abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83819832
Wel lekker goedkoop.
pi_83820164
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:20 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]



Ik zit liever in de Mercedes of elk andere auto met een flinke kreukelzone dan in zo'n klein stadsautootje

En dit is een test waarbij ze allebei 'maar' 64 km per uur reden, buiten de stad rij je beiden waarschijnlijk 80 of hoger.
Een Totoya Aygo is geen Smart.

Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:52:57 #63
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83820956
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:32 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Een Totoya Aygo is geen Smart.


True, de Aygo biedt iets betere bescherming dan de Smart.

Hier nog wat crash resultaten van de NCAP site:

smart, 22 punten
http://www.euroncap.com/tests/smart_city_coupe_2000/29.aspx



aygo/c1: 26 punten
http://www.euroncap.com/tests/citroen_c1_2005/218.aspx


mercedes c: 33 punten
http://www.euroncap.com/tests/mercedes_benz_c_class_2002/127.aspx


[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 09-07-2010 00:19:54 ]
pi_83821065
Ja, nogal logisch dat een C33 veiliger is. Alleen is een smart natuurlijk het volledige andere uiterste.

Maargoed, je hebt gelijk. In een crash zit je natuurlijk liever in een dergelijke auto. Trouwens sowieso wel, als budget geen probleem is, maar voor 8.000 euro is een Aygo/C1/107 een hele aardige auto.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83824133
Lekker appels met peren vergelijken hier.
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:20:54 #66
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_83824877
Wie rijdt er nou in zo'n koekblik

Als je een mug aanrijdt slip je van de weg met zo'n ding man
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
gefeli, names de hele crew :*
pi_83824990
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:52 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

True, de Aygo biedt iets betere bescherming dan de Smart.

Als je frontaal tegen een audi q7 rijd dan denk ik niet dat je veel aan die sterren hebt.. die ncap sterren zijn puur gebaseerd op als je zelf zo stom bent om tegen een boom te rijden. Is iemand zo stom om tegen jou te rijden in een suv tegen jou te rijden ben je wel het haasje.
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_83825246
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:20 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Wie rijdt er nou in zo'n koekblik

Als je een mug aanrijdt slip je van de weg met zo'n ding man
Ik kan uit ervaring bevestigen dat zelfs een duif vol op de voorruit niet veel invloed heeft op de wegligging van het wagentje.

Behalve dat je geen flikker meer ziet dan
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83825556
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik kan uit ervaring bevestigen dat zelfs een duif vol op de voorruit niet veel invloed heeft op de wegligging van het wagentje.

Behalve dat je geen flikker meer ziet dan


Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_83828127
Niet zeiken, ik rijd in het kleine broertje van de Seicento (de Cinquecento dus!)


70% gaat dood bij een ongeluk las ik eens bij de ANWB

0-120: 30 seconden ofzo
pi_83828475
Doet mij trouwens denken aan de "Death trap" waar Hamster in reed
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:27:41 #72
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_83828722
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:24 schreef shiftknop het volgende:
Doet mij trouwens denken aan de "Death trap" waar Hamster in reed


Die brakke BMW waar hij dik 150MPH mee had gereden?
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_83828928
Joah, zo onveilig was dat ding :-p Die ADAC vent deed
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:32:03 #74
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_83829066
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef shiftknop het volgende:
Joah, zo onveilig was dat ding :-p Die ADAC vent deed


En toen moesten ze een paar rondjes over dat circuit met die duitse Stig...daar was ie echt heel blij mee
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_83829076
Mensen die in zo'n rijdende kreukelzonde rijden Echt, wat een mongolenmobiel.

Vooral die domme it-ers die zo'n gezwel op wielen mogen leasen van hun uitzuigwerkgever Man man, wat een droevenis.
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:41:28 #76
87694 Robin__
letitredno
pi_83829795
lekkere vergelijking tussen een golf en een aygo.. alles wat jij opnoemt is juist de reden dat die auto op de weg rondrijd.. goedkoop, simpel, klein en zuinig.

Ooit alleen in een C1 gereden. Versnellingsbak is wel echt drama, alsof je in een pan soep aan het roeren was en de pook stond ook flink heen en weer te dansen als je gas gaf of terugnam. Heel gevoelloos stuur en inderdaad weinig vermogen. nodigde echt uit tot heel lomp rijden, echt spannend zou het toch nooit worden.

maar opzich als je een autotje zoekt waar je niet te veel snelweg km's mee maakt is het best oke. schakelen went wel en vind niet iedereen even boeiend
pi_83831300
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:41 schreef Robin__ het volgende:
lekkere vergelijking tussen een golf en een aygo.. alles wat jij opnoemt is juist de reden dat die auto op de weg rondrijd.. goedkoop, simpel, klein en zuinig.

Ooit alleen in een C1 gereden. Versnellingsbak is wel echt drama, alsof je in een pan soep aan het roeren was en de pook stond ook flink heen en weer te dansen als je gas gaf of terugnam. Heel gevoelloos stuur en inderdaad weinig vermogen. nodigde echt uit tot heel lomp rijden, echt spannend zou het toch nooit worden.

maar opzich als je een autotje zoekt waar je niet te veel snelweg km's mee maakt is het best oke. schakelen went wel en vind niet iedereen even boeiend
Inderdaad, de versnellingsbak

Pook is veel te lang, veel te lompe bewegingen met veel te veel marge. Gelukkig is hij vrij tolerant met schakelfouten. Ik heb er nu zo'n 2000 km op zitten in zo'n ding en het went zoals je zegt wel, maar ik heb ook wel eens met betere versnellingsbakken gereden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:18:05 #78
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83831419
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:20 schreef shiftknop het volgende:
Niet zeiken, ik rijd in het kleine broertje van de Seicento (de Cinquecento dus!)


70% gaat dood bij een ongeluk las ik eens bij de ANWB

0-120: 30 seconden ofzo
En de resterende 30% is levenslang gehandicapt?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:22:16 #79
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83831578
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:32 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die in zo'n rijdende kreukelzonde rijden Echt, wat een mongolenmobiel.

Vooral die domme Peak it-ers die zo'n gezwel op wielen mogen leasen van hun uitzuigwerkgever Man man, wat een droevenis.
fixed
pi_83833150
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:41 schreef Robin__ het volgende:
lekkere vergelijking tussen een golf en een aygo.. alles wat jij opnoemt is juist de reden dat die auto op de weg rondrijd.. goedkoop, simpel, klein en zuinig.

Ooit alleen in een C1 gereden. Versnellingsbak is wel echt drama, alsof je in een pan soep aan het roeren was en de pook stond ook flink heen en weer te dansen als je gas gaf of terugnam. Heel gevoelloos stuur en inderdaad weinig vermogen. nodigde echt uit tot heel lomp rijden, echt spannend zou het toch nooit worden.

maar opzich als je een autotje zoekt waar je niet te veel snelweg km's mee maakt is het best oke. schakelen went wel en vind niet iedereen even boeiend
Dan heb je er een met brakke versnellingsbak gehad. Heb zelf in meerdere C1's gereden, en bij geen enkele gehad dat hij bewoog tijdens het rijden. De pook is wel lang, maar je hoeft geen lange slagen te maken, de versnellingen liggen redelijk dicht bij elkaar. Enige nadeel is dat hij niet altijd even lekker in de achteruit wil, maar als je het dan nog eens probeert zit hij er gewoon in.
pi_83833631
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:07 schreef TheKC het volgende:

[..]

Dan heb je er een met brakke versnellingsbak gehad. Heb zelf in meerdere C1's gereden, en bij geen enkele gehad dat hij bewoog tijdens het rijden. De pook is wel lang, maar je hoeft geen lange slagen te maken, de versnellingen liggen redelijk dicht bij elkaar. Enige nadeel is dat hij niet altijd even lekker in de achteruit wil, maar als je het dan nog eens probeert zit hij er gewoon in.
Bewegen van de pook heb ik ook nog nooit gehad. Wel een flinke marge dus je moet wel precies weten waar de versnelling zit. Maargoed, dat went.

Achteruit is inderdaad irritant. Maargoed, hoe vaak doe je dat nou. Toch alleen maar op momenten dat je met een speciale manoeuvre bezig bent, tijdens het rijden heb je er geen last van.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83833712
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Bewegen van de pook heb ik ook nog nooit gehad. Wel een flinke marge dus je moet wel precies weten waar de versnelling zit. Maargoed, dat went.

Achteruit is inderdaad irritant. Maargoed, hoe vaak doe je dat nou. Toch alleen maar op momenten dat je met een speciale manoeuvre bezig bent, tijdens het rijden heb je er geen last van.
De oprit afrijden, iets waar je elke rit mee begint . Maar na een paar keer heb je wel door hoe je het beste in de achteruit kan. Enige nadeel is dat als hij niet helemaal goed in de versnelling staat dat hij gaat knarsetanden ipv terugschiet naar neutraal, maar dat heb ik alleen maar gezien bij "duurdere" auto's.
pi_83833810
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:32 schreef TheKC het volgende:

[..]

De oprit afrijden, iets waar je elke rit mee begint . Maar na een paar keer heb je wel door hoe je het beste in de achteruit kan. Enige nadeel is dat als hij niet helemaal goed in de versnelling staat dat hij gaat knarsetanden ipv terugschiet naar neutraal, maar dat heb ik alleen maar gezien bij "duurdere" auto's.
Mwa, dat doe ik dan niet. Ik woon 200 meter van de weg af en heb hier een grasveldje waar ik gewoon een ronde overheen kan maken, past met de C1 net. Maargoed, dan nog. Je schakelt dan in zijn achteruit als je weg wilt rijden. Dan is het niet bepaald hinderlijk als je even kracht moet zetten.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 02:37:02 #84
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_83834538
Waarom zo'n lelijk klein ding nieuw kopen als je voor dezelfde prijs een 2de hands auto kunt kopen die vele malen ruimer en beter qua presetaties is.

Mensen die alles nieuw willen hebben om de buren de ogen uit te steken
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_83835948
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 02:37 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zo'n lelijk klein ding nieuw kopen als je voor dezelfde prijs een 2de hands auto kunt kopen die vele malen ruimer en beter qua presetaties is.

Mensen die alles nieuw willen hebben om de buren de ogen uit te steken
Sowieso een nieuwe auto kopen Dat heb ik nog nooit gesnapt (op lease na)
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:33:44 #86
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83836567
Ik ben van een hele grote auto over gegaan naar een kleintje.
Wat me meteen opviel was dat je niet meer serieus genomen wordt op de weg.
Snijden, bumperkleven, opeens beginnen allerlei malloten allerlei rare fratsen uit te halen om je maar voorbij te komen.
Daar had ik met de grote auto dus nooit last van.
pi_83836836
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 02:37 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zo'n lelijk klein ding nieuw kopen als je voor dezelfde prijs een 2de hands auto kunt kopen die vele malen ruimer en beter qua presetaties is.

Mensen die alles nieuw willen hebben om de buren de ogen uit te steken


Ik heb een Aygo gekocht om te kunnen patsen in dit topic.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_83836929
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:02 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Sowieso een nieuwe auto kopen Dat heb ik nog nooit gesnapt (op lease na)


Of je verdient goed.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:52:35 #89
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83837030
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik naar Noord-Frankrijk, Parijs om precies te zijn. Prachtig Met zijn 5en in zo'n veredelde kever Maar wel gruwelijk lol gehad. En het op en neer rijden kost in zo'n ding ook werkelijk geen fuck.


Ga geen Kever ( ) vergelijken met dit stuk metaalkanker.
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 02:37 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zo'n lelijk klein ding nieuw kopen als je voor dezelfde prijs een 2de hands auto kunt kopen die vele malen ruimer en beter qua presetaties is.

Mensen die alles nieuw willen hebben om de buren de ogen uit te steken


Dit dus. Ik heb voor een lager bedrag een auto van 5 jaar oud, met meer vermogen, meer ruimte, waar wel 3 kratten pils in kunnen, airco en dit dat alles en nog verdedigen die paupers met een C1/Aygo/107 het nog.

En ik heb er in gereden, auto's van het werk hier.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:59:40 #90
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_83837255
Aygo is juist een superauto voor tijdelijk gebruik. Superzuinig en je hebt altijd parkeerplek
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:01:49 #91
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83837306
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:59 schreef DeTolk het volgende:
Aygo is juist een superauto voor tijdelijk gebruik. Superzuinig en je hebt altijd parkeerplek
Een auto in de grote stad gebruiken. Dan spoor je ook niet.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:03:48 #92
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_83837356
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:52 schreef WillFerrell het volgende:

[..]



Ga geen Kever ( ) vergelijken met dit stuk metaalkanker.
[..]

Als kanker voor verrotting staat is het waarschijnlijk zo dat kevers daar extreem veel meer last van hebben (hadden) dan een recente Toyota.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:04:49 #93
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83837399
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:03 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Als kanker voor verrotting staat is het waarschijnlijk zo dat kevers daar extreem veel meer last van hebben (hadden) dan een recente Toyota.
Als dat het geval was, dan had Opel en Fiat ook wel meer auto's verkocht.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83838615
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:48 schreef Fortitude het volgende:

[..]



Of je verdient goed.
Dan nog snap ik niet dat men een nieuwe auto koopt, ipv ééntje met de kop er al af.

Nieuwe auto's kopen is gewoon geld weggooien.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:54:46 #95
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_83838715
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:01 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Een auto in de grote stad gebruiken. Dan spoor je ook niet.
Daarom heb ik een motorfiets.
pi_83838738
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:52 schreef WillFerrell het volgende:

Dit dus. Ik heb voor een lager bedrag een auto van 5 jaar oud, met meer vermogen, meer ruimte, waar wel 3 kratten pils in kunnen, airco en dit dat alles en nog verdedigen die paupers met een C1/Aygo/107 het nog.
Dat zijn alleen de aanschaf / afschrijf kosten. Op alle andere fronten is jouw auto duurder. Daarnaast raak je jouw auto niet aan de straatstenen kwijt.

Persoonlijk wil ik een auto hebben die er ergens tussenin ligt qua grootte. Maar wel liever wat ouder.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:57:01 #97
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83838783
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:55 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Dat zijn alleen de aanschaf / afschrijf kosten. Op alle andere fronten is jouw auto duurder. Daarnaast raak je jouw auto niet aan de straatstenen kwijt.

Persoonlijk wil ik een auto hebben die er ergens tussenin ligt qua grootte. Maar wel liever wat ouder.
Weet je wat voor een auto ik heb dan? Nee. Weet je wat mijn bijbehorende kosten zijn dan? Nee.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83838802
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:51 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dan nog snap ik niet dat men een nieuwe auto koopt, ipv ééntje met de kop er al af.

Nieuwe auto's kopen is gewoon geld weggooien.
Waarom niet als je het geld makkelijk kan missen en je je auto veel gebruikt. Nieuw heeft ook wel wat.
pi_83838824
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:57 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Weet je wat voor een auto ik heb dan? Nee. Weet je wat mijn bijbehorende kosten zijn dan? Nee.
Ok ik ging er inderdaad vanuit dat je een grote auto hebt.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:00:55 #100
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83838909
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:58 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ok ik ging er inderdaad vanuit dat je een grote auto hebt.
Ik heb een Getz. Ik betaal inderdaad wat wegenbelasting, maar niets schokkends. Qua inruil zit ik gebakken met deze auto. 20k km later en 2 jaar later heb ik ¤1200,- afgeschreven.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83839071
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik heb een Getz. Ik betaal inderdaad wat wegenbelasting, maar niets schokkends. Qua inruil zit ik gebakken met deze auto. 20k km later en 2 jaar later heb ik ¤1200,- afgeschreven.
Benzine? Zo ja dan vind ik dat ook wel een goede koop.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:17:47 #102
104079 BobbyB
Swiftie
pi_83839426
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Uro het volgende:

[..]

Mja. Maar het is wel goedkope troep.
Goh Bassie, misschien is dat dan ook gewoon de bedoeling. Waarom zou je een dure bak willen kopen als je er weinig in zit of wanneer je niet zoveel geeft om auto's en genoegen neemt met iets wat je van A naar B brengt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:25:54 #103
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83839696
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:06 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Benzine? Zo ja dan vind ik dat ook wel een goede koop.
Benzine ja. Naast een set nieuwe banden en de APK nog geen kosten aan gehad. Nu weet ik niet wat het onderhoud is met een C1/Aygo/107.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83840027
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:25 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Benzine ja. Naast een set nieuwe banden en de APK nog geen kosten aan gehad. Nu weet ik niet wat het onderhoud is met een C1/Aygo/107.
aygo van mijn vriendin kost alleen benzine, 1e apk komt pas volgend jaar.... verder 0 kosten gehad....
is goedkoop en rijdt helemaal niet slecht....
Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:38:27 #105
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83840166
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:34 schreef svk1985 het volgende:

[..]

aygo van mijn vriendin kost alleen benzine, 1e apk komt pas volgend jaar.... verder 0 kosten gehad....
is goedkoop en rijdt helemaal niet slecht....
Rij-eigenschappen van dat ding zijn echt ondermaats. Een versnellingsbak waar je meer soep mee maakt dan versnellingen pakt, de koppeling zit ter hoogte van je kin en dan die driecilinder non-performance.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83840311
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Rij-eigenschappen van dat ding zijn echt ondermaats. Een versnellingsbak waar je meer soep mee maakt dan versnellingen pakt, de koppeling zit ter hoogte van je kin en dan die driecilinder non-performance.
Maar hij is wel goedkoop. Sowieso kunnen vrouwen niet rijden dus die slechte performance kan er ook wel bij.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:44:07 #107
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83840381
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:42 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Maar hij is wel goedkoop. Sowieso kunnen vrouwen niet rijden dus die slechte performance kan er ook wel bij.
Dat is waar, je krijgt waar je voor betaald.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:54:43 #108
158943 MacBreQ
Geen kloon.
pi_83840809
* MacBreQ ziet TT en zegt "Terechte klacht!".
pi_83841323
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik heb een Getz. Ik betaal inderdaad wat wegenbelasting, maar niets schokkends. Qua inruil zit ik gebakken met deze auto. 20k km later en 2 jaar later heb ik ¤1200,- afgeschreven.
Aygo/107/C1 zijn het meest waardevast, was laatst nog een nieuwsartikel over. Dus minder afschrijving.
http://www.nu.nl/economie(...)eest-waardevast.html
pi_83841412
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Rij-eigenschappen van dat ding zijn echt ondermaats. Een versnellingsbak waar je meer soep mee maakt dan versnellingen pakt, de koppeling zit ter hoogte van je kin en dan die driecilinder non-performance.
Rij-eigenschappen zijn niet slechter dan een tweedehands auto. Misschien moet je nog maar eens rijlessen nemen als je niet kan schakelen, de koppeling zit gewoon over de hele lengte itt de koppeling van een getz wat gewoon een aan/uit schakelaar is. En de performance is goed genoeg, 13 sec naar de 100, wat genoeg is om mee te komen in het verkeer.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:09:03 #111
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83841533
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:06 schreef TheKC het volgende:

[..]

Rij-eigenschappen zijn niet slechter dan een tweedehands auto. Misschien moet je nog maar eens rijlessen nemen als je niet kan schakelen, de koppeling zit gewoon over de hele lengte itt de koppeling van een getz wat gewoon een aan/uit schakelaar is. En de performance is goed genoeg, 13 sec naar de 100, wat genoeg is om mee te komen in het verkeer.
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:05 schreef TheKC het volgende:

[..]

Aygo/107/C1 zijn het meest waardevast, was laatst nog een nieuwsartikel over. Dus minder afschrijving.
http://www.nu.nl/economie(...)eest-waardevast.html
Wat kun je ook afschrijven over die paar knaken dat dat vaseline potje kost.

En dat ding rijdt gewoon belabberd. Feit.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:10:03 #112
104079 BobbyB
Swiftie
pi_83841597
Jullie 2.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:26:20 #113
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_83842534
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:05 schreef TheKC het volgende:

[..]

Aygo/107/C1 zijn het meest waardevast, was laatst nog een nieuwsartikel over. Dus minder afschrijving.
http://www.nu.nl/economie(...)eest-waardevast.html
In vergelijking met andere nieuwe auto's wel. Maar ik weet zeker dat ik met mijn 2e hands auto minder afschrijving heb Bij mijn laatste 2e hands auto had ik zelfs 0 euro afschrijving na anderhalf jaar karren.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_83842632
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

In vergelijking met andere nieuwe auto's wel. Maar ik weet zeker dat ik met mijn 2e hands auto minder afschrijving heb Bij mijn laatste 2e hands auto had ik zelfs 0 euro afschrijving na anderhalf jaar karren.
Een auto van 500/1000 euro schrijft niet af nee.
pi_83842677
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef WillFerrell het volgende:

[..]


[..]

Wat kun je ook afschrijven over die paar knaken dat dat vaseline potje kost.

En dat ding rijdt gewoon belabberd. Feit.
Nu je geen fatsoenlijke argumenten meer hebt ga je trollen?
De wegligging is inderdaad minder dan de gemiddelde duitser, maar hij kost ook 2x minder. Wegligging is goed genoeg voor het dagelijks woon/werk-verkeer. De meeste mensen caren er echt niet om.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:45:47 #116
99295 perezoso
blankjoekel
pi_83843595
Het dashboard is idd verschrikkelijk lelijk en als het niet vast zat zou het uit het raam waaien bij 50 km/u, plastic rommel. Qua geld is het natuurlijk wel een fijn ding, maar tis eigenlijk geen auto.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:52:38 #117
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_83844086
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:28 schreef TheKC het volgende:

[..]

Een auto van 500/1000 euro schrijft niet af nee.
die auto kostte me 450 euro
Mijn huidige auto schrijft wel meer af maar dat kan maximaal 4000 euro zijn want dat heb ik er niet voor betaald Dus hoe langer ik erin rond rij hoe beter
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_83844338
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef WillFerrell het volgende:

En dat ding rijdt gewoon belabberd. Feit.
Nee. Je zit er compleet naast.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:57:49 #119
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83844383
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:29 schreef TheKC het volgende:

[..]

Nu je geen fatsoenlijke argumenten meer hebt ga je trollen?
De wegligging is inderdaad minder dan de gemiddelde duitser, maar hij kost ook 2x minder. Wegligging is goed genoeg voor het dagelijks woon/werk-verkeer. De meeste mensen caren er echt niet om.
Nee, en dat is nu net het probleem. Carede mensen maar. En nee ik troll niet. Ik stel het alleen even onomstotelijk vast.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 11:57:52 #120
9859 crew  Karina
Woman
pi_83844385
Ik heb er een keer in gezeten (als passagier), maar het voelde allemaal niet echt veilig, als je een aanrijding krijgt ben je plat denk ik. Qua prestaties kan ik er niet veel over zeggen, maar ik heb ooit een Suzuki Alto gehad (oude model), die was ook 1.0 en dat reed net echt al te vlot, dit zal wel ongeveer hetzelde zijn.

Die Alto voelde trouwens net zo min veilig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')