abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:39:46 #1
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83809873
De Toyota Aygo: Wat een hoop rijdende stront is dat zeg. Het is bijna geen auto meer te noemen!

Ik heb een paar dagen een Aygo te leen en ik irriteer mij elke rit mateloos aan de baggerkwaliteit van die auto. Mijn oude Golf 2 uit '89 was nog beter...

De volgende punten ergeren mij aan de Aygo:
* Miniscule achterbak;
* Nul vermogen van de motor;
* Hoog plasticgehalte;
* Goedkoop interieur;
* Slechte afwerking;
* Weinig zicht.

En het allerergste is nog dat er ontzettend veel van rondrijden. Het is echt een soort volkswagen geworden. Ook niet zo wonderlijk, want alle sloebers kunnen hem betalen. Ik weet in ieder geval zeker dat ik nooit van mijn leven zo'n auto zou gaan rijden.

Klacht: Toyota Aygo oftewel Speelgoedwagentje.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:40:22 #2
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 8 juli 2010 @ 15:40:24 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_83809900
Je werkt bij Peak IT??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:40:37 #4
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_83809907
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef Netsplitter het volgende:
Je werkt bij Peak IT??
Of maandag?
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:40:48 #5
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_83809913
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef Netsplitter het volgende:
Je werkt bij Peak IT??
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_83809937
quote:
Het is echt een soort volkswagen geworden.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:42:16 #7
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83809970
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:41 schreef Rectum het volgende:

[..]


Als je iets van de Nederlandse taal had begrepen, had je misschien door dat ik niet het automerk bedoel.
pi_83809972
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:39 schreef Uro het volgende:
Het is echt een soort volkswagen geworden.
Niet haten tegen VW
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:42:34 #9
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83809983
Aygo's zijn niet erg, maar de mensen die er in rijden....
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:42:38 #10
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83809985
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef Netsplitter het volgende:
Je werkt bij Peak IT??
Gelukkig niet zeg.
pi_83809988
Is het met die kekke half-automaat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83810001
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:42 schreef Uro het volgende:

[..]

Als je iets van de Nederlandse taal had begrepen, had je misschien door dat ik niet het automerk bedoel.
Ik dacht dat het een subtiele woordgrap was. Jammer.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:43:18 #13
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83810005
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:42 schreef Reintji het volgende:
Is het met die kekke half-automaat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Met een gare versnellingsbak.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:44:21 #14
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83810039
Onterechte klacht, ik heb hem laatst ook een weekje gehad en ben onder de indruk van wat Toyota voor zo´n laag bedrag kan leveren, tuurlijk het is geen luxe bak maar met airco erin is het meer dan voldoende om elke dag van A naar B te komen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:44:32 #15
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83810047
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Klonk het volgende:
Onterechte klacht, ik heb hem laatst ook een weekje gehad en ben onder de indruk van wat Toyota voor zo´n laag bedrag kan leveren, tuurlijk het is geen luxe bak maar met airco erin is het meer dan voldoende om elke dag van A naar B te komen
Mja. Maar het is wel goedkope troep.
pi_83810053
Je vergeet dat ze geen wegenbelasting hoeven te betalen, 1 op 20-22 rijden en goedkoop in de verzekering zijn.
Oh wacht, dat is de reden waarom er zoveel van rijden.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:45:21 #17
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83810077
en heuvelafwaarts pruttelen ze vrolijk 169 per uur
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:45:41 #18
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83810087
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef TheKC het volgende:
Je vergeet dat ze geen wegenbelasting hoeven te betalen, 1 op 20-22 rijden en goedkoop in de verzekering zijn.
Oh wacht, dat is de reden waarom er zoveel van rijden.
Daarom rijden alle paupers en sloebers er in.
pi_83810089
Best een aardige wagen imo.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:46:46 #20
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83810126
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Uro het volgende:

[..]

Mja. Maar het is wel goedkope troep.


zolang het geen vuilniszakken in de voetenruimte heeft zoals Skoda´s uit de jaren 70 is er niets aan de hand. voor de prijs kun je volgens mij geen beter materiaal verwachten
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:50:16 #21
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83810244
LOL. Een reclame voor de Citroen C1... zal ook wel zo'n speelgoedautootje zijn.
pi_83810274
Meest populaire auto van het afgelopen jaar toch?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:54:01 #23
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83810393
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:50 schreef Uro het volgende:
LOL. Een reclame voor de Citroen C1... zal ook wel zo'n speelgoedautootje zijn.
Die vormt samen de met de 107 van Peugeot en de Aygo een drieling, zelfde auto, ander neusje en kontje
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_83810679
Puike autootjes voor in de stad hoor . Lekker zuinig en ik als lange dweil heb zelfs genoeg beenruimte
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:01:41 #25
298992 blarewitch
* My other car is a broom *
pi_83810684
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:42 schreef Alicey het volgende:
Aygo's zijn niet erg, maar de mensen die er in rijden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')