abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83839071
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik heb een Getz. Ik betaal inderdaad wat wegenbelasting, maar niets schokkends. Qua inruil zit ik gebakken met deze auto. 20k km later en 2 jaar later heb ik ¤1200,- afgeschreven.
Benzine? Zo ja dan vind ik dat ook wel een goede koop.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:17:47 #102
104079 BobbyB
Swiftie
pi_83839426
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Uro het volgende:

[..]

Mja. Maar het is wel goedkope troep.
Goh Bassie, misschien is dat dan ook gewoon de bedoeling. Waarom zou je een dure bak willen kopen als je er weinig in zit of wanneer je niet zoveel geeft om auto's en genoegen neemt met iets wat je van A naar B brengt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:25:54 #103
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83839696
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:06 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Benzine? Zo ja dan vind ik dat ook wel een goede koop.
Benzine ja. Naast een set nieuwe banden en de APK nog geen kosten aan gehad. Nu weet ik niet wat het onderhoud is met een C1/Aygo/107.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83840027
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:25 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Benzine ja. Naast een set nieuwe banden en de APK nog geen kosten aan gehad. Nu weet ik niet wat het onderhoud is met een C1/Aygo/107.
aygo van mijn vriendin kost alleen benzine, 1e apk komt pas volgend jaar.... verder 0 kosten gehad....
is goedkoop en rijdt helemaal niet slecht....
Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:38:27 #105
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83840166
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:34 schreef svk1985 het volgende:

[..]

aygo van mijn vriendin kost alleen benzine, 1e apk komt pas volgend jaar.... verder 0 kosten gehad....
is goedkoop en rijdt helemaal niet slecht....
Rij-eigenschappen van dat ding zijn echt ondermaats. Een versnellingsbak waar je meer soep mee maakt dan versnellingen pakt, de koppeling zit ter hoogte van je kin en dan die driecilinder non-performance.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83840311
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Rij-eigenschappen van dat ding zijn echt ondermaats. Een versnellingsbak waar je meer soep mee maakt dan versnellingen pakt, de koppeling zit ter hoogte van je kin en dan die driecilinder non-performance.
Maar hij is wel goedkoop. Sowieso kunnen vrouwen niet rijden dus die slechte performance kan er ook wel bij.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:44:07 #107
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83840381
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:42 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Maar hij is wel goedkoop. Sowieso kunnen vrouwen niet rijden dus die slechte performance kan er ook wel bij.
Dat is waar, je krijgt waar je voor betaald.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:54:43 #108
158943 MacBreQ
Geen kloon.
pi_83840809
* MacBreQ ziet TT en zegt "Terechte klacht!".
pi_83841323
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik heb een Getz. Ik betaal inderdaad wat wegenbelasting, maar niets schokkends. Qua inruil zit ik gebakken met deze auto. 20k km later en 2 jaar later heb ik ¤1200,- afgeschreven.
Aygo/107/C1 zijn het meest waardevast, was laatst nog een nieuwsartikel over. Dus minder afschrijving.
http://www.nu.nl/economie(...)eest-waardevast.html
pi_83841412
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Rij-eigenschappen van dat ding zijn echt ondermaats. Een versnellingsbak waar je meer soep mee maakt dan versnellingen pakt, de koppeling zit ter hoogte van je kin en dan die driecilinder non-performance.
Rij-eigenschappen zijn niet slechter dan een tweedehands auto. Misschien moet je nog maar eens rijlessen nemen als je niet kan schakelen, de koppeling zit gewoon over de hele lengte itt de koppeling van een getz wat gewoon een aan/uit schakelaar is. En de performance is goed genoeg, 13 sec naar de 100, wat genoeg is om mee te komen in het verkeer.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:09:03 #111
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83841533
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:06 schreef TheKC het volgende:

[..]

Rij-eigenschappen zijn niet slechter dan een tweedehands auto. Misschien moet je nog maar eens rijlessen nemen als je niet kan schakelen, de koppeling zit gewoon over de hele lengte itt de koppeling van een getz wat gewoon een aan/uit schakelaar is. En de performance is goed genoeg, 13 sec naar de 100, wat genoeg is om mee te komen in het verkeer.
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:05 schreef TheKC het volgende:

[..]

Aygo/107/C1 zijn het meest waardevast, was laatst nog een nieuwsartikel over. Dus minder afschrijving.
http://www.nu.nl/economie(...)eest-waardevast.html
Wat kun je ook afschrijven over die paar knaken dat dat vaseline potje kost.

En dat ding rijdt gewoon belabberd. Feit.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:10:03 #112
104079 BobbyB
Swiftie
pi_83841597
Jullie 2.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:26:20 #113
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_83842534
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:05 schreef TheKC het volgende:

[..]

Aygo/107/C1 zijn het meest waardevast, was laatst nog een nieuwsartikel over. Dus minder afschrijving.
http://www.nu.nl/economie(...)eest-waardevast.html
In vergelijking met andere nieuwe auto's wel. Maar ik weet zeker dat ik met mijn 2e hands auto minder afschrijving heb Bij mijn laatste 2e hands auto had ik zelfs 0 euro afschrijving na anderhalf jaar karren.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_83842632
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

In vergelijking met andere nieuwe auto's wel. Maar ik weet zeker dat ik met mijn 2e hands auto minder afschrijving heb Bij mijn laatste 2e hands auto had ik zelfs 0 euro afschrijving na anderhalf jaar karren.
Een auto van 500/1000 euro schrijft niet af nee.
pi_83842677
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef WillFerrell het volgende:

[..]


[..]

Wat kun je ook afschrijven over die paar knaken dat dat vaseline potje kost.

En dat ding rijdt gewoon belabberd. Feit.
Nu je geen fatsoenlijke argumenten meer hebt ga je trollen?
De wegligging is inderdaad minder dan de gemiddelde duitser, maar hij kost ook 2x minder. Wegligging is goed genoeg voor het dagelijks woon/werk-verkeer. De meeste mensen caren er echt niet om.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:45:47 #116
99295 perezoso
blankjoekel
pi_83843595
Het dashboard is idd verschrikkelijk lelijk en als het niet vast zat zou het uit het raam waaien bij 50 km/u, plastic rommel. Qua geld is het natuurlijk wel een fijn ding, maar tis eigenlijk geen auto.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:52:38 #117
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_83844086
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:28 schreef TheKC het volgende:

[..]

Een auto van 500/1000 euro schrijft niet af nee.
die auto kostte me 450 euro
Mijn huidige auto schrijft wel meer af maar dat kan maximaal 4000 euro zijn want dat heb ik er niet voor betaald Dus hoe langer ik erin rond rij hoe beter
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_83844338
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef WillFerrell het volgende:

En dat ding rijdt gewoon belabberd. Feit.
Nee. Je zit er compleet naast.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:57:49 #119
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83844383
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:29 schreef TheKC het volgende:

[..]

Nu je geen fatsoenlijke argumenten meer hebt ga je trollen?
De wegligging is inderdaad minder dan de gemiddelde duitser, maar hij kost ook 2x minder. Wegligging is goed genoeg voor het dagelijks woon/werk-verkeer. De meeste mensen caren er echt niet om.
Nee, en dat is nu net het probleem. Carede mensen maar. En nee ik troll niet. Ik stel het alleen even onomstotelijk vast.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 11:57:52 #120
9859 crew  Karina
Woman
pi_83844385
Ik heb er een keer in gezeten (als passagier), maar het voelde allemaal niet echt veilig, als je een aanrijding krijgt ben je plat denk ik. Qua prestaties kan ik er niet veel over zeggen, maar ik heb ooit een Suzuki Alto gehad (oude model), die was ook 1.0 en dat reed net echt al te vlot, dit zal wel ongeveer hetzelde zijn.

Die Alto voelde trouwens net zo min veilig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83844576
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:57 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Nee, en dat is nu net het probleem. Carede mensen maar. En nee ik troll niet. Ik stel het alleen even onomstotelijk vast.
Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:01:35 #122
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_83844596
Terechte klacht TS
'wat niet rekt, dat scheurt'
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:03:20 #123
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83844678
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Wootism het volgende:

[..]

Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
Als je eerst eens wat leest flapdrol ipv te lopen beschuldigen, ik heb er vaak genoeg in gereden, want ze hebben ze hier op het werk als pendelauto's. En het rijdt belabberd. Als je een beetje wilt mee komen met het verkeer hoef je niet verder dan de 3 te schakelen, waarna dat ding zoveel toeren maakt dat je niets meer kunt horen, het dashboard is één stuk gesmolten plastic en dan heb ik het nog niet eens over het driewielergevoel gehad. En ter info, ik heb in een stuk meer auto's dan alleen de C1 en de Getz gereden.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83844714
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Wootism het volgende:

[..]

Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
Wootism rijdt een Aygo van de baas en voelt zich nu op zijn pikkie getrapt
pi_83845396
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:03 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Als je eerst eens wat leest flapdrol ipv te lopen beschuldigen, ik heb er vaak genoeg in gereden, want ze hebben ze hier op het werk als pendelauto's. En het rijdt belabberd. Als je een beetje wilt mee komen met het verkeer hoef je niet verder dan de 3 te schakelen, waarna dat ding zoveel toeren maakt dat je niets meer kunt horen, het dashboard is één stuk gesmolten plastic en dan heb ik het nog niet eens over het driewielergevoel gehad. En ter info, ik heb in een stuk meer auto's dan alleen de C1 en de Getz gereden.
Dus dan heb je er wel in gereden en heb je dus een belabberd beoordelingsvermogen!
Kijk naar de afneemprijs en wat je er vervolgens voor terugkrijgt. IMO enorm veel waar voor je geld!
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:04 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wootism rijdt een Aygo van de baas en voelt zich nu op zijn pikkie getrapt
neen, enkel mee naar Frankrijk gereden wat goed bevallen is.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')