Voor het geld hoef je hem niet te batsenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke dat is wel heel erg
Armzalige pauper
ik ben dan wel weer heel groot geschapenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor het geld hoef je hem niet te batsen
Ja jouw neus is echt teringgroot.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ben dan wel weer heel groot geschapen![]()
nu ben ik echt weg
Nee ¤5 euro is ook niet de moeite natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor het geld hoef je hem niet te batsen
Ik heb meerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee ¤5 euro is ook niet de moeite natuurlijk.
Ik ook dus daar hoef ik het niet voor te doenquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:38 schreef FedExpress het volgende:
waaaaaaaaaaaaah, gewoon gewonnen van die sambaballen
Nou nondeju ik vond het anders verrekte spannendquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Voetbal op de radio gevolgd, maar volgens mij was het niet al te boeiend qua wedstrijd toch?
Bruiloft was leuk
Vond de eerste helft op de radio behoorlijk zouteloos overkomen. Plus dat eigen doelpunt van Brazilië was ook gewoon mazzelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou nondeju ik vond het anders verrekte spannendGebeurde een hoop en het had makkelijk 2-2 kunnen worden maarja niet gebeurd
quote:
HAHAHAHAHAquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:17 schreef FedExpress het volgende:
Hallooooo! Het is veul te warm.
Van ongeveer half 3 tot 4 lijkt het te gaan regenen...
jaja, zeg maar eens dat ik er geen verstand van hebquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kwart voor 3 en het regent als een malle, plus onweer
Niet te geloven ja, je kan zo weerman wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:51 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jaja, zeg maar eens dat ik er geen verstand van heb
My middle name is Pietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet te geloven ja, je kan zo weerman worden
Zou beter zijnquote:Politiek wil dinsdag WK-scherm in de binnenstad
DEN BOSCH - Alle twaalf Bossche politieke partijen willen dat burgemeester Rombouts alsnog toestaat dat er dinsdag, als Oranje de halve finale van het WK speelt, een groot scherm in de Bossche binnenstad komt.
Rombouts liet eerder weten in verband met de veiligheid niet toe te staan dat er zo'n scherm komt.
Maandag is er een commissievergadering, de partijen willen Rombouts dan oproepen alsnog toestemming te geven voor zo'n scherm. Fractievoorzitter Ben Wagemakers van het CDA: "Natuurlijk moet de veiligheid voorop staan, maar dat moet toch geregeld kunnen worden. Het is uniek wat er nu gebeurt, in Amsterdam kan het, in Rotterdam, Eindhoven. Waarom in Den Bosch dan niet? We moeten het toch goed kunnen organiseren. Dat scherm moet er gewoon komen."
Paul van der Krabben van Bosch Belang: "Maar ik zal 'm voor die vergadering nog bellen. Anders wordt het kort dag. Als hij nu al weet dat alle partijen voor zijn, kan hij vast actie ondernemen."
Rombouts wil voor maandag niet reageren om de wens vanuit de gemeenteraad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |