Wtf is Carede?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, en dat is nu net het probleem. Carede mensen maar. En nee ik troll niet. Ik stel het alleen even onomstotelijk vast.
Als je eerst eens wat leest flapdrol ipv te lopen beschuldigen, ik heb er vaak genoeg in gereden, want ze hebben ze hier op het werk als pendelauto's. En het rijdt belabberd. Als je een beetje wilt mee komen met het verkeer hoef je niet verder dan de 3 te schakelen, waarna dat ding zoveel toeren maakt dat je niets meer kunt horen, het dashboard is één stuk gesmolten plastic en dan heb ik het nog niet eens over het driewielergevoel gehad. En ter info, ik heb in een stuk meer auto's dan alleen de C1 en de Getz gereden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Wootism het volgende:
[..]
Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
Wootism rijdt een Aygo van de baas en voelt zich nu op zijn pikkie getraptquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Wootism het volgende:
[..]
Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
Dus dan heb je er wel in gereden en heb je dus een belabberd beoordelingsvermogen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als je eerst eens wat leest flapdrol ipv te lopen beschuldigen, ik heb er vaak genoeg in gereden, want ze hebben ze hier op het werk als pendelauto's. En het rijdt belabberd. Als je een beetje wilt mee komen met het verkeer hoef je niet verder dan de 3 te schakelen, waarna dat ding zoveel toeren maakt dat je niets meer kunt horen, het dashboard is één stuk gesmolten plastic en dan heb ik het nog niet eens over het driewielergevoel gehad. En ter info, ik heb in een stuk meer auto's dan alleen de C1 en de Getz gereden.
neen, enkel mee naar Frankrijk gereden wat goed bevallen is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wootism rijdt een Aygo van de baas en voelt zich nu op zijn pikkie getrapt
De enige veiligheid die er in mijn eerste auto zat was de deurhendel, zodat je uit de rijdende auto kon springen als het kreng weer eens niet adequaat wilde remmen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:23 schreef Fortitude het volgende:
Jullie zijn wel een stelletje schijters zeg. Heel het veiligheids gebeuren komt nooit in mij op als ik in een auto zit. Of het moet echt heel gek worden, geen gordels ofzo.
1) Je weet zeker dat er niks aan de auto mankeert, en je weet ook zeker dat hij niet is afgetrapt door de vorige eigenaarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Sowieso een nieuwe auto kopenDat heb ik nog nooit gesnapt (op lease na)
Yeah, right.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:12 schreef TheKC het volgende:
[..]
1) Je weet zeker dat er niks aan de auto mankeert
Owja vergeet je niet te vermelden dat je zodra je de sleutel omdraait je de auto 25% minder waard is geworden ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:12 schreef TheKC het volgende:
[..]
1) Je weet zeker dat er niks aan de auto mankeert, en je weet ook zeker dat hij niet is afgetrapt door de vorige eigenaar
2) Je hebt sowieso een aantal jaar garantie
3) De eerste paar jaar heb je zo goed als geen onderhoud (ligt aan het aantal KM je rijd, alleen slijtage onderdelen)
4) Je kunt alle opties zelf kiezen, kleur, uitrusting, interieur, wat je ook maar wilt
5) Je auto is van buiten en van binnen kras/deuk/vlekvrij.
6) De nieuwe auto geur.
Als je een tweedehands auto bij een dealer koopt met garantie ben je ook veel kwijt wanneer je de sleutel omdraait. En voor die 300-4000 euro kun je wel zelf beslissen wat je in je auto wil en welke kleur je wil hebben. Je hebt gewoon veel meer keuze.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Owja vergeet je niet te vermelden dat je zodra je de sleutel omdraait je de auto 25% minder waard is geworden ?
Thnx for noticing.
En met een nieuwe auto kan je ook gewoon pech hebben hoor, en wtf boeit het als er een klein krasje op de deur zit maar je 3000-4000 euro minder betaald voor desbetreffende auto ?
Ik krijg er nu al koppijn van!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:12 schreef TheKC het volgende:
6) De nieuwe auto geur.
Als de leaseregeling niet zo soepel was in dit land dan stort volgens mij de autoverkoop van nieuwe auto's echt compleet in. Of leg jij even 30.000 tot 40.000 euro op tafel voor een middenklasser autootje. ? Ik niet (ook niet als ik het zou hebben.. )quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:25 schreef TheKC het volgende:
[..]
Als je een tweedehands auto bij een dealer koopt met garantie ben je ook veel kwijt wanneer je de sleutel omdraait. En voor die 300-4000 euro kun je wel zelf beslissen wat je in je auto wil en welke kleur je wil hebben. Je hebt gewoon veel meer keuze.
Er zijn genoeg mensen die dat wat uitmaakt. Als iedereen tweedehands auto's zou kopen kunnen alle fabrikanten wel opdoeken.
Ik weet niet wat jij een middenklasser noemt, maar voor 20-30 heb je een fatsoenlijke middenklasser hoor. En ja, dat is duur, maar autorijden in Nederland is sowieso al niet goedkoop. En als je dan een goedkope, nieuwe auto wil, dan kun je nog altijd een Dacia nemen, daar is ook niks mis mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als de leaseregeling niet zo soepel was in dit land dan stort volgens mij de autoverkoop van nieuwe auto's echt compleet in. Of leg jij even 30.000 tot 40.000 euro op tafel voor een middenklasser autootje. ? Ik niet (ook niet als ik het zou hebben.. )
ROFL. Voor 30 K rijverplaats je je in een koreaans hondenhok. Een fatsoenlijke middenklasser begint bij 50K. Een 530, A6 2.8 of een E300.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:45 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij een middenklasser noemt, maar voor 20-30 heb je een fatsoenlijke middenklasser hoor.
Dat zijn geen middenklassers hoor, wereldvreemd figuur.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:26 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ROFL. Voor 30 K rijverplaats je je in een koreaans hondenhok. Een fatsoenlijke middenklasser begint bij 50K. Een 530, A6 2.8 of een E300.
Wat zijn het dan wel?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zijn geen middenklassers hoor, wereldvreemd figuur.
Kijk hem dan. Ja hoor, je hebt veel geld. Mag ik je aanraken nu?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:26 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ROFL. Voor 30 K rijverplaats je je in een koreaans hondenhok. Een fatsoenlijke middenklasser begint bij 50K. Een 530, A6 2.8 of een E300.
Hij geilt nogal op in Duitsland gefabriceerd spul.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zijn geen middenklassers hoor, wereldvreemd figuur.
Nee. Kijken wel,aanraken niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kijk hem dan. Ja hoor, je hebt veel geld. Mag ik je aanraken nu?
Zo zo, wel zoveel geld hebben dat je de duurdere Audi's en Mercedessen als maatstaf ziet, maar het woord classificatie niet juist kunnen schrijven.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:03 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee. Kijken wel,aanraken niet.
De klassifikatie van een auto wijzigt overigens niet door mijn financiele situatie.
Maar de auto's die je noemde zijn geen middenklassers, maar hogere middenklassers.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:13 schreef SingleCoil het volgende:
Maatstaf? ZIjn de tomaten je naar het hoofd gestegen? Het ging hier om de term "middenklasser". Begrijpend lezen is met dit weer kennelijk niet eenvoudig.
Nou volgens mij beweer jij toch dat de auto's die jij opnoemde middenklassers zijn en dat alles onder die prijs niet fatsoenlijk kan rijden aangezien je daar "alleen Koreaanse hondenhokken" voor vindt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:13 schreef SingleCoil het volgende:
Maatstaf? ZIjn de tomaten je naar het hoofd gestegen? Het ging hier om de term "middenklasser". Begrijpend lezen is met dit weer kennelijk niet eenvoudig.
En de onvolwassen 52 jarige blijkbaar ook.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:14 schreef SingleCoil het volgende:
Nou ja. De paupers zijn ook weer op Fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |