hoezo dat dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:12 schreef kutkabouter het volgende:
fed, spreek jij haar veel? want dan moet ik enigszins op mijn woorden letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier iig!~Si vis amari, ama~
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hoezo dat dan?
Nee, spreek haar niet vaak.
En ik weet hoe nu hoe jij heet. lang leve hyves
Weet je hoe ik heet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier iig!Niet dat het me wat uitmaakt...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
nee, heb het over KKquote:Op zondag 4 juli 2010 21:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet je hoe ik heet?Niet dat het me wat uitmaakt...
och, toen had ik al wel zo'n vermoeden hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 21:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee, heb het over KK![]()
En jou weet ik ook wel volgens mij. toen KK net kwam kijken ging hij raden toch
Ja, klopt. ST weet het ook. Het is verder ook niet zo bijzonder hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee, heb het over KK![]()
En jou weet ik ook wel volgens mij. toen KK net kwam kijken ging hij raden toch
Mijn foto's kijkenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb jullie hyves ook zo gevonden, hoezo anonimiteit
quote:
ja het is toch zo, het enige wat je daar vind zijn een paar stomdronken foto'squote:
en waarom bij mij niet?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij jou twijfel ik nog of je het bent
Omdat bij jouw woonplaats weinig mensen eruit komenquote:
owjaquote:Op zondag 4 juli 2010 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat bij jouw woonplaats weinig mensen eruit komen
PM de link es, dan zeg ik wel of ik 't ben of niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij jou twijfel ik nog of je het bent
Ze heeft geen hyves, schaamlipquote:Op zondag 4 juli 2010 21:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
owjanou moet je me wel aanmelden he
jawel, want anders kan ze mijn profiel niet eens zienquote:
Wel jouw naam en woonplaats.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jawel, want anders kan ze mijn profiel niet eens zien
daar heeft ze heel veel aan inderdaadquote:
Je wil niet weten wat ze ermee doetquote:Op zondag 4 juli 2010 21:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
daar heeft ze heel veel aan inderdaad![]()
terrasje pakken met z'n allen?![]()
Laatmaar in zn hyvesnaam staat iets met ''93''quote:Op zondag 4 juli 2010 21:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
PM de link es, dan zeg ik wel of ik 't ben of niet.
Omg, ik ben al 28quote:Op zondag 4 juli 2010 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Laatmaar in zn hyvesnaam staat iets met ''93''
En aangezien jij ouder bent
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |