quote:Op zondag 4 juli 2010 22:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb een mat(je, heel klein), omdat ik vakantie heb ben ik een beetje verpauperdik moet echt eens naar de kapper
Hoe weet jij dat nouquote:Op zondag 4 juli 2010 21:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze een justin bieber kapsel hoor
En het is toch echt tot over haar schouder hoor.quote:
En dan zeg jij iets over andermans kapselsquote:Op zondag 4 juli 2010 22:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb een mat(je, heel klein), omdat ik vakantie heb ben ik een beetje verpauperdik moet echt eens naar de kapper
whut. zij is niet diegene die de laatste krabbel stuurde?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou![]()
[..]
En het is toch echt tot over haar schouder hoor.
[..]
En dan zeg jij iets over andermans kapselsIk heb gewoon kort haar
O jawel. Hm... het is een oudere foto volgens mij. Ik weet niet wat het is maar ik vind haar echt heel leukquote:Op zondag 4 juli 2010 22:05 schreef FedExpress het volgende:
[..]
whut. zij is niet diegene die de laatste krabbel stuurde?
haha, dat zal dan wel inderdaadquote:Op zondag 4 juli 2010 22:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O jawel. Hm... het is een oudere foto volgens mij. Ik weet niet wat het is maar ik vind haar echt heel leuk
Houdoe junge!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:10 schreef kutkabouter het volgende:
hmm oke zal wel dan, later jongens (en BB)
ik ga MIB kijken
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:10 schreef kutkabouter het volgende:
ik ga MIB kijken
Haha. Ik val altijd op de meisjes waar normaal niemand op valt, echt vaagquote:Op zondag 4 juli 2010 22:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha, dat zal dan wel inderdaad![]()
Ach, wat wij ervan vinden is niet belangrijk heen wij weten niet hoe ze er nu uitziet, dus kunnen ook niet beoordelen
daaag. veel plezierquote:Op zondag 4 juli 2010 22:10 schreef kutkabouter het volgende:
ik ga MIB kijken
oh, ja, danquote:Op zondag 4 juli 2010 22:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Veel plezier.
Haar foto komt btw uit november 2008
inderdaad handig jaquote:Op zondag 4 juli 2010 22:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Ik val altijd op de meisjes waar normaal niemand op valt, echt vaagEn handig
quote:
Jullie doet niet liefquote:
PM haar hyves eerstquote:Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jullie doet niet liefBB bewijs eens dat jij leuker bent dan
Nee doe eerst foto van jezelf via de PMquote:
En dan ECHT haar en jouw hyves link?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee doe eerst foto van jezelf via de PM
niet zo egoistischquote:Op zondag 4 juli 2010 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee doe eerst foto van jezelf via de PM
stuur mij die foto en ik geef je zijn hyves, haar hyves en mijn hyvesquote:Op zondag 4 juli 2010 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan ECHT haar en jouw hyves link?
Jupquote:Op zondag 4 juli 2010 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan ECHT haar en jouw hyves link?
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
stuur mij die foto en ik geef je zijn hyves, haar hyves en mijn hyves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |