Neequote:
Je weet hoe ik eruit zie, heb die foto hier ooit neergezet, toen iedereen dat deed.quote:
Owja dat herinner ik me nogquote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet hoe ik eruit zie, heb die foto hier ooit neergezet, toen iedereen dat deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owja dat herinner ik me nogIk weet ook niet meer hoe jij eruit ziet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet via PMquote:Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef FedExpress het volgende:
neee ik ga die link hier niet plaatsen BB
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
welk topic?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet hoe ik eruit zie, heb die foto hier ooit neergezet, toen iedereen dat deed.
Foto's zijn weer weg.quote:
Eis een pic van BB. Da's veel leuker om naar te kijkenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:47 schreef FedExpress het volgende:
nee, ook niet via PM![]()
Indd bdh, dat weten we niet echt meer. ik eis een nieuwe pic
Wat is tie weer braafquote:Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef FedExpress het volgende:
neee ik ga die link hier niet plaatsen BB
Nou op het moment nietquote:Op zondag 4 juli 2010 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eis een pic van BB. Da's veel leuker om naar te kijken
En heeft het bier dr knapper gemaakt dan ze werkelijk is?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:49 schreef bijdehand het volgende:
Ik weet trouwens nu hoe dat meisje van dat feest heet, en nu heb ik 'r op hyves
quote:
voor zo ver ik kan zien heeft ze een vlot en pittig kapselquote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En heeft het bier dr knapper gemaakt dan ze werkelijk is?
Hoezo op het moment niet. IK WIL BEWIJS!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou op het moment niet![]()
[..]
En heeft het bier dr knapper gemaakt dan ze werkelijk is?
Nee ze heeft toch over haar schouderquote:Op zondag 4 juli 2010 21:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
voor zo ver ik kan zien heeft ze een vlot en pittig kapsel![]()
dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 4 juli 2010 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eis een pic van BB. Da's veel leuker om naar te kijken
volgens mij heeft ze een justin bieber kapsel hoorquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo op het moment niet. IK WIL BEWIJS!
En ik zag die foto, vond haar niet zo heel knap maar tering ik wil weer bij haar zijn![]()
ik heb een mat(je, heel klein), omdat ik vakantie heb ben ik een beetje verpauperdquote:Op zondag 4 juli 2010 21:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie hebben geen kort en pittig kapsel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |