abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:01:49 #26
308125 KoperenPloert
Het zonnetje in huis
pi_83810689
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:45 schreef Uro het volgende:

[..]

Daarom rijden alle paupers en sloebers er in.
Nou TS, in welke luxe bolide rijd jij normaliter dan?
pi_83810702
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Of maandag?
maandag heeft peugeots toch?
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:03:32 #28
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_83810753
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:02 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

maandag heeft peugeots toch?
Voor mij -op het oog- dezelfde auto...
pi_83810812
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:39 schreef Uro het volgende:
ik irriteer mij
Nee, je ergert je óf het irritereert jou.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:05:26 #30
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83810832
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, je ergert je óf het irritereert jou.
QFT
pi_83811000
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

QFT
hmmm... jer ergert je ERGENS AAN of IETS irriteert je. Bedoelen jullie wrs.

Ik irriteer me aan die kleine kutautootjes. Ze vormen een flinke ergernis op de weg.
Mu!
pi_83811148
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:50 schreef Uro het volgende:
LOL. Een reclame voor de Citroen C1... zal ook wel zo'n speelgoedautootje zijn.
Zelfde auto maar dan van Ctiroen. Motorblok is overigens exact dezelfde als in de Toyota Aygo.

Citroen C1 heb ik ook.Heerlijk autotje. Stoel een eind naar achteren heb ik alle ruimte die ik nodig heb. Zeker in het dorp is het een prima auto. Enige echt irritante is het optrekken op de snelweg. 100-120 duurt een eeuwigheid. Daarnaast kost het niks, zowel in aanschaf als in gebruik.

Natuurlijk, je krijgt waar je voor betaald. Hij is niet luxe te noemen, maar ik rijd er met plezier in rond. Al pak ik voor lange afstanden toch liever een andere auto, inderdaad. Ben er laatst mee van Eindhoven naar Den Haag gereden, toen had ik het wel gezien erin inderdaad.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83811218
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, je ergert je óf het irritereert jou.
JOUW
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83811233
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

JOUW
Je zit te kutten hoop ik toch he?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:16:37 #35
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83811239
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

JOUW
pi_83811252
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je zit te kutten hoop ik toch he?
Waarschijnlijk
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83811310


Had je kunnen weten.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_83811362
Prima bakkie voor dat geld.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:33:37 #39
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83811918
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zelfde auto maar dan van Ctiroen. Motorblok is overigens exact dezelfde als in de Toyota Aygo.

Citroen C1 heb ik ook.Heerlijk autotje. Stoel een eind naar achteren heb ik alle ruimte die ik nodig heb. Zeker in het dorp is het een prima auto. Enige echt irritante is het optrekken op de snelweg. 100-120 duurt een eeuwigheid. Daarnaast kost het niks, zowel in aanschaf als in gebruik.

Natuurlijk, je krijgt waar je voor betaald. Hij is niet luxe te noemen, maar ik rijd er met plezier in rond. Al pak ik voor lange afstanden toch liever een andere auto, inderdaad. Ben er laatst mee van Eindhoven naar Den Haag gereden, toen had ik het wel gezien erin inderdaad.


ik huur ze altijd, vorig jaar was er geen aygo meer maar kreeg ik voor hetzelfde geld een Auris mee, leuk en aardig hoor maar ik stap met minder rugpijn uit een Aygo dan een Auris
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:34:48 #40
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_83811965
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:33 schreef Klonk het volgende:

[..]



ik huur ze altijd, vorig jaar was er geen aygo meer maar kreeg ik voor hetzelfde geld een Auris mee, leuk en aardig hoor maar ik stap met minder rugpijn uit een Aygo dan een Auris
De Auris dan ook echt een kutauto!
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:36:55 #41
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83812046
Aygo Heb ik ook al een paar keer 'aangeraden' gekregen Fuck of met je blokkendoos, ik wil een echte auto. Je voelt je toch niet veilig in zo'n hokje?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:39:35 #42
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83812146
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Aygo Heb ik ook al een paar keer 'aangeraden' gekregen Fuck of met je blokkendoos, ik wil een echte auto. Je voelt je toch niet veilig in zo'n hokje?


dood ga je toch, en veiligheid is relatief. veel mensen denken dat een dikke SUV veilig is, klopt ook geen fuck van
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:42:37 #43
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83812258
Nee, maar als ik in een piepklein autootje op de snelweg zou rijden zou ik me echt niet veilig voelen. In een grotere is er toch meer 'kreukelzone'. Vooral Alto's, 106'jes en Cinquento's. Dat spul
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_83812496
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Aygo Heb ik ook al een paar keer 'aangeraden' gekregen Fuck of met je blokkendoos, ik wil een echte auto. Je voelt je toch niet veilig in zo'n hokje?
Genoeg NCAP sterren.
pi_83812581
ik rij er voor de grap wel eens overheen, zo'n kutautootje. Je merkt er niet veel van. BMW maakt rijden geweldig.
Mu!
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:12:40 #46
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_83813503
BMW Marokkanen bak bij uitstek. Kijk, als je gewoon een leuke auto wilt en een BMW koopt: prima.
Maar mensen die denken dat ze dan ' een echte auto' hebben: !!!
opgezegd@fok.nl
pi_83813592
quote:
De volgende punten ergeren mij aan de Aygo:
* Miniscule achterbak;
* Nul vermogen van de motor;
* Hoog plasticgehalte;
* Goedkoop interieur;
* Slechte afwerking;
* Weinig zicht.

Dus prima voor iemand die geen ruimte nodig heeft.
Niet perse vermogen nodig heeft.
Plastic / interieur / afwerking niet boeit.

Tis ook een goedkope auto.

Zicht kan wel vervelend zijn.

Kortom, waardeloze klacht.
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:15:54 #48
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_83813636
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef TeleluvR het volgende:
TS rijdt in een Aygo!
pi_83813810
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:14 schreef Anc het volgende:

[..]

Dus prima voor iemand die geen ruimte nodig heeft.
Niet perse vermogen nodig heeft.
Plastic / interieur / afwerking niet boeit.

Tis ook een goedkope auto.

Zicht kan wel vervelend zijn.

Kortom, waardeloze klacht.
Vermogen van het wagentje is voldoende voor de Nederlandse weg. En nou wil ik niet stellen dat auto's niet harder hoeven te kunnen dan 120 "wat dat mag je toch niet". 130 tot 140, wat ik meestal rijdt op de snelweg, is geen probleem en de top ligt zo rond de 160. Enige probleem is versnellen vanaf 100 naar die snelheid, maar dat hoeft nou ook weer niet zo vaak. Kwestie van op tijd kijken hoe druk het is en bij het in zicht komen van de snelweg meteen een plek uitzoeken om in te voegen. Dan lukt dat prima.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83813812
TS kan niet autorijden en daarom ligt de fout niet bij ts maar bij de auto.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')