Truste trustequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:17 schreef FedExpress het volgende:
oh, ik ga eens slapen trouwens. fijne avond nog en tot morgen!
het is trouwens bloedheet op mn kamer. hoop maar dat ik kan slapen
Ach, ik zeg maar altijd: op ieder potje past een deksletje. Maar dat ik zo over me eigen denk vind ik niet echt jammer ofzoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Echt bdh dat je zo over je zelf denkt is echt zonde.. Er zullen er altijd zijn die knapper, leuker, rijker of weet ik veel zijn. Op ieder potje past een dekseltjeOokal wil je dan geen dekseltje..
Trustequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:17 schreef FedExpress het volgende:
oh, ik ga eens slapen trouwens. fijne avond nog en tot morgen!
het is trouwens bloedheet op mn kamer. hoop maar dat ik kan slapen
Hoezo is dat raar?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, ik zeg maar altijd: op ieder potje past een deksletje. Maar dat ik zo over me eigen denk vind ik niet echt jammer ofzoHeel raar, maar ik geef om heel veel dingen niks om
Als je me ziet snap je me welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar?
Sommige dingen interesseren je wel, sommige niet.
En het is dan niet jammer ofzo maar waarom zo negatief over jezelf?
Airco maakt ook een kutherrie hoor! Alleen ik zet 'm op heel koud als ik ga slapen, en als het koud is zet ik 'm uit, en voordat het warm wordt lig ik al in dromenlandquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:21 schreef FedExpress het volgende:
ventilator = kut herrie.
airco... ik ben jaloers!
Heb je gewoon overal schijt aan ofwat?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je me ziet snap je me welZelfs ST kan het beamen.
En ik geef echt om bijna alles niets, best raar
Mijne is best stil, en kei oud enzo maargoed. Zal ik 'm richting je huis zetten?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:21 schreef FedExpress het volgende:
ventilator = kut herrie.
airco... ik ben jaloers!
Als het slecht op school gaat ofzo, of mensen pesten me, of er gaat iets mis, of ik ben erg ziek, of iemand maakt het uit, dat soort dingen. En als mensen complimentjes maken dan geloof ik ze nooitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je gewoon overal schijt aan ofwat?
Ow en dat vind ik eigenlijk niet raar, heb dat ook bij veel dingen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als het slecht op school gaat ofzo, of mensen pesten me, of er gaat iets mis, of ik ben erg ziek, of iemand maakt het uit, dat soort dingen. En als mensen complimentjes maken dan geloof ik ze nooitEcht nooit
Nee mensen pesten me niet hoor. Ik ben sterk genoeg om ze te slaan, en dat weten zequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Deels herkenaar
Maar ach, ondervind je daar problemen van? Want opzich is het toch niet iets slechts ofzo.. Als iemand, iemand pest doen ze dat allemaal maar om zichzelf naar boven te halen doordat ze zichzelf te min vinden en mensen maken complientjes echt niet voor jan met de korte achternaam
Ik zoek het wel hoor, het gaat wel redelijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Tsja..
Dat met school zit erin of niet ja toch.. Misschien komt dat ook naar mate je ouder word ofzo? Dat je dan wat serieuzer word ofzo kei veel volwassenen balen ervan dat ze zich niet met school hebben bezig gehouden maarja als je het niet zoektJezelf dwingen is ook zo wat he..
Ik ga maar eens slapen, truste
Juist. Truste ouwequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Ach als je het allemaal maar haalt
Tschuss
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee mensen pesten me niet hoor. Ik ben sterk genoeg om ze te slaan, en dat weten zeMaar het is goed om je druk te maken over school enzo, vooral als het niet goed gaat.
En die complimentjes... ik weet niet waarom ik ze niet geloof hoor
Ik heb een bruiloft van 2 lesbische vriendinnen van m'n jongste zus. Weet wel waar ik liever naar kijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Nee! Neverquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niks wat therapie en medicatie niet kunnen verhelpen.
Meest bizarre vond ik eraan dat ik ineens midden op de dans vloer stond te dansen als een aap en mee stond te schreeuwen met de muziekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee! NeverLijkt me echt verschrikkelijk, als je niet gelukkig kan zijn zonder pillen
![]()
...
Ik ga naar de kroegquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:20 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen!
ik ga zeker voetbal kijken puala! er komen stel vrienden/vriendinnen kijken hier. jij dan?
Wtfquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Meest bizarre vond ik eraan dat ik ineens midden op de dans vloer stond te dansen als een aap en mee stond te schreeuwen met de muziek
ik vrees ook van niet! maar wie weet. kansloos zullen we iig niet zijn!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga naar de kroegIk hoop op winst, maar vrees dat het niet gaat lukken. En jij?
Ergens hoop ik wel dat we doorgaan. Maar ik geef niks om de wedstrijd om dus ga wss niet kijken. Moet zo naar Tilburg om een formulier te halenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik vrees ook van niet! maar wie weet. kansloos zullen we iig niet zijn!
Been there, done that Maar dat is alweer ff geleden.quote:
Wacht maar tot de bouwvak, kun je je lol op.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:47 schreef Puala het volgende:het is te merken aan de telefoontjes dat het vrijdag is
![]()
Bouwvak, wanneer is die?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wacht maar tot de bouwvak, kun je je lol op.
En natuurlijk tussen kerst en oud & nieuw... heerlijke tijden om te werken
Geen idee wanneer de bouwvak precies valt dit jaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Bouwvak, wanneer is die?
Kerst, oud en nieuw. Mjah vast wel jaHopelijk heb ik dan nog een paar vrije dagen over
Ik ben niet depri ofzo, zit er ook niet aan te komen denk ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Been there, done that Maar dat is alweer ff geleden.
Ja. Ik zou haast zeggen dat je hiernaartoe mag komen maar dat klinkt dan ook zo weer wanhopig enzoquote:
Ja oke, maar die drukte is hier nu ook al te merken. Iedereen wil zijn/haar melding voor de vakantie afgerond te hebben.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Geen idee wanneer de bouwvak precies valt dit jaar.
Persoonlijk heb ik liever de 2 weken voor kerst vrij, al die afdelignen die dan met spoed nog wat moeten regelen wat voor het eind van het jaar af moet zijn enzo... meest hectische weken van het jaar
waarom heeft mijn zus geen lesbische vriendinnenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb een bruiloft van 2 lesbische vriendinnen van m'n jongste zus. Weet wel waar ik liever naar kijk
ik zou niet naar de opium gaan als ik jou was, het was vannacht zo warm als iets en het is nu minstens dubbel zo warm buiten als toen, dus daarbinnen zal het vast wel lekker zweten zijnquote:
Ik had 2 lesbische overbuurvrouwen die gingen trouwen. Was best cool. Een in een jurk en de ander in een pak. haha. En volgens mij zijn er bij files nu ook hulpdiensten aanwezig omdat mensen flauwvallen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:38 schreef kutkabouter het volgende:
volgens mij begint de bouwvak vandaag... het is in ieder geval stervensdruk aan het worden vanwege voetbal en mensen die op vakantie gaan.
je zal maar in de auto zitten nuik moest straks met de (zwarte
) auto even naar Den Bosch en de airco trok het gewoon niet, echt achterlijk, alles maximaal, de motor stond te loeien en het haalde allemaal niks uit, het bleef te warm
[..]
waarom heeft mijn zus geen lesbische vriendinnen
daar sta ik niet verbaast over neequote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had 2 lesbische overbuurvrouwen die gingen trouwen. Was best cool. Een in een jurk en de ander in een pak. haha. En volgens mij zijn er bij files nu ook hulpdiensten aanwezig omdat mensen flauwvallen.
Bouwvak:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:38 schreef kutkabouter het volgende:
volgens mij begint de bouwvak vandaag... het is in ieder geval stervensdruk aan het worden vanwege voetbal en mensen die op vakantie gaan.
..
och, ik zat er maar een maand naastquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bouwvak:
Regio Vakantiedata Week #
Noord 26-07-10 t/m 13-08-10 Week 30 t/m 32
Midden 19-07-10 t/m 06-08-10 Week 29 t/m 31
Zuid 02-08-10 t/m 20-08-10 Week 31 t/m 33
Oh ik vertelde haar gewoon dat als ze niet normaal deed ik er geen vaart achter ging zettenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:56 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja mooi he? Hoort bij het werk, was daar altijd heel kort mee.
Klant: 'zonder mij had jij geen werk!
Ik: 'en zonder mijn hulp krijg jij geen nieuwe pc hier'
Klant: *scheldkannonade*
* Ceased2Be gaat koffie halen
Kom terug en hoor 'hallo? hallo?'
Ik: O sorry was even koffie halen, zat nogal wat ruis op de lijn.
*klant hangt op*
Ok, misschien was er een reden voor dat ik maar 4 weken aan de telefoon heb gezeten bij Essent intern
Schelden accepteer ik niet. Dan geef ik aan dat ik me zo niet te woord laat staan en verbind ik ze door met een collega.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb zoveel leuke klant-telefoon verhalen... zou er een topic mee kunnen vullen inmiddels.
Snap ook niet wat die mensen denken? Als ze tegen mij gaan schelden dat ik dan extra moeite voor ze ga doen?
Directie-secretaresses die me op een lunch tracteerden daarentegen
O kut voor jequote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:16 schreef FedExpress het volgende:
goedemiddag!
Ik moet om 19 uur tennissen, dat gaat een hel worden....
Fabianoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:28 schreef kutkabouter het volgende:
van persie
brazilianen
de scheidsrechter
dat zijn brazilianen schatquote:
Ja goh daarom! Bovenstaande zijn kutkoppenquote:
ik kom zondag naar den boschquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat verschrikkelijk slecht dit zeg, ik verveel me de tering.
Ja echt he.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En ze wachten allemaal te lang pffft
quote:
ik heb dan wel een extreem brakke kutkopquote:
Ik ookquote:
of niet...quote:
Haal pilser a 50ctquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
of niet...
ik zie net dat ik nog 5 euro op m'n rekening heb
het probleem is dat je geen 5 euro kunt pinnen, dus eigenlijk heb ik niksquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haal pilser a 50ctHeb je er toch 10 i.p.v. 2
Oke dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het probleem is dat je geen 5 euro kunt pinnen, dus eigenlijk heb ik niks
ik heb niks nodig behalve een goeie wedstrijd dinsdagquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke dat is wel heel erg
Armzalige pauper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |