haha, ik doe alleen korte termijn voorspellingenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar Piet zit er ook best vaak naast.
Als de hemel zo donker is dat er wel wat regen valt te verwachten?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha, ik doe alleen korte termijn voorspellingen
neequote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als de hemel zo donker is dat er wel wat regen valt te verwachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vond het al zo goed gegokt
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Nu niet meer natuurlijkquote:
quote:
haha, helaasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu niet meer natuurlijk
Maar het zou kunnen dat het toeval was..
jaa, morgenmiddag. en dan maandagavond weerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohh oke, moet je ook nog tennissen dit weekend?
Ohjee, overheen gelezen.quote:
Ahh lief!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn neefje komt vanavond bij mij slapen.Alleen jammer dat ie morgenvroeg weer zo vroeg weg moet omdat ik naar de Parade moet.
2 keer in 2 dagenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jaa, morgenmiddag. en dan maandagavond weer
Hij is 3, lijkt me niet echt handig.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh lief!
Kan je 'm niet meenemen naar de parade?
Als het morgen niet te warm is kom ik voor de middag wel even hallo zeggen
dankjee! morgen is toch kansloos verhaal, maar goedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
2 keer in 2 dagen![]()
Succes morgen
En foto's van jullie samen he! je kent het gezegde hier: pics, or it didn't happenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij is 3, lijkt me niet echt handig.![]()
Oke.
Misschien moet je hem intimiderenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dankjee! morgen is toch kansloos verhaal, maar goed![]()
[..]
En foto's van jullie samen he! je kent het gezegde hier: pics, or it didn't happen
t is een dubbel. maar wel 2 niveuas beter dan ik gewend ben. gaat iets te hard en te snel voor mijquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien moet je hem intimiderenDat tie zo bang word dat hij niet meer durft
Nee maar denk je dat je maandag wel een kans maakt?
dat is inderdaad veel jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Ahh zo, nou je kan het toch proberen misschien heeft tie wel een slechte dag![]()
2 niveaus scheelt wel veel toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |