abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82647179
Zo, die had ik al klaar, tee-hee.
  Donald Duck held vrijdag 11 juni 2010 @ 00:31:14 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_82647231
Zou hij nu ondertussen al nieuwe kleren hebben. In alle videobeelden is hij constant in dezelfde trui te zien. Dat kan niet prettig zijn in dat klimaat.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_82647245
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:28 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Het KAN ook heel goed. Ik vond die vader altijd een engerd
Helemaal mee eens. Ik ook. Maar het blijft allemaal speculatie natuurlijk. Misschien zelfs wel de beide zaken die nu rondom Joran spelen. Ik denk niet dat de onderste steen ooit helemaal boven komt. En dat vind ik wel tragisch voor beide familieleden, met name voor de naasten van Natalee, die het misschien wel echt nooit zullen weten wat er nu gebeurd is.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 11 juni 2010 @ 00:32:21 #5
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_82647269
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Zou hij nu ondertussen al nieuwe kleren hebben. In alle videobeelden is hij constant in dezelfde trui te zien. Dat kan niet prettig zijn in dat klimaat.
Dat dus . Wordt nog leuk in die cel. 20 jaar met dezelfde kleren rondlopen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_82647275
Zit nu documentaire te kijken van gevangenis Peru.
Het zal je dochter maar wezen die daar instinkt en op deze manier daar komt vast te zitten.
Loslaten, is het ultieme houden van.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 00:33:09 #7
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_82647297
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
Zit nu documentaire te kijken van gevangenis Peru.
Het zal je dochter maar wezen die daar instinkt en op deze manier daar komt vast te zitten.
Absurd he? Maar wat ik niet snap is hoe ze een kind kon krijgen. Docu is vanaf 2007, en ze zit vast in 2005, terwijl ze pas vier maanden dat kind heeft. En in een vrouwencel zit.
pi_82647304
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:31 schreef djenneke het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik ook. Maar het blijft allemaal speculatie natuurlijk. Misschien zelfs wel de beide zaken die nu rondom Joran spelen. Ik denk niet dat de onderste steen ooit helemaal boven komt. En dat vind ik wel tragisch voor beide familieleden, met name voor de naasten van Natalee, die het misschien wel echt nooit zullen weten wat er nu gebeurd is.
Inderdaad. De familie van Stephany heeft nog een lichaam. Ik vrees dat de familie Holloway die nooit zal krijgen.
pi_82647337
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:33 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Absurd he? Maar wat ik niet snap is hoe ze een kind kon krijgen. Docu is vanaf 2007, en ze zit vast in 2005, terwijl ze pas vier maanden dat kind heeft. En in een vrouwencel zit.
Idd. snap het ook niet. In een vrouwen gevangenis
pi_82647340
quote:

[..]

Overgeplaatst naar een mannengevangenis!
pi_82647358
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:33 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Inderdaad. De familie van Stephany heeft nog een lichaam. Ik vrees dat de familie Holloway die nooit zal krijgen.
Denk het wel...de plas die jaap noemt in zijn documentaire en weblog !
pi_82647363
Ik denk dat het een beetje een oude aflevering is...
  vrijdag 11 juni 2010 @ 00:35:49 #13
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_82647379
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:34 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Idd. snap het ook niet. In een vrouwen gevangenis
SBS6 -> Gevangen in het buitenland
pi_82647395
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:35 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Die "plas" gaan ze niet onderzoeken, heeft Aruba na de Peter R. de Vries aflevering al laten weten...
pi_82647409
quote:
shocking ! mannen bewakers
pi_82647427
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:36 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Die "plas" gaan ze niet onderzoeken, heeft Aruba na de Peter R. de Vries aflevering al laten weten...
dat was toen Joran zijn vader nog leefde.
Denk echt dat ze daar moeten zoeken...
pi_82647437
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:36 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Toch wel heel raar hoor. Eigenlijk ronduit belachelijk, natuurgebied of niet.
pi_82647463
tvp, aangezien de mobiele layout daar nog geen knop voor heeft.
pi_82647465
Ze was al 2 weken ofzo zwanger zei ze, toen ze smokkelde. Enorm dom wijf trouwens. Heel die familie zijn paupers uit rottadam. Maargoed da's offtopic.
pi_82647484
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:37 schreef djenneke het volgende:

[..]

Idd. duidelijk een plaats waar ze wel zou kunnen liggen.
Zie jaap weblog...en vertrouw hem meer als heel Peter de Vries.
pi_82647491
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:37 schreef djenneke het volgende:

[..]

Mwah, ik vind 't niet eens erg raar. Joran heeft al ZO VEEL leugens opgehangen.

Ze hebben het halve eiland overhoop gegraven, in de zee gezocht, etc. Wat denk je dat dat allemaal kost? En natuurlijk, zo zouden we niet moeten denken, maar Joran heeft gewoon te veel gelogen om ergens nog veel geld in te steken.
pi_82647589
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:39 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Mwah, ik vind 't niet eens erg raar. Joran heeft al ZO VEEL leugens opgehangen.

Ze hebben het halve eiland overhoop gegraven, in de zee gezocht, etc. Wat denk je dat dat allemaal kost? En natuurlijk, zo zouden we niet moeten denken, maar Joran heeft gewoon te veel gelogen om ergens nog veel geld in te steken.
denk dat Joran reeel waarheid heeft verteld bij Jaap Amesz.
Waar Peter geen grip op kreeg en jaap wel...en Peter nu dwepen met filmpjes van jaap
pi_82647620
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:41 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Waar Peter geen grip op kreeg en jaap wel...en Peter nu dwepen met filmpjes van jaap
Waarom denk je dat? Door die krokodilletranen?
Jaap heeft Joran betaald voor z'n verhaal. Hij wist dat hij werd gefilmd, etc. Ik weet niet, maar dat maakt het allemaal niet super plausibel. Helaas.
pi_82647671
quote:

[..]

Ik weet niet waar jij dat grenzeloze vertrouwen in Jaap vandaan haalt hoor. Maar Joran heeft Jaap eigenlijk gewoon een beetje lopen dissen. Maar goed, dat is ook maar mijn mening
pi_82647693
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:42 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Door die krokodilletranen?
Jaap heeft Joran betaald voor z'n verhaal. Hij wist dat hij werd gefilmd, etc. Ik weet niet, maar dat maakt het allemaal niet super plausibel. Helaas.
Geld wat hier ook een hoofd rol in speelt!
Joran en jaap een betere verhouding als met die Peter.
pi_82647744
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:44 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Ja, maar Joran <-> Patrick was ECHT. Hij nam zelfs cadeautjes voor Patrick mee.
pi_82647747
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:44 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij dat grenzeloze vertrouwen in Jaap vandaan haalt hoor. Maar Joran heeft Jaap eigenlijk gewoon een beetje lopen dissen. Maar goed, dat is ook maar mijn mening
Jaap is niet achterlijk, zekers niet.
Jaap heb dit gedaan met intense voor hem zelf maar wel met betrouwbare bronnen en geen speculaasjes.
pi_82647768
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:44 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Zolang er geen bewijzen zijn, kan niemand Joran iets doen. Dus hij kon ieder verhaaltje opdissen wat hij wilde. Beth Twitty heeft hem 250.000 euro geboden, toch iets meer dan Jaap, maar die kreeg ook geen juiste info. Joran had nooit maar dan ook nooit de correcte informatie gegeven, want dan was zijn geldkoe uitgemolken. Nu vielen er nog wel wat interviewtjes te doen en boekjes te schrijven... Zodra er een lijk is en bewijzen zijn, houdt dat allemaal op. Joran keek wel uit.
pi_82647791
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:46 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Jaap is niet achterlijk, zekers niet.
Jaap heb dit gedaan met intense voor hem zelf maar wel met betrouwbare bronnen en geen speculaasjes.
Betrouwbare bronnen? Zijnde meneer Van der Sloet himself?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 00:48:38 #30
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_82647796
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:44 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat blijkt wel uit het telefoongesprek daarna. Daarom snap ik niet dat de verklaring van Joran ineens niet rechtsgeldig zou zijn. Er volgen er ws nog 400 en allemaal zijn het leugens. Die jongen is gewoon ziek en enige waarheid zal nooit boven tafel komen.
pi_82647837
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:48 schreef childintime het volgende:

[..]

Dat blijkt wel uit het telefoongesprek daarna. Daarom snap ik niet dat de verklaring van Joran ineens niet rechtsgeldig zou zijn. Er volgen er ws nog 400 en allemaal zijn het leugens. Die jongen is gewoon ziek en enige waarheid zal nooit boven tafel komen.
Telefoon gesprek was duidelijk ervoor!
pi_82647870
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:48 schreef djenneke het volgende:

[..]

Betrouwbare bronnen? Zijnde meneer Van der Sloet himself?
Lees weblog van Jaap.
geloof daar meer in , dat is mijn mening ok!
pi_82647901
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:51 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Lees weblog van Jaap.
jaja, prima joh! Maar ik mag wel iets anders vinden, toch he? Pfoe, gelukkig
pi_82647911
Truste all...lees jullie morgen weer!
pi_82647931
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:53 schreef djenneke het volgende:

[..]

jaja, prima joh! Maar ik mag wel iets anders vinden, toch he? Pfoe, gelukkig
Tuurlijk...vrijheid bestaat gelukkig hier in Nederland!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 00:54:54 #36
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_82647944
quote:

[..]

Mannelijke bewakers?
Ze zijn daar enorm corrupt ook, als je genoeg geld hebt kan je zelfs een wapen kopen bij de bewaking.

En Joran zal voorlopig denk ik nog wel in die kleding rondlopen, tenzij hij kleding van het consulaat krijgt.
Gevangeniskloffie hebben ze niet, veel gevangenen hebben soms zelfs 10 jaar of langer dezelfde kleren aan (wordt tenminste verteld in diverse gevanenisdocu's)

Opzich zou het mij overigens ook niet verbazen als de vader van Joran betrokken was met het verbergen van Nathalee maar aan de andere kant is het ook wel een enorm makkelijk excuus van Joran om evenuele andere daders te beschermen, die kan hij tenslotte ook prima afpersen.
Z'n vader is dood dus die kan niet meer vervolgd worden.
Z'n moeder kan er wel tegenin gaan door te getuigen dat haar man bij haar was maar dan raakt ze haar zoon kwijt.
En als ze haar mond houdt dan weet zij wat haar zoon gedaan heeft en raakt ze haar zoon ook kwijt.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 00:58:43 #37
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_82648038
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_82648073
Zo, weer terug van de Joran-samenvatting van Peter R de Vries en die docu van dat drugsmeisje in de gevangenis... overigens raar dat aan het eind van die docu geschreven werd dat ze over is geplaatst naar een mannen gevangenis. Daar wil je als vrouw toch niet zijn???!!

Maargoed, weinig tot geen nieuwe dingen gezien in de Joran-docu. Makkelijk geld heeft die Peter effies verdiend met deze "EXCLUSIEVE" internetbeelden
  vrijdag 11 juni 2010 @ 01:02:21 #39
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_82648142
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:54 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Mannelijke bewakers?
Ze zijn daar enorm corrupt ook, als je genoeg geld hebt kan je zelfs een wapen kopen bij de bewaking.

En Joran zal voorlopig denk ik nog wel in die kleding rondlopen, tenzij hij kleding van het consulaat krijgt.
Gevangeniskloffie hebben ze niet, veel gevangenen hebben soms zelfs 10 jaar of langer dezelfde kleren aan (wordt tenminste verteld in diverse gevanenisdocu's)

Opzich zou het mij overigens ook niet verbazen als de vader van Joran betrokken was met het verbergen van Nathalee maar aan de andere kant is het ook wel een enorm makkelijk excuus van Joran om evenuele andere daders te beschermen, die kan hij tenslotte ook prima afpersen.
Z'n vader is dood dus die kan niet meer vervolgd worden.
Z'n moeder kan er wel tegenin gaan door te getuigen dat haar man bij haar was maar dan raakt ze haar zoon kwijt.
En als ze haar mond houdt dan weet zij wat haar zoon gedaan heeft en raakt ze haar zoon ook kwijt.
Weet je dat ik al heel lang het gevoel heb dat Nathalee gewoon met hem mee naar huis is gegaan en dat er iets gebeurt is waardoor hij door het lint ging en haar vermoordt heeft. En die vader hem dus geholpen heeft (zij het met of zonder vrienden) om dat lichaam te dumpen...... En dan niet in de zin van "ik help je wel", maar in de zin van "O shit, hoe gaan we dit oplossen".
pi_82648148
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:51 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Lees weblog van Jaap.
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Het is niet alsof Peter R zijn bron niet vermeldt, of dat Jaap niet herkenbaar is of wat dan ook...?
pi_82648174
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:02 schreef childintime het volgende:

[..]

Weet je dat ik al heel lang het gevoel heb dat Nathalee gewoon met hem mee naar huis is gegaan en dat er iets gebeurt is waardoor hij door het lint ging en haar vermoordt heeft. En die vader hem dus geholpen heeft (zij het met of zonder vrienden) om dat lichaam te dumpen...... En dan niet in de zin van "ik help je wel", maar in de zin van "O shit, hoe gaan we dit oplossen".
Er is via zijn telefoon vastgesteld dat hij op het strand is geweest. Hij heeft ook bij een telefooncel een belletje gedaan naar ... (kan me niet herinneren ), en dat is ook bewezen. Dit was niet lang nadat hij weg is gegaan bij die discotheek/bar.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2010 @ 01:06:25 #42
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82648218
Blijft jammer dat Pa nu aan de andere kant van het gras ligt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 11 juni 2010 @ 01:08:31 #43
45 SiGNe
pi_82648264
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:02 schreef childintime het volgende:

[..]

In zijn functie kon hij het ook absoluut niet gebruiken dat zijn zoon voor moord of doodslag veroordeeld zou worden.
En gezien de fouten die er tijdens het onderzoek zijn gemaakt kan je er bijna wel vanuit gaan dat de vader van Joran er wel iets mee te maken gehad moet hebben.
pi_82648471
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:08 schreef SiGNe het volgende:

[..]

In zijn functie kon hij het ook absoluut niet gebruiken dat zijn zoon voor moord of doodslag veroordeeld zou worden.
En gezien de fouten die er tijdens het onderzoek zijn gemaakt kan je er bijna wel vanuit gaan dat de vader van Joran er wel iets mee te maken gehad moet hebben.
In Boxtel heet ie jarenlang zijn zin gekregen , Joran heeft 't niet van de melkboer.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 01:19:12 #45
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_82648510
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:08 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Je he. Die ouders weten natuurlijk al jaren dat hun zoon een psychopaat is. Maar om dat dan te verdoezelen in de hoop dat dit geval in de doofpot terecht komt, terwijl er zoveel andere vrouwen slachtoffer kunnen worden......
pi_82648610
Ok, SBS docu was dus niks nieuws, mooi dat ik niet heb gekeken

in de tussentijd is het nieuws op internet blijkbaar wel doorgegaan
Ik las dat er nu sprake zou zijn dat het laptop koekeloeren verhaal niet waar zou zijn
Als ik het goed begrijp zou het wel om roof gaan, en is daar al een bekentenis van, en lekt dat nu pas uit
bron :
http://wireupdate.com/wir(...)d-during-confession/
On Thursday, Fox News - citing a police source - reported that Van der Sloot lied during his confession in which he said he killed Flores for what she had found on his laptop. "Eventually, after more interrogation from police, police were able to ascertain from Joran that he had planned to rob Stephanie, not that he killed her because she saw info on his computer," Fox News reported.

is dit al officieel bevestigd, wie weet daar wat meer van
lijkt een nieuwe spectaculaire wending...
  vrijdag 11 juni 2010 @ 01:25:57 #47
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_82648658
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:23 schreef Jesine het volgende:

Ik las dat er nu sprake zou zijn dat het laptop koekeloeren verhaal niet waar zou zijn
Als ik het goed begrijp zou het wel om roof gaan, en is daar al een bekentenis van, en lekt dat nu pas uit
bron :
On Thursday, Fox News - citing a police source - reported that Van der Sloot lied during his confession in which he said he killed Flores for what she had found on his laptop. "Eventually, after more interrogation from police, police were able to ascertain from Joran that he had planned to rob Stephanie, not that he killed her because she saw info on his computer," Fox News reported.

Ik zag op de beelden, vlak voordat ze zijn vingerafdrukken maakten dat er behoorlijk wat flappen geld tevoorschijn kwamen uit zijn jasje/ koffer of weet ik veel.....
pi_82648662
Zijn ze al terug naar dat hotel gegaan voor reconstructie?
pi_82648700
quote:

Dat gaat 1 van de vele bekentenissen worden.
pi_82648724
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:27 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat gaat 1 van de vele bekentenissen worden.
maar dat is dan een bekentenis in zijn nadeel, lijkt me niet slim, bovendien zou het nog eens waar kunnen zijn.....
pi_82648784
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:26 schreef Mercer het volgende:
Zijn ze al terug naar dat hotel gegaan voor reconstructie?
nee, jammer genoeg niet, er was geloof ik in eerste instantie wel gepland te gaan, maar het was overbevolkt met journalisten en was toen afgeblazen

vanmiddag zouden ze wederom een poging wagen, maar niet veel later werd het wederom afgeblazen, maar het afblazen van die 2-de poging zou mede zijn om de reden dat ze al genoeg bewijsstukken hadden die het verhaal van moord (met waarschijnlijk dus roof en geen laptop gekoekeloer als motief)
pi_82648825
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:25 schreef childintime het volgende:

[..]

Ik zag op de beelden, vlak voordat ze zijn vingerafdrukken maakten dat er behoorlijk wat flappen geld tevoorschijn kwamen uit zijn jasje/ koffer of weet ik veel.....
ja, blijkbaar hebben ze toch geld gevonden, en ik stel me ook zo voor dat de laptop inmiddels ook gecheckt is, en misschien ook blijkt dat ze helemaal niet op de laptop heeft gezeten, of wie weet, misschien hebben ze wel info waaruit blijkt dat ze al was overleden voordat hij koffie had gehaald
pi_82648866
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:19 schreef childintime het volgende:

[..]

Je he. Die ouders weten natuurlijk al jaren dat hun zoon een psychopaat is. Maar om dat dan te verdoezelen in de hoop dat dit geval in de doofpot terecht komt, terwijl er zoveel andere vrouwen slachtoffer kunnen worden......
Nou ja, in de roman Het diner van Herman Koch wordt heel goed beschreven hoe zoiets gaat. Daar gaat het om een zoon die een zwerver heeft vermoord, waarna zijn ouders alles uit de kast trekken om hem uit handen van de politie te houden. Ik kon me wel in die mensen verplaatsen

Van een vriendin hoorde ik dat in Heemstede (of zo'n soort dorp) een groepje pubers een glazen monument had vernield - ze hadden zelfgemaakt vuurwerk afgestoken en al het glas lag aan diggelen. Goed, het ging niet om een moord, maar die jongens hun wel een (jeugd)gevangenisstraf boven het hoofd, en dat is natuurlijk niet zo leuk als je een keurige gymnasiumleerling bent. Al die ouders zijn toen om het hardst met beschuldigende vingers naar de ándere jongens (en hun ouders!) gaan wijzen, want hun eigen kind had uiteraard niets gedaan Dus ja, zo gaat dat blijkbaar. Ouders gaan heel ver, als het gaat om de toekomst van hun kinderen.

De vergelijking met Joran gaat in dit laatste geval mank, omdat deze kinderen geen psychopaten waren, maar de impuls om je eigen kind te beschermen, zelfs als je daarvoor de waarheid geweld moet aandoen, is kennelijk heel sterk. Die liefde maakt blind.

Het blijft natuurlijk onbegrijpelijk dat die vader van Joran heeft geprobeerd een moord weg te poetsen, maar goed, die leugen is hem dan ook niet in de koude kleren gaan zitten
pi_82648888
om nog maar even aan wat geruchten te herinneren :
er was eerder in de berichtgeving ook aangegevn dat hij info bij zich had met vloed en eb gegevens in Peru
wie weet heeft hi die gegevens wel nog voor het koffie halen opgezocht op zijnlaptop...dan kunnen ze mogelijk weer afleiden dat ze al was overleden voor het koffie halen...en dat zou zijn verklarinh tegenspreken
pi_82648933
quote:

[..]

ik weet niet wat die moeder wist ten tijde van de vermissing van natalee
ik denk dat ze oprecht dacht of heeft gehoopt dat hij onschuldig was

ik vraag me af wat ze nu denkt....
pi_82649033
quote:

[..]

Ik heb geen kinderen maar ik vraag me toch af wat je nou precies wel en niet zou doen voor
je kind en hoever je zou gaan om ze te beschermen.

Wat zou je nou precies zou moeten doen of voelen als ouder als je dit overkomt...

http://www.telegraaf.nl/b(...)nderen__.html?p=27,1

Jongetjes misbruiken kinderen

UDEN - Twee broertjes uit Uden (8 en 9 jaar) hebben in de afgelopen periode een onbekend
aantal kinderen van een basisschool in Uden seksueel misbruikt.

Het zal je maar overkomen...
pi_82649062
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:49 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik heb geen kinderen maar ik vraag me toch af wat je nou precies wel en niet zou doen voor

Wat zou je nou precies zou moeten doen of voelen als ouder als je dit overkomt...

UDEN - Twee broertjes uit Uden (8 en 9 jaar) hebben in de afgelopen periode een onbekend

uhh dit is een klein beetje off-topic
pi_82649076
quote:

bron :

iemand nog info hierover, is het officieel bevestigd?
pi_82649080
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:51 schreef Jesine het volgende:

[..]

uhh dit is een klein beetje off-topic
ow... vindt je dat?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 01:57:42 #60
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_82649129
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:49 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou sorry, ik ben wel ouder en zou m'n kind in dit soort gevallen echt niet meer de hand boven het hoofd houden. Maar ik heb het in het verleden (dat mijn kind als kleuter zijnde "sexueel aangevallen" werd door een andere "kleuter" wel meegemaakt dat die ouder het allemaal goed praatte en de schuld uiteindelijk bij mij legde. Mijn kind moest maar eens leren voor zichzelf op te komen; met het (gestoorde)m gedrag van haar kind was niks mis......
pi_82649160
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:57 schreef childintime het volgende:

[..]

Nou sorry, ik ben wel ouder en zou me kind in dit soort gevallen echt niet meer de hand boven het hoofd houden. Maar ik heb het in het verleden (dat mijn kind als kleuter zijnde "sexueel aangevallen" werd door een andere "kleuter" wel meegemaakt dat die ouder het allemaal goed praatte en de schuld uiteindelijk bij mij legde. Mijn kind moest maar eens leren voor zichzelf op te komen; met het (gestoorde)m gedrag van haar kind was niks mis......
Dat bedoel ik....

sommige ouders zullen altijd die ''blinde vlek'' blijven houden als het om ''hun'' kind gaat en
als Joran's ouders meer wisten van Joran's gestoorde gedrag en hij dit gedrag al eerder
heeft vertoond dan zullen die dit dus waarschijnlijk ook verdoezeld of goedgepraat hebben.

dus zo off topic was mijn post nu ook weer niet
pi_82649206
Ben weer even aan het bijlezen in het vorige topic.
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:38 schreef Jesine het volgende:

[..]

ja, vind je, uit dat filmpje in dat casino, dat ze naar Joran trok?

ik vind het uit dat filmpje wel meevallen
Ja, ze komt aan en ze schudt de hand van Joran. Dan kijkt ze wat er zit aan de andere tafels en gaat hangen aan de tafel. Maar eerst zit er nog een stoel tussen Joran in en daar liep ze op te wiebelen en vervolgens schuift ze naar de andere stoel dicht tegen Joran aan.

Nogmaals ik bedoel er niets mee maar het valt me zo op. Ik weet niet hoe vrouwen in Peru zijn maar als ik zelf zoiets zou doen dan maak ik een move naar een man.
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:00 schreef Faithfulness het volgende:
Een psychopaat kan gewetenloos zijn.
Een pathologisch leugenaar kan gewetenloos liegen.
Dit is eigenlijk de enige reden waarom ik het klote vind voor Joran dat hij in een mannengevangenis moet wegkwijnen. Het is geen gezonde jongen maar wat mankeert hij nu eigenlijk precies?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:10:41 #63
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_82649252
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:01 schreef FANN het volgende:

[..]

Dat bedoel ik....

sommige ouders zullen altijd die ''blinde vlek'' blijven houden als het om ''hun'' kind gaat en
als Joran's ouders meer wisten van Joran's gestoorde gedrag en hij dit gedrag al eerder
heeft vertoond dan zullen die dit dus waarschijnlijk ook verdoezeld of goedgepraat hebben.

dus zo off topic was mijn post nu ook weer niet
Nee helemaal niet. Ik vond mijn 3 jarige in tranen omdat de bewuste 4 jarige perse wilde dat ze haar broekje uit trok. Toen ik de moeder ermee confronteerde was het mijn schuld. Ik voedde volgens haar mijn kind wereldvreemd op en moest maar eens openstaan voor hoe de maatschappij er voor stond tegenwoordig
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 02:11:41 #64
236264 crew  capricia
pi_82649261
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:10 schreef childintime het volgende:

[..]

Nee helemaal niet. Ik vond mijn 3 jarige in tranen omdat de bewuste 4 jarige perse wilde dat ze haar broekje uit trok. Toen ik de moeder ermee confronteerde was het mijn schuld. Ik voedde volgens haar mijn kind wereldvreemd op en moest maar eens openstaan voor hoe de maatschappij er voor stond tegenwoordig
Nou ja...dat is de omgekeerde maatschappij..
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_82649273
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:10 schreef childintime het volgende:

[..]

tja...
pi_82649277
quote:

[..]

De meeste mensen vinden het onzin maar ik deel deze mening wel een beetje.
Het is een goed kloppend verhaal met ook weer manco's. Maar kleinere.
Ik denk bijv. niet dat het meisje heeft lopen dansen op zo'n smalle railing.

Waarschijnlijk komen we de waarheid ook gewoon nooit te weten ook.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:23:09 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_82649352
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:38 schreef Jesine het volgende:
om nog maar even aan wat geruchten te herinneren :
er was eerder in de berichtgeving ook aangegevn dat hij info bij zich had met vloed en eb gegevens in Peru
wie weet heeft hi die gegevens wel nog voor het koffie halen opgezocht op zijnlaptop...dan kunnen ze mogelijk weer afleiden dat ze al was overleden voor het koffie halen...en dat zou zijn verklarinh tegenspreken
Ja, zeer aannemelijk:

-Oh shit, vrouwtje vermoord.
-Hé, ik heb mijn laptop bij mij!
-Effe checken wanneer het eb is.
-Dat komt goed uit, even koffie halen en dan smijt ik haar in een koffer, zeul ermee door Lima en gooi haar in zee.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_82649366
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:23 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, zeer aannemelijk:

-Dat komt goed uit, even koffie halen en dan smijt ik haar in een koffer, zeul ermee door Lima en gooi haar in zee.
!
pi_82649370
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:23 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, zeer aannemelijk:

jah... zeer aannemelijk inderdaad
pi_82649387
Het is Joran! Niets is onmogelijk!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:26:48 #71
45 SiGNe
pi_82649388
Neuh, dan had ie geen 2 kopjes meegenomen en dan had ie het lijk ook wel meegenomen toen ie het hotel verliet.
pi_82649395
Hey, hij had HEEL veel dorst.
pi_82649399
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:24 schreef FANN het volgende:

[..]

jah... zeer aannemelijk inderdaad
He Fann, .

Ik ga maffen trouwens want anders ga ik weer neuzelen over mijn idee achter jouw avatar. Fijne nacht allen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:28:14 #74
45 SiGNe
pi_82649401
Meest makkelijke verklaring is dat zij $5000,- gewonnen had in het casino en dat hij dat geld gejat heeft en toen zo snel mogelijk weg wilde in de hoop dat de Peruaanse politie niet zo snel zou zijn.
pi_82649409
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:28 schreef Stali het volgende:

[..]

He Fann, .

Ik ga maffen trouwens want anders ga ik weer neuzelen over mijn idee achter jouw avatar. Fijne nacht allen.
Truste Stali
pi_82649412
Slaap lekker
pi_82649414
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:28 schreef SiGNe het volgende:
Meest makkelijke verklaring is dat zij $5000,- gewonnen had in het casino en dat hij dat geld gejat heeft en toen zo snel mogelijk weg wilde in de hoop dat de Peruaanse politie niet zo snel zou zijn.
Het kan allemaal, ja.
Het zal voorlopig gissen blijven.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:32:04 #78
6941 APK
Factual, I think.
pi_82649436
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:28 schreef SiGNe het volgende:
Zou heel goed kunnen, maar je moet als jonge vrouw toch wel op zijn minst een beetje 'vreemd' zijn als je met 5K op zak met een vreemde mee naar een vaag hotel gaat.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:36:48 #79
45 SiGNe
pi_82649478
Ze kenden elkaar waarschijnlijk al via online poker.
Hoewel ik ergens dat verhaal van die andere vent ik het casino ook wel raar vond.
Die was namelijk bang dat Joran én Stephanie ontvoerd zouden zijn.
Dus misschien zit die ook in het complot en wilde Joran Stephanie ontvoeren in de hoop losgeld te krijgen (hij schijnt nogal wat gokschulden te hebben)
En die vent in het casino zou dan een deel van het geld krijgen om Joran een alibi te geven.
Maar hoe dat zit weet ik ook niet veel van.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:42:04 #80
6941 APK
Factual, I think.
pi_82649521
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:36 schreef SiGNe het volgende:

Ja en hij heeft 'waarschijnlijk' ook twee vrouwen in Columbia met z'n tennisracket geslagen en er is ook nog een massagraf in Thailand en de politie is nu de tijden dat hij in Nederland verbleef aan het cross-matchen met verdwenen jonge vrouwen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:42:08 #81
306525 Geniale
Gewoon briljant
pi_82649524
Narcistisch en geniaal
  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:46:11 #82
6941 APK
Factual, I think.
pi_82649545
quote:
Nee joh, hij heeft deze briljante perfecte moord maanden van te voren helemaal uitgedacht.
FFS
pi_82649554
Dat is toch al niet eens een vraag meer? Als hij vantevoren het plan had om haar te doden, had hij het nooit of te nimmer in zijn eigen hotelkamer gedaan. Zo, next.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 04:26:09 #84
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82649952
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:36 schreef SiGNe het volgende:
Hoewel ik ergens dat verhaal van die andere vent ik het casino ook wel raar vond.
Die was namelijk bang dat Joran én Stephanie ontvoerd zouden zijn.
Dus misschien zit die ook in het complot en wilde Joran Stephanie ontvoeren in de hoop losgeld te krijgen (hij schijnt nogal wat gokschulden te hebben)
En die vent in het casino zou dan een deel van het geld krijgen om Joran een alibi te geven.
Maar hoe dat zit weet ik ook niet veel van.
pure onzin ze kende joran niet via online poker
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2010 @ 06:07:56 #85
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82650086
quote:
Police: Dutchman to reveal Holloway location

As prosecutors in Peru prepared charges against Joran van der Sloot in the strangling death of a 21-year-old woman, police told NBC News on Thursday the Dutch man admits knowing the location of the remains of missing U.S. teen Natalee Holloway in Aruba.

Van der Sloot remains the lone suspect in Holloway’s disappearance — exactly five years to the day before Stephany Flores was killed in Peru.

Police sources told NBC News van der Sloot is now willing to tell authorities in Aruba where to find the Alabama teenager’s remains.
Zou het dan toch eindelijk...
  vrijdag 11 juni 2010 @ 06:53:21 #86
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82650189
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 06:07 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Zou het dan toch eindelijk...
Ik denk niet dat hij dat ooit zou doen zonder dat er iets tegenover staat. Strafvermindering ofzo, of betere omstandigheden o.i.d. Hij kan het nu mooi gebruiken
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82650218
quote:
Joran herhaalt claim lijk Natalee Holloway
Uitgegeven: 11 juni 2010 05:50
Laatst gewijzigd: 11 juni 2010 05:50

LIMA - Joran van der Sloot heeft ook tegen de Peruaanse politie gezegd dat hij weet waar het lijk van Natalee Holloway is.

© Novum NieuwsDat deed hij tijdens zijn verhoor over de dood van Stephany Flores, aldus de Peruaanse onderzoekspolitie Dirincri donderdag in een samenvatting van het onderzoeksrapport.

Van der Sloot zou hebben gezegd bereid te zijn deze informatie aan de autoriteiten van Aruba te verstrekken.

Vijf jaar geleden verdween de Amerikaanse Holloway op Aruba. Van der Sloot werd in staat van beschuldiging gesteld. Hij werd nooit veroordeeld, bij gebrek aan bewijs.

200.000 euro

In Alabama in de Verenigde Staten is Van der Sloot in staat van beschuldiging gesteld omdat hij Natalee's moeder ruim 200.000 euro zou hebben gevraagd als hij haar vertelt waar het lijk is.

Het politieonderzoek is afgerond en openbaar aanklaagster Ninfa Espinoza heeft nu tot zaterdag de tijd om een aanklacht te formuleren. Van der Sloot wordt ervan verdacht de Peruaanse Stephany Flores op 30 mei te hebben gedood in zijn hotelkamer in Lima.
Van nu.nl geplukt. Zou het nu dan eindelijk toch eens gaan gebeuren?
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2010 @ 07:04:22 #88
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82650242
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 06:53 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij dat ooit zou doen zonder dat er iets tegenover staat. Strafvermindering ofzo, of betere omstandigheden o.i.d. Hij kan het nu mooi gebruiken
Uiteraard. Het is waarschijnlijk het enige wat hij nog heeft om een deal over te maken. De zaak van Stephany is praktisch rond.
pi_82650481
Hij gaat echt geen strafvermindering krijgen als hij zegt waar het lijk van Natalee ligt. Als ze nog iets vinden van Natalee dan wordt hij daar ook schuldig op gevonden. Het is altijd "no body, no case" geweest. Joran zal dit echt wel weten.

We horen alleen maar verhalen via de politie via de media. Wanneer horen we eens iets van de advocaat van Joran zelf ? Zou hij deze al wel hebben gesproken?
Always keep an open mind and a compassionate heart
pi_82650513
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:04 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Er is via zijn telefoon vastgesteld dat hij op het strand is geweest. Hij heeft ook bij een telefooncel een belletje gedaan naar ... (kan me niet herinneren ), en dat is ook bewezen. Dit was niet lang nadat hij weg is gegaan bij die discotheek/bar.
ik zal eens even reageren zonder helemaal dit item te hebben gelezen. anders vergeet ik het

het staat helemaal niet vast dat joran op strand is geweest !!!, het is van horen zeggen ( en dat nog wel van joran) en we weten wat de verhalen van joran waard zijn de broertjes hebben gewoon mee gelogen , daar zijn hele vergaderingen samen met de familie van der sloot geweest op aandrang van paul van der sloot !!!
het telefoontje op strand kon helemaal niet, zoals joran beschreef. het telefoontje van joran teruglopend van een eettent naar huis om 2:35 snachts is wel waar, maar het hoeft dus niet zo te zijn dat joran toen van strand kwam. als het lichaam toen al ergens begraven was, moest er natuurlijk wel een verhaal komen wat zou kunnen. hij heeft met paul van der sloot die nacht nog rondgereden.
DUS dat natalee is vermoord in huize van der sloot is HEEL GOED mogelijk. dat verklaard ook dat zijn vriend daury zonder telefoontje er snel was ( joran liep gewoon naar vaders toe)
hoe natalee dood is gegaan lijkt mij na alles wat we weten van stef ook wel te schatten.
het slechte mens ( niet ziek) joran heeft zijn gedrag niet zomaar verandert hij is opgegroeid met de gedachte alles te kunnen en te mogen, krijg je niet je zin dan bast je uit in woede !!! |( zie je in lichte maten ook in de supermarkt kinders die op de grond gaan liggen , grillen en schoppen omdat moeders of vaders , niet willen kopen wat rotjong wil ). joran is nooit terug gefloten. ze hebben het geprobeerd met een zieleknijper,maar veel te kort lijkt mij. daardoor is het proces maar doorgegegaan. daarom noem ik het ook geen ziekte( mijn mening) het is ontwikkeld.

zo effe wat geschreven over het verleden over de zaak holloway
pi_82650528
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:35 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

in dit bericht uit 2005 wordt halverwege gemeld dat de politie mensen heeft opgedragen om te stoppen met het droogleggen van een plas op Aruba. Zou dit de Bulabi plas kunnen zijn? Waarom gaf de politie deze orders?
http://www.foxnews.com/story/0,2933,164208,00.html

[ Bericht 0% gewijzigd door andlikethathesgone op 11-06-2010 08:03:43 ]
pi_82650546
Waarom zou Peru hem strafvermindering geven om iets wat in Aruba plaats vond?

2 Verschillende zaken en Peru heeft niks met Aruba van doen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82650653
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 07:52 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

in dit bericht uit 2005 wordt halverwege gemeld dat de politie mensen heeft opgedragen om te stoppen met het droogleggen van een plas op Aruba. Zou dit de Bulabi plas kunnen zijn? Waarom gaf de politie deze orders?
http://www.foxnews.com/story/0,2933,164208,00.html
nee, ga weer geen verhaal uit verleden ophangen hoor
andere plas, er zijn er vele op aruba. lees natallee in de rebound zou ik zeggen
pi_82650772
Goeiemorgen, allemaal.

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82650838
ik lees ook af en toe dat joran zou weten waar het lijk van NATALEE HOLLOWAY zou liggen

nou dat weet hij helemaal niet !!!!, al zou hij het willen vertellen hij weet het gewoon niet omdat hij er niet bij was, verder is het lichaam misschien wel 4 keer verplaatst !!!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 08:23:12 #96
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_82650886
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:15 schreef Felixa het volgende:
Goeiemorgen, allemaal.

[ afbeelding ]
Wat een vervelend irritant rothoofd heeft die gast toch, hij ziet er best wel moe uit.
Joran hier begint vanmiddag lekker het WK en jij kunt niet kijken
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  vrijdag 11 juni 2010 @ 08:23:12 #97
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82650887
Goedemorgen

Ben zo verdomd benieuwd wat de politieonderzoeken uitwijzen.
Leef en Laten Leven
pi_82650936
De officiele aanklacht is er.
quote:
Van der Sloot aangeklaagd voor moord

DOOR BERT HUISJES EN KIERAN KAAL - Joran van der Sloot wordt officieel toch aangeklaagd voor moord en niet voor doodslag. De moordverdachte werd donderdagochtend in een gepantserde politiewagen met gillende sirenes overgebracht naar het openbaar ministerie in Lima. Voor Van der Sloot begint daarmee een hel van tientallen jaren in de Peruaanse gevangenis.

Joran droeg tijdens de overplaatsing een kogelvrij vest en oogde erg vermoeid. Hij kreeg een plekje in de kerker onder het gebouw. De vader van zijn slachtoffer Stephany Flores bracht Van der Sloot een bezoek. Wat er is besproken, wilde de zakenman niet zeggen.
Aanklager Ninfa Sotomayor kreeg het lijvige politiedossier in handen. Ze had daarna 24 uur de tijd om de strafklacht te formuleren. Voor moord, en mogelijk zelfs roofmoord, staat in Peru 15 tot 35 jaar celstraf. "Van doodslag lijkt me geen sprake. De aanklacht luidt zeer waarschijnlijk 'moord'", bevestigt een zegsman. Joran stelde maandag bij zijn bekentenis dat hij Stephany Flores in een opwelling heeft gewurgd, ofwel doodslag. Volgens de forensisch psycholoog van de politie is dat onwaarschijnlijk gezien zijn karakter.

"Hij is koud en berekenend, een asociale psychoot die zich vriendelijk en joviaal gedraagt om te verleiden en bedriegen en zeer gewelddadig reageert op tegenslag", zo tekende de psycholoog op in het politierapport. Omdat hij echter "alles zorgvuldig beraamt", zou van een spontane woede-uitbarsting geen sprake zijn. Jorans kersverse Peruaanse advocaat, Maximo Altez, heeft de rechter verzocht diens bekentenis ongeldig te verklaren. De Nederlander zou maandag niet zijn bijgestaan door een advocaat.
http://www.telegraaf.nl/b(...)gd_voor_moord__.html
  vrijdag 11 juni 2010 @ 08:35:44 #99
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82651133
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:26 schreef Felixa het volgende:
De officiele aanklacht is er.
[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)gd_voor_moord__.html
Hmm, Telegraaf...
En: wordt aangeklaagd voor moord, dan door de zegsman: "zeer waarschijnlijk".
Even afwachten maar.
Leef en Laten Leven
pi_82651425
Hier dan eindelijk de video dat hij terugkomt met de koffie.

http://elcomercio.pe/noti(...)sino-stephany-flores

Het lijkt erop dat hij doe alsof ie de sleutel kwijt is, een personeelslid erbij haalt. Hij klopt ook nog een paar keer op de deur.
Waarschijnlijk met als doel om later te kunnen zeggen dat hij geen sleutel had, en haar dus nooit had kunnen vermoorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')