Truste trustequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:17 schreef FedExpress het volgende:
oh, ik ga eens slapen trouwens. fijne avond nog en tot morgen!
het is trouwens bloedheet op mn kamer. hoop maar dat ik kan slapen
Ach, ik zeg maar altijd: op ieder potje past een deksletje. Maar dat ik zo over me eigen denk vind ik niet echt jammer ofzoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Echt bdh dat je zo over je zelf denkt is echt zonde.. Er zullen er altijd zijn die knapper, leuker, rijker of weet ik veel zijn. Op ieder potje past een dekseltjeOokal wil je dan geen dekseltje..
Trustequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:17 schreef FedExpress het volgende:
oh, ik ga eens slapen trouwens. fijne avond nog en tot morgen!
het is trouwens bloedheet op mn kamer. hoop maar dat ik kan slapen
Hoezo is dat raar?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, ik zeg maar altijd: op ieder potje past een deksletje. Maar dat ik zo over me eigen denk vind ik niet echt jammer ofzoHeel raar, maar ik geef om heel veel dingen niks om
Als je me ziet snap je me welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar?
Sommige dingen interesseren je wel, sommige niet.
En het is dan niet jammer ofzo maar waarom zo negatief over jezelf?
Airco maakt ook een kutherrie hoor! Alleen ik zet 'm op heel koud als ik ga slapen, en als het koud is zet ik 'm uit, en voordat het warm wordt lig ik al in dromenlandquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:21 schreef FedExpress het volgende:
ventilator = kut herrie.
airco... ik ben jaloers!
Heb je gewoon overal schijt aan ofwat?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je me ziet snap je me welZelfs ST kan het beamen.
En ik geef echt om bijna alles niets, best raar
Mijne is best stil, en kei oud enzo maargoed. Zal ik 'm richting je huis zetten?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:21 schreef FedExpress het volgende:
ventilator = kut herrie.
airco... ik ben jaloers!
Als het slecht op school gaat ofzo, of mensen pesten me, of er gaat iets mis, of ik ben erg ziek, of iemand maakt het uit, dat soort dingen. En als mensen complimentjes maken dan geloof ik ze nooitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je gewoon overal schijt aan ofwat?
Ow en dat vind ik eigenlijk niet raar, heb dat ook bij veel dingen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als het slecht op school gaat ofzo, of mensen pesten me, of er gaat iets mis, of ik ben erg ziek, of iemand maakt het uit, dat soort dingen. En als mensen complimentjes maken dan geloof ik ze nooitEcht nooit
Nee mensen pesten me niet hoor. Ik ben sterk genoeg om ze te slaan, en dat weten zequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Deels herkenaar
Maar ach, ondervind je daar problemen van? Want opzich is het toch niet iets slechts ofzo.. Als iemand, iemand pest doen ze dat allemaal maar om zichzelf naar boven te halen doordat ze zichzelf te min vinden en mensen maken complientjes echt niet voor jan met de korte achternaam
Ik zoek het wel hoor, het gaat wel redelijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Tsja..
Dat met school zit erin of niet ja toch.. Misschien komt dat ook naar mate je ouder word ofzo? Dat je dan wat serieuzer word ofzo kei veel volwassenen balen ervan dat ze zich niet met school hebben bezig gehouden maarja als je het niet zoektJezelf dwingen is ook zo wat he..
Ik ga maar eens slapen, truste
Juist. Truste ouwequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Ach als je het allemaal maar haalt
Tschuss
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee mensen pesten me niet hoor. Ik ben sterk genoeg om ze te slaan, en dat weten zeMaar het is goed om je druk te maken over school enzo, vooral als het niet goed gaat.
En die complimentjes... ik weet niet waarom ik ze niet geloof hoor
Ik heb een bruiloft van 2 lesbische vriendinnen van m'n jongste zus. Weet wel waar ik liever naar kijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Nee! Neverquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niks wat therapie en medicatie niet kunnen verhelpen.
Meest bizarre vond ik eraan dat ik ineens midden op de dans vloer stond te dansen als een aap en mee stond te schreeuwen met de muziekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee! NeverLijkt me echt verschrikkelijk, als je niet gelukkig kan zijn zonder pillen
![]()
...
Ik ga naar de kroegquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:20 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen!
ik ga zeker voetbal kijken puala! er komen stel vrienden/vriendinnen kijken hier. jij dan?
Wtfquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Meest bizarre vond ik eraan dat ik ineens midden op de dans vloer stond te dansen als een aap en mee stond te schreeuwen met de muziek
ik vrees ook van niet! maar wie weet. kansloos zullen we iig niet zijn!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga naar de kroegIk hoop op winst, maar vrees dat het niet gaat lukken. En jij?
Ergens hoop ik wel dat we doorgaan. Maar ik geef niks om de wedstrijd om dus ga wss niet kijken. Moet zo naar Tilburg om een formulier te halenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik vrees ook van niet! maar wie weet. kansloos zullen we iig niet zijn!
Been there, done that Maar dat is alweer ff geleden.quote:
Wacht maar tot de bouwvak, kun je je lol op.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:47 schreef Puala het volgende:het is te merken aan de telefoontjes dat het vrijdag is
![]()
Bouwvak, wanneer is die?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wacht maar tot de bouwvak, kun je je lol op.
En natuurlijk tussen kerst en oud & nieuw... heerlijke tijden om te werken
Geen idee wanneer de bouwvak precies valt dit jaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Bouwvak, wanneer is die?
Kerst, oud en nieuw. Mjah vast wel jaHopelijk heb ik dan nog een paar vrije dagen over
Ik ben niet depri ofzo, zit er ook niet aan te komen denk ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Been there, done that Maar dat is alweer ff geleden.
Ja. Ik zou haast zeggen dat je hiernaartoe mag komen maar dat klinkt dan ook zo weer wanhopig enzoquote:
Ja oke, maar die drukte is hier nu ook al te merken. Iedereen wil zijn/haar melding voor de vakantie afgerond te hebben.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Geen idee wanneer de bouwvak precies valt dit jaar.
Persoonlijk heb ik liever de 2 weken voor kerst vrij, al die afdelignen die dan met spoed nog wat moeten regelen wat voor het eind van het jaar af moet zijn enzo... meest hectische weken van het jaar
waarom heeft mijn zus geen lesbische vriendinnenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb een bruiloft van 2 lesbische vriendinnen van m'n jongste zus. Weet wel waar ik liever naar kijk
ik zou niet naar de opium gaan als ik jou was, het was vannacht zo warm als iets en het is nu minstens dubbel zo warm buiten als toen, dus daarbinnen zal het vast wel lekker zweten zijnquote:
Ik had 2 lesbische overbuurvrouwen die gingen trouwen. Was best cool. Een in een jurk en de ander in een pak. haha. En volgens mij zijn er bij files nu ook hulpdiensten aanwezig omdat mensen flauwvallen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:38 schreef kutkabouter het volgende:
volgens mij begint de bouwvak vandaag... het is in ieder geval stervensdruk aan het worden vanwege voetbal en mensen die op vakantie gaan.
je zal maar in de auto zitten nuik moest straks met de (zwarte
) auto even naar Den Bosch en de airco trok het gewoon niet, echt achterlijk, alles maximaal, de motor stond te loeien en het haalde allemaal niks uit, het bleef te warm
[..]
waarom heeft mijn zus geen lesbische vriendinnen
daar sta ik niet verbaast over neequote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had 2 lesbische overbuurvrouwen die gingen trouwen. Was best cool. Een in een jurk en de ander in een pak. haha. En volgens mij zijn er bij files nu ook hulpdiensten aanwezig omdat mensen flauwvallen.
Bouwvak:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:38 schreef kutkabouter het volgende:
volgens mij begint de bouwvak vandaag... het is in ieder geval stervensdruk aan het worden vanwege voetbal en mensen die op vakantie gaan.
..
och, ik zat er maar een maand naastquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bouwvak:
Regio Vakantiedata Week #
Noord 26-07-10 t/m 13-08-10 Week 30 t/m 32
Midden 19-07-10 t/m 06-08-10 Week 29 t/m 31
Zuid 02-08-10 t/m 20-08-10 Week 31 t/m 33
Oh ik vertelde haar gewoon dat als ze niet normaal deed ik er geen vaart achter ging zettenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:56 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja mooi he? Hoort bij het werk, was daar altijd heel kort mee.
Klant: 'zonder mij had jij geen werk!
Ik: 'en zonder mijn hulp krijg jij geen nieuwe pc hier'
Klant: *scheldkannonade*
* Ceased2Be gaat koffie halen
Kom terug en hoor 'hallo? hallo?'
Ik: O sorry was even koffie halen, zat nogal wat ruis op de lijn.
*klant hangt op*
Ok, misschien was er een reden voor dat ik maar 4 weken aan de telefoon heb gezeten bij Essent intern
Schelden accepteer ik niet. Dan geef ik aan dat ik me zo niet te woord laat staan en verbind ik ze door met een collega.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb zoveel leuke klant-telefoon verhalen... zou er een topic mee kunnen vullen inmiddels.
Snap ook niet wat die mensen denken? Als ze tegen mij gaan schelden dat ik dan extra moeite voor ze ga doen?
Directie-secretaresses die me op een lunch tracteerden daarentegen
O kut voor jequote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:16 schreef FedExpress het volgende:
goedemiddag!
Ik moet om 19 uur tennissen, dat gaat een hel worden....
Fabianoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:28 schreef kutkabouter het volgende:
van persie
brazilianen
de scheidsrechter
dat zijn brazilianen schatquote:
Ja goh daarom! Bovenstaande zijn kutkoppenquote:
ik kom zondag naar den boschquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat verschrikkelijk slecht dit zeg, ik verveel me de tering.
Ja echt he.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En ze wachten allemaal te lang pffft
quote:
ik heb dan wel een extreem brakke kutkopquote:
Ik ookquote:
of niet...quote:
Haal pilser a 50ctquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
of niet...
ik zie net dat ik nog 5 euro op m'n rekening heb
het probleem is dat je geen 5 euro kunt pinnen, dus eigenlijk heb ik niksquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haal pilser a 50ctHeb je er toch 10 i.p.v. 2
Oke dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het probleem is dat je geen 5 euro kunt pinnen, dus eigenlijk heb ik niks
ik heb niks nodig behalve een goeie wedstrijd dinsdagquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke dat is wel heel erg
Armzalige pauper
Voor het geld hoef je hem niet te batsenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke dat is wel heel erg
Armzalige pauper
ik ben dan wel weer heel groot geschapenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor het geld hoef je hem niet te batsen
Ja jouw neus is echt teringgroot.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ben dan wel weer heel groot geschapen![]()
nu ben ik echt weg
Nee ¤5 euro is ook niet de moeite natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor het geld hoef je hem niet te batsen
Ik heb meerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee ¤5 euro is ook niet de moeite natuurlijk.
Ik ook dus daar hoef ik het niet voor te doenquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:38 schreef FedExpress het volgende:
waaaaaaaaaaaaah, gewoon gewonnen van die sambaballen
Nou nondeju ik vond het anders verrekte spannendquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Voetbal op de radio gevolgd, maar volgens mij was het niet al te boeiend qua wedstrijd toch?
Bruiloft was leuk
Vond de eerste helft op de radio behoorlijk zouteloos overkomen. Plus dat eigen doelpunt van Brazilië was ook gewoon mazzelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou nondeju ik vond het anders verrekte spannendGebeurde een hoop en het had makkelijk 2-2 kunnen worden maarja niet gebeurd
quote:
HAHAHAHAHAquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:17 schreef FedExpress het volgende:
Hallooooo! Het is veul te warm.
Van ongeveer half 3 tot 4 lijkt het te gaan regenen...
jaja, zeg maar eens dat ik er geen verstand van hebquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kwart voor 3 en het regent als een malle, plus onweer
Niet te geloven ja, je kan zo weerman wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:51 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jaja, zeg maar eens dat ik er geen verstand van heb
My middle name is Pietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet te geloven ja, je kan zo weerman worden
Zou beter zijnquote:Politiek wil dinsdag WK-scherm in de binnenstad
DEN BOSCH - Alle twaalf Bossche politieke partijen willen dat burgemeester Rombouts alsnog toestaat dat er dinsdag, als Oranje de halve finale van het WK speelt, een groot scherm in de Bossche binnenstad komt.
Rombouts liet eerder weten in verband met de veiligheid niet toe te staan dat er zo'n scherm komt.
Maandag is er een commissievergadering, de partijen willen Rombouts dan oproepen alsnog toestemming te geven voor zo'n scherm. Fractievoorzitter Ben Wagemakers van het CDA: "Natuurlijk moet de veiligheid voorop staan, maar dat moet toch geregeld kunnen worden. Het is uniek wat er nu gebeurt, in Amsterdam kan het, in Rotterdam, Eindhoven. Waarom in Den Bosch dan niet? We moeten het toch goed kunnen organiseren. Dat scherm moet er gewoon komen."
Paul van der Krabben van Bosch Belang: "Maar ik zal 'm voor die vergadering nog bellen. Anders wordt het kort dag. Als hij nu al weet dat alle partijen voor zijn, kan hij vast actie ondernemen."
Rombouts wil voor maandag niet reageren om de wens vanuit de gemeenteraad.
haha, ik doe alleen korte termijn voorspellingenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar Piet zit er ook best vaak naast.
Als de hemel zo donker is dat er wel wat regen valt te verwachten?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha, ik doe alleen korte termijn voorspellingen
neequote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als de hemel zo donker is dat er wel wat regen valt te verwachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vond het al zo goed gegokt
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Nu niet meer natuurlijkquote:
quote:
haha, helaasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu niet meer natuurlijk
Maar het zou kunnen dat het toeval was..
jaa, morgenmiddag. en dan maandagavond weerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohh oke, moet je ook nog tennissen dit weekend?
Ohjee, overheen gelezen.quote:
Ahh lief!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn neefje komt vanavond bij mij slapen.Alleen jammer dat ie morgenvroeg weer zo vroeg weg moet omdat ik naar de Parade moet.
2 keer in 2 dagenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jaa, morgenmiddag. en dan maandagavond weer
Hij is 3, lijkt me niet echt handig.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh lief!
Kan je 'm niet meenemen naar de parade?
Als het morgen niet te warm is kom ik voor de middag wel even hallo zeggen
dankjee! morgen is toch kansloos verhaal, maar goedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
2 keer in 2 dagen![]()
Succes morgen
En foto's van jullie samen he! je kent het gezegde hier: pics, or it didn't happenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij is 3, lijkt me niet echt handig.![]()
Oke.
Misschien moet je hem intimiderenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dankjee! morgen is toch kansloos verhaal, maar goed![]()
[..]
En foto's van jullie samen he! je kent het gezegde hier: pics, or it didn't happen
t is een dubbel. maar wel 2 niveuas beter dan ik gewend ben. gaat iets te hard en te snel voor mijquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien moet je hem intimiderenDat tie zo bang word dat hij niet meer durft
Nee maar denk je dat je maandag wel een kans maakt?
dat is inderdaad veel jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Ahh zo, nou je kan het toch proberen misschien heeft tie wel een slechte dag![]()
2 niveaus scheelt wel veel toch![]()
quote:
Ja.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik dacht nog even te komen kijken hoe het hier ging, maar als het over kinderen gaat ben ik weer weg!
Truste!
Hahaha dat is ook saaiquote:Op zondag 4 juli 2010 00:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik dacht nog even te komen kijken hoe het hier ging, maar als het over kinderen gaat ben ik weer weg!
Truste!
Als ze het geen kutjong worden welquote:
ja preciesquote:Op zondag 4 juli 2010 00:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als ze het geen kutjong worden wel
Helaas weet je dat niet van te voren
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gaat je biologische klok nog niet tikken?
Nou het scheelt maar 20 jaar ofnietquote:Op zondag 4 juli 2010 00:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja kom op, je doet net of ik al 40 ben joh![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou het scheelt maar 20 jaar ofniet
Iets van dichterbij de 40 dan 0
ja, zoietsquote:Op zondag 4 juli 2010 00:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Ach soms daalt het en soms stijgt het.. Net als het weer/temperatuur ofzo
Truste Fed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker war
Edit: Daaaaaag klinkt hardop een beetje verwijfd ..Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, zoietsAlleen zitten we hier meer aan de ijslandse temperaturen dan
![]()
Nou daaaaagVroeger, toen waren ST en ik de opperspammers van dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gister een kei leuk meisje leren kennen, en nu ben ik vergeten hoe ze heetIk drink nooit meer bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vroeger, toen waren ST en ik de opperspammers van dit topic![]()
Ik heb gister een kei leuk meisje leren kennen, en nu ben ik vergeten hoe ze heetIk drink nooit meer bier
hoax! jij komt nooit buiten de deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Ik had 2 examenfeesten dus ik moest wel. En toen ontmoette ik tegen mijn wil in dat meisje. En toen was ik verkochtquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had 2 examenfeesten dus ik moest wel. En toen ontmoette ik tegen mijn wil in dat meisje. En toen was ik verkocht
Er was in dit geval niks om kapot te maken. Meer een geval waarin ik alleen maar kan balenquote:Op zondag 4 juli 2010 11:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is
ach gerum! vragen aan diegene waar het feestje van was hoe ze heetquote:Op zondag 4 juli 2010 11:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er was in dit geval niks om kapot te maken. Meer een geval waarin ik alleen maar kan balen
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vroeger, toen waren ST en ik de opperspammers van dit topic![]()
dat is wel zuur manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga ook niet meer naar DB, ik heb niet het gevoel dat ik alweer auto mag rijden nu
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Ik heb het al achterhaaldquote:Op zondag 4 juli 2010 12:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ach gerum! vragen aan diegene waar het feestje van was hoe ze heet
Ik heb het gevoel dat ik niet eens mag fietsenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat is wel zuur man![]()
ik ga ook niet meer naar DB, ik heb niet het gevoel dat ik alweer auto mag rijden nu
whaha, dat is klote (beide dingenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb het al achterhaaldAlleen ze was leuk door het bier
En toch denk ik de hele tijd aan haar, hoe sneu
![]()
[..]
Ik heb het gevoel dat ik niet eens mag fietsen
quote:Organisatie Trix in the Mix: 'Bezoekersaantal dramatisch'
zondag 04 juli 2010 | 12:38 | Laatst bijgewerkt op: zondag 04 juli 2010 | 12:53
DEN BOSCH - Het dancefeest Trix in the Mix, zaterdag op de Parade, heeft 2500 bezoekers getrokken.
Eerdere edities waren dat er veel meer. Bezoekers moesten voor het eerst betalen: 10 euro. Eerdere edities waren gratis.
De organisatie zoekt daarnaast naar andere verklaringen. Jørn Brands: "Misschien ligt het aan de wedstrijd van vrijdag, dat de mensen goed zijn gaan stappen. Misschien houden mensen er rekening mee dat ze dinsdag weer moeten voetballen. Ze moeten keuzes maken. Of misschien lag het aan de regenbui in de middag. We gokken het daar maar op."
In het Brabants Dagblad van maandag een reportage over Trix in the mix.
oftewel, volgende keer kost het weer geldquote:Of misschien lag het aan de regenbui in de middag. We gokken het daar maar op."
nee, ze hebben bier, dus het kan alvast niet 100% zijn.quote:
Jawel, anders was het 110% kansloos.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, ze hebben bier, dus het kan alvast niet 100% zijn.
Ja, die 10%.quote:
bier kan op een kutavond wel meer dan 10% goed makenquote:
Soms wel 100 procentquote:Op zondag 4 juli 2010 18:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
bier kan op een kutavond wel meer dan 10% goed maken
Eens. Maar dan moet je wel heel veel bier drinken, zodat je niks meer merktquote:
dan schuif je het probleem alleen maar door, dan heb je de dag daarna een kutdagquote:Op zondag 4 juli 2010 18:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Maar dan moet je wel heel veel bier drinken, zodat je niks meer merkt
Aber nein. Had gister om kwart voor 9 examenfeest van Jori, keihard zitten zuipen. En daarna nog naar Casper gegaan, ook hard zitten zuipen. Half 6 in bed, half 11 eruit. Geen katerquote:Op zondag 4 juli 2010 18:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan schuif je het probleem alleen maar door, dan heb je de dag daarna een kutdag
Ik drink alleen uit de beker van de liefde.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Je moet dan sochtends ook gewoon weer verder zuipenNon stop ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik drink alleen uit de beker van de liefde.de juiste reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
your spoiler has it.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
leeft die gast ook nog?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aber nein. Had gister om kwart voor 9 examenfeest van Jori, keihard zitten zuipen. En daarna nog naar Casper gegaan, ook hard zitten zuipen. Half 6 in bed, half 11 eruit. Geen kater
hoiquote:
Jaquote:
quote:
Van wie heb je feest?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hoi![]()
ik heb dalijk examenfeest maar echt geen zinik ben nog slap van gisteren
mijke, maar behalve zijzelf komen er alleen kerels onderhandquote:
Uhm, Mijke v. D?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mijke, maar behalve zijzelf komen er alleen kerels onderhand
O ken ik niet. Ach, kan je wel straks een lekkere vent mee naar huis nemenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mijke, maar behalve zijzelf komen er alleen kerels onderhand
Ja, op z'n hyves te zien wel. Heb haar weleens gezien maar heeft niet veel indruk gemaaktquote:
die tennist bij mijquote:Op zondag 4 juli 2010 19:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, op z'n hyves te zien wel. Heb haar weleens gezien maar heeft niet veel indruk gemaakt
jaquote:
Ogerm arme jijquote:
Hoezo?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja
vergane gloriehaar figuur dan he
hoezo dat dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:12 schreef kutkabouter het volgende:
fed, spreek jij haar veel? want dan moet ik enigszins op mijn woorden letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier iig!~Si vis amari, ama~
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hoezo dat dan?
Nee, spreek haar niet vaak.
En ik weet hoe nu hoe jij heet. lang leve hyves
Weet je hoe ik heet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier iig!Niet dat het me wat uitmaakt...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
nee, heb het over KKquote:Op zondag 4 juli 2010 21:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet je hoe ik heet?Niet dat het me wat uitmaakt...
och, toen had ik al wel zo'n vermoeden hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 21:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee, heb het over KK![]()
En jou weet ik ook wel volgens mij. toen KK net kwam kijken ging hij raden toch
Ja, klopt. ST weet het ook. Het is verder ook niet zo bijzonder hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee, heb het over KK![]()
En jou weet ik ook wel volgens mij. toen KK net kwam kijken ging hij raden toch
Mijn foto's kijkenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb jullie hyves ook zo gevonden, hoezo anonimiteit
quote:
ja het is toch zo, het enige wat je daar vind zijn een paar stomdronken foto'squote:
en waarom bij mij niet?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij jou twijfel ik nog of je het bent
Omdat bij jouw woonplaats weinig mensen eruit komenquote:
owjaquote:Op zondag 4 juli 2010 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat bij jouw woonplaats weinig mensen eruit komen
PM de link es, dan zeg ik wel of ik 't ben of niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij jou twijfel ik nog of je het bent
Ze heeft geen hyves, schaamlipquote:Op zondag 4 juli 2010 21:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
owjanou moet je me wel aanmelden he
jawel, want anders kan ze mijn profiel niet eens zienquote:
Wel jouw naam en woonplaats.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jawel, want anders kan ze mijn profiel niet eens zien
daar heeft ze heel veel aan inderdaadquote:
Je wil niet weten wat ze ermee doetquote:Op zondag 4 juli 2010 21:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
daar heeft ze heel veel aan inderdaad![]()
terrasje pakken met z'n allen?![]()
Laatmaar in zn hyvesnaam staat iets met ''93''quote:Op zondag 4 juli 2010 21:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
PM de link es, dan zeg ik wel of ik 't ben of niet.
Omg, ik ben al 28quote:Op zondag 4 juli 2010 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Laatmaar in zn hyvesnaam staat iets met ''93''
En aangezien jij ouder bent
Nee.quote:
Neequote:
Je weet hoe ik eruit zie, heb die foto hier ooit neergezet, toen iedereen dat deed.quote:
Owja dat herinner ik me nogquote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet hoe ik eruit zie, heb die foto hier ooit neergezet, toen iedereen dat deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owja dat herinner ik me nogIk weet ook niet meer hoe jij eruit ziet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet via PMquote:Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef FedExpress het volgende:
neee ik ga die link hier niet plaatsen BB
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
welk topic?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet hoe ik eruit zie, heb die foto hier ooit neergezet, toen iedereen dat deed.
Foto's zijn weer weg.quote:
Eis een pic van BB. Da's veel leuker om naar te kijkenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:47 schreef FedExpress het volgende:
nee, ook niet via PM![]()
Indd bdh, dat weten we niet echt meer. ik eis een nieuwe pic
Wat is tie weer braafquote:Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef FedExpress het volgende:
neee ik ga die link hier niet plaatsen BB
Nou op het moment nietquote:Op zondag 4 juli 2010 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eis een pic van BB. Da's veel leuker om naar te kijken
En heeft het bier dr knapper gemaakt dan ze werkelijk is?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:49 schreef bijdehand het volgende:
Ik weet trouwens nu hoe dat meisje van dat feest heet, en nu heb ik 'r op hyves
quote:
voor zo ver ik kan zien heeft ze een vlot en pittig kapselquote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En heeft het bier dr knapper gemaakt dan ze werkelijk is?
Hoezo op het moment niet. IK WIL BEWIJS!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou op het moment niet![]()
[..]
En heeft het bier dr knapper gemaakt dan ze werkelijk is?
Nee ze heeft toch over haar schouderquote:Op zondag 4 juli 2010 21:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
voor zo ver ik kan zien heeft ze een vlot en pittig kapsel![]()
dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 4 juli 2010 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eis een pic van BB. Da's veel leuker om naar te kijken
volgens mij heeft ze een justin bieber kapsel hoorquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo op het moment niet. IK WIL BEWIJS!
En ik zag die foto, vond haar niet zo heel knap maar tering ik wil weer bij haar zijn![]()
ik heb een mat(je, heel klein), omdat ik vakantie heb ben ik een beetje verpauperdquote:Op zondag 4 juli 2010 21:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie hebben geen kort en pittig kapsel?
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb een mat(je, heel klein), omdat ik vakantie heb ben ik een beetje verpauperdik moet echt eens naar de kapper
Hoe weet jij dat nouquote:Op zondag 4 juli 2010 21:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze een justin bieber kapsel hoor
En het is toch echt tot over haar schouder hoor.quote:
En dan zeg jij iets over andermans kapselsquote:Op zondag 4 juli 2010 22:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb een mat(je, heel klein), omdat ik vakantie heb ben ik een beetje verpauperdik moet echt eens naar de kapper
whut. zij is niet diegene die de laatste krabbel stuurde?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou![]()
[..]
En het is toch echt tot over haar schouder hoor.
[..]
En dan zeg jij iets over andermans kapselsIk heb gewoon kort haar
O jawel. Hm... het is een oudere foto volgens mij. Ik weet niet wat het is maar ik vind haar echt heel leukquote:Op zondag 4 juli 2010 22:05 schreef FedExpress het volgende:
[..]
whut. zij is niet diegene die de laatste krabbel stuurde?
haha, dat zal dan wel inderdaadquote:Op zondag 4 juli 2010 22:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O jawel. Hm... het is een oudere foto volgens mij. Ik weet niet wat het is maar ik vind haar echt heel leuk
Houdoe junge!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:10 schreef kutkabouter het volgende:
hmm oke zal wel dan, later jongens (en BB)
ik ga MIB kijken
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:10 schreef kutkabouter het volgende:
ik ga MIB kijken
Haha. Ik val altijd op de meisjes waar normaal niemand op valt, echt vaagquote:Op zondag 4 juli 2010 22:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha, dat zal dan wel inderdaad![]()
Ach, wat wij ervan vinden is niet belangrijk heen wij weten niet hoe ze er nu uitziet, dus kunnen ook niet beoordelen
daaag. veel plezierquote:Op zondag 4 juli 2010 22:10 schreef kutkabouter het volgende:
ik ga MIB kijken
oh, ja, danquote:Op zondag 4 juli 2010 22:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Veel plezier.
Haar foto komt btw uit november 2008
inderdaad handig jaquote:Op zondag 4 juli 2010 22:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Ik val altijd op de meisjes waar normaal niemand op valt, echt vaagEn handig
quote:
Jullie doet niet liefquote:
PM haar hyves eerstquote:Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jullie doet niet liefBB bewijs eens dat jij leuker bent dan
Nee doe eerst foto van jezelf via de PMquote:
En dan ECHT haar en jouw hyves link?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee doe eerst foto van jezelf via de PM
niet zo egoistischquote:Op zondag 4 juli 2010 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee doe eerst foto van jezelf via de PM
stuur mij die foto en ik geef je zijn hyves, haar hyves en mijn hyvesquote:Op zondag 4 juli 2010 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan ECHT haar en jouw hyves link?
Jupquote:Op zondag 4 juli 2010 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan ECHT haar en jouw hyves link?
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
stuur mij die foto en ik geef je zijn hyves, haar hyves en mijn hyves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |