Als ik vrouwenvleugel mag geloven ligt dit aan de mannelijke bewakers.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:25 schreef Zeroku het volgende:
TS kijkt SBS.
Goed, in gevangen in het buitenland is een meid van 21, zit vijf jaar vast in een gevangenis in Peru. Werd opgepakt voor drugssmokkel en zit nu 14 jaar vast, maar is dit jaar bevallen van een baby. Na vier maanden weggehaald etc. Maar het mooiste is dat ze in een vrouwengevangenis zit.
Iemand enig idee hoe ze het voor elkaar heeft gekregen?
OP quotenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:27 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Als ik vrouwenvleugel mag geloven ligt dit aan de mannelijke bewakers.
Nee.quote:
Dan nog zit er een gat van 2 jaar, wat niet in 9 maanden te overbruggen is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:28 schreef Qebbel het volgende:
Ze heeft drugs gesmokkeld. Had 4kg afgesproken voor de deal, bleek er 16kg in de koffer te zitten. Gepakt dus.
Ik ben benieuwd hoe het nu met haar gaat. Ze is veroordeeld in 2005 en deze docu stamt uit 2007 zeiden ze net.
Het zou zo je dochter kunnen zijn, gezien PVV.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:33 schreef Gillette_M5 het volgende:
schokkeeennnnnnd, onthullend!! spraakmakend !!! confrontatie !!!!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:32 schreef Ludwig. het volgende:
Vrouwen met een tijger/panter combinatie aan.
Welke vrouw kan er zaad in haar werken?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:34 schreef ThePianoMan het volgende:
damn. Conclusie: ze wordt keihard verkracht daar
De bewakers spoten over de muur, de vliegen deden de rest.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:25 schreef Zeroku het volgende:
TS kijkt SBS.
Goed, in gevangen in het buitenland is een meid van 21, zit vijf jaar vast in een gevangenis in Peru. Werd opgepakt voor drugssmokkel en zit nu 14 jaar vast, maar is dit jaar bevallen van een baby. Na vier maanden weggehaald etc. Maar het mooiste is dat ze in een vrouwengevangenis zit.
Iemand enig idee hoe ze het voor elkaar heeft gekregen?
Ik heb het niet helemaal gekeken, solliequote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:36 schreef djenneke het volgende:
Als je opgelet had, had je ook gehoord dat ze een paar weken zwanger was op het moment dat ze in de bak kwam te zitten
Dat kan niet. Het kind was in 2007 vier maanden, terwijl ze al sinds 2005 vastzit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:36 schreef djenneke het volgende:
Als je opgelet had, had je ook gehoord dat ze een paar weken zwanger was op het moment dat ze in de bak kwam te zitten
Dat kind wat je zag was geen vier maanden, want ze was al ruim een jaar bij oma.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat kan niet. Het kind was in 2007 vier maanden, terwijl ze al sinds 2005 vastzit.
Nee joh, beter opletten!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat kan niet. Het kind was in 2007 vier maanden, terwijl ze al sinds 2005 vastzit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |