Ja oke, vooraan doe ik dat ook nooit. Meestal vanaf 4e plek dan welquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, ik zet 'm wel 's in z'n vrij...maar niet als ik vooraan sta. Ik vind het irritant als ik op mensen moet wachten die er lang over doen om weg te rijden, dus doe ik het zelf ook niet. Vooraan kan ik dan mooi meteen wegrijden. Als ik ergens verder sta, dan mooi ff in z'n vrij
OMG, hoezo F5´en?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:57 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja oke, vooraan doe ik dat ook nooit. Meestal vanaf 4e plek dan wel
Nou ja het is geen goedkope bak toch. Afhankelijk van de staat en opties kan een E46 van 5000 tot 15000 kosten. Er zal niemand zeggen wat een oude BMW rij jij zeg. En natuurlijk is een nieuwe fiesta, punto of zelfs een alto veel duurder, maar die kosten per maand stukken minder en zullen de eerste jaren weinig onderhoud nodig hebben. BMW's moeten constant onderhouden wordenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:05 schreef Bowny het volgende:
Nog iets wat ik kwijt wil.....mensen in mijn omgeving zitten altijd tegen mij te geinen....`met zijn dikke BMW`.......Zullen ze ervan bewust zijn, dat hun gloednieuwe kut Fiesta of Punto 2 tot 3x zo duur is?
Kerel, ff serieus. Voor dit soort dingen heb je een project topic imo.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:29 schreef Turquaz52 het volgende:
Vandaag achteras opgehaald, accu en 325i Coupe uitlaat..
Morgen maar es monteren & Fire up that thing..
iemand intresse in Achteras van 318? Mag ie voor een tientje of 2 wel meenemen.. of schokdempers/veren rondom?
't is toch een BMW Fantopic?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kerel, ff serieus. Voor dit soort dingen heb je een project topic imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Xtr3mE op 29-05-2010 21:35:34 ]It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
Dit.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Wat we bedoelen niet alle technische details Turq, maar gewoon ALLES wat je doet.
Houd 't gewoon globaal, want de posts die je doet hoort inderdaad eerder thuis in een eigen projecttopique.
Ben overigens blij dat ik deze pagina nu niet op m'n mobiel kijk
Eigenlijk liever gewoon linken, voor de mensen met een mobiel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:36 schreef Xtr3mE het volgende:
heb de pics onder een spoiler tag gehangen voor de 56k's hier. Geen idee of het helpt
Er meerdere dagen naartoe, omdat je het schijnbaar niet allemaal goed in 1 dag kunt zienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:28 schreef metallicattim het volgende:
Ik ga dinsdag naar BMW Welt in Munchen, iemand nog tips wat je daar eigenlijk gedaan MOET hebben ofzo?
Harrrr harr harquote:Op zondag 30 mei 2010 16:44 schreef tha_rizzo het volgende:
3.0 csl is toffer Yoshi
Of een proper rijdende e28
Achja, benziene en V6... Marktplaats staat bol van dit soort dingenquote:Op maandag 31 mei 2010 09:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat een dombo: http://link.marktplaats.nl/347430819
Cool ziet er goed uit. Ik heb zelf een dubbeldin ingebouwd, omdat ik die toevallig voor een redelijk gunstige prijs op de kop kon tikken. Dat staat ook zeker niet verkeerd, maar origineel BMW staat toch als geheel wat beter.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:55 schreef Vuurmuis het volgende:
Ik heb nu eindelijk me AV kanaal aan de praat in me autopaar weken geleden de hele dag ermee bezig geweest en het werkte maar niet
nu sluit ik me iphone aan en het werkt ineens
![]()
[ afbeelding ]
Kon je dat zelf niet instellen?quote:
Hey niet zeurenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Verbaast me niet met al die plaatjes, m'n hele pc loopt een paar seconde vast als ik dit topic steeds open. Zijn we nou nog niet op pagina 2
Zo een had ik eerst ook in me vorige auto, nogal wat werk om dat allemaal passend te maken he.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Cool ziet er goed uit. Ik heb zelf een dubbeldin ingebouwd, omdat ik die toevallig voor een redelijk gunstige prijs op de kop kon tikken. Dat staat ook zeker niet verkeerd, maar origineel BMW staat toch als geheel wat beter.
[ afbeelding ]
(ik denk dat deze pagina een record is met aantal afbeeldingen)
Gigantisch werk, als ik Ron de Vries mag geloven. Alles past altijd "net niet". Dus er moest wat hak en zaagwerk aan te pas komen, maar het zijn professionals. En het resultaat mag er wezenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:35 schreef Vuurmuis het volgende:
[..]
Zo een had ik eerst ook in me vorige auto, nogal wat werk om dat allemaal passend te maken he.
Owh je hebt het daar laten doen, ziet er erg netjes uitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Gigantisch werk, als ik Ron de Vries mag geloven. Alles past altijd "net niet". Dus er moest wat hak en zaagwerk aan te pas komen, maar het zijn professionals. En het resultaat mag er wezen
waar ken ik die naam toch van??quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Gigantisch werk, als ik Ron de Vries mag geloven. Alles past altijd "net niet". Dus er moest wat hak en zaagwerk aan te pas komen, maar het zijn professionals. En het resultaat mag er wezen
Oshii.. zal ik je mijn rekening nummer sturen? Of kom je hem zelf afhandigen?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:20 schreef oshiro het volgende:
Ik betaal jou 75 euro als jij die BMW van je af hebt.
Ik denk dat hij bedoelde met af dat er een supercharger op zit met de flippers achter een M3 stuur met een automaatbak die er normaal gesproken niet onder hoort.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Oshii.. zal ik je mijn rekening nummer sturen? Of kom je hem zelf afhandigen?
ik zie hem al zo zoiets inbouwen :quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde met af dat er een supercharger op zit met de flippers achter een M3 stuur met een automaatbak die er normaal gesproken niet onder hoort.
Zoiets was het wat je hebt lopen verkondigen dacht ik.
Whehe... En dan nog, hij heeft een heel project en dan is het vermogen nog niks bijzonders. Het is leuk allemaal maar je doet het dan echt voor het sleutelen... Niet omdat het iets bijzonders gaat worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:22 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ik zie hem al zo zoiets inbouwen :
[ afbeelding ]
U rijdt een BMW motorfiets?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef jackson het volgende:
Morgenavond is mijn beamer klaar.....![]()
Als alles meezit met de APK en parkeervergunning kan ik dit weekend los
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
Dan moet hij ook meteen deze inbouwen:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:22 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ik zie hem al zo zoiets inbouwen :
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:18 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
U rijdt een BMW motorfiets?ik vind dat zo'n slap gezever heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Kan je de mijne ook doen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef eevebe het volgende:
jezus ik heb ff een weekje niet op fok gekeken en ik heb gelijk een heel topic gemist![]()
k heb afgelope weekend mn 5er maar weer eens gewassen
neequote:
Balen...quote:Op zondag 30 mei 2010 20:32 schreef metallicattim het volgende:
Krijg net een telefoontje dat de Stelviopas dicht is...
ik ben toch wel degelijk een liefhebber, maar ik hou me niet bezig met hoe men hun BMW noemt.quote:
Waat zo lang? Ik rij die wasstraat in en hij glanst weer mooi. Meestal nog even velgen zelf met een doekje omdat ertussen het vaak nog vies is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef Maharbal het volgende:
Oplossing: fatsoenlijk wassen en niet 10 min lafjes met een (semi schuur)spons over je auto.
Ik was m'n auto 1x in de zoveel tijd, maar dan fatsoenlijk (kost me ook ruim 5/6 uur). Erna is alles er gewoon af te spoelen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:18 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
U rijdt een BMW motorfiets?Zeg maar "je" hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Klopt, ik ben dan ook totaal geen BMW liefhebber. Wat niet is kan nog komen natuurlijkquote:
dat is hoogstwaarschijnlijk de poelie van je aircopomp. Die heeft dus een revisie of vervanging nodig ben ik bang.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:36 schreef YoshiBignose het volgende:
M'n airco heeft het een beetje begeven. De linker twee doen het wel (wel erg slecht), maar aan de passagierskant niet (nee heb geen gescheiden airco). Ook maakt hij erg veel lawaai. Als ik optrek dan hoor je dat motortje zeg maar geluid mee maken. Weet iemand wat dit kan zijn?
Dit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:49 schreef Catch22- het volgende:
Als je een auto echt goed schoonmaakt (dus incl. kleien e.d.) en een goede waxlaag aanbrengt, dan kan vuil zich niet meer hechten aan je auto.
Hotwax is leuk, maar werkt niet zo goed.
Juh. Alleen ff een gewillig slachtoffer vindenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:19 schreef Catch22- het volgende:
en als je het met zijn tweeen doet is het ook niet zo erg meer.
gebruikte oliequote:Op woensdag 2 juni 2010 10:48 schreef Bowny het volgende:
Nu jullie het toch over wassen hebben......wat voor spul heb ik nodig om de zwarte delen (stoot- en raamstrips bijv.) weer mooi zwart te krijgen i.p.v. donkergrijs.
Ik zie het inderdaad. Erg veel keuze in middeltjes waardoor je al gauw niet meer weet wat je moet hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:00 schreef Catch22- het volgende:
bij carclean hebben ze sowieso veel kits om je auto GOED schoon te maken. Kan echt gigantisch veel opleverenKost je wel elke 4-6 maanden een middagje, maar dan is 't ook echt goed.
Zo'n kitje is voor de eerste keer inderdaad het beste.... Je komt er dan ook een beetje achter welke producten je goed/snel/fijn vindt werken. Dan kan je een volgende keer wat specifieke dingen bestellen en uitproberenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:02 schreef Bowny het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad. Erg veel keuze in middeltjes waardoor je al gauw niet meer weet wat je moet hebben.
Zal voor de eerste keer wel zo'n kitje aanschaffen! (daar misschien nog advies voor?)
Is dat een dure grap?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
dat is hoogstwaarschijnlijk de poelie van je aircopomp. Die heeft dus een revisie of vervanging nodig ben ik bang.
ik ben bang van wel. Ik denk namelijk niet dat de sloop er veel van heeft liggen ( e30 toch? )quote:
E46quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben bang van wel. Ik denk namelijk niet dat de sloop er veel van heeft liggen ( e30 toch? )
oh, nou die komen standaard alquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
E46
Kijk overigens eerst ff of die v-snaar nog wel op spanning staat of iets dergelijks.
je aircopomp wordt aangedreven door een snaarquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat heeft v-snaar met airco te maken dan? Nee, bij de E46 is de airco niet standaard, maar komt wel vaker voor dan in de E30
Bron?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde met af dat er een supercharger op zit met de flippers achter een M3 stuur met een automaatbak die er normaal gesproken niet onder hoort.
Zoiets was het wat je hebt lopen verkondigen dacht ik.
wat rijdt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bron?![]()
Hij rijdt toch..? EN HET IS EEN BEEESSTTTT![]()
![]()
DAMNNN...
Die auto van emquote:
E36 318i automaatquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
ja maar ben benieuwd met wat voor setup ed
Tot het stoplicht dan maar hehquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
E36 318i automaat
met
M50B25 met ZF 5HP18 automaatbak
Cardan as eerste deel van 325i automaat, achterkant 325i Vanos.
Complete achter as van 325i Vanos.
Einddemper van 325i Vanos,
Kat en middendemper vervanger (dus freeflow naar de einddemper)
Originele versnellingsbakoliekoeller omgebouwd voor gebruik met mijn huidige bak
Radiateur 325i Vanos
etc.. etc.. etc..
Ik klei toch wat vaker per jaar. Sterker nog, ik klei nog vele malen vaker per week.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:21 schreef Maharbal het volgende:
Voor kleiset: Mother's!
Krijgt er genoeg van om je auto een keer of 8 te doen (kleien doe je echt vaak maar 2x per jaar ofzo. ...
Bij mijn E30 zit er een aparte snaar tussen de aircopomp en de krukaspoelie, dus ik nam aan dat dat bij de E46 ook zo is (nooit onder de kap gekeken bij onze E46)quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
oh, nou die komen standaard al
met airco geloof ik?
Dan zal dat wat schelen in de prijs van het onderdeel
als de snaar niet meer Oké is zal zijn dynamo het ook niet meer doen, kom je snel genoeg achter.
Of is dat een apparte snaar bij de e46?
Dat is meer dan prettig!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:14 schreef Oksel het volgende:
Ik hoop binnenkort mijn nieuwe leaseauto te krijgen.. 330d coupé, high exe.
dat is geen strafquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:14 schreef Oksel het volgende:
Ik hoop binnenkort mijn nieuwe leaseauto te krijgen.. 330d coupé, high exe.
Ach, al is het geen coupé.... Het vrachtwagenkoppel slingert je wel vooruitquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:51 schreef Oksel het volgende:
Een 330d is me al toegewezen, dat is zeker.. nu nog de versie.. weet alleen niet of een coupé zakelijk genoeg is.
Van een 118d naar een 330d, toch? Netjes!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:14 schreef Oksel het volgende:
Ik hoop binnenkort mijn nieuwe leaseauto te krijgen.. 330d coupé, high exe.
inderdaadquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:12 schreef Catch22- het volgende:
je zet overal VANOS bij, maar het enige waar VANOS telt is je blok. Ik wil de afwerking wel eens zien.
Die 118d blijft nog wel even staan, die is voor mijn vriendin.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:31 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Van een 118d naar een 330d, toch? Netjes!
Ja, dat scheelt 35%quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:48 schreef Oksel het volgende:
Ik moet alleen eerlijk zeggen dat ik het me afvraag of ze hun belofte gaan nakomen.. 330d is in Duitsland vast een stuk goedkoper dan in Nederland.
Dat zal best leuk zijn.... Wederom tot het stoplicht een keer, of liever nog... tot op de autobahnquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Sinds een paar weken ben ik zo into Ratlooks![]()
Echt dat bekijks wat je krijgt maar mensen die je uitlachen, en uiteindelijk vies afmaakt is geweldig![]()
Een BMW ookquote:
Wen d'r maar aan hier....quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:27 schreef Oksel het volgende:
Wat een lelijke oude afgeroste kutbakken allemaal zeg. Schaamtevol.
Nee de M velgen heb ik al verkocht, de M5 velgen en de M3 Velgen.. Vind Steelies nu vetter, vind nu ff dat ie in de 'Rat' fase zit, totdat ie 100% technisch in orde is en interieur goed is aangepakt incl. ICE..quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:02 schreef piekartz87 het volgende:
Leuk geluidje wel,
jammer dat het een automaat is, en zeggen dat het een ratlook is omdat je auto er niet uitziet is wel een leuke ja
je had beter die m velgjes kunnen houden want dit ziet er niet uit vind ik.
er rijden al genoeg ralle e36's rond om er nog een ratlook bij te maken.
Ja beide hebben de auto's zo gekocht met die lelijke koplampenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:04 schreef Maharbal het volgende:
Ratlook is eigenlijk wat anders, maargoed.
Wel typisch dat die andere E36's van je vrienden van die verschrikkelijke koplampen hebben
Wel leuk geluidje (eerste filmpje doet het niet)
hihiquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:14 schreef piekartz87 het volgende:
en turq,,, je bent een paar kentekentjes vergeten weg te werken
pff... vraag es of uiterlijk mij wat doetquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:27 schreef Oksel het volgende:
Wat een lelijke oude afgeroste kutbakken allemaal zeg. Schaamtevol.
Als je die 330 van Oksel of mijn 5 tegenkomt is het toch wel huilen hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
pff... vraag es of uiterlijk mij wat doet![]()
![]()
Ik rij IN de auto niet er buiten![]()
Mijn auto rijdt sneller dan welk ander "mooi" of "getjoend" 316 318 320.. pff uiterlijk doet mij echt niks...
Maare, me auto was in beslag genomen ik ga hem weer ophalen![]()
Ik zou inderdaad nog wat kentekens wegwerken, want heb zo'n vermoeden dat je het niet om gaat keurenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Sinds een paar weken ben ik zo into Ratlooks![]()
Echt dat bekijks wat je krijgt maar mensen die je uitlachen, en uiteindelijk vies afmaakt is geweldig![]()
En ehmm, zoals je ziet heb ik een "lege tank" en is me motor "ijskoud"..
Tuurlijk is dat niet zo, wat is de reden dat deze 2 het niet doen? Ik heb een dashboard van een 318IS in zitten (dus niet vervangen met swap, wat ik wel moet doen).. En de metertjes zijn niet kapot, dat is 1 ding wat zeker is, is er een kabeltje die ik moet doorschakelen of omsolderen?![]()
Zo ja, welke?
Sorry hoor, maar ik zie je telkens "patsen" met je aankomende 5, terwijl je er 1) nog niet eens in mag rijden en 2) dat ding niet eens van jou is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je die 330 van Oksel of mijn 5 tegenkomt is het toch wel huilen hoor
Maar inderdaad, een zeer puike 6 cilinder is het natuurlijk wel.
Reden dat ik tot de 320 ga is simpel, heb gedraged met de 2 bimmers, wat dus een 316 en een 318IS is.. De 318IS en de 316 bleven de eerste versnelling op me kont, maar eenmaal opgeschakeld vloog ik er vandoor, puur om het feit dat de automaat in het begin gewoon langzaam is..quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie je telkens "patsen" met je aankomende 5, terwijl je er 1) nog niet eens in mag rijden en 2) dat ding niet eens van jou is.
Beetje raar, vind je niet?
Hij ging niet voor niks tot de 320 in z'n opsomming
Achtervolging met 2 wagensquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:47 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad nog wat kentekens wegwerken, want heb zo'n vermoeden dat je het niet om gaat keuren
Klinkt wel goed moet ik zeggen, nu nog een beetje normaal uit laten zien he, dit is wel wat shabby
Waarom was ie in beslag genomen?
Ik heb hem nog niet! Hij's me wel beloofd..quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je die 330 van Oksel of mijn 5 tegenkomt is het toch wel huilen hoor
Maar inderdaad, een zeer puike 6 cilinder is het natuurlijk wel.
Ik vind het heel raar ja.... Je hebt helemaal gelijk, excuses.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie je telkens "patsen" met je aankomende 5, terwijl je er 1) nog niet eens in mag rijden en 2) dat ding niet eens van jou is.
Beetje raar, vind je niet?
Hij ging niet voor niks tot de 320 in z'n opsomming
Ik heb hem ook nog niet... ook mag ik er nog niet mee rijden als ik Maharbal moet geloven. En zoals je leest, we leasen slechts dus dat maakt ons behoorlijk wat minder tofquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet! Hij's me wel beloofd..
Daar ben ik het compleet mee eens... Ik krijg nu toevallig de kans om voor weinig geld iets behoorlijk vlots te gaan rijden, anders had ik het ook niet gedaan. Lever zelf een 8 maanden oude Golf 6 highline in om een oude BMW te gaan rijden. Dit had ik ook niet gedaan als het geen exclusief ding was geweest met veel vermogen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:25 schreef Oksel het volgende:
De 118d is wel in eigen eigendom..En dat is al een veel mooiere, betere auto dan al die gare oude roestbakken die hier voorbij komen..
Als je dan snel gaat, doe het dan in ieder geval in stijl. Als ik zo'n pauper op de Duitse snelwegen achterop zie komen, moet ik altijd een beetje lachen. Ik denk dan: "Weer zo'n simpele jongen, die ook mee wil doen met de groten."
Overigens rij je met een 118d al heel comfortabel 180-190.
Ach, ik vind nieuwe auto's mooi en ik vind oude auto's mooi. Het is maar wat je persoonlijk vindt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:25 schreef Oksel het volgende:
De 118d is wel in eigen eigendom..En dat is al een veel mooiere, betere auto dan al die gare oude roestbakken die hier voorbij komen..
Als je dan snel gaat, doe het dan in ieder geval in stijl. Als ik zo'n pauper op de Duitse snelwegen achterop zie komen, moet ik altijd een beetje lachen. Ik denk dan: "Weer zo'n simpele jongen, die ook mee wil doen met de groten."
Overigens rij je met een 118d al heel comfortabel 180-190.
Zal aan mij liggen, maar volgens mij heeft een M50B25 192 pkquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Achtervolging met 2 wagensHeb ze zonder moeite afgeschud.. 200PK vs. 115
![]()
Maare was onterecht in beslag genomen dus kostenloos ophalen![]()
Heb geluk dat ze niet onder de kap hebben gekeken
Met de 735i uit '87 van ons rij je ook heel comfortabel 220quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:25 schreef Oksel het volgende:
De 118d is wel in eigen eigendom..En dat is al een veel mooiere, betere auto dan al die gare oude roestbakken die hier voorbij komen..
Als je dan snel gaat, doe het dan in ieder geval in stijl. Als ik zo'n pauper op de Duitse snelwegen achterop zie komen, moet ik altijd een beetje lachen. Ik denk dan: "Weer zo'n simpele jongen, die ook mee wil doen met de groten."
Overigens rij je met een 118d al heel comfortabel 180-190.
Volgens mij dus niet, want dat ding is niet omgekeurdquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:11 schreef hamkaastosti het volgende:
dat klooien met auto's is prima maar met die bak op de openbare weg achterlijk hard jagen is gewoon onverantwoord. Stel je voor dat hij in die filmpjes iemand aanreed zodat die persoon voor z'n leven gehandicapt is. Als die suffe turk al verzekerd is vraag ik me nog of of ze gaan uitkeren als ze merken wat er met z'n wagen gekloot is.
Dat zijn wagen een herkeuring nodig heeft ben ik met je eens.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:11 schreef hamkaastosti het volgende:
dat klooien met auto's is prima maar met die bak op de openbare weg achterlijk hard jagen is gewoon onverantwoord. Stel je voor dat hij in die filmpjes iemand aanreed zodat die persoon voor z'n leven gehandicapt is. Als die suffe turk al verzekerd is vraag ik me nog of of ze gaan uitkeren als ze merken wat er met z'n wagen gekloot is.
Zeur niet zo man.... Ik loop er totaal niet mee te koop of wat dan ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef Maharbal het volgende:
en/of omdat het toevallig een M is en je dan kunt opscheppen bij je vriendjes op kantoor).
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeur niet zo man.... Ik loop er totaal niet mee te koop of wat dan ook.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je die 330 van Oksel of mijn 5 tegenkomt is het toch wel huilen hoor
Maar inderdaad, een zeer puike 6 cilinder is het natuurlijk wel.
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zal best leuk zijn.... Wederom tot het stoplicht een keer, of liever nog... tot op de autobahn
Ja, omdat iedereen allemaal dagen in de weer is om een ander blok in zijn auto te drukken. Koop gewoon iets wat standaard goed loopt... Dit waren allemaal reacties op dat geknoei van een userquote:
Iedereen lult en lacht tof maar niemand rijdt echt iets noemenswaardigs. Overigens wens ik een ieder bijzonder veel succes met zijn/haar projecten.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Koop gewoon iets wat standaard goed loopt...
Overigens hebben een aantal mensen hier best wel wat bijzondere auto's. Dat jij die niet op waarde weet te schatten, doet daar niet aan af.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Over een weekje of 2 (moeten kleine dingen aan gebeuren & APK) een E34 M5 Touring.
Een APK sla jij gewoon over of watquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Overigens hebben een aantal mensen hier best wel wat bijzondere auto's. Dat jij die niet op waarde weet te schatten, doet daar niet aan af.
Ik geef gewoon aan dat je onzin verkoopt en daarmee jezelf tegenspreekt. Als je mensen hun hobby (gelukkig zie je dat tenminste in) niet kan/wil waarderen/ in zijn waarde wil laten, wat doe je dan in een dergelijk topic? Je bent nu gewoon verwaand aan het doen. Dat is helemaal nergens voor nodig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Een APK sla jij gewoon over of wat? Er komt een andere radio in en er wordt 1 deur opnieuw gespoten. Wat ik bedoel is dat je beter meteen iets kan kopen met een redelijke motor dan zelf dagen te klooien... Nogmaals, ik snap dat het hobby is.
Je doet een leuke poging met wat quotes en andere onzin, dat moet ik je nageven. We liggen niet op één lijn wat kan, geen probleem verder. Ik zal jullie niet vermoeien verder...
Je beweerde ergens dat je niet loopt te patsen maar haarbal beweerde even het tegendeel. Niet lullig bedoelt ergens en je zal het vast niet zo bedoelt hebben (van mij mag je ook wel een beetje patsen als je een 330 hebt heurquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Iedereen lult en lacht tof maar niemand rijdt echt iets noemenswaardigs. Overigens wens ik een ieder bijzonder veel succes met zijn/haar projecten.
Another fail.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:33 schreef jackson het volgende:
Lever zelf een 8 maanden oude Golf 6 highline in om een oude BMW te gaan rijden. Dit had ik ook niet gedaan als het geen exclusief ding was geweest met veel vermogen.
Nieuwe auto's for the win!
Heb zelf geen 330 maar iedereen doet hier in mijn ogen tof met rotzooi van weet ik hoe oud met dan niet eens een fatsoenlijke motor. Prima, maar men staat hier ook voor niks anders open. Dan kan het wel een BMW topic zijn maar zo gods narrow minded wil geen enkel weldenkend mens zijn lijkt me?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:50 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Je beweerde ergens dat je niet loopt te patsen maar haarbal beweerde even het tegendeel. Niet lullig bedoelt ergens en je zal het vast niet zo bedoelt hebben (van mij mag je ook wel een beetje patsen als je een 330 hebt heur)
Gastquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:58 schreef Bowny het volgende:
[..]
Another fail.
Liever mijn E46 van 10 jaar oud dan welke kut-voorwielaangedreven Golf ook!
Dus volgens jou loopt iedereen hier tof te doen met oude zooi en een zwakke motor erin.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb zelf geen 330 maar iedereen doet hier in mijn ogen tof met rotzooi van weet ik hoe oud met dan niet eens een fatsoenlijke motor. Prima, maar men staat hier ook voor niks anders open. Dan kan het wel een BMW topic zijn maar zo gods narrow minded wil geen enkel weldenkend mens zijn lijkt me?
Ik zit ook op die leeftijd en heb echt geen geld voor twee nieuwe BMWtjes voor de deurquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:34 schreef Oksel het volgende:
[..]
Die 118d blijft nog wel even staan, die is voor mijn vriendin.
Maar dan heb ik voor onze leeftijden (25 & 26) wel 2 relaxte auto's voor de deur staan..
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:30 schreef Bowny het volgende:
VERY offtopic, maar op NatGeo nu Megafactories over de bouw van de R8Erg leuk!
ja klopt,maar die sensor werd gegeven als een van de mogelijke oplossingen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoe weet je dat het de krukassensor is dan? Kunnen toch nog heel veel andere dingen ook zijn...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Sinds een paar weken ben ik zo into Ratlooks![]()
Echt dat bekijks wat je krijgt maar mensen die je uitlachen, en uiteindelijk vies afmaakt is geweldig![]()
Mijn beestje:
(kenteken weg gewerkt, ivm. mogelijke gevolgen)
ben benieuwd hoe dat gaat met dat ding een apk keuring.quote:
laat hem uitlezen en repareer hem zelf. Er zijn zat mensen die alleen voor je uitlezen voor een paar euroquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef eevebe het volgende:
t is niet mijn auto....
en we vinden het gewoon leuk om zelf een beetje te knutselen en te leren
wat een gruwelijke klaphark is het ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef --jaapaap-- het volgende:
[..]
Prutser je rijdt gewoon onverzekerd rond in dat barrel(hx-vf-59) van je![]()
Maar de bon krijg je vanzelf thuis maak je geen zorgen![]()
- weg -
De auto of de eigenaar?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:03 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
wat een gruwelijke klaphark is het ook
de eigenaar. onverzekerd rondrijden en nog 'stoer' op internet posten ook nog.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
de eigenaar. onverzekerd rondrijden en nog 'stoer' op internet posten ook nog.
Laat dat hok van de weg totdat hij:
a: gekeurd is
b: verzekerd is
je hebt gelijk. zo klopt m'n post beter.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Heb je dat ding gezien? Die komt nooit door de keuring, en als die door de keuring komt is het niet legaal gebeurd.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Heb je dat ding gezien? Die komt nooit door de keuring, en als die door de keuring komt is het niet legaal gebeurd.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef eevebe het volgende:
weet er iemand toevallig een goede site met bmw wallpapers?
Dan zit je ook op 200+pk met een sloot koppel toch?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:58 schreef Oksel het volgende:
Een 123d high exe is natuurlijk ook wel tof. Coupe.
Ik nomineer je voor pauper van het jaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef LethalNinja het volgende:
Ik weet nog dat ik op de BMW 316i van mijn oom mocht passen voor een week. Hij was niet verzekerd omdat hij hem niet vaak gebruikte blblbaalb. Gewoon wat wegen gekozen die ik kende, rustige tijdstippen en toen lekker lopen rijden (niet eens racen, wat ook niet echt kan met die BMW) maar ik had nou niet iets van "shit, niet verzekerd"....
Naast de "rustige"tijdstippen ook nog tijdens de normale gereden etc. Enige minpunt was dat een week rijden met die auto qua verbruik een godsvermogen kostte. Maar het was 't waard![]()
Als je volgend jaar ook nog een BMW "kan joyriden" dan ben ik zeker van de partij. Nu helaas 1 jaar te jong
Kom ik toch nog redelijk weg hierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik nomineer je voor pauper van het jaar.
Wat een slap gelul zegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik nomineer je voor pauper van het jaar.
Niet verzekerd rondrijden omdat je nauwelijks rijdt? Dan ben je echt een randdebiel. Een ongeluk zit in een klein hoekje, en het hoeft niet altijd je schuld te zijn.
Er is een reden waarom het wettelijk verplicht is om minimaal een WA-verzekering te hebben.
En zeiken dat een 316 veel verbruikt?Jij weet niet wat een hoog verbruik is.
Samenvatting: jij kan geen benzine betalen voor een 316 en je oom is te arm om een verzekering af te sluiten. Je bent redelijk kansloos, en je oom ook.
Zozo, ziet er leuk uit, je bent dus net 16 geworden. In één keer je theorie gehaald?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:48 schreef Bowny het volgende:
Blijf jij nou maar dit rijden:
[ afbeelding ]
Goedkoper voor jou en "veiliger" voor ons.
Denk je niet dat het aan je hoofd ligtquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Sinds een paar weken ben ik zo into Ratlooks![]()
Echt dat bekijks wat je krijgt en mensen die je uitlachen
Gozer, wil je aub die screenshot en kenteken ff weg doen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef --jaapaap-- het volgende:
[..]
Prutser je rijdt gewoon onverzekerd rond in dat barrel(hx-vf-59) van je![]()
Maar de bon krijg je vanzelf thuis maak je geen zorgen![]()
- weg, en handig dat je hem zelf even quote, Turq -
Nope, ben gewoon mezelf.. en ja ongeschoren omdat ik een week bezig was met de auto, smorgens van 9 tot 21quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:35 schreef Bowny het volgende:
Ach ja, het is niet een type met een matje en strak gangstersnorretje
Laat die gast maar, enige wat ik wil is dat hij de screenshot + foto's er af haalt..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:51 schreef YoshiBignose het volgende:
En hij draagt zelfs lonsdale
Maar Jaap de Aap, registreer je je nou alleen voor het maken van deze nutteloze posts?
Aangezien ik een gentleman ben heb ik aan je verzoek voldaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Laat die gast maar, enige wat ik wil is dat hij de screenshot + foto's er af haalt..![]()
want het uiterlijk is natuurlijk de technische staat van een auto? Keuren ze tegenwoordig het uiterlijk?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Heb je dat ding gezien? Die komt nooit door de keuring, en als die door de keuring komt is het niet legaal gebeurd.
Ik zou zeggen, kijk op de bmw site, daar kun je al die info vinden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:52 schreef LethalNinja het volgende:
Wat ik mij afvraag, en dat zullen de kenners hier wel weten. Wat is nou eigenlijk een betaalbaar en leuk model uit de 3 serie? En dan heb ik het over een nieuwe BMW 3 serie. Zelf probeer ik nu extra hard te studeren om later dus zo'n BMW te kopen. Naar wat ik heb begrepen ( kan verkeerd zijn) is de 3 serie de goedkoopste.
Ja tuurlijk je hebt, ook de BMW 1 serie maar dat vind ik onzin. Om terug te komen op de 3 serie, wat is de maximale snelheid van een instapmodel? En wat kost het als je er wat opties bijneemt (navigatie etc). Moet ik bv denken aan een prijs tussen de 30 en 40.000 of is het al een stuk meer?
thx
Maar das dan zonder opties, verder is 't mij niet duidelijk hoe snel hij is. Wat wel duidelijk is, is dat ik zelfs voor het goedkoopste model nog even moet sparenquote:BMW 316i 33.425,- 22.875,- 6.203,- 4.346,- 4 / 1,6 90 (122) / 160 146
op de BMW site staan er toch gegevens bij, vermogen en prestaties enzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:59 schreef LethalNinja het volgende:
Hmm ja ff gekeken
[..]
Maar das dan zonder opties, verder is 't mij niet duidelijk hoe snel hij is. Wat wel duidelijk is, is dat ik zelfs voor het goedkoopste model nog even moet sparen
Die BPM ook echt, wtf zoveel is het dus..![]()
De nieuwe 316i (sedan) heeft 122pk en is in 10,8 sec. bij de 100. Geen schokkende prestaties inderdaad, maar wel aan A-labelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:59 schreef LethalNinja het volgende:
Hmm ja ff gekeken
[..]
Maar das dan zonder opties, verder is 't mij niet duidelijk hoe snel hij is. Wat wel duidelijk is, is dat ik zelfs voor het goedkoopste model nog even moet sparen
Die BPM ook echt, wtf zoveel is het dus..![]()
Kan jij dan ook inschatten of zo'n auto bijvoorbeeld 160 rijdt, of wellicht 200? Het zijn inderdaad geen schokkende prestaties maar om eerlijk te zijn vind ik het uiterlijk één van de belangrijkste dingen. Ik heb toch niet de behoefte om veel te racen. Als ik al "in een sportieve bui" ben dan rijd ik gemiddeld vaak maximaal 20-30 kilometer harder dan de maximaal toegestane snelheidquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:42 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
De nieuwe 316i (sedan) heeft 122pk en is in 10,8 sec. bij de 100. Geen schokkende prestaties inderdaad, maar wel aan A-label
Klopt, maar ik zoek naar richtprijzen. En daarnaast kwijl ik graag op fotos en informatie van BMW autos in het algemeenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar LethalNinja ik denk dat het zinloos voor je is om naar zo'n auto te gaan kijken, vooral als je nog studeert. En in de toekomst kijken heeft geen zin, dan is er alweer een nieuwe 3-serie
De E46 heb ik al vaker voorbij zien komen in dit topic. Is dat een subserie van de BMW 3 serie (de kenners lachen nu natuurlijk om deze waarschijnlijk domme vraagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:52 schreef YoshiBignose het volgende:
210 is haalbaar met de 316i. Je kan beter kijken naar de E46 dan, die worden steeds betaalbaarder en zijn nog steeds erg mooie auto's.
[ afbeelding ]
de 3 serie is een model van BMW net als dat je de 1, 5, 6, 7, series hebt en natuurlijk de xjes en zjes. En nog meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef LethalNinja het volgende:
De E46 heb ik al vaker voorbij zien komen in dit topic. Is dat een subserie van de BMW 3 serie (de kenners lachen nu natuurlijk om deze waarschijnlijk domme vraag) . De BMW op de foto is in elk geval een erg mooie auto. Ik zal mijzelf daar nog eens in verdiepen.
leesvoer: http://www.bmwinfo.com/quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
De E46 heb ik al vaker voorbij zien komen in dit topic. Is dat een subserie van de BMW 3 serie (de kenners lachen nu natuurlijk om deze waarschijnlijk domme vraag) . De BMW op de foto is in elk geval een erg mooie auto. Ik zal mijzelf daar nog eens in verdiepen.
quote:BMW 501 - (1952–1958) Sechszylinder Limousine
BMW 502 - (1954–1964) Achtzylinder Limousine
BMW 503 - (1956–1959) Achtzylinder Coupé und Cabrio 1956-59
BMW 507 - (1955–1959) Achtzylinder Roadster
BMW 3200 CS- (1956–1959) Achtzylinder Coupé und 1 Cabrio 1961-65
BMW Typ100 - (1955–1962) BMW Isetta
BMW Typ106 - (1957–1959) BMW 600
BMW Typ107 - (1959–1965) BMW 700
BMW Typ110 - (1961–1964) BMW 700 Cabriolet
BMW Typ114 - (1966–1976) BMW 1600-2, 1602-2002TI, 1502
BMW Typ115 - (1963–1964) BMW 1500
BMW Typ116 - (1964–1966) BMW 1600
BMW Typ118 - (1963–1971) BMW 1800-1800TI/SA
BMW Typ120 - (1966–1970) New Class Coupé 2000C/CS
BMW Typ121 - (1966–1972) BMW 2000-2000tii
Internally, BMW associates an "e-code" for each generation of a series ("E" stands for Entwicklung, German for development or evolution). These "chassis codes" only change to signify a major redesign of a series, or the introduction of a new series. BMW AG reported in September 2006 that BMW would switch to the letter "F" for their future models, beginning with the F01 7 Series replacement.
BMW E3 — (1968–1977) 2.5, 2.8, 3.0, 3.3 "New Six" sedans
BMW E9 — (1969–1975) 2800CS, 3.0CS, 3.0CSL "New Six" Coupés
BMW E12 — (1974–1981) 5 Series
BMW E21 — (1976–1983) 3 Series
BMW E23 — (1977–1986) 7 Series
BMW E24 — (1976–1989) 6 Series
BMW E26 — (1978–1981) M1
BMW E28 — (1981–1987) 5 Series
BMW E30 — (1984–1991) 3 Series (1982-1983 E30 sold in Europe)
BMW E31 — (1989–1997) 8 Series
BMW E32 — (1986–1994) 7 Series
BMW E34 — (1988–1995) 5 Series
BMW E36 — (1992–1999) 3 Series
BMW E36/5 — (1995–1998) 3 Series Compact (US market known as "318ti")
BMW E36/7 — (1996-2002) Z3 Series Roadster
BMW E36/8 — (1998-2002) Z3 Series Coupé
BMW E38 — (1994–2001) 7 Series
BMW E38/2 — (1994–2001) 7 Series long wheelbase
BMW E38/3 — (1998–2001) 7 Series Protection
BMW E39 — (1995–2003) 5 Series
BMW E46/5 — (2000–2004) 3 Series Compact
BMW E46/4 — (1998–2005) 3 Series Sedan
BMW E46/3 — (1999–2005) 3 Series Touring/Sports Wagon
BMW E46/2 — (1999–2006) 3 Series Coupé
BMW E46/C — (1999–2006) 3 Series Convertible
BMW E52 — (2000–2003) Z8
BMW E53 — (2000–2006) X5
BMW E60 — (2004–present) 5 Series
BMW E61 — (2004–2007) 5 Series Touring/Sports Wagon
BMW E62 — (2004–2007) 5 Series Protection
BMW E63 — (2004–present) 6 Series Coupé
BMW E64 — (2004–present) 6 Series convertible
BMW E65 — (2001–2007) 7 Series short wheelbase
BMW E66 — (2001–2007) 7 Series long wheelbase
BMW E67 — (2001–2007) 7 Series Protection
BMW E68 — (2005–2007) Hydrogen 7
BMW E70 — (2007-present) X5
BMW E71 — (2008) X6
BMW E72 — (2009) X6 Hybrid
BMW E81 — (2007-present) 1 Series (3-door)
BMW E82 — (2007-present) 1 Series Coupé
BMW E83 — (2004–present) X3
BMW E84 — (2009–present) X1
BMW E85 — (2003–present) Z4
BMW E86 — (2006–present) Z4 Coupé
BMW E87 — (2004–present) 1 Series (5-door)
BMW E88 — (2008) 1 Series Convertible
BMW E89 — (2009) Z4
BMW E90 — (2005–present) 3 Series
BMW E91 — (2005–present) 3 Series Touring/Sports Wagon
BMW E92 — (2006–present) 3 Series Coupé
BMW E93 — (2007–present) 3 Series Convertible
BMW F01 — (2008) 7 Series
BMW F02 — (2009) 7 Series long wheelbase
BMW F03 — (2008) 7 Series Protection
BMW F04 — (2011) 7 Series ActiveHybrid
BMW F07 — (2009) 5 GranTurismo
BMW F10 — (2010) 5 Series
BMW F11 — (2011) 5 Series Touring/Sports Wagon
BMW F12 - (2011) 6 Series
BMW F13 - (2011) 6 Series Convertible
BMW F20 - (2011) 1 Series
BMW F25 - (2012) X3
BMW F30 - (2012) 3 Series
Ben benieuwd wat dat gaat wordenquote:BMW F30 - (2012) 3 Series
oja tuurlijk ik zat in de war met die gt versie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Nieuwste 5-serie. Net wat mooiere voorkant dan de 7, vind ik. Iets subtielere nieren, maar de hele lijn van de auto is ook mooier.
ik zou het niet weten...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:07 schreef Bowny het volgende:
Ik had m'n schuifdakje open en gaf een slinger aan m'n ruitersproeiding....naja, je raadt het al
Which reminds me, ik moet die van mij ook nog afstellenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:07 schreef Bowny het volgende:
Ik had m'n schuifdakje open en gaf een slinger aan m'n ruitersproeiding....naja, je raadt het al
hij rijdt zuiniger dan de 325i cabrio (e30).. maar minder zuinig dan de 325i (e30)quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:21 schreef Turquaz52 het volgende:
wat is het gemiddeld verbruik van een 325i e36?
Ontzettend afhankelijk van wat je met het rechterpedaal doet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:21 schreef Turquaz52 het volgende:
wat is het gemiddeld verbruik van een 325i e36?
Ik heb die eens gereden. De 750i. Geen slechte autoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:17 schreef piekartz87 het volgende:
Deze reed mij vandaag voorbij op de snelweg trouwens.
Erg brute bak hoor.
[ afbeelding ]
Leuk ding, alleen bij die pic van voren lijkt dat ding op een zielig kijkende koe.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:35 schreef tha_rizzo het volgende:
Nieuws over de nieuwe Gran Coupé / 6-serie:
http://www.autoblog.nl/ar(...)e-6-serie#post-35918
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:10 schreef tha_rizzo het volgende:
Haarbal: kutkind
Nu zit ik gelukkig achter m'n laptop
Ik let nooit op m'n verbruiksmeter...quote:Op zondag 6 juni 2010 14:53 schreef Maharbal het volgende:
Die verbruiksmeters hebben zelden fatsoenlijk gewerkt (althans, in de E30 en E36).
Wat vertrouwde ze niet dan? Je hoofd ofzo? Pomp uitzetten is wel heel triestquote:Op zondag 6 juni 2010 14:19 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik was met een vriend samen in Duitsland ff V-Power 100 Racing getankt voor een 10tje, omdat die kuthoer het niet vertrouwde en de pomp uitzette![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2010 14:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik let nooit op m'n verbruiksmeter...
Werkt deprimerend
Het is voornamelijk erg in de file, als je niet verder komt dan de tweede versnelling (of in 30-km zonesquote:Op zondag 6 juni 2010 15:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Elke keer als ik er weer in zit, wil ik dat ding afplakken.
In de E30 M3 hebben ze dat een stuk beter aangepakt (olie temp. meter in plaats van verbruiksmeter).
Ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat vertrouwde ze niet dan? Je hoofd ofzo? Pomp uitzetten is wel heel triest
is toch ook zo?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:08 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het is voornamelijk erg in de file, als je niet verder komt dan de tweede versnelling (of in 30-km zones) Zie je die meter vaak uitslaan naar 20l op 100km
dat programma waar een uur geluld word dat ze elkaar eruit rijden met hun 1.3 blokjes en waar 1 minuut in gereden word?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:14 schreef tha_rizzo het volgende:
Turq, kunnen we je niet opgeven voor Slips? Dat programma van MTV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |