in dit artikel staat ook :quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:30 schreef MargrietV het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)rder.case/index.html
Goedemorgenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef kasper het volgende:
[..]
Oh je hebt gelijk, er is nog nooit een gebouw waar mensen verbleven tot de grond toe afgebrand.
Ongetwijfeld, maar de kans dat de brand van een verdieping lager op de verdieping daarboven niet zal halen lijkt me best groot. Hoe lang duurt 't wel niet voor zo'n brand de verdieping hoger haalt? Daarnaast lijkt het mij dat er sochtends veel activiteit is in een hotel, ontbijt, mensen die wakker worden etc etc.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef kasper het volgende:
Oh je hebt gelijk, er is nog nooit een gebouw waar mensen verbleven tot de grond toe afgebrand.
oh wist ik niet hoor het gaat ook zo snelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat Joran allang in de gaten had dat er camera's hingen?
ja, daar lijkt het wel op, maar ja, toen had ie zijn toneelstukje al in gang gezetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij kijkt hij in dat koffie filmpje recht in de lens en weet hij dat hij gefilmd is
ben ik helemaal mee eens, bovendien is dat filmpje nog vrij recente info, van vanochtendquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
Geeft toch niets? Zo hoeven nieuwe mensen niet ver terug te zoeken naar het filmpje en het is echt geen drama hoor als iets dubbel gepost of gezegd word. Topics gaan zo snel dat je daar ook bijna niet aan ontkomt
Hebben jullie wel gelijk in.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:48 schreef Jesine het volgende:
[..]
ben ik helemaal mee eens, bovendien is dat filmpje nog vrij recente info, van vanochtend
hij gooit dus eerst de deur in het slot om vervolgens net te doen alsof hij de sleutel is vergetenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef Jesine het volgende:
[..]
ja, daar lijkt het wel op, maar ja, toen had ie zijn toneelstukje al in gang gezet
en hij zal wel gehoopt hebben dat ie misschien niet aanstond en/of dat een paar dagen later de videobeelden niet meer zichtbaar zouden zijn, zoals in Aruba het geval was, en dan zou hij de verklaring van de persoon kunnen gebruiken die de deur openmaakt, van dat ie even weg was geweest van de kamer om koffie te halen, dat zou die persoon dan kunnen bevestigen (mits er dus geen camerabeelden (meer) waren)
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef danilel het volgende:
[..]
Hebben jullie wel gelijk in.
(maar het zou fijn zijn als er een korte beschrijving bij zou staan, dan weet ik of het nieuw nieuws is)
Ikke ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:55 schreef MargrietV het volgende:
zit nog te wachten op een filmpje bij een of andere bank waar hij probeert te pinnen met Stephany's pas
bronquote:Canlla said Peruvian investigators were still waiting for judicial permission in order to investigate the contents of van der Sloot's computer.
"There has to be authorization from the judge to open the laptop," he said.
Als je heel goed kijkt in het begin is het net of hij eerst klopt en daarna nog eens aan de deur voelt enquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:40 schreef johan555 het volgende:
koffie filmpje
http://elcomercio.pe/player/493043
Het brood lag al binnen, hij kwam naar buiten met de koffie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef MargrietV het volgende:
Er werd ook gezegd, dat er koffie en twee broodjes gehaald waren, zie echt toch alleen maar koffie
Tussen 0´55 en 1´09 zie je voor die ene beker koffie wel iets anders. Lijkt op iets in plastic, zou wel een klein broodje kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef MargrietV het volgende:
Er werd ook gezegd, dat er koffie en twee broodjes gehaald waren, zie echt toch alleen maar koffie
op dat filmpje heeft hij lege bekers in zijn hand dus de koffie moest nog gehaald worden enquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef MargrietV het volgende:
Ik denk dat hij daarvoor die koffie al had gehaald en mee de kamer in had genomen. Daar opgedronken naast het lijk (zoals van de week ook bevestigd door Joran, bron ) en voor het toneelstukje met de lege bekers naar buiten is gegaan met al de intentie om dus zogenaamd zijn sleutel niet bij zich te hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:30 schreef FANN het volgende:
[..]
op dat filmpje heeft hij lege bekers in zijn hand dus de koffie moest nog gehaald worden en
eventueel broodjes...
(waar komen die ''broodjes'' nu ineens vandaan eigenlijk ik las eerder ergens ''cake'')
Zou dat 'iets anders' een pakje sigaretten kunnen zijn?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef Felixa het volgende:
[..]
Tussen 0´55 en 1´09 zie je voor die ene beker koffie wel iets anders. Lijkt op iets in plastic, zou wel een klein broodje kunnen zijn.
idem, dit scenario denk ik ook!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daarvoor die koffie al had gehaald en mee de kamer in had genomen. Daar opgedronken naast het lijk (zoals van de week ook bevestigd door Joran) en toen voor het toneelstukje met de lege bekers naar buiten is gegaan met al de intentie om dus zogenaamd zijn sleutel niet bij zich te hebben.
Nou als dat zo is is het helemaal onzin, Joran lijkt me niet het type jongen dat nog even netjesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daarvoor die koffie al had gehaald en mee de kamer in had genomen. Daar opgedronken naast het lijk (zoals van de week ook bevestigd door Joran) en toen voor het toneelstukje met de lege bekers naar buiten is gegaan met al de intentie om dus zogenaamd zijn sleutel niet bij zich te hebben.
Ja nu je het zegt.... lijkt inderdaad wel een pakje Marlboro.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:33 schreef fiooon het volgende:
[..]
Zou dat 'iets anders' een pakje sigaretten kunnen zijn?
Misschien moeten ze in Thailand & Laos ook eens wat onderzoek gaan doen .quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Mocht ik al twijfelen, nu niet meer. Ongelofelijk, het blijft toch onwerkelijk om iemand zó koelbloedig te zien
Sterker nog, de deur is helemaal nog niet dicht... in het begin.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef danilel het volgende:
Wat ook maf is;
Hij klopt zogenaamd, maar raakt de deur helemaal niet.
klopt.. hj trekt hem later pas goed ''in het slot'' en toen had hij al een paal maal aangekloptquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Sterker nog, de deur is helemaal nog niet dicht... in het begin.
Echt knullig. Ik heb hem al nooit bijster slim gevonden, maar nu laat hij zichzelf wel echt zienquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:43 schreef FANN het volgende:
[..]
klopt.. hj trekt hem later pas goed ''in het slot'' en toen had hij al een paal maal aangeklopt
Misschien heeft Joran die uitgetrokken na de moord om het op een zedendelict te laten lijken. Nog voor hij besloot te vluchten, zeg maar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:45 schreef davo1979 het volgende:
Wat ik ook raar vind is dat zij gevonden is in haar onderbroek en shirt. Maar als je net iemand kent en daar geen sex mee wilt dan ga je toch niet in je onderbroek erbij lopen? Ook al is het warm of zit het lekkerder.
Zoals ik al eerder aangaf, de video heeft wat 'lag' danwel vertraging in de beelden, zie ook het schokkerig weergeven van de beelden. Snelle bewegingen worden dus niet correct geregistreerd door de camera. De snelle handbeweging van het kloppen wordt dus niet goed geregistreerd waardoor het lijkt alsof ie niet echt klopt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef danilel het volgende:
Wat ook maf is;
Hij klopt zogenaamd, maar raakt de deur helemaal niet.
Ze waren toch een hele nacht samen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:45 schreef davo1979 het volgende:
Wat ik ook raar vind is dat zij gevonden is in haar onderbroek en shirt. Maar als je net iemand kent en daar geen sex mee wilt dan ga je toch niet in je onderbroek erbij lopen? Ook al is het warm of zit het lekkerder.
In dit geval klopt hij echt niet, en heeft het weinig met lag te maken hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef Redux het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf, de video heeft wat 'lag' danwel vertraging in de beelden, zie ook het schokkerig weergeven van de beelden. Snelle bewegingen worden dus niet correct geregistreerd door de camera. De snelle handbeweging van het kloppen wordt dus niet goed geregistreerd waardoor het lijkt alsof ie niet echt klopt.
Ze zijn maar 3 uurtjes in dat hotel geweest. Lijkt me weinig om echt een uiltje te gaan knappen...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze waren toch een hele nacht samen?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Het lijkt me wel logisch dat je niet in vol ornaat met kleding en al gaat liggen pitten, sex of geen sex,
dat heeft daar weinig mee te maken.
Misschien heeft ze wel gewoon een shirt van Joran mogen lenen om in te slapen.
Ah... dan had ik dat dus verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze zijn maar 3 uurtjes in dat hotel geweest. Lijkt me weinig om echt een uiltje te gaan knappen...
volgens mij wel, maar goed, boeit ook niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
In dit geval klopt hij echt niet, en heeft het weinig met lag te maken hoor.
Het wordt ook allemaal zo complex....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dan had ik dat dus verkeerd begrepen
Voordeel is denk ik dat hij dan een hotelmedewerker kan beschuldigen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:57 schreef Taurus het volgende:
Maarrr (advocaat van de duivel) het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij naar de camera kijkt om iemand van de receptie te waarschuwen. En dat ie daarom zo in de camera zit te kijken en aan de deur zit te voelen (tegelijkertijd) als in :hee, joehoe, kun je even de deur openen!
Wat is het voordeel voor hem eigenlijk van de sleutel kwijt zijn? En is het niet veel te riskant om die vrouw de deur te laten openen als daar een lijk binnen ligt?
Ja, dat ben ik dus ook van mening. Stel als hij weet dat daar camera's hangen, dan zijn beelden van hem met de koffiebekers in de daarvan genoeg om z'n verhaal te ondersteunen. Dus waarom het risico lopen dat je met een overijverig personeelslid te maken krijgt die op eigen initiatief even de kamer inloopt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:57 schreef Taurus het volgende:
Wat is het voordeel voor hem eigenlijk van de sleutel kwijt zijn? En is het niet veel te riskant om die vrouw de deur te laten openen als daar een lijk binnen ligt?
mwa... niet als je weet dat het lijk ''achter'' het bed ligt...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:57 schreef Taurus het volgende:
Maarrr (advocaat van de duivel) het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij naar de camera kijkt om iemand van de receptie te waarschuwen. En dat ie daarom zo in de camera zit te kijken en aan de deur zit te voelen (tegelijkertijd) als in :hee, joehoe, kun je even de deur openen!
Ja, maar goed, we vullen alles in met onze eigen fantasie zonder dat we echt weten hoe het gegaan is of wat hij daar deed etc etc.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Felixa het volgende:
misschien had hij wel gezegd dat ze aan het douchen was of sliep.
Volgens mij zien we hem in het nieuwe filmpje de camera "ontdekken". Maar goed, dat is speculatie. Maar daar lijkt het wel op. Hij lijkt ook opeens van plan te veranderen en iemand van de receptie te gaan halen of een schoonmaakster(?) om de deur te openen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik dus ook van mening. Stel als hij weet dat daar camera's hangen, dan zijn beelden van hem met de koffiebekers in de daarvan genoeg om z'n verhaal te ondersteunen. Dus waarom het risico lopen dat je met een overijverig personeelslid te maken krijgt die op eigen initiatief even de kamer inloopt?
Het kan ook zijn dat het een verstopte camera is en dat daar iets anders hangt waar zijn aandacht op gevestigd wordt. Ik meen te zien op andere beelden dat hij niet echt recht in de camera kijkt.
Nouja, want dat is natuurlijk waarom hij op die deur klopt. Hij wil voor de camera doen alsof er binnen nog iemand levend de deur kan komen opendoen. Dat gebeurt niet, dus kijkt hij de camera in (waar ze bij de receptie wellicht naar kijken) zo'n beetje vragend van 'kan er iemand komen om de deur te openen?'quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Felixa het volgende:
[..]
Voordeel is denk ik dat hij dan een hotelmedewerker kan beschuldigen.
En over die vrouw die naar binnen zou lopen hebben we het ergens hierboven ook al gehad, misschien had hij wel gezegd dat ze aan het douchen was of sliep.
Als je goed kijkt, dan was de deur nog niet eens echt dicht wanneer hij naar de camera kijkt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:57 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het juist wel slim, toch nog een extraatje als een persoon kan getuigen dat Joran heeft aangekloptquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik dus ook van mening. Stel als hij weet dat daar camera's hangen, dan zijn beelden van hem met de koffiebekers in de daarvan genoeg om z'n verhaal te ondersteunen. Dus waarom het risico lopen dat je met een overijverig personeelslid te maken krijgt die op eigen initiatief even de kamer inloopt?
Het kan ook zijn dat het een verstopte camera is en dat daar iets anders hangt waar zijn aandacht op gevestigd wordt. Ik meen te zien op andere beelden dat hij niet echt recht in de camera kijkt.
Ja dat is nu ongeveer al drie keer gezegd hier maar maakt niet uit...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:04 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Als je goed kijkt, dan was de deur nog niet eens echt dicht wanneer hij naar de camera kijkt.
Maar hij had toch ook gezegd dat ze de kamer niet hoefden schoon te maken en ze `zijn meisje` met rust moesten laten. Dus dat wist het personeel al.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:07 schreef djenneke het volgende:
Of Joran probeerde gewoon tijd te winnen.
Als men dacht dat er nog iemand in de kamer was, kon hij makkelijk vertrekken met tassen en al. Als ze zouden denken dat hij wegging zonder terug te komen, dan zou de kamer worden schoongemaakt en Stephany's lichaam sneller worden ontdekt... Dus door met koffie te lopen en te kloppen, weet men dat er behalve Joran zelf er zich nog een persoon bevindt.
dat vind ik wel een goede.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:07 schreef djenneke het volgende:
Als men dacht dat er nog iemand in de kamer was, kon hij makkelijk vertrekken met tassen en al. Als ze zouden denken dat hij wegging zonder terug te komen, dan zou de kamer worden schoongemaakt en Stephany's lichaam sneller worden ontdekt... Dus door met koffie te lopen en te kloppen, weet men dat er behalve Joran zelf er zich nog een persoon bevindt.
ja, dit vind ik een goeiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:07 schreef djenneke het volgende:
Ja, dat zou nog eens heel goed kunnen. Maar wat een enge gedachte dat dat meisje dan al dood was toen hij met die koffie aanklopte en zo?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:47 schreef Razor21 het volgende:
Wat een gast!
Zoals ik zijn scenario nu een beetje snap zijn doel was om te doen alsof hij de sleutel kwijt is geraakt.
Vandaar dat iemand van het hotel de deur opent.
Had er geen camera gehangen had hij kunnen zeggen ben de sleutel verloren iemand anders is binnen geweest.
Helaas voor Joran staat alles op film.
quote:"opgehaald van ministerie van binnenlandse zaken,
Verspreid omdat van der sloot gezegd heeft dat hij niet in het hotel is geweest"
dat was later, toen hij wegging, waarschijnlijk heeft hij dat van de koffie nog extra gebruikt om aan te tonen dat er iemand op de kamer was, en toen hij wegging weer, bovendien wilde hij niet dat ze de kamer in zouden gaanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Maar hij had toch ook gezegd dat ze de kamer niet hoefden schoon te maken en ze `zijn meisje` met rust moesten laten. Dus dat wist het personeel al.
Joran heeft wel een groot lijf... 2 koffie voor zo'n postuur is niks vreemdsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef Jesine het volgende:
[..]
hij wilde blijkbaar door zijn toneelstukje laten weten dat er iemand in de kamer was (2 koffie) maar dat die nog sliep
Zo´n berekenend, koelbloedig stuk vreten is het dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dat zou nog eens heel goed kunnen. Maar wat een enge gedachte dat dat meisje dan al dood was toen hij met die koffie aanklopte en zo?
Is toch logisch, als je iemand hebt vermoord om jezelf nog een beetje in te dekkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:24 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zo´n berekenend, koelbloedig stuk vreten is het dus.
[gevoelloze immuunmode]Ach, het is niet alsof hij dit voor het eerst meemaaktquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:29 schreef Jesine het volgende:
ja, dat is nu wel duidelijk dat ze al dood was toen hij met de koffie zogenaamd aanklopte
heel heel heel erg enorm koelbloedig, de meeste mensen zouden enorm panieken als ze met een dood persoon in een kamer zouden zijn, hij blijkbaar niet, gaat nog even nadenken een toneelstukje op te voeren en kamer nog even proberen wat op te lappen en schoon te maken
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
[gevoelloze immuunmode]Ach, het is niet alsof hij dit voor het eerst meemaakt[/gevoelloze immuunmode]
quote:
Had Stephany dat geld van Joran gewonnen dan?!quote:The Dutchman says she won U.S. 6.000 U.S. dollars playing poker and he offered to pay at the hotel.
Ja zo zie je maar, 't is maar net wat voor invulling je aan de beelden geeft. De 1 vindt hem koelbloedig, de ander vindt hem in de war en vaag.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo koelbloedig is ie daar niet. Hij is duidelijk in de war en staat maar een beetje vaag te draaien daar bij die deur.
Heejj.. jij hier!?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:42 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja zo zie je maar, 't is maar net wat voor invulling je aan de beelden geeft. De 1 vindt hem koelbloedig, de ander vindt hem in de war en vaag.
't blijft speculeren.
Daar wordt hij dan ook 'betrapt'. Dan zal hij inderdaad niet zo koelbloedig zijn. Hij heeft zijn 'pokerface' nog niet opgezet, bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo koelbloedig is ie daar niet. Hij is duidelijk in de war en staat maar een beetje vaag te draaien daar bij die deur.
Volgens mij is het een sleutelbos, je ziet hem namelijk de deur op slot doen en daarna zwaait hij even met zijn sleutels, om ze vervolgens in zijn andere hand te houden, daarna begint hij op de deur te kloppen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:36 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt.... lijkt inderdaad wel een pakje Marlboro.
Nee, het lijken inderdaad sleutels, maar 't is wel degelijk een pakje malboroquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:45 schreef kadeya het volgende:
[..]
Volgens mij is het een sleutelbos, je ziet hem namelijk de deur op slot doen en daarna zwaait hij even met zijn sleutels, om ze vervolgens in zijn andere hand te houden, daarna begint hij op de deur te kloppen.
Nouja, als je onder invloed bent van (hard)drugs dan kun je andere dingen doen dan normaal. Dat verschilt per individu.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:42 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja zo zie je maar, 't is maar net wat voor invulling je aan de beelden geeft. De 1 vindt hem koelbloedig, de ander vindt hem in de war en vaag.
't blijft speculeren.
Misschien had hij haar lichaam eerst in de badkamer gelegd/gezet/gehangen/gepropt/geprakt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:45 schreef Boca_Raton het volgende:
En toch blijf ik niet snappen dat hij het risico nam dat de hotelmedewerker die de deur opnieuw voor 'm opende, de kamer in zou lopen. Ondanks dat hij waarschijnlijk gezegd heeft dat zijn meisje nog sliep. Ik bedoel: er ligt daar een dode!
Nóg erger!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien had hij haar lichaam eerst in de badkamer gelegd/gezet/gehangen/gepropt/geprakt.
Of hij had gewoon echt koffie moeten gaan halen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:46 schreef Maron het volgende:
Als hij niet met die twee (lege) bekers in zijn hand naar buiten was gekomen, maar bv. onzichtbaar in zijn broekband oid. verstopt, was het koffieverhaal misschien nog wel enigzins geloofwaardig geweest..maar in deze poging om een waterdicht verhaal te acteren, werkt hij zich nog verder in de nesten..
Beelden zijn wel duidelijk, maar tonen niet aan dat Joran die moord zelf heeft gepleegd.. Duidelijk is wel dat ie er erg van onder de indruk is en niet weet wat ie moet....quote:
Wat zou jij doen als je er werkte? Ook niet zomaar naar binnen stampen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:45 schreef Boca_Raton het volgende:
En toch blijf ik niet snappen dat hij het risico nam dat de hotelmedewerker die de deur opnieuw voor 'm opende, de kamer in zou lopen. Ondanks dat hij waarschijnlijk gezegd heeft dat zijn meisje nog sliep. Ik bedoel: er ligt daar een dode!
Hij had zich beter kunnen afvragen wat hij zou moeten doen in de hotelkamer dan net buiten zijn kamerdeur.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beelden zijn wel duidelijk, maar tonen niet aan dat Joran die moord zelf heeft gepleegd.. Duidelijk is wel dat ie er erg van onder de indruk is en niet weet wat ie moet....
Ja, op ´54/´55 zie je dat het beste, met dat rode stukje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:46 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, het lijken inderdaad sleutels, maar 't is wel degelijk een pakje malboro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |