laat hem uitlezen en repareer hem zelf. Er zijn zat mensen die alleen voor je uitlezen voor een paar euroquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef eevebe het volgende:
t is niet mijn auto....
en we vinden het gewoon leuk om zelf een beetje te knutselen en te leren
wat een gruwelijke klaphark is het ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef --jaapaap-- het volgende:
[..]
Prutser je rijdt gewoon onverzekerd rond in dat barrel(hx-vf-59) van je![]()
Maar de bon krijg je vanzelf thuis maak je geen zorgen![]()
- weg -
De auto of de eigenaar?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:03 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
wat een gruwelijke klaphark is het ook
de eigenaar. onverzekerd rondrijden en nog 'stoer' op internet posten ook nog.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
de eigenaar. onverzekerd rondrijden en nog 'stoer' op internet posten ook nog.
Laat dat hok van de weg totdat hij:
a: gekeurd is
b: verzekerd is
je hebt gelijk. zo klopt m'n post beter.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Heb je dat ding gezien? Die komt nooit door de keuring, en als die door de keuring komt is het niet legaal gebeurd.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Heb je dat ding gezien? Die komt nooit door de keuring, en als die door de keuring komt is het niet legaal gebeurd.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef eevebe het volgende:
weet er iemand toevallig een goede site met bmw wallpapers?
Dan zit je ook op 200+pk met een sloot koppel toch?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:58 schreef Oksel het volgende:
Een 123d high exe is natuurlijk ook wel tof. Coupe.
Ik nomineer je voor pauper van het jaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef LethalNinja het volgende:
Ik weet nog dat ik op de BMW 316i van mijn oom mocht passen voor een week. Hij was niet verzekerd omdat hij hem niet vaak gebruikte blblbaalb. Gewoon wat wegen gekozen die ik kende, rustige tijdstippen en toen lekker lopen rijden (niet eens racen, wat ook niet echt kan met die BMW) maar ik had nou niet iets van "shit, niet verzekerd"....
Naast de "rustige"tijdstippen ook nog tijdens de normale gereden etc. Enige minpunt was dat een week rijden met die auto qua verbruik een godsvermogen kostte. Maar het was 't waard![]()
Als je volgend jaar ook nog een BMW "kan joyriden" dan ben ik zeker van de partij. Nu helaas 1 jaar te jong
Kom ik toch nog redelijk weg hierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik nomineer je voor pauper van het jaar.
Wat een slap gelul zegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik nomineer je voor pauper van het jaar.
Niet verzekerd rondrijden omdat je nauwelijks rijdt? Dan ben je echt een randdebiel. Een ongeluk zit in een klein hoekje, en het hoeft niet altijd je schuld te zijn.
Er is een reden waarom het wettelijk verplicht is om minimaal een WA-verzekering te hebben.
En zeiken dat een 316 veel verbruikt?Jij weet niet wat een hoog verbruik is.
Samenvatting: jij kan geen benzine betalen voor een 316 en je oom is te arm om een verzekering af te sluiten. Je bent redelijk kansloos, en je oom ook.
Zozo, ziet er leuk uit, je bent dus net 16 geworden. In één keer je theorie gehaald?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:48 schreef Bowny het volgende:
Blijf jij nou maar dit rijden:
[ afbeelding ]
Goedkoper voor jou en "veiliger" voor ons.
Denk je niet dat het aan je hoofd ligtquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Sinds een paar weken ben ik zo into Ratlooks![]()
Echt dat bekijks wat je krijgt en mensen die je uitlachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |