Jawel, anders was het 110% kansloos.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, ze hebben bier, dus het kan alvast niet 100% zijn.
Ja, die 10%.quote:
bier kan op een kutavond wel meer dan 10% goed makenquote:
Soms wel 100 procentquote:Op zondag 4 juli 2010 18:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
bier kan op een kutavond wel meer dan 10% goed maken
Eens. Maar dan moet je wel heel veel bier drinken, zodat je niks meer merktquote:
dan schuif je het probleem alleen maar door, dan heb je de dag daarna een kutdagquote:Op zondag 4 juli 2010 18:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Maar dan moet je wel heel veel bier drinken, zodat je niks meer merkt
Aber nein. Had gister om kwart voor 9 examenfeest van Jori, keihard zitten zuipen. En daarna nog naar Casper gegaan, ook hard zitten zuipen. Half 6 in bed, half 11 eruit. Geen katerquote:Op zondag 4 juli 2010 18:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan schuif je het probleem alleen maar door, dan heb je de dag daarna een kutdag
Ik drink alleen uit de beker van de liefde.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Je moet dan sochtends ook gewoon weer verder zuipenNon stop ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik drink alleen uit de beker van de liefde.de juiste reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
your spoiler has it.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
leeft die gast ook nog?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aber nein. Had gister om kwart voor 9 examenfeest van Jori, keihard zitten zuipen. En daarna nog naar Casper gegaan, ook hard zitten zuipen. Half 6 in bed, half 11 eruit. Geen kater
hoiquote:
Jaquote:
quote:
Van wie heb je feest?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hoi![]()
ik heb dalijk examenfeest maar echt geen zinik ben nog slap van gisteren
mijke, maar behalve zijzelf komen er alleen kerels onderhandquote:
Uhm, Mijke v. D?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mijke, maar behalve zijzelf komen er alleen kerels onderhand
O ken ik niet. Ach, kan je wel straks een lekkere vent mee naar huis nemenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mijke, maar behalve zijzelf komen er alleen kerels onderhand
Ja, op z'n hyves te zien wel. Heb haar weleens gezien maar heeft niet veel indruk gemaaktquote:
die tennist bij mijquote:Op zondag 4 juli 2010 19:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, op z'n hyves te zien wel. Heb haar weleens gezien maar heeft niet veel indruk gemaakt
jaquote:
Ogerm arme jijquote:
Hoezo?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja
vergane gloriehaar figuur dan he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |