op dat filmpje heeft hij lege bekers in zijn hand dus de koffie moest nog gehaald worden enquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef MargrietV het volgende:
Er werd ook gezegd, dat er koffie en twee broodjes gehaald waren, zie echt toch alleen maar koffie
Ik denk dat hij daarvoor die koffie al had gehaald en mee de kamer in had genomen. Daar opgedronken naast het lijk (zoals van de week ook bevestigd door Joran, bron ) en voor het toneelstukje met de lege bekers naar buiten is gegaan met al de intentie om dus zogenaamd zijn sleutel niet bij zich te hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:30 schreef FANN het volgende:
[..]
op dat filmpje heeft hij lege bekers in zijn hand dus de koffie moest nog gehaald worden en
eventueel broodjes...
(waar komen die ''broodjes'' nu ineens vandaan eigenlijk ik las eerder ergens ''cake'')
Zou dat 'iets anders' een pakje sigaretten kunnen zijn?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef Felixa het volgende:
[..]
Tussen 0´55 en 1´09 zie je voor die ene beker koffie wel iets anders. Lijkt op iets in plastic, zou wel een klein broodje kunnen zijn.
idem, dit scenario denk ik ook!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daarvoor die koffie al had gehaald en mee de kamer in had genomen. Daar opgedronken naast het lijk (zoals van de week ook bevestigd door Joran) en toen voor het toneelstukje met de lege bekers naar buiten is gegaan met al de intentie om dus zogenaamd zijn sleutel niet bij zich te hebben.
Nou als dat zo is is het helemaal onzin, Joran lijkt me niet het type jongen dat nog even netjesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daarvoor die koffie al had gehaald en mee de kamer in had genomen. Daar opgedronken naast het lijk (zoals van de week ook bevestigd door Joran) en toen voor het toneelstukje met de lege bekers naar buiten is gegaan met al de intentie om dus zogenaamd zijn sleutel niet bij zich te hebben.
Ja nu je het zegt.... lijkt inderdaad wel een pakje Marlboro.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:33 schreef fiooon het volgende:
[..]
Zou dat 'iets anders' een pakje sigaretten kunnen zijn?
Misschien moeten ze in Thailand & Laos ook eens wat onderzoek gaan doen .quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Mocht ik al twijfelen, nu niet meer. Ongelofelijk, het blijft toch onwerkelijk om iemand zó koelbloedig te zien
Sterker nog, de deur is helemaal nog niet dicht... in het begin.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef danilel het volgende:
Wat ook maf is;
Hij klopt zogenaamd, maar raakt de deur helemaal niet.
klopt.. hj trekt hem later pas goed ''in het slot'' en toen had hij al een paal maal aangekloptquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Sterker nog, de deur is helemaal nog niet dicht... in het begin.
Echt knullig. Ik heb hem al nooit bijster slim gevonden, maar nu laat hij zichzelf wel echt zienquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:43 schreef FANN het volgende:
[..]
klopt.. hj trekt hem later pas goed ''in het slot'' en toen had hij al een paal maal aangeklopt
Misschien heeft Joran die uitgetrokken na de moord om het op een zedendelict te laten lijken. Nog voor hij besloot te vluchten, zeg maar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:45 schreef davo1979 het volgende:
Wat ik ook raar vind is dat zij gevonden is in haar onderbroek en shirt. Maar als je net iemand kent en daar geen sex mee wilt dan ga je toch niet in je onderbroek erbij lopen? Ook al is het warm of zit het lekkerder.
Zoals ik al eerder aangaf, de video heeft wat 'lag' danwel vertraging in de beelden, zie ook het schokkerig weergeven van de beelden. Snelle bewegingen worden dus niet correct geregistreerd door de camera. De snelle handbeweging van het kloppen wordt dus niet goed geregistreerd waardoor het lijkt alsof ie niet echt klopt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef danilel het volgende:
Wat ook maf is;
Hij klopt zogenaamd, maar raakt de deur helemaal niet.
Ze waren toch een hele nacht samen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:45 schreef davo1979 het volgende:
Wat ik ook raar vind is dat zij gevonden is in haar onderbroek en shirt. Maar als je net iemand kent en daar geen sex mee wilt dan ga je toch niet in je onderbroek erbij lopen? Ook al is het warm of zit het lekkerder.
In dit geval klopt hij echt niet, en heeft het weinig met lag te maken hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef Redux het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf, de video heeft wat 'lag' danwel vertraging in de beelden, zie ook het schokkerig weergeven van de beelden. Snelle bewegingen worden dus niet correct geregistreerd door de camera. De snelle handbeweging van het kloppen wordt dus niet goed geregistreerd waardoor het lijkt alsof ie niet echt klopt.
Ze zijn maar 3 uurtjes in dat hotel geweest. Lijkt me weinig om echt een uiltje te gaan knappen...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze waren toch een hele nacht samen?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Het lijkt me wel logisch dat je niet in vol ornaat met kleding en al gaat liggen pitten, sex of geen sex,
dat heeft daar weinig mee te maken.
Misschien heeft ze wel gewoon een shirt van Joran mogen lenen om in te slapen.
Ah... dan had ik dat dus verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze zijn maar 3 uurtjes in dat hotel geweest. Lijkt me weinig om echt een uiltje te gaan knappen...
volgens mij wel, maar goed, boeit ook niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
In dit geval klopt hij echt niet, en heeft het weinig met lag te maken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |