abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82647179
Zo, die had ik al klaar, tee-hee.
  Donald Duck held vrijdag 11 juni 2010 @ 00:31:14 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_82647231
Zou hij nu ondertussen al nieuwe kleren hebben. In alle videobeelden is hij constant in dezelfde trui te zien. Dat kan niet prettig zijn in dat klimaat.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_82647245
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:28 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Het KAN ook heel goed. Ik vond die vader altijd een engerd
Helemaal mee eens. Ik ook. Maar het blijft allemaal speculatie natuurlijk. Misschien zelfs wel de beide zaken die nu rondom Joran spelen. Ik denk niet dat de onderste steen ooit helemaal boven komt. En dat vind ik wel tragisch voor beide familieleden, met name voor de naasten van Natalee, die het misschien wel echt nooit zullen weten wat er nu gebeurd is.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 11 juni 2010 @ 00:32:21 #5
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_82647269
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Zou hij nu ondertussen al nieuwe kleren hebben. In alle videobeelden is hij constant in dezelfde trui te zien. Dat kan niet prettig zijn in dat klimaat.
Dat dus . Wordt nog leuk in die cel. 20 jaar met dezelfde kleren rondlopen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_82647275
Zit nu documentaire te kijken van gevangenis Peru.
Het zal je dochter maar wezen die daar instinkt en op deze manier daar komt vast te zitten.
Loslaten, is het ultieme houden van.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 00:33:09 #7
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_82647297
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
Zit nu documentaire te kijken van gevangenis Peru.
Het zal je dochter maar wezen die daar instinkt en op deze manier daar komt vast te zitten.
Absurd he? Maar wat ik niet snap is hoe ze een kind kon krijgen. Docu is vanaf 2007, en ze zit vast in 2005, terwijl ze pas vier maanden dat kind heeft. En in een vrouwencel zit.
pi_82647304
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:31 schreef djenneke het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik ook. Maar het blijft allemaal speculatie natuurlijk. Misschien zelfs wel de beide zaken die nu rondom Joran spelen. Ik denk niet dat de onderste steen ooit helemaal boven komt. En dat vind ik wel tragisch voor beide familieleden, met name voor de naasten van Natalee, die het misschien wel echt nooit zullen weten wat er nu gebeurd is.
Inderdaad. De familie van Stephany heeft nog een lichaam. Ik vrees dat de familie Holloway die nooit zal krijgen.
pi_82647337
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:33 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Absurd he? Maar wat ik niet snap is hoe ze een kind kon krijgen. Docu is vanaf 2007, en ze zit vast in 2005, terwijl ze pas vier maanden dat kind heeft. En in een vrouwencel zit.
Idd. snap het ook niet. In een vrouwen gevangenis
pi_82647340
quote:

[..]

Overgeplaatst naar een mannengevangenis!
pi_82647358
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:33 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Inderdaad. De familie van Stephany heeft nog een lichaam. Ik vrees dat de familie Holloway die nooit zal krijgen.
Denk het wel...de plas die jaap noemt in zijn documentaire en weblog !
pi_82647363
Ik denk dat het een beetje een oude aflevering is...
  vrijdag 11 juni 2010 @ 00:35:49 #13
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_82647379
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:34 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Idd. snap het ook niet. In een vrouwen gevangenis
SBS6 -> Gevangen in het buitenland
pi_82647395
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:35 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Die "plas" gaan ze niet onderzoeken, heeft Aruba na de Peter R. de Vries aflevering al laten weten...
pi_82647409
quote:
shocking ! mannen bewakers
pi_82647427
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:36 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Die "plas" gaan ze niet onderzoeken, heeft Aruba na de Peter R. de Vries aflevering al laten weten...
dat was toen Joran zijn vader nog leefde.
Denk echt dat ze daar moeten zoeken...
pi_82647437
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:36 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Toch wel heel raar hoor. Eigenlijk ronduit belachelijk, natuurgebied of niet.
pi_82647463
tvp, aangezien de mobiele layout daar nog geen knop voor heeft.
pi_82647465
Ze was al 2 weken ofzo zwanger zei ze, toen ze smokkelde. Enorm dom wijf trouwens. Heel die familie zijn paupers uit rottadam. Maargoed da's offtopic.
pi_82647484
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:37 schreef djenneke het volgende:

[..]

Idd. duidelijk een plaats waar ze wel zou kunnen liggen.
Zie jaap weblog...en vertrouw hem meer als heel Peter de Vries.
pi_82647491
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:37 schreef djenneke het volgende:

[..]

Mwah, ik vind 't niet eens erg raar. Joran heeft al ZO VEEL leugens opgehangen.

Ze hebben het halve eiland overhoop gegraven, in de zee gezocht, etc. Wat denk je dat dat allemaal kost? En natuurlijk, zo zouden we niet moeten denken, maar Joran heeft gewoon te veel gelogen om ergens nog veel geld in te steken.
pi_82647589
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:39 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Mwah, ik vind 't niet eens erg raar. Joran heeft al ZO VEEL leugens opgehangen.

Ze hebben het halve eiland overhoop gegraven, in de zee gezocht, etc. Wat denk je dat dat allemaal kost? En natuurlijk, zo zouden we niet moeten denken, maar Joran heeft gewoon te veel gelogen om ergens nog veel geld in te steken.
denk dat Joran reeel waarheid heeft verteld bij Jaap Amesz.
Waar Peter geen grip op kreeg en jaap wel...en Peter nu dwepen met filmpjes van jaap
pi_82647620
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:41 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Waar Peter geen grip op kreeg en jaap wel...en Peter nu dwepen met filmpjes van jaap
Waarom denk je dat? Door die krokodilletranen?
Jaap heeft Joran betaald voor z'n verhaal. Hij wist dat hij werd gefilmd, etc. Ik weet niet, maar dat maakt het allemaal niet super plausibel. Helaas.
pi_82647671
quote:

[..]

Ik weet niet waar jij dat grenzeloze vertrouwen in Jaap vandaan haalt hoor. Maar Joran heeft Jaap eigenlijk gewoon een beetje lopen dissen. Maar goed, dat is ook maar mijn mening
pi_82647693
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:42 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Door die krokodilletranen?
Jaap heeft Joran betaald voor z'n verhaal. Hij wist dat hij werd gefilmd, etc. Ik weet niet, maar dat maakt het allemaal niet super plausibel. Helaas.
Geld wat hier ook een hoofd rol in speelt!
Joran en jaap een betere verhouding als met die Peter.
pi_82647744
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:44 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Ja, maar Joran <-> Patrick was ECHT. Hij nam zelfs cadeautjes voor Patrick mee.
pi_82647747
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:44 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij dat grenzeloze vertrouwen in Jaap vandaan haalt hoor. Maar Joran heeft Jaap eigenlijk gewoon een beetje lopen dissen. Maar goed, dat is ook maar mijn mening
Jaap is niet achterlijk, zekers niet.
Jaap heb dit gedaan met intense voor hem zelf maar wel met betrouwbare bronnen en geen speculaasjes.
pi_82647768
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:44 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Zolang er geen bewijzen zijn, kan niemand Joran iets doen. Dus hij kon ieder verhaaltje opdissen wat hij wilde. Beth Twitty heeft hem 250.000 euro geboden, toch iets meer dan Jaap, maar die kreeg ook geen juiste info. Joran had nooit maar dan ook nooit de correcte informatie gegeven, want dan was zijn geldkoe uitgemolken. Nu vielen er nog wel wat interviewtjes te doen en boekjes te schrijven... Zodra er een lijk is en bewijzen zijn, houdt dat allemaal op. Joran keek wel uit.
pi_82647791
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:46 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Jaap is niet achterlijk, zekers niet.
Jaap heb dit gedaan met intense voor hem zelf maar wel met betrouwbare bronnen en geen speculaasjes.
Betrouwbare bronnen? Zijnde meneer Van der Sloet himself?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 00:48:38 #30
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_82647796
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:44 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat blijkt wel uit het telefoongesprek daarna. Daarom snap ik niet dat de verklaring van Joran ineens niet rechtsgeldig zou zijn. Er volgen er ws nog 400 en allemaal zijn het leugens. Die jongen is gewoon ziek en enige waarheid zal nooit boven tafel komen.
pi_82647837
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:48 schreef childintime het volgende:

[..]

Dat blijkt wel uit het telefoongesprek daarna. Daarom snap ik niet dat de verklaring van Joran ineens niet rechtsgeldig zou zijn. Er volgen er ws nog 400 en allemaal zijn het leugens. Die jongen is gewoon ziek en enige waarheid zal nooit boven tafel komen.
Telefoon gesprek was duidelijk ervoor!
pi_82647870
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:48 schreef djenneke het volgende:

[..]

Betrouwbare bronnen? Zijnde meneer Van der Sloet himself?
Lees weblog van Jaap.
geloof daar meer in , dat is mijn mening ok!
pi_82647901
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:51 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Lees weblog van Jaap.
jaja, prima joh! Maar ik mag wel iets anders vinden, toch he? Pfoe, gelukkig
pi_82647911
Truste all...lees jullie morgen weer!
pi_82647931
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:53 schreef djenneke het volgende:

[..]

jaja, prima joh! Maar ik mag wel iets anders vinden, toch he? Pfoe, gelukkig
Tuurlijk...vrijheid bestaat gelukkig hier in Nederland!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 00:54:54 #36
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_82647944
quote:

[..]

Mannelijke bewakers?
Ze zijn daar enorm corrupt ook, als je genoeg geld hebt kan je zelfs een wapen kopen bij de bewaking.

En Joran zal voorlopig denk ik nog wel in die kleding rondlopen, tenzij hij kleding van het consulaat krijgt.
Gevangeniskloffie hebben ze niet, veel gevangenen hebben soms zelfs 10 jaar of langer dezelfde kleren aan (wordt tenminste verteld in diverse gevanenisdocu's)

Opzich zou het mij overigens ook niet verbazen als de vader van Joran betrokken was met het verbergen van Nathalee maar aan de andere kant is het ook wel een enorm makkelijk excuus van Joran om evenuele andere daders te beschermen, die kan hij tenslotte ook prima afpersen.
Z'n vader is dood dus die kan niet meer vervolgd worden.
Z'n moeder kan er wel tegenin gaan door te getuigen dat haar man bij haar was maar dan raakt ze haar zoon kwijt.
En als ze haar mond houdt dan weet zij wat haar zoon gedaan heeft en raakt ze haar zoon ook kwijt.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 00:58:43 #37
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_82648038
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_82648073
Zo, weer terug van de Joran-samenvatting van Peter R de Vries en die docu van dat drugsmeisje in de gevangenis... overigens raar dat aan het eind van die docu geschreven werd dat ze over is geplaatst naar een mannen gevangenis. Daar wil je als vrouw toch niet zijn???!!

Maargoed, weinig tot geen nieuwe dingen gezien in de Joran-docu. Makkelijk geld heeft die Peter effies verdiend met deze "EXCLUSIEVE" internetbeelden
  vrijdag 11 juni 2010 @ 01:02:21 #39
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_82648142
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:54 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Mannelijke bewakers?
Ze zijn daar enorm corrupt ook, als je genoeg geld hebt kan je zelfs een wapen kopen bij de bewaking.

En Joran zal voorlopig denk ik nog wel in die kleding rondlopen, tenzij hij kleding van het consulaat krijgt.
Gevangeniskloffie hebben ze niet, veel gevangenen hebben soms zelfs 10 jaar of langer dezelfde kleren aan (wordt tenminste verteld in diverse gevanenisdocu's)

Opzich zou het mij overigens ook niet verbazen als de vader van Joran betrokken was met het verbergen van Nathalee maar aan de andere kant is het ook wel een enorm makkelijk excuus van Joran om evenuele andere daders te beschermen, die kan hij tenslotte ook prima afpersen.
Z'n vader is dood dus die kan niet meer vervolgd worden.
Z'n moeder kan er wel tegenin gaan door te getuigen dat haar man bij haar was maar dan raakt ze haar zoon kwijt.
En als ze haar mond houdt dan weet zij wat haar zoon gedaan heeft en raakt ze haar zoon ook kwijt.
Weet je dat ik al heel lang het gevoel heb dat Nathalee gewoon met hem mee naar huis is gegaan en dat er iets gebeurt is waardoor hij door het lint ging en haar vermoordt heeft. En die vader hem dus geholpen heeft (zij het met of zonder vrienden) om dat lichaam te dumpen...... En dan niet in de zin van "ik help je wel", maar in de zin van "O shit, hoe gaan we dit oplossen".
pi_82648148
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:51 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Lees weblog van Jaap.
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Het is niet alsof Peter R zijn bron niet vermeldt, of dat Jaap niet herkenbaar is of wat dan ook...?
pi_82648174
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:02 schreef childintime het volgende:

[..]

Weet je dat ik al heel lang het gevoel heb dat Nathalee gewoon met hem mee naar huis is gegaan en dat er iets gebeurt is waardoor hij door het lint ging en haar vermoordt heeft. En die vader hem dus geholpen heeft (zij het met of zonder vrienden) om dat lichaam te dumpen...... En dan niet in de zin van "ik help je wel", maar in de zin van "O shit, hoe gaan we dit oplossen".
Er is via zijn telefoon vastgesteld dat hij op het strand is geweest. Hij heeft ook bij een telefooncel een belletje gedaan naar ... (kan me niet herinneren ), en dat is ook bewezen. Dit was niet lang nadat hij weg is gegaan bij die discotheek/bar.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2010 @ 01:06:25 #42
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82648218
Blijft jammer dat Pa nu aan de andere kant van het gras ligt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 11 juni 2010 @ 01:08:31 #43
45 SiGNe
pi_82648264
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:02 schreef childintime het volgende:

[..]

In zijn functie kon hij het ook absoluut niet gebruiken dat zijn zoon voor moord of doodslag veroordeeld zou worden.
En gezien de fouten die er tijdens het onderzoek zijn gemaakt kan je er bijna wel vanuit gaan dat de vader van Joran er wel iets mee te maken gehad moet hebben.
pi_82648471
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:08 schreef SiGNe het volgende:

[..]

In zijn functie kon hij het ook absoluut niet gebruiken dat zijn zoon voor moord of doodslag veroordeeld zou worden.
En gezien de fouten die er tijdens het onderzoek zijn gemaakt kan je er bijna wel vanuit gaan dat de vader van Joran er wel iets mee te maken gehad moet hebben.
In Boxtel heet ie jarenlang zijn zin gekregen , Joran heeft 't niet van de melkboer.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 01:19:12 #45
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_82648510
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:08 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Je he. Die ouders weten natuurlijk al jaren dat hun zoon een psychopaat is. Maar om dat dan te verdoezelen in de hoop dat dit geval in de doofpot terecht komt, terwijl er zoveel andere vrouwen slachtoffer kunnen worden......
pi_82648610
Ok, SBS docu was dus niks nieuws, mooi dat ik niet heb gekeken

in de tussentijd is het nieuws op internet blijkbaar wel doorgegaan
Ik las dat er nu sprake zou zijn dat het laptop koekeloeren verhaal niet waar zou zijn
Als ik het goed begrijp zou het wel om roof gaan, en is daar al een bekentenis van, en lekt dat nu pas uit
bron :
http://wireupdate.com/wir(...)d-during-confession/
On Thursday, Fox News - citing a police source - reported that Van der Sloot lied during his confession in which he said he killed Flores for what she had found on his laptop. "Eventually, after more interrogation from police, police were able to ascertain from Joran that he had planned to rob Stephanie, not that he killed her because she saw info on his computer," Fox News reported.

is dit al officieel bevestigd, wie weet daar wat meer van
lijkt een nieuwe spectaculaire wending...
  vrijdag 11 juni 2010 @ 01:25:57 #47
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_82648658
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:23 schreef Jesine het volgende:

Ik las dat er nu sprake zou zijn dat het laptop koekeloeren verhaal niet waar zou zijn
Als ik het goed begrijp zou het wel om roof gaan, en is daar al een bekentenis van, en lekt dat nu pas uit
bron :
On Thursday, Fox News - citing a police source - reported that Van der Sloot lied during his confession in which he said he killed Flores for what she had found on his laptop. "Eventually, after more interrogation from police, police were able to ascertain from Joran that he had planned to rob Stephanie, not that he killed her because she saw info on his computer," Fox News reported.

Ik zag op de beelden, vlak voordat ze zijn vingerafdrukken maakten dat er behoorlijk wat flappen geld tevoorschijn kwamen uit zijn jasje/ koffer of weet ik veel.....
pi_82648662
Zijn ze al terug naar dat hotel gegaan voor reconstructie?
pi_82648700
quote:

Dat gaat 1 van de vele bekentenissen worden.
pi_82648724
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:27 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat gaat 1 van de vele bekentenissen worden.
maar dat is dan een bekentenis in zijn nadeel, lijkt me niet slim, bovendien zou het nog eens waar kunnen zijn.....
pi_82648784
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:26 schreef Mercer het volgende:
Zijn ze al terug naar dat hotel gegaan voor reconstructie?
nee, jammer genoeg niet, er was geloof ik in eerste instantie wel gepland te gaan, maar het was overbevolkt met journalisten en was toen afgeblazen

vanmiddag zouden ze wederom een poging wagen, maar niet veel later werd het wederom afgeblazen, maar het afblazen van die 2-de poging zou mede zijn om de reden dat ze al genoeg bewijsstukken hadden die het verhaal van moord (met waarschijnlijk dus roof en geen laptop gekoekeloer als motief)
pi_82648825
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:25 schreef childintime het volgende:

[..]

Ik zag op de beelden, vlak voordat ze zijn vingerafdrukken maakten dat er behoorlijk wat flappen geld tevoorschijn kwamen uit zijn jasje/ koffer of weet ik veel.....
ja, blijkbaar hebben ze toch geld gevonden, en ik stel me ook zo voor dat de laptop inmiddels ook gecheckt is, en misschien ook blijkt dat ze helemaal niet op de laptop heeft gezeten, of wie weet, misschien hebben ze wel info waaruit blijkt dat ze al was overleden voordat hij koffie had gehaald
pi_82648866
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:19 schreef childintime het volgende:

[..]

Je he. Die ouders weten natuurlijk al jaren dat hun zoon een psychopaat is. Maar om dat dan te verdoezelen in de hoop dat dit geval in de doofpot terecht komt, terwijl er zoveel andere vrouwen slachtoffer kunnen worden......
Nou ja, in de roman Het diner van Herman Koch wordt heel goed beschreven hoe zoiets gaat. Daar gaat het om een zoon die een zwerver heeft vermoord, waarna zijn ouders alles uit de kast trekken om hem uit handen van de politie te houden. Ik kon me wel in die mensen verplaatsen

Van een vriendin hoorde ik dat in Heemstede (of zo'n soort dorp) een groepje pubers een glazen monument had vernield - ze hadden zelfgemaakt vuurwerk afgestoken en al het glas lag aan diggelen. Goed, het ging niet om een moord, maar die jongens hun wel een (jeugd)gevangenisstraf boven het hoofd, en dat is natuurlijk niet zo leuk als je een keurige gymnasiumleerling bent. Al die ouders zijn toen om het hardst met beschuldigende vingers naar de ándere jongens (en hun ouders!) gaan wijzen, want hun eigen kind had uiteraard niets gedaan Dus ja, zo gaat dat blijkbaar. Ouders gaan heel ver, als het gaat om de toekomst van hun kinderen.

De vergelijking met Joran gaat in dit laatste geval mank, omdat deze kinderen geen psychopaten waren, maar de impuls om je eigen kind te beschermen, zelfs als je daarvoor de waarheid geweld moet aandoen, is kennelijk heel sterk. Die liefde maakt blind.

Het blijft natuurlijk onbegrijpelijk dat die vader van Joran heeft geprobeerd een moord weg te poetsen, maar goed, die leugen is hem dan ook niet in de koude kleren gaan zitten
pi_82648888
om nog maar even aan wat geruchten te herinneren :
er was eerder in de berichtgeving ook aangegevn dat hij info bij zich had met vloed en eb gegevens in Peru
wie weet heeft hi die gegevens wel nog voor het koffie halen opgezocht op zijnlaptop...dan kunnen ze mogelijk weer afleiden dat ze al was overleden voor het koffie halen...en dat zou zijn verklarinh tegenspreken
pi_82648933
quote:

[..]

ik weet niet wat die moeder wist ten tijde van de vermissing van natalee
ik denk dat ze oprecht dacht of heeft gehoopt dat hij onschuldig was

ik vraag me af wat ze nu denkt....
pi_82649033
quote:

[..]

Ik heb geen kinderen maar ik vraag me toch af wat je nou precies wel en niet zou doen voor
je kind en hoever je zou gaan om ze te beschermen.

Wat zou je nou precies zou moeten doen of voelen als ouder als je dit overkomt...

http://www.telegraaf.nl/b(...)nderen__.html?p=27,1

Jongetjes misbruiken kinderen

UDEN - Twee broertjes uit Uden (8 en 9 jaar) hebben in de afgelopen periode een onbekend
aantal kinderen van een basisschool in Uden seksueel misbruikt.

Het zal je maar overkomen...
pi_82649062
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:49 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik heb geen kinderen maar ik vraag me toch af wat je nou precies wel en niet zou doen voor

Wat zou je nou precies zou moeten doen of voelen als ouder als je dit overkomt...

UDEN - Twee broertjes uit Uden (8 en 9 jaar) hebben in de afgelopen periode een onbekend

uhh dit is een klein beetje off-topic
pi_82649076
quote:

bron :

iemand nog info hierover, is het officieel bevestigd?
pi_82649080
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:51 schreef Jesine het volgende:

[..]

uhh dit is een klein beetje off-topic
ow... vindt je dat?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 01:57:42 #60
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_82649129
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:49 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou sorry, ik ben wel ouder en zou m'n kind in dit soort gevallen echt niet meer de hand boven het hoofd houden. Maar ik heb het in het verleden (dat mijn kind als kleuter zijnde "sexueel aangevallen" werd door een andere "kleuter" wel meegemaakt dat die ouder het allemaal goed praatte en de schuld uiteindelijk bij mij legde. Mijn kind moest maar eens leren voor zichzelf op te komen; met het (gestoorde)m gedrag van haar kind was niks mis......
pi_82649160
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:57 schreef childintime het volgende:

[..]

Nou sorry, ik ben wel ouder en zou me kind in dit soort gevallen echt niet meer de hand boven het hoofd houden. Maar ik heb het in het verleden (dat mijn kind als kleuter zijnde "sexueel aangevallen" werd door een andere "kleuter" wel meegemaakt dat die ouder het allemaal goed praatte en de schuld uiteindelijk bij mij legde. Mijn kind moest maar eens leren voor zichzelf op te komen; met het (gestoorde)m gedrag van haar kind was niks mis......
Dat bedoel ik....

sommige ouders zullen altijd die ''blinde vlek'' blijven houden als het om ''hun'' kind gaat en
als Joran's ouders meer wisten van Joran's gestoorde gedrag en hij dit gedrag al eerder
heeft vertoond dan zullen die dit dus waarschijnlijk ook verdoezeld of goedgepraat hebben.

dus zo off topic was mijn post nu ook weer niet
pi_82649206
Ben weer even aan het bijlezen in het vorige topic.
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:38 schreef Jesine het volgende:

[..]

ja, vind je, uit dat filmpje in dat casino, dat ze naar Joran trok?

ik vind het uit dat filmpje wel meevallen
Ja, ze komt aan en ze schudt de hand van Joran. Dan kijkt ze wat er zit aan de andere tafels en gaat hangen aan de tafel. Maar eerst zit er nog een stoel tussen Joran in en daar liep ze op te wiebelen en vervolgens schuift ze naar de andere stoel dicht tegen Joran aan.

Nogmaals ik bedoel er niets mee maar het valt me zo op. Ik weet niet hoe vrouwen in Peru zijn maar als ik zelf zoiets zou doen dan maak ik een move naar een man.
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:00 schreef Faithfulness het volgende:
Een psychopaat kan gewetenloos zijn.
Een pathologisch leugenaar kan gewetenloos liegen.
Dit is eigenlijk de enige reden waarom ik het klote vind voor Joran dat hij in een mannengevangenis moet wegkwijnen. Het is geen gezonde jongen maar wat mankeert hij nu eigenlijk precies?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:10:41 #63
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_82649252
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:01 schreef FANN het volgende:

[..]

Dat bedoel ik....

sommige ouders zullen altijd die ''blinde vlek'' blijven houden als het om ''hun'' kind gaat en
als Joran's ouders meer wisten van Joran's gestoorde gedrag en hij dit gedrag al eerder
heeft vertoond dan zullen die dit dus waarschijnlijk ook verdoezeld of goedgepraat hebben.

dus zo off topic was mijn post nu ook weer niet
Nee helemaal niet. Ik vond mijn 3 jarige in tranen omdat de bewuste 4 jarige perse wilde dat ze haar broekje uit trok. Toen ik de moeder ermee confronteerde was het mijn schuld. Ik voedde volgens haar mijn kind wereldvreemd op en moest maar eens openstaan voor hoe de maatschappij er voor stond tegenwoordig
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 02:11:41 #64
236264 crew  capricia
pi_82649261
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:10 schreef childintime het volgende:

[..]

Nee helemaal niet. Ik vond mijn 3 jarige in tranen omdat de bewuste 4 jarige perse wilde dat ze haar broekje uit trok. Toen ik de moeder ermee confronteerde was het mijn schuld. Ik voedde volgens haar mijn kind wereldvreemd op en moest maar eens openstaan voor hoe de maatschappij er voor stond tegenwoordig
Nou ja...dat is de omgekeerde maatschappij..
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_82649273
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:10 schreef childintime het volgende:

[..]

tja...
pi_82649277
quote:

[..]

De meeste mensen vinden het onzin maar ik deel deze mening wel een beetje.
Het is een goed kloppend verhaal met ook weer manco's. Maar kleinere.
Ik denk bijv. niet dat het meisje heeft lopen dansen op zo'n smalle railing.

Waarschijnlijk komen we de waarheid ook gewoon nooit te weten ook.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:23:09 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_82649352
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:38 schreef Jesine het volgende:
om nog maar even aan wat geruchten te herinneren :
er was eerder in de berichtgeving ook aangegevn dat hij info bij zich had met vloed en eb gegevens in Peru
wie weet heeft hi die gegevens wel nog voor het koffie halen opgezocht op zijnlaptop...dan kunnen ze mogelijk weer afleiden dat ze al was overleden voor het koffie halen...en dat zou zijn verklarinh tegenspreken
Ja, zeer aannemelijk:

-Oh shit, vrouwtje vermoord.
-Hé, ik heb mijn laptop bij mij!
-Effe checken wanneer het eb is.
-Dat komt goed uit, even koffie halen en dan smijt ik haar in een koffer, zeul ermee door Lima en gooi haar in zee.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_82649366
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:23 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, zeer aannemelijk:

-Dat komt goed uit, even koffie halen en dan smijt ik haar in een koffer, zeul ermee door Lima en gooi haar in zee.
!
pi_82649370
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:23 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, zeer aannemelijk:

jah... zeer aannemelijk inderdaad
pi_82649387
Het is Joran! Niets is onmogelijk!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:26:48 #71
45 SiGNe
pi_82649388
Neuh, dan had ie geen 2 kopjes meegenomen en dan had ie het lijk ook wel meegenomen toen ie het hotel verliet.
pi_82649395
Hey, hij had HEEL veel dorst.
pi_82649399
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:24 schreef FANN het volgende:

[..]

jah... zeer aannemelijk inderdaad
He Fann, .

Ik ga maffen trouwens want anders ga ik weer neuzelen over mijn idee achter jouw avatar. Fijne nacht allen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:28:14 #74
45 SiGNe
pi_82649401
Meest makkelijke verklaring is dat zij $5000,- gewonnen had in het casino en dat hij dat geld gejat heeft en toen zo snel mogelijk weg wilde in de hoop dat de Peruaanse politie niet zo snel zou zijn.
pi_82649409
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:28 schreef Stali het volgende:

[..]

He Fann, .

Ik ga maffen trouwens want anders ga ik weer neuzelen over mijn idee achter jouw avatar. Fijne nacht allen.
Truste Stali
pi_82649412
Slaap lekker
pi_82649414
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:28 schreef SiGNe het volgende:
Meest makkelijke verklaring is dat zij $5000,- gewonnen had in het casino en dat hij dat geld gejat heeft en toen zo snel mogelijk weg wilde in de hoop dat de Peruaanse politie niet zo snel zou zijn.
Het kan allemaal, ja.
Het zal voorlopig gissen blijven.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:32:04 #78
6941 APK
Factual, I think.
pi_82649436
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:28 schreef SiGNe het volgende:
Zou heel goed kunnen, maar je moet als jonge vrouw toch wel op zijn minst een beetje 'vreemd' zijn als je met 5K op zak met een vreemde mee naar een vaag hotel gaat.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:36:48 #79
45 SiGNe
pi_82649478
Ze kenden elkaar waarschijnlijk al via online poker.
Hoewel ik ergens dat verhaal van die andere vent ik het casino ook wel raar vond.
Die was namelijk bang dat Joran én Stephanie ontvoerd zouden zijn.
Dus misschien zit die ook in het complot en wilde Joran Stephanie ontvoeren in de hoop losgeld te krijgen (hij schijnt nogal wat gokschulden te hebben)
En die vent in het casino zou dan een deel van het geld krijgen om Joran een alibi te geven.
Maar hoe dat zit weet ik ook niet veel van.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:42:04 #80
6941 APK
Factual, I think.
pi_82649521
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:36 schreef SiGNe het volgende:

Ja en hij heeft 'waarschijnlijk' ook twee vrouwen in Columbia met z'n tennisracket geslagen en er is ook nog een massagraf in Thailand en de politie is nu de tijden dat hij in Nederland verbleef aan het cross-matchen met verdwenen jonge vrouwen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:42:08 #81
306525 Geniale
Gewoon briljant
pi_82649524
Narcistisch en geniaal
  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:46:11 #82
6941 APK
Factual, I think.
pi_82649545
quote:
Nee joh, hij heeft deze briljante perfecte moord maanden van te voren helemaal uitgedacht.
FFS
pi_82649554
Dat is toch al niet eens een vraag meer? Als hij vantevoren het plan had om haar te doden, had hij het nooit of te nimmer in zijn eigen hotelkamer gedaan. Zo, next.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 04:26:09 #84
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82649952
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:36 schreef SiGNe het volgende:
Hoewel ik ergens dat verhaal van die andere vent ik het casino ook wel raar vond.
Die was namelijk bang dat Joran én Stephanie ontvoerd zouden zijn.
Dus misschien zit die ook in het complot en wilde Joran Stephanie ontvoeren in de hoop losgeld te krijgen (hij schijnt nogal wat gokschulden te hebben)
En die vent in het casino zou dan een deel van het geld krijgen om Joran een alibi te geven.
Maar hoe dat zit weet ik ook niet veel van.
pure onzin ze kende joran niet via online poker
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2010 @ 06:07:56 #85
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82650086
quote:
Police: Dutchman to reveal Holloway location

As prosecutors in Peru prepared charges against Joran van der Sloot in the strangling death of a 21-year-old woman, police told NBC News on Thursday the Dutch man admits knowing the location of the remains of missing U.S. teen Natalee Holloway in Aruba.

Van der Sloot remains the lone suspect in Holloway’s disappearance — exactly five years to the day before Stephany Flores was killed in Peru.

Police sources told NBC News van der Sloot is now willing to tell authorities in Aruba where to find the Alabama teenager’s remains.
Zou het dan toch eindelijk...
  vrijdag 11 juni 2010 @ 06:53:21 #86
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82650189
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 06:07 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Zou het dan toch eindelijk...
Ik denk niet dat hij dat ooit zou doen zonder dat er iets tegenover staat. Strafvermindering ofzo, of betere omstandigheden o.i.d. Hij kan het nu mooi gebruiken
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82650218
quote:
Joran herhaalt claim lijk Natalee Holloway
Uitgegeven: 11 juni 2010 05:50
Laatst gewijzigd: 11 juni 2010 05:50

LIMA - Joran van der Sloot heeft ook tegen de Peruaanse politie gezegd dat hij weet waar het lijk van Natalee Holloway is.

© Novum NieuwsDat deed hij tijdens zijn verhoor over de dood van Stephany Flores, aldus de Peruaanse onderzoekspolitie Dirincri donderdag in een samenvatting van het onderzoeksrapport.

Van der Sloot zou hebben gezegd bereid te zijn deze informatie aan de autoriteiten van Aruba te verstrekken.

Vijf jaar geleden verdween de Amerikaanse Holloway op Aruba. Van der Sloot werd in staat van beschuldiging gesteld. Hij werd nooit veroordeeld, bij gebrek aan bewijs.

200.000 euro

In Alabama in de Verenigde Staten is Van der Sloot in staat van beschuldiging gesteld omdat hij Natalee's moeder ruim 200.000 euro zou hebben gevraagd als hij haar vertelt waar het lijk is.

Het politieonderzoek is afgerond en openbaar aanklaagster Ninfa Espinoza heeft nu tot zaterdag de tijd om een aanklacht te formuleren. Van der Sloot wordt ervan verdacht de Peruaanse Stephany Flores op 30 mei te hebben gedood in zijn hotelkamer in Lima.
Van nu.nl geplukt. Zou het nu dan eindelijk toch eens gaan gebeuren?
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2010 @ 07:04:22 #88
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82650242
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 06:53 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij dat ooit zou doen zonder dat er iets tegenover staat. Strafvermindering ofzo, of betere omstandigheden o.i.d. Hij kan het nu mooi gebruiken
Uiteraard. Het is waarschijnlijk het enige wat hij nog heeft om een deal over te maken. De zaak van Stephany is praktisch rond.
pi_82650481
Hij gaat echt geen strafvermindering krijgen als hij zegt waar het lijk van Natalee ligt. Als ze nog iets vinden van Natalee dan wordt hij daar ook schuldig op gevonden. Het is altijd "no body, no case" geweest. Joran zal dit echt wel weten.

We horen alleen maar verhalen via de politie via de media. Wanneer horen we eens iets van de advocaat van Joran zelf ? Zou hij deze al wel hebben gesproken?
Always keep an open mind and a compassionate heart
pi_82650513
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:04 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Er is via zijn telefoon vastgesteld dat hij op het strand is geweest. Hij heeft ook bij een telefooncel een belletje gedaan naar ... (kan me niet herinneren ), en dat is ook bewezen. Dit was niet lang nadat hij weg is gegaan bij die discotheek/bar.
ik zal eens even reageren zonder helemaal dit item te hebben gelezen. anders vergeet ik het

het staat helemaal niet vast dat joran op strand is geweest !!!, het is van horen zeggen ( en dat nog wel van joran) en we weten wat de verhalen van joran waard zijn de broertjes hebben gewoon mee gelogen , daar zijn hele vergaderingen samen met de familie van der sloot geweest op aandrang van paul van der sloot !!!
het telefoontje op strand kon helemaal niet, zoals joran beschreef. het telefoontje van joran teruglopend van een eettent naar huis om 2:35 snachts is wel waar, maar het hoeft dus niet zo te zijn dat joran toen van strand kwam. als het lichaam toen al ergens begraven was, moest er natuurlijk wel een verhaal komen wat zou kunnen. hij heeft met paul van der sloot die nacht nog rondgereden.
DUS dat natalee is vermoord in huize van der sloot is HEEL GOED mogelijk. dat verklaard ook dat zijn vriend daury zonder telefoontje er snel was ( joran liep gewoon naar vaders toe)
hoe natalee dood is gegaan lijkt mij na alles wat we weten van stef ook wel te schatten.
het slechte mens ( niet ziek) joran heeft zijn gedrag niet zomaar verandert hij is opgegroeid met de gedachte alles te kunnen en te mogen, krijg je niet je zin dan bast je uit in woede !!! |( zie je in lichte maten ook in de supermarkt kinders die op de grond gaan liggen , grillen en schoppen omdat moeders of vaders , niet willen kopen wat rotjong wil ). joran is nooit terug gefloten. ze hebben het geprobeerd met een zieleknijper,maar veel te kort lijkt mij. daardoor is het proces maar doorgegegaan. daarom noem ik het ook geen ziekte( mijn mening) het is ontwikkeld.

zo effe wat geschreven over het verleden over de zaak holloway
pi_82650528
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:35 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

in dit bericht uit 2005 wordt halverwege gemeld dat de politie mensen heeft opgedragen om te stoppen met het droogleggen van een plas op Aruba. Zou dit de Bulabi plas kunnen zijn? Waarom gaf de politie deze orders?
http://www.foxnews.com/story/0,2933,164208,00.html

[ Bericht 0% gewijzigd door andlikethathesgone op 11-06-2010 08:03:43 ]
pi_82650546
Waarom zou Peru hem strafvermindering geven om iets wat in Aruba plaats vond?

2 Verschillende zaken en Peru heeft niks met Aruba van doen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82650653
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 07:52 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

in dit bericht uit 2005 wordt halverwege gemeld dat de politie mensen heeft opgedragen om te stoppen met het droogleggen van een plas op Aruba. Zou dit de Bulabi plas kunnen zijn? Waarom gaf de politie deze orders?
http://www.foxnews.com/story/0,2933,164208,00.html
nee, ga weer geen verhaal uit verleden ophangen hoor
andere plas, er zijn er vele op aruba. lees natallee in de rebound zou ik zeggen
pi_82650772
Goeiemorgen, allemaal.

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82650838
ik lees ook af en toe dat joran zou weten waar het lijk van NATALEE HOLLOWAY zou liggen

nou dat weet hij helemaal niet !!!!, al zou hij het willen vertellen hij weet het gewoon niet omdat hij er niet bij was, verder is het lichaam misschien wel 4 keer verplaatst !!!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 08:23:12 #96
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_82650886
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:15 schreef Felixa het volgende:
Goeiemorgen, allemaal.

[ afbeelding ]
Wat een vervelend irritant rothoofd heeft die gast toch, hij ziet er best wel moe uit.
Joran hier begint vanmiddag lekker het WK en jij kunt niet kijken
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  vrijdag 11 juni 2010 @ 08:23:12 #97
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82650887
Goedemorgen

Ben zo verdomd benieuwd wat de politieonderzoeken uitwijzen.
Leef en Laten Leven
pi_82650936
De officiele aanklacht is er.
quote:
Van der Sloot aangeklaagd voor moord

DOOR BERT HUISJES EN KIERAN KAAL - Joran van der Sloot wordt officieel toch aangeklaagd voor moord en niet voor doodslag. De moordverdachte werd donderdagochtend in een gepantserde politiewagen met gillende sirenes overgebracht naar het openbaar ministerie in Lima. Voor Van der Sloot begint daarmee een hel van tientallen jaren in de Peruaanse gevangenis.

Joran droeg tijdens de overplaatsing een kogelvrij vest en oogde erg vermoeid. Hij kreeg een plekje in de kerker onder het gebouw. De vader van zijn slachtoffer Stephany Flores bracht Van der Sloot een bezoek. Wat er is besproken, wilde de zakenman niet zeggen.
Aanklager Ninfa Sotomayor kreeg het lijvige politiedossier in handen. Ze had daarna 24 uur de tijd om de strafklacht te formuleren. Voor moord, en mogelijk zelfs roofmoord, staat in Peru 15 tot 35 jaar celstraf. "Van doodslag lijkt me geen sprake. De aanklacht luidt zeer waarschijnlijk 'moord'", bevestigt een zegsman. Joran stelde maandag bij zijn bekentenis dat hij Stephany Flores in een opwelling heeft gewurgd, ofwel doodslag. Volgens de forensisch psycholoog van de politie is dat onwaarschijnlijk gezien zijn karakter.

"Hij is koud en berekenend, een asociale psychoot die zich vriendelijk en joviaal gedraagt om te verleiden en bedriegen en zeer gewelddadig reageert op tegenslag", zo tekende de psycholoog op in het politierapport. Omdat hij echter "alles zorgvuldig beraamt", zou van een spontane woede-uitbarsting geen sprake zijn. Jorans kersverse Peruaanse advocaat, Maximo Altez, heeft de rechter verzocht diens bekentenis ongeldig te verklaren. De Nederlander zou maandag niet zijn bijgestaan door een advocaat.
http://www.telegraaf.nl/b(...)gd_voor_moord__.html
  vrijdag 11 juni 2010 @ 08:35:44 #99
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82651133
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:26 schreef Felixa het volgende:
De officiele aanklacht is er.
[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)gd_voor_moord__.html
Hmm, Telegraaf...
En: wordt aangeklaagd voor moord, dan door de zegsman: "zeer waarschijnlijk".
Even afwachten maar.
Leef en Laten Leven
pi_82651425
Hier dan eindelijk de video dat hij terugkomt met de koffie.

http://elcomercio.pe/noti(...)sino-stephany-flores

Het lijkt erop dat hij doe alsof ie de sleutel kwijt is, een personeelslid erbij haalt. Hij klopt ook nog een paar keer op de deur.
Waarschijnlijk met als doel om later te kunnen zeggen dat hij geen sleutel had, en haar dus nooit had kunnen vermoorden.
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2010 @ 08:53:22 #101
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82651474
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:26 schreef Felixa het volgende:
Jorans kersverse Peruaanse advocaat, Maximo Altez, heeft de rechter verzocht diens bekentenis ongeldig te verklaren. De Nederlander zou maandag niet zijn bijgestaan door een advocaat.
Redelijk kansloos want hij was gewoon aangehouden en de politie mag je dan gewoon verhoren. Wat je kan doen is je mond houden tot de advocaat er is maar dat heeft Joran niet gedaan. Alleen als de advocaat opzettelijk buiten de deur gehouden was had hij een punt maar dat is niet aan de orde.
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 07:55 schreef StateOfMind het volgende:
Waarom zou Peru hem strafvermindering geven om iets wat in Aruba plaats vond?

2 Verschillende zaken en Peru heeft niks met Aruba van doen.
De FBI en de Peruaanse autoriteiten werken samen en ook hier weer zal Peru best met de eer willen strijken. De FBI heeft bovendien ook nog de afpersingszaak.

We zien wel, het is Joran dus alles met een kruiwagen zout nemen. Het zou de familie van Natalee wel gegund zijn. Die moet zolangzamerhand ook stapelgek worden van de hoop die telkens gewekt wordt en dan weer tot niks leidt.
pi_82651485
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:50 schreef Felixa het volgende:

Het lijkt erop dat hij doe alsof ie de sleutel kwijt is, een personeelslid erbij haalt. Hij klopt ook nog een paar keer op de deur.
Waarschijnlijk met als doel om later te kunnen zeggen dat hij geen sleutel had, en haar dus nooit had kunnen vermoorden.
Als hij dat doel had dan was ze op dat moment nog in leven, lijkt mij. Ik zou namelijk niet de kans willen lopen dat het personeelslid ook maar iets opvangt van een mogelijk lijk wat in de kamer ligt. Stel je hebt zo'n amicaal personeelslid die besluit even naar binnen te lopen.
pi_82651542
quote:

nou hij lijkt meer de klus kwijt te zijn, hij weet anders donders goed dat er een camera hing
maar de eerste beelden lijken wel of de koffie al op is, hij doet de deur dicht, twijfeld en klopt aan . om zo de indruk te wekken het meisje leefde toen nog hoor !!! om 8.45 vertrekt hij uit de kamer met koffer
dus ik kan de moord niet hebben gepleegt, zal wel z'n gedachten zijn geweest
pi_82651559
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:53 schreef Redux het volgende:

[..]

Als hij dat doel had dan was ze op dat moment nog in leven, lijkt mij. Ik zou namelijk niet de kans willen lopen dat het personeelslid ook maar iets opvangt van een mogelijk lijk wat in de kamer ligt. Stel je hebt zo'n amicaal personeelslid die besluit even naar binnen te lopen.
Zoals op die ene foto was te zien, lag ze helemaal achter het bed verstopt en ook in dat verhaal van het personeelslid dat haar vond, stond dat ze in eerste instantie niemand zag liggen.
Ik denk zelf dat ze wel dood was. Je ziet hem in de camera kijken, doet dan net alsof hij op de deur klopt en haalt dan die vrouw erbij. Ook hoe je hem in het begin ziet twijfelen.... ik denk dat ze al dood was.
pi_82651623
quote:

Hij kijkt ook wel opvallend naar de camera, volgens mij heeft hij heel goed door dat er eentje hangt. Ook vreemd uiteraard dat hij met die twee bekers koffie naar buiten loopt en daarna weer naar binnen wil. Hier heeft hij zich toch wel serieus verraden imo.
pi_82651639
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:57 schreef Felixa het volgende:

Zoals op die ene foto was te zien, lag ze helemaal achter het bed verstopt en ook in dat verhaal van het personeelslid dat haar vond, stond dat ze in eerste instantie niemand zag liggen.
Ik denk zelf dat ze wel dood was. Je ziet hem in de camera kijken, doet dan net alsof hij op de deur klopt en haalt dan die vrouw erbij. Ook hoe je hem in het begin ziet twijfelen.... ik denk dat ze al dood was.
Ja dat is natuurlijk ook een mogelijkheid
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:02:01 #107
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82651649
Kan iemand in het kort samenvatten wat er bij de video gezegd wordt?
Leef en Laten Leven
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:03:15 #108
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_82651672
Lijkt wel alsof die video andersom afgespeeld wordt...
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_82651684
nu nog de beelden dat hij met lege handen de deur uit ga en met twee koffie naar binnen ga !!!
die zijn er natuurlijk ook zoals de rest er ook is. misschien in beslag genomen door de politie ???
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2010 @ 09:04:43 #110
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82651694
Hij had daar ook al andere kleren aangetrokken, dus na de moord. Hij zal wel een een of ander alibi hebben willen creeeren. Hij wilde naar eigen zeggen immers ook proberen het lijk te dumpen.

Wel een koue kikker. Ligt daar een dood meisje in de kamer en dan met dit soort dingen bezig zijn.
pi_82651714
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:03 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Lijkt wel alsof die video andersom afgespeeld wordt...
aan de tijd onderin te zien niet

wel vreemd is dat de koffie waarschijnlijk niet warm is
heb je veel in dat soort 3 sterren hotels he
pi_82651762
tja.......

Dit is toch wel heel dom van Joran.......

Ook dat gezicht van 'm.........echt onder invloed van.......
pi_82651763
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:05 schreef plonsplons het volgende:

[..]

aan de tijd onderin te zien niet

wel vreemd is dat de koffie waarschijnlijk niet warm is
heb je veel in dat soort 3 sterren hotels he
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze die bekers al op de kamer hadden en hij ze opnieuw wil vullen?

Daarnaast, als hij het koffiehalen als vooropgezet plan heeft bedacht en hij wil het plan aannemelijk maken, dan is het natuurlijk slimmer om MET koffiebekers in beeld te komen dan zonder.
pi_82651766
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:07 schreef danilel het volgende:
echt onder invloed van.......
Waarvan?
pi_82651794
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:08 schreef Redux het volgende:

[..]

Waarvan?
Van wat in zijn bloed gevonden is, wiet cocaine, ed.
pi_82651799
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:56 schreef plonsplons het volgende:

[..]

nou hij lijkt meer de klus kwijt te zijn, hij weet anders donders goed dat er een camera hing
maar de eerste beelden lijken wel of de koffie al op is, hij doet de deur dicht, twijfeld en klopt aan . om zo de indruk te wekken het meisje leefde toen nog hoor !!! om 8.45 vertrekt hij uit de kamer met koffer
dus ik kan de moord niet hebben gepleegt, zal wel z'n gedachten zijn geweest
Als de koffie al op is, zoals jij zegt, dan kan je er een nog erger scenario van maken. Op zich kan dat wel kloppen want op die manier kun je geen hete koffie vasthouden.
Dat hij dus eerst de koffie heeft meegenomen de kamer in, toen de koffie heeft opgedronken en Stephany van kant heeft gemaakt. Dan met die lege bekers naar buiten loopt en dan dus doet of hij net met die bekers aan komt lopen en dan die dichte deur/geen sleutel in scene zet.

Of heb ik nou te veel misdaadseries gezien.
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 09:09:43 #117
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82651802
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:08 schreef Redux het volgende:

[..]

Waarvan?

Hij zou wiet en cocaïne hebben gebruikt toch?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 09:10:55 #118
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82651822
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:09 schreef Felixa het volgende:

[..]

Als de koffie al op is, zoals jij zegt, dan kan je er een nog erger scenario van maken. Op zich kan dat wel kloppen want op die manier kun je geen hete koffie vasthouden.
Dat hij dus eerst de koffie heeft meegenomen de kamer in, toen de koffie heeft opgedronken en Stephany van kant heeft gemaakt. Dan met die lege bekers naar buiten loopt en dan dus doet of hij net met die bekers aan komt lopen en dan die dichte deur/geen sleutel in scene zet.

Maar hij heeft sinds de koffie geen ander shirt toch? En er was een bebloed shirt gevonden van hem had ik ergens gelezen dacht ik.
pi_82651829
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:09 schreef senesta het volgende:

[..]

Hij zou wiet en cocaïne hebben gebruikt toch?
Kan, aan de lage resulotie beelden kan ik dat niet opmaken
pi_82651907
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:09 schreef Felixa het volgende:

[..]

je ziet ook dat hij niet echt aanklopt, hij dacht natuurlijk sta hier wel stom te doen.
het is echt een stukje toneel

maar er is meer beeld hoor !!! zeker weten . de lobby hij zou toch de koffie buiten hebben gehaald ???
het kunnen natuurlijk ook ouwe bekers zijn van de dag ervoor

maar blijft stukje toneel. zou hij echt hebben gedacht dat dit aannemelijk overkomt ??
pi_82651918
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:10 schreef senesta het volgende:

[..]

Maar hij heeft sinds de koffie geen ander shirt toch? En er was een bebloed shirt gevonden van hem had ik ergens gelezen dacht ik.
Oh ja dat is ook zo!! Van de week was er een journalist die had gehoord van `iemand` die alle beelden had gezien, dat hij met dat witte overhemd aan de koffie ging halen. Dus met dat overhemd aan heeft hij haar dan waarschijnlijk vermoord, nadat hij de koffie had gehaald.
Dus dit filmpje is dan inderdaad waarschijnlijk ná de moord en met lege koffiebekers.
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2010 @ 09:15:46 #122
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82651926
Joran bij de balie "Kunt u me even helpen. Mijn vriendin ligt waarschijnlijk al te slapen en de sleutels liggen nog binnen"

Als hij erin was geslaagd het lijk te laten verdwijnen en er geen camera's hingen zou het de zaak moeilijker hebben gemaakt. Nu leverde dit toneelspel hem niks op.
pi_82651933
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:15 schreef plonsplons het volgende:

[..]

je ziet ook dat hij niet echt aanklopt, hij dacht natuurlijk sta hier wel stom te doen.

maar er is meer beeld hoor !!! zeker weten . de lobby hij zou toch de koffie buiten hebben gehaald ???
het kunnen natuurlijk ook ouwe bekers zijn van de dag ervoor

maar blijft stukje toneel. zou hij echt hebben gedacht dat dit aannemelijk overkomt ??
Koffie had ie buiten gehaald aan de overkant van de straat.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:16:44 #124
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82651945
Ah, we zijn weer terug bij de shirt/koffie discussie zie ik
pi_82651976
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:15 schreef plonsplons het volgende:

[..]

De beelden hebben een hele kleine vertraging of 'lag', zie het schokkerige verloop van de beelden.
De snelle handbeweging van het kloppen wordt simpelweg niet geregistreerd door de camera.
pi_82651991
quote:
The mobile police handled the case Joran van der Sloot: robbery and violent reaction

Justice must determine if the victim of citizen Dutchman, Stephany Flores, carrying large sums of money when the casino came the fateful morning of May 30

Friday June 11, 2010 - 12:44 am

After investigating the murder of Stephany Flores, the Homicide Division of the Dirincri manjeja two motives for the crime: the theft and violent reaction from Joran van der Sloot to be discovered by the girl.

"The concerns have seen exchanging money in hand, having seen arriving in a modern truck, seeing her alone. Presumably it was considered to be an easy target to gain an advantage via the theft, "said the head of the Dirincri, PNP general Cesar Guardia.

And is that according to the police, Stephany Flores went on to win up to 28 thousand suns on May 24, had a thousand dollars delivered by his father and purchased between 600 and 700 soles in the morning before he died. However, friends of the girl say that he had no money to play.

Therefore not rule out the second phone, referring to the violent reaction of the Dutchman to be discovered, which is confirmed yet, because the laptop Van der Sloot was not fully revised, as detailed the PNP general.

Discuss the case HOLLOWAY
The police report also notes that the case has said that the Dutchman will be released to the Aruban authorities the whereabouts of Natalee Holloway, whose death confessed to participating.
bron
pi_82651997
ondervraag dat persoon van het hotel ook eens

wat zou joran gevraagd hebben, ik heb mezelf buitengesloten en de andere persoon is in slaap gevallen ???

dan lijkt mij het logisch dat je niet als bediende de kamer binnen ga, stel dat je een naakt meisje ziet is nou beschamend als persoonslid
pi_82652159
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:19 schreef plonsplons het volgende:
ondervraag dat persoon van het hotel ook eens

wat zou joran gevraagd hebben, ik heb mezelf buitengesloten en de andere persoon is in slaap gevallen ???

dan lijkt mij het logisch dat je niet als bediende de kamer binnen ga, stel dat je een naakt meisje ziet is nou beschamend als persoonslid
Ja in slaap gevallen of ze stond het douchen. Hij zal wel wat verzonnen hebben, daar is ie heul goed in!
pi_82652361
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:25 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ja in slaap gevallen of ze stond het douchen. Hij zal wel wat verzonnen hebben, daar is ie heul goed in!
blijf de vraag hoe goed kan men het tijdstip van de moord bepalen, na drie dagen.

hopelijk is de tape zeer belastend voor jioran, de hele tape zullen we wel nooit zien

kost gewoon te veel geld denk ik om de politie om te kopen

daarbij komt dat de politie zo wel elk verhaal van joran ( verzonnen ) kan ontmantelen . als joran wat beweerd dan weer een stukje video laten zien, en zeggen jongen je liegt
pi_82652487
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:25 schreef Felixa het volgende:

[..]

is het zo'n goed hotel dat je douche op kamer heb ?? dan mag er wel een ster bij hoor
pi_82652515
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:31 schreef plonsplons het volgende:

de hele tape zullen we wel nooit zien

kost gewoon te veel geld denk ik om de politie om te kopen
Hoe kom je er bij dat politie beelden zou verkopen?
pi_82652571
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:35 schreef plonsplons het volgende:

[..]

is het zo'n goed hotel dat je douche op kamer heb ?? dan mag er wel een ster bij hoor
Maar, hij heeft nog gedoucht na de moord dus dan zou dat ook op de videoband moeten staan, dat hij naar buiten komt om naar zo´n gedeelde douche te gaan. Met misschien wel hier en daar een bloedvlekje.
pi_82652587
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:36 schreef Redux het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat politie beelden zou verkopen?
waar denk je dan dat ze vandaan komen ??
ik neem toch aan dat de politie alle banden in beslag heeft genomen
of zou de politie ook net zo op kijken als er weer beelden vrij komen
HET IS ARUBA of NEDERLAND niet hoor
pi_82652599
quote:
Mortal Poker
Facsimile version printed note

Joran van der Sloot is charged with homicide, is punishable by 15 to 35 years in prison.
Joran van der Sloot (23) asked for a pack of cigarettes and a Coke for police officers guarding his cell. The atmosphere was quiet on the eighth floor of the Criminal Investigation Department (Dirincri), but down a swarm of reporters waiting for any new information.
That same morning of Monday July phoned his mother Anita, in Aruba, and then asked to meet with Colonel PNP Canlla Angel, head of Homicide.
"I will speak," he said.

His confession lasted over three hours and performed in the presence of a private attorney, a prosecutor and a translator from the Netherlands Embassy.

The Dutchman started saying she saw for the first time Stephany Ramirez Flores, 21, after 3 am on Sunday 30 during the "Latin American Poker Tour in Atlantic City Casino Miraflores. The contest, with prizes of between $ 2,000 and $ 10,000 per table, drew participants from across the continent.

Van der Sloot, who claims to be a professional player tournaments in Europe and Asia, arrived in Peru on 14 May. It came from Colombia and stayed in room 309 of Hotel TAC, in the block 61 of the Republic of Panama Avenue. He spent some time in Atlantic City, where in addition to the poker tables blackjack used to frequent. Planned to stay a month in Lima.

The casino was buzzing that night. Among the guests at the tournament included Claudio Pizarro, Argentine tennis player Mariano Zabaleta and Panamanian Roberto Blades Salsa.

Stephany was with two friends at a pub in Barranco until two o'clock in the morning and then will fly to the casino. I could not imagine it would have the fatal kind of cross with a psychopath in one of the tables.

The psychological profile prepared by the Dirincri indicates that Joran van der Sloot, 1.97 meters tall with a baby face is cold and calculating, able to appear docile and charming to seduce and deceive. Probably something of the latter it was Stephany.

At five in the morning the houses of Atlantic City's Register a two out of the casino. Jeep Cherokee approached the black, A1B, plate 533 of Stephany. The Dutchman says she won U.S. 6.000 U.S. dollars playing poker and he offered to pay at the hotel. Twenty minutes later, Joran and Stephany, it forward and she stepped back, enter the Hotel TAC. Medical tests show that did not have sex.

According to his version, three hours later at 8:20 in the morning, he left the room due to the tap Primax located across the street. He bought bread and two cups of coffee. The cameras do not record the output.

Police found in the nightstand of the room, next to a television and a stereo, an empty bottle of Coca Cola, two plastic cups and two glasses of Atlantic City, one in the bathroom trash and other on the ground.

Van der Sloot told Stephany that surprised manipulating his laptop and was angry because she had discovered incriminating information and photos about the American teenager Natalee Holloway (19), who disappeared in a macabre coincidence similar date, 30 May 2005 in Aruba (see separate release).

Stephany Flores.
The Dutchman said the two discussed, but nobody in the hotel heard screaming. Then he, enraged, began to beat her. The tomb of an elbow to the face and hit his head sharply up fracturing his neck. According to the autopsy, the cause of death was precisely "cervical cranial trauma." Van der Sloot giant, however, does not present a single scratch.
Before he left, at 9 and 30 am, Joran says he phoned the front desk to report that he was going out for a few hours and not disturbed in the room. He took the keys and never paid the bill of S /. 900.

Cool and calm, as it picks up the camera, went to the basement garage of the hotel and boarded the van Stephany and then leave in the passage Jorge Chavez, 30 meters from the checkpoint entrance to the Base of the FAP Las Palmas.

He subsequently tried to withdraw money from credit cards Stephany. When you do not boarded a bus to Ica and then a taxi to Arica by which claims to have paid $ 2,000. He crossed the border with Chile and arrived in Santiago on Monday 1.

The Find
On Sunday night 30, the entrepreneur Ricardo Flores, a former race car driver race, knew something bad had happened to his only daughter. She did not answer the Nextel and nobody knew his whereabouts. 'Rifle', as is known, called the police station and warned that Stephany Furrow might have been kidnapped. On Monday, after a very expeditious management, the strength of the police unit "concluded" that the girl left home because of family problems.
The next day Serenazgo staff found the Jeep.

Just two days later, early Wednesday in February, CT Hotel staff entered the room 309 and found a gruesome picture.

On the right side of the double bed on the carpeted floor, lying on his back the lifeless body of the young half-naked with her knees drawn up toward the wall. Had bruises on her face, neck and lower extremities. He wore the shirt of Van der Sloot.

The news was broadcast worldwide and Joran, famous for being the prime suspect in the disappearance of Natalee Holloway, was finally arrested by Chilean police when he was preparing to travel to Viña del Mar, on Thursday, 3.

Now says he acted brutally, prey to anger, and he is sorry. Some versions relate that his confession would be looking to be condemned for manslaughter and receive a sentence of between six and 20 years in prison.

Sources of the Homicide Division are convinced that he acted with premeditation and, given their backgrounds, say they will be condemned for murder, whose penalty is between 15 and 35 years in prison.

The crime shocked the world, but in Lima touched the heartstrings of parents living with young children. Stephany studied the ninth cycle of Business Administration at the University of Lima. It was the only woman among four siblings, expected to close to her father.

Her friends from Colegio San Silvestre remember her as a genius for mathematics and perhaps conclude that it was very quick in poker. His knack for winning in the game. But the stakes and the game came to turn the game. According to police information, a few months committed his truck to pay a debt in a casino. His father now regrets having given much freedom. The circuit of pubs, casinos and nightclubs became the route almost daily Stephany, like other young Lima without major economic concerns. That morning, his routine was cut horribly. And forever
bron
pi_82652617
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:39 schreef plonsplons het volgende:

[..]

waar denk je dan dat ze vandaan komen ??
ik neem toch aan dat de politie alle banden in beslag heeft genomen
of zou de politie ook net zo op kijken als er weer beelden vrij komen
HET IS ARUBA of NEDERLAND niet hoor
De Politie geeft beelden gewoon vrij hoor.
pi_82652657
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:38 schreef Felixa het volgende:

[..]

Maar, hij heeft nog gedoucht na de moord dus dan zou dat ook op de videoband moeten staan, dat hij naar buiten komt om naar zo´n gedeelde douche te gaan. Met misschien wel hier en daar een bloedvlekje.
ik weet niet bij welk ster de douche hoort, maar ik wel in hotels gezetten die geen douche op kamer hadden hoor
weet niet of dat nu 2 of 3 ster was, was wel in europa trouwens
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:42:16 #137
40566 Ericr
Livewrong
pi_82652692
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:35 schreef plonsplons het volgende:

[..]

Het is tevens een shorttime hotel en verder vind je al bij 1 sterren hotels een douche op je kamer in dit soort landen. Shorttime hotels zonder douche laat alles zo plakkerig na afloop.
pi_82652719
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:40 schreef Redux het volgende:

[..]

De Politie geeft beelden gewoon vrij hoor.
geef mijn een rede waarom men dat zou doen, willen ze een beetje goed overkomen dan zal toch geprobeerd worden het bewijs vast je houden voor verder verhoor
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:44:18 #139
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82652753
Joran praat met Peruaanse politie over plaats lijk Holloway

LIMA - Joran van der Sloot heeft ook tegen de Peruaanse politie gezegd dat hij weet waar het lijk van Natalee Holloway is.

http://www.nu.nl/buitenla(...)s-lijk-holloway.html
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82652770
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:43 schreef plonsplons het volgende:

[..]

geef mijn een rede waarom men dat zou doen, willen ze een beetje goed overkomen dan zal toch geprobeerd worden het bewijs vast je houden voor verder verhoor
Jij bent degene die beweerd dat de politie de beelden zou verkopen, toon dat maar eens aan.
pi_82652794
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:42 schreef Ericr het volgende:

[..]

Het is tevens een shorttime hotel en verder vind je al bij 1 sterren hotels een douche op je kamer in dit soort landen. Shorttime hotels zonder douche laat alles zo plakkerig na afloop.
zoals ik al zei ik weet het niet, maar ze bestaan wel hoor hotels met douche op gang. zo plakkerig wordt het niet hoor , ze maken ook wel eens schoon hoor zeker bij hotels waar je maar een paar uur verblijft met andere of gelijke sexse
pi_82652806
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:41 schreef plonsplons het volgende:

[..]

ik weet niet bij welk ster de douche hoort, maar ik wel in hotels gezetten die geen douche op kamer hadden hoor
weet niet of dat nu 2 of 3 ster was, was wel in europa trouwens
Staat nu ook in dat stuk dat danilel quote, dat er spullen in de badkamer van de kamer zijn gevonden.
pi_82652880
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:44 schreef Redux het volgende:

[..]

Jij bent degene die beweerd dat de politie de beelden zou verkopen, toon dat maar eens aan.
wil je bonneke zien ???
kom op zeg die banden zijn niet zomaar vrijgegeven. anders hadden ze allang de hele tape bij de tv stations er er is er altijd wel een die op internet de hele tape laat zien dan

deze tapes worden waarschijnlijk per minuut verkocht, aan de hoogste bieder
pi_82652891
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:39 schreef danilel het volgende:

[..]

bron
hey, in dit artikel staat dat Joran heeft VERKLAART dat hij koffie is gaan halen, maar dat de camera dat helemaal NIET heeft geregistreerd

Dus als bovenstaande klopt, lijkt het er verdacht veel op, dat die koffie act een groot toneelstuk is, om inderdaad dat personeel te laten zien dat hij zogenaamd koffie had meegenomen, en dus tijdelijk even weg was geweest en ja, dan kan er zogenaamd van alles gebeurd zijn...toen kwam hij terug (van niets) en lag ze opeens dood op de kamer...
pi_82652916
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:48 schreef plonsplons het volgende:

[..]

wil je bonneke zien ???
kom op zeg die banden zijn niet zomaar vrijgegeven. anders hadden ze allang de hele tape bij de tv stations er er is er altijd wel een die op internet de hele tape laat zien dan

Ik geloof er geen hol van
pi_82652929
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:46 schreef Felixa het volgende:

[..]

Staat nu ook in dat stuk dat danilel quote, dat er spullen in de badkamer van de kamer zijn gevonden.
oke kamer met douche. dus dat kan joran dus gewoon gezegd hebben
pi_82652936
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:48 schreef plonsplons het volgende:

[..]

wil je bonneke zien ???

pi_82653007
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:49 schreef Jesine het volgende:

[..]

hey, in dit artikel staat dat Joran heeft VERKLAART dat hij koffie is gaan halen, maar dat de camera dat helemaal NIET heeft geregistreerd

Dus als bovenstaande klopt, lijkt het er verdacht veel op, dat die koffie act een groot toneelstuk is, om inderdaad dat personeel te laten zien dat hij zogenaamd koffie had meegenomen, en dus tijdelijk even weg was geweest en ja, dan kan er zogenaamd van alles gebeurd zijn...toen kwam hij terug (van niets) en lag ze opeens dood op de kamer...
ja maar dan ga je gillen !!! en loop je niet met koffer naar buiten zonder iets te zeggen
zeker als het personeel zo in de buurt is

of ben ik nu normaal ???
pi_82653026
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:52 schreef plonsplons het volgende:

[..]

ja maar dan ga je gillen !!! en loop je niet met koffer naar buiten zonder iets te zeggen

of ben ik nu normaal ???
Kom jij oorspronkelijk uit het buitenland?
pi_82653056
quote:

[..]

of ben ik nu normaal ???
Dude. Het is Joran. Joran gilt nooit.
pi_82653097
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:50 schreef plonsplons het volgende:

[..]

oke kamer met douche. dus dat kan joran dus gewoon gezegd hebben
Plons (gekke kikker )

In dat stuk staat de de politie dit gevonden heeft.....
quote:
Police found in the nightstand of the room, next to a television and a stereo, an empty bottle of Coca Cola, two plastic cups and two glasses of Atlantic City, one in the bathroom trash and other on the ground.
pi_82653154
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:53 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Dude. Het is Joran. Joran gilt nooit.
tuurlijk wel , moet je hem staks eens horen tussen alle lekkere jongens in de nor
pi_82653192
quote:

[..]

of ben ik nu normaal ???
nee, zo bedoel ik het niet, ik bedoel dat hij zo de boel probeert te bedotten om achteraf te kunnen zeggen "it wasn't me" het is gebeurd toen ik koffie ben gaan halen...of zoiets
pi_82653206
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:56 schreef plonsplons het volgende:

[..]

tuurlijk wel , moet je hem staks eens horen tussen alle lekkere jongens in de nor
Ja, maar dat is een hele andere situatie dan een dood lijk.
pi_82653230
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:56 schreef plonsplons het volgende:

[..]

Joran heeft wel een groot postuur. Wieweet slaat Joran al die gedetineerden wel in een hoek zoals Popeye.
pi_82653329
Jongens en meisjes, zijn we het er over eens dat het nieuwe filmpje van Joran wel heel heel heel raar is, en dat er sprake is van een of ander toneelstukje???
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 10:02:41 #157
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82653403
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:00 schreef Jesine het volgende:
Jongens en meisjes, zijn we het er over eens dat het nieuwe filmpje van Joran wel heel heel heel raar is, en dat er sprake is van een of ander toneelstukje???

Mja, ik denk dat dat ook wel een beetje normaal is als je een dood meisje in je kamer hebt liggen
Het toont in ieder geval wel dat hij zich toch wel zorgen maakte
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 10:03:22 #158
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82653428
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:57 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, maar dat is een hele andere situatie dan een dood lijk.

Zijn er ook levende lijken dan?
pi_82653440
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:03 schreef senesta het volgende:

[..]

vrijdag 11 juni 2010 @ 10:04:46 #160
40566 Ericr
Livewrong
pi_82653482
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:00 schreef Jesine het volgende:
Gast is totaal fucked up, waarschijnlijk knetterstoned. Die video maakt het er niet beter op voor hem.
pi_82653534
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:04 schreef Ericr het volgende:

[..]

Gast is totaal fucked up, waarschijnlijk knetterstoned. Die video maakt het er niet beter op voor hem.
nee he, maar wat een logica heeft ie....dat ie denkt door even 2 bekers vast te houden en te doen alsof ie koffie is gaan halen dat ie een goed alibi heeft
pi_82653582
Wat een toneelstukje met die koffiebekers zeg.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:08:23 #163
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82653618
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:07 schreef Troeta het volgende:
Wat een toneelstukje met die koffiebekers zeg.
Zo koel en berekenend is hij nou.
Leef en Laten Leven
pi_82653623
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:03 schreef senesta het volgende:

[..]

tuurlijk !!!! AMTENAREN ,
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 10:09:39 #165
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82653664
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:06 schreef Jesine het volgende:

[..]

nee he, maar wat een logica heeft ie....dat ie denkt door even 2 bekers vast te houden en te doen alsof ie koffie is gaan halen dat ie een goed alibi heeft

Mja, wij kijken nu met deze wetenschap naar die beelden. Als die camera er niet was geweest was ik benieuwd wat de verklaring was geweest van het personeel daar en hoe hij daar mee had kunnen toveren. Op het laatste korte stukje dat ze laten zien lijkt hij zich ook erg bewust van de camera, ik vraag me af of dat eerder ook was.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:10:58 #166
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82653710
what did I miss?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 10:11:27 #167
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82653730
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:10 schreef Qwea het volgende:
what did I miss?

Koffie en dode lijken
pi_82653756
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:09 schreef senesta het volgende:

[..]

Mja, wij kijken nu met deze wetenschap naar die beelden. Als die camera er niet was geweest was ik benieuwd wat de verklaring was geweest van het personeel daar en hoe hij daar mee had kunnen toveren. Op het laatste korte stukje dat ze laten zien lijkt hij zich ook erg bewust van de camera, ik vraag me af of dat eerder ook was.
ja, maar misschien ook niet, hij lijkt even omhoog te kijken, recht in de camera lijkt het, maar wie weet, misschien keek hij gewoon even omhoog, of hing er wel een schilderijf

Of het zou ook nog kunnen dat hij de camera wel zag, maar misschien dacht (of hoopte) hij wel dat de camera uit was
pi_82653792
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:10 schreef Qwea het volgende:
what did I miss?
een nieuw filmpje
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 10:13:51 #170
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82653807
Ik zou best wel eens een kijkje in zijn hoofd willen nemen en weten wat hij weet en zien wat hij denkt
pi_82653845
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:09 schreef senesta het volgende:

[..]

nou kan het zijn dat dat maar lijkt he, zou je eigenlijk moeten weten hoe goed de camera te zien is.
maar je moet toch wat verzinnen als je iemand vermoord heb ook al zijn er camera's

een tegen argument is wel dat hij het niet wist of hoopte dat de banden al weg waren net als in ARUBA
zijn errste verklaring was dat hij haar alleen heeft ontmoet in casino en verder niets meer weet tot chilli\
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:15:14 #172
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82653855
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:13 schreef senesta het volgende:
Ik zou best wel eens een kijkje in zijn hoofd willen nemen en weten wat hij weet en zien wat hij denkt
Mja. Maar ik betwijfel of iemand van ons dat kan begrijpen, wat daarin te zien is.
Leef en Laten Leven
pi_82653870
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Zo koel en berekenend is hij nou.
Nou idd. Volgens mij had hij een plannetje maar heeft ie dat niet door laten gaan toen hij de camera zag.
pi_82653891
Welk filmpje?
pi_82653941
Wat is de naam van het hotel, is dat bekend?
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 10:18:22 #176
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82653957
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:16 schreef Scorpie het volgende:
Welk filmpje?

De filmpjes waarop hij te zien is met de koffie bekers, staat op de vorige pagina geloof ik
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:19:04 #177
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82653985
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:16 schreef Scorpie het volgende:
Welk filmpje?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:19:17 #178
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82653994
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:15 schreef Troeta het volgende:

[..]

Nou idd. Volgens mij had hij een plannetje maar heeft ie dat niet door laten gaan toen hij de camera zag.
Weet ik het, ben enkel zo blij dat hij eindelijk door de mand gevallen is. Echt echt, dit persoon is een gevaar voor zijn omgeving.
Leef en Laten Leven
pi_82654031
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:17 schreef Redux het volgende:
Dat was vorige week woensdag al bekend.
TAC.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:22:32 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82654118
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:11 schreef senesta het volgende:

[..]

Koffie en dode lijken
ik zag het filmpje. Wat een kneus
pi_82654249
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:17 schreef Redux het volgende:
hier is een link voor als je wil boeken

http://www.guiahostal.com/lima/hotel_tac.htm
pi_82654261
En dat artikel dat ergens op pagina 6 of 7 staat gepost staan ook een paar belangrijke punten :

- dat van die koffie dan, dat hij die blijkbaar nooit echt heeft gehaald, dat hij dat alleen maar heeft verklaard dat hij +/- rond 8.20 uur koffie is gaan halen, maar dat er niks van is geregistreerd op de camerabeelden dat hij echt de koffie heeft gehaald

- "Before he left, at 9 and 30 am, Joran says he phoned the front desk to report that he was going out for a few hours and not disturbed in the room. He took the keys and never paid the bill of S /. 900"

- hij heeft haar auto gepakt in de garage

- hij heeft geprobeerd geld te pinnen met haar creditcards
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:27:36 #183
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_82654310
Beter had hij na de moord brand gesticht.
Niet in z'n eigen kamer, maar bv. 1 verdieping lager.
Wellicht was er dan toch minder bewijs voor de moord gevonden.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_82654337
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:57 schreef Felixa het volgende:

[..]

ja ze lag achter het bed zo te zien

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82654341
Kan iemand verstaan wat er in dit filmpje wordt gezegd? (ook met beelden van Stephany bij de kassa van het casino)
Het stuk in de link gaat in ieder geval over roof gevolgd door moord.

http://elcomercio.pe/noti(...)bo-reaccion-violenta
pi_82654349
Joran is nu toch echt wel het bokje... dit is duidelijk een minder goed uitgevoerd toneelstukje dan al die verhalen bij de Holloway verdwijning
pi_82654356
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:25 schreef danilel het volgende:

[..]

hier is een link voor als je wil boeken

http://www.guiahostal.com/lima/hotel_tac.htm
Ramptoerisme.
pi_82654369
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:27 schreef kasper het volgende:
hahaha, dat had hij beter kunnen doen inderdaad, tip voor de volgende keer dan maar ;-)

p.s. wie weet of de laptop nou al onderzocht is en wat daar is uitgekomen?

Ze zouden de laptop toch onderzoeken of stephany daadwerkelijk aan zijn pc had gezeten, is daar al meer nieuws over??
pi_82654398
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:27 schreef kasper het volgende:
En dat zou dan niet gefilmd zijn???

Er is 24 uurs camera bewaking in dat hotel (had joran toch ook kunnen lezen trouwens )
pi_82654440
Zo, ze hebben wel een hele luxe douche zeg in dat hotel!!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:33:32 #192
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_82654512
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:30 schreef danilel het volgende:
En dat zou dan niet gefilmd zijn???

Er is 24 uurs camera bewaking in dat hotel (had joran toch ook kunnen lezen trouwens )
Who cares of er gefilmd is.
Als het hele hotel afbrandt, blijft er weinig over van die videobanden.
pi_82654537
quote:
Blood stains found on van der Sloot's clothes match Flores' blood type, he said.

"We found blood stains on the victim's clothes, and we found blood stains on his clothes, which, according to biological testing, they correspond to the victim," he said.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82654594
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:33 schreef kasper het volgende:

[..]

Who cares of er gefilmd is.
Als het hele hotel afbrandt, blijft er weinig over van die videobanden.
En niemand die zo'n brand op een verdieping lager doorheeft
pi_82654628
Mijn theorie :

Met de info die we nu hebben denk ik toch wel dat het heel goed kan zijn dat het roofmoord is hoor

- ten eerste blijkt wel overal uit dat hij continu op zoek was naar geld, overal beelden, vrienden, familie en hij schuwde het ook niet om die ook op te lichten, vb spaargeld van zijn vader opgenomen enz.enz.

- hij kende Stephany wel heeeeel kort, er was niet perse chemistry tussen die 2, hij wist wel dat ze geld had gewonnen en om die reden was ze aantrekkelijk voor hem

- hij vroeg haar mee naar het hotel, en had misschien het idee het geld te stelen van haar en met de noorderzon vertrekken

- dus hij vroeg haar mee naar de hotelkamer, wilde haar misschien versuffen met die drugs pillen, zodat hij op dat moment haar geld kon stelen en zoef er vandoor kon gaan

- maar die drugs pillen werkten misschien niet helemaal goed, hij dacht ze is versuft en hij wilde haar geld pakken, zij bleek nog helder bij geest, ze kregen ruzie en hij was inmiddels zo gefocussed op het geld, had al helemaal gefantaseerd wat hij ermee zou doen, dat toen zij opeens hem tegen wilde houden het geld te stelen ze ruzie kregen en hij haar heeft vermoord, hij wilde het geld en liet zich niet tegenhouden door haar
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:36:08 #196
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82654632
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:34 schreef johan555 het volgende:

[..]

Blood stains found on van der Sloot's clothes match Flores' blood type, he said.

"We found blood stains on the victim's clothes, and we found blood stains on his clothes, which, according to biological testing, they correspond to the victim," he said.
Mooi. Direct bewijs dus.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:36:56 #197
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82654675
quote:
Nou, dan moet de arubaanse poltie daar maar heen. En geen deal maken!
pi_82654710
hij zal alleen maar vertellen waar nathalie holloway ligt voor uitlevering naar een ander land,ik heb
een vermoede dat dat nederland gaat worden
pi_82654747
Zo, ik heb weer veel gemist zie ik.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:38:42 #200
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_82654766
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef Redux het volgende:
En niemand die zo'n brand op een verdieping lager doorheeft
Oh je hebt gelijk, er is nog nooit een gebouw waar mensen verbleven tot de grond toe afgebrand.
pi_82654832
pi_82654841
quote:
in dit artikel staat ook :
After killing her, the police statement said, van der Sloot cleaned the room in an attempt to hide evidence of the crime, changed clothes and fled with Flores' money, bank cards and black Jeep.
pi_82654854
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef kasper het volgende:

[..]

Oh je hebt gelijk, er is nog nooit een gebouw waar mensen verbleven tot de grond toe afgebrand.
Goedemorgen
pi_82654903
Volgens mij kijkt hij in dat koffie filmpje recht in de lens en weet hij dat hij gefilmd is
pi_82654919
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef kasper het volgende:

Ongetwijfeld, maar de kans dat de brand van een verdieping lager op de verdieping daarboven niet zal halen lijkt me best groot. Hoe lang duurt 't wel niet voor zo'n brand de verdieping hoger haalt? Daarnaast lijkt het mij dat er sochtends veel activiteit is in een hotel, ontbijt, mensen die wakker worden etc etc.
pi_82654930
Johan 555,

Waarom post je dingen die al eens gepost zijn?

(vraag me af wat de meerwaarde er van is.....)
pi_82654986
wat stond er dan al ?
pi_82654987
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Zo, ik heb weer veel gemist zie ik.
jahaa, het is weer als vanouds ;-)
pi_82655015
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:43 schreef johan555 het volgende:
wat stond er dan al ?
Dat Joran allang in de gaten had dat er camera's hingen?
pi_82655069
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Dat Joran allang in de gaten had dat er camera's hingen?
oh wist ik niet hoor het gaat ook zo snel
pi_82655105
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij kijkt hij in dat koffie filmpje recht in de lens en weet hij dat hij gefilmd is
ja, daar lijkt het wel op, maar ja, toen had ie zijn toneelstukje al in gang gezet

en hij zal wel gehoopt hebben dat ie misschien niet aanstond en/of dat een paar dagen later de videobeelden niet meer zichtbaar zouden zijn, zoals in Aruba het geval was, en dan zou hij de verklaring van de persoon kunnen gebruiken die de deur openmaakt, van dat ie even weg was geweest van de kamer om koffie te halen, dat zou die persoon dan kunnen bevestigen (mits er dus geen camerabeelden (meer) waren)
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 10:46:19 #212
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82655109
Geeft toch niets? Zo hoeven nieuwe mensen niet ver terug te zoeken naar het filmpje en het is echt geen drama hoor als iets dubbel gepost of gezegd word. Topics gaan zo snel dat je daar ook bijna niet aan ontkomt
pi_82655212
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
Geeft toch niets? Zo hoeven nieuwe mensen niet ver terug te zoeken naar het filmpje en het is echt geen drama hoor als iets dubbel gepost of gezegd word. Topics gaan zo snel dat je daar ook bijna niet aan ontkomt
ben ik helemaal mee eens, bovendien is dat filmpje nog vrij recente info, van vanochtend
pi_82655331
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:48 schreef Jesine het volgende:

[..]

ben ik helemaal mee eens, bovendien is dat filmpje nog vrij recente info, van vanochtend
Hebben jullie wel gelijk in.

(maar het zou fijn zijn als er een korte beschrijving bij zou staan, dan weet ik of het nieuw nieuws is)
pi_82655393
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef Jesine het volgende:

[..]

ja, daar lijkt het wel op, maar ja, toen had ie zijn toneelstukje al in gang gezet

en hij zal wel gehoopt hebben dat ie misschien niet aanstond en/of dat een paar dagen later de videobeelden niet meer zichtbaar zouden zijn, zoals in Aruba het geval was, en dan zou hij de verklaring van de persoon kunnen gebruiken die de deur openmaakt, van dat ie even weg was geweest van de kamer om koffie te halen, dat zou die persoon dan kunnen bevestigen (mits er dus geen camerabeelden (meer) waren)
hij gooit dus eerst de deur in het slot om vervolgens net te doen alsof hij de sleutel is vergeten
lijkt wel een toneelstukje ja
pi_82655495
zit nog te wachten op een filmpje bij een of andere bank waar hij probeert te pinnen met Stephany's pas
pi_82655515
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef danilel het volgende:

[..]

Hebben jullie wel gelijk in.

(maar het zou fijn zijn als er een korte beschrijving bij zou staan, dan weet ik of het nieuw nieuws is)

Vind ik ook.
pi_82655838
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:55 schreef MargrietV het volgende:
zit nog te wachten op een filmpje bij een of andere bank waar hij probeert te pinnen met Stephany's pas
Ikke ook
pi_82656005
Waarschijnlijk moeten we nog even wachten op het nieuws wat er op de laptop van Joran staat.
quote:
Canlla said Peruvian investigators were still waiting for judicial permission in order to investigate the contents of van der Sloot's computer.
"There has to be authorization from the judge to open the laptop," he said.
bron
pi_82656241
Op het moment dat hij die camera ziet hangen zie je hem gewoon denken: "Oh kut, nu moet ik iets beters verzinnen."
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:23:18 #221
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82656675
Tjee zeg... dat filmpje... hij staat echt te bedenken en te puzzelen hoe te handelen. Eerst de deur in het slot, dan wat aankloppen (?), dan een personeelslid de deur laten openen (linke soep als Stephanie al dood is)... belastend hoor...
pi_82656702
Er werd ook gezegd, dat er koffie en twee broodjes gehaald waren, zie echt toch alleen maar koffie
pi_82656923
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:40 schreef johan555 het volgende:
koffie filmpje

http://elcomercio.pe/player/493043
Als je heel goed kijkt in het begin is het net of hij eerst klopt en daarna nog eens aan de deur voelt en
hem dan pas echt goed dicht trekt, volgens mij had hij de eerste keer de deur niet eens in het ''slot
getrokken''

Ten tweede, waarom neem je je lege bekers mee om koffie te gaan halen?
Krijg je niet gewoon nieuwe bekers als je koffie gaat halen of moet je dat extra betalen?
Vreemd hoor... Joran lijkt me nu niet echt zo'n goed opgevoed jongetje dat denkt, hmmm
ik zal die lege bekers maar meteen terug brengen anders wordt het zo'n rotzooi...
pi_82656975
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef MargrietV het volgende:
Er werd ook gezegd, dat er koffie en twee broodjes gehaald waren, zie echt toch alleen maar koffie
Het brood lag al binnen, hij kwam naar buiten met de koffie.

Schijnbaar is het" brood/koffie-haal-moment" niet opgenomen.
pi_82657002
quote:
Tussen 0´55 en 1´09 zie je voor die ene beker koffie wel iets anders. Lijkt op iets in plastic, zou wel een klein broodje kunnen zijn.
pi_82657052
quote:
op dat filmpje heeft hij lege bekers in zijn hand dus de koffie moest nog gehaald worden en
eventueel broodjes...

(waar komen die ''broodjes'' nu ineens vandaan eigenlijk ik las eerder ergens ''cake'' )
pi_82657082
space cake
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:31:19 #228
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82657090
Mocht ik al twijfelen, nu niet meer. Ongelofelijk, het blijft toch onwerkelijk om iemand zó koelbloedig te zien
pi_82657148
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:30 schreef FANN het volgende:

[..]

op dat filmpje heeft hij lege bekers in zijn hand dus de koffie moest nog gehaald worden en
eventueel broodjes...

(waar komen die ''broodjes'' nu ineens vandaan eigenlijk ik las eerder ergens ''cake'' )
Ik denk dat hij daarvoor die koffie al had gehaald en mee de kamer in had genomen. Daar opgedronken naast het lijk (zoals van de week ook bevestigd door Joran, bron ) en voor het toneelstukje met de lege bekers naar buiten is gegaan met al de intentie om dus zogenaamd zijn sleutel niet bij zich te hebben.
pi_82657179
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef Felixa het volgende:

[..]

Tussen 0´55 en 1´09 zie je voor die ene beker koffie wel iets anders. Lijkt op iets in plastic, zou wel een klein broodje kunnen zijn.
Zou dat 'iets anders' een pakje sigaretten kunnen zijn?
pi_82657203
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ik denk dat hij daarvoor die koffie al had gehaald en mee de kamer in had genomen. Daar opgedronken naast het lijk (zoals van de week ook bevestigd door Joran) en toen voor het toneelstukje met de lege bekers naar buiten is gegaan met al de intentie om dus zogenaamd zijn sleutel niet bij zich te hebben.
idem, dit scenario denk ik ook!
pi_82657254
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ik denk dat hij daarvoor die koffie al had gehaald en mee de kamer in had genomen. Daar opgedronken naast het lijk (zoals van de week ook bevestigd door Joran) en toen voor het toneelstukje met de lege bekers naar buiten is gegaan met al de intentie om dus zogenaamd zijn sleutel niet bij zich te hebben.
Nou als dat zo is is het helemaal onzin, Joran lijkt me niet het type jongen dat nog even netjes
zijn lege bekers terug gaat bengen

Dit lijkt inderdaad duidelijk op een toneelstukje.
pi_82657340
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:33 schreef fiooon het volgende:

[..]

Zou dat 'iets anders' een pakje sigaretten kunnen zijn?
Ja nu je het zegt.... lijkt inderdaad wel een pakje Marlboro.
pi_82657360
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Mocht ik al twijfelen, nu niet meer. Ongelofelijk, het blijft toch onwerkelijk om iemand zó koelbloedig te zien
Misschien moeten ze in Thailand & Laos ook eens wat onderzoek gaan doen .
pi_82657446
Wat ook maf is;

Hij klopt zogenaamd, maar raakt de deur helemaal niet.
pi_82657471
Voordat hij terugkomt met die jongen kijkt hij ook zo heel sneaky om het hoekje naar de camera. Zo van hij hangt er echt en wat moet ik daar mee? Het is nu wel duidelijk dat hij het echt heeft gedaan en ik hoop dat hij in een ware hel komt daar in de gevangenis.
pi_82657480
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef danilel het volgende:
Wat ook maf is;

Sterker nog, de deur is helemaal nog niet dicht... in het begin.
pi_82657508
Blijkbaar had hij toch zijn vader nodig om een moord/ongeluk/whatever netjes weg te kunnen werken...
pi_82657619
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:40 schreef djenneke het volgende:

[..]

Sterker nog, de deur is helemaal nog niet dicht... in het begin.
klopt.. hj trekt hem later pas goed ''in het slot'' en toen had hij al een paal maal aangeklopt
pi_82657688
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:43 schreef FANN het volgende:

[..]

klopt.. hj trekt hem later pas goed ''in het slot'' en toen had hij al een paal maal aangeklopt
Echt knullig. Ik heb hem al nooit bijster slim gevonden, maar nu laat hij zichzelf wel echt zien
pi_82657690
Wat ik ook raar vind is dat zij gevonden is in haar onderbroek en shirt. Maar als je net iemand kent en daar geen sex mee wilt dan ga je toch niet in je onderbroek erbij lopen? Ook al is het warm of zit het lekkerder.
pi_82657736
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:45 schreef davo1979 het volgende:
Wat ik ook raar vind is dat zij gevonden is in haar onderbroek en shirt. Maar als je net iemand kent en daar geen sex mee wilt dan ga je toch niet in je onderbroek erbij lopen? Ook al is het warm of zit het lekkerder.
Misschien heeft Joran die uitgetrokken na de moord om het op een zedendelict te laten lijken. Nog voor hij besloot te vluchten, zeg maar.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:47:18 #243
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_82657812
Wat een gast!
Zoals ik zijn scenario nu een beetje snap zijn doel was om te doen alsof hij de sleutel kwijt is geraakt.
Vandaar dat iemand van het hotel de deur opent.

Had er geen camera gehangen had hij kunnen zeggen ben de sleutel verloren iemand anders is binnen geweest.

Helaas voor Joran staat alles op film.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_82657909
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef danilel het volgende:
Wat ook maf is;

Zoals ik al eerder aangaf, de video heeft wat 'lag' danwel vertraging in de beelden, zie ook het schokkerig weergeven van de beelden. Snelle bewegingen worden dus niet correct geregistreerd door de camera. De snelle handbeweging van het kloppen wordt dus niet goed geregistreerd waardoor het lijkt alsof ie niet echt klopt.
pi_82657931
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:45 schreef davo1979 het volgende:
Ze waren toch een hele nacht samen?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Het lijkt me wel logisch dat je niet in vol ornaat met kleding en al gaat liggen pitten, sex of geen sex,
dat heeft daar weinig mee te maken.

Misschien heeft ze wel gewoon een shirt van Joran mogen lenen om in te slapen.
pi_82657937
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef Redux het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder aangaf, de video heeft wat 'lag' danwel vertraging in de beelden, zie ook het schokkerig weergeven van de beelden. Snelle bewegingen worden dus niet correct geregistreerd door de camera. De snelle handbeweging van het kloppen wordt dus niet goed geregistreerd waardoor het lijkt alsof ie niet echt klopt.
In dit geval klopt hij echt niet, en heeft het weinig met lag te maken hoor.
pi_82657962
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef FANN het volgende:

[..]

Ze waren toch een hele nacht samen?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Het lijkt me wel logisch dat je niet in vol ornaat met kleding en al gaat liggen pitten, sex of geen sex,
dat heeft daar weinig mee te maken.

Misschien heeft ze wel gewoon een shirt van Joran mogen lenen om in te slapen.
Ze zijn maar 3 uurtjes in dat hotel geweest. Lijkt me weinig om echt een uiltje te gaan knappen...
pi_82658001
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:50 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ze zijn maar 3 uurtjes in dat hotel geweest. Lijkt me weinig om echt een uiltje te gaan knappen...
Ah... dan had ik dat dus verkeerd begrepen
pi_82658145
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef djenneke het volgende:

[..]

In dit geval klopt hij echt niet, en heeft het weinig met lag te maken hoor.
volgens mij wel, maar goed, boeit ook niet.
pi_82658236
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:51 schreef FANN het volgende:

[..]

Ah... dan had ik dat dus verkeerd begrepen
Het wordt ook allemaal zo complex....
pi_82658279
Maarrr (advocaat van de duivel) het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij naar de camera kijkt om iemand van de receptie te waarschuwen. En dat ie daarom zo in de camera zit te kijken en aan de deur zit te voelen (tegelijkertijd) als in :hee, joehoe, kun je even de deur openen!

Wat is het voordeel voor hem eigenlijk van de sleutel kwijt zijn? En is het niet veel te riskant om die vrouw de deur te laten openen als daar een lijk binnen ligt?
pi_82658346
Hoe langer je erover nadenkt hoe enger het wordt, die jongen moet echt wel heeeeeeeeel koelbloedig
zijn en gewetenloos om dit zo in scène te zetten

Eng hoor dat er zulke mensen bestaan...
pi_82658426
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:57 schreef Taurus het volgende:
Maarrr (advocaat van de duivel) het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij naar de camera kijkt om iemand van de receptie te waarschuwen. En dat ie daarom zo in de camera zit te kijken en aan de deur zit te voelen (tegelijkertijd) als in :hee, joehoe, kun je even de deur openen!

Wat is het voordeel voor hem eigenlijk van de sleutel kwijt zijn? En is het niet veel te riskant om die vrouw de deur te laten openen als daar een lijk binnen ligt?
Voordeel is denk ik dat hij dan een hotelmedewerker kan beschuldigen.
En over die vrouw die naar binnen zou lopen hebben we het ergens hierboven ook al gehad, misschien had hij wel gezegd dat ze aan het douchen was of sliep.
pi_82658436
quote:
Ja, dat ben ik dus ook van mening. Stel als hij weet dat daar camera's hangen, dan zijn beelden van hem met de koffiebekers in de daarvan genoeg om z'n verhaal te ondersteunen. Dus waarom het risico lopen dat je met een overijverig personeelslid te maken krijgt die op eigen initiatief even de kamer inloopt?

Het kan ook zijn dat het een verstopte camera is en dat daar iets anders hangt waar zijn aandacht op gevestigd wordt. Ik meen te zien op andere beelden dat hij niet echt recht in de camera kijkt.
pi_82658449
pi_82658475
quote:

mwa... niet als je weet dat het lijk ''achter'' het bed ligt...
pi_82658480
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Felixa het volgende:

misschien had hij wel gezegd dat ze aan het douchen was of sliep.
Ja, maar goed, we vullen alles in met onze eigen fantasie zonder dat we echt weten hoe het gegaan is of wat hij daar deed etc etc.
pi_82658542
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Redux het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik dus ook van mening. Stel als hij weet dat daar camera's hangen, dan zijn beelden van hem met de koffiebekers in de daarvan genoeg om z'n verhaal te ondersteunen. Dus waarom het risico lopen dat je met een overijverig personeelslid te maken krijgt die op eigen initiatief even de kamer inloopt?

Het kan ook zijn dat het een verstopte camera is en dat daar iets anders hangt waar zijn aandacht op gevestigd wordt. Ik meen te zien op andere beelden dat hij niet echt recht in de camera kijkt.
Volgens mij zien we hem in het nieuwe filmpje de camera "ontdekken". Maar goed, dat is speculatie. Maar daar lijkt het wel op. Hij lijkt ook opeens van plan te veranderen en iemand van de receptie te gaan halen of een schoonmaakster(?) om de deur te openen.
pi_82658583
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Felixa het volgende:

[..]

Voordeel is denk ik dat hij dan een hotelmedewerker kan beschuldigen.
En over die vrouw die naar binnen zou lopen hebben we het ergens hierboven ook al gehad, misschien had hij wel gezegd dat ze aan het douchen was of sliep.
Nouja, want dat is natuurlijk waarom hij op die deur klopt. Hij wil voor de camera doen alsof er binnen nog iemand levend de deur kan komen opendoen. Dat gebeurt niet, dus kijkt hij de camera in (waar ze bij de receptie wellicht naar kijken) zo'n beetje vragend van 'kan er iemand komen om de deur te openen?'
pi_82658586
Heeft iemand nog de locatie van de eerdere beelden?
pi_82658596
Gisteren in de sbs 6 uitzending had de chauffeur van dat busje het erover dat hij 2 koffers bij zich had .
Waar zijn die gebleven ?
pi_82658628
quote:

Als je goed kijkt, dan was de deur nog niet eens echt dicht wanneer hij naar de camera kijkt.
pi_82658659
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel slim, toch nog een extraatje als een persoon kan getuigen dat Joran heeft aangeklopt
en zijn sleutel was vergeten.

Stel je voor dat de camera het niet deed...

Misschien kijkt hij daarom wel zo angstvallig naar die camera, misschien dacht hij wel,

als dat pokkeding het nu maar doet ... anders ben ik de lul ...
pi_82658718
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:04 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Als je goed kijkt, dan was de deur nog niet eens echt dicht wanneer hij naar de camera kijkt.
Ja dat is nu ongeveer al drie keer gezegd hier maar maakt niet uit...
pi_82658739
Als je deze beelden bekijkt dan lijkt het erop dat er onder de camera een raam zit.
Kijk de beelden zodra hij in het rood gestreepte shirt de kamer verlaat.

Er schijnt licht op het shirt en broek en hij lijkt ergens naar te kijken:

http://nos.nl/l/tcm:5-736214/
vanaf 0:27

pi_82658746
Of Joran probeerde gewoon tijd te winnen.

Als men dacht dat er nog iemand in de kamer was, kon hij makkelijk vertrekken met tassen en al. Als ze zouden denken dat hij wegging zonder terug te komen, dan zou de kamer worden schoongemaakt en Stephany's lichaam sneller worden ontdekt... Dus door met koffie te lopen en te kloppen, weet men dat er behalve Joran zelf er zich nog een persoon bevindt.
pi_82658919
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:07 schreef djenneke het volgende:

Als men dacht dat er nog iemand in de kamer was, kon hij makkelijk vertrekken met tassen en al. Als ze zouden denken dat hij wegging zonder terug te komen, dan zou de kamer worden schoongemaakt en Stephany's lichaam sneller worden ontdekt... Dus door met koffie te lopen en te kloppen, weet men dat er behalve Joran zelf er zich nog een persoon bevindt.
Maar hij had toch ook gezegd dat ze de kamer niet hoefden schoon te maken en ze `zijn meisje` met rust moesten laten. Dus dat wist het personeel al.
pi_82659024
Ik vind het echt een raar filmpje Hij trekt de deur dicht, realiseert zich dat hij z'n sleutel is vergeten, begint wat te kloppen en ' wacht af ' (zie ontspannend gay-handje vooral, dat is wel goed geacteerd hoor ), kijkt beetje geergerd als er geen reactie komt en loopt dan maar weg, als hij terug komt kijkt ie 1 sec de camera in gewoon uit verveling en besluiteloosheid over wat te doen met de dichte deur zonder sleutel, en vervolgens haalt ie iemand van de receptie (dan maar).
pi_82659105
quote:

dat vind ik wel een goede.
pi_82659106
quote:

ja, dit vind ik een goeie

hij wilde blijkbaar door zijn toneelstukje laten weten dat er iemand in de kamer was (2 koffie) maar dat die nog sliep

en tegelijkertijd zou hij (als de camera's niet werkten) nog kunnen zeggen dat hij weg was geweest (vraag maar aan de mevrouw, ze heeft nog de deur voor me opengedaan terwijl ik koffie heb gehaald), en ja...hij was dan weggeweest, dan kan er altijd iemand in de kamer zijn gekomen om Stephany te vermoorden, althans zo zijn verklaring kunnen leiden in zijn simpele leugenachtige gedachtes
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:15:30 #272
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82659165
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:47 schreef Razor21 het volgende:
Wat een gast!
Zoals ik zijn scenario nu een beetje snap zijn doel was om te doen alsof hij de sleutel kwijt is geraakt.
Vandaar dat iemand van het hotel de deur opent.

Had er geen camera gehangen had hij kunnen zeggen ben de sleutel verloren iemand anders is binnen geweest.

Helaas voor Joran staat alles op film.
Ja, dat zou nog eens heel goed kunnen. Maar wat een enge gedachte dat dat meisje dan al dood was toen hij met die koffie aanklopte en zo?
pi_82659180
oja, voor plonsplons met d'r theorie dat de politie de beelden verkoopt:

Op dit fragmetn is te horen hoe het zit met de beelden:
http://nos.nl/audio/16238(...)elden-van-joran.html

op 01:20
quote:
"opgehaald van ministerie van binnenlandse zaken,
Verspreid omdat van der sloot gezegd heeft dat hij niet in het hotel is geweest"
pi_82659185
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:10 schreef Felixa het volgende:

[..]

Maar hij had toch ook gezegd dat ze de kamer niet hoefden schoon te maken en ze `zijn meisje` met rust moesten laten. Dus dat wist het personeel al.
dat was later, toen hij wegging, waarschijnlijk heeft hij dat van de koffie nog extra gebruikt om aan te tonen dat er iemand op de kamer was, en toen hij wegging weer, bovendien wilde hij niet dat ze de kamer in zouden gaan
pi_82659344
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef Jesine het volgende:

[..]

hij wilde blijkbaar door zijn toneelstukje laten weten dat er iemand in de kamer was (2 koffie) maar dat die nog sliep

Joran heeft wel een groot lijf... 2 koffie voor zo'n postuur is niks vreemds
pi_82659558
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:15 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja, dat zou nog eens heel goed kunnen. Maar wat een enge gedachte dat dat meisje dan al dood was toen hij met die koffie aanklopte en zo?
Zo´n berekenend, koelbloedig stuk vreten is het dus.
pi_82659728
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:24 schreef Felixa het volgende:

[..]

Zo´n berekenend, koelbloedig stuk vreten is het dus.
Is toch logisch, als je iemand hebt vermoord om jezelf nog een beetje in te dekken
pi_82659768
ja, dat is nu wel duidelijk dat ze al dood was toen hij met de koffie zogenaamd aanklopte

heel heel heel erg enorm koelbloedig, de meeste mensen zouden enorm panieken als ze met een dood persoon in een kamer zouden zijn, hij blijkbaar niet, gaat nog even nadenken een toneelstukje op te voeren en kamer nog even proberen wat op te lappen en schoon te maken
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:31:35 #279
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_82659859
Nieuwe hotelbeelden: Joran 'vergat' sleutels AMSTERDAM

Peruaanse media hebben nieuwe bewakingsbeelden getoond uit het hotel waar Joran van der Sloot verbleef. Daarop lijkt het dat Joran net deed of hij geen sleutels van zijn kamer had, en pas na de moord bij zijn kamer arriveerde.

Onderaan de beelden van hotel TAC in Lima staan de tijden weergegeven. Te zien is dat Joran om 8.35 met twee bekers koffie uit zijn kamer loopt. Hij doet de deur dicht en vreemd genoeg klopt hij dan aan. Niemand doet natuurlijk open. De Nederlander verdwijnt en komt twee minuten later terug. Hij bekijkt de camera om weer weg te lopen. Twee minuten daarna staat hij met een hotelmedewerker voor de deur, die met een sleutel de deur voor hem opent. Joran gaat alleen naar binnen.

Op hotelbeelden die eerder naar buiten kwamen, is te zien dat Joran op een later tijdstip met twee tassen het hotel verlaat.

http://www.telegraaf.nl/b(...)gat__sleutels__.html
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:31:49 #280
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_82659915
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:29 schreef Jesine het volgende:
ja, dat is nu wel duidelijk dat ze al dood was toen hij met de koffie zogenaamd aanklopte

heel heel heel erg enorm koelbloedig, de meeste mensen zouden enorm panieken als ze met een dood persoon in een kamer zouden zijn, hij blijkbaar niet, gaat nog even nadenken een toneelstukje op te voeren en kamer nog even proberen wat op te lappen en schoon te maken
[gevoelloze immuunmode]Ach, het is niet alsof hij dit voor het eerst meemaakt [/gevoelloze immuunmode]
pi_82660049
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:32 schreef djenneke het volgende:

[..]

[gevoelloze immuunmode]Ach, het is niet alsof hij dit voor het eerst meemaakt [/gevoelloze immuunmode]

[sterkere gevoelloze immuunmode] Hij is op dit gebied bijna expert
[sterkere gevoelloze immuunmode]
pi_82660134
pi_82660206
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:39 schreef danilel het volgende:

[..]

bron

In dit artikel staat:
quote:
The Dutchman says she won U.S. 6.000 U.S. dollars playing poker and he offered to pay at the hotel.
Had Stephany dat geld van Joran gewonnen dan?!
pi_82660265
Zo koelbloedig is ie daar niet. Hij is duidelijk in de war en staat maar een beetje vaag te draaien daar bij die deur.
pi_82660333
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo koelbloedig is ie daar niet. Hij is duidelijk in de war en staat maar een beetje vaag te draaien daar bij die deur.
Ja zo zie je maar, 't is maar net wat voor invulling je aan de beelden geeft. De 1 vindt hem koelbloedig, de ander vindt hem in de war en vaag.
't blijft speculeren.
pi_82660471
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:42 schreef Redux het volgende:

[..]

Ja zo zie je maar, 't is maar net wat voor invulling je aan de beelden geeft. De 1 vindt hem koelbloedig, de ander vindt hem in de war en vaag.
't blijft speculeren.
Heejj.. jij hier!?

Maar inderdaad, het blijft speculeren.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:45:29 #288
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82660479
En toch blijf ik niet snappen dat hij het risico nam dat de hotelmedewerker die de deur opnieuw voor 'm opende, de kamer in zou lopen. Ondanks dat hij waarschijnlijk gezegd heeft dat zijn meisje nog sliep. Ik bedoel: er ligt daar een dode!
pi_82660485
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Daar wordt hij dan ook 'betrapt'. Dan zal hij inderdaad niet zo koelbloedig zijn. Hij heeft zijn 'pokerface' nog niet opgezet, bij wijze van spreken.
pi_82660495
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:36 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ja nu je het zegt.... lijkt inderdaad wel een pakje Marlboro.
Volgens mij is het een sleutelbos, je ziet hem namelijk de deur op slot doen en daarna zwaait hij even met zijn sleutels, om ze vervolgens in zijn andere hand te houden, daarna begint hij op de deur te kloppen.
pi_82660506
Als hij niet met die twee (lege) bekers in zijn hand naar buiten was gekomen, maar bv. onzichtbaar in zijn broekband oid. verstopt, was het koffieverhaal misschien nog wel enigzins geloofwaardig geweest..maar in deze poging om een waterdicht verhaal te acteren, werkt hij zich nog verder in de nesten..ik vind hem er op deze beelden toch wel ietwat aangeslagen uitzien...verstrikt in zijn eigen web van leugens en bedrog..
Deze keer hangt hij..eindelijk gerechtigheid..!
pi_82660524
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:45 schreef kadeya het volgende:

[..]

Volgens mij is het een sleutelbos, je ziet hem namelijk de deur op slot doen en daarna zwaait hij even met zijn sleutels, om ze vervolgens in zijn andere hand te houden, daarna begint hij op de deur te kloppen.
Nee, het lijken inderdaad sleutels, maar 't is wel degelijk een pakje malboro
pi_82660546
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:42 schreef Redux het volgende:

[..]

't blijft speculeren.
Nouja, als je onder invloed bent van (hard)drugs dan kun je andere dingen doen dan normaal. Dat verschilt per individu.
pi_82660569
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:45 schreef Boca_Raton het volgende:
En toch blijf ik niet snappen dat hij het risico nam dat de hotelmedewerker die de deur opnieuw voor 'm opende, de kamer in zou lopen. Ondanks dat hij waarschijnlijk gezegd heeft dat zijn meisje nog sliep. Ik bedoel: er ligt daar een dode!
Misschien had hij haar lichaam eerst in de badkamer gelegd/gezet/gehangen/gepropt/geprakt.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:49:10 #295
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82660651
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien had hij haar lichaam eerst in de badkamer gelegd/gezet/gehangen/gepropt/geprakt.
Nóg erger!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:49:27 #296
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_82660670
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:46 schreef Maron het volgende:
Als hij niet met die twee (lege) bekers in zijn hand naar buiten was gekomen, maar bv. onzichtbaar in zijn broekband oid. verstopt, was het koffieverhaal misschien nog wel enigzins geloofwaardig geweest..maar in deze poging om een waterdicht verhaal te acteren, werkt hij zich nog verder in de nesten..
Of hij had gewoon echt koffie moeten gaan halen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:50:28 #297
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_82660710
quote:
Beelden zijn wel duidelijk, maar tonen niet aan dat Joran die moord zelf heeft gepleegd.. Duidelijk is wel dat ie er erg van onder de indruk is en niet weet wat ie moet....
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:53:01 #298
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82660821
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zou jij doen als je er werkte? Ook niet zomaar naar binnen stampen.

Misschien had ie haar wel op bed gelegd in die lakens, onder het mom "ze slaapt nog".
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82660908
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Beelden zijn wel duidelijk, maar tonen niet aan dat Joran die moord zelf heeft gepleegd.. Duidelijk is wel dat ie er erg van onder de indruk is en niet weet wat ie moet....
Hij had zich beter kunnen afvragen wat hij zou moeten doen in de hotelkamer dan net buiten zijn kamerdeur.
Alleen je zit natuurlijk met de schoonmaakploeg die langs komt.... Je kan die kamer waar iemand dood ligt niet lang alleen laten voor een plannetje.
pi_82660971
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:46 schreef Redux het volgende:

[..]

Nee, het lijken inderdaad sleutels, maar 't is wel degelijk een pakje malboro
Ja, op ´54/´55 zie je dat het beste, met dat rode stukje.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:56:58 #301
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_82660989
Raakt ie de deur eigenlijk wel aan als ie 'klopt'?

Joran van der Sloot #32 - Met nieuwe beelden uit het hotel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')