abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83844576
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:57 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Nee, en dat is nu net het probleem. Carede mensen maar. En nee ik troll niet. Ik stel het alleen even onomstotelijk vast.
Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:01:35 #122
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_83844596
Terechte klacht TS
'wat niet rekt, dat scheurt'
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:03:20 #123
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83844678
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Wootism het volgende:

[..]

Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
Als je eerst eens wat leest flapdrol ipv te lopen beschuldigen, ik heb er vaak genoeg in gereden, want ze hebben ze hier op het werk als pendelauto's. En het rijdt belabberd. Als je een beetje wilt mee komen met het verkeer hoef je niet verder dan de 3 te schakelen, waarna dat ding zoveel toeren maakt dat je niets meer kunt horen, het dashboard is één stuk gesmolten plastic en dan heb ik het nog niet eens over het driewielergevoel gehad. En ter info, ik heb in een stuk meer auto's dan alleen de C1 en de Getz gereden.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83844714
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Wootism het volgende:

[..]

Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
Wootism rijdt een Aygo van de baas en voelt zich nu op zijn pikkie getrapt
pi_83845396
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:03 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Als je eerst eens wat leest flapdrol ipv te lopen beschuldigen, ik heb er vaak genoeg in gereden, want ze hebben ze hier op het werk als pendelauto's. En het rijdt belabberd. Als je een beetje wilt mee komen met het verkeer hoef je niet verder dan de 3 te schakelen, waarna dat ding zoveel toeren maakt dat je niets meer kunt horen, het dashboard is één stuk gesmolten plastic en dan heb ik het nog niet eens over het driewielergevoel gehad. En ter info, ik heb in een stuk meer auto's dan alleen de C1 en de Getz gereden.
Dus dan heb je er wel in gereden en heb je dus een belabberd beoordelingsvermogen!
Kijk naar de afneemprijs en wat je er vervolgens voor terugkrijgt. IMO enorm veel waar voor je geld!
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:04 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wootism rijdt een Aygo van de baas en voelt zich nu op zijn pikkie getrapt
neen, enkel mee naar Frankrijk gereden wat goed bevallen is.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_83845422
Jullie zijn wel een stelletje schijters zeg. Heel het veiligheids gebeuren komt nooit in mij op als ik in een auto zit. Of het moet echt heel gek worden, geen gordels ofzo.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:10:07 #127
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83847127
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:23 schreef Fortitude het volgende:
Jullie zijn wel een stelletje schijters zeg. Heel het veiligheids gebeuren komt nooit in mij op als ik in een auto zit. Of het moet echt heel gek worden, geen gordels ofzo.
De enige veiligheid die er in mijn eerste auto zat was de deurhendel, zodat je uit de rijdende auto kon springen als het kreng weer eens niet adequaat wilde remmen.
pi_83847206
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:02 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Sowieso een nieuwe auto kopen Dat heb ik nog nooit gesnapt (op lease na)
1) Je weet zeker dat er niks aan de auto mankeert, en je weet ook zeker dat hij niet is afgetrapt door de vorige eigenaar
2) Je hebt sowieso een aantal jaar garantie
3) De eerste paar jaar heb je zo goed als geen onderhoud (ligt aan het aantal KM je rijd, alleen slijtage onderdelen)
4) Je kunt alle opties zelf kiezen, kleur, uitrusting, interieur, wat je ook maar wilt
5) Je auto is van buiten en van binnen kras/deuk/vlekvrij.
6) De nieuwe auto geur.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:20:12 #129
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83847558
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:12 schreef TheKC het volgende:

[..]

1) Je weet zeker dat er niks aan de auto mankeert
Yeah, right.
pi_83847726
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Yeah, right.
Bij fatsoenlijke merken wel
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:24:14 #131
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_83847732
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:12 schreef TheKC het volgende:

[..]

1) Je weet zeker dat er niks aan de auto mankeert, en je weet ook zeker dat hij niet is afgetrapt door de vorige eigenaar
2) Je hebt sowieso een aantal jaar garantie
3) De eerste paar jaar heb je zo goed als geen onderhoud (ligt aan het aantal KM je rijd, alleen slijtage onderdelen)
4) Je kunt alle opties zelf kiezen, kleur, uitrusting, interieur, wat je ook maar wilt
5) Je auto is van buiten en van binnen kras/deuk/vlekvrij.
6) De nieuwe auto geur.
Owja vergeet je niet te vermelden dat je zodra je de sleutel omdraait je de auto 25% minder waard is geworden ?

Thnx for noticing.

En met een nieuwe auto kan je ook gewoon pech hebben hoor, en wtf boeit het als er een klein krasje op de deur zit maar je 3000-4000 euro minder betaald voor desbetreffende auto ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_83847796
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Owja vergeet je niet te vermelden dat je zodra je de sleutel omdraait je de auto 25% minder waard is geworden ?

Thnx for noticing.

En met een nieuwe auto kan je ook gewoon pech hebben hoor, en wtf boeit het als er een klein krasje op de deur zit maar je 3000-4000 euro minder betaald voor desbetreffende auto ?
Als je een tweedehands auto bij een dealer koopt met garantie ben je ook veel kwijt wanneer je de sleutel omdraait. En voor die 300-4000 euro kun je wel zelf beslissen wat je in je auto wil en welke kleur je wil hebben. Je hebt gewoon veel meer keuze.
Er zijn genoeg mensen die dat wat uitmaakt. Als iedereen tweedehands auto's zou kopen kunnen alle fabrikanten wel opdoeken.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:31:25 #133
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_83848034
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:12 schreef TheKC het volgende:
6) De nieuwe auto geur.
Ik krijg er nu al koppijn van!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:32:18 #134
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_83848075
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:25 schreef TheKC het volgende:

[..]

Als je een tweedehands auto bij een dealer koopt met garantie ben je ook veel kwijt wanneer je de sleutel omdraait. En voor die 300-4000 euro kun je wel zelf beslissen wat je in je auto wil en welke kleur je wil hebben. Je hebt gewoon veel meer keuze.
Er zijn genoeg mensen die dat wat uitmaakt. Als iedereen tweedehands auto's zou kopen kunnen alle fabrikanten wel opdoeken.
Als de leaseregeling niet zo soepel was in dit land dan stort volgens mij de autoverkoop van nieuwe auto's echt compleet in. Of leg jij even 30.000 tot 40.000 euro op tafel voor een middenklasser autootje. ? Ik niet (ook niet als ik het zou hebben.. )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_83848681
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:32 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Als de leaseregeling niet zo soepel was in dit land dan stort volgens mij de autoverkoop van nieuwe auto's echt compleet in. Of leg jij even 30.000 tot 40.000 euro op tafel voor een middenklasser autootje. ? Ik niet (ook niet als ik het zou hebben.. )
Ik weet niet wat jij een middenklasser noemt, maar voor 20-30 heb je een fatsoenlijke middenklasser hoor. En ja, dat is duur, maar autorijden in Nederland is sowieso al niet goedkoop. En als je dan een goedkope, nieuwe auto wil, dan kun je nog altijd een Dacia nemen, daar is ook niks mis mee.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:59:33 #136
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83849369
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef TheKC het volgende:

Bij fatsoenlijke merken wel
Dat is iets wat je er wel bij moet zeggen, ja.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:26:50 #137
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83857120
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:45 schreef TheKC het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij een middenklasser noemt, maar voor 20-30 heb je een fatsoenlijke middenklasser hoor.
ROFL. Voor 30 K rijverplaats je je in een koreaans hondenhok. Een fatsoenlijke middenklasser begint bij 50K. Een 530, A6 2.8 of een E300.
Mu!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:58:03 #138
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_83858204
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:26 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

ROFL. Voor 30 K rijverplaats je je in een koreaans hondenhok. Een fatsoenlijke middenklasser begint bij 50K. Een 530, A6 2.8 of een E300.
Dat zijn geen middenklassers hoor, wereldvreemd figuur.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:07:58 #139
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83858556
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zijn geen middenklassers hoor, wereldvreemd figuur.
Wat zijn het dan wel?
pi_83858657
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat zijn het dan wel?
Hogere middenklasse
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hogere_middenklasse_%28auto%29
pi_83859207


[ Bericht 100% gewijzigd door Fortitude op 09-07-2010 18:36:32 ]
pi_83859713
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:26 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

ROFL. Voor 30 K rijverplaats je je in een koreaans hondenhok. Een fatsoenlijke middenklasser begint bij 50K. Een 530, A6 2.8 of een E300.
Kijk hem dan. Ja hoor, je hebt veel geld. Mag ik je aanraken nu?

Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:18:57 #143
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83860366
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zijn geen middenklassers hoor, wereldvreemd figuur.
Hij geilt nogal op in Duitsland gefabriceerd spul.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 10:03:45 #144
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83875986
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:54 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kijk hem dan. Ja hoor, je hebt veel geld. Mag ik je aanraken nu?

Nee. Kijken wel,aanraken niet.

De klassifikatie van een auto wijzigt overigens niet door mijn financiele situatie.
Mu!
pi_83876295
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 10:03 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Nee. Kijken wel,aanraken niet.

De klassifikatie van een auto wijzigt overigens niet door mijn financiele situatie.
Zo zo, wel zoveel geld hebben dat je de duurdere Audi's en Mercedessen als maatstaf ziet, maar het woord classificatie niet juist kunnen schrijven.

Ik rij overigens een Toyota Aygo, en heb hiervoor een Opel Astra van 5 jaar oud gehad. Die Astra lag uiteraard stabieler op de weg en had betere stoelen en was luxer uitgerust, maar mijn Aygo rijdt ook niet verkeerd hoor. Het rijdt als een kart, nooit parkeerproblemen en ik rij met gemak ten minste 1 op 19, ik bespaar maandelijks zo 100 euro tov de Opel Astra, voor zoveel besparing rij ik graag wat kleiner, en in een Toyota Aygo rij je niet meteen voor lul. Een Aygo / C1 of 107 is het bewijs dat klein rijden niet meteen suf hoeft te zijn.

Overigens schrijven nieuwe Aygo's ook vrijwel niks af. Ik heb verhalen gelezen van mensen die 2 of 3 jaar met hun Aygo reden en nog 8.000 euro als inruilbod kregen (nieuw gekocht voor 10.500). Dat komt omdat die dingen tweedehands ook ontzettend gewild zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 10 juli 2010 @ 12:13:45 #146
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83878636
Maatstaf? ZIjn de tomaten je naar het hoofd gestegen? Het ging hier om de term "middenklasser". Begrijpend lezen is met dit weer kennelijk niet eenvoudig.
Mu!
pi_83878854
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 12:13 schreef SingleCoil het volgende:
Maatstaf? ZIjn de tomaten je naar het hoofd gestegen? Het ging hier om de term "middenklasser". Begrijpend lezen is met dit weer kennelijk niet eenvoudig.
Maar de auto's die je noemde zijn geen middenklassers, maar hogere middenklassers.
pi_83878931
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 12:13 schreef SingleCoil het volgende:
Maatstaf? ZIjn de tomaten je naar het hoofd gestegen? Het ging hier om de term "middenklasser". Begrijpend lezen is met dit weer kennelijk niet eenvoudig.
Nou volgens mij beweer jij toch dat de auto's die jij opnoemde middenklassers zijn en dat alles onder die prijs niet fatsoenlijk kan rijden aangezien je daar "alleen Koreaanse hondenhokken" voor vindt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 10 juli 2010 @ 13:14:31 #149
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83880240
Nou ja. De paupers zijn ook weer op Fok.
Mu!
pi_83880351
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 13:14 schreef SingleCoil het volgende:
Nou ja. De paupers zijn ook weer op Fok.
En de onvolwassen 52 jarige blijkbaar ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')