in dit artikel staat ook :quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:30 schreef MargrietV het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)rder.case/index.html
Goedemorgenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef kasper het volgende:
[..]
Oh je hebt gelijk, er is nog nooit een gebouw waar mensen verbleven tot de grond toe afgebrand.
Ongetwijfeld, maar de kans dat de brand van een verdieping lager op de verdieping daarboven niet zal halen lijkt me best groot. Hoe lang duurt 't wel niet voor zo'n brand de verdieping hoger haalt? Daarnaast lijkt het mij dat er sochtends veel activiteit is in een hotel, ontbijt, mensen die wakker worden etc etc.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef kasper het volgende:
Oh je hebt gelijk, er is nog nooit een gebouw waar mensen verbleven tot de grond toe afgebrand.
oh wist ik niet hoor het gaat ook zo snelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat Joran allang in de gaten had dat er camera's hingen?
ja, daar lijkt het wel op, maar ja, toen had ie zijn toneelstukje al in gang gezetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij kijkt hij in dat koffie filmpje recht in de lens en weet hij dat hij gefilmd is
ben ik helemaal mee eens, bovendien is dat filmpje nog vrij recente info, van vanochtendquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
Geeft toch niets? Zo hoeven nieuwe mensen niet ver terug te zoeken naar het filmpje en het is echt geen drama hoor als iets dubbel gepost of gezegd word. Topics gaan zo snel dat je daar ook bijna niet aan ontkomt
Hebben jullie wel gelijk in.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:48 schreef Jesine het volgende:
[..]
ben ik helemaal mee eens, bovendien is dat filmpje nog vrij recente info, van vanochtend
hij gooit dus eerst de deur in het slot om vervolgens net te doen alsof hij de sleutel is vergetenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef Jesine het volgende:
[..]
ja, daar lijkt het wel op, maar ja, toen had ie zijn toneelstukje al in gang gezet
en hij zal wel gehoopt hebben dat ie misschien niet aanstond en/of dat een paar dagen later de videobeelden niet meer zichtbaar zouden zijn, zoals in Aruba het geval was, en dan zou hij de verklaring van de persoon kunnen gebruiken die de deur openmaakt, van dat ie even weg was geweest van de kamer om koffie te halen, dat zou die persoon dan kunnen bevestigen (mits er dus geen camerabeelden (meer) waren)
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef danilel het volgende:
[..]
Hebben jullie wel gelijk in.
(maar het zou fijn zijn als er een korte beschrijving bij zou staan, dan weet ik of het nieuw nieuws is)
Ikke ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:55 schreef MargrietV het volgende:
zit nog te wachten op een filmpje bij een of andere bank waar hij probeert te pinnen met Stephany's pas
bronquote:Canlla said Peruvian investigators were still waiting for judicial permission in order to investigate the contents of van der Sloot's computer.
"There has to be authorization from the judge to open the laptop," he said.
Als je heel goed kijkt in het begin is het net of hij eerst klopt en daarna nog eens aan de deur voelt enquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:40 schreef johan555 het volgende:
koffie filmpje
http://elcomercio.pe/player/493043
Het brood lag al binnen, hij kwam naar buiten met de koffie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef MargrietV het volgende:
Er werd ook gezegd, dat er koffie en twee broodjes gehaald waren, zie echt toch alleen maar koffie
Tussen 0´55 en 1´09 zie je voor die ene beker koffie wel iets anders. Lijkt op iets in plastic, zou wel een klein broodje kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef MargrietV het volgende:
Er werd ook gezegd, dat er koffie en twee broodjes gehaald waren, zie echt toch alleen maar koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |