abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:39:46 #1
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83809873
De Toyota Aygo: Wat een hoop rijdende stront is dat zeg. Het is bijna geen auto meer te noemen!

Ik heb een paar dagen een Aygo te leen en ik irriteer mij elke rit mateloos aan de baggerkwaliteit van die auto. Mijn oude Golf 2 uit '89 was nog beter...

De volgende punten ergeren mij aan de Aygo:
* Miniscule achterbak;
* Nul vermogen van de motor;
* Hoog plasticgehalte;
* Goedkoop interieur;
* Slechte afwerking;
* Weinig zicht.

En het allerergste is nog dat er ontzettend veel van rondrijden. Het is echt een soort volkswagen geworden. Ook niet zo wonderlijk, want alle sloebers kunnen hem betalen. Ik weet in ieder geval zeker dat ik nooit van mijn leven zo'n auto zou gaan rijden.

Klacht: Toyota Aygo oftewel Speelgoedwagentje.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:40:22 #2
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 8 juli 2010 @ 15:40:24 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_83809900
Je werkt bij Peak IT??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:40:37 #4
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_83809907
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef Netsplitter het volgende:
Je werkt bij Peak IT??
Of maandag?
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:40:48 #5
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_83809913
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef Netsplitter het volgende:
Je werkt bij Peak IT??
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_83809937
quote:
Het is echt een soort volkswagen geworden.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:42:16 #7
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83809970
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:41 schreef Rectum het volgende:

[..]


Als je iets van de Nederlandse taal had begrepen, had je misschien door dat ik niet het automerk bedoel.
pi_83809972
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:39 schreef Uro het volgende:
Het is echt een soort volkswagen geworden.
Niet haten tegen VW
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:42:34 #9
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83809983
Aygo's zijn niet erg, maar de mensen die er in rijden....
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:42:38 #10
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83809985
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef Netsplitter het volgende:
Je werkt bij Peak IT??
Gelukkig niet zeg.
pi_83809988
Is het met die kekke half-automaat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83810001
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:42 schreef Uro het volgende:

[..]

Als je iets van de Nederlandse taal had begrepen, had je misschien door dat ik niet het automerk bedoel.
Ik dacht dat het een subtiele woordgrap was. Jammer.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:43:18 #13
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83810005
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:42 schreef Reintji het volgende:
Is het met die kekke half-automaat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Met een gare versnellingsbak.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:44:21 #14
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83810039
Onterechte klacht, ik heb hem laatst ook een weekje gehad en ben onder de indruk van wat Toyota voor zo´n laag bedrag kan leveren, tuurlijk het is geen luxe bak maar met airco erin is het meer dan voldoende om elke dag van A naar B te komen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:44:32 #15
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83810047
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Klonk het volgende:
Onterechte klacht, ik heb hem laatst ook een weekje gehad en ben onder de indruk van wat Toyota voor zo´n laag bedrag kan leveren, tuurlijk het is geen luxe bak maar met airco erin is het meer dan voldoende om elke dag van A naar B te komen
Mja. Maar het is wel goedkope troep.
pi_83810053
Je vergeet dat ze geen wegenbelasting hoeven te betalen, 1 op 20-22 rijden en goedkoop in de verzekering zijn.
Oh wacht, dat is de reden waarom er zoveel van rijden.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:45:21 #17
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83810077
en heuvelafwaarts pruttelen ze vrolijk 169 per uur
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:45:41 #18
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83810087
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef TheKC het volgende:
Je vergeet dat ze geen wegenbelasting hoeven te betalen, 1 op 20-22 rijden en goedkoop in de verzekering zijn.
Oh wacht, dat is de reden waarom er zoveel van rijden.
Daarom rijden alle paupers en sloebers er in.
pi_83810089
Best een aardige wagen imo.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:46:46 #20
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83810126
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Uro het volgende:

[..]

Mja. Maar het is wel goedkope troep.


zolang het geen vuilniszakken in de voetenruimte heeft zoals Skoda´s uit de jaren 70 is er niets aan de hand. voor de prijs kun je volgens mij geen beter materiaal verwachten
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:50:16 #21
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83810244
LOL. Een reclame voor de Citroen C1... zal ook wel zo'n speelgoedautootje zijn.
pi_83810274
Meest populaire auto van het afgelopen jaar toch?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:54:01 #23
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83810393
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:50 schreef Uro het volgende:
LOL. Een reclame voor de Citroen C1... zal ook wel zo'n speelgoedautootje zijn.
Die vormt samen de met de 107 van Peugeot en de Aygo een drieling, zelfde auto, ander neusje en kontje
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_83810679
Puike autootjes voor in de stad hoor . Lekker zuinig en ik als lange dweil heb zelfs genoeg beenruimte
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:01:41 #25
298992 blarewitch
* My other car is a broom *
pi_83810684
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:42 schreef Alicey het volgende:
Aygo's zijn niet erg, maar de mensen die er in rijden....
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:01:49 #26
308125 KoperenPloert
Het zonnetje in huis
pi_83810689
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:45 schreef Uro het volgende:

[..]

Daarom rijden alle paupers en sloebers er in.
Nou TS, in welke luxe bolide rijd jij normaliter dan?
pi_83810702
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Of maandag?
maandag heeft peugeots toch?
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:03:32 #28
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_83810753
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:02 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

maandag heeft peugeots toch?
Voor mij -op het oog- dezelfde auto...
pi_83810812
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:39 schreef Uro het volgende:
ik irriteer mij
Nee, je ergert je óf het irritereert jou.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:05:26 #30
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83810832
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, je ergert je óf het irritereert jou.
QFT
pi_83811000
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

QFT
hmmm... jer ergert je ERGENS AAN of IETS irriteert je. Bedoelen jullie wrs.

Ik irriteer me aan die kleine kutautootjes. Ze vormen een flinke ergernis op de weg.
Mu!
pi_83811148
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:50 schreef Uro het volgende:
LOL. Een reclame voor de Citroen C1... zal ook wel zo'n speelgoedautootje zijn.
Zelfde auto maar dan van Ctiroen. Motorblok is overigens exact dezelfde als in de Toyota Aygo.

Citroen C1 heb ik ook.Heerlijk autotje. Stoel een eind naar achteren heb ik alle ruimte die ik nodig heb. Zeker in het dorp is het een prima auto. Enige echt irritante is het optrekken op de snelweg. 100-120 duurt een eeuwigheid. Daarnaast kost het niks, zowel in aanschaf als in gebruik.

Natuurlijk, je krijgt waar je voor betaald. Hij is niet luxe te noemen, maar ik rijd er met plezier in rond. Al pak ik voor lange afstanden toch liever een andere auto, inderdaad. Ben er laatst mee van Eindhoven naar Den Haag gereden, toen had ik het wel gezien erin inderdaad.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83811218
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, je ergert je óf het irritereert jou.
JOUW
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83811233
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

JOUW
Je zit te kutten hoop ik toch he?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:16:37 #35
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83811239
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

JOUW
pi_83811252
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je zit te kutten hoop ik toch he?
Waarschijnlijk
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83811310


Had je kunnen weten.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_83811362
Prima bakkie voor dat geld.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:33:37 #39
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83811918
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zelfde auto maar dan van Ctiroen. Motorblok is overigens exact dezelfde als in de Toyota Aygo.

Citroen C1 heb ik ook.Heerlijk autotje. Stoel een eind naar achteren heb ik alle ruimte die ik nodig heb. Zeker in het dorp is het een prima auto. Enige echt irritante is het optrekken op de snelweg. 100-120 duurt een eeuwigheid. Daarnaast kost het niks, zowel in aanschaf als in gebruik.

Natuurlijk, je krijgt waar je voor betaald. Hij is niet luxe te noemen, maar ik rijd er met plezier in rond. Al pak ik voor lange afstanden toch liever een andere auto, inderdaad. Ben er laatst mee van Eindhoven naar Den Haag gereden, toen had ik het wel gezien erin inderdaad.


ik huur ze altijd, vorig jaar was er geen aygo meer maar kreeg ik voor hetzelfde geld een Auris mee, leuk en aardig hoor maar ik stap met minder rugpijn uit een Aygo dan een Auris
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:34:48 #40
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_83811965
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:33 schreef Klonk het volgende:

[..]



ik huur ze altijd, vorig jaar was er geen aygo meer maar kreeg ik voor hetzelfde geld een Auris mee, leuk en aardig hoor maar ik stap met minder rugpijn uit een Aygo dan een Auris
De Auris dan ook echt een kutauto!
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:36:55 #41
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83812046
Aygo Heb ik ook al een paar keer 'aangeraden' gekregen Fuck of met je blokkendoos, ik wil een echte auto. Je voelt je toch niet veilig in zo'n hokje?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:39:35 #42
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83812146
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Aygo Heb ik ook al een paar keer 'aangeraden' gekregen Fuck of met je blokkendoos, ik wil een echte auto. Je voelt je toch niet veilig in zo'n hokje?


dood ga je toch, en veiligheid is relatief. veel mensen denken dat een dikke SUV veilig is, klopt ook geen fuck van
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:42:37 #43
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83812258
Nee, maar als ik in een piepklein autootje op de snelweg zou rijden zou ik me echt niet veilig voelen. In een grotere is er toch meer 'kreukelzone'. Vooral Alto's, 106'jes en Cinquento's. Dat spul
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_83812496
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Aygo Heb ik ook al een paar keer 'aangeraden' gekregen Fuck of met je blokkendoos, ik wil een echte auto. Je voelt je toch niet veilig in zo'n hokje?
Genoeg NCAP sterren.
pi_83812581
ik rij er voor de grap wel eens overheen, zo'n kutautootje. Je merkt er niet veel van. BMW maakt rijden geweldig.
Mu!
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:12:40 #46
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_83813503
BMW Marokkanen bak bij uitstek. Kijk, als je gewoon een leuke auto wilt en een BMW koopt: prima.
Maar mensen die denken dat ze dan ' een echte auto' hebben: !!!
opgezegd@fok.nl
pi_83813592
quote:
De volgende punten ergeren mij aan de Aygo:
* Miniscule achterbak;
* Nul vermogen van de motor;
* Hoog plasticgehalte;
* Goedkoop interieur;
* Slechte afwerking;
* Weinig zicht.

Dus prima voor iemand die geen ruimte nodig heeft.
Niet perse vermogen nodig heeft.
Plastic / interieur / afwerking niet boeit.

Tis ook een goedkope auto.

Zicht kan wel vervelend zijn.

Kortom, waardeloze klacht.
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:15:54 #48
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_83813636
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef TeleluvR het volgende:
TS rijdt in een Aygo!
pi_83813810
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:14 schreef Anc het volgende:

[..]

Dus prima voor iemand die geen ruimte nodig heeft.
Niet perse vermogen nodig heeft.
Plastic / interieur / afwerking niet boeit.

Tis ook een goedkope auto.

Zicht kan wel vervelend zijn.

Kortom, waardeloze klacht.
Vermogen van het wagentje is voldoende voor de Nederlandse weg. En nou wil ik niet stellen dat auto's niet harder hoeven te kunnen dan 120 "wat dat mag je toch niet". 130 tot 140, wat ik meestal rijdt op de snelweg, is geen probleem en de top ligt zo rond de 160. Enige probleem is versnellen vanaf 100 naar die snelheid, maar dat hoeft nou ook weer niet zo vaak. Kwestie van op tijd kijken hoe druk het is en bij het in zicht komen van de snelweg meteen een plek uitzoeken om in te voegen. Dan lukt dat prima.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83813812
TS kan niet autorijden en daarom ligt de fout niet bij ts maar bij de auto.....
pi_83813935
TS is een prutser. Duidelijk geen verstand van auto's.
De C1, Aygo en 107 zijn auto's die hun geld dubbel en dwars waard zijn. Ze zijn vrijwel onderhoudsvrij, geen wegenbelasting en 1 op 24.
Zelf een keer naar Zuid-Frankrijk gereden met een C1, gaat perfect!
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_83813997
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Vermogen van het wagentje is voldoende voor de Nederlandse weg. En nou wil ik niet stellen dat auto's niet harder hoeven te kunnen dan 120 "wat dat mag je toch niet". 130 tot 140, wat ik meestal rijdt op de snelweg, is geen probleem en de top ligt zo rond de 160. Enige probleem is versnellen vanaf 100 naar die snelheid, maar dat hoeft nou ook weer niet zo vaak. Kwestie van op tijd kijken hoe druk het is en bij het in zicht komen van de snelweg meteen een plek uitzoeken om in te voegen. Dan lukt dat prima.
Een maat van me rijdt in zo'n ding en dat dingetje is echt een klein racemonstertje. Net een kart...

Nou heeft ie wel een of andere special edition ofzo.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2010 17:25:53 ]
pi_83814012
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:24 schreef Wootism het volgende:
TS is een prutser. Duidelijk geen verstand van auto's.
De C1, Aygo en 107 zijn auto's die hun geld dubbel en dwars waard zijn. Ze zijn vrijwel onderhoudsvrij, geen wegenbelasting en 1 op 24.
Zelf een keer naar Zuid-Frankrijk gereden met een C1, gaat perfect!
Ik naar Noord-Frankrijk, Parijs om precies te zijn. Prachtig Met zijn 5en in zo'n veredelde kever Maar wel gruwelijk lol gehad. En het op en neer rijden kost in zo'n ding ook werkelijk geen fuck.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:34:19 #54
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83814297
De Aygo is een prima stadsauto met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding, maar in een botsing op de snelweg liggen je overlevingskansen een stuk lager vanwege de minimale kreukelzone.
pi_83814335
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:34 schreef slashdotter3 het volgende:
De Aygo is een prima stadsauto met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding, maar in een botsing op de snelweg liggen je overlevingskansen een stuk lager vanwege de minimale kreukelzone.
Bron?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_83814615
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:12 schreef FoXje het volgende:
BMW Marokkanen bak bij uitstek. Kijk, als je gewoon een leuke auto wilt en een BMW koopt: prima.
Maar mensen die denken dat ze dan ' een echte auto' hebben: !!!
BMW's zijn de beste auto's die er zijn. Wie dat niet snapt moet aan zijn beoordelingsvermogen twijfelen. En los daarvan: de bestuurder die zojuist 1 werd met zijn kreukelzones en nu met Aigo en al de container in kan zal weinig met je gebash geholpen zijn
Mu!
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:44:21 #57
298942 tennismania
Staan is leuk
pi_83814650
Irriteren aan zeggen in plaats van ergeren aan

Je bent blijkbaar zo dom dat je zo weinig geld hebt dat je in een Aygo moet rijden
Staan is leuk
  donderdag 8 juli 2010 @ 19:09:27 #58
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_83817284
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:45 schreef Klonk het volgende:
en heuvelafwaarts pruttelen ze vrolijk 169 per uur
Dat haalt de Hyundai h200 van mn ouders ook.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:20:17 #59
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83819696
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Bron?


Ik zit liever in de Mercedes of elk andere auto met een flinke kreukelzone dan in zo'n klein stadsautootje

En dit is een test waarbij ze allebei 'maar' 64 km per uur reden, buiten de stad rij je beiden waarschijnlijk 80 of hoger.
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:23:46 #60
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_83819830
Ik vind ze best puik eigenlijk, alhoewel ik er nog nooit zelf in heb gereden of gezeten. Volgens mij de ideale stadsauto.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_83819832
Wel lekker goedkoop.
pi_83820164
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:20 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]



Ik zit liever in de Mercedes of elk andere auto met een flinke kreukelzone dan in zo'n klein stadsautootje

En dit is een test waarbij ze allebei 'maar' 64 km per uur reden, buiten de stad rij je beiden waarschijnlijk 80 of hoger.
Een Totoya Aygo is geen Smart.

Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:52:57 #63
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83820956
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:32 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Een Totoya Aygo is geen Smart.


True, de Aygo biedt iets betere bescherming dan de Smart.

Hier nog wat crash resultaten van de NCAP site:

smart, 22 punten
http://www.euroncap.com/tests/smart_city_coupe_2000/29.aspx



aygo/c1: 26 punten
http://www.euroncap.com/tests/citroen_c1_2005/218.aspx


mercedes c: 33 punten
http://www.euroncap.com/tests/mercedes_benz_c_class_2002/127.aspx


[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 09-07-2010 00:19:54 ]
pi_83821065
Ja, nogal logisch dat een C33 veiliger is. Alleen is een smart natuurlijk het volledige andere uiterste.

Maargoed, je hebt gelijk. In een crash zit je natuurlijk liever in een dergelijke auto. Trouwens sowieso wel, als budget geen probleem is, maar voor 8.000 euro is een Aygo/C1/107 een hele aardige auto.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83824133
Lekker appels met peren vergelijken hier.
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:20:54 #66
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_83824877
Wie rijdt er nou in zo'n koekblik

Als je een mug aanrijdt slip je van de weg met zo'n ding man
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
gefeli, names de hele crew :*
pi_83824990
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:52 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

True, de Aygo biedt iets betere bescherming dan de Smart.

Als je frontaal tegen een audi q7 rijd dan denk ik niet dat je veel aan die sterren hebt.. die ncap sterren zijn puur gebaseerd op als je zelf zo stom bent om tegen een boom te rijden. Is iemand zo stom om tegen jou te rijden in een suv tegen jou te rijden ben je wel het haasje.
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_83825246
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:20 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Wie rijdt er nou in zo'n koekblik

Als je een mug aanrijdt slip je van de weg met zo'n ding man
Ik kan uit ervaring bevestigen dat zelfs een duif vol op de voorruit niet veel invloed heeft op de wegligging van het wagentje.

Behalve dat je geen flikker meer ziet dan
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83825556
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik kan uit ervaring bevestigen dat zelfs een duif vol op de voorruit niet veel invloed heeft op de wegligging van het wagentje.

Behalve dat je geen flikker meer ziet dan


Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_83828127
Niet zeiken, ik rijd in het kleine broertje van de Seicento (de Cinquecento dus!)


70% gaat dood bij een ongeluk las ik eens bij de ANWB

0-120: 30 seconden ofzo
pi_83828475
Doet mij trouwens denken aan de "Death trap" waar Hamster in reed
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:27:41 #72
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_83828722
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:24 schreef shiftknop het volgende:
Doet mij trouwens denken aan de "Death trap" waar Hamster in reed


Die brakke BMW waar hij dik 150MPH mee had gereden?
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_83828928
Joah, zo onveilig was dat ding :-p Die ADAC vent deed
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:32:03 #74
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_83829066
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef shiftknop het volgende:
Joah, zo onveilig was dat ding :-p Die ADAC vent deed


En toen moesten ze een paar rondjes over dat circuit met die duitse Stig...daar was ie echt heel blij mee
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_83829076
Mensen die in zo'n rijdende kreukelzonde rijden Echt, wat een mongolenmobiel.

Vooral die domme it-ers die zo'n gezwel op wielen mogen leasen van hun uitzuigwerkgever Man man, wat een droevenis.
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:41:28 #76
87694 Robin__
letitredno
pi_83829795
lekkere vergelijking tussen een golf en een aygo.. alles wat jij opnoemt is juist de reden dat die auto op de weg rondrijd.. goedkoop, simpel, klein en zuinig.

Ooit alleen in een C1 gereden. Versnellingsbak is wel echt drama, alsof je in een pan soep aan het roeren was en de pook stond ook flink heen en weer te dansen als je gas gaf of terugnam. Heel gevoelloos stuur en inderdaad weinig vermogen. nodigde echt uit tot heel lomp rijden, echt spannend zou het toch nooit worden.

maar opzich als je een autotje zoekt waar je niet te veel snelweg km's mee maakt is het best oke. schakelen went wel en vind niet iedereen even boeiend
pi_83831300
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:41 schreef Robin__ het volgende:
lekkere vergelijking tussen een golf en een aygo.. alles wat jij opnoemt is juist de reden dat die auto op de weg rondrijd.. goedkoop, simpel, klein en zuinig.

Ooit alleen in een C1 gereden. Versnellingsbak is wel echt drama, alsof je in een pan soep aan het roeren was en de pook stond ook flink heen en weer te dansen als je gas gaf of terugnam. Heel gevoelloos stuur en inderdaad weinig vermogen. nodigde echt uit tot heel lomp rijden, echt spannend zou het toch nooit worden.

maar opzich als je een autotje zoekt waar je niet te veel snelweg km's mee maakt is het best oke. schakelen went wel en vind niet iedereen even boeiend
Inderdaad, de versnellingsbak

Pook is veel te lang, veel te lompe bewegingen met veel te veel marge. Gelukkig is hij vrij tolerant met schakelfouten. Ik heb er nu zo'n 2000 km op zitten in zo'n ding en het went zoals je zegt wel, maar ik heb ook wel eens met betere versnellingsbakken gereden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:18:05 #78
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83831419
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:20 schreef shiftknop het volgende:
Niet zeiken, ik rijd in het kleine broertje van de Seicento (de Cinquecento dus!)


70% gaat dood bij een ongeluk las ik eens bij de ANWB

0-120: 30 seconden ofzo
En de resterende 30% is levenslang gehandicapt?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:22:16 #79
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83831578
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:32 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die in zo'n rijdende kreukelzonde rijden Echt, wat een mongolenmobiel.

Vooral die domme Peak it-ers die zo'n gezwel op wielen mogen leasen van hun uitzuigwerkgever Man man, wat een droevenis.
fixed
pi_83833150
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:41 schreef Robin__ het volgende:
lekkere vergelijking tussen een golf en een aygo.. alles wat jij opnoemt is juist de reden dat die auto op de weg rondrijd.. goedkoop, simpel, klein en zuinig.

Ooit alleen in een C1 gereden. Versnellingsbak is wel echt drama, alsof je in een pan soep aan het roeren was en de pook stond ook flink heen en weer te dansen als je gas gaf of terugnam. Heel gevoelloos stuur en inderdaad weinig vermogen. nodigde echt uit tot heel lomp rijden, echt spannend zou het toch nooit worden.

maar opzich als je een autotje zoekt waar je niet te veel snelweg km's mee maakt is het best oke. schakelen went wel en vind niet iedereen even boeiend
Dan heb je er een met brakke versnellingsbak gehad. Heb zelf in meerdere C1's gereden, en bij geen enkele gehad dat hij bewoog tijdens het rijden. De pook is wel lang, maar je hoeft geen lange slagen te maken, de versnellingen liggen redelijk dicht bij elkaar. Enige nadeel is dat hij niet altijd even lekker in de achteruit wil, maar als je het dan nog eens probeert zit hij er gewoon in.
pi_83833631
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:07 schreef TheKC het volgende:

[..]

Dan heb je er een met brakke versnellingsbak gehad. Heb zelf in meerdere C1's gereden, en bij geen enkele gehad dat hij bewoog tijdens het rijden. De pook is wel lang, maar je hoeft geen lange slagen te maken, de versnellingen liggen redelijk dicht bij elkaar. Enige nadeel is dat hij niet altijd even lekker in de achteruit wil, maar als je het dan nog eens probeert zit hij er gewoon in.
Bewegen van de pook heb ik ook nog nooit gehad. Wel een flinke marge dus je moet wel precies weten waar de versnelling zit. Maargoed, dat went.

Achteruit is inderdaad irritant. Maargoed, hoe vaak doe je dat nou. Toch alleen maar op momenten dat je met een speciale manoeuvre bezig bent, tijdens het rijden heb je er geen last van.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83833712
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Bewegen van de pook heb ik ook nog nooit gehad. Wel een flinke marge dus je moet wel precies weten waar de versnelling zit. Maargoed, dat went.

Achteruit is inderdaad irritant. Maargoed, hoe vaak doe je dat nou. Toch alleen maar op momenten dat je met een speciale manoeuvre bezig bent, tijdens het rijden heb je er geen last van.
De oprit afrijden, iets waar je elke rit mee begint . Maar na een paar keer heb je wel door hoe je het beste in de achteruit kan. Enige nadeel is dat als hij niet helemaal goed in de versnelling staat dat hij gaat knarsetanden ipv terugschiet naar neutraal, maar dat heb ik alleen maar gezien bij "duurdere" auto's.
pi_83833810
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:32 schreef TheKC het volgende:

[..]

De oprit afrijden, iets waar je elke rit mee begint . Maar na een paar keer heb je wel door hoe je het beste in de achteruit kan. Enige nadeel is dat als hij niet helemaal goed in de versnelling staat dat hij gaat knarsetanden ipv terugschiet naar neutraal, maar dat heb ik alleen maar gezien bij "duurdere" auto's.
Mwa, dat doe ik dan niet. Ik woon 200 meter van de weg af en heb hier een grasveldje waar ik gewoon een ronde overheen kan maken, past met de C1 net. Maargoed, dan nog. Je schakelt dan in zijn achteruit als je weg wilt rijden. Dan is het niet bepaald hinderlijk als je even kracht moet zetten.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 02:37:02 #84
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_83834538
Waarom zo'n lelijk klein ding nieuw kopen als je voor dezelfde prijs een 2de hands auto kunt kopen die vele malen ruimer en beter qua presetaties is.

Mensen die alles nieuw willen hebben om de buren de ogen uit te steken
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_83835948
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 02:37 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zo'n lelijk klein ding nieuw kopen als je voor dezelfde prijs een 2de hands auto kunt kopen die vele malen ruimer en beter qua presetaties is.

Mensen die alles nieuw willen hebben om de buren de ogen uit te steken
Sowieso een nieuwe auto kopen Dat heb ik nog nooit gesnapt (op lease na)
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:33:44 #86
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83836567
Ik ben van een hele grote auto over gegaan naar een kleintje.
Wat me meteen opviel was dat je niet meer serieus genomen wordt op de weg.
Snijden, bumperkleven, opeens beginnen allerlei malloten allerlei rare fratsen uit te halen om je maar voorbij te komen.
Daar had ik met de grote auto dus nooit last van.
pi_83836836
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 02:37 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zo'n lelijk klein ding nieuw kopen als je voor dezelfde prijs een 2de hands auto kunt kopen die vele malen ruimer en beter qua presetaties is.

Mensen die alles nieuw willen hebben om de buren de ogen uit te steken


Ik heb een Aygo gekocht om te kunnen patsen in dit topic.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_83836929
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:02 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Sowieso een nieuwe auto kopen Dat heb ik nog nooit gesnapt (op lease na)


Of je verdient goed.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:52:35 #89
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83837030
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik naar Noord-Frankrijk, Parijs om precies te zijn. Prachtig Met zijn 5en in zo'n veredelde kever Maar wel gruwelijk lol gehad. En het op en neer rijden kost in zo'n ding ook werkelijk geen fuck.


Ga geen Kever ( ) vergelijken met dit stuk metaalkanker.
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 02:37 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zo'n lelijk klein ding nieuw kopen als je voor dezelfde prijs een 2de hands auto kunt kopen die vele malen ruimer en beter qua presetaties is.

Mensen die alles nieuw willen hebben om de buren de ogen uit te steken


Dit dus. Ik heb voor een lager bedrag een auto van 5 jaar oud, met meer vermogen, meer ruimte, waar wel 3 kratten pils in kunnen, airco en dit dat alles en nog verdedigen die paupers met een C1/Aygo/107 het nog.

En ik heb er in gereden, auto's van het werk hier.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:59:40 #90
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_83837255
Aygo is juist een superauto voor tijdelijk gebruik. Superzuinig en je hebt altijd parkeerplek
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:01:49 #91
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83837306
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:59 schreef DeTolk het volgende:
Aygo is juist een superauto voor tijdelijk gebruik. Superzuinig en je hebt altijd parkeerplek
Een auto in de grote stad gebruiken. Dan spoor je ook niet.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:03:48 #92
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83837356
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:52 schreef WillFerrell het volgende:

[..]



Ga geen Kever ( ) vergelijken met dit stuk metaalkanker.
[..]

Als kanker voor verrotting staat is het waarschijnlijk zo dat kevers daar extreem veel meer last van hebben (hadden) dan een recente Toyota.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:04:49 #93
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83837399
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:03 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Als kanker voor verrotting staat is het waarschijnlijk zo dat kevers daar extreem veel meer last van hebben (hadden) dan een recente Toyota.
Als dat het geval was, dan had Opel en Fiat ook wel meer auto's verkocht.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83838615
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:48 schreef Fortitude het volgende:

[..]



Of je verdient goed.
Dan nog snap ik niet dat men een nieuwe auto koopt, ipv ééntje met de kop er al af.

Nieuwe auto's kopen is gewoon geld weggooien.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:54:46 #95
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83838715
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:01 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Een auto in de grote stad gebruiken. Dan spoor je ook niet.
Daarom heb ik een motorfiets.
pi_83838738
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:52 schreef WillFerrell het volgende:

Dit dus. Ik heb voor een lager bedrag een auto van 5 jaar oud, met meer vermogen, meer ruimte, waar wel 3 kratten pils in kunnen, airco en dit dat alles en nog verdedigen die paupers met een C1/Aygo/107 het nog.
Dat zijn alleen de aanschaf / afschrijf kosten. Op alle andere fronten is jouw auto duurder. Daarnaast raak je jouw auto niet aan de straatstenen kwijt.

Persoonlijk wil ik een auto hebben die er ergens tussenin ligt qua grootte. Maar wel liever wat ouder.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:57:01 #97
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83838783
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:55 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Dat zijn alleen de aanschaf / afschrijf kosten. Op alle andere fronten is jouw auto duurder. Daarnaast raak je jouw auto niet aan de straatstenen kwijt.

Persoonlijk wil ik een auto hebben die er ergens tussenin ligt qua grootte. Maar wel liever wat ouder.
Weet je wat voor een auto ik heb dan? Nee. Weet je wat mijn bijbehorende kosten zijn dan? Nee.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83838802
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:51 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dan nog snap ik niet dat men een nieuwe auto koopt, ipv ééntje met de kop er al af.

Nieuwe auto's kopen is gewoon geld weggooien.
Waarom niet als je het geld makkelijk kan missen en je je auto veel gebruikt. Nieuw heeft ook wel wat.
pi_83838824
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:57 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Weet je wat voor een auto ik heb dan? Nee. Weet je wat mijn bijbehorende kosten zijn dan? Nee.
Ok ik ging er inderdaad vanuit dat je een grote auto hebt.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:00:55 #100
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83838909
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:58 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ok ik ging er inderdaad vanuit dat je een grote auto hebt.
Ik heb een Getz. Ik betaal inderdaad wat wegenbelasting, maar niets schokkends. Qua inruil zit ik gebakken met deze auto. 20k km later en 2 jaar later heb ik ¤1200,- afgeschreven.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')