waarom heeft mijn zus geen lesbische vriendinnenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb een bruiloft van 2 lesbische vriendinnen van m'n jongste zus. Weet wel waar ik liever naar kijk
ik zou niet naar de opium gaan als ik jou was, het was vannacht zo warm als iets en het is nu minstens dubbel zo warm buiten als toen, dus daarbinnen zal het vast wel lekker zweten zijnquote:
Ik had 2 lesbische overbuurvrouwen die gingen trouwen. Was best cool. Een in een jurk en de ander in een pak. haha. En volgens mij zijn er bij files nu ook hulpdiensten aanwezig omdat mensen flauwvallen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:38 schreef kutkabouter het volgende:
volgens mij begint de bouwvak vandaag... het is in ieder geval stervensdruk aan het worden vanwege voetbal en mensen die op vakantie gaan.
je zal maar in de auto zitten nuik moest straks met de (zwarte
) auto even naar Den Bosch en de airco trok het gewoon niet, echt achterlijk, alles maximaal, de motor stond te loeien en het haalde allemaal niks uit, het bleef te warm
[..]
waarom heeft mijn zus geen lesbische vriendinnen
daar sta ik niet verbaast over neequote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had 2 lesbische overbuurvrouwen die gingen trouwen. Was best cool. Een in een jurk en de ander in een pak. haha. En volgens mij zijn er bij files nu ook hulpdiensten aanwezig omdat mensen flauwvallen.
Bouwvak:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:38 schreef kutkabouter het volgende:
volgens mij begint de bouwvak vandaag... het is in ieder geval stervensdruk aan het worden vanwege voetbal en mensen die op vakantie gaan.
..
och, ik zat er maar een maand naastquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bouwvak:
Regio Vakantiedata Week #
Noord 26-07-10 t/m 13-08-10 Week 30 t/m 32
Midden 19-07-10 t/m 06-08-10 Week 29 t/m 31
Zuid 02-08-10 t/m 20-08-10 Week 31 t/m 33
Oh ik vertelde haar gewoon dat als ze niet normaal deed ik er geen vaart achter ging zettenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:56 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja mooi he? Hoort bij het werk, was daar altijd heel kort mee.
Klant: 'zonder mij had jij geen werk!
Ik: 'en zonder mijn hulp krijg jij geen nieuwe pc hier'
Klant: *scheldkannonade*
* Ceased2Be gaat koffie halen
Kom terug en hoor 'hallo? hallo?'
Ik: O sorry was even koffie halen, zat nogal wat ruis op de lijn.
*klant hangt op*
Ok, misschien was er een reden voor dat ik maar 4 weken aan de telefoon heb gezeten bij Essent intern
Schelden accepteer ik niet. Dan geef ik aan dat ik me zo niet te woord laat staan en verbind ik ze door met een collega.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb zoveel leuke klant-telefoon verhalen... zou er een topic mee kunnen vullen inmiddels.
Snap ook niet wat die mensen denken? Als ze tegen mij gaan schelden dat ik dan extra moeite voor ze ga doen?
Directie-secretaresses die me op een lunch tracteerden daarentegen
O kut voor jequote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:16 schreef FedExpress het volgende:
goedemiddag!
Ik moet om 19 uur tennissen, dat gaat een hel worden....
Fabianoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:28 schreef kutkabouter het volgende:
van persie
brazilianen
de scheidsrechter
dat zijn brazilianen schatquote:
Ja goh daarom! Bovenstaande zijn kutkoppenquote:
ik kom zondag naar den boschquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat verschrikkelijk slecht dit zeg, ik verveel me de tering.
Ja echt he.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En ze wachten allemaal te lang pffft
quote:
ik heb dan wel een extreem brakke kutkopquote:
Ik ookquote:
of niet...quote:
Haal pilser a 50ctquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
of niet...
ik zie net dat ik nog 5 euro op m'n rekening heb
het probleem is dat je geen 5 euro kunt pinnen, dus eigenlijk heb ik niksquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haal pilser a 50ctHeb je er toch 10 i.p.v. 2
Oke dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het probleem is dat je geen 5 euro kunt pinnen, dus eigenlijk heb ik niks
ik heb niks nodig behalve een goeie wedstrijd dinsdagquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke dat is wel heel erg
Armzalige pauper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |