quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee mensen pesten me niet hoor. Ik ben sterk genoeg om ze te slaan, en dat weten zeMaar het is goed om je druk te maken over school enzo, vooral als het niet goed gaat.
En die complimentjes... ik weet niet waarom ik ze niet geloof hoor
Ik heb een bruiloft van 2 lesbische vriendinnen van m'n jongste zus. Weet wel waar ik liever naar kijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Nee! Neverquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niks wat therapie en medicatie niet kunnen verhelpen.
Meest bizarre vond ik eraan dat ik ineens midden op de dans vloer stond te dansen als een aap en mee stond te schreeuwen met de muziekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee! NeverLijkt me echt verschrikkelijk, als je niet gelukkig kan zijn zonder pillen
![]()
...
Ik ga naar de kroegquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:20 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen!
ik ga zeker voetbal kijken puala! er komen stel vrienden/vriendinnen kijken hier. jij dan?
Wtfquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Meest bizarre vond ik eraan dat ik ineens midden op de dans vloer stond te dansen als een aap en mee stond te schreeuwen met de muziek
ik vrees ook van niet! maar wie weet. kansloos zullen we iig niet zijn!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga naar de kroegIk hoop op winst, maar vrees dat het niet gaat lukken. En jij?
Ergens hoop ik wel dat we doorgaan. Maar ik geef niks om de wedstrijd om dus ga wss niet kijken. Moet zo naar Tilburg om een formulier te halenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik vrees ook van niet! maar wie weet. kansloos zullen we iig niet zijn!
Been there, done that Maar dat is alweer ff geleden.quote:
Wacht maar tot de bouwvak, kun je je lol op.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:47 schreef Puala het volgende:het is te merken aan de telefoontjes dat het vrijdag is
![]()
Bouwvak, wanneer is die?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wacht maar tot de bouwvak, kun je je lol op.
En natuurlijk tussen kerst en oud & nieuw... heerlijke tijden om te werken
Geen idee wanneer de bouwvak precies valt dit jaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Bouwvak, wanneer is die?
Kerst, oud en nieuw. Mjah vast wel jaHopelijk heb ik dan nog een paar vrije dagen over
Ik ben niet depri ofzo, zit er ook niet aan te komen denk ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Been there, done that Maar dat is alweer ff geleden.
Ja. Ik zou haast zeggen dat je hiernaartoe mag komen maar dat klinkt dan ook zo weer wanhopig enzoquote:
Ja oke, maar die drukte is hier nu ook al te merken. Iedereen wil zijn/haar melding voor de vakantie afgerond te hebben.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Geen idee wanneer de bouwvak precies valt dit jaar.
Persoonlijk heb ik liever de 2 weken voor kerst vrij, al die afdelignen die dan met spoed nog wat moeten regelen wat voor het eind van het jaar af moet zijn enzo... meest hectische weken van het jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |