meer soep mee maakt dan versnellingen pakt, de koppeling zit ter hoogte van je kin en dan die driecilinder non-performance.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
Rij-eigenschappen zijn niet slechter dan een tweedehands auto. Misschien moet je nog maar eens rijlessen nemen als je niet kan schakelen, de koppeling zit gewoon over de hele lengte itt de koppeling van een getz wat gewoon een aan/uit schakelaar is. En de performance is goed genoeg, 13 sec naar de 100, wat genoeg is om mee te komen in het verkeer.
Wat kun je ook afschrijven over die paar knaken dat dat vaseline potje kost.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:05 schreef TheKC het volgende:
[..]
Aygo/107/C1 zijn het meest waardevast, was laatst nog een nieuwsartikel over. Dus minder afschrijving.
http://www.nu.nl/economie(...)eest-waardevast.html
In vergelijking met andere nieuwe auto's wel. Maar ik weet zeker dat ik met mijn 2e hands auto minder afschrijving hebquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:05 schreef TheKC het volgende:
[..]
Aygo/107/C1 zijn het meest waardevast, was laatst nog een nieuwsartikel over. Dus minder afschrijving.
http://www.nu.nl/economie(...)eest-waardevast.html
Een auto van 500/1000 euro schrijft niet af nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
In vergelijking met andere nieuwe auto's wel. Maar ik weet zeker dat ik met mijn 2e hands auto minder afschrijving hebBij mijn laatste 2e hands auto had ik zelfs 0 euro afschrijving na anderhalf jaar karren.
Nu je geen fatsoenlijke argumenten meer hebt ga je trollen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Wat kun je ook afschrijven over die paar knaken dat dat vaseline potje kost.
En dat ding rijdt gewoon belabberd. Feit.
die auto kostte me 450 euroquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Een auto van 500/1000 euro schrijft niet af nee.
Nee. Je zit er compleet naast.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef WillFerrell het volgende:
En dat ding rijdt gewoon belabberd. Feit.
Nee, en dat is nu net het probleem. Carede mensen maar. En nee ik troll niet. Ik stel het alleen even onomstotelijk vast.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:29 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nu je geen fatsoenlijke argumenten meer hebt ga je trollen?
De wegligging is inderdaad minder dan de gemiddelde duitser, maar hij kost ook 2x minder. Wegligging is goed genoeg voor het dagelijks woon/werk-verkeer. De meeste mensen caren er echt niet om.
Wtf is Carede?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, en dat is nu net het probleem. Carede mensen maar. En nee ik troll niet. Ik stel het alleen even onomstotelijk vast.
Als je eerst eens wat leest flapdrol ipv te lopen beschuldigen, ik heb er vaak genoeg in gereden, want ze hebben ze hier op het werk als pendelauto's. En het rijdt belabberd. Als je een beetje wilt mee komen met het verkeer hoef je niet verder dan de 3 te schakelen, waarna dat ding zoveel toeren maakt dat je niets meer kunt horen, het dashboard is één stuk gesmolten plastic en dan heb ik het nog niet eens over het driewielergevoel gehad. En ter info, ik heb in een stuk meer auto's dan alleen de C1 en de Getz gereden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Wootism het volgende:
[..]
Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
Wootism rijdt een Aygo van de baas en voelt zich nu op zijn pikkie getraptquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Wootism het volgende:
[..]
Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
Dus dan heb je er wel in gereden en heb je dus een belabberd beoordelingsvermogen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als je eerst eens wat leest flapdrol ipv te lopen beschuldigen, ik heb er vaak genoeg in gereden, want ze hebben ze hier op het werk als pendelauto's. En het rijdt belabberd. Als je een beetje wilt mee komen met het verkeer hoef je niet verder dan de 3 te schakelen, waarna dat ding zoveel toeren maakt dat je niets meer kunt horen, het dashboard is één stuk gesmolten plastic en dan heb ik het nog niet eens over het driewielergevoel gehad. En ter info, ik heb in een stuk meer auto's dan alleen de C1 en de Getz gereden.
neen, enkel mee naar Frankrijk gereden wat goed bevallen is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wootism rijdt een Aygo van de baas en voelt zich nu op zijn pikkie getrapt
De enige veiligheid die er in mijn eerste auto zat was de deurhendel, zodat je uit de rijdende auto kon springen als het kreng weer eens niet adequaat wilde remmen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:23 schreef Fortitude het volgende:
Jullie zijn wel een stelletje schijters zeg. Heel het veiligheids gebeuren komt nooit in mij op als ik in een auto zit. Of het moet echt heel gek worden, geen gordels ofzo.
1) Je weet zeker dat er niks aan de auto mankeert, en je weet ook zeker dat hij niet is afgetrapt door de vorige eigenaarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Sowieso een nieuwe auto kopenDat heb ik nog nooit gesnapt (op lease na)
Yeah, right.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:12 schreef TheKC het volgende:
[..]
1) Je weet zeker dat er niks aan de auto mankeert
Owja vergeet je niet te vermelden dat je zodra je de sleutel omdraait je de auto 25% minder waard is geworden ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:12 schreef TheKC het volgende:
[..]
1) Je weet zeker dat er niks aan de auto mankeert, en je weet ook zeker dat hij niet is afgetrapt door de vorige eigenaar
2) Je hebt sowieso een aantal jaar garantie
3) De eerste paar jaar heb je zo goed als geen onderhoud (ligt aan het aantal KM je rijd, alleen slijtage onderdelen)
4) Je kunt alle opties zelf kiezen, kleur, uitrusting, interieur, wat je ook maar wilt
5) Je auto is van buiten en van binnen kras/deuk/vlekvrij.
6) De nieuwe auto geur.
Als je een tweedehands auto bij een dealer koopt met garantie ben je ook veel kwijt wanneer je de sleutel omdraait. En voor die 300-4000 euro kun je wel zelf beslissen wat je in je auto wil en welke kleur je wil hebben. Je hebt gewoon veel meer keuze.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Owja vergeet je niet te vermelden dat je zodra je de sleutel omdraait je de auto 25% minder waard is geworden ?
Thnx for noticing.
En met een nieuwe auto kan je ook gewoon pech hebben hoor, en wtf boeit het als er een klein krasje op de deur zit maar je 3000-4000 euro minder betaald voor desbetreffende auto ?
Ik krijg er nu al koppijn van!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:12 schreef TheKC het volgende:
6) De nieuwe auto geur.
Als de leaseregeling niet zo soepel was in dit land dan stort volgens mij de autoverkoop van nieuwe auto's echt compleet in. Of leg jij even 30.000 tot 40.000 euro op tafel voor een middenklasser autootje. ? Ik niet (ook niet als ik het zou hebben.. )quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:25 schreef TheKC het volgende:
[..]
Als je een tweedehands auto bij een dealer koopt met garantie ben je ook veel kwijt wanneer je de sleutel omdraait. En voor die 300-4000 euro kun je wel zelf beslissen wat je in je auto wil en welke kleur je wil hebben. Je hebt gewoon veel meer keuze.
Er zijn genoeg mensen die dat wat uitmaakt. Als iedereen tweedehands auto's zou kopen kunnen alle fabrikanten wel opdoeken.
Ik weet niet wat jij een middenklasser noemt, maar voor 20-30 heb je een fatsoenlijke middenklasser hoor. En ja, dat is duur, maar autorijden in Nederland is sowieso al niet goedkoop. En als je dan een goedkope, nieuwe auto wil, dan kun je nog altijd een Dacia nemen, daar is ook niks mis mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als de leaseregeling niet zo soepel was in dit land dan stort volgens mij de autoverkoop van nieuwe auto's echt compleet in. Of leg jij even 30.000 tot 40.000 euro op tafel voor een middenklasser autootje. ? Ik niet (ook niet als ik het zou hebben.. )
ROFL. Voor 30 K rijverplaats je je in een koreaans hondenhok. Een fatsoenlijke middenklasser begint bij 50K. Een 530, A6 2.8 of een E300.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:45 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij een middenklasser noemt, maar voor 20-30 heb je een fatsoenlijke middenklasser hoor.
Dat zijn geen middenklassers hoor, wereldvreemd figuur.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:26 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ROFL. Voor 30 K rijverplaats je je in een koreaans hondenhok. Een fatsoenlijke middenklasser begint bij 50K. Een 530, A6 2.8 of een E300.
Wat zijn het dan wel?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zijn geen middenklassers hoor, wereldvreemd figuur.
Kijk hem dan. Ja hoor, je hebt veel geld. Mag ik je aanraken nu?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:26 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ROFL. Voor 30 K rijverplaats je je in een koreaans hondenhok. Een fatsoenlijke middenklasser begint bij 50K. Een 530, A6 2.8 of een E300.
Hij geilt nogal op in Duitsland gefabriceerd spul.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zijn geen middenklassers hoor, wereldvreemd figuur.
Nee. Kijken wel,aanraken niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kijk hem dan. Ja hoor, je hebt veel geld. Mag ik je aanraken nu?
Zo zo, wel zoveel geld hebben dat je de duurdere Audi's en Mercedessen als maatstaf ziet, maar het woord classificatie niet juist kunnen schrijven.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:03 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee. Kijken wel,aanraken niet.
De klassifikatie van een auto wijzigt overigens niet door mijn financiele situatie.
Maar de auto's die je noemde zijn geen middenklassers, maar hogere middenklassers.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:13 schreef SingleCoil het volgende:
Maatstaf? ZIjn de tomaten je naar het hoofd gestegen? Het ging hier om de term "middenklasser". Begrijpend lezen is met dit weer kennelijk niet eenvoudig.
Nou volgens mij beweer jij toch dat de auto's die jij opnoemde middenklassers zijn en dat alles onder die prijs niet fatsoenlijk kan rijden aangezien je daar "alleen Koreaanse hondenhokken" voor vindt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:13 schreef SingleCoil het volgende:
Maatstaf? ZIjn de tomaten je naar het hoofd gestegen? Het ging hier om de term "middenklasser". Begrijpend lezen is met dit weer kennelijk niet eenvoudig.
En de onvolwassen 52 jarige blijkbaar ook.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:14 schreef SingleCoil het volgende:
Nou ja. De paupers zijn ook weer op Fok.
Jij begrijpt mijn punt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef perezoso het volgende:
Het dashboard is idd verschrikkelijk lelijk en als het niet vast zat zou het uit het raam waaien bij 50 km/u, plastic rommel. Qua geld is het natuurlijk wel een fijn ding, maar tis eigenlijk geen auto.
Ik heb een sprintje van 0 tot 100 gemeten op nat wegdek: hij had er 12,5 seconden voor nodig. Dat was met een passagier van bijna 80kg en ik weeg zelf 70kg. Zo traag is dat dus niet. Snel is anders, dat welquote:Op zondag 11 juli 2010 14:06 schreef Matel het volgende:
Verschrikkelijke auto's inderdaad. Doe mij maar een auto met fatsoenlijk wat vermogen en standaard luxe aan boord. Moet ook nog een beetje plezier hebben met rijdenEnige waar hij bij uitstek voor geschikt is, is de stad. Dat dan weer wel, maar dan is de prijs gewoon te hoog. Dan zie ik liever een Suzuki Alto.
Zelfde laken een pak enzo... Dat is niet meer dan een brommobiel met airconditioning.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef gebrokenglas het volgende:
't kan nog erger: De Tata Nano.
624 cc motortje, 33 pk. Remschijven voor, en verbruik van 22 km/liter. En met Air Conditioning.![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef gebrokenglas het volgende:
't kan nog erger: De Tata Nano.
624 cc dieselmotortje, 33 pk. Remschijven voor, en verbruik van 22 km/liter. En met Air Conditioning.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja, de prijs. 1,700 euro. Nog een keer? E1700. Da's niks. Een macbook pro is duurder.
Neem dat ding nou als referentie, dan valt de Aygo alleszins mee.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:02 schreef Uro het volgende:
[..]
Zelfde laken een pak enzo... Dat is niet meer dan een brommobiel met airconditioning.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:09 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Ik heb een sprintje van 0 tot 100 gemeten op nat wegdek: hij had er 12,5 seconden voor nodig. Dat was met een passagier van bijna 80kg en ik weeg zelf 70kg. Zo traag is dat dus niet. Snel is anders, dat wel
Ja, dat heb ik zo gemeten. De fabrieksopgave van Autoweek.nl was trouwens 13,7 seconden. Mijn passagier kan getuigen, als je het niet gelooft. Een agressieve start werkte prima.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja hoor, natuurlijk. De fabrieksopgave is 14.2s en dat is vaak al heel erg positief genomen. Jij haalt er met passagier en nat wegdek even 2 sec vanaf.
Ik heb Danny even gePM'd of ie jou een Stig-tag wil geven.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik zo gemeten. De fabrieksopgave van Autoweek.nl was trouwens 13,7 seconden. Mijn passagier kan getuigen, als je het niet gelooft. Een agressieve start werkte prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb Danny even gePM'd of ie jou een Stig-tag wil geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
Die is er toch gewoon? Een Bluemotion.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:00 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom maken ze geen VW Polo die 1 op 25 loopt?
Das een diesel meen ik en die heb je niet voor 12 K en lager...quote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die is er toch gewoon? Een Bluemotion.
Je wilt zeker ook voor een dubbeltje naar Jakarta?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Das een diesel meen ik en die heb je niet voor 12 K en lager...
Vanaf 13,5k ongeveer.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Das een diesel meen ik en die heb je niet voor 12 K en lager...
Ik zal morgen ook de C1 eens gaan testen om te kijken hoe lang het duurt. Moet toch 140 km in dat ding morgen, kan vast wel een leuk stukje weg vinden.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja hoor, natuurlijk. De fabrieksopgave is 14.2s en dat is vaak al heel erg positief genomen. Jij haalt er met passagier en nat wegdek even 2 sec vanaf.
En volgens mijn schoonzus die met zo'n ding rijd is ie hartstikke onbetrouwbaar, rammelt ie aan alle kanten en is ie niet vooruit te branden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Polo Bluemotion is prima te doen. Hartstikke zuinig, best ruim binnen en nog pittig ook. En niet echt lelijk.
Voor 20 euro extra krijg je een airco erbij (verdubbeld de waarde van die auto.)quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Klonk het volgende:
Onterechte klacht, ik heb hem laatst ook een weekje gehad en ben onder de indruk van wat Toyota voor zo´n laag bedrag kan leveren, tuurlijk het is geen luxe bak maar met airco erin is het meer dan voldoende om elke dag van A naar B te komen
Doe het in Duitsland, want naar mijn ervaring, zitten die zwervende juten overalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zal morgen ook de C1 eens gaan testen om te kijken hoe lang het duurt. Moet toch 140 km in dat ding morgen, kan vast wel een leuk stukje weg vinden.
Op de snelweg mag je meestal wel 100 hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:39 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Doe het in Duitsland, want naar mijn ervaring, zitten die zwervende juten overal
De Neurenbergse ring lijkt me inderdaad ook wat overtrokken voor die test.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op de snelweg mag je meestal wel 100 hoor.
je bedoelt de Nürburgring. Die ligt nog wel een stukje van Neurenberg vandaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:12 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
De Neurenbergse ring lijkt me inderdaad ook wat overtrokken voor die test.
Want een auto uit de normale middenklasse rijdt maar maximaal 80?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:16 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
je bedoelt de Nürburgring. Die ligt nog wel een stukje van Neurenberg vandaan
Aan de andere kant, met een auto uit de hogere middenklasse ben je er zo.
Met de mijne ook, en dat is een kleintje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:16 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
je bedoelt de Nürburgring. Die ligt nog wel een stukje van Neurenberg vandaan
Aan de andere kant, met een auto uit de hogere middenklasse ben je er zo.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:32 schreef Zwolsboy het volgende:
Die aygos kloppen ook niet in 2e hands waarde.
Ik denk niet dat oom agent het waardeert als ik op de snelweg een paar keer stil ga staan om vervolgens met 5000 toeren er weer vandoor te gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op de snelweg mag je meestal wel 100 hoor.
Toyota is Japans hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]![]()
Waarom kunnen ze zich niet gewoon aan de regels houden dan? Kutkoreanen!
Daar heb je wel weer een punt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef BlackLining het volgende:
Ik denk niet dat oom agent het waardeert als ik op de snelweg een paar keer stil ga staan om vervolgens met 5000 toeren er weer vandoor te gaan
Toyota is japans maar een Aigo blijft een koreaans hondenhok.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toyota is Japans hoor.![]()
En die dingen schrijven gewoon ontzettend weinig af zoals iedere kleine auto omdat ze erg gewild zijn, en dat komt weer omdat het hele fatsoenlijke auto's zijn voor weinig geld.
Hahaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer een punt.Geldt niet alleen voor Oom Agent, schat ik zo.
Hoezo dat? Ontwerp is europees en de productie vindt plaats in Tjechië.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:40 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Toyota is japans maar een Aigo blijft een koreaans hondenhok.
Omdat 'ie in de categorie "Koreaanse Hondenhokken" valt. Dus ja..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:00 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ontwerp is europees en de productie vindt plaats in Tjechië.
Je wist dat je de ene keer in een benzine, en de andere keer in een diesel reed?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:56 schreef El_Liberaliste het volgende:
Heb zelf wel eens in een 1.0 C1 zonder enige optie gereden (zelfs geen radio of elektrische ramen) en op basis daarvan ben ik het eens met de klacht. Heb ook wel eens in een 107 1.4 gereden en dat ging al en stuk snellerNog steeds niet mijn ding, maar wel stukken beter.
Die laatste was een diesel en die eerste weet ik niet. Maar goed, voor mijn part loopt het op LPG, als ik maar fatsoenlijk vooruit kom. Mijn punt is dat een C1/107/Aygo 1.0 onvoldoende is, zeker in vergelijking met concurrerende modellen. Of je moet 'm chippenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:17 schreef BertV het volgende:
[..]
Je wist dat je de ene keer in een benzine, en de andere keer in een diesel reed?
...en dat die laatste wordt opgegeven voor 15,6 naar 100 ipv 13,7.
Bij mij groeit het vermoeden dat jij in een brommobiel rijdt en gewoon zuur bent.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:13 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Omdat 'ie in de categorie "Koreaanse Hondenhokken" valt. Dus ja..
Rond sommige steden is Vmax 80 km/h. Maar in Duitsland is Vmax weer gelijk aan ∞, dus ligt idealiter V zo dicht mogelijk daarbij in de buurt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef BlackLining het volgende:
Bij mij groeit het vermoeden dat jij in een brommobiel rijdt en gewoon zuur bent.
Overigens, de top van zo'n wagentje is 150, dat is opzich wel gunstig om op de snelweg rijbewijsveilig te kunnen rijden. Gewoon plankgas houden, kom je toch nooit boven de vmax+50.
Hou die gedachte vast! In werkelijkheid heb ik niet eens een brommobiel en reis altijd met de treinquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bij mij groeit het vermoeden dat jij in een brommobiel rijdt en gewoon zuur bent.
150 is levensgevaarlijk in zo'n ding! Als ik politieagent was zou ik je op basis van art.5 van de weg af halen.quote:Overigens, de top van zo'n wagentje is 150, dat is opzich wel gunstig om op de snelweg rijbewijsveilig te kunnen rijden. Gewoon plankgas houden, kom je toch nooit boven de vmax+50.
Maar gelukkig ben je dat nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:40 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hou die gedachte vast! In werkelijkheid heb ik niet eens een brommobiel en reis altijd met de trein
[..]
150 is levensgevaarlijk in zo'n ding! Als ik politieagent was zou ik je op basis van art.5 van de weg af halen.
Kwestie van opletten en zorgen dat je geen onverwachte stuurbewegingen hoeft te maken. Als je 150 in zo'n ding niet aan kunt moet je gewoon je rijbewijs inleveren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:40 schreef SingleCoil het volgende:
150 is levensgevaarlijk in zo'n ding! Als ik politieagent was zou ik je op basis van art.5 van de weg af halen.
Moeilijk doen met subtext als vmax juist wordt gebruikt omdat het simpelere is dan maximale snelheidquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Rond sommige steden is Vmax 80 km/h. Maar in Duitsland is Vmax weer gelijk aan ∞, dus ligt idealiter V zo dicht mogelijk daarbij in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |