abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83811000
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

QFT
hmmm... jer ergert je ERGENS AAN of IETS irriteert je. Bedoelen jullie wrs.

Ik irriteer me aan die kleine kutautootjes. Ze vormen een flinke ergernis op de weg.
Mu!
pi_83811148
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:50 schreef Uro het volgende:
LOL. Een reclame voor de Citroen C1... zal ook wel zo'n speelgoedautootje zijn.
Zelfde auto maar dan van Ctiroen. Motorblok is overigens exact dezelfde als in de Toyota Aygo.

Citroen C1 heb ik ook.Heerlijk autotje. Stoel een eind naar achteren heb ik alle ruimte die ik nodig heb. Zeker in het dorp is het een prima auto. Enige echt irritante is het optrekken op de snelweg. 100-120 duurt een eeuwigheid. Daarnaast kost het niks, zowel in aanschaf als in gebruik.

Natuurlijk, je krijgt waar je voor betaald. Hij is niet luxe te noemen, maar ik rijd er met plezier in rond. Al pak ik voor lange afstanden toch liever een andere auto, inderdaad. Ben er laatst mee van Eindhoven naar Den Haag gereden, toen had ik het wel gezien erin inderdaad.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83811218
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, je ergert je óf het irritereert jou.
JOUW
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83811233
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

JOUW
Je zit te kutten hoop ik toch he?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:16:37 #35
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83811239
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

JOUW
pi_83811252
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je zit te kutten hoop ik toch he?
Waarschijnlijk
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83811310


Had je kunnen weten.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_83811362
Prima bakkie voor dat geld.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:33:37 #39
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83811918
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zelfde auto maar dan van Ctiroen. Motorblok is overigens exact dezelfde als in de Toyota Aygo.

Citroen C1 heb ik ook.Heerlijk autotje. Stoel een eind naar achteren heb ik alle ruimte die ik nodig heb. Zeker in het dorp is het een prima auto. Enige echt irritante is het optrekken op de snelweg. 100-120 duurt een eeuwigheid. Daarnaast kost het niks, zowel in aanschaf als in gebruik.

Natuurlijk, je krijgt waar je voor betaald. Hij is niet luxe te noemen, maar ik rijd er met plezier in rond. Al pak ik voor lange afstanden toch liever een andere auto, inderdaad. Ben er laatst mee van Eindhoven naar Den Haag gereden, toen had ik het wel gezien erin inderdaad.


ik huur ze altijd, vorig jaar was er geen aygo meer maar kreeg ik voor hetzelfde geld een Auris mee, leuk en aardig hoor maar ik stap met minder rugpijn uit een Aygo dan een Auris
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:34:48 #40
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_83811965
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:33 schreef Klonk het volgende:

[..]



ik huur ze altijd, vorig jaar was er geen aygo meer maar kreeg ik voor hetzelfde geld een Auris mee, leuk en aardig hoor maar ik stap met minder rugpijn uit een Aygo dan een Auris
De Auris dan ook echt een kutauto!
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:36:55 #41
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83812046
Aygo Heb ik ook al een paar keer 'aangeraden' gekregen Fuck of met je blokkendoos, ik wil een echte auto. Je voelt je toch niet veilig in zo'n hokje?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:39:35 #42
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83812146
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Aygo Heb ik ook al een paar keer 'aangeraden' gekregen Fuck of met je blokkendoos, ik wil een echte auto. Je voelt je toch niet veilig in zo'n hokje?


dood ga je toch, en veiligheid is relatief. veel mensen denken dat een dikke SUV veilig is, klopt ook geen fuck van
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:42:37 #43
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83812258
Nee, maar als ik in een piepklein autootje op de snelweg zou rijden zou ik me echt niet veilig voelen. In een grotere is er toch meer 'kreukelzone'. Vooral Alto's, 106'jes en Cinquento's. Dat spul
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_83812496
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Aygo Heb ik ook al een paar keer 'aangeraden' gekregen Fuck of met je blokkendoos, ik wil een echte auto. Je voelt je toch niet veilig in zo'n hokje?
Genoeg NCAP sterren.
pi_83812581
ik rij er voor de grap wel eens overheen, zo'n kutautootje. Je merkt er niet veel van. BMW maakt rijden geweldig.
Mu!
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:12:40 #46
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_83813503
BMW Marokkanen bak bij uitstek. Kijk, als je gewoon een leuke auto wilt en een BMW koopt: prima.
Maar mensen die denken dat ze dan ' een echte auto' hebben: !!!
opgezegd@fok.nl
pi_83813592
quote:
De volgende punten ergeren mij aan de Aygo:
* Miniscule achterbak;
* Nul vermogen van de motor;
* Hoog plasticgehalte;
* Goedkoop interieur;
* Slechte afwerking;
* Weinig zicht.

Dus prima voor iemand die geen ruimte nodig heeft.
Niet perse vermogen nodig heeft.
Plastic / interieur / afwerking niet boeit.

Tis ook een goedkope auto.

Zicht kan wel vervelend zijn.

Kortom, waardeloze klacht.
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:15:54 #48
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_83813636
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef TeleluvR het volgende:
TS rijdt in een Aygo!
pi_83813810
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:14 schreef Anc het volgende:

[..]

Dus prima voor iemand die geen ruimte nodig heeft.
Niet perse vermogen nodig heeft.
Plastic / interieur / afwerking niet boeit.

Tis ook een goedkope auto.

Zicht kan wel vervelend zijn.

Kortom, waardeloze klacht.
Vermogen van het wagentje is voldoende voor de Nederlandse weg. En nou wil ik niet stellen dat auto's niet harder hoeven te kunnen dan 120 "wat dat mag je toch niet". 130 tot 140, wat ik meestal rijdt op de snelweg, is geen probleem en de top ligt zo rond de 160. Enige probleem is versnellen vanaf 100 naar die snelheid, maar dat hoeft nou ook weer niet zo vaak. Kwestie van op tijd kijken hoe druk het is en bij het in zicht komen van de snelweg meteen een plek uitzoeken om in te voegen. Dan lukt dat prima.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83813812
TS kan niet autorijden en daarom ligt de fout niet bij ts maar bij de auto.....
pi_83813935
TS is een prutser. Duidelijk geen verstand van auto's.
De C1, Aygo en 107 zijn auto's die hun geld dubbel en dwars waard zijn. Ze zijn vrijwel onderhoudsvrij, geen wegenbelasting en 1 op 24.
Zelf een keer naar Zuid-Frankrijk gereden met een C1, gaat perfect!
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_83813997
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Vermogen van het wagentje is voldoende voor de Nederlandse weg. En nou wil ik niet stellen dat auto's niet harder hoeven te kunnen dan 120 "wat dat mag je toch niet". 130 tot 140, wat ik meestal rijdt op de snelweg, is geen probleem en de top ligt zo rond de 160. Enige probleem is versnellen vanaf 100 naar die snelheid, maar dat hoeft nou ook weer niet zo vaak. Kwestie van op tijd kijken hoe druk het is en bij het in zicht komen van de snelweg meteen een plek uitzoeken om in te voegen. Dan lukt dat prima.
Een maat van me rijdt in zo'n ding en dat dingetje is echt een klein racemonstertje. Net een kart...

Nou heeft ie wel een of andere special edition ofzo.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2010 17:25:53 ]
pi_83814012
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:24 schreef Wootism het volgende:
TS is een prutser. Duidelijk geen verstand van auto's.
De C1, Aygo en 107 zijn auto's die hun geld dubbel en dwars waard zijn. Ze zijn vrijwel onderhoudsvrij, geen wegenbelasting en 1 op 24.
Zelf een keer naar Zuid-Frankrijk gereden met een C1, gaat perfect!
Ik naar Noord-Frankrijk, Parijs om precies te zijn. Prachtig Met zijn 5en in zo'n veredelde kever Maar wel gruwelijk lol gehad. En het op en neer rijden kost in zo'n ding ook werkelijk geen fuck.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:34:19 #54
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83814297
De Aygo is een prima stadsauto met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding, maar in een botsing op de snelweg liggen je overlevingskansen een stuk lager vanwege de minimale kreukelzone.
pi_83814335
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:34 schreef slashdotter3 het volgende:
De Aygo is een prima stadsauto met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding, maar in een botsing op de snelweg liggen je overlevingskansen een stuk lager vanwege de minimale kreukelzone.
Bron?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_83814615
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:12 schreef FoXje het volgende:
BMW Marokkanen bak bij uitstek. Kijk, als je gewoon een leuke auto wilt en een BMW koopt: prima.
Maar mensen die denken dat ze dan ' een echte auto' hebben: !!!
BMW's zijn de beste auto's die er zijn. Wie dat niet snapt moet aan zijn beoordelingsvermogen twijfelen. En los daarvan: de bestuurder die zojuist 1 werd met zijn kreukelzones en nu met Aigo en al de container in kan zal weinig met je gebash geholpen zijn
Mu!
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:44:21 #57
298942 tennismania
Staan is leuk
pi_83814650
Irriteren aan zeggen in plaats van ergeren aan

Je bent blijkbaar zo dom dat je zo weinig geld hebt dat je in een Aygo moet rijden
Staan is leuk
  donderdag 8 juli 2010 @ 19:09:27 #58
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_83817284
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:45 schreef Klonk het volgende:
en heuvelafwaarts pruttelen ze vrolijk 169 per uur
Dat haalt de Hyundai h200 van mn ouders ook.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:20:17 #59
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83819696
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Bron?


Ik zit liever in de Mercedes of elk andere auto met een flinke kreukelzone dan in zo'n klein stadsautootje

En dit is een test waarbij ze allebei 'maar' 64 km per uur reden, buiten de stad rij je beiden waarschijnlijk 80 of hoger.
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:23:46 #60
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_83819830
Ik vind ze best puik eigenlijk, alhoewel ik er nog nooit zelf in heb gereden of gezeten. Volgens mij de ideale stadsauto.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')