abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:03:02 #201
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_82304687
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef eevebe het volgende:
t is niet mijn auto....
en we vinden het gewoon leuk om zelf een beetje te knutselen en te leren
laat hem uitlezen en repareer hem zelf. Er zijn zat mensen die alleen voor je uitlezen voor een paar euro
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:03:48 #202
152303 hamkaastosti
pi_82304755
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef --jaapaap-- het volgende:

[..]

Prutser je rijdt gewoon onverzekerd rond in dat barrel(hx-vf-59) van je

Maar de bon krijg je vanzelf thuis maak je geen zorgen

- weg -
wat een gruwelijke klaphark is het ook

[ Bericht 6% gewijzigd door Anne op 04-06-2010 11:15:34 ]
Tom Jones zong ooit...
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:05:09 #203
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_82304835
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:03 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

wat een gruwelijke klaphark is het ook
De auto of de eigenaar?
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:06:16 #204
152303 hamkaastosti
pi_82304904
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

De auto of de eigenaar?
de eigenaar. onverzekerd rondrijden en nog 'stoer' op internet posten ook nog.
Laat dat hok van de weg totdat hij:
a: gekeurd is
b: verzekerd is
Tom Jones zong ooit...
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:07:16 #205
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_82304979
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

de eigenaar. onverzekerd rondrijden en nog 'stoer' op internet posten ook nog.
Laat dat hok van de weg totdat hij:
a: gekeurd is
b: verzekerd is

Heb je dat ding gezien? Die komt nooit door de keuring, en als die door de keuring komt is het niet legaal gebeurd.
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:08:16 #206
152303 hamkaastosti
pi_82305058
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Heb je dat ding gezien? Die komt nooit door de keuring, en als die door de keuring komt is het niet legaal gebeurd.
je hebt gelijk. zo klopt m'n post beter.
Tom Jones zong ooit...
pi_82305169
quote:

[..]

Edit: verdomme, dit stukje is niet grappig. Je quote was grappig!
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:48:39 #208
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_82307574
weet er iemand toevallig een goede site met bmw wallpapers?
pi_82310181
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef eevebe het volgende:
weet er iemand toevallig een goede site met bmw wallpapers?

Deze heeft een aantal mooie, ook in hoge resoluties

http://www.desktopmachine.com/cars/10-BMW%20wallpapers.html
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_82312492
Sow hey, normaal gesproken lurk ik al 10 topics hier in het BMW gedeelte. En ik ga niet schijnheilig doen, ik heb lopen gniffelen toen ik Turquaz weer bezig zag met al zijn sterke verhalen. Ik dacht dat het onzin was en dat hij de boel gewoon liet te bulshitten.

Maar ik heb genoten van de snelheidsfilmpjes. Voor degene die daar nu op lopen te zeuren. Stel je niet aan, zelf post je ook in het "show je snelheid" topic. Verder, de auto is niet verzekerd en dus? Dan knal je dus meteen op een andere auto. Net alsof de statistieken voor het betrokken raken bij een auto ongeluk meteen toenemen met 200+%?

Ik vind het vooral leuk om te zien dat turquaz ondanks dat iedereen 'm steeds in de zeik loopt te nemen toch is door blijven knutselen en gewoon een stuk ermee heeft gereden etc.

Nu ik hier toch bezig ben, sowieso leuk om hier te leren hoe mensen met hun BMW's om gaan.
BMW 4 life
pi_82312565
Ik weet nog dat ik op de BMW 316i van mijn oom mocht passen voor een week. Hij was niet verzekerd omdat hij hem niet vaak gebruikte blblbaalb. Gewoon wat wegen gekozen die ik kende, rustige tijdstippen en toen lekker lopen rijden (niet eens racen, wat ook niet echt kan met die BMW) maar ik had nou niet iets van "shit, niet verzekerd"....

Naast de "rustige"tijdstippen ook nog tijdens de normale gereden etc. Enige minpunt was dat een week rijden met die auto qua verbruik een godsvermogen kostte. Maar het was 't waard

Als je volgend jaar ook nog een BMW "kan joyriden" dan ben ik zeker van de partij. Nu helaas 1 jaar te jong
pi_82313488
Godskolere...........
Tuurlijk rijdt een onverzekerde auto net zo goed als dat ie wel verzekerd is.
Technische staat van het ding verandert daar niet van.
Maar als er wél wat gebeurt weet je de rest van je leven waar je voor werkt.

Onverzekerde mongolen....
  vrijdag 4 juni 2010 @ 01:30:39 #213
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_82313856
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:58 schreef Oksel het volgende:
Een 123d high exe is natuurlijk ook wel tof. Coupe.
Dan zit je ook op 200+pk met een sloot koppel toch?

Even een 'normale' toevoeging van mijn kant

Oud en nieuw

Nieuw

Via het e30 forum een dealereinddemper voor ong. de helft van de prijs gescoord (ongebruikt, geen idee waarom, hij zei omdat hij hem wou namaken van RVS, whatever) en die eronder gezet. De oude had een lek in de pijp, daar waar het plaatje zit. Ook was de pot aardig door. Kan weer even mee zo.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 07:33:42 #214
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_82315156
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef LethalNinja het volgende:
Ik weet nog dat ik op de BMW 316i van mijn oom mocht passen voor een week. Hij was niet verzekerd omdat hij hem niet vaak gebruikte blblbaalb. Gewoon wat wegen gekozen die ik kende, rustige tijdstippen en toen lekker lopen rijden (niet eens racen, wat ook niet echt kan met die BMW) maar ik had nou niet iets van "shit, niet verzekerd"....

Naast de "rustige"tijdstippen ook nog tijdens de normale gereden etc. Enige minpunt was dat een week rijden met die auto qua verbruik een godsvermogen kostte. Maar het was 't waard

Als je volgend jaar ook nog een BMW "kan joyriden" dan ben ik zeker van de partij. Nu helaas 1 jaar te jong
Ik nomineer je voor pauper van het jaar.
Niet verzekerd rondrijden omdat je nauwelijks rijdt? Dan ben je echt een randdebiel. Een ongeluk zit in een klein hoekje, en het hoeft niet altijd je schuld te zijn.
Er is een reden waarom het wettelijk verplicht is om minimaal een WA-verzekering te hebben.

En zeiken dat een 316 veel verbruikt? Jij weet niet wat een hoog verbruik is.

Samenvatting: jij kan geen benzine betalen voor een 316 en je oom is te arm om een verzekering af te sluiten. Je bent redelijk kansloos, en je oom ook.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 07:33:59 #215
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_82315160
En ja, ik hapte
  vrijdag 4 juni 2010 @ 08:39:19 #216
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_82315856
een 316 verbruikt bijna net zoveel als een 320 hoor
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_82316005
Onverzekerd rondrijden op landweggetjes waar echt niemand komt of eigen terrein oke... op de openbare weg neem je een HEEL groot risico.

En APK is ook al verlopen nu van Turqie haha

Catch, laatste tijd heb je wel weer wat geld in dat ding gepompt he Je had hem toch voor een paar 100 euro gekocht ooit?
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 4 juni 2010 @ 08:53:49 #218
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_82316089
yes, zit wel weer wat geld in (veren waren 150, dit grapje 150, velgen met banden 300).

Ik heb nog 1x onderhoud gedaan voor 400 eu (d-riem, olie, bougies, verdelerkap, rotor etc).

En ik heb hem nu een jaar en kocht hem voor 350 euro. Valt opzich allemaal nog wel mee dus. Dit is allemaal 'achterstallig' maar hij is verder gewoon goed en hard. Buiten de roestplekken maar dat hou je toch met een e30.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 09:19:40 #219
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_82316601
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 07:33 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Kom ik toch nog redelijk weg hier
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_82316925
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 07:33 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Niet verzekerd rondrijden omdat je nauwelijks rijdt? Dan ben je echt een randdebiel. Een ongeluk zit in een klein hoekje, en het hoeft niet altijd je schuld te zijn.
Er is een reden waarom het wettelijk verplicht is om minimaal een WA-verzekering te hebben.

En zeiken dat een 316 veel verbruikt? Jij weet niet wat een hoog verbruik is.

Samenvatting: jij kan geen benzine betalen voor een 316 en je oom is te arm om een verzekering af te sluiten. Je bent redelijk kansloos, en je oom ook.
Wat een slap gelul zeg
1) Een BMW 316i gebruikt veel meer dan bv de Citroën C5 die hier staat, ik vind gewoon dat die BMW veel verbruikt. Een paar rondjes en ik kon alweer een beetje bijtanken.
2) Die oom heeft meerdere autos, één is zeg maar een hobby auto die nog WEL apk gekeurd is maar niet verzekerd, moest hij nog doen. Ik heb daar dus ff een weekje in gereden. Zelfs nog een vriend erin laten rijden.
3) Lul niet slap met je wettelijk verplicht en blblbaa, ik heb zelf een Volvo 360i, en die is gewoon verzekerd..

Punt is gewoon, niet zo huilen als Turquaz even een uurtje de weg op gaat
pi_82317247
Natuurlijk moet je auto verzekerd zijn als je hem de weg op jaagt voor een langere periode of best vaak. Er zou zomaar eens een ongeluk kunnen gebeuren en wie betaald het dan. Als je echter even een voor een korte periode de weg op gaat dan hoef je je er niet zo druk over te maken. Tenzij je natuurlijk met 200 k/m langs het politie bureau heen en weer rijdt.

Door rood gaan met de fiets mag ook niet, maar hoe vaak is dat wel niet gedaan? Je moet wel een grote pechvogel zijn (ala Donal Duck) wil je net als je een uurtje onverzekerd de weg op gaat betrokken bent bij een ongeluk
pi_82317311
Blijf jij nou maar dit rijden:

Goedkoper voor jou en "veiliger" voor ons.
pi_82317394
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 09:48 schreef Bowny het volgende:
Blijf jij nou maar dit rijden:

[ afbeelding ]

Goedkoper voor jou en "veiliger" voor ons.
Zozo, ziet er leuk uit, je bent dus net 16 geworden. In één keer je theorie gehaald?
pi_82318181
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Sinds een paar weken ben ik zo into Ratlooks
Echt dat bekijks wat je krijgt en mensen die je uitlachen
Denk je niet dat het aan je hoofd ligt

[ Bericht 9% gewijzigd door --jaapaap-- op 04-06-2010 11:12:19 ]
pi_82318874
Ach ja, het is niet een type met een matje en strak gangstersnorretje
pi_82319543
En hij draagt zelfs lonsdale

Maar Jaap de Aap, registreer je je nou alleen voor het maken van deze nutteloze posts?
pi_82319871
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef --jaapaap-- het volgende:

[..]

Prutser je rijdt gewoon onverzekerd rond in dat barrel(hx-vf-59) van je

Maar de bon krijg je vanzelf thuis maak je geen zorgen

- weg, en handig dat je hem zelf even quote, Turq -
Gozer, wil je aub die screenshot en kenteken ff weg doen?
Het is niet voor het een of het ander maar ik heb geen zin dat ze via google op deze pagina komen... en mijn auto is wel verzekerd, en ga zometeen ook na APK dus nergens over te zeuren

Ik verwacht dat je niet moeilijk gaat doen

[ Bericht 4% gewijzigd door Anne op 04-06-2010 11:14:43 ]
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_82319973
- weg -

[ Bericht 98% gewijzigd door Anne op 04-06-2010 11:14:54 ]
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_82320035
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:35 schreef Bowny het volgende:
Ach ja, het is niet een type met een matje en strak gangstersnorretje
Nope, ben gewoon mezelf.. en ja ongeschoren omdat ik een week bezig was met de auto, smorgens van 9 tot 21
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:51 schreef YoshiBignose het volgende:
En hij draagt zelfs lonsdale

Maar Jaap de Aap, registreer je je nou alleen voor het maken van deze nutteloze posts?
Laat die gast maar, enige wat ik wil is dat hij de screenshot + foto's er af haalt..

Mijn auto is WEL verzekerd.
Quote van Tjabbo:
pi_82320406
Kappen met die onzin.
pi_82320565
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:05 schreef Turquaz52 het volgende:

Laat die gast maar, enige wat ik wil is dat hij de screenshot + foto's er af haalt..

Aangezien ik een gentleman ben heb ik aan je verzoek voldaan.

Maar al je foto's staan gewoon openbaar inc kentekens en al je chrashes ??

- doe toch maar even niet -

[ Bericht 3% gewijzigd door Anne op 04-06-2010 11:48:23 ]
pi_82321576
Jammer waar dit topic heen is gegaan.

De 1 heeft liever een nieuwere auto, de ander een duurdere en weer een ander wilt liever een snellere.

Mijn hart ligt volledig bij de E30, iedereen mag zeggen wat ie wilt, oud krot zus en zo. Maar ik geniet er dagelijks van.

Misschien dat we als BMW fans onder elkaar iets anders met elkaar om kunnen gaan?
pi_82322001
quote:

[..]

want het uiterlijk is natuurlijk de technische staat van een auto? Keuren ze tegenwoordig het uiterlijk?
pi_82322048
Wat ik mij afvraag, en dat zullen de kenners hier wel weten. Wat is nou eigenlijk een betaalbaar en leuk model uit de 3 serie? En dan heb ik het over een nieuwe BMW 3 serie. Zelf probeer ik nu extra hard te studeren om later dus zo'n BMW te kopen. Naar wat ik heb begrepen ( kan verkeerd zijn) is de 3 serie de goedkoopste.

Ja tuurlijk je hebt, ook de BMW 1 serie maar dat vind ik onzin. Om terug te komen op de 3 serie, wat is de maximale snelheid van een instapmodel? En wat kost het als je er wat opties bijneemt (navigatie etc). Moet ik bv denken aan een prijs tussen de 30 en 40.000 of is het al een stuk meer?

thx
pi_82322193
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:52 schreef LethalNinja het volgende:
Wat ik mij afvraag, en dat zullen de kenners hier wel weten. Wat is nou eigenlijk een betaalbaar en leuk model uit de 3 serie? En dan heb ik het over een nieuwe BMW 3 serie. Zelf probeer ik nu extra hard te studeren om later dus zo'n BMW te kopen. Naar wat ik heb begrepen ( kan verkeerd zijn) is de 3 serie de goedkoopste.

Ja tuurlijk je hebt, ook de BMW 1 serie maar dat vind ik onzin. Om terug te komen op de 3 serie, wat is de maximale snelheid van een instapmodel? En wat kost het als je er wat opties bijneemt (navigatie etc). Moet ik bv denken aan een prijs tussen de 30 en 40.000 of is het al een stuk meer?

thx
Ik zou zeggen, kijk op de bmw site, daar kun je al die info vinden.
as well as infernal
pi_82322386
Hmm ja ff gekeken
quote:
BMW 316i 33.425,- 22.875,- 6.203,- 4.346,- 4 / 1,6 90 (122) / 160 146
Maar das dan zonder opties, verder is 't mij niet duidelijk hoe snel hij is. Wat wel duidelijk is, is dat ik zelfs voor het goedkoopste model nog even moet sparen

Die BPM ook echt, wtf zoveel is het dus..
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:18:14 #237
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_82323097
de kale prijs is ook lager he...
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_82323550
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:59 schreef LethalNinja het volgende:
Hmm ja ff gekeken
[..]

Maar das dan zonder opties, verder is 't mij niet duidelijk hoe snel hij is. Wat wel duidelijk is, is dat ik zelfs voor het goedkoopste model nog even moet sparen

op de BMW site staan er toch gegevens bij, vermogen en prestaties enzo
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:29:42 #239
152303 hamkaastosti
pi_82323567
- doe normaal -

[ Bericht 93% gewijzigd door Anne op 04-06-2010 12:44:22 ]
Tom Jones zong ooit...
pi_82324068
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:59 schreef LethalNinja het volgende:
Hmm ja ff gekeken
[..]

De nieuwe 316i (sedan) heeft 122pk en is in 10,8 sec. bij de 100. Geen schokkende prestaties inderdaad, maar wel aan A-label
pi_82324070
- weg -

[ Bericht 98% gewijzigd door Anne op 04-06-2010 12:44:36 ]
pi_82324127
Maar LethalNinja ik denk dat het zinloos voor je is om naar zo'n auto te gaan kijken, vooral als je nog studeert. En in de toekomst kijken heeft geen zin, dan is er alweer een nieuwe 3-serie
pi_82324135
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:42 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

De nieuwe 316i (sedan) heeft 122pk en is in 10,8 sec. bij de 100. Geen schokkende prestaties inderdaad, maar wel aan A-label
Kan jij dan ook inschatten of zo'n auto bijvoorbeeld 160 rijdt, of wellicht 200? Het zijn inderdaad geen schokkende prestaties maar om eerlijk te zijn vind ik het uiterlijk één van de belangrijkste dingen. Ik heb toch niet de behoefte om veel te racen. Als ik al "in een sportieve bui" ben dan rijd ik gemiddeld vaak maximaal 20-30 kilometer harder dan de maximaal toegestane snelheid
pi_82324179
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar LethalNinja ik denk dat het zinloos voor je is om naar zo'n auto te gaan kijken, vooral als je nog studeert. En in de toekomst kijken heeft geen zin, dan is er alweer een nieuwe 3-serie
Klopt, maar ik zoek naar richtprijzen. En daarnaast kwijl ik graag op fotos en informatie van BMW autos in het algemeen
pi_82324461
210 is haalbaar met de 316i. Je kan beter kijken naar de E46 dan, die worden steeds betaalbaarder en zijn nog steeds erg mooie auto's.

pi_82325196
maar dan nog op de bmw site is echt wel alles te vinden
as well as infernal
pi_82325535
pi_82328305
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:52 schreef YoshiBignose het volgende:
210 is haalbaar met de 316i. Je kan beter kijken naar de E46 dan, die worden steeds betaalbaarder en zijn nog steeds erg mooie auto's.

[ afbeelding ]
De E46 heb ik al vaker voorbij zien komen in dit topic. Is dat een subserie van de BMW 3 serie (de kenners lachen nu natuurlijk om deze waarschijnlijk domme vraag ) . De BMW op de foto is in elk geval een erg mooie auto. Ik zal mijzelf daar nog eens in verdiepen.

pi_82329051
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef LethalNinja het volgende:

De E46 heb ik al vaker voorbij zien komen in dit topic. Is dat een subserie van de BMW 3 serie (de kenners lachen nu natuurlijk om deze waarschijnlijk domme vraag ) . De BMW op de foto is in elk geval een erg mooie auto. Ik zal mijzelf daar nog eens in verdiepen.

de 3 serie is een model van BMW net als dat je de 1, 5, 6, 7, series hebt en natuurlijk de xjes en zjes. En nog meer.

Elk model krijgt elke zoveel jaar een nieuwe versie. Deze nieuwe versie krijgt een code mee, zodat je weet over welk model het gaat.

De e46 is een versie van de 3 serie.

Zoiets
pi_82329884
Inderdaad, maar ga je zelf maar even verdiepen, want dit is basis(BMW)kennis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')