abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82657052
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef MargrietV het volgende:
Er werd ook gezegd, dat er koffie en twee broodjes gehaald waren, zie echt toch alleen maar koffie
op dat filmpje heeft hij lege bekers in zijn hand dus de koffie moest nog gehaald worden en
eventueel broodjes...

(waar komen die ''broodjes'' nu ineens vandaan eigenlijk ik las eerder ergens ''cake'' )
pi_82657082
space cake
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:31:19 #228
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82657090
Mocht ik al twijfelen, nu niet meer. Ongelofelijk, het blijft toch onwerkelijk om iemand zó koelbloedig te zien
pi_82657148
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:30 schreef FANN het volgende:

[..]

op dat filmpje heeft hij lege bekers in zijn hand dus de koffie moest nog gehaald worden en
eventueel broodjes...

(waar komen die ''broodjes'' nu ineens vandaan eigenlijk ik las eerder ergens ''cake'' )
Ik denk dat hij daarvoor die koffie al had gehaald en mee de kamer in had genomen. Daar opgedronken naast het lijk (zoals van de week ook bevestigd door Joran, bron ) en voor het toneelstukje met de lege bekers naar buiten is gegaan met al de intentie om dus zogenaamd zijn sleutel niet bij zich te hebben.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82657179
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef Felixa het volgende:

[..]

Tussen 0´55 en 1´09 zie je voor die ene beker koffie wel iets anders. Lijkt op iets in plastic, zou wel een klein broodje kunnen zijn.
Zou dat 'iets anders' een pakje sigaretten kunnen zijn?
pi_82657203
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ik denk dat hij daarvoor die koffie al had gehaald en mee de kamer in had genomen. Daar opgedronken naast het lijk (zoals van de week ook bevestigd door Joran) en toen voor het toneelstukje met de lege bekers naar buiten is gegaan met al de intentie om dus zogenaamd zijn sleutel niet bij zich te hebben.
idem, dit scenario denk ik ook!
pi_82657254
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ik denk dat hij daarvoor die koffie al had gehaald en mee de kamer in had genomen. Daar opgedronken naast het lijk (zoals van de week ook bevestigd door Joran) en toen voor het toneelstukje met de lege bekers naar buiten is gegaan met al de intentie om dus zogenaamd zijn sleutel niet bij zich te hebben.
Nou als dat zo is is het helemaal onzin, Joran lijkt me niet het type jongen dat nog even netjes
zijn lege bekers terug gaat bengen

Dit lijkt inderdaad duidelijk op een toneelstukje.
pi_82657340
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:33 schreef fiooon het volgende:

[..]

Zou dat 'iets anders' een pakje sigaretten kunnen zijn?
Ja nu je het zegt.... lijkt inderdaad wel een pakje Marlboro.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82657360
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Mocht ik al twijfelen, nu niet meer. Ongelofelijk, het blijft toch onwerkelijk om iemand zó koelbloedig te zien
Misschien moeten ze in Thailand & Laos ook eens wat onderzoek gaan doen .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82657446
Wat ook maf is;

Hij klopt zogenaamd, maar raakt de deur helemaal niet.
pi_82657471
Voordat hij terugkomt met die jongen kijkt hij ook zo heel sneaky om het hoekje naar de camera. Zo van hij hangt er echt en wat moet ik daar mee? Het is nu wel duidelijk dat hij het echt heeft gedaan en ik hoop dat hij in een ware hel komt daar in de gevangenis.
pi_82657480
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef danilel het volgende:
Wat ook maf is;

Sterker nog, de deur is helemaal nog niet dicht... in het begin.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82657508
Blijkbaar had hij toch zijn vader nodig om een moord/ongeluk/whatever netjes weg te kunnen werken...
pi_82657619
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:40 schreef djenneke het volgende:

[..]

Sterker nog, de deur is helemaal nog niet dicht... in het begin.
klopt.. hj trekt hem later pas goed ''in het slot'' en toen had hij al een paal maal aangeklopt
pi_82657688
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:43 schreef FANN het volgende:

[..]

klopt.. hj trekt hem later pas goed ''in het slot'' en toen had hij al een paal maal aangeklopt
Echt knullig. Ik heb hem al nooit bijster slim gevonden, maar nu laat hij zichzelf wel echt zien
pi_82657690
Wat ik ook raar vind is dat zij gevonden is in haar onderbroek en shirt. Maar als je net iemand kent en daar geen sex mee wilt dan ga je toch niet in je onderbroek erbij lopen? Ook al is het warm of zit het lekkerder.
pi_82657736
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:45 schreef davo1979 het volgende:
Wat ik ook raar vind is dat zij gevonden is in haar onderbroek en shirt. Maar als je net iemand kent en daar geen sex mee wilt dan ga je toch niet in je onderbroek erbij lopen? Ook al is het warm of zit het lekkerder.
Misschien heeft Joran die uitgetrokken na de moord om het op een zedendelict te laten lijken. Nog voor hij besloot te vluchten, zeg maar.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:47:18 #243
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_82657812
Wat een gast!
Zoals ik zijn scenario nu een beetje snap zijn doel was om te doen alsof hij de sleutel kwijt is geraakt.
Vandaar dat iemand van het hotel de deur opent.

Had er geen camera gehangen had hij kunnen zeggen ben de sleutel verloren iemand anders is binnen geweest.

Helaas voor Joran staat alles op film.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_82657909
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef danilel het volgende:
Wat ook maf is;

Zoals ik al eerder aangaf, de video heeft wat 'lag' danwel vertraging in de beelden, zie ook het schokkerig weergeven van de beelden. Snelle bewegingen worden dus niet correct geregistreerd door de camera. De snelle handbeweging van het kloppen wordt dus niet goed geregistreerd waardoor het lijkt alsof ie niet echt klopt.
pi_82657931
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:45 schreef davo1979 het volgende:
Ze waren toch een hele nacht samen?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Het lijkt me wel logisch dat je niet in vol ornaat met kleding en al gaat liggen pitten, sex of geen sex,
dat heeft daar weinig mee te maken.

Misschien heeft ze wel gewoon een shirt van Joran mogen lenen om in te slapen.
pi_82657937
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef Redux het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder aangaf, de video heeft wat 'lag' danwel vertraging in de beelden, zie ook het schokkerig weergeven van de beelden. Snelle bewegingen worden dus niet correct geregistreerd door de camera. De snelle handbeweging van het kloppen wordt dus niet goed geregistreerd waardoor het lijkt alsof ie niet echt klopt.
In dit geval klopt hij echt niet, en heeft het weinig met lag te maken hoor.
pi_82657962
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef FANN het volgende:

[..]

Ze waren toch een hele nacht samen?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Het lijkt me wel logisch dat je niet in vol ornaat met kleding en al gaat liggen pitten, sex of geen sex,
dat heeft daar weinig mee te maken.

Misschien heeft ze wel gewoon een shirt van Joran mogen lenen om in te slapen.
Ze zijn maar 3 uurtjes in dat hotel geweest. Lijkt me weinig om echt een uiltje te gaan knappen...
pi_82658001
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:50 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ze zijn maar 3 uurtjes in dat hotel geweest. Lijkt me weinig om echt een uiltje te gaan knappen...
Ah... dan had ik dat dus verkeerd begrepen
pi_82658145
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef djenneke het volgende:

[..]

In dit geval klopt hij echt niet, en heeft het weinig met lag te maken hoor.
volgens mij wel, maar goed, boeit ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')