abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84019676
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef sig000 het volgende:

[..]

Totdat je samen met je dochter proefritten gemaakt hebt in veel verschillende A-klasse onder de 10k en dan springt die Twingo er positief bovenuit, zelfs qua bouwkwaliteit.
Nu 35k Km en anderhalf jaar later nog geen enkel rammeltje en pas 1x een beurt van 136 Euro.
Da's bij zo'n Aygo wel anders.
Kleine 15k op de C1 en geen onderhoud en geen rammeltjes. Hij mag dan wel iets slechter rijden, maar de rijeigenschappen zijn gewoon voldoende. Het is geen autobaanmachine nee, maar op normale N-wegen en in de stad is het ideaal.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:57:46 #227
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84019720
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef sig000 het volgende:

[..]

Totdat je samen met je dochter proefritten gemaakt hebt in veel verschillende A-klasse onder de 10k en dan springt die Twingo er positief bovenuit, zelfs qua bouwkwaliteit.
Nu 35k Km en anderhalf jaar later nog geen enkel rammeltje en pas 1x een beurt van 136 Euro.
Da's bij zo'n Aygo wel anders.
Geen idee of dat bij zo een drieling anders is. Kijk, ik heb ook een goed exemplaar van de Getz. Originele uitlaat nog en verder nooit kosten er aan gehad (behalve de normale kosten bij beurten dan). Maar als je kijkt wat TheKC zegt, dan klopt dat. En ja, een Twingo is qua kwaliteit vast iets beter (ook niet zoveel), maar het is qua uitstraling echt geen mannenauto.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:58:38 #228
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84019774
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:57 schreef TheKC het volgende:

[..]

Kleine 15k op de C1 en geen onderhoud en geen rammeltjes. Hij mag dan wel iets slechter rijden, maar de rijeigenschappen zijn gewoon voldoende. Het is geen autobaanmachine nee, maar op normale N-wegen en in de stad is het ideaal.
Ik zie je nu zo als een echte geconcentreerde TheKC achter je Dell'tje zitten dit te verdedigen, voorzichtig nippend van je cola.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_84020048
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:57 schreef TheKC het volgende:

[..]

Kleine 15k op de C1 en geen onderhoud en geen rammeltjes. Hij mag dan wel iets slechter rijden, maar de rijeigenschappen zijn gewoon voldoende. Het is geen autobaanmachine nee, maar op normale N-wegen en in de stad is het ideaal.
Hoe duur was de beurt bij 15k?
pi_84020147
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef sig000 het volgende:

[..]

Totdat je samen met je dochter proefritten gemaakt hebt in veel verschillende A-klasse onder de 10k en dan springt die Twingo er positief bovenuit, zelfs qua bouwkwaliteit.
Nu 35k Km en anderhalf jaar later nog geen enkel rammeltje en pas 1x een beurt van 136 Euro.
Da's bij zo'n Aygo wel anders.
Werkelijk ja? Ik heb 23.000 km op de teller van de C1 staan en het enige wat er tot nog toe kapot was, was de linker voorlamp welke kosteloos is vervangen. Beurtjes bleven beperkt tot het verversen van olie en even nakijken, nooit iets aan de hand geweest.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_84020256
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:44 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik weet in ieder geval zeker dat ik nooit van mijn leven zo'n auto zou gaan rijden.
Ik ben dan benieuwd wie er achter zo´n zure post zit.
Gelukkig is Fok behulpzaam:

Een medefokker die bijna alleen post in klaagbaak en zelf een Berlingo rijdt.


Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_84020303
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:57 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Geen idee of dat bij zo een drieling anders is. Kijk, ik heb ook een goed exemplaar van de Getz. Originele uitlaat nog en verder nooit kosten er aan gehad (behalve de normale kosten bij beurten dan). Maar als je kijkt wat TheKC zegt, dan klopt dat. En ja, een Twingo is qua kwaliteit vast iets beter (ook niet zoveel), maar het is qua uitstraling echt geen mannenauto.
Beide zijn geen mannenauto, wat ik merk als in eens in de Twingo rijd, dat op de snelweg andere weggebruikers geen raar gedrag gaan vertonen omdat het zo'n kleine auto is.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:09:50 #233
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84020396
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:07 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik ben dan benieuwd wie er achter zo´n zure post zit.
Gelukkig is Fok behulpzaam:

Een medefokker die bijna alleen post in klaagbaak en zelf een Berlingo rijdt.




Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:10:08 #234
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84020411
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:08 schreef sig000 het volgende:

[..]

Beide zijn geen mannenauto, wat ik merk als in eens in de Twingo rijd, dat op de snelweg andere weggebruikers geen raar gedrag gaan vertonen omdat het zo'n kleine auto is.
Ik heb sowieso een schijthekel aan medeweggebruikers.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_84020436
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:03 schreef sig000 het volgende:

[..]

Hoe duur was de beurt bij 15k?
Geen enkele beurt, is toen ingeruild tegen een nieuwe vanwege de hoge inruilwaarde.
pi_84020440
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Werkelijk ja? Ik heb 23.000 km op de teller van de C1 staan en het enige wat er tot nog toe kapot was, was de linker voorlamp welke kosteloos is vervangen. Beurtjes bleven beperkt tot het verversen van olie en even nakijken, nooit iets aan de hand geweest.
Bij 23k was de Twingo nog niet in de garage geweest.
pi_84020488
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:08 schreef sig000 het volgende:

[..]

Beide zijn geen mannenauto, wat ik merk als in eens in de Twingo rijd, dat op de snelweg andere weggebruikers geen raar gedrag gaan vertonen omdat het zo'n kleine auto is.
Doen ze bij een c1/107/aygo ook niet. Nog nooit gehad.
pi_84020503
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:09 schreef WillFerrell het volgende:

[..]




lol, bookmark!

Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:12:11 #239
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84020528
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:10 schreef TheKC het volgende:

[..]

Geen enkele beurt, is toen ingeruild tegen een nieuwe vanwege de hoge inruilwaarde.
Omdat ie natuurlijk uit elkaar lag en sloopauto's leveren nog wel wat op ja.
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:11 schreef TheKC het volgende:

[..]

Doen ze bij een c1/107/aygo ook niet. Nog nooit gehad.
Want je rijdt er alleen maar 's nachts op de snelweg en dan ligt iedereen die fatsoenlijk is te maffen.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_84020535
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:10 schreef TheKC het volgende:

[..]

Geen enkele beurt, is toen ingeruild tegen een nieuwe vanwege de hoge inruilwaarde.
Hoeveel kostte dat jaartje en 15K rijden je?
pi_84020550
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:10 schreef sig000 het volgende:

[..]

Bij 23k was de Twingo nog niet in de garage geweest.
Tja, de mijne dan ook alleen maar voor een beurt Dat kun je niet meetellen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_84020591
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:12 schreef sig000 het volgende:

[..]

Hoeveel kostte dat jaartje en 15K rijden je?
Geen idee, niet bijgehouden, in ieder geval niks aan onderhoud, want de garage heeft hij niet gezien. Alleen benzine dus, wat ook niet veel is gezien ik gemiddeld 1:19/20 reed, en dat met flink doortrappen.
pi_84020650
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Tja, de mijne dan ook alleen maar voor een beurt Dat kun je niet meetellen.
Tuurlijk wel, of doen ze dat voor niks?
pi_84020698
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:14 schreef sig000 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, of doen ze dat voor niks?
De eerste (mits binnen 1,5 jaar) wel ja.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_84020721
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:13 schreef TheKC het volgende:

[..]

Geen idee, niet bijgehouden, in ieder geval niks aan onderhoud, want de garage heeft hij niet gezien. Alleen benzine dus, wat ook niet veel is gezien ik gemiddeld 1:19/20 reed, en dat met flink doortrappen.


Qua bijbetalen bedoel ik, of heb je duurdere auto gekocht?
pi_84020793
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:16 schreef sig000 het volgende:

[..]



Qua bijbetalen bedoel ik, of heb je duurdere auto gekocht?
Een duurdere uitvoering van de drieling ja.
pi_84020830
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:15 schreef BlackLining het volgende:

[..]

De eerste (mits binnen 1,5 jaar) wel ja.
Da's een aparte dealer dan, op de beurtjes moeten ze de kost verdienen niet op de marge van zo'n instapmodel.
pi_84022303
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:18 schreef sig000 het volgende:

[..]

Da's een aparte dealer dan, op de beurtjes moeten ze de kost verdienen niet op de marge van zo'n instapmodel.
Nee hoor, gewone Citroen dealer.

Overigens, die beurt heb ik alleen genomen "omdat het kan". Alles was in orde en al was hij niet gratis had het me dus ook niets gekost

Het enige wat die C1 me gekost heeft is benzine.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_84023350
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:45 schreef BlackLining het volgende:


Het enige wat die C1 me gekost heeft is benzine.
Twingo iets meer benzine, beetje wegenbelasting en 1x 30k beurt voor 136 Euro.
Was in aanschaf wel ruim 1500 Euro goedkoper.
pi_84023488
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef sig000 het volgende:

[..]

Twingo iets meer benzine, beetje wegenbelasting en 1x 30k beurt voor 136 Euro.
Was in aanschaf wel ruim 1500 Euro goedkoper.
Maar qua inruil levert een c1/107/aygo meer op, dus dan verdien je die 1500 euro terug. Al met al is een citybug dus een goedkopere auto, daar is die ook voor bedoelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')