Wen d'r maar aan hier....quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:27 schreef Oksel het volgende:
Wat een lelijke oude afgeroste kutbakken allemaal zeg. Schaamtevol.
Nee de M velgen heb ik al verkocht, de M5 velgen en de M3 Velgen.. Vind Steelies nu vetter, vind nu ff dat ie in de 'Rat' fase zit, totdat ie 100% technisch in orde is en interieur goed is aangepakt incl. ICE..quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:02 schreef piekartz87 het volgende:
Leuk geluidje wel,
jammer dat het een automaat is, en zeggen dat het een ratlook is omdat je auto er niet uitziet is wel een leuke ja
je had beter die m velgjes kunnen houden want dit ziet er niet uit vind ik.
er rijden al genoeg ralle e36's rond om er nog een ratlook bij te maken.
Ja beide hebben de auto's zo gekocht met die lelijke koplampenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:04 schreef Maharbal het volgende:
Ratlook is eigenlijk wat anders, maargoed.
Wel typisch dat die andere E36's van je vrienden van die verschrikkelijke koplampen hebben
Wel leuk geluidje (eerste filmpje doet het niet)
hihiquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:14 schreef piekartz87 het volgende:
en turq,,, je bent een paar kentekentjes vergeten weg te werken
pff... vraag es of uiterlijk mij wat doetquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:27 schreef Oksel het volgende:
Wat een lelijke oude afgeroste kutbakken allemaal zeg. Schaamtevol.
Als je die 330 van Oksel of mijn 5 tegenkomt is het toch wel huilen hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
pff... vraag es of uiterlijk mij wat doet![]()
![]()
Ik rij IN de auto niet er buiten![]()
Mijn auto rijdt sneller dan welk ander "mooi" of "getjoend" 316 318 320.. pff uiterlijk doet mij echt niks...
Maare, me auto was in beslag genomen ik ga hem weer ophalen![]()
Ik zou inderdaad nog wat kentekens wegwerken, want heb zo'n vermoeden dat je het niet om gaat keurenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Sinds een paar weken ben ik zo into Ratlooks![]()
Echt dat bekijks wat je krijgt maar mensen die je uitlachen, en uiteindelijk vies afmaakt is geweldig![]()
En ehmm, zoals je ziet heb ik een "lege tank" en is me motor "ijskoud"..
Tuurlijk is dat niet zo, wat is de reden dat deze 2 het niet doen? Ik heb een dashboard van een 318IS in zitten (dus niet vervangen met swap, wat ik wel moet doen).. En de metertjes zijn niet kapot, dat is 1 ding wat zeker is, is er een kabeltje die ik moet doorschakelen of omsolderen?![]()
Zo ja, welke?
Sorry hoor, maar ik zie je telkens "patsen" met je aankomende 5, terwijl je er 1) nog niet eens in mag rijden en 2) dat ding niet eens van jou is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je die 330 van Oksel of mijn 5 tegenkomt is het toch wel huilen hoor
Maar inderdaad, een zeer puike 6 cilinder is het natuurlijk wel.
Reden dat ik tot de 320 ga is simpel, heb gedraged met de 2 bimmers, wat dus een 316 en een 318IS is.. De 318IS en de 316 bleven de eerste versnelling op me kont, maar eenmaal opgeschakeld vloog ik er vandoor, puur om het feit dat de automaat in het begin gewoon langzaam is..quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie je telkens "patsen" met je aankomende 5, terwijl je er 1) nog niet eens in mag rijden en 2) dat ding niet eens van jou is.
Beetje raar, vind je niet?
Hij ging niet voor niks tot de 320 in z'n opsomming
Achtervolging met 2 wagensquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:47 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad nog wat kentekens wegwerken, want heb zo'n vermoeden dat je het niet om gaat keuren
Klinkt wel goed moet ik zeggen, nu nog een beetje normaal uit laten zien he, dit is wel wat shabby
Waarom was ie in beslag genomen?
Ik heb hem nog niet! Hij's me wel beloofd..quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind het heel raar ja.... Je hebt helemaal gelijk, excuses.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie je telkens "patsen" met je aankomende 5, terwijl je er 1) nog niet eens in mag rijden en 2) dat ding niet eens van jou is.
Beetje raar, vind je niet?
Hij ging niet voor niks tot de 320 in z'n opsomming
Ik heb hem ook nog niet... ook mag ik er nog niet mee rijden als ik Maharbal moet geloven. En zoals je leest, we leasen slechts dus dat maakt ons behoorlijk wat minder tofquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet! Hij's me wel beloofd..
Daar ben ik het compleet mee eens... Ik krijg nu toevallig de kans om voor weinig geld iets behoorlijk vlots te gaan rijden, anders had ik het ook niet gedaan. Lever zelf een 8 maanden oude Golf 6 highline in om een oude BMW te gaan rijden. Dit had ik ook niet gedaan als het geen exclusief ding was geweest met veel vermogen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:25 schreef Oksel het volgende:
De 118d is wel in eigen eigendom..En dat is al een veel mooiere, betere auto dan al die gare oude roestbakken die hier voorbij komen..
Als je dan snel gaat, doe het dan in ieder geval in stijl. Als ik zo'n pauper op de Duitse snelwegen achterop zie komen, moet ik altijd een beetje lachen. Ik denk dan: "Weer zo'n simpele jongen, die ook mee wil doen met de groten."
Overigens rij je met een 118d al heel comfortabel 180-190.
Ach, ik vind nieuwe auto's mooi en ik vind oude auto's mooi. Het is maar wat je persoonlijk vindt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:25 schreef Oksel het volgende:
De 118d is wel in eigen eigendom..En dat is al een veel mooiere, betere auto dan al die gare oude roestbakken die hier voorbij komen..
Als je dan snel gaat, doe het dan in ieder geval in stijl. Als ik zo'n pauper op de Duitse snelwegen achterop zie komen, moet ik altijd een beetje lachen. Ik denk dan: "Weer zo'n simpele jongen, die ook mee wil doen met de groten."
Zal aan mij liggen, maar volgens mij heeft een M50B25 192 pkquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Achtervolging met 2 wagensHeb ze zonder moeite afgeschud.. 200PK vs. 115
![]()
Maare was onterecht in beslag genomen dus kostenloos ophalen![]()
Heb geluk dat ze niet onder de kap hebben gekeken
Met de 735i uit '87 van ons rij je ook heel comfortabel 220quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:25 schreef Oksel het volgende:
Volgens mij dus niet, want dat ding is niet omgekeurdquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:11 schreef hamkaastosti het volgende:
dat klooien met auto's is prima maar met die bak op de openbare weg achterlijk hard jagen is gewoon onverantwoord. Stel je voor dat hij in die filmpjes iemand aanreed zodat die persoon voor z'n leven gehandicapt is. Als die suffe turk al verzekerd is vraag ik me nog of of ze gaan uitkeren als ze merken wat er met z'n wagen gekloot is.
Dat zijn wagen een herkeuring nodig heeft ben ik met je eens.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:11 schreef hamkaastosti het volgende:
dat klooien met auto's is prima maar met die bak op de openbare weg achterlijk hard jagen is gewoon onverantwoord. Stel je voor dat hij in die filmpjes iemand aanreed zodat die persoon voor z'n leven gehandicapt is. Als die suffe turk al verzekerd is vraag ik me nog of of ze gaan uitkeren als ze merken wat er met z'n wagen gekloot is.
Zeur niet zo man.... Ik loop er totaal niet mee te koop of wat dan ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef Maharbal het volgende:
en/of omdat het toevallig een M is en je dan kunt opscheppen bij je vriendjes op kantoor).
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeur niet zo man.... Ik loop er totaal niet mee te koop of wat dan ook.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef jackson het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zal best leuk zijn.... Wederom tot het stoplicht een keer, of liever nog... tot op de autobahn
Ja, omdat iedereen allemaal dagen in de weer is om een ander blok in zijn auto te drukken. Koop gewoon iets wat standaard goed loopt... Dit waren allemaal reacties op dat geknoei van een userquote:
Iedereen lult en lacht tof maar niemand rijdt echt iets noemenswaardigs. Overigens wens ik een ieder bijzonder veel succes met zijn/haar projecten.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Koop gewoon iets wat standaard goed loopt...
Overigens hebben een aantal mensen hier best wel wat bijzondere auto's. Dat jij die niet op waarde weet te schatten, doet daar niet aan af.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Over een weekje of 2 (moeten kleine dingen aan gebeuren & APK) een E34 M5 Touring.
Een APK sla jij gewoon over of watquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Overigens hebben een aantal mensen hier best wel wat bijzondere auto's. Dat jij die niet op waarde weet te schatten, doet daar niet aan af.
Ik geef gewoon aan dat je onzin verkoopt en daarmee jezelf tegenspreekt. Als je mensen hun hobby (gelukkig zie je dat tenminste in) niet kan/wil waarderen/ in zijn waarde wil laten, wat doe je dan in een dergelijk topic? Je bent nu gewoon verwaand aan het doen. Dat is helemaal nergens voor nodig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Een APK sla jij gewoon over of wat? Er komt een andere radio in en er wordt 1 deur opnieuw gespoten. Wat ik bedoel is dat je beter meteen iets kan kopen met een redelijke motor dan zelf dagen te klooien... Nogmaals, ik snap dat het hobby is.
Je doet een leuke poging met wat quotes en andere onzin, dat moet ik je nageven. We liggen niet op één lijn wat kan, geen probleem verder. Ik zal jullie niet vermoeien verder...
Je beweerde ergens dat je niet loopt te patsen maar haarbal beweerde even het tegendeel. Niet lullig bedoelt ergens en je zal het vast niet zo bedoelt hebben (van mij mag je ook wel een beetje patsen als je een 330 hebt heurquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Iedereen lult en lacht tof maar niemand rijdt echt iets noemenswaardigs. Overigens wens ik een ieder bijzonder veel succes met zijn/haar projecten.
Another fail.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:33 schreef jackson het volgende:
Lever zelf een 8 maanden oude Golf 6 highline in om een oude BMW te gaan rijden. Dit had ik ook niet gedaan als het geen exclusief ding was geweest met veel vermogen.
Nieuwe auto's for the win!
Heb zelf geen 330 maar iedereen doet hier in mijn ogen tof met rotzooi van weet ik hoe oud met dan niet eens een fatsoenlijke motor. Prima, maar men staat hier ook voor niks anders open. Dan kan het wel een BMW topic zijn maar zo gods narrow minded wil geen enkel weldenkend mens zijn lijkt me?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:50 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Je beweerde ergens dat je niet loopt te patsen maar haarbal beweerde even het tegendeel. Niet lullig bedoelt ergens en je zal het vast niet zo bedoelt hebben (van mij mag je ook wel een beetje patsen als je een 330 hebt heur)
Gastquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:58 schreef Bowny het volgende:
[..]
Another fail.
Liever mijn E46 van 10 jaar oud dan welke kut-voorwielaangedreven Golf ook!
Dus volgens jou loopt iedereen hier tof te doen met oude zooi en een zwakke motor erin.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb zelf geen 330 maar iedereen doet hier in mijn ogen tof met rotzooi van weet ik hoe oud met dan niet eens een fatsoenlijke motor. Prima, maar men staat hier ook voor niks anders open. Dan kan het wel een BMW topic zijn maar zo gods narrow minded wil geen enkel weldenkend mens zijn lijkt me?
Ik zit ook op die leeftijd en heb echt geen geld voor twee nieuwe BMWtjes voor de deurquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:34 schreef Oksel het volgende:
[..]
Die 118d blijft nog wel even staan, die is voor mijn vriendin.
Maar dan heb ik voor onze leeftijden (25 & 26) wel 2 relaxte auto's voor de deur staan..
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:30 schreef Bowny het volgende:
VERY offtopic, maar op NatGeo nu Megafactories over de bouw van de R8Erg leuk!
ja klopt,maar die sensor werd gegeven als een van de mogelijke oplossingen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoe weet je dat het de krukassensor is dan? Kunnen toch nog heel veel andere dingen ook zijn...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Sinds een paar weken ben ik zo into Ratlooks![]()
Echt dat bekijks wat je krijgt maar mensen die je uitlachen, en uiteindelijk vies afmaakt is geweldig![]()
Mijn beestje:
(kenteken weg gewerkt, ivm. mogelijke gevolgen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |