abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82654832
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82654841
quote:
in dit artikel staat ook :
After killing her, the police statement said, van der Sloot cleaned the room in an attempt to hide evidence of the crime, changed clothes and fled with Flores' money, bank cards and black Jeep.
pi_82654854
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef kasper het volgende:

[..]

Oh je hebt gelijk, er is nog nooit een gebouw waar mensen verbleven tot de grond toe afgebrand.
Goedemorgen
pi_82654903
Volgens mij kijkt hij in dat koffie filmpje recht in de lens en weet hij dat hij gefilmd is
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82654919
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef kasper het volgende:

Oh je hebt gelijk, er is nog nooit een gebouw waar mensen verbleven tot de grond toe afgebrand.
Ongetwijfeld, maar de kans dat de brand van een verdieping lager op de verdieping daarboven niet zal halen lijkt me best groot. Hoe lang duurt 't wel niet voor zo'n brand de verdieping hoger haalt? Daarnaast lijkt het mij dat er sochtends veel activiteit is in een hotel, ontbijt, mensen die wakker worden etc etc.
pi_82654930
Johan 555,

Waarom post je dingen die al eens gepost zijn?

(vraag me af wat de meerwaarde er van is.....)
pi_82654986
wat stond er dan al ?
pi_82654987
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Zo, ik heb weer veel gemist zie ik.
jahaa, het is weer als vanouds ;-)
pi_82655015
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:43 schreef johan555 het volgende:
wat stond er dan al ?
Dat Joran allang in de gaten had dat er camera's hingen?
pi_82655069
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Dat Joran allang in de gaten had dat er camera's hingen?
oh wist ik niet hoor het gaat ook zo snel
pi_82655105
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij kijkt hij in dat koffie filmpje recht in de lens en weet hij dat hij gefilmd is
ja, daar lijkt het wel op, maar ja, toen had ie zijn toneelstukje al in gang gezet

en hij zal wel gehoopt hebben dat ie misschien niet aanstond en/of dat een paar dagen later de videobeelden niet meer zichtbaar zouden zijn, zoals in Aruba het geval was, en dan zou hij de verklaring van de persoon kunnen gebruiken die de deur openmaakt, van dat ie even weg was geweest van de kamer om koffie te halen, dat zou die persoon dan kunnen bevestigen (mits er dus geen camerabeelden (meer) waren)
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 10:46:19 #212
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82655109
Geeft toch niets? Zo hoeven nieuwe mensen niet ver terug te zoeken naar het filmpje en het is echt geen drama hoor als iets dubbel gepost of gezegd word. Topics gaan zo snel dat je daar ook bijna niet aan ontkomt
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_82655212
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
Geeft toch niets? Zo hoeven nieuwe mensen niet ver terug te zoeken naar het filmpje en het is echt geen drama hoor als iets dubbel gepost of gezegd word. Topics gaan zo snel dat je daar ook bijna niet aan ontkomt
ben ik helemaal mee eens, bovendien is dat filmpje nog vrij recente info, van vanochtend
pi_82655331
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:48 schreef Jesine het volgende:

[..]

ben ik helemaal mee eens, bovendien is dat filmpje nog vrij recente info, van vanochtend
Hebben jullie wel gelijk in.

(maar het zou fijn zijn als er een korte beschrijving bij zou staan, dan weet ik of het nieuw nieuws is)
pi_82655393
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef Jesine het volgende:

[..]

ja, daar lijkt het wel op, maar ja, toen had ie zijn toneelstukje al in gang gezet

en hij zal wel gehoopt hebben dat ie misschien niet aanstond en/of dat een paar dagen later de videobeelden niet meer zichtbaar zouden zijn, zoals in Aruba het geval was, en dan zou hij de verklaring van de persoon kunnen gebruiken die de deur openmaakt, van dat ie even weg was geweest van de kamer om koffie te halen, dat zou die persoon dan kunnen bevestigen (mits er dus geen camerabeelden (meer) waren)
hij gooit dus eerst de deur in het slot om vervolgens net te doen alsof hij de sleutel is vergeten
lijkt wel een toneelstukje ja
pi_82655495
zit nog te wachten op een filmpje bij een of andere bank waar hij probeert te pinnen met Stephany's pas
pi_82655515
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef danilel het volgende:

[..]

Hebben jullie wel gelijk in.

(maar het zou fijn zijn als er een korte beschrijving bij zou staan, dan weet ik of het nieuw nieuws is)

Vind ik ook.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82655838
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:55 schreef MargrietV het volgende:
zit nog te wachten op een filmpje bij een of andere bank waar hij probeert te pinnen met Stephany's pas
Ikke ook
pi_82656005
Waarschijnlijk moeten we nog even wachten op het nieuws wat er op de laptop van Joran staat.
quote:
Canlla said Peruvian investigators were still waiting for judicial permission in order to investigate the contents of van der Sloot's computer.
"There has to be authorization from the judge to open the laptop," he said.
bron
pi_82656241
Op het moment dat hij die camera ziet hangen zie je hem gewoon denken: "Oh kut, nu moet ik iets beters verzinnen."
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:23:18 #221
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82656675
Tjee zeg... dat filmpje... hij staat echt te bedenken en te puzzelen hoe te handelen. Eerst de deur in het slot, dan wat aankloppen (?), dan een personeelslid de deur laten openen (linke soep als Stephanie al dood is)... belastend hoor...
pi_82656702
Er werd ook gezegd, dat er koffie en twee broodjes gehaald waren, zie echt toch alleen maar koffie
pi_82656923
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:40 schreef johan555 het volgende:
koffie filmpje

http://elcomercio.pe/player/493043
Als je heel goed kijkt in het begin is het net of hij eerst klopt en daarna nog eens aan de deur voelt en
hem dan pas echt goed dicht trekt, volgens mij had hij de eerste keer de deur niet eens in het ''slot
getrokken''

Ten tweede, waarom neem je je lege bekers mee om koffie te gaan halen?
Krijg je niet gewoon nieuwe bekers als je koffie gaat halen of moet je dat extra betalen?
Vreemd hoor... Joran lijkt me nu niet echt zo'n goed opgevoed jongetje dat denkt, hmmm
ik zal die lege bekers maar meteen terug brengen anders wordt het zo'n rotzooi...
pi_82656975
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef MargrietV het volgende:
Er werd ook gezegd, dat er koffie en twee broodjes gehaald waren, zie echt toch alleen maar koffie
Het brood lag al binnen, hij kwam naar buiten met de koffie.

Schijnbaar is het" brood/koffie-haal-moment" niet opgenomen.
pi_82657002
quote:
Tussen 0´55 en 1´09 zie je voor die ene beker koffie wel iets anders. Lijkt op iets in plastic, zou wel een klein broodje kunnen zijn.
pi_82657052
quote:
op dat filmpje heeft hij lege bekers in zijn hand dus de koffie moest nog gehaald worden en
eventueel broodjes...

(waar komen die ''broodjes'' nu ineens vandaan eigenlijk ik las eerder ergens ''cake'' )
pi_82657082
space cake
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:31:19 #228
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82657090
Mocht ik al twijfelen, nu niet meer. Ongelofelijk, het blijft toch onwerkelijk om iemand zó koelbloedig te zien
pi_82657148
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:30 schreef FANN het volgende:

[..]

op dat filmpje heeft hij lege bekers in zijn hand dus de koffie moest nog gehaald worden en
eventueel broodjes...

(waar komen die ''broodjes'' nu ineens vandaan eigenlijk ik las eerder ergens ''cake'' )
Ik denk dat hij daarvoor die koffie al had gehaald en mee de kamer in had genomen. Daar opgedronken naast het lijk (zoals van de week ook bevestigd door Joran, bron ) en voor het toneelstukje met de lege bekers naar buiten is gegaan met al de intentie om dus zogenaamd zijn sleutel niet bij zich te hebben.
pi_82657179
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef Felixa het volgende:

[..]

Tussen 0´55 en 1´09 zie je voor die ene beker koffie wel iets anders. Lijkt op iets in plastic, zou wel een klein broodje kunnen zijn.
Zou dat 'iets anders' een pakje sigaretten kunnen zijn?
pi_82657203
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ik denk dat hij daarvoor die koffie al had gehaald en mee de kamer in had genomen. Daar opgedronken naast het lijk (zoals van de week ook bevestigd door Joran) en toen voor het toneelstukje met de lege bekers naar buiten is gegaan met al de intentie om dus zogenaamd zijn sleutel niet bij zich te hebben.
idem, dit scenario denk ik ook!
pi_82657254
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ik denk dat hij daarvoor die koffie al had gehaald en mee de kamer in had genomen. Daar opgedronken naast het lijk (zoals van de week ook bevestigd door Joran) en toen voor het toneelstukje met de lege bekers naar buiten is gegaan met al de intentie om dus zogenaamd zijn sleutel niet bij zich te hebben.
Nou als dat zo is is het helemaal onzin, Joran lijkt me niet het type jongen dat nog even netjes
zijn lege bekers terug gaat bengen

Dit lijkt inderdaad duidelijk op een toneelstukje.
pi_82657340
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:33 schreef fiooon het volgende:

[..]

Zou dat 'iets anders' een pakje sigaretten kunnen zijn?
Ja nu je het zegt.... lijkt inderdaad wel een pakje Marlboro.
pi_82657360
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Mocht ik al twijfelen, nu niet meer. Ongelofelijk, het blijft toch onwerkelijk om iemand zó koelbloedig te zien
Misschien moeten ze in Thailand & Laos ook eens wat onderzoek gaan doen .
pi_82657446
Wat ook maf is;

Hij klopt zogenaamd, maar raakt de deur helemaal niet.
pi_82657471
Voordat hij terugkomt met die jongen kijkt hij ook zo heel sneaky om het hoekje naar de camera. Zo van hij hangt er echt en wat moet ik daar mee? Het is nu wel duidelijk dat hij het echt heeft gedaan en ik hoop dat hij in een ware hel komt daar in de gevangenis.
pi_82657480
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef danilel het volgende:
Wat ook maf is;

Sterker nog, de deur is helemaal nog niet dicht... in het begin.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82657508
Blijkbaar had hij toch zijn vader nodig om een moord/ongeluk/whatever netjes weg te kunnen werken...
pi_82657619
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:40 schreef djenneke het volgende:

[..]

Sterker nog, de deur is helemaal nog niet dicht... in het begin.
klopt.. hj trekt hem later pas goed ''in het slot'' en toen had hij al een paal maal aangeklopt
pi_82657688
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:43 schreef FANN het volgende:

[..]

klopt.. hj trekt hem later pas goed ''in het slot'' en toen had hij al een paal maal aangeklopt
Echt knullig. Ik heb hem al nooit bijster slim gevonden, maar nu laat hij zichzelf wel echt zien
pi_82657690
Wat ik ook raar vind is dat zij gevonden is in haar onderbroek en shirt. Maar als je net iemand kent en daar geen sex mee wilt dan ga je toch niet in je onderbroek erbij lopen? Ook al is het warm of zit het lekkerder.
pi_82657736
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:45 schreef davo1979 het volgende:
Wat ik ook raar vind is dat zij gevonden is in haar onderbroek en shirt. Maar als je net iemand kent en daar geen sex mee wilt dan ga je toch niet in je onderbroek erbij lopen? Ook al is het warm of zit het lekkerder.
Misschien heeft Joran die uitgetrokken na de moord om het op een zedendelict te laten lijken. Nog voor hij besloot te vluchten, zeg maar.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:47:18 #243
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_82657812
Wat een gast!
Zoals ik zijn scenario nu een beetje snap zijn doel was om te doen alsof hij de sleutel kwijt is geraakt.
Vandaar dat iemand van het hotel de deur opent.

Had er geen camera gehangen had hij kunnen zeggen ben de sleutel verloren iemand anders is binnen geweest.

Helaas voor Joran staat alles op film.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_82657909
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef danilel het volgende:
Wat ook maf is;

Zoals ik al eerder aangaf, de video heeft wat 'lag' danwel vertraging in de beelden, zie ook het schokkerig weergeven van de beelden. Snelle bewegingen worden dus niet correct geregistreerd door de camera. De snelle handbeweging van het kloppen wordt dus niet goed geregistreerd waardoor het lijkt alsof ie niet echt klopt.
pi_82657931
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:45 schreef davo1979 het volgende:
Ze waren toch een hele nacht samen?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Het lijkt me wel logisch dat je niet in vol ornaat met kleding en al gaat liggen pitten, sex of geen sex,
dat heeft daar weinig mee te maken.

Misschien heeft ze wel gewoon een shirt van Joran mogen lenen om in te slapen.
pi_82657937
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef Redux het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder aangaf, de video heeft wat 'lag' danwel vertraging in de beelden, zie ook het schokkerig weergeven van de beelden. Snelle bewegingen worden dus niet correct geregistreerd door de camera. De snelle handbeweging van het kloppen wordt dus niet goed geregistreerd waardoor het lijkt alsof ie niet echt klopt.
In dit geval klopt hij echt niet, en heeft het weinig met lag te maken hoor.
pi_82657962
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef FANN het volgende:

[..]

Ze waren toch een hele nacht samen?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Het lijkt me wel logisch dat je niet in vol ornaat met kleding en al gaat liggen pitten, sex of geen sex,
dat heeft daar weinig mee te maken.

Misschien heeft ze wel gewoon een shirt van Joran mogen lenen om in te slapen.
Ze zijn maar 3 uurtjes in dat hotel geweest. Lijkt me weinig om echt een uiltje te gaan knappen...
pi_82658001
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:50 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ze zijn maar 3 uurtjes in dat hotel geweest. Lijkt me weinig om echt een uiltje te gaan knappen...
Ah... dan had ik dat dus verkeerd begrepen
pi_82658145
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef djenneke het volgende:

[..]

In dit geval klopt hij echt niet, en heeft het weinig met lag te maken hoor.
volgens mij wel, maar goed, boeit ook niet.
pi_82658236
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:51 schreef FANN het volgende:

[..]

Ah... dan had ik dat dus verkeerd begrepen
Het wordt ook allemaal zo complex....
pi_82658279
Maarrr (advocaat van de duivel) het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij naar de camera kijkt om iemand van de receptie te waarschuwen. En dat ie daarom zo in de camera zit te kijken en aan de deur zit te voelen (tegelijkertijd) als in :hee, joehoe, kun je even de deur openen!

Wat is het voordeel voor hem eigenlijk van de sleutel kwijt zijn? En is het niet veel te riskant om die vrouw de deur te laten openen als daar een lijk binnen ligt?
pi_82658346
Hoe langer je erover nadenkt hoe enger het wordt, die jongen moet echt wel heeeeeeeeel koelbloedig
zijn en gewetenloos om dit zo in scène te zetten

Eng hoor dat er zulke mensen bestaan...
pi_82658426
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:57 schreef Taurus het volgende:
Maarrr (advocaat van de duivel) het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij naar de camera kijkt om iemand van de receptie te waarschuwen. En dat ie daarom zo in de camera zit te kijken en aan de deur zit te voelen (tegelijkertijd) als in :hee, joehoe, kun je even de deur openen!

Wat is het voordeel voor hem eigenlijk van de sleutel kwijt zijn? En is het niet veel te riskant om die vrouw de deur te laten openen als daar een lijk binnen ligt?
Voordeel is denk ik dat hij dan een hotelmedewerker kan beschuldigen.
En over die vrouw die naar binnen zou lopen hebben we het ergens hierboven ook al gehad, misschien had hij wel gezegd dat ze aan het douchen was of sliep.
pi_82658436
quote:
Ja, dat ben ik dus ook van mening. Stel als hij weet dat daar camera's hangen, dan zijn beelden van hem met de koffiebekers in de daarvan genoeg om z'n verhaal te ondersteunen. Dus waarom het risico lopen dat je met een overijverig personeelslid te maken krijgt die op eigen initiatief even de kamer inloopt?

Het kan ook zijn dat het een verstopte camera is en dat daar iets anders hangt waar zijn aandacht op gevestigd wordt. Ik meen te zien op andere beelden dat hij niet echt recht in de camera kijkt.
pi_82658449
pi_82658475
quote:

mwa... niet als je weet dat het lijk ''achter'' het bed ligt...
pi_82658480
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Felixa het volgende:

misschien had hij wel gezegd dat ze aan het douchen was of sliep.
Ja, maar goed, we vullen alles in met onze eigen fantasie zonder dat we echt weten hoe het gegaan is of wat hij daar deed etc etc.
pi_82658542
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Redux het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik dus ook van mening. Stel als hij weet dat daar camera's hangen, dan zijn beelden van hem met de koffiebekers in de daarvan genoeg om z'n verhaal te ondersteunen. Dus waarom het risico lopen dat je met een overijverig personeelslid te maken krijgt die op eigen initiatief even de kamer inloopt?

Het kan ook zijn dat het een verstopte camera is en dat daar iets anders hangt waar zijn aandacht op gevestigd wordt. Ik meen te zien op andere beelden dat hij niet echt recht in de camera kijkt.
Volgens mij zien we hem in het nieuwe filmpje de camera "ontdekken". Maar goed, dat is speculatie. Maar daar lijkt het wel op. Hij lijkt ook opeens van plan te veranderen en iemand van de receptie te gaan halen of een schoonmaakster(?) om de deur te openen.
pi_82658583
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Felixa het volgende:

[..]

Voordeel is denk ik dat hij dan een hotelmedewerker kan beschuldigen.
En over die vrouw die naar binnen zou lopen hebben we het ergens hierboven ook al gehad, misschien had hij wel gezegd dat ze aan het douchen was of sliep.
Nouja, want dat is natuurlijk waarom hij op die deur klopt. Hij wil voor de camera doen alsof er binnen nog iemand levend de deur kan komen opendoen. Dat gebeurt niet, dus kijkt hij de camera in (waar ze bij de receptie wellicht naar kijken) zo'n beetje vragend van 'kan er iemand komen om de deur te openen?'
pi_82658586
Heeft iemand nog de locatie van de eerdere beelden?
pi_82658596
Gisteren in de sbs 6 uitzending had de chauffeur van dat busje het erover dat hij 2 koffers bij zich had .
Waar zijn die gebleven ?
pi_82658628
quote:

Als je goed kijkt, dan was de deur nog niet eens echt dicht wanneer hij naar de camera kijkt.
pi_82658659
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel slim, toch nog een extraatje als een persoon kan getuigen dat Joran heeft aangeklopt
en zijn sleutel was vergeten.

Stel je voor dat de camera het niet deed...

Misschien kijkt hij daarom wel zo angstvallig naar die camera, misschien dacht hij wel,

als dat pokkeding het nu maar doet ... anders ben ik de lul ...
pi_82658718
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:04 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Als je goed kijkt, dan was de deur nog niet eens echt dicht wanneer hij naar de camera kijkt.
Ja dat is nu ongeveer al drie keer gezegd hier maar maakt niet uit...
pi_82658739
Als je deze beelden bekijkt dan lijkt het erop dat er onder de camera een raam zit.
Kijk de beelden zodra hij in het rood gestreepte shirt de kamer verlaat.

Er schijnt licht op het shirt en broek en hij lijkt ergens naar te kijken:

http://nos.nl/l/tcm:5-736214/
vanaf 0:27

pi_82658746
Of Joran probeerde gewoon tijd te winnen.

Als men dacht dat er nog iemand in de kamer was, kon hij makkelijk vertrekken met tassen en al. Als ze zouden denken dat hij wegging zonder terug te komen, dan zou de kamer worden schoongemaakt en Stephany's lichaam sneller worden ontdekt... Dus door met koffie te lopen en te kloppen, weet men dat er behalve Joran zelf er zich nog een persoon bevindt.
pi_82658919
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:07 schreef djenneke het volgende:

Als men dacht dat er nog iemand in de kamer was, kon hij makkelijk vertrekken met tassen en al. Als ze zouden denken dat hij wegging zonder terug te komen, dan zou de kamer worden schoongemaakt en Stephany's lichaam sneller worden ontdekt... Dus door met koffie te lopen en te kloppen, weet men dat er behalve Joran zelf er zich nog een persoon bevindt.
Maar hij had toch ook gezegd dat ze de kamer niet hoefden schoon te maken en ze `zijn meisje` met rust moesten laten. Dus dat wist het personeel al.
pi_82659024
Ik vind het echt een raar filmpje Hij trekt de deur dicht, realiseert zich dat hij z'n sleutel is vergeten, begint wat te kloppen en ' wacht af ' (zie ontspannend gay-handje vooral, dat is wel goed geacteerd hoor ), kijkt beetje geergerd als er geen reactie komt en loopt dan maar weg, als hij terug komt kijkt ie 1 sec de camera in gewoon uit verveling en besluiteloosheid over wat te doen met de dichte deur zonder sleutel, en vervolgens haalt ie iemand van de receptie (dan maar).
pi_82659105
quote:

dat vind ik wel een goede.
pi_82659106
quote:

ja, dit vind ik een goeie

hij wilde blijkbaar door zijn toneelstukje laten weten dat er iemand in de kamer was (2 koffie) maar dat die nog sliep

en tegelijkertijd zou hij (als de camera's niet werkten) nog kunnen zeggen dat hij weg was geweest (vraag maar aan de mevrouw, ze heeft nog de deur voor me opengedaan terwijl ik koffie heb gehaald), en ja...hij was dan weggeweest, dan kan er altijd iemand in de kamer zijn gekomen om Stephany te vermoorden, althans zo zijn verklaring kunnen leiden in zijn simpele leugenachtige gedachtes
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:15:30 #272
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82659165
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:47 schreef Razor21 het volgende:
Wat een gast!
Zoals ik zijn scenario nu een beetje snap zijn doel was om te doen alsof hij de sleutel kwijt is geraakt.
Vandaar dat iemand van het hotel de deur opent.

Had er geen camera gehangen had hij kunnen zeggen ben de sleutel verloren iemand anders is binnen geweest.

Helaas voor Joran staat alles op film.
Ja, dat zou nog eens heel goed kunnen. Maar wat een enge gedachte dat dat meisje dan al dood was toen hij met die koffie aanklopte en zo?
pi_82659180
oja, voor plonsplons met d'r theorie dat de politie de beelden verkoopt:

Op dit fragmetn is te horen hoe het zit met de beelden:
http://nos.nl/audio/16238(...)elden-van-joran.html

op 01:20
quote:
"opgehaald van ministerie van binnenlandse zaken,
Verspreid omdat van der sloot gezegd heeft dat hij niet in het hotel is geweest"
pi_82659185
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:10 schreef Felixa het volgende:

[..]

Maar hij had toch ook gezegd dat ze de kamer niet hoefden schoon te maken en ze `zijn meisje` met rust moesten laten. Dus dat wist het personeel al.
dat was later, toen hij wegging, waarschijnlijk heeft hij dat van de koffie nog extra gebruikt om aan te tonen dat er iemand op de kamer was, en toen hij wegging weer, bovendien wilde hij niet dat ze de kamer in zouden gaan
pi_82659344
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef Jesine het volgende:

[..]

hij wilde blijkbaar door zijn toneelstukje laten weten dat er iemand in de kamer was (2 koffie) maar dat die nog sliep

Joran heeft wel een groot lijf... 2 koffie voor zo'n postuur is niks vreemds
pi_82659558
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:15 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja, dat zou nog eens heel goed kunnen. Maar wat een enge gedachte dat dat meisje dan al dood was toen hij met die koffie aanklopte en zo?
Zo´n berekenend, koelbloedig stuk vreten is het dus.
pi_82659728
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:24 schreef Felixa het volgende:

[..]

Zo´n berekenend, koelbloedig stuk vreten is het dus.
Is toch logisch, als je iemand hebt vermoord om jezelf nog een beetje in te dekken
pi_82659768
ja, dat is nu wel duidelijk dat ze al dood was toen hij met de koffie zogenaamd aanklopte

heel heel heel erg enorm koelbloedig, de meeste mensen zouden enorm panieken als ze met een dood persoon in een kamer zouden zijn, hij blijkbaar niet, gaat nog even nadenken een toneelstukje op te voeren en kamer nog even proberen wat op te lappen en schoon te maken
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:31:35 #279
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_82659859
Nieuwe hotelbeelden: Joran 'vergat' sleutels AMSTERDAM

Peruaanse media hebben nieuwe bewakingsbeelden getoond uit het hotel waar Joran van der Sloot verbleef. Daarop lijkt het dat Joran net deed of hij geen sleutels van zijn kamer had, en pas na de moord bij zijn kamer arriveerde.

Onderaan de beelden van hotel TAC in Lima staan de tijden weergegeven. Te zien is dat Joran om 8.35 met twee bekers koffie uit zijn kamer loopt. Hij doet de deur dicht en vreemd genoeg klopt hij dan aan. Niemand doet natuurlijk open. De Nederlander verdwijnt en komt twee minuten later terug. Hij bekijkt de camera om weer weg te lopen. Twee minuten daarna staat hij met een hotelmedewerker voor de deur, die met een sleutel de deur voor hem opent. Joran gaat alleen naar binnen.

Op hotelbeelden die eerder naar buiten kwamen, is te zien dat Joran op een later tijdstip met twee tassen het hotel verlaat.

http://www.telegraaf.nl/b(...)gat__sleutels__.html
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:31:49 #280
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_82659915
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:29 schreef Jesine het volgende:
ja, dat is nu wel duidelijk dat ze al dood was toen hij met de koffie zogenaamd aanklopte

heel heel heel erg enorm koelbloedig, de meeste mensen zouden enorm panieken als ze met een dood persoon in een kamer zouden zijn, hij blijkbaar niet, gaat nog even nadenken een toneelstukje op te voeren en kamer nog even proberen wat op te lappen en schoon te maken
[gevoelloze immuunmode]Ach, het is niet alsof hij dit voor het eerst meemaakt [/gevoelloze immuunmode]
pi_82660049
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:32 schreef djenneke het volgende:

[..]

[gevoelloze immuunmode]Ach, het is niet alsof hij dit voor het eerst meemaakt [/gevoelloze immuunmode]

[sterkere gevoelloze immuunmode] Hij is op dit gebied bijna expert
[sterkere gevoelloze immuunmode]
pi_82660134
pi_82660206
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:39 schreef danilel het volgende:

[..]

bron

In dit artikel staat:
quote:
The Dutchman says she won U.S. 6.000 U.S. dollars playing poker and he offered to pay at the hotel.
Had Stephany dat geld van Joran gewonnen dan?!
pi_82660265
Zo koelbloedig is ie daar niet. Hij is duidelijk in de war en staat maar een beetje vaag te draaien daar bij die deur.
pi_82660333
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo koelbloedig is ie daar niet. Hij is duidelijk in de war en staat maar een beetje vaag te draaien daar bij die deur.
Ja zo zie je maar, 't is maar net wat voor invulling je aan de beelden geeft. De 1 vindt hem koelbloedig, de ander vindt hem in de war en vaag.
't blijft speculeren.
pi_82660471
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:42 schreef Redux het volgende:

[..]

Ja zo zie je maar, 't is maar net wat voor invulling je aan de beelden geeft. De 1 vindt hem koelbloedig, de ander vindt hem in de war en vaag.
't blijft speculeren.
Heejj.. jij hier!?

Maar inderdaad, het blijft speculeren.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:45:29 #288
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82660479
En toch blijf ik niet snappen dat hij het risico nam dat de hotelmedewerker die de deur opnieuw voor 'm opende, de kamer in zou lopen. Ondanks dat hij waarschijnlijk gezegd heeft dat zijn meisje nog sliep. Ik bedoel: er ligt daar een dode!
pi_82660485
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Daar wordt hij dan ook 'betrapt'. Dan zal hij inderdaad niet zo koelbloedig zijn. Hij heeft zijn 'pokerface' nog niet opgezet, bij wijze van spreken.
pi_82660495
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:36 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ja nu je het zegt.... lijkt inderdaad wel een pakje Marlboro.
Volgens mij is het een sleutelbos, je ziet hem namelijk de deur op slot doen en daarna zwaait hij even met zijn sleutels, om ze vervolgens in zijn andere hand te houden, daarna begint hij op de deur te kloppen.
pi_82660506
Als hij niet met die twee (lege) bekers in zijn hand naar buiten was gekomen, maar bv. onzichtbaar in zijn broekband oid. verstopt, was het koffieverhaal misschien nog wel enigzins geloofwaardig geweest..maar in deze poging om een waterdicht verhaal te acteren, werkt hij zich nog verder in de nesten..ik vind hem er op deze beelden toch wel ietwat aangeslagen uitzien...verstrikt in zijn eigen web van leugens en bedrog..
Deze keer hangt hij..eindelijk gerechtigheid..!
pi_82660524
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:45 schreef kadeya het volgende:

[..]

Volgens mij is het een sleutelbos, je ziet hem namelijk de deur op slot doen en daarna zwaait hij even met zijn sleutels, om ze vervolgens in zijn andere hand te houden, daarna begint hij op de deur te kloppen.
Nee, het lijken inderdaad sleutels, maar 't is wel degelijk een pakje malboro
pi_82660546
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:42 schreef Redux het volgende:

[..]

't blijft speculeren.
Nouja, als je onder invloed bent van (hard)drugs dan kun je andere dingen doen dan normaal. Dat verschilt per individu.
pi_82660569
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:45 schreef Boca_Raton het volgende:
En toch blijf ik niet snappen dat hij het risico nam dat de hotelmedewerker die de deur opnieuw voor 'm opende, de kamer in zou lopen. Ondanks dat hij waarschijnlijk gezegd heeft dat zijn meisje nog sliep. Ik bedoel: er ligt daar een dode!
Misschien had hij haar lichaam eerst in de badkamer gelegd/gezet/gehangen/gepropt/geprakt.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:49:10 #295
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82660651
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien had hij haar lichaam eerst in de badkamer gelegd/gezet/gehangen/gepropt/geprakt.
Nóg erger!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:49:27 #296
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_82660670
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:46 schreef Maron het volgende:
Als hij niet met die twee (lege) bekers in zijn hand naar buiten was gekomen, maar bv. onzichtbaar in zijn broekband oid. verstopt, was het koffieverhaal misschien nog wel enigzins geloofwaardig geweest..maar in deze poging om een waterdicht verhaal te acteren, werkt hij zich nog verder in de nesten..
Of hij had gewoon echt koffie moeten gaan halen.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:50:28 #297
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_82660710
quote:
Beelden zijn wel duidelijk, maar tonen niet aan dat Joran die moord zelf heeft gepleegd.. Duidelijk is wel dat ie er erg van onder de indruk is en niet weet wat ie moet....
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:53:01 #298
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82660821
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zou jij doen als je er werkte? Ook niet zomaar naar binnen stampen.

Misschien had ie haar wel op bed gelegd in die lakens, onder het mom "ze slaapt nog".
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82660908
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Beelden zijn wel duidelijk, maar tonen niet aan dat Joran die moord zelf heeft gepleegd.. Duidelijk is wel dat ie er erg van onder de indruk is en niet weet wat ie moet....
Hij had zich beter kunnen afvragen wat hij zou moeten doen in de hotelkamer dan net buiten zijn kamerdeur.
Alleen je zit natuurlijk met de schoonmaakploeg die langs komt.... Je kan die kamer waar iemand dood ligt niet lang alleen laten voor een plannetje.
pi_82660971
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:46 schreef Redux het volgende:

[..]

Nee, het lijken inderdaad sleutels, maar 't is wel degelijk een pakje malboro
Ja, op ´54/´55 zie je dat het beste, met dat rode stukje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')