abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83813935
TS is een prutser. Duidelijk geen verstand van auto's.
De C1, Aygo en 107 zijn auto's die hun geld dubbel en dwars waard zijn. Ze zijn vrijwel onderhoudsvrij, geen wegenbelasting en 1 op 24.
Zelf een keer naar Zuid-Frankrijk gereden met een C1, gaat perfect!
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_83813997
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Vermogen van het wagentje is voldoende voor de Nederlandse weg. En nou wil ik niet stellen dat auto's niet harder hoeven te kunnen dan 120 "wat dat mag je toch niet". 130 tot 140, wat ik meestal rijdt op de snelweg, is geen probleem en de top ligt zo rond de 160. Enige probleem is versnellen vanaf 100 naar die snelheid, maar dat hoeft nou ook weer niet zo vaak. Kwestie van op tijd kijken hoe druk het is en bij het in zicht komen van de snelweg meteen een plek uitzoeken om in te voegen. Dan lukt dat prima.
Een maat van me rijdt in zo'n ding en dat dingetje is echt een klein racemonstertje. Net een kart...

Nou heeft ie wel een of andere special edition ofzo.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2010 17:25:53 ]
pi_83814012
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:24 schreef Wootism het volgende:
TS is een prutser. Duidelijk geen verstand van auto's.
De C1, Aygo en 107 zijn auto's die hun geld dubbel en dwars waard zijn. Ze zijn vrijwel onderhoudsvrij, geen wegenbelasting en 1 op 24.
Zelf een keer naar Zuid-Frankrijk gereden met een C1, gaat perfect!
Ik naar Noord-Frankrijk, Parijs om precies te zijn. Prachtig Met zijn 5en in zo'n veredelde kever Maar wel gruwelijk lol gehad. En het op en neer rijden kost in zo'n ding ook werkelijk geen fuck.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:34:19 #54
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83814297
De Aygo is een prima stadsauto met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding, maar in een botsing op de snelweg liggen je overlevingskansen een stuk lager vanwege de minimale kreukelzone.
pi_83814335
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:34 schreef slashdotter3 het volgende:
De Aygo is een prima stadsauto met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding, maar in een botsing op de snelweg liggen je overlevingskansen een stuk lager vanwege de minimale kreukelzone.
Bron?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_83814615
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:12 schreef FoXje het volgende:
BMW Marokkanen bak bij uitstek. Kijk, als je gewoon een leuke auto wilt en een BMW koopt: prima.
Maar mensen die denken dat ze dan ' een echte auto' hebben: !!!
BMW's zijn de beste auto's die er zijn. Wie dat niet snapt moet aan zijn beoordelingsvermogen twijfelen. En los daarvan: de bestuurder die zojuist 1 werd met zijn kreukelzones en nu met Aigo en al de container in kan zal weinig met je gebash geholpen zijn
Mu!
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:44:21 #57
298942 tennismania
Staan is leuk
pi_83814650
Irriteren aan zeggen in plaats van ergeren aan

Je bent blijkbaar zo dom dat je zo weinig geld hebt dat je in een Aygo moet rijden
Staan is leuk
  donderdag 8 juli 2010 @ 19:09:27 #58
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_83817284
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:45 schreef Klonk het volgende:
en heuvelafwaarts pruttelen ze vrolijk 169 per uur
Dat haalt de Hyundai h200 van mn ouders ook.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:20:17 #59
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83819696
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Bron?


Ik zit liever in de Mercedes of elk andere auto met een flinke kreukelzone dan in zo'n klein stadsautootje

En dit is een test waarbij ze allebei 'maar' 64 km per uur reden, buiten de stad rij je beiden waarschijnlijk 80 of hoger.
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:23:46 #60
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_83819830
Ik vind ze best puik eigenlijk, alhoewel ik er nog nooit zelf in heb gereden of gezeten. Volgens mij de ideale stadsauto.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_83819832
Wel lekker goedkoop.
pi_83820164
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:20 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]



Ik zit liever in de Mercedes of elk andere auto met een flinke kreukelzone dan in zo'n klein stadsautootje

En dit is een test waarbij ze allebei 'maar' 64 km per uur reden, buiten de stad rij je beiden waarschijnlijk 80 of hoger.
Een Totoya Aygo is geen Smart.

Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:52:57 #63
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83820956
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:32 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Een Totoya Aygo is geen Smart.


True, de Aygo biedt iets betere bescherming dan de Smart.

Hier nog wat crash resultaten van de NCAP site:

smart, 22 punten
http://www.euroncap.com/tests/smart_city_coupe_2000/29.aspx



aygo/c1: 26 punten
http://www.euroncap.com/tests/citroen_c1_2005/218.aspx


mercedes c: 33 punten
http://www.euroncap.com/tests/mercedes_benz_c_class_2002/127.aspx


[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 09-07-2010 00:19:54 ]
pi_83821065
Ja, nogal logisch dat een C33 veiliger is. Alleen is een smart natuurlijk het volledige andere uiterste.

Maargoed, je hebt gelijk. In een crash zit je natuurlijk liever in een dergelijke auto. Trouwens sowieso wel, als budget geen probleem is, maar voor 8.000 euro is een Aygo/C1/107 een hele aardige auto.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83824133
Lekker appels met peren vergelijken hier.
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:20:54 #66
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_83824877
Wie rijdt er nou in zo'n koekblik

Als je een mug aanrijdt slip je van de weg met zo'n ding man
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
gefeli, names de hele crew :*
pi_83824990
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:52 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

True, de Aygo biedt iets betere bescherming dan de Smart.

Als je frontaal tegen een audi q7 rijd dan denk ik niet dat je veel aan die sterren hebt.. die ncap sterren zijn puur gebaseerd op als je zelf zo stom bent om tegen een boom te rijden. Is iemand zo stom om tegen jou te rijden in een suv tegen jou te rijden ben je wel het haasje.
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_83825246
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:20 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Wie rijdt er nou in zo'n koekblik

Als je een mug aanrijdt slip je van de weg met zo'n ding man
Ik kan uit ervaring bevestigen dat zelfs een duif vol op de voorruit niet veel invloed heeft op de wegligging van het wagentje.

Behalve dat je geen flikker meer ziet dan
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83825556
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik kan uit ervaring bevestigen dat zelfs een duif vol op de voorruit niet veel invloed heeft op de wegligging van het wagentje.

Behalve dat je geen flikker meer ziet dan


Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_83828127
Niet zeiken, ik rijd in het kleine broertje van de Seicento (de Cinquecento dus!)


70% gaat dood bij een ongeluk las ik eens bij de ANWB

0-120: 30 seconden ofzo
pi_83828475
Doet mij trouwens denken aan de "Death trap" waar Hamster in reed
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:27:41 #72
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_83828722
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:24 schreef shiftknop het volgende:
Doet mij trouwens denken aan de "Death trap" waar Hamster in reed


Die brakke BMW waar hij dik 150MPH mee had gereden?
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_83828928
Joah, zo onveilig was dat ding :-p Die ADAC vent deed
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:32:03 #74
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_83829066
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef shiftknop het volgende:
Joah, zo onveilig was dat ding :-p Die ADAC vent deed


En toen moesten ze een paar rondjes over dat circuit met die duitse Stig...daar was ie echt heel blij mee
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_83829076
Mensen die in zo'n rijdende kreukelzonde rijden Echt, wat een mongolenmobiel.

Vooral die domme it-ers die zo'n gezwel op wielen mogen leasen van hun uitzuigwerkgever Man man, wat een droevenis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')