quote:
Weet ik het, ben enkel zo blij dat hij eindelijk door de mand gevallen is. Echt echt, dit persoon is een gevaar voor zijn omgeving.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:15 schreef Troeta het volgende:
[..]
Nou idd. Volgens mij had hij een plannetje maar heeft ie dat niet door laten gaan toen hij de camera zag.
Dat was vorige week woensdag al bekend.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:17 schreef Redux het volgende:
Wat is de naam van het hotel, is dat bekend?
ik zag het filmpje. Wat een kneusquote:
hier is een link voor als je wil boekenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:17 schreef Redux het volgende:
Wat is de naam van het hotel, is dat bekend?
ja ze lag achter het bed zo te zienquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:57 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zoals op die ene foto was te zien, lag ze helemaal achter het bed verstopt en ook in dat verhaal van het personeelslid dat haar vond, stond dat ze in eerste instantie niemand zag liggen.
Ik denk zelf dat ze wel dood was. Je ziet hem in de camera kijken, doet dan net alsof hij op de deur klopt en haalt dan die vrouw erbij. Ook hoe je hem in het begin ziet twijfelen.... ik denk dat ze al dood was.
Ramptoerisme.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:25 schreef danilel het volgende:
[..]
hier is een link voor als je wil boeken![]()
http://www.guiahostal.com/lima/hotel_tac.htm
hahaha, dat had hij beter kunnen doen inderdaad, tip voor de volgende keer dan maar ;-)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:27 schreef kasper het volgende:
Beter had hij na de moord brand gesticht.
Niet in z'n eigen kamer, maar bv. 1 verdieping lager.
Wellicht was er dan toch minder bewijs voor de moord gevonden.
En dat zou dan niet gefilmd zijn???quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:27 schreef kasper het volgende:
Beter had hij na de moord brand gesticht.
Niet in z'n eigen kamer, maar bv. 1 verdieping lager.
Wellicht was er dan toch minder bewijs voor de moord gevonden.
Who cares of er gefilmd is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:30 schreef danilel het volgende:
En dat zou dan niet gefilmd zijn???
Er is 24 uurs camera bewaking in dat hotel (had joran toch ook kunnen lezen trouwens)
Blood stains found on van der Sloot's clothes match Flores' blood type, he said.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:30 schreef MargrietV het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)rder.case/index.html
En niemand die zo'n brand op een verdieping lager doorheeftquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:33 schreef kasper het volgende:
[..]
Who cares of er gefilmd is.
Als het hele hotel afbrandt, blijft er weinig over van die videobanden.
Mooi. Direct bewijs dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:34 schreef johan555 het volgende:
[..]
Blood stains found on van der Sloot's clothes match Flores' blood type, he said.
"We found blood stains on the victim's clothes, and we found blood stains on his clothes, which, according to biological testing, they correspond to the victim," he said.
Nou, dan moet de arubaanse poltie daar maar heen. En geen deal maken!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:30 schreef MargrietV het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)rder.case/index.html
Oh je hebt gelijk, er is nog nooit een gebouw waar mensen verbleven tot de grond toe afgebrand.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef Redux het volgende:
En niemand die zo'n brand op een verdieping lager doorheeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |