laat hem uitlezen en repareer hem zelf. Er zijn zat mensen die alleen voor je uitlezen voor een paar euroquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef eevebe het volgende:
t is niet mijn auto....
en we vinden het gewoon leuk om zelf een beetje te knutselen en te leren
wat een gruwelijke klaphark is het ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef --jaapaap-- het volgende:
[..]
Prutser je rijdt gewoon onverzekerd rond in dat barrel(hx-vf-59) van je![]()
Maar de bon krijg je vanzelf thuis maak je geen zorgen![]()
- weg -
De auto of de eigenaar?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:03 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
wat een gruwelijke klaphark is het ook
de eigenaar. onverzekerd rondrijden en nog 'stoer' op internet posten ook nog.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
de eigenaar. onverzekerd rondrijden en nog 'stoer' op internet posten ook nog.
Laat dat hok van de weg totdat hij:
a: gekeurd is
b: verzekerd is
je hebt gelijk. zo klopt m'n post beter.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Heb je dat ding gezien? Die komt nooit door de keuring, en als die door de keuring komt is het niet legaal gebeurd.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Heb je dat ding gezien? Die komt nooit door de keuring, en als die door de keuring komt is het niet legaal gebeurd.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef eevebe het volgende:
weet er iemand toevallig een goede site met bmw wallpapers?
Dan zit je ook op 200+pk met een sloot koppel toch?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:58 schreef Oksel het volgende:
Een 123d high exe is natuurlijk ook wel tof. Coupe.
Ik nomineer je voor pauper van het jaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef LethalNinja het volgende:
Ik weet nog dat ik op de BMW 316i van mijn oom mocht passen voor een week. Hij was niet verzekerd omdat hij hem niet vaak gebruikte blblbaalb. Gewoon wat wegen gekozen die ik kende, rustige tijdstippen en toen lekker lopen rijden (niet eens racen, wat ook niet echt kan met die BMW) maar ik had nou niet iets van "shit, niet verzekerd"....
Naast de "rustige"tijdstippen ook nog tijdens de normale gereden etc. Enige minpunt was dat een week rijden met die auto qua verbruik een godsvermogen kostte. Maar het was 't waard![]()
Als je volgend jaar ook nog een BMW "kan joyriden" dan ben ik zeker van de partij. Nu helaas 1 jaar te jong
Kom ik toch nog redelijk weg hierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik nomineer je voor pauper van het jaar.
Wat een slap gelul zegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik nomineer je voor pauper van het jaar.
Niet verzekerd rondrijden omdat je nauwelijks rijdt? Dan ben je echt een randdebiel. Een ongeluk zit in een klein hoekje, en het hoeft niet altijd je schuld te zijn.
Er is een reden waarom het wettelijk verplicht is om minimaal een WA-verzekering te hebben.
En zeiken dat een 316 veel verbruikt?Jij weet niet wat een hoog verbruik is.
Samenvatting: jij kan geen benzine betalen voor een 316 en je oom is te arm om een verzekering af te sluiten. Je bent redelijk kansloos, en je oom ook.
Zozo, ziet er leuk uit, je bent dus net 16 geworden. In één keer je theorie gehaald?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:48 schreef Bowny het volgende:
Blijf jij nou maar dit rijden:
[ afbeelding ]
Goedkoper voor jou en "veiliger" voor ons.
Denk je niet dat het aan je hoofd ligtquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Sinds een paar weken ben ik zo into Ratlooks![]()
Echt dat bekijks wat je krijgt en mensen die je uitlachen
Gozer, wil je aub die screenshot en kenteken ff weg doen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef --jaapaap-- het volgende:
[..]
Prutser je rijdt gewoon onverzekerd rond in dat barrel(hx-vf-59) van je![]()
Maar de bon krijg je vanzelf thuis maak je geen zorgen![]()
- weg, en handig dat je hem zelf even quote, Turq -
Nope, ben gewoon mezelf.. en ja ongeschoren omdat ik een week bezig was met de auto, smorgens van 9 tot 21quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:35 schreef Bowny het volgende:
Ach ja, het is niet een type met een matje en strak gangstersnorretje
Laat die gast maar, enige wat ik wil is dat hij de screenshot + foto's er af haalt..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:51 schreef YoshiBignose het volgende:
En hij draagt zelfs lonsdale
Maar Jaap de Aap, registreer je je nou alleen voor het maken van deze nutteloze posts?
Aangezien ik een gentleman ben heb ik aan je verzoek voldaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Laat die gast maar, enige wat ik wil is dat hij de screenshot + foto's er af haalt..![]()
want het uiterlijk is natuurlijk de technische staat van een auto? Keuren ze tegenwoordig het uiterlijk?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk op de bmw site, daar kun je al die info vinden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:52 schreef LethalNinja het volgende:
Wat ik mij afvraag, en dat zullen de kenners hier wel weten. Wat is nou eigenlijk een betaalbaar en leuk model uit de 3 serie? En dan heb ik het over een nieuwe BMW 3 serie. Zelf probeer ik nu extra hard te studeren om later dus zo'n BMW te kopen. Naar wat ik heb begrepen ( kan verkeerd zijn) is de 3 serie de goedkoopste.
Ja tuurlijk je hebt, ook de BMW 1 serie maar dat vind ik onzin. Om terug te komen op de 3 serie, wat is de maximale snelheid van een instapmodel? En wat kost het als je er wat opties bijneemt (navigatie etc). Moet ik bv denken aan een prijs tussen de 30 en 40.000 of is het al een stuk meer?
thx
Maar das dan zonder opties, verder is 't mij niet duidelijk hoe snel hij is. Wat wel duidelijk is, is dat ik zelfs voor het goedkoopste model nog even moet sparenquote:BMW 316i 33.425,- 22.875,- 6.203,- 4.346,- 4 / 1,6 90 (122) / 160 146
op de BMW site staan er toch gegevens bij, vermogen en prestaties enzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:59 schreef LethalNinja het volgende:
Hmm ja ff gekeken
[..]
Maar das dan zonder opties, verder is 't mij niet duidelijk hoe snel hij is. Wat wel duidelijk is, is dat ik zelfs voor het goedkoopste model nog even moet sparen
Die BPM ook echt, wtf zoveel is het dus..![]()
De nieuwe 316i (sedan) heeft 122pk en is in 10,8 sec. bij de 100. Geen schokkende prestaties inderdaad, maar wel aan A-labelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:59 schreef LethalNinja het volgende:
Hmm ja ff gekeken
[..]
Maar das dan zonder opties, verder is 't mij niet duidelijk hoe snel hij is. Wat wel duidelijk is, is dat ik zelfs voor het goedkoopste model nog even moet sparen
Die BPM ook echt, wtf zoveel is het dus..![]()
Kan jij dan ook inschatten of zo'n auto bijvoorbeeld 160 rijdt, of wellicht 200? Het zijn inderdaad geen schokkende prestaties maar om eerlijk te zijn vind ik het uiterlijk één van de belangrijkste dingen. Ik heb toch niet de behoefte om veel te racen. Als ik al "in een sportieve bui" ben dan rijd ik gemiddeld vaak maximaal 20-30 kilometer harder dan de maximaal toegestane snelheidquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:42 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
De nieuwe 316i (sedan) heeft 122pk en is in 10,8 sec. bij de 100. Geen schokkende prestaties inderdaad, maar wel aan A-label
Klopt, maar ik zoek naar richtprijzen. En daarnaast kwijl ik graag op fotos en informatie van BMW autos in het algemeenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar LethalNinja ik denk dat het zinloos voor je is om naar zo'n auto te gaan kijken, vooral als je nog studeert. En in de toekomst kijken heeft geen zin, dan is er alweer een nieuwe 3-serie
De E46 heb ik al vaker voorbij zien komen in dit topic. Is dat een subserie van de BMW 3 serie (de kenners lachen nu natuurlijk om deze waarschijnlijk domme vraagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:52 schreef YoshiBignose het volgende:
210 is haalbaar met de 316i. Je kan beter kijken naar de E46 dan, die worden steeds betaalbaarder en zijn nog steeds erg mooie auto's.
[ afbeelding ]
de 3 serie is een model van BMW net als dat je de 1, 5, 6, 7, series hebt en natuurlijk de xjes en zjes. En nog meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef LethalNinja het volgende:
De E46 heb ik al vaker voorbij zien komen in dit topic. Is dat een subserie van de BMW 3 serie (de kenners lachen nu natuurlijk om deze waarschijnlijk domme vraag) . De BMW op de foto is in elk geval een erg mooie auto. Ik zal mijzelf daar nog eens in verdiepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |