Redelijk kansloos want hij was gewoon aangehouden en de politie mag je dan gewoon verhoren. Wat je kan doen is je mond houden tot de advocaat er is maar dat heeft Joran niet gedaan. Alleen als de advocaat opzettelijk buiten de deur gehouden was had hij een punt maar dat is niet aan de orde.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:26 schreef Felixa het volgende:
Jorans kersverse Peruaanse advocaat, Maximo Altez, heeft de rechter verzocht diens bekentenis ongeldig te verklaren. De Nederlander zou maandag niet zijn bijgestaan door een advocaat.
De FBI en de Peruaanse autoriteiten werken samen en ook hier weer zal Peru best met de eer willen strijken. De FBI heeft bovendien ook nog de afpersingszaak.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:55 schreef StateOfMind het volgende:
Waarom zou Peru hem strafvermindering geven om iets wat in Aruba plaats vond?
2 Verschillende zaken en Peru heeft niks met Aruba van doen.
Als hij dat doel had dan was ze op dat moment nog in leven, lijkt mij. Ik zou namelijk niet de kans willen lopen dat het personeelslid ook maar iets opvangt van een mogelijk lijk wat in de kamer ligt. Stel je hebt zo'n amicaal personeelslid die besluit even naar binnen te lopen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:50 schreef Felixa het volgende:
Hier dan eindelijk de video dat hij terugkomt met de koffie.
http://elcomercio.pe/noti(...)sino-stephany-flores
Het lijkt erop dat hij doe alsof ie de sleutel kwijt is, een personeelslid erbij haalt. Hij klopt ook nog een paar keer op de deur.
Waarschijnlijk met als doel om later te kunnen zeggen dat hij geen sleutel had, en haar dus nooit had kunnen vermoorden.
nou hij lijkt meer de klus kwijt te zijn, hij weet anders donders goed dat er een camera hingquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:50 schreef Felixa het volgende:
Het lijkt erop dat hij doe alsof ie de sleutel kwijt is, een personeelslid erbij haalt. Hij klopt ook nog een paar keer op de deur.
Waarschijnlijk met als doel om later te kunnen zeggen dat hij geen sleutel had, en haar dus nooit had kunnen vermoorden.
Zoals op die ene foto was te zien, lag ze helemaal achter het bed verstopt en ook in dat verhaal van het personeelslid dat haar vond, stond dat ze in eerste instantie niemand zag liggen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:53 schreef Redux het volgende:
[..]
Als hij dat doel had dan was ze op dat moment nog in leven, lijkt mij. Ik zou namelijk niet de kans willen lopen dat het personeelslid ook maar iets opvangt van een mogelijk lijk wat in de kamer ligt. Stel je hebt zo'n amicaal personeelslid die besluit even naar binnen te lopen.
Hij kijkt ook wel opvallend naar de camera, volgens mij heeft hij heel goed door dat er eentje hangt. Ook vreemd uiteraard dat hij met die twee bekers koffie naar buiten loopt en daarna weer naar binnen wil. Hier heeft hij zich toch wel serieus verraden imo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:50 schreef Felixa het volgende:
Ja dat is natuurlijk ook een mogelijkheidquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:57 schreef Felixa het volgende:
Zoals op die ene foto was te zien, lag ze helemaal achter het bed verstopt en ook in dat verhaal van het personeelslid dat haar vond, stond dat ze in eerste instantie niemand zag liggen.
Ik denk zelf dat ze wel dood was. Je ziet hem in de camera kijken, doet dan net alsof hij op de deur klopt en haalt dan die vrouw erbij. Ook hoe je hem in het begin ziet twijfelen.... ik denk dat ze al dood was.
aan de tijd onderin te zien nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:03 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Lijkt wel alsof die video andersom afgespeeld wordt...
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze die bekers al op de kamer hadden en hij ze opnieuw wil vullen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:05 schreef plonsplons het volgende:
[..]
aan de tijd onderin te zien niet
wel vreemd is dat de koffie waarschijnlijk niet warm is![]()
heb je veel in dat soort 3 sterren hotels he
Als de koffie al op is, zoals jij zegt, dan kan je er een nog erger scenario van maken. Op zich kan dat wel kloppen want op die manier kun je geen hete koffie vasthouden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:56 schreef plonsplons het volgende:
[..]
nou hij lijkt meer de klus kwijt te zijn, hij weet anders donders goed dat er een camera hing
maar de eerste beelden lijken wel of de koffie al op is, hij doet de deur dicht, twijfeld en klopt aan . om zo de indruk te wekken het meisje leefde toen nog hoor !!! om 8.45 vertrekt hij uit de kamer met koffer
dus ik kan de moord niet hebben gepleegt, zal wel z'n gedachten zijn geweest
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Als de koffie al op is, zoals jij zegt, dan kan je er een nog erger scenario van maken. Op zich kan dat wel kloppen want op die manier kun je geen hete koffie vasthouden.
Dat hij dus eerst de koffie heeft meegenomen de kamer in, toen de koffie heeft opgedronken en Stephany van kant heeft gemaakt. Dan met die lege bekers naar buiten loopt en dan dus doet of hij net met die bekers aan komt lopen en dan die dichte deur/geen sleutel in scene zet.
Of heb ik nou te veel misdaadseries gezien.
Kan, aan de lage resulotie beelden kan ik dat niet opmakenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij zou wiet en cocaïne hebben gebruikt toch?
je ziet ook dat hij niet echt aanklopt, hij dacht natuurlijk sta hier wel stom te doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Als de koffie al op is, zoals jij zegt, dan kan je er een nog erger scenario van maken. Op zich kan dat wel kloppen want op die manier kun je geen hete koffie vasthouden.
Dat hij dus eerst de koffie heeft meegenomen de kamer in, toen de koffie heeft opgedronken en Stephany van kant heeft gemaakt. Dan met die lege bekers naar buiten loopt en dan dus doet of hij net met die bekers aan komt lopen en dan die dichte deur/geen sleutel in scene zet.
Of heb ik nou te veel misdaadseries gezien.
Oh ja dat is ook zo!! Van de week was er een journalist die had gehoord van `iemand` die alle beelden had gezien, dat hij met dat witte overhemd aan de koffie ging halen. Dus met dat overhemd aan heeft hij haar dan waarschijnlijk vermoord, nadat hij de koffie had gehaald.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar hij heeft sinds de koffie geen ander shirt toch? En er was een bebloed shirt gevonden van hem had ik ergens gelezen dacht ik.
Koffie had ie buiten gehaald aan de overkant van de straat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:15 schreef plonsplons het volgende:
[..]
je ziet ook dat hij niet echt aanklopt, hij dacht natuurlijk sta hier wel stom te doen.
het is echt een stukje toneel
maar er is meer beeld hoor !!! zeker weten . de lobby hij zou toch de koffie buiten hebben gehaald ???
het kunnen natuurlijk ook ouwe bekers zijn van de dag ervoor
maar blijft stukje toneel. zou hij echt hebben gedacht dat dit aannemelijk overkomt ??
De beelden hebben een hele kleine vertraging of 'lag', zie het schokkerige verloop van de beelden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:15 schreef plonsplons het volgende:
[..]
je ziet ook dat hij niet echt aanklopt, hij dacht natuurlijk sta hier wel stom te doen.
het is echt een stukje toneel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |