Benzine? Zo ja dan vind ik dat ook wel een goede koop.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb een Getz. Ik betaal inderdaad wat wegenbelasting, maar niets schokkends. Qua inruil zit ik gebakken met deze auto. 20k km later en 2 jaar later heb ik ¤1200,- afgeschreven.
Goh Bassie, misschien is dat dan ook gewoon de bedoeling. Waarom zou je een dure bak willen kopen als je er weinig in zit of wanneer je niet zoveel geeft om auto's en genoegen neemt met iets wat je van A naar B brengt.quote:
Benzine ja. Naast een set nieuwe banden en de APK nog geen kosten aan gehad. Nu weet ik niet wat het onderhoud is met een C1/Aygo/107.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:06 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Benzine? Zo ja dan vind ik dat ook wel een goede koop.
aygo van mijn vriendin kost alleen benzine, 1e apk komt pas volgend jaar.... verder 0 kosten gehad....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Benzine ja. Naast een set nieuwe banden en de APK nog geen kosten aan gehad. Nu weet ik niet wat het onderhoud is met een C1/Aygo/107.
Rij-eigenschappen van dat ding zijn echt ondermaats. Een versnellingsbak waar je meer soep mee maakt dan versnellingen pakt, de koppeling zit ter hoogte van je kin en dan die driecilinder non-performance.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:34 schreef svk1985 het volgende:
[..]
aygo van mijn vriendin kost alleen benzine, 1e apk komt pas volgend jaar.... verder 0 kosten gehad....
is goedkoop en rijdt helemaal niet slecht....
Maar hij is wel goedkoop.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Rij-eigenschappen van dat ding zijn echt ondermaats. Een versnellingsbak waar je meer soep mee maakt dan versnellingen pakt, de koppeling zit ter hoogte van je kin en dan die driecilinder non-performance.
Dat is waar, je krijgt waar je voor betaald.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:42 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Maar hij is wel goedkoop.Sowieso kunnen vrouwen niet rijden dus die slechte performance kan er ook wel bij.
Aygo/107/C1 zijn het meest waardevast, was laatst nog een nieuwsartikel over. Dus minder afschrijving.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb een Getz. Ik betaal inderdaad wat wegenbelasting, maar niets schokkends. Qua inruil zit ik gebakken met deze auto. 20k km later en 2 jaar later heb ik ¤1200,- afgeschreven.
Rij-eigenschappen zijn niet slechter dan een tweedehands auto. Misschien moet je nog maar eens rijlessen nemen als je niet kan schakelen, de koppeling zit gewoon over de hele lengte itt de koppeling van een getz wat gewoon een aan/uit schakelaar is. En de performance is goed genoeg, 13 sec naar de 100, wat genoeg is om mee te komen in het verkeer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Rij-eigenschappen van dat ding zijn echt ondermaats. Een versnellingsbak waar je meer soep mee maakt dan versnellingen pakt, de koppeling zit ter hoogte van je kin en dan die driecilinder non-performance.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
Rij-eigenschappen zijn niet slechter dan een tweedehands auto. Misschien moet je nog maar eens rijlessen nemen als je niet kan schakelen, de koppeling zit gewoon over de hele lengte itt de koppeling van een getz wat gewoon een aan/uit schakelaar is. En de performance is goed genoeg, 13 sec naar de 100, wat genoeg is om mee te komen in het verkeer.
Wat kun je ook afschrijven over die paar knaken dat dat vaseline potje kost.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:05 schreef TheKC het volgende:
[..]
Aygo/107/C1 zijn het meest waardevast, was laatst nog een nieuwsartikel over. Dus minder afschrijving.
http://www.nu.nl/economie(...)eest-waardevast.html
In vergelijking met andere nieuwe auto's wel. Maar ik weet zeker dat ik met mijn 2e hands auto minder afschrijving hebquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:05 schreef TheKC het volgende:
[..]
Aygo/107/C1 zijn het meest waardevast, was laatst nog een nieuwsartikel over. Dus minder afschrijving.
http://www.nu.nl/economie(...)eest-waardevast.html
Een auto van 500/1000 euro schrijft niet af nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
In vergelijking met andere nieuwe auto's wel. Maar ik weet zeker dat ik met mijn 2e hands auto minder afschrijving hebBij mijn laatste 2e hands auto had ik zelfs 0 euro afschrijving na anderhalf jaar karren.
Nu je geen fatsoenlijke argumenten meer hebt ga je trollen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Wat kun je ook afschrijven over die paar knaken dat dat vaseline potje kost.
En dat ding rijdt gewoon belabberd. Feit.
die auto kostte me 450 euroquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Een auto van 500/1000 euro schrijft niet af nee.
Nee. Je zit er compleet naast.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef WillFerrell het volgende:
En dat ding rijdt gewoon belabberd. Feit.
Nee, en dat is nu net het probleem. Carede mensen maar. En nee ik troll niet. Ik stel het alleen even onomstotelijk vast.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:29 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nu je geen fatsoenlijke argumenten meer hebt ga je trollen?
De wegligging is inderdaad minder dan de gemiddelde duitser, maar hij kost ook 2x minder. Wegligging is goed genoeg voor het dagelijks woon/werk-verkeer. De meeste mensen caren er echt niet om.
Wtf is Carede?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, en dat is nu net het probleem. Carede mensen maar. En nee ik troll niet. Ik stel het alleen even onomstotelijk vast.
Als je eerst eens wat leest flapdrol ipv te lopen beschuldigen, ik heb er vaak genoeg in gereden, want ze hebben ze hier op het werk als pendelauto's. En het rijdt belabberd. Als je een beetje wilt mee komen met het verkeer hoef je niet verder dan de 3 te schakelen, waarna dat ding zoveel toeren maakt dat je niets meer kunt horen, het dashboard is één stuk gesmolten plastic en dan heb ik het nog niet eens over het driewielergevoel gehad. En ter info, ik heb in een stuk meer auto's dan alleen de C1 en de Getz gereden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Wootism het volgende:
[..]
Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
Wootism rijdt een Aygo van de baas en voelt zich nu op zijn pikkie getraptquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Wootism het volgende:
[..]
Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
Dus dan heb je er wel in gereden en heb je dus een belabberd beoordelingsvermogen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als je eerst eens wat leest flapdrol ipv te lopen beschuldigen, ik heb er vaak genoeg in gereden, want ze hebben ze hier op het werk als pendelauto's. En het rijdt belabberd. Als je een beetje wilt mee komen met het verkeer hoef je niet verder dan de 3 te schakelen, waarna dat ding zoveel toeren maakt dat je niets meer kunt horen, het dashboard is één stuk gesmolten plastic en dan heb ik het nog niet eens over het driewielergevoel gehad. En ter info, ik heb in een stuk meer auto's dan alleen de C1 en de Getz gereden.
neen, enkel mee naar Frankrijk gereden wat goed bevallen is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wootism rijdt een Aygo van de baas en voelt zich nu op zijn pikkie getrapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |