abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:39:46 #1
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83809873
De Toyota Aygo: Wat een hoop rijdende stront is dat zeg. Het is bijna geen auto meer te noemen!

Ik heb een paar dagen een Aygo te leen en ik irriteer mij elke rit mateloos aan de baggerkwaliteit van die auto. Mijn oude Golf 2 uit '89 was nog beter...

De volgende punten ergeren mij aan de Aygo:
* Miniscule achterbak;
* Nul vermogen van de motor;
* Hoog plasticgehalte;
* Goedkoop interieur;
* Slechte afwerking;
* Weinig zicht.

En het allerergste is nog dat er ontzettend veel van rondrijden. Het is echt een soort volkswagen geworden. Ook niet zo wonderlijk, want alle sloebers kunnen hem betalen. Ik weet in ieder geval zeker dat ik nooit van mijn leven zo'n auto zou gaan rijden.

Klacht: Toyota Aygo oftewel Speelgoedwagentje.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:40:22 #2
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 8 juli 2010 @ 15:40:24 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_83809900
Je werkt bij Peak IT??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:40:37 #4
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_83809907
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef Netsplitter het volgende:
Je werkt bij Peak IT??
Of maandag?
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:40:48 #5
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_83809913
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef Netsplitter het volgende:
Je werkt bij Peak IT??
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_83809937
quote:
Het is echt een soort volkswagen geworden.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:42:16 #7
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83809970
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:41 schreef Rectum het volgende:

[..]


Als je iets van de Nederlandse taal had begrepen, had je misschien door dat ik niet het automerk bedoel.
pi_83809972
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:39 schreef Uro het volgende:
Het is echt een soort volkswagen geworden.
Niet haten tegen VW
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:42:34 #9
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83809983
Aygo's zijn niet erg, maar de mensen die er in rijden....
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:42:38 #10
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83809985
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef Netsplitter het volgende:
Je werkt bij Peak IT??
Gelukkig niet zeg.
pi_83809988
Is het met die kekke half-automaat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83810001
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:42 schreef Uro het volgende:

[..]

Als je iets van de Nederlandse taal had begrepen, had je misschien door dat ik niet het automerk bedoel.
Ik dacht dat het een subtiele woordgrap was. Jammer.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:43:18 #13
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83810005
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:42 schreef Reintji het volgende:
Is het met die kekke half-automaat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Met een gare versnellingsbak.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:44:21 #14
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83810039
Onterechte klacht, ik heb hem laatst ook een weekje gehad en ben onder de indruk van wat Toyota voor zo´n laag bedrag kan leveren, tuurlijk het is geen luxe bak maar met airco erin is het meer dan voldoende om elke dag van A naar B te komen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:44:32 #15
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83810047
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Klonk het volgende:
Onterechte klacht, ik heb hem laatst ook een weekje gehad en ben onder de indruk van wat Toyota voor zo´n laag bedrag kan leveren, tuurlijk het is geen luxe bak maar met airco erin is het meer dan voldoende om elke dag van A naar B te komen
Mja. Maar het is wel goedkope troep.
pi_83810053
Je vergeet dat ze geen wegenbelasting hoeven te betalen, 1 op 20-22 rijden en goedkoop in de verzekering zijn.
Oh wacht, dat is de reden waarom er zoveel van rijden.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:45:21 #17
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83810077
en heuvelafwaarts pruttelen ze vrolijk 169 per uur
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:45:41 #18
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83810087
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef TheKC het volgende:
Je vergeet dat ze geen wegenbelasting hoeven te betalen, 1 op 20-22 rijden en goedkoop in de verzekering zijn.
Oh wacht, dat is de reden waarom er zoveel van rijden.
Daarom rijden alle paupers en sloebers er in.
pi_83810089
Best een aardige wagen imo.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:46:46 #20
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83810126
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Uro het volgende:

[..]

Mja. Maar het is wel goedkope troep.


zolang het geen vuilniszakken in de voetenruimte heeft zoals Skoda´s uit de jaren 70 is er niets aan de hand. voor de prijs kun je volgens mij geen beter materiaal verwachten
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:50:16 #21
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83810244
LOL. Een reclame voor de Citroen C1... zal ook wel zo'n speelgoedautootje zijn.
pi_83810274
Meest populaire auto van het afgelopen jaar toch?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:54:01 #23
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83810393
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:50 schreef Uro het volgende:
LOL. Een reclame voor de Citroen C1... zal ook wel zo'n speelgoedautootje zijn.
Die vormt samen de met de 107 van Peugeot en de Aygo een drieling, zelfde auto, ander neusje en kontje
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_83810679
Puike autootjes voor in de stad hoor . Lekker zuinig en ik als lange dweil heb zelfs genoeg beenruimte
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:01:41 #25
298992 blarewitch
* My other car is a broom *
pi_83810684
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:42 schreef Alicey het volgende:
Aygo's zijn niet erg, maar de mensen die er in rijden....
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:01:49 #26
308125 KoperenPloert
Het zonnetje in huis
pi_83810689
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:45 schreef Uro het volgende:

[..]

Daarom rijden alle paupers en sloebers er in.
Nou TS, in welke luxe bolide rijd jij normaliter dan?
pi_83810702
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Of maandag?
maandag heeft peugeots toch?
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:03:32 #28
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_83810753
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:02 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

maandag heeft peugeots toch?
Voor mij -op het oog- dezelfde auto...
pi_83810812
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:39 schreef Uro het volgende:
ik irriteer mij
Nee, je ergert je óf het irritereert jou.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:05:26 #30
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83810832
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, je ergert je óf het irritereert jou.
QFT
pi_83811000
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

QFT
hmmm... jer ergert je ERGENS AAN of IETS irriteert je. Bedoelen jullie wrs.

Ik irriteer me aan die kleine kutautootjes. Ze vormen een flinke ergernis op de weg.
Mu!
pi_83811148
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:50 schreef Uro het volgende:
LOL. Een reclame voor de Citroen C1... zal ook wel zo'n speelgoedautootje zijn.
Zelfde auto maar dan van Ctiroen. Motorblok is overigens exact dezelfde als in de Toyota Aygo.

Citroen C1 heb ik ook.Heerlijk autotje. Stoel een eind naar achteren heb ik alle ruimte die ik nodig heb. Zeker in het dorp is het een prima auto. Enige echt irritante is het optrekken op de snelweg. 100-120 duurt een eeuwigheid. Daarnaast kost het niks, zowel in aanschaf als in gebruik.

Natuurlijk, je krijgt waar je voor betaald. Hij is niet luxe te noemen, maar ik rijd er met plezier in rond. Al pak ik voor lange afstanden toch liever een andere auto, inderdaad. Ben er laatst mee van Eindhoven naar Den Haag gereden, toen had ik het wel gezien erin inderdaad.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83811218
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, je ergert je óf het irritereert jou.
JOUW
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83811233
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

JOUW
Je zit te kutten hoop ik toch he?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:16:37 #35
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83811239
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

JOUW
pi_83811252
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je zit te kutten hoop ik toch he?
Waarschijnlijk
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83811310


Had je kunnen weten.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_83811362
Prima bakkie voor dat geld.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:33:37 #39
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83811918
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zelfde auto maar dan van Ctiroen. Motorblok is overigens exact dezelfde als in de Toyota Aygo.

Citroen C1 heb ik ook.Heerlijk autotje. Stoel een eind naar achteren heb ik alle ruimte die ik nodig heb. Zeker in het dorp is het een prima auto. Enige echt irritante is het optrekken op de snelweg. 100-120 duurt een eeuwigheid. Daarnaast kost het niks, zowel in aanschaf als in gebruik.

Natuurlijk, je krijgt waar je voor betaald. Hij is niet luxe te noemen, maar ik rijd er met plezier in rond. Al pak ik voor lange afstanden toch liever een andere auto, inderdaad. Ben er laatst mee van Eindhoven naar Den Haag gereden, toen had ik het wel gezien erin inderdaad.


ik huur ze altijd, vorig jaar was er geen aygo meer maar kreeg ik voor hetzelfde geld een Auris mee, leuk en aardig hoor maar ik stap met minder rugpijn uit een Aygo dan een Auris
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:34:48 #40
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_83811965
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:33 schreef Klonk het volgende:

[..]



ik huur ze altijd, vorig jaar was er geen aygo meer maar kreeg ik voor hetzelfde geld een Auris mee, leuk en aardig hoor maar ik stap met minder rugpijn uit een Aygo dan een Auris
De Auris dan ook echt een kutauto!
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:36:55 #41
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83812046
Aygo Heb ik ook al een paar keer 'aangeraden' gekregen Fuck of met je blokkendoos, ik wil een echte auto. Je voelt je toch niet veilig in zo'n hokje?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:39:35 #42
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83812146
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Aygo Heb ik ook al een paar keer 'aangeraden' gekregen Fuck of met je blokkendoos, ik wil een echte auto. Je voelt je toch niet veilig in zo'n hokje?


dood ga je toch, en veiligheid is relatief. veel mensen denken dat een dikke SUV veilig is, klopt ook geen fuck van
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:42:37 #43
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83812258
Nee, maar als ik in een piepklein autootje op de snelweg zou rijden zou ik me echt niet veilig voelen. In een grotere is er toch meer 'kreukelzone'. Vooral Alto's, 106'jes en Cinquento's. Dat spul
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_83812496
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Aygo Heb ik ook al een paar keer 'aangeraden' gekregen Fuck of met je blokkendoos, ik wil een echte auto. Je voelt je toch niet veilig in zo'n hokje?
Genoeg NCAP sterren.
pi_83812581
ik rij er voor de grap wel eens overheen, zo'n kutautootje. Je merkt er niet veel van. BMW maakt rijden geweldig.
Mu!
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:12:40 #46
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_83813503
BMW Marokkanen bak bij uitstek. Kijk, als je gewoon een leuke auto wilt en een BMW koopt: prima.
Maar mensen die denken dat ze dan ' een echte auto' hebben: !!!
opgezegd@fok.nl
pi_83813592
quote:
De volgende punten ergeren mij aan de Aygo:
* Miniscule achterbak;
* Nul vermogen van de motor;
* Hoog plasticgehalte;
* Goedkoop interieur;
* Slechte afwerking;
* Weinig zicht.

Dus prima voor iemand die geen ruimte nodig heeft.
Niet perse vermogen nodig heeft.
Plastic / interieur / afwerking niet boeit.

Tis ook een goedkope auto.

Zicht kan wel vervelend zijn.

Kortom, waardeloze klacht.
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:15:54 #48
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_83813636
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef TeleluvR het volgende:
TS rijdt in een Aygo!
pi_83813810
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:14 schreef Anc het volgende:

[..]

Dus prima voor iemand die geen ruimte nodig heeft.
Niet perse vermogen nodig heeft.
Plastic / interieur / afwerking niet boeit.

Tis ook een goedkope auto.

Zicht kan wel vervelend zijn.

Kortom, waardeloze klacht.
Vermogen van het wagentje is voldoende voor de Nederlandse weg. En nou wil ik niet stellen dat auto's niet harder hoeven te kunnen dan 120 "wat dat mag je toch niet". 130 tot 140, wat ik meestal rijdt op de snelweg, is geen probleem en de top ligt zo rond de 160. Enige probleem is versnellen vanaf 100 naar die snelheid, maar dat hoeft nou ook weer niet zo vaak. Kwestie van op tijd kijken hoe druk het is en bij het in zicht komen van de snelweg meteen een plek uitzoeken om in te voegen. Dan lukt dat prima.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83813812
TS kan niet autorijden en daarom ligt de fout niet bij ts maar bij de auto.....
pi_83813935
TS is een prutser. Duidelijk geen verstand van auto's.
De C1, Aygo en 107 zijn auto's die hun geld dubbel en dwars waard zijn. Ze zijn vrijwel onderhoudsvrij, geen wegenbelasting en 1 op 24.
Zelf een keer naar Zuid-Frankrijk gereden met een C1, gaat perfect!
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_83813997
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Vermogen van het wagentje is voldoende voor de Nederlandse weg. En nou wil ik niet stellen dat auto's niet harder hoeven te kunnen dan 120 "wat dat mag je toch niet". 130 tot 140, wat ik meestal rijdt op de snelweg, is geen probleem en de top ligt zo rond de 160. Enige probleem is versnellen vanaf 100 naar die snelheid, maar dat hoeft nou ook weer niet zo vaak. Kwestie van op tijd kijken hoe druk het is en bij het in zicht komen van de snelweg meteen een plek uitzoeken om in te voegen. Dan lukt dat prima.
Een maat van me rijdt in zo'n ding en dat dingetje is echt een klein racemonstertje. Net een kart...

Nou heeft ie wel een of andere special edition ofzo.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2010 17:25:53 ]
pi_83814012
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:24 schreef Wootism het volgende:
TS is een prutser. Duidelijk geen verstand van auto's.
De C1, Aygo en 107 zijn auto's die hun geld dubbel en dwars waard zijn. Ze zijn vrijwel onderhoudsvrij, geen wegenbelasting en 1 op 24.
Zelf een keer naar Zuid-Frankrijk gereden met een C1, gaat perfect!
Ik naar Noord-Frankrijk, Parijs om precies te zijn. Prachtig Met zijn 5en in zo'n veredelde kever Maar wel gruwelijk lol gehad. En het op en neer rijden kost in zo'n ding ook werkelijk geen fuck.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:34:19 #54
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83814297
De Aygo is een prima stadsauto met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding, maar in een botsing op de snelweg liggen je overlevingskansen een stuk lager vanwege de minimale kreukelzone.
pi_83814335
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:34 schreef slashdotter3 het volgende:
De Aygo is een prima stadsauto met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding, maar in een botsing op de snelweg liggen je overlevingskansen een stuk lager vanwege de minimale kreukelzone.
Bron?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_83814615
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:12 schreef FoXje het volgende:
BMW Marokkanen bak bij uitstek. Kijk, als je gewoon een leuke auto wilt en een BMW koopt: prima.
Maar mensen die denken dat ze dan ' een echte auto' hebben: !!!
BMW's zijn de beste auto's die er zijn. Wie dat niet snapt moet aan zijn beoordelingsvermogen twijfelen. En los daarvan: de bestuurder die zojuist 1 werd met zijn kreukelzones en nu met Aigo en al de container in kan zal weinig met je gebash geholpen zijn
Mu!
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:44:21 #57
298942 tennismania
Staan is leuk
pi_83814650
Irriteren aan zeggen in plaats van ergeren aan

Je bent blijkbaar zo dom dat je zo weinig geld hebt dat je in een Aygo moet rijden
Staan is leuk
  donderdag 8 juli 2010 @ 19:09:27 #58
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_83817284
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:45 schreef Klonk het volgende:
en heuvelafwaarts pruttelen ze vrolijk 169 per uur
Dat haalt de Hyundai h200 van mn ouders ook.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:20:17 #59
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83819696
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Bron?


Ik zit liever in de Mercedes of elk andere auto met een flinke kreukelzone dan in zo'n klein stadsautootje

En dit is een test waarbij ze allebei 'maar' 64 km per uur reden, buiten de stad rij je beiden waarschijnlijk 80 of hoger.
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:23:46 #60
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_83819830
Ik vind ze best puik eigenlijk, alhoewel ik er nog nooit zelf in heb gereden of gezeten. Volgens mij de ideale stadsauto.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_83819832
Wel lekker goedkoop.
pi_83820164
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:20 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]



Ik zit liever in de Mercedes of elk andere auto met een flinke kreukelzone dan in zo'n klein stadsautootje

En dit is een test waarbij ze allebei 'maar' 64 km per uur reden, buiten de stad rij je beiden waarschijnlijk 80 of hoger.
Een Totoya Aygo is geen Smart.

Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:52:57 #63
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83820956
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:32 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Een Totoya Aygo is geen Smart.


True, de Aygo biedt iets betere bescherming dan de Smart.

Hier nog wat crash resultaten van de NCAP site:

smart, 22 punten
http://www.euroncap.com/tests/smart_city_coupe_2000/29.aspx



aygo/c1: 26 punten
http://www.euroncap.com/tests/citroen_c1_2005/218.aspx


mercedes c: 33 punten
http://www.euroncap.com/tests/mercedes_benz_c_class_2002/127.aspx


[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 09-07-2010 00:19:54 ]
pi_83821065
Ja, nogal logisch dat een C33 veiliger is. Alleen is een smart natuurlijk het volledige andere uiterste.

Maargoed, je hebt gelijk. In een crash zit je natuurlijk liever in een dergelijke auto. Trouwens sowieso wel, als budget geen probleem is, maar voor 8.000 euro is een Aygo/C1/107 een hele aardige auto.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83824133
Lekker appels met peren vergelijken hier.
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:20:54 #66
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_83824877
Wie rijdt er nou in zo'n koekblik

Als je een mug aanrijdt slip je van de weg met zo'n ding man
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
gefeli, names de hele crew :*
pi_83824990
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:52 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

True, de Aygo biedt iets betere bescherming dan de Smart.

Als je frontaal tegen een audi q7 rijd dan denk ik niet dat je veel aan die sterren hebt.. die ncap sterren zijn puur gebaseerd op als je zelf zo stom bent om tegen een boom te rijden. Is iemand zo stom om tegen jou te rijden in een suv tegen jou te rijden ben je wel het haasje.
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_83825246
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:20 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Wie rijdt er nou in zo'n koekblik

Als je een mug aanrijdt slip je van de weg met zo'n ding man
Ik kan uit ervaring bevestigen dat zelfs een duif vol op de voorruit niet veel invloed heeft op de wegligging van het wagentje.

Behalve dat je geen flikker meer ziet dan
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83825556
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik kan uit ervaring bevestigen dat zelfs een duif vol op de voorruit niet veel invloed heeft op de wegligging van het wagentje.

Behalve dat je geen flikker meer ziet dan


Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_83828127
Niet zeiken, ik rijd in het kleine broertje van de Seicento (de Cinquecento dus!)


70% gaat dood bij een ongeluk las ik eens bij de ANWB

0-120: 30 seconden ofzo
pi_83828475
Doet mij trouwens denken aan de "Death trap" waar Hamster in reed
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:27:41 #72
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_83828722
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:24 schreef shiftknop het volgende:
Doet mij trouwens denken aan de "Death trap" waar Hamster in reed


Die brakke BMW waar hij dik 150MPH mee had gereden?
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_83828928
Joah, zo onveilig was dat ding :-p Die ADAC vent deed
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:32:03 #74
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_83829066
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef shiftknop het volgende:
Joah, zo onveilig was dat ding :-p Die ADAC vent deed


En toen moesten ze een paar rondjes over dat circuit met die duitse Stig...daar was ie echt heel blij mee
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_83829076
Mensen die in zo'n rijdende kreukelzonde rijden Echt, wat een mongolenmobiel.

Vooral die domme it-ers die zo'n gezwel op wielen mogen leasen van hun uitzuigwerkgever Man man, wat een droevenis.
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:41:28 #76
87694 Robin__
letitredno
pi_83829795
lekkere vergelijking tussen een golf en een aygo.. alles wat jij opnoemt is juist de reden dat die auto op de weg rondrijd.. goedkoop, simpel, klein en zuinig.

Ooit alleen in een C1 gereden. Versnellingsbak is wel echt drama, alsof je in een pan soep aan het roeren was en de pook stond ook flink heen en weer te dansen als je gas gaf of terugnam. Heel gevoelloos stuur en inderdaad weinig vermogen. nodigde echt uit tot heel lomp rijden, echt spannend zou het toch nooit worden.

maar opzich als je een autotje zoekt waar je niet te veel snelweg km's mee maakt is het best oke. schakelen went wel en vind niet iedereen even boeiend
pi_83831300
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:41 schreef Robin__ het volgende:
lekkere vergelijking tussen een golf en een aygo.. alles wat jij opnoemt is juist de reden dat die auto op de weg rondrijd.. goedkoop, simpel, klein en zuinig.

Ooit alleen in een C1 gereden. Versnellingsbak is wel echt drama, alsof je in een pan soep aan het roeren was en de pook stond ook flink heen en weer te dansen als je gas gaf of terugnam. Heel gevoelloos stuur en inderdaad weinig vermogen. nodigde echt uit tot heel lomp rijden, echt spannend zou het toch nooit worden.

maar opzich als je een autotje zoekt waar je niet te veel snelweg km's mee maakt is het best oke. schakelen went wel en vind niet iedereen even boeiend
Inderdaad, de versnellingsbak

Pook is veel te lang, veel te lompe bewegingen met veel te veel marge. Gelukkig is hij vrij tolerant met schakelfouten. Ik heb er nu zo'n 2000 km op zitten in zo'n ding en het went zoals je zegt wel, maar ik heb ook wel eens met betere versnellingsbakken gereden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:18:05 #78
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83831419
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:20 schreef shiftknop het volgende:
Niet zeiken, ik rijd in het kleine broertje van de Seicento (de Cinquecento dus!)


70% gaat dood bij een ongeluk las ik eens bij de ANWB

0-120: 30 seconden ofzo
En de resterende 30% is levenslang gehandicapt?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:22:16 #79
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83831578
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:32 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die in zo'n rijdende kreukelzonde rijden Echt, wat een mongolenmobiel.

Vooral die domme Peak it-ers die zo'n gezwel op wielen mogen leasen van hun uitzuigwerkgever Man man, wat een droevenis.
fixed
pi_83833150
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:41 schreef Robin__ het volgende:
lekkere vergelijking tussen een golf en een aygo.. alles wat jij opnoemt is juist de reden dat die auto op de weg rondrijd.. goedkoop, simpel, klein en zuinig.

Ooit alleen in een C1 gereden. Versnellingsbak is wel echt drama, alsof je in een pan soep aan het roeren was en de pook stond ook flink heen en weer te dansen als je gas gaf of terugnam. Heel gevoelloos stuur en inderdaad weinig vermogen. nodigde echt uit tot heel lomp rijden, echt spannend zou het toch nooit worden.

maar opzich als je een autotje zoekt waar je niet te veel snelweg km's mee maakt is het best oke. schakelen went wel en vind niet iedereen even boeiend
Dan heb je er een met brakke versnellingsbak gehad. Heb zelf in meerdere C1's gereden, en bij geen enkele gehad dat hij bewoog tijdens het rijden. De pook is wel lang, maar je hoeft geen lange slagen te maken, de versnellingen liggen redelijk dicht bij elkaar. Enige nadeel is dat hij niet altijd even lekker in de achteruit wil, maar als je het dan nog eens probeert zit hij er gewoon in.
pi_83833631
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:07 schreef TheKC het volgende:

[..]

Dan heb je er een met brakke versnellingsbak gehad. Heb zelf in meerdere C1's gereden, en bij geen enkele gehad dat hij bewoog tijdens het rijden. De pook is wel lang, maar je hoeft geen lange slagen te maken, de versnellingen liggen redelijk dicht bij elkaar. Enige nadeel is dat hij niet altijd even lekker in de achteruit wil, maar als je het dan nog eens probeert zit hij er gewoon in.
Bewegen van de pook heb ik ook nog nooit gehad. Wel een flinke marge dus je moet wel precies weten waar de versnelling zit. Maargoed, dat went.

Achteruit is inderdaad irritant. Maargoed, hoe vaak doe je dat nou. Toch alleen maar op momenten dat je met een speciale manoeuvre bezig bent, tijdens het rijden heb je er geen last van.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83833712
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Bewegen van de pook heb ik ook nog nooit gehad. Wel een flinke marge dus je moet wel precies weten waar de versnelling zit. Maargoed, dat went.

Achteruit is inderdaad irritant. Maargoed, hoe vaak doe je dat nou. Toch alleen maar op momenten dat je met een speciale manoeuvre bezig bent, tijdens het rijden heb je er geen last van.
De oprit afrijden, iets waar je elke rit mee begint . Maar na een paar keer heb je wel door hoe je het beste in de achteruit kan. Enige nadeel is dat als hij niet helemaal goed in de versnelling staat dat hij gaat knarsetanden ipv terugschiet naar neutraal, maar dat heb ik alleen maar gezien bij "duurdere" auto's.
pi_83833810
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:32 schreef TheKC het volgende:

[..]

De oprit afrijden, iets waar je elke rit mee begint . Maar na een paar keer heb je wel door hoe je het beste in de achteruit kan. Enige nadeel is dat als hij niet helemaal goed in de versnelling staat dat hij gaat knarsetanden ipv terugschiet naar neutraal, maar dat heb ik alleen maar gezien bij "duurdere" auto's.
Mwa, dat doe ik dan niet. Ik woon 200 meter van de weg af en heb hier een grasveldje waar ik gewoon een ronde overheen kan maken, past met de C1 net. Maargoed, dan nog. Je schakelt dan in zijn achteruit als je weg wilt rijden. Dan is het niet bepaald hinderlijk als je even kracht moet zetten.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 02:37:02 #84
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_83834538
Waarom zo'n lelijk klein ding nieuw kopen als je voor dezelfde prijs een 2de hands auto kunt kopen die vele malen ruimer en beter qua presetaties is.

Mensen die alles nieuw willen hebben om de buren de ogen uit te steken
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_83835948
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 02:37 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zo'n lelijk klein ding nieuw kopen als je voor dezelfde prijs een 2de hands auto kunt kopen die vele malen ruimer en beter qua presetaties is.

Mensen die alles nieuw willen hebben om de buren de ogen uit te steken
Sowieso een nieuwe auto kopen Dat heb ik nog nooit gesnapt (op lease na)
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:33:44 #86
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83836567
Ik ben van een hele grote auto over gegaan naar een kleintje.
Wat me meteen opviel was dat je niet meer serieus genomen wordt op de weg.
Snijden, bumperkleven, opeens beginnen allerlei malloten allerlei rare fratsen uit te halen om je maar voorbij te komen.
Daar had ik met de grote auto dus nooit last van.
pi_83836836
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 02:37 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zo'n lelijk klein ding nieuw kopen als je voor dezelfde prijs een 2de hands auto kunt kopen die vele malen ruimer en beter qua presetaties is.

Mensen die alles nieuw willen hebben om de buren de ogen uit te steken


Ik heb een Aygo gekocht om te kunnen patsen in dit topic.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_83836929
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:02 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Sowieso een nieuwe auto kopen Dat heb ik nog nooit gesnapt (op lease na)


Of je verdient goed.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:52:35 #89
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83837030
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik naar Noord-Frankrijk, Parijs om precies te zijn. Prachtig Met zijn 5en in zo'n veredelde kever Maar wel gruwelijk lol gehad. En het op en neer rijden kost in zo'n ding ook werkelijk geen fuck.


Ga geen Kever ( ) vergelijken met dit stuk metaalkanker.
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 02:37 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zo'n lelijk klein ding nieuw kopen als je voor dezelfde prijs een 2de hands auto kunt kopen die vele malen ruimer en beter qua presetaties is.

Mensen die alles nieuw willen hebben om de buren de ogen uit te steken


Dit dus. Ik heb voor een lager bedrag een auto van 5 jaar oud, met meer vermogen, meer ruimte, waar wel 3 kratten pils in kunnen, airco en dit dat alles en nog verdedigen die paupers met een C1/Aygo/107 het nog.

En ik heb er in gereden, auto's van het werk hier.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:59:40 #90
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_83837255
Aygo is juist een superauto voor tijdelijk gebruik. Superzuinig en je hebt altijd parkeerplek
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:01:49 #91
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83837306
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:59 schreef DeTolk het volgende:
Aygo is juist een superauto voor tijdelijk gebruik. Superzuinig en je hebt altijd parkeerplek
Een auto in de grote stad gebruiken. Dan spoor je ook niet.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:03:48 #92
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83837356
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:52 schreef WillFerrell het volgende:

[..]



Ga geen Kever ( ) vergelijken met dit stuk metaalkanker.
[..]

Als kanker voor verrotting staat is het waarschijnlijk zo dat kevers daar extreem veel meer last van hebben (hadden) dan een recente Toyota.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:04:49 #93
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83837399
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:03 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Als kanker voor verrotting staat is het waarschijnlijk zo dat kevers daar extreem veel meer last van hebben (hadden) dan een recente Toyota.
Als dat het geval was, dan had Opel en Fiat ook wel meer auto's verkocht.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83838615
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:48 schreef Fortitude het volgende:

[..]



Of je verdient goed.
Dan nog snap ik niet dat men een nieuwe auto koopt, ipv ééntje met de kop er al af.

Nieuwe auto's kopen is gewoon geld weggooien.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:54:46 #95
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83838715
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:01 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Een auto in de grote stad gebruiken. Dan spoor je ook niet.
Daarom heb ik een motorfiets.
pi_83838738
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:52 schreef WillFerrell het volgende:

Dit dus. Ik heb voor een lager bedrag een auto van 5 jaar oud, met meer vermogen, meer ruimte, waar wel 3 kratten pils in kunnen, airco en dit dat alles en nog verdedigen die paupers met een C1/Aygo/107 het nog.
Dat zijn alleen de aanschaf / afschrijf kosten. Op alle andere fronten is jouw auto duurder. Daarnaast raak je jouw auto niet aan de straatstenen kwijt.

Persoonlijk wil ik een auto hebben die er ergens tussenin ligt qua grootte. Maar wel liever wat ouder.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:57:01 #97
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83838783
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:55 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Dat zijn alleen de aanschaf / afschrijf kosten. Op alle andere fronten is jouw auto duurder. Daarnaast raak je jouw auto niet aan de straatstenen kwijt.

Persoonlijk wil ik een auto hebben die er ergens tussenin ligt qua grootte. Maar wel liever wat ouder.
Weet je wat voor een auto ik heb dan? Nee. Weet je wat mijn bijbehorende kosten zijn dan? Nee.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83838802
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:51 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dan nog snap ik niet dat men een nieuwe auto koopt, ipv ééntje met de kop er al af.

Nieuwe auto's kopen is gewoon geld weggooien.
Waarom niet als je het geld makkelijk kan missen en je je auto veel gebruikt. Nieuw heeft ook wel wat.
pi_83838824
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:57 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Weet je wat voor een auto ik heb dan? Nee. Weet je wat mijn bijbehorende kosten zijn dan? Nee.
Ok ik ging er inderdaad vanuit dat je een grote auto hebt.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:00:55 #100
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83838909
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:58 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ok ik ging er inderdaad vanuit dat je een grote auto hebt.
Ik heb een Getz. Ik betaal inderdaad wat wegenbelasting, maar niets schokkends. Qua inruil zit ik gebakken met deze auto. 20k km later en 2 jaar later heb ik ¤1200,- afgeschreven.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83839071
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik heb een Getz. Ik betaal inderdaad wat wegenbelasting, maar niets schokkends. Qua inruil zit ik gebakken met deze auto. 20k km later en 2 jaar later heb ik ¤1200,- afgeschreven.
Benzine? Zo ja dan vind ik dat ook wel een goede koop.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:17:47 #102
104079 BobbyB
Swiftie
pi_83839426
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Uro het volgende:

[..]

Mja. Maar het is wel goedkope troep.
Goh Bassie, misschien is dat dan ook gewoon de bedoeling. Waarom zou je een dure bak willen kopen als je er weinig in zit of wanneer je niet zoveel geeft om auto's en genoegen neemt met iets wat je van A naar B brengt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:25:54 #103
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83839696
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:06 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Benzine? Zo ja dan vind ik dat ook wel een goede koop.
Benzine ja. Naast een set nieuwe banden en de APK nog geen kosten aan gehad. Nu weet ik niet wat het onderhoud is met een C1/Aygo/107.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83840027
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:25 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Benzine ja. Naast een set nieuwe banden en de APK nog geen kosten aan gehad. Nu weet ik niet wat het onderhoud is met een C1/Aygo/107.
aygo van mijn vriendin kost alleen benzine, 1e apk komt pas volgend jaar.... verder 0 kosten gehad....
is goedkoop en rijdt helemaal niet slecht....
Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:38:27 #105
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83840166
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:34 schreef svk1985 het volgende:

[..]

aygo van mijn vriendin kost alleen benzine, 1e apk komt pas volgend jaar.... verder 0 kosten gehad....
is goedkoop en rijdt helemaal niet slecht....
Rij-eigenschappen van dat ding zijn echt ondermaats. Een versnellingsbak waar je meer soep mee maakt dan versnellingen pakt, de koppeling zit ter hoogte van je kin en dan die driecilinder non-performance.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83840311
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Rij-eigenschappen van dat ding zijn echt ondermaats. Een versnellingsbak waar je meer soep mee maakt dan versnellingen pakt, de koppeling zit ter hoogte van je kin en dan die driecilinder non-performance.
Maar hij is wel goedkoop. Sowieso kunnen vrouwen niet rijden dus die slechte performance kan er ook wel bij.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:44:07 #107
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83840381
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:42 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Maar hij is wel goedkoop. Sowieso kunnen vrouwen niet rijden dus die slechte performance kan er ook wel bij.
Dat is waar, je krijgt waar je voor betaald.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:54:43 #108
158943 MacBreQ
Geen kloon.
pi_83840809
* MacBreQ ziet TT en zegt "Terechte klacht!".
pi_83841323
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik heb een Getz. Ik betaal inderdaad wat wegenbelasting, maar niets schokkends. Qua inruil zit ik gebakken met deze auto. 20k km later en 2 jaar later heb ik ¤1200,- afgeschreven.
Aygo/107/C1 zijn het meest waardevast, was laatst nog een nieuwsartikel over. Dus minder afschrijving.
http://www.nu.nl/economie(...)eest-waardevast.html
pi_83841412
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Rij-eigenschappen van dat ding zijn echt ondermaats. Een versnellingsbak waar je meer soep mee maakt dan versnellingen pakt, de koppeling zit ter hoogte van je kin en dan die driecilinder non-performance.
Rij-eigenschappen zijn niet slechter dan een tweedehands auto. Misschien moet je nog maar eens rijlessen nemen als je niet kan schakelen, de koppeling zit gewoon over de hele lengte itt de koppeling van een getz wat gewoon een aan/uit schakelaar is. En de performance is goed genoeg, 13 sec naar de 100, wat genoeg is om mee te komen in het verkeer.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:09:03 #111
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83841533
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:06 schreef TheKC het volgende:

[..]

Rij-eigenschappen zijn niet slechter dan een tweedehands auto. Misschien moet je nog maar eens rijlessen nemen als je niet kan schakelen, de koppeling zit gewoon over de hele lengte itt de koppeling van een getz wat gewoon een aan/uit schakelaar is. En de performance is goed genoeg, 13 sec naar de 100, wat genoeg is om mee te komen in het verkeer.
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:05 schreef TheKC het volgende:

[..]

Aygo/107/C1 zijn het meest waardevast, was laatst nog een nieuwsartikel over. Dus minder afschrijving.
http://www.nu.nl/economie(...)eest-waardevast.html
Wat kun je ook afschrijven over die paar knaken dat dat vaseline potje kost.

En dat ding rijdt gewoon belabberd. Feit.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:10:03 #112
104079 BobbyB
Swiftie
pi_83841597
Jullie 2.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:26:20 #113
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_83842534
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:05 schreef TheKC het volgende:

[..]

Aygo/107/C1 zijn het meest waardevast, was laatst nog een nieuwsartikel over. Dus minder afschrijving.
http://www.nu.nl/economie(...)eest-waardevast.html
In vergelijking met andere nieuwe auto's wel. Maar ik weet zeker dat ik met mijn 2e hands auto minder afschrijving heb Bij mijn laatste 2e hands auto had ik zelfs 0 euro afschrijving na anderhalf jaar karren.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_83842632
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

In vergelijking met andere nieuwe auto's wel. Maar ik weet zeker dat ik met mijn 2e hands auto minder afschrijving heb Bij mijn laatste 2e hands auto had ik zelfs 0 euro afschrijving na anderhalf jaar karren.
Een auto van 500/1000 euro schrijft niet af nee.
pi_83842677
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef WillFerrell het volgende:

[..]


[..]

Wat kun je ook afschrijven over die paar knaken dat dat vaseline potje kost.

En dat ding rijdt gewoon belabberd. Feit.
Nu je geen fatsoenlijke argumenten meer hebt ga je trollen?
De wegligging is inderdaad minder dan de gemiddelde duitser, maar hij kost ook 2x minder. Wegligging is goed genoeg voor het dagelijks woon/werk-verkeer. De meeste mensen caren er echt niet om.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:45:47 #116
99295 perezoso
blankjoekel
pi_83843595
Het dashboard is idd verschrikkelijk lelijk en als het niet vast zat zou het uit het raam waaien bij 50 km/u, plastic rommel. Qua geld is het natuurlijk wel een fijn ding, maar tis eigenlijk geen auto.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:52:38 #117
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_83844086
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:28 schreef TheKC het volgende:

[..]

Een auto van 500/1000 euro schrijft niet af nee.
die auto kostte me 450 euro
Mijn huidige auto schrijft wel meer af maar dat kan maximaal 4000 euro zijn want dat heb ik er niet voor betaald Dus hoe langer ik erin rond rij hoe beter
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_83844338
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef WillFerrell het volgende:

En dat ding rijdt gewoon belabberd. Feit.
Nee. Je zit er compleet naast.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:57:49 #119
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83844383
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:29 schreef TheKC het volgende:

[..]

Nu je geen fatsoenlijke argumenten meer hebt ga je trollen?
De wegligging is inderdaad minder dan de gemiddelde duitser, maar hij kost ook 2x minder. Wegligging is goed genoeg voor het dagelijks woon/werk-verkeer. De meeste mensen caren er echt niet om.
Nee, en dat is nu net het probleem. Carede mensen maar. En nee ik troll niet. Ik stel het alleen even onomstotelijk vast.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 11:57:52 #120
9859 crew  Karina
Woman
pi_83844385
Ik heb er een keer in gezeten (als passagier), maar het voelde allemaal niet echt veilig, als je een aanrijding krijgt ben je plat denk ik. Qua prestaties kan ik er niet veel over zeggen, maar ik heb ooit een Suzuki Alto gehad (oude model), die was ook 1.0 en dat reed net echt al te vlot, dit zal wel ongeveer hetzelde zijn.

Die Alto voelde trouwens net zo min veilig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83844576
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:57 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Nee, en dat is nu net het probleem. Carede mensen maar. En nee ik troll niet. Ik stel het alleen even onomstotelijk vast.
Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:01:35 #122
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_83844596
Terechte klacht TS
'wat niet rekt, dat scheurt'
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:03:20 #123
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83844678
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Wootism het volgende:

[..]

Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
Als je eerst eens wat leest flapdrol ipv te lopen beschuldigen, ik heb er vaak genoeg in gereden, want ze hebben ze hier op het werk als pendelauto's. En het rijdt belabberd. Als je een beetje wilt mee komen met het verkeer hoef je niet verder dan de 3 te schakelen, waarna dat ding zoveel toeren maakt dat je niets meer kunt horen, het dashboard is één stuk gesmolten plastic en dan heb ik het nog niet eens over het driewielergevoel gehad. En ter info, ik heb in een stuk meer auto's dan alleen de C1 en de Getz gereden.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83844714
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Wootism het volgende:

[..]

Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
Wootism rijdt een Aygo van de baas en voelt zich nu op zijn pikkie getrapt
pi_83845396
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:03 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Als je eerst eens wat leest flapdrol ipv te lopen beschuldigen, ik heb er vaak genoeg in gereden, want ze hebben ze hier op het werk als pendelauto's. En het rijdt belabberd. Als je een beetje wilt mee komen met het verkeer hoef je niet verder dan de 3 te schakelen, waarna dat ding zoveel toeren maakt dat je niets meer kunt horen, het dashboard is één stuk gesmolten plastic en dan heb ik het nog niet eens over het driewielergevoel gehad. En ter info, ik heb in een stuk meer auto's dan alleen de C1 en de Getz gereden.
Dus dan heb je er wel in gereden en heb je dus een belabberd beoordelingsvermogen!
Kijk naar de afneemprijs en wat je er vervolgens voor terugkrijgt. IMO enorm veel waar voor je geld!
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:04 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wootism rijdt een Aygo van de baas en voelt zich nu op zijn pikkie getrapt
neen, enkel mee naar Frankrijk gereden wat goed bevallen is.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_83845422
Jullie zijn wel een stelletje schijters zeg. Heel het veiligheids gebeuren komt nooit in mij op als ik in een auto zit. Of het moet echt heel gek worden, geen gordels ofzo.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:10:07 #127
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83847127
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:23 schreef Fortitude het volgende:
Jullie zijn wel een stelletje schijters zeg. Heel het veiligheids gebeuren komt nooit in mij op als ik in een auto zit. Of het moet echt heel gek worden, geen gordels ofzo.
De enige veiligheid die er in mijn eerste auto zat was de deurhendel, zodat je uit de rijdende auto kon springen als het kreng weer eens niet adequaat wilde remmen.
pi_83847206
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:02 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Sowieso een nieuwe auto kopen Dat heb ik nog nooit gesnapt (op lease na)
1) Je weet zeker dat er niks aan de auto mankeert, en je weet ook zeker dat hij niet is afgetrapt door de vorige eigenaar
2) Je hebt sowieso een aantal jaar garantie
3) De eerste paar jaar heb je zo goed als geen onderhoud (ligt aan het aantal KM je rijd, alleen slijtage onderdelen)
4) Je kunt alle opties zelf kiezen, kleur, uitrusting, interieur, wat je ook maar wilt
5) Je auto is van buiten en van binnen kras/deuk/vlekvrij.
6) De nieuwe auto geur.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:20:12 #129
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83847558
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:12 schreef TheKC het volgende:

[..]

1) Je weet zeker dat er niks aan de auto mankeert
Yeah, right.
pi_83847726
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Yeah, right.
Bij fatsoenlijke merken wel
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:24:14 #131
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_83847732
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:12 schreef TheKC het volgende:

[..]

1) Je weet zeker dat er niks aan de auto mankeert, en je weet ook zeker dat hij niet is afgetrapt door de vorige eigenaar
2) Je hebt sowieso een aantal jaar garantie
3) De eerste paar jaar heb je zo goed als geen onderhoud (ligt aan het aantal KM je rijd, alleen slijtage onderdelen)
4) Je kunt alle opties zelf kiezen, kleur, uitrusting, interieur, wat je ook maar wilt
5) Je auto is van buiten en van binnen kras/deuk/vlekvrij.
6) De nieuwe auto geur.
Owja vergeet je niet te vermelden dat je zodra je de sleutel omdraait je de auto 25% minder waard is geworden ?

Thnx for noticing.

En met een nieuwe auto kan je ook gewoon pech hebben hoor, en wtf boeit het als er een klein krasje op de deur zit maar je 3000-4000 euro minder betaald voor desbetreffende auto ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_83847796
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Owja vergeet je niet te vermelden dat je zodra je de sleutel omdraait je de auto 25% minder waard is geworden ?

Thnx for noticing.

En met een nieuwe auto kan je ook gewoon pech hebben hoor, en wtf boeit het als er een klein krasje op de deur zit maar je 3000-4000 euro minder betaald voor desbetreffende auto ?
Als je een tweedehands auto bij een dealer koopt met garantie ben je ook veel kwijt wanneer je de sleutel omdraait. En voor die 300-4000 euro kun je wel zelf beslissen wat je in je auto wil en welke kleur je wil hebben. Je hebt gewoon veel meer keuze.
Er zijn genoeg mensen die dat wat uitmaakt. Als iedereen tweedehands auto's zou kopen kunnen alle fabrikanten wel opdoeken.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:31:25 #133
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_83848034
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:12 schreef TheKC het volgende:
6) De nieuwe auto geur.
Ik krijg er nu al koppijn van!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:32:18 #134
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_83848075
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:25 schreef TheKC het volgende:

[..]

Als je een tweedehands auto bij een dealer koopt met garantie ben je ook veel kwijt wanneer je de sleutel omdraait. En voor die 300-4000 euro kun je wel zelf beslissen wat je in je auto wil en welke kleur je wil hebben. Je hebt gewoon veel meer keuze.
Er zijn genoeg mensen die dat wat uitmaakt. Als iedereen tweedehands auto's zou kopen kunnen alle fabrikanten wel opdoeken.
Als de leaseregeling niet zo soepel was in dit land dan stort volgens mij de autoverkoop van nieuwe auto's echt compleet in. Of leg jij even 30.000 tot 40.000 euro op tafel voor een middenklasser autootje. ? Ik niet (ook niet als ik het zou hebben.. )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_83848681
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:32 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Als de leaseregeling niet zo soepel was in dit land dan stort volgens mij de autoverkoop van nieuwe auto's echt compleet in. Of leg jij even 30.000 tot 40.000 euro op tafel voor een middenklasser autootje. ? Ik niet (ook niet als ik het zou hebben.. )
Ik weet niet wat jij een middenklasser noemt, maar voor 20-30 heb je een fatsoenlijke middenklasser hoor. En ja, dat is duur, maar autorijden in Nederland is sowieso al niet goedkoop. En als je dan een goedkope, nieuwe auto wil, dan kun je nog altijd een Dacia nemen, daar is ook niks mis mee.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:59:33 #136
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83849369
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef TheKC het volgende:

Bij fatsoenlijke merken wel
Dat is iets wat je er wel bij moet zeggen, ja.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:26:50 #137
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83857120
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:45 schreef TheKC het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij een middenklasser noemt, maar voor 20-30 heb je een fatsoenlijke middenklasser hoor.
ROFL. Voor 30 K rijverplaats je je in een koreaans hondenhok. Een fatsoenlijke middenklasser begint bij 50K. Een 530, A6 2.8 of een E300.
Mu!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:58:03 #138
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_83858204
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:26 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

ROFL. Voor 30 K rijverplaats je je in een koreaans hondenhok. Een fatsoenlijke middenklasser begint bij 50K. Een 530, A6 2.8 of een E300.
Dat zijn geen middenklassers hoor, wereldvreemd figuur.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:07:58 #139
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83858556
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zijn geen middenklassers hoor, wereldvreemd figuur.
Wat zijn het dan wel?
pi_83858657
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat zijn het dan wel?
Hogere middenklasse
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hogere_middenklasse_%28auto%29
pi_83859207


[ Bericht 100% gewijzigd door Fortitude op 09-07-2010 18:36:32 ]
pi_83859713
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:26 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

ROFL. Voor 30 K rijverplaats je je in een koreaans hondenhok. Een fatsoenlijke middenklasser begint bij 50K. Een 530, A6 2.8 of een E300.
Kijk hem dan. Ja hoor, je hebt veel geld. Mag ik je aanraken nu?

Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:18:57 #143
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83860366
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zijn geen middenklassers hoor, wereldvreemd figuur.
Hij geilt nogal op in Duitsland gefabriceerd spul.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 10:03:45 #144
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83875986
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:54 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kijk hem dan. Ja hoor, je hebt veel geld. Mag ik je aanraken nu?

Nee. Kijken wel,aanraken niet.

De klassifikatie van een auto wijzigt overigens niet door mijn financiele situatie.
Mu!
pi_83876295
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 10:03 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Nee. Kijken wel,aanraken niet.

De klassifikatie van een auto wijzigt overigens niet door mijn financiele situatie.
Zo zo, wel zoveel geld hebben dat je de duurdere Audi's en Mercedessen als maatstaf ziet, maar het woord classificatie niet juist kunnen schrijven.

Ik rij overigens een Toyota Aygo, en heb hiervoor een Opel Astra van 5 jaar oud gehad. Die Astra lag uiteraard stabieler op de weg en had betere stoelen en was luxer uitgerust, maar mijn Aygo rijdt ook niet verkeerd hoor. Het rijdt als een kart, nooit parkeerproblemen en ik rij met gemak ten minste 1 op 19, ik bespaar maandelijks zo 100 euro tov de Opel Astra, voor zoveel besparing rij ik graag wat kleiner, en in een Toyota Aygo rij je niet meteen voor lul. Een Aygo / C1 of 107 is het bewijs dat klein rijden niet meteen suf hoeft te zijn.

Overigens schrijven nieuwe Aygo's ook vrijwel niks af. Ik heb verhalen gelezen van mensen die 2 of 3 jaar met hun Aygo reden en nog 8.000 euro als inruilbod kregen (nieuw gekocht voor 10.500). Dat komt omdat die dingen tweedehands ook ontzettend gewild zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 10 juli 2010 @ 12:13:45 #146
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83878636
Maatstaf? ZIjn de tomaten je naar het hoofd gestegen? Het ging hier om de term "middenklasser". Begrijpend lezen is met dit weer kennelijk niet eenvoudig.
Mu!
pi_83878854
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 12:13 schreef SingleCoil het volgende:
Maatstaf? ZIjn de tomaten je naar het hoofd gestegen? Het ging hier om de term "middenklasser". Begrijpend lezen is met dit weer kennelijk niet eenvoudig.
Maar de auto's die je noemde zijn geen middenklassers, maar hogere middenklassers.
pi_83878931
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 12:13 schreef SingleCoil het volgende:
Maatstaf? ZIjn de tomaten je naar het hoofd gestegen? Het ging hier om de term "middenklasser". Begrijpend lezen is met dit weer kennelijk niet eenvoudig.
Nou volgens mij beweer jij toch dat de auto's die jij opnoemde middenklassers zijn en dat alles onder die prijs niet fatsoenlijk kan rijden aangezien je daar "alleen Koreaanse hondenhokken" voor vindt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 10 juli 2010 @ 13:14:31 #149
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83880240
Nou ja. De paupers zijn ook weer op Fok.
Mu!
pi_83880351
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 13:14 schreef SingleCoil het volgende:
Nou ja. De paupers zijn ook weer op Fok.
En de onvolwassen 52 jarige blijkbaar ook.
pi_83880419

Hij is wel veilig, zo te zien.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 13:40:52 #152
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_83881050
Ik heb in een Peugeot 107, een Citroen C1 en twee Aygo's gereden. Ze voelen redelijk volwassen aan qua rijgedrag, klinken heerlijk (driecilinder <3), en ze zijn niet erg traag. Daar houden de voordelen ook op.

Het valt aan alles te merken dat het een goedkope auto is: de stoelen zijn niet erg comfortabel (zere rug na 150km), de aircobediening voelt goedkoop aan, de deuren zijn erg licht en dun, de kofferklepdeurdekseldinges is gewoon een klein ruitje en de wieltjes zijn dunner dan die van mijn skelter.

Toch is het, naar mijn mening, een leuke auto om in te rijden.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 15:00:24 #153
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83883094
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef perezoso het volgende:
Het dashboard is idd verschrikkelijk lelijk en als het niet vast zat zou het uit het raam waaien bij 50 km/u, plastic rommel. Qua geld is het natuurlijk wel een fijn ding, maar tis eigenlijk geen auto.
Jij begrijpt mijn punt.
pi_83914420
Nou moet ik wel zeggen dat ik me gisteren niet zo op mijn gemak voelde, in mijn C1 door dat noodweer Toch liever een wat zwaardere auto dan.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zondag 11 juli 2010 @ 13:46:58 #155
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_83914530
Het is gewoon een praktisch handig klein betrouwbaar autootje. Je kunt m overal in de stad kwijt enzo... en geen overbodige poespas. Kan alleen maar stuk gaan.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_83915245
Verschrikkelijke auto's inderdaad. Doe mij maar een auto met fatsoenlijk wat vermogen en standaard luxe aan boord. Moet ook nog een beetje plezier hebben met rijden Enige waar hij bij uitstek voor geschikt is, is de stad. Dat dan weer wel, maar dan is de prijs gewoon te hoog. Dan zie ik liever een Suzuki Alto.
  zondag 11 juli 2010 @ 14:09:35 #157
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_83915348
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:06 schreef Matel het volgende:
Verschrikkelijke auto's inderdaad. Doe mij maar een auto met fatsoenlijk wat vermogen en standaard luxe aan boord. Moet ook nog een beetje plezier hebben met rijden Enige waar hij bij uitstek voor geschikt is, is de stad. Dat dan weer wel, maar dan is de prijs gewoon te hoog. Dan zie ik liever een Suzuki Alto.
Ik heb een sprintje van 0 tot 100 gemeten op nat wegdek: hij had er 12,5 seconden voor nodig. Dat was met een passagier van bijna 80kg en ik weeg zelf 70kg. Zo traag is dat dus niet. Snel is anders, dat wel
In combinatie met het driecilindergeluid rijdt het lichte autootje best leuk, al zeg ik het zelf.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  zondag 11 juli 2010 @ 15:34:26 #158
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_83918742
't kan nog erger: De Tata Nano.
624 cc dieselmotortje, 33 pk. Remschijven voor, en verbruik van 22 km/liter. En met Air Conditioning.





Ohja, de prijs. 1,700 euro. Nog een keer? E1700. Da's niks. Een macbook pro is duurder.

[ Bericht 9% gewijzigd door gebrokenglas op 11-07-2010 16:02:28 ]
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 11 juli 2010 @ 16:02:49 #159
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83919869
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef gebrokenglas het volgende:
't kan nog erger: De Tata Nano.
624 cc motortje, 33 pk. Remschijven voor, en verbruik van 22 km/liter. En met Air Conditioning.
Zelfde laken een pak enzo... Dat is niet meer dan een brommobiel met airconditioning.
pi_83919900
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef gebrokenglas het volgende:
't kan nog erger: De Tata Nano.
624 cc dieselmotortje, 33 pk. Remschijven voor, en verbruik van 22 km/liter. En met Air Conditioning.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ohja, de prijs. 1,700 euro. Nog een keer? E1700. Da's niks. Een macbook pro is duurder.

Kanker, wat lelijk.

Nu voel ik me echt stoer in mijn C1.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 12 juli 2010 @ 07:51:34 #161
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83944346
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:02 schreef Uro het volgende:

[..]

Zelfde laken een pak enzo... Dat is niet meer dan een brommobiel met airconditioning.
Neem dat ding nou als referentie, dan valt de Aygo alleszins mee.
pi_83945511
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:09 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Ik heb een sprintje van 0 tot 100 gemeten op nat wegdek: hij had er 12,5 seconden voor nodig. Dat was met een passagier van bijna 80kg en ik weeg zelf 70kg. Zo traag is dat dus niet. Snel is anders, dat wel


Ja hoor, natuurlijk. De fabrieksopgave is 14.2s en dat is vaak al heel erg positief genomen. Jij haalt er met passagier en nat wegdek even 2 sec vanaf.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:25:53 #163
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_83969496
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:30 schreef kikoooooo het volgende:

[..]



Ja hoor, natuurlijk. De fabrieksopgave is 14.2s en dat is vaak al heel erg positief genomen. Jij haalt er met passagier en nat wegdek even 2 sec vanaf.
Ja, dat heb ik zo gemeten. De fabrieksopgave van Autoweek.nl was trouwens 13,7 seconden. Mijn passagier kan getuigen, als je het niet gelooft. Een agressieve start werkte prima.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:47:58 #164
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83970443
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik zo gemeten. De fabrieksopgave van Autoweek.nl was trouwens 13,7 seconden. Mijn passagier kan getuigen, als je het niet gelooft. Een agressieve start werkte prima.
Ik heb Danny even gePM'd of ie jou een Stig-tag wil geven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:55:24 #165
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_83970772
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:47 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik heb Danny even gePM'd of ie jou een Stig-tag wil geven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_83973795
Zuinige autos zijn echt lelijk man.

Waarom maken ze geen VW Polo die 1 op 25 loopt?
Of een Renault Clio ? die soort klasse autos.

Die drieling is echt om van te kotsen een peugeot 206 1.1 trekt nog sneller op ondanks die maar 60PK heeft
Interessant he ?
  maandag 12 juli 2010 @ 21:01:28 #167
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83973856
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:00 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom maken ze geen VW Polo die 1 op 25 loopt?
Die is er toch gewoon? Een Bluemotion.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83975026
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Die is er toch gewoon? Een Bluemotion.
Das een diesel meen ik en die heb je niet voor 12 K en lager...
Interessant he ?
  maandag 12 juli 2010 @ 21:25:46 #169
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83975148
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Das een diesel meen ik en die heb je niet voor 12 K en lager...
Je wilt zeker ook voor een dubbeltje naar Jakarta?
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83977241
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Das een diesel meen ik en die heb je niet voor 12 K en lager...
Vanaf 13,5k ongeveer.

Overigens heb je nog de ibiza 1.2 TDI, wegenbelasting / btw/bpm vrij.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:05:55 #171
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_83982880
Die Polo Bluemotion is prima te doen. Hartstikke zuinig, best ruim binnen en nog pittig ook. En niet echt lelijk.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_83985419
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:30 schreef kikoooooo het volgende:

[..]



Ja hoor, natuurlijk. De fabrieksopgave is 14.2s en dat is vaak al heel erg positief genomen. Jij haalt er met passagier en nat wegdek even 2 sec vanaf.
Ik zal morgen ook de C1 eens gaan testen om te kijken hoe lang het duurt. Moet toch 140 km in dat ding morgen, kan vast wel een leuk stukje weg vinden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 07:34:13 #173
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83987043
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Polo Bluemotion is prima te doen. Hartstikke zuinig, best ruim binnen en nog pittig ook. En niet echt lelijk.
En volgens mijn schoonzus die met zo'n ding rijd is ie hartstikke onbetrouwbaar, rammelt ie aan alle kanten en is ie niet vooruit te branden.

Zo zijn de meningen verdeeld....
  dinsdag 13 juli 2010 @ 07:37:38 #174
307985 FlameH2O
Vuur en water, rook komt later
pi_83987061
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Klonk het volgende:
Onterechte klacht, ik heb hem laatst ook een weekje gehad en ben onder de indruk van wat Toyota voor zo´n laag bedrag kan leveren, tuurlijk het is geen luxe bak maar met airco erin is het meer dan voldoende om elke dag van A naar B te komen
Voor 20 euro extra krijg je een airco erbij (verdubbeld de waarde van die auto.)
Voor 22 krijg je airco+een frietje om die plasticgeur en je honger te verdrijven.

Toedels
Hier had uw tekst kunnen staan!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 07:39:12 #175
307985 FlameH2O
Vuur en water, rook komt later
pi_83987070
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik zal morgen ook de C1 eens gaan testen om te kijken hoe lang het duurt. Moet toch 140 km in dat ding morgen, kan vast wel een leuk stukje weg vinden.
Doe het in Duitsland, want naar mijn ervaring, zitten die zwervende juten overal
Hier had uw tekst kunnen staan!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:10:56 #176
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83987252
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 07:39 schreef FlameH2O het volgende:

[..]

Doe het in Duitsland, want naar mijn ervaring, zitten die zwervende juten overal
Op de snelweg mag je meestal wel 100 hoor.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:12:28 #177
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83987266
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op de snelweg mag je meestal wel 100 hoor.
De Neurenbergse ring lijkt me inderdaad ook wat overtrokken voor die test.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:16:33 #178
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83987304
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:12 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

De Neurenbergse ring lijkt me inderdaad ook wat overtrokken voor die test.
je bedoelt de Nürburgring. Die ligt nog wel een stukje van Neurenberg vandaan

Aan de andere kant, met een auto uit de hogere middenklasse ben je er zo.
Mu!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:17:57 #179
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83987310
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:16 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

je bedoelt de Nürburgring. Die ligt nog wel een stukje van Neurenberg vandaan

Aan de andere kant, met een auto uit de hogere middenklasse ben je er zo.
Want een auto uit de normale middenklasse rijdt maar maximaal 80?
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:26:46 #180
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83987376
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:54:56 #181
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83987697
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:16 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

je bedoelt de Nürburgring. Die ligt nog wel een stukje van Neurenberg vandaan

Aan de andere kant, met een auto uit de hogere middenklasse ben je er zo.
Met de mijne ook, en dat is een kleintje.
pi_83987858
De Toyota Aygo kwam op een precies goed moment op de markt waar mensen graag de hand op de knip houden, maar toch een nieuwe auto willen. Geen wegenbelasting, extreem zuinig en een lage aanschafsprijs maken het ding extreem aantrekkelijk. Het autootje rijdt opzich niet verkeerd, maar dat hij goedkoop is is wel te merken. Daarnaast rijden relatief gezien de meeste mensen toch al niet grote afstanden in Nederland. Het is een perfecte stadsauto en veel vermogen doet er toch niet aan toe in een stad.

Tuurlijk is een grotere en luxere auto veel leuker, maar de Aygo heeft zeker wel veel voordelen. Ik heb zelf overigens helemaal geen auto, omdat ik er geen nodig heb. Mensen die patsen met hun auto terwijl ze er hoogstens 2 keer per week in rijden.

Overigens vind ik de voorkant van de Aygo opzich wel mooi.

[ Bericht 16% gewijzigd door Justinn op 13-07-2010 09:14:37 ]
pi_83991506
Die aygos kloppen ook niet in 2e hands waarde.

als die nieuw 10 / 11 K kost en hij is 2/3 jaar oud dan zou die maximaal 6500 euro opbrengen...maar die trekkers vragen toch gauw 8 ruggen voor zon afgetrapt 2e handse met 40K op de teller

Dan koop ik m nog liever nieuw
Interessant he ?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:18:43 #184
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83995498
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:32 schreef Zwolsboy het volgende:
Die aygos kloppen ook niet in 2e hands waarde.


Waarom kunnen ze zich niet gewoon aan de regels houden dan? Kutkoreanen!


Mu!
pi_83995509
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op de snelweg mag je meestal wel 100 hoor.
Ik denk niet dat oom agent het waardeert als ik op de snelweg een paar keer stil ga staan om vervolgens met 5000 toeren er weer vandoor te gaan
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83997882
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef SingleCoil het volgende:

[..]



Waarom kunnen ze zich niet gewoon aan de regels houden dan? Kutkoreanen!



Toyota is Japans hoor.

En die dingen schrijven gewoon ontzettend weinig af zoals iedere kleine auto omdat ze erg gewild zijn, en dat komt weer omdat het hele fatsoenlijke auto's zijn voor weinig geld.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:22:21 #187
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83998155
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef BlackLining het volgende:

Ik denk niet dat oom agent het waardeert als ik op de snelweg een paar keer stil ga staan om vervolgens met 5000 toeren er weer vandoor te gaan
Daar heb je wel weer een punt. Geldt niet alleen voor Oom Agent, schat ik zo.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:40:39 #188
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83998990
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Toyota is Japans hoor.

En die dingen schrijven gewoon ontzettend weinig af zoals iedere kleine auto omdat ze erg gewild zijn, en dat komt weer omdat het hele fatsoenlijke auto's zijn voor weinig geld.
Toyota is japans maar een Aigo blijft een koreaans hondenhok.
Mu!
pi_83999378
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

Daar heb je wel weer een punt. Geldt niet alleen voor Oom Agent, schat ik zo.
Haha Nee, dat denk ik ook niet

Probleem is dat er reclame van een bedrijf op staat (nee, geen IT-bedrijf ) dus ik moet een beetje opletten moet hoe asociaal ik ben
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83999642
Heb zelf wel eens in een 1.0 C1 zonder enige optie gereden (zelfs geen radio of elektrische ramen) en op basis daarvan ben ik het eens met de klacht. Heb ook wel eens in een 107 1.4 gereden en dat ging al en stuk sneller Nog steeds niet mijn ding, maar wel stukken beter. Overigens zuigt de Fiat 500 qua vermogen ook. Er is maar één kleine auto die (buiten de snelweg) behoorlijke prestaties levert en dat is de Smart Weinig gewicht maar toch prima uitgerust.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:56:44 #191
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83999647
Hier, nog meer spleetogenzooi...de BYD F1
Mu!
pi_83999877
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:40 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Toyota is japans maar een Aigo blijft een koreaans hondenhok.
Hoezo dat? Ontwerp is europees en de productie vindt plaats in Tjechië.
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:13:58 #193
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84000531
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:00 schreef BruineBonenMaandag het volgende:

[..]

Hoezo dat? Ontwerp is europees en de productie vindt plaats in Tjechië.
Omdat 'ie in de categorie "Koreaanse Hondenhokken" valt. Dus ja..
Mu!
pi_84000720
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:56 schreef El_Liberaliste het volgende:
Heb zelf wel eens in een 1.0 C1 zonder enige optie gereden (zelfs geen radio of elektrische ramen) en op basis daarvan ben ik het eens met de klacht. Heb ook wel eens in een 107 1.4 gereden en dat ging al en stuk sneller Nog steeds niet mijn ding, maar wel stukken beter.
Je wist dat je de ene keer in een benzine, en de andere keer in een diesel reed?
...en dat die laatste wordt opgegeven voor 15,6 naar 100 ipv 13,7.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_84001063
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:17 schreef BertV het volgende:

[..]

Je wist dat je de ene keer in een benzine, en de andere keer in een diesel reed?
...en dat die laatste wordt opgegeven voor 15,6 naar 100 ipv 13,7.
Die laatste was een diesel en die eerste weet ik niet. Maar goed, voor mijn part loopt het op LPG, als ik maar fatsoenlijk vooruit kom. Mijn punt is dat een C1/107/Aygo 1.0 onvoldoende is, zeker in vergelijking met concurrerende modellen. Of je moet 'm chippen
Nou ben ik sowieso niet dol op kleine auto's maar dat komt misschien meer door mijn lengte i.c.m. dat ik graag bagage/passagiers meeneem.
pi_84001356
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:13 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Omdat 'ie in de categorie "Koreaanse Hondenhokken" valt. Dus ja..
Bij mij groeit het vermoeden dat jij in een brommobiel rijdt en gewoon zuur bent.

Overigens, de top van zo'n wagentje is 150, dat is opzich wel gunstig om op de snelweg rijbewijsveilig te kunnen rijden. Gewoon plankgas houden, kom je toch nooit boven de vmax+50.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:33:07 #197
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_84001466
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef BlackLining het volgende:

Bij mij groeit het vermoeden dat jij in een brommobiel rijdt en gewoon zuur bent.

Overigens, de top van zo'n wagentje is 150, dat is opzich wel gunstig om op de snelweg rijbewijsveilig te kunnen rijden. Gewoon plankgas houden, kom je toch nooit boven de vmax+50.
Rond sommige steden is Vmax 80 km/h. Maar in Duitsland is Vmax weer gelijk aan ∞, dus ligt idealiter V zo dicht mogelijk daarbij in de buurt.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:40:01 #198
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84001801
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Bij mij groeit het vermoeden dat jij in een brommobiel rijdt en gewoon zuur bent.
Hou die gedachte vast! In werkelijkheid heb ik niet eens een brommobiel en reis altijd met de trein
quote:
Overigens, de top van zo'n wagentje is 150, dat is opzich wel gunstig om op de snelweg rijbewijsveilig te kunnen rijden. Gewoon plankgas houden, kom je toch nooit boven de vmax+50.
150 is levensgevaarlijk in zo'n ding! Als ik politieagent was zou ik je op basis van art.5 van de weg af halen.
Mu!
pi_84001867
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:40 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Hou die gedachte vast! In werkelijkheid heb ik niet eens een brommobiel en reis altijd met de trein
[..]

150 is levensgevaarlijk in zo'n ding! Als ik politieagent was zou ik je op basis van art.5 van de weg af halen.
Maar gelukkig ben je dat niet
pi_84001984
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:40 schreef SingleCoil het volgende:

150 is levensgevaarlijk in zo'n ding! Als ik politieagent was zou ik je op basis van art.5 van de weg af halen.
Kwestie van opletten en zorgen dat je geen onverwachte stuurbewegingen hoeft te maken. Als je 150 in zo'n ding niet aan kunt moet je gewoon je rijbewijs inleveren.
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

Rond sommige steden is Vmax 80 km/h. Maar in Duitsland is Vmax weer gelijk aan ∞, dus ligt idealiter V zo dicht mogelijk daarbij in de buurt.
Moeilijk doen met subtext als vmax juist wordt gebruikt omdat het simpelere is dan maximale snelheid

Mwa, veel harder kan zon ding niet. En rond de meeste steden is veel harder toch niet te doen. Als je een eind over de snelweg moet wil ik nog wel eens te hard rijden en hoewel je wat meer moet opletten kan het prima in zo'n wagentje.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')