abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83844576
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:57 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Nee, en dat is nu net het probleem. Carede mensen maar. En nee ik troll niet. Ik stel het alleen even onomstotelijk vast.
Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:01:35 #122
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_83844596
Terechte klacht TS
'wat niet rekt, dat scheurt'
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:03:20 #123
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83844678
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Wootism het volgende:

[..]

Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
Als je eerst eens wat leest flapdrol ipv te lopen beschuldigen, ik heb er vaak genoeg in gereden, want ze hebben ze hier op het werk als pendelauto's. En het rijdt belabberd. Als je een beetje wilt mee komen met het verkeer hoef je niet verder dan de 3 te schakelen, waarna dat ding zoveel toeren maakt dat je niets meer kunt horen, het dashboard is één stuk gesmolten plastic en dan heb ik het nog niet eens over het driewielergevoel gehad. En ter info, ik heb in een stuk meer auto's dan alleen de C1 en de Getz gereden.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83844714
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Wootism het volgende:

[..]

Wtf is Carede?
Je hebt er blijkbaar nog nooit in rondgereden. Mocht je dat wel hebben gedaan, dan heb je gewoon een belabberd beoordelingsvermogen binnen de context.
Wootism rijdt een Aygo van de baas en voelt zich nu op zijn pikkie getrapt
pi_83845396
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:03 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Als je eerst eens wat leest flapdrol ipv te lopen beschuldigen, ik heb er vaak genoeg in gereden, want ze hebben ze hier op het werk als pendelauto's. En het rijdt belabberd. Als je een beetje wilt mee komen met het verkeer hoef je niet verder dan de 3 te schakelen, waarna dat ding zoveel toeren maakt dat je niets meer kunt horen, het dashboard is één stuk gesmolten plastic en dan heb ik het nog niet eens over het driewielergevoel gehad. En ter info, ik heb in een stuk meer auto's dan alleen de C1 en de Getz gereden.
Dus dan heb je er wel in gereden en heb je dus een belabberd beoordelingsvermogen!
Kijk naar de afneemprijs en wat je er vervolgens voor terugkrijgt. IMO enorm veel waar voor je geld!
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:04 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wootism rijdt een Aygo van de baas en voelt zich nu op zijn pikkie getrapt
neen, enkel mee naar Frankrijk gereden wat goed bevallen is.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_83845422
Jullie zijn wel een stelletje schijters zeg. Heel het veiligheids gebeuren komt nooit in mij op als ik in een auto zit. Of het moet echt heel gek worden, geen gordels ofzo.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:10:07 #127
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83847127
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:23 schreef Fortitude het volgende:
Jullie zijn wel een stelletje schijters zeg. Heel het veiligheids gebeuren komt nooit in mij op als ik in een auto zit. Of het moet echt heel gek worden, geen gordels ofzo.
De enige veiligheid die er in mijn eerste auto zat was de deurhendel, zodat je uit de rijdende auto kon springen als het kreng weer eens niet adequaat wilde remmen.
pi_83847206
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:02 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Sowieso een nieuwe auto kopen Dat heb ik nog nooit gesnapt (op lease na)
1) Je weet zeker dat er niks aan de auto mankeert, en je weet ook zeker dat hij niet is afgetrapt door de vorige eigenaar
2) Je hebt sowieso een aantal jaar garantie
3) De eerste paar jaar heb je zo goed als geen onderhoud (ligt aan het aantal KM je rijd, alleen slijtage onderdelen)
4) Je kunt alle opties zelf kiezen, kleur, uitrusting, interieur, wat je ook maar wilt
5) Je auto is van buiten en van binnen kras/deuk/vlekvrij.
6) De nieuwe auto geur.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:20:12 #129
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83847558
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:12 schreef TheKC het volgende:

[..]

1) Je weet zeker dat er niks aan de auto mankeert
Yeah, right.
pi_83847726
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Yeah, right.
Bij fatsoenlijke merken wel
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:24:14 #131
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_83847732
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:12 schreef TheKC het volgende:

[..]

1) Je weet zeker dat er niks aan de auto mankeert, en je weet ook zeker dat hij niet is afgetrapt door de vorige eigenaar
2) Je hebt sowieso een aantal jaar garantie
3) De eerste paar jaar heb je zo goed als geen onderhoud (ligt aan het aantal KM je rijd, alleen slijtage onderdelen)
4) Je kunt alle opties zelf kiezen, kleur, uitrusting, interieur, wat je ook maar wilt
5) Je auto is van buiten en van binnen kras/deuk/vlekvrij.
6) De nieuwe auto geur.
Owja vergeet je niet te vermelden dat je zodra je de sleutel omdraait je de auto 25% minder waard is geworden ?

Thnx for noticing.

En met een nieuwe auto kan je ook gewoon pech hebben hoor, en wtf boeit het als er een klein krasje op de deur zit maar je 3000-4000 euro minder betaald voor desbetreffende auto ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_83847796
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Owja vergeet je niet te vermelden dat je zodra je de sleutel omdraait je de auto 25% minder waard is geworden ?

Thnx for noticing.

En met een nieuwe auto kan je ook gewoon pech hebben hoor, en wtf boeit het als er een klein krasje op de deur zit maar je 3000-4000 euro minder betaald voor desbetreffende auto ?
Als je een tweedehands auto bij een dealer koopt met garantie ben je ook veel kwijt wanneer je de sleutel omdraait. En voor die 300-4000 euro kun je wel zelf beslissen wat je in je auto wil en welke kleur je wil hebben. Je hebt gewoon veel meer keuze.
Er zijn genoeg mensen die dat wat uitmaakt. Als iedereen tweedehands auto's zou kopen kunnen alle fabrikanten wel opdoeken.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:31:25 #133
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_83848034
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:12 schreef TheKC het volgende:
6) De nieuwe auto geur.
Ik krijg er nu al koppijn van!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:32:18 #134
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_83848075
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:25 schreef TheKC het volgende:

[..]

Als je een tweedehands auto bij een dealer koopt met garantie ben je ook veel kwijt wanneer je de sleutel omdraait. En voor die 300-4000 euro kun je wel zelf beslissen wat je in je auto wil en welke kleur je wil hebben. Je hebt gewoon veel meer keuze.
Er zijn genoeg mensen die dat wat uitmaakt. Als iedereen tweedehands auto's zou kopen kunnen alle fabrikanten wel opdoeken.
Als de leaseregeling niet zo soepel was in dit land dan stort volgens mij de autoverkoop van nieuwe auto's echt compleet in. Of leg jij even 30.000 tot 40.000 euro op tafel voor een middenklasser autootje. ? Ik niet (ook niet als ik het zou hebben.. )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_83848681
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:32 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Als de leaseregeling niet zo soepel was in dit land dan stort volgens mij de autoverkoop van nieuwe auto's echt compleet in. Of leg jij even 30.000 tot 40.000 euro op tafel voor een middenklasser autootje. ? Ik niet (ook niet als ik het zou hebben.. )
Ik weet niet wat jij een middenklasser noemt, maar voor 20-30 heb je een fatsoenlijke middenklasser hoor. En ja, dat is duur, maar autorijden in Nederland is sowieso al niet goedkoop. En als je dan een goedkope, nieuwe auto wil, dan kun je nog altijd een Dacia nemen, daar is ook niks mis mee.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:59:33 #136
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83849369
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef TheKC het volgende:

Bij fatsoenlijke merken wel
Dat is iets wat je er wel bij moet zeggen, ja.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:26:50 #137
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83857120
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:45 schreef TheKC het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij een middenklasser noemt, maar voor 20-30 heb je een fatsoenlijke middenklasser hoor.
ROFL. Voor 30 K rijverplaats je je in een koreaans hondenhok. Een fatsoenlijke middenklasser begint bij 50K. Een 530, A6 2.8 of een E300.
Mu!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:58:03 #138
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_83858204
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:26 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

ROFL. Voor 30 K rijverplaats je je in een koreaans hondenhok. Een fatsoenlijke middenklasser begint bij 50K. Een 530, A6 2.8 of een E300.
Dat zijn geen middenklassers hoor, wereldvreemd figuur.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:07:58 #139
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83858556
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zijn geen middenklassers hoor, wereldvreemd figuur.
Wat zijn het dan wel?
pi_83858657
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat zijn het dan wel?
Hogere middenklasse
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hogere_middenklasse_%28auto%29
pi_83859207


[ Bericht 100% gewijzigd door Fortitude op 09-07-2010 18:36:32 ]
pi_83859713
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:26 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

ROFL. Voor 30 K rijverplaats je je in een koreaans hondenhok. Een fatsoenlijke middenklasser begint bij 50K. Een 530, A6 2.8 of een E300.
Kijk hem dan. Ja hoor, je hebt veel geld. Mag ik je aanraken nu?

Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:18:57 #143
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83860366
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zijn geen middenklassers hoor, wereldvreemd figuur.
Hij geilt nogal op in Duitsland gefabriceerd spul.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 10:03:45 #144
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83875986
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:54 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kijk hem dan. Ja hoor, je hebt veel geld. Mag ik je aanraken nu?

Nee. Kijken wel,aanraken niet.

De klassifikatie van een auto wijzigt overigens niet door mijn financiele situatie.
Mu!
pi_83876295
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 10:03 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Nee. Kijken wel,aanraken niet.

De klassifikatie van een auto wijzigt overigens niet door mijn financiele situatie.
Zo zo, wel zoveel geld hebben dat je de duurdere Audi's en Mercedessen als maatstaf ziet, maar het woord classificatie niet juist kunnen schrijven.

Ik rij overigens een Toyota Aygo, en heb hiervoor een Opel Astra van 5 jaar oud gehad. Die Astra lag uiteraard stabieler op de weg en had betere stoelen en was luxer uitgerust, maar mijn Aygo rijdt ook niet verkeerd hoor. Het rijdt als een kart, nooit parkeerproblemen en ik rij met gemak ten minste 1 op 19, ik bespaar maandelijks zo 100 euro tov de Opel Astra, voor zoveel besparing rij ik graag wat kleiner, en in een Toyota Aygo rij je niet meteen voor lul. Een Aygo / C1 of 107 is het bewijs dat klein rijden niet meteen suf hoeft te zijn.

Overigens schrijven nieuwe Aygo's ook vrijwel niks af. Ik heb verhalen gelezen van mensen die 2 of 3 jaar met hun Aygo reden en nog 8.000 euro als inruilbod kregen (nieuw gekocht voor 10.500). Dat komt omdat die dingen tweedehands ook ontzettend gewild zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 10 juli 2010 @ 12:13:45 #146
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83878636
Maatstaf? ZIjn de tomaten je naar het hoofd gestegen? Het ging hier om de term "middenklasser". Begrijpend lezen is met dit weer kennelijk niet eenvoudig.
Mu!
pi_83878854
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 12:13 schreef SingleCoil het volgende:
Maatstaf? ZIjn de tomaten je naar het hoofd gestegen? Het ging hier om de term "middenklasser". Begrijpend lezen is met dit weer kennelijk niet eenvoudig.
Maar de auto's die je noemde zijn geen middenklassers, maar hogere middenklassers.
pi_83878931
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 12:13 schreef SingleCoil het volgende:
Maatstaf? ZIjn de tomaten je naar het hoofd gestegen? Het ging hier om de term "middenklasser". Begrijpend lezen is met dit weer kennelijk niet eenvoudig.
Nou volgens mij beweer jij toch dat de auto's die jij opnoemde middenklassers zijn en dat alles onder die prijs niet fatsoenlijk kan rijden aangezien je daar "alleen Koreaanse hondenhokken" voor vindt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 10 juli 2010 @ 13:14:31 #149
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83880240
Nou ja. De paupers zijn ook weer op Fok.
Mu!
pi_83880351
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 13:14 schreef SingleCoil het volgende:
Nou ja. De paupers zijn ook weer op Fok.
En de onvolwassen 52 jarige blijkbaar ook.
pi_83880419

Hij is wel veilig, zo te zien.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 13:40:52 #152
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_83881050
Ik heb in een Peugeot 107, een Citroen C1 en twee Aygo's gereden. Ze voelen redelijk volwassen aan qua rijgedrag, klinken heerlijk (driecilinder <3), en ze zijn niet erg traag. Daar houden de voordelen ook op.

Het valt aan alles te merken dat het een goedkope auto is: de stoelen zijn niet erg comfortabel (zere rug na 150km), de aircobediening voelt goedkoop aan, de deuren zijn erg licht en dun, de kofferklepdeurdekseldinges is gewoon een klein ruitje en de wieltjes zijn dunner dan die van mijn skelter.

Toch is het, naar mijn mening, een leuke auto om in te rijden.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 15:00:24 #153
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83883094
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef perezoso het volgende:
Het dashboard is idd verschrikkelijk lelijk en als het niet vast zat zou het uit het raam waaien bij 50 km/u, plastic rommel. Qua geld is het natuurlijk wel een fijn ding, maar tis eigenlijk geen auto.
Jij begrijpt mijn punt.
pi_83914420
Nou moet ik wel zeggen dat ik me gisteren niet zo op mijn gemak voelde, in mijn C1 door dat noodweer Toch liever een wat zwaardere auto dan.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zondag 11 juli 2010 @ 13:46:58 #155
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_83914530
Het is gewoon een praktisch handig klein betrouwbaar autootje. Je kunt m overal in de stad kwijt enzo... en geen overbodige poespas. Kan alleen maar stuk gaan.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_83915245
Verschrikkelijke auto's inderdaad. Doe mij maar een auto met fatsoenlijk wat vermogen en standaard luxe aan boord. Moet ook nog een beetje plezier hebben met rijden Enige waar hij bij uitstek voor geschikt is, is de stad. Dat dan weer wel, maar dan is de prijs gewoon te hoog. Dan zie ik liever een Suzuki Alto.
  zondag 11 juli 2010 @ 14:09:35 #157
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_83915348
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:06 schreef Matel het volgende:
Verschrikkelijke auto's inderdaad. Doe mij maar een auto met fatsoenlijk wat vermogen en standaard luxe aan boord. Moet ook nog een beetje plezier hebben met rijden Enige waar hij bij uitstek voor geschikt is, is de stad. Dat dan weer wel, maar dan is de prijs gewoon te hoog. Dan zie ik liever een Suzuki Alto.
Ik heb een sprintje van 0 tot 100 gemeten op nat wegdek: hij had er 12,5 seconden voor nodig. Dat was met een passagier van bijna 80kg en ik weeg zelf 70kg. Zo traag is dat dus niet. Snel is anders, dat wel
In combinatie met het driecilindergeluid rijdt het lichte autootje best leuk, al zeg ik het zelf.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  zondag 11 juli 2010 @ 15:34:26 #158
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_83918742
't kan nog erger: De Tata Nano.
624 cc dieselmotortje, 33 pk. Remschijven voor, en verbruik van 22 km/liter. En met Air Conditioning.





Ohja, de prijs. 1,700 euro. Nog een keer? E1700. Da's niks. Een macbook pro is duurder.

[ Bericht 9% gewijzigd door gebrokenglas op 11-07-2010 16:02:28 ]
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 11 juli 2010 @ 16:02:49 #159
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83919869
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef gebrokenglas het volgende:
't kan nog erger: De Tata Nano.
624 cc motortje, 33 pk. Remschijven voor, en verbruik van 22 km/liter. En met Air Conditioning.
Zelfde laken een pak enzo... Dat is niet meer dan een brommobiel met airconditioning.
pi_83919900
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef gebrokenglas het volgende:
't kan nog erger: De Tata Nano.
624 cc dieselmotortje, 33 pk. Remschijven voor, en verbruik van 22 km/liter. En met Air Conditioning.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ohja, de prijs. 1,700 euro. Nog een keer? E1700. Da's niks. Een macbook pro is duurder.

Kanker, wat lelijk.

Nu voel ik me echt stoer in mijn C1.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 12 juli 2010 @ 07:51:34 #161
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83944346
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:02 schreef Uro het volgende:

[..]

Zelfde laken een pak enzo... Dat is niet meer dan een brommobiel met airconditioning.
Neem dat ding nou als referentie, dan valt de Aygo alleszins mee.
pi_83945511
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:09 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Ik heb een sprintje van 0 tot 100 gemeten op nat wegdek: hij had er 12,5 seconden voor nodig. Dat was met een passagier van bijna 80kg en ik weeg zelf 70kg. Zo traag is dat dus niet. Snel is anders, dat wel


Ja hoor, natuurlijk. De fabrieksopgave is 14.2s en dat is vaak al heel erg positief genomen. Jij haalt er met passagier en nat wegdek even 2 sec vanaf.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:25:53 #163
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_83969496
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:30 schreef kikoooooo het volgende:

[..]



Ja hoor, natuurlijk. De fabrieksopgave is 14.2s en dat is vaak al heel erg positief genomen. Jij haalt er met passagier en nat wegdek even 2 sec vanaf.
Ja, dat heb ik zo gemeten. De fabrieksopgave van Autoweek.nl was trouwens 13,7 seconden. Mijn passagier kan getuigen, als je het niet gelooft. Een agressieve start werkte prima.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:47:58 #164
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83970443
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik zo gemeten. De fabrieksopgave van Autoweek.nl was trouwens 13,7 seconden. Mijn passagier kan getuigen, als je het niet gelooft. Een agressieve start werkte prima.
Ik heb Danny even gePM'd of ie jou een Stig-tag wil geven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:55:24 #165
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_83970772
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:47 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik heb Danny even gePM'd of ie jou een Stig-tag wil geven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_83973795
Zuinige autos zijn echt lelijk man.

Waarom maken ze geen VW Polo die 1 op 25 loopt?
Of een Renault Clio ? die soort klasse autos.

Die drieling is echt om van te kotsen een peugeot 206 1.1 trekt nog sneller op ondanks die maar 60PK heeft
Interessant he ?
  maandag 12 juli 2010 @ 21:01:28 #167
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83973856
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:00 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom maken ze geen VW Polo die 1 op 25 loopt?
Die is er toch gewoon? Een Bluemotion.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83975026
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Die is er toch gewoon? Een Bluemotion.
Das een diesel meen ik en die heb je niet voor 12 K en lager...
Interessant he ?
  maandag 12 juli 2010 @ 21:25:46 #169
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83975148
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Das een diesel meen ik en die heb je niet voor 12 K en lager...
Je wilt zeker ook voor een dubbeltje naar Jakarta?
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83977241
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Das een diesel meen ik en die heb je niet voor 12 K en lager...
Vanaf 13,5k ongeveer.

Overigens heb je nog de ibiza 1.2 TDI, wegenbelasting / btw/bpm vrij.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:05:55 #171
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_83982880
Die Polo Bluemotion is prima te doen. Hartstikke zuinig, best ruim binnen en nog pittig ook. En niet echt lelijk.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_83985419
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:30 schreef kikoooooo het volgende:

[..]



Ja hoor, natuurlijk. De fabrieksopgave is 14.2s en dat is vaak al heel erg positief genomen. Jij haalt er met passagier en nat wegdek even 2 sec vanaf.
Ik zal morgen ook de C1 eens gaan testen om te kijken hoe lang het duurt. Moet toch 140 km in dat ding morgen, kan vast wel een leuk stukje weg vinden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 07:34:13 #173
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83987043
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Polo Bluemotion is prima te doen. Hartstikke zuinig, best ruim binnen en nog pittig ook. En niet echt lelijk.
En volgens mijn schoonzus die met zo'n ding rijd is ie hartstikke onbetrouwbaar, rammelt ie aan alle kanten en is ie niet vooruit te branden.

Zo zijn de meningen verdeeld....
  dinsdag 13 juli 2010 @ 07:37:38 #174
307985 FlameH2O
Vuur en water, rook komt later
pi_83987061
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Klonk het volgende:
Onterechte klacht, ik heb hem laatst ook een weekje gehad en ben onder de indruk van wat Toyota voor zo´n laag bedrag kan leveren, tuurlijk het is geen luxe bak maar met airco erin is het meer dan voldoende om elke dag van A naar B te komen
Voor 20 euro extra krijg je een airco erbij (verdubbeld de waarde van die auto.)
Voor 22 krijg je airco+een frietje om die plasticgeur en je honger te verdrijven.

Toedels
Hier had uw tekst kunnen staan!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 07:39:12 #175
307985 FlameH2O
Vuur en water, rook komt later
pi_83987070
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik zal morgen ook de C1 eens gaan testen om te kijken hoe lang het duurt. Moet toch 140 km in dat ding morgen, kan vast wel een leuk stukje weg vinden.
Doe het in Duitsland, want naar mijn ervaring, zitten die zwervende juten overal
Hier had uw tekst kunnen staan!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:10:56 #176
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83987252
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 07:39 schreef FlameH2O het volgende:

[..]

Doe het in Duitsland, want naar mijn ervaring, zitten die zwervende juten overal
Op de snelweg mag je meestal wel 100 hoor.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:12:28 #177
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83987266
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op de snelweg mag je meestal wel 100 hoor.
De Neurenbergse ring lijkt me inderdaad ook wat overtrokken voor die test.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:16:33 #178
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83987304
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:12 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

De Neurenbergse ring lijkt me inderdaad ook wat overtrokken voor die test.
je bedoelt de Nürburgring. Die ligt nog wel een stukje van Neurenberg vandaan

Aan de andere kant, met een auto uit de hogere middenklasse ben je er zo.
Mu!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:17:57 #179
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83987310
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:16 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

je bedoelt de Nürburgring. Die ligt nog wel een stukje van Neurenberg vandaan

Aan de andere kant, met een auto uit de hogere middenklasse ben je er zo.
Want een auto uit de normale middenklasse rijdt maar maximaal 80?
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:26:46 #180
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83987376
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')