abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:27:33 #151
58560 Oksel
Gezellig.
pi_82285385
Wat een lelijke oude afgeroste kutbakken allemaal zeg. Schaamtevol.
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:28:33 #152
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_82285422
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:27 schreef Oksel het volgende:
Wen d'r maar aan hier....
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_82285561
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:02 schreef piekartz87 het volgende:
Leuk geluidje wel,
jammer dat het een automaat is, en zeggen dat het een ratlook is omdat je auto er niet uitziet is wel een leuke ja

je had beter die m velgjes kunnen houden want dit ziet er niet uit vind ik.
er rijden al genoeg ralle e36's rond om er nog een ratlook bij te maken.
Nee de M velgen heb ik al verkocht, de M5 velgen en de M3 Velgen.. Vind Steelies nu vetter, vind nu ff dat ie in de 'Rat' fase zit, totdat ie 100% technisch in orde is en interieur goed is aangepakt incl. ICE..

DAN pas ga ik de front er op pleuren, en hop na turkije voor een vers nieuw kleurtje
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:04 schreef Maharbal het volgende:
Ratlook is eigenlijk wat anders, maargoed.

Wel typisch dat die andere E36's van je vrienden van die verschrikkelijke koplampen hebben

Wel leuk geluidje (eerste filmpje doet het niet)
Ja beide hebben de auto's zo gekocht met die lelijke koplampen
Ik ben gewoon verliefd op hoe de mijne samen 1 is met de motorkap :

(Let niet op de knipperlichten, die waren tijdelijk voor snel de straat op te gaan )
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_82285746
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:14 schreef piekartz87 het volgende:
en turq,,, je bent een paar kentekentjes vergeten weg te werken
hihi
Die mag dan wel staan
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_82285805
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:27 schreef Oksel het volgende:
pff... vraag es of uiterlijk mij wat doet
Ik rij IN de auto niet er buiten

Mijn auto rijdt sneller dan welk ander "mooi" of "getjoend" 316 318 320.. pff uiterlijk doet mij echt niks...

Maare, me auto was in beslag genomen ik ga hem weer ophalen
Quote van Tjabbo:
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:44:51 #156
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_82286150
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:36 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

pff... vraag es of uiterlijk mij wat doet
Ik rij IN de auto niet er buiten

Mijn auto rijdt sneller dan welk ander "mooi" of "getjoend" 316 318 320.. pff uiterlijk doet mij echt niks...

Maare, me auto was in beslag genomen ik ga hem weer ophalen
Als je die 330 van Oksel of mijn 5 tegenkomt is het toch wel huilen hoor
Maar inderdaad, een zeer puike 6 cilinder is het natuurlijk wel.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_82286232
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Sinds een paar weken ben ik zo into Ratlooks
Echt dat bekijks wat je krijgt maar mensen die je uitlachen, en uiteindelijk vies afmaakt is geweldig

En ehmm, zoals je ziet heb ik een "lege tank" en is me motor "ijskoud"..
Tuurlijk is dat niet zo, wat is de reden dat deze 2 het niet doen? Ik heb een dashboard van een 318IS in zitten (dus niet vervangen met swap, wat ik wel moet doen).. En de metertjes zijn niet kapot, dat is 1 ding wat zeker is, is er een kabeltje die ik moet doorschakelen of omsolderen?
Zo ja, welke?
Ik zou inderdaad nog wat kentekens wegwerken, want heb zo'n vermoeden dat je het niet om gaat keuren

Klinkt wel goed moet ik zeggen, nu nog een beetje normaal uit laten zien he, dit is wel wat shabby

Waarom was ie in beslag genomen?
Facts don't care about your feelings
pi_82286242
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef jackson het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik zie je telkens "patsen" met je aankomende 5, terwijl je er 1) nog niet eens in mag rijden en 2) dat ding niet eens van jou is.

Beetje raar, vind je niet?

Hij ging niet voor niks tot de 320 in z'n opsomming
pi_82286337
Ja, dat is niet erg netjes. Turk is trots op z'n wagen en ik moet zeggen het verbaast me dat het hem gelukt is. Wat doet zo'n 325i automaat dan naar de 100?
pi_82286620
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:47 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik zie je telkens "patsen" met je aankomende 5, terwijl je er 1) nog niet eens in mag rijden en 2) dat ding niet eens van jou is.

Reden dat ik tot de 320 ga is simpel, heb gedraged met de 2 bimmers, wat dus een 316 en een 318IS is.. De 318IS en de 316 bleven de eerste versnelling op me kont, maar eenmaal opgeschakeld vloog ik er vandoor, puur om het feit dat de automaat in het begin gewoon langzaam is..
Eenmaal op snelheid gaat dat ding echt hard vooruit..
Quote van Tjabbo:
pi_82286705
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:47 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik zou inderdaad nog wat kentekens wegwerken, want heb zo'n vermoeden dat je het niet om gaat keuren

Klinkt wel goed moet ik zeggen, nu nog een beetje normaal uit laten zien he, dit is wel wat shabby

Waarom was ie in beslag genomen?
Achtervolging met 2 wagens Heb ze zonder moeite afgeschud.. 200PK vs. 115

Maare was onterecht in beslag genomen dus kostenloos ophalen

Heb geluk dat ze niet onder de kap hebben gekeken
Quote van Tjabbo:
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:58:26 #162
58560 Oksel
Gezellig.
pi_82286734
quote:

[..]

Ik heb hem nog niet! Hij's me wel beloofd..
  donderdag 3 juni 2010 @ 16:02:31 #163
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_82286950
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:47 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik vind het heel raar ja.... Je hebt helemaal gelijk, excuses.

-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 3 juni 2010 @ 16:06:49 #164
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_82287145
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ik heb hem nog niet! Hij's me wel beloofd..
Ik heb hem ook nog niet... ook mag ik er nog niet mee rijden als ik Maharbal moet geloven. En zoals je leest, we leasen slechts dus dat maakt ons behoorlijk wat minder tof .
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_82287899
ik wou het al zeggen turq.. je gaat vast veel last krijgen van de plisie als je zo rondrijd
maar mooi dat het blok goed loopt
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  donderdag 3 juni 2010 @ 16:25:01 #166
58560 Oksel
Gezellig.
pi_82288098
De 118d is wel in eigen eigendom.. En dat is al een veel mooiere, betere auto dan al die gare oude roestbakken die hier voorbij komen.. Als je dan snel gaat, doe het dan in ieder geval in stijl. Als ik zo'n pauper op de Duitse snelwegen achterop zie komen, moet ik altijd een beetje lachen. Ik denk dan: "Weer zo'n simpele jongen, die ook mee wil doen met de groten."

Overigens rij je met een 118d al heel comfortabel 180-190.
pi_82288503
En wie zijn de "groten"? Je bedoelt mensen met veel geld? Goeie baan? 50+? Je koopt een auto na gelang je inkomen meestal. Heb je weinig geld, dan rij je in een krot of neem je het OV. Heb je veel geld dan kan je in dikke bak veroorloven. Dat je hem nu een simpele jongen noemt, omdat hij in een E36 rijdt vind ik dan een beetje triest. Hij heeft het ding tenminste (half) in elkaar gezet, noem dat maar simpel.
  donderdag 3 juni 2010 @ 16:33:01 #168
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_82288518
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 16:25 schreef Oksel het volgende:
De 118d is wel in eigen eigendom.. En dat is al een veel mooiere, betere auto dan al die gare oude roestbakken die hier voorbij komen.. Als je dan snel gaat, doe het dan in ieder geval in stijl. Als ik zo'n pauper op de Duitse snelwegen achterop zie komen, moet ik altijd een beetje lachen. Ik denk dan: "Weer zo'n simpele jongen, die ook mee wil doen met de groten."

Daar ben ik het compleet mee eens... Ik krijg nu toevallig de kans om voor weinig geld iets behoorlijk vlots te gaan rijden, anders had ik het ook niet gedaan. Lever zelf een 8 maanden oude Golf 6 highline in om een oude BMW te gaan rijden. Dit had ik ook niet gedaan als het geen exclusief ding was geweest met veel vermogen.

Nieuwe auto's for the win!
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_82289601
quote:

Ach, ik vind nieuwe auto's mooi en ik vind oude auto's mooi. Het is maar wat je persoonlijk vindt.

Verder heeft mijn "oude roestbak" meer opties dan menig leaserijder heeft, inclusief meer vermogen (in verhouding tot het gewicht van de auto) dan menig leaserijder heeft en een betere wegligging dan 90% van de leasegebakjes.

Ik kan nu ook best een E46 kopen voor de waarde van die E30, dat is het niet. Ik houd ook van nieuwere auto's (en dan vooral BMW's), dus dat is 't ook niet.

Jezelf "een grote" vinden als je een 118d rijdt is overigens wel een waard. Sommigen van ons vinden het leuk om in oude/andere bmw's te rijden ( je weet wel, echte liefhebbers en niet mensen die alleen maar voor het logotje gaan en/of omdat het toevallig een M is en je dan kunt opscheppen bij je vriendjes op kantoor).
Maar al deze onzin is niet nodig. Mensen die alleen maar komen onrust stoken kunnen wel wegblijven.
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:57 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Achtervolging met 2 wagens Heb ze zonder moeite afgeschud.. 200PK vs. 115

Maare was onterecht in beslag genomen dus kostenloos ophalen

Heb geluk dat ze niet onder de kap hebben gekeken
Zal aan mij liggen, maar volgens mij heeft een M50B25 192 pk

[ Bericht 9% gewijzigd door Maharbal op 03-06-2010 17:01:31 ]
pi_82289934
quote:

Met de 735i uit '87 van ons rij je ook heel comfortabel 220

En sorrie hoor maar die argumenten van jou slaan werkelijk nergens op.
as well as infernal
  donderdag 3 juni 2010 @ 17:08:14 #171
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_82290134
Geneuzel hiero.
Ben je stoerder als je een dikke wagen kan betalen; of geef je alleen maar wat meer geld uit?

Iedereen kan toch lekker rondcrossen in het gebakkie dat hij/zij tof vindt? Dat gedoe van Turq doet mij denken aan mijn vroegere geklooi met 70CC setjes op de brommer prutsen en spoelpoorten uitfrezen/vijlen ; lachen toch? ff uitkijken dat je carter er niet onderuit knalt; en je wordt natuurlijk ook op iedere straathoek aangehouden, maar dat is vaak ook wel lachen.

Als je van A naar B moet kan je altijd nog een Avensis of 307 nemen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 3 juni 2010 @ 17:11:31 #172
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_82290262
dat klooien met auto's is prima maar met die bak op de openbare weg achterlijk hard jagen is gewoon onverantwoord. Stel je voor dat hij in die filmpjes iemand aanreed zodat die persoon voor z'n leven gehandicapt is. Als die suffe turk al verzekerd is vraag ik me nog of of ze gaan uitkeren als ze merken wat er met z'n wagen gekloot is.
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_82290336
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 17:11 schreef hamkaastosti het volgende:
dat klooien met auto's is prima maar met die bak op de openbare weg achterlijk hard jagen is gewoon onverantwoord. Stel je voor dat hij in die filmpjes iemand aanreed zodat die persoon voor z'n leven gehandicapt is. Als die suffe turk al verzekerd is vraag ik me nog of of ze gaan uitkeren als ze merken wat er met z'n wagen gekloot is.
Volgens mij dus niet, want dat ding is niet omgekeurd
  donderdag 3 juni 2010 @ 17:14:13 #174
152303 hamkaastosti
pi_82290359
daarom. kijken of het dan nog 'leuk' of 'lachen' is
Tom Jones zong ooit...
pi_82290431
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 17:11 schreef hamkaastosti het volgende:
Dat zijn wagen een herkeuring nodig heeft ben ik met je eens.
Verder vind ik het rijden in die filmpjes niet zo belachelijk onverantwoord. Alhoewel ik niet kan zien waar hij reed in het eerste filmpje.

Natuurlijk is het niet best als je altijd zo hard gaat.
as well as infernal
  donderdag 3 juni 2010 @ 17:22:09 #176
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_82290646
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef Maharbal het volgende:

en/of omdat het toevallig een M is en je dan kunt opscheppen bij je vriendjes op kantoor).
Zeur niet zo man.... Ik loop er totaal niet mee te koop of wat dan ook .
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_82290914
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 17:22 schreef jackson het volgende:

[..]

Zeur niet zo man.... Ik loop er totaal niet mee te koop of wat dan ook .
quote:

[..]

quote:
Op woensdag 2 juni 2010 13:56 schreef jackson het volgende:

[..]

Tot het stoplicht dan maar heh
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:57 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat zal best leuk zijn.... Wederom tot het stoplicht een keer, of liever nog... tot op de autobahn
pi_82290986
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 17:29 schreef Maharbal het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]
mehehehehe
as well as infernal
  donderdag 3 juni 2010 @ 17:32:55 #179
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_82291080
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 17:29 schreef Maharbal het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Over 2 pagina's
Ja, omdat iedereen allemaal dagen in de weer is om een ander blok in zijn auto te drukken. Koop gewoon iets wat standaard goed loopt... Dit waren allemaal reacties op dat geknoei van een user . En ja, ik snap dat het allemaal voor de hobby is, het uiteindelijke resultaat vind ik alleen wat bedroevend.

De reactie was ook meer dat ik er irl niet mee te koop loop, bij eventueel collega's en dergelijke. Maar verder vind ik het allemaal goed hoor
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 3 juni 2010 @ 17:35:04 #180
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_82291147
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 17:31 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

mehehehehe
Iedereen lult en lacht tof maar niemand rijdt echt iets noemenswaardigs. Overigens wens ik een ieder bijzonder veel succes met zijn/haar projecten.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_82291212
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 17:32 schreef jackson het volgende:

[..]

Koop gewoon iets wat standaard goed loopt...
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:49 schreef jackson het volgende:

[..]

Over een weekje of 2 (moeten kleine dingen aan gebeuren & APK) een E34 M5 Touring.
Overigens hebben een aantal mensen hier best wel wat bijzondere auto's. Dat jij die niet op waarde weet te schatten, doet daar niet aan af.
  donderdag 3 juni 2010 @ 17:41:31 #182
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_82291367
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 17:36 schreef Maharbal het volgende:

[..]

[..]

Overigens hebben een aantal mensen hier best wel wat bijzondere auto's. Dat jij die niet op waarde weet te schatten, doet daar niet aan af.
Een APK sla jij gewoon over of wat ? Er komt een andere radio in en er wordt 1 deur opnieuw gespoten. Wat ik bedoel is dat je beter meteen iets kan kopen met een redelijke motor dan zelf dagen te klooien... Nogmaals, ik snap dat het hobby is.

Je doet een leuke poging met wat quotes en andere onzin, dat moet ik je nageven. We liggen niet op één lijn wat kan, geen probleem verder. Ik zal jullie niet vermoeien verder...
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_82291640
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 17:41 schreef jackson het volgende:

[..]

Een APK sla jij gewoon over of wat ? Er komt een andere radio in en er wordt 1 deur opnieuw gespoten. Wat ik bedoel is dat je beter meteen iets kan kopen met een redelijke motor dan zelf dagen te klooien... Nogmaals, ik snap dat het hobby is.

Je doet een leuke poging met wat quotes en andere onzin, dat moet ik je nageven. We liggen niet op één lijn wat kan, geen probleem verder. Ik zal jullie niet vermoeien verder...
Ik geef gewoon aan dat je onzin verkoopt en daarmee jezelf tegenspreekt. Als je mensen hun hobby (gelukkig zie je dat tenminste in) niet kan/wil waarderen/ in zijn waarde wil laten, wat doe je dan in een dergelijk topic? Je bent nu gewoon verwaand aan het doen. Dat is helemaal nergens voor nodig.

De een rijdt liever iets nieuws, de ander iets ouds. De een kan niet iets nieuws betalen, de ander kan niet iets ouds betalen. En zo gaat het maar door.
pi_82291670
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 17:35 schreef jackson het volgende:

[..]

Iedereen lult en lacht tof maar niemand rijdt echt iets noemenswaardigs. Overigens wens ik een ieder bijzonder veel succes met zijn/haar projecten.
Je beweerde ergens dat je niet loopt te patsen maar haarbal beweerde even het tegendeel. Niet lullig bedoelt ergens en je zal het vast niet zo bedoelt hebben (van mij mag je ook wel een beetje patsen als je een 330 hebt heur )

Verder: Nee inderdaad ik rij niks bijzonders op het moment. Toch vind ik het best leuk dat ik een E30 heb staan als student, en ik heb er nog 1 staan in een schuur. zodat ik er na wat las en verfwerk een leuke 316 aan over hou als dagelijkse auto. Ik heb nu zo'n 4 jaar plezier van mijn eerste auto. Waardoor hij voor mij wat meer waarde heeft dan voor anderen.
Ik vind ze erg fijn rijden, ook als ik ze vergelijk met wat duurdere auto's waar ik zo nu en dan is in rij.

Ik ga wel voor een dikke bak als ik aan het werk ben
as well as infernal
pi_82291999
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 16:33 schreef jackson het volgende:
Lever zelf een 8 maanden oude Golf 6 highline in om een oude BMW te gaan rijden. Dit had ik ook niet gedaan als het geen exclusief ding was geweest met veel vermogen.

Nieuwe auto's for the win!
Another fail.

Liever mijn E46 van 10 jaar oud dan welke kut-voorwielaangedreven Golf ook!
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:07:14 #186
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_82292335
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 17:50 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

Je beweerde ergens dat je niet loopt te patsen maar haarbal beweerde even het tegendeel. Niet lullig bedoelt ergens en je zal het vast niet zo bedoelt hebben (van mij mag je ook wel een beetje patsen als je een 330 hebt heur )
Heb zelf geen 330 maar iedereen doet hier in mijn ogen tof met rotzooi van weet ik hoe oud met dan niet eens een fatsoenlijke motor. Prima, maar men staat hier ook voor niks anders open. Dan kan het wel een BMW topic zijn maar zo gods narrow minded wil geen enkel weldenkend mens zijn lijkt me?
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 17:58 schreef Bowny het volgende:

[..]

Another fail.

Liever mijn E46 van 10 jaar oud dan welke kut-voorwielaangedreven Golf ook!
Gast . Ik reed 60K per jaar met dat ding, wat wil je nou in de lease. Doe eens normaal... Daarnaast is het smaak afhankelijk.

Wat ik inderdaad in dit topic doe? Ik denk zal me eens open stellen voor BMW en bijbehorende liefhebbers. Ben zelf autoliefhebber in het algemeen zeg maar.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_82292959
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:07 schreef jackson het volgende:

[..]

Heb zelf geen 330 maar iedereen doet hier in mijn ogen tof met rotzooi van weet ik hoe oud met dan niet eens een fatsoenlijke motor. Prima, maar men staat hier ook voor niks anders open. Dan kan het wel een BMW topic zijn maar zo gods narrow minded wil geen enkel weldenkend mens zijn lijkt me?
Dus volgens jou loopt iedereen hier tof te doen met oude zooi en een zwakke motor erin.
Daarnaast staan we hier niet open voor nieuwer spul met een sterke motor erin?

Wat een onzin.
Als iemand wat deelt van zijn projectje met zijn oude beestje noem ik dat niet tof lopen doen.
Daarnaast staan we (ik iig wel) heel erg open voor mensen die wat willen delen over een nieuwe bmw.
Dat hier meer enthousiastelingen zitten met een wat oudere wagen kan ik ook niks aan doen.

Dus ik snap echt niet waar je dit weghaalt.
as well as infernal
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:21:38 #188
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_82293011
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:34 schreef Oksel het volgende:

[..]

Die 118d blijft nog wel even staan, die is voor mijn vriendin.

Maar dan heb ik voor onze leeftijden (25 & 26) wel 2 relaxte auto's voor de deur staan..
Ik zit ook op die leeftijd en heb echt geen geld voor twee nieuwe BMWtjes voor de deur
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:22:02 #189
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_82302012
een collega van me heeft een startprobleem met zijn E39 525tds.
hij had ergens op internet gevonden dat dat aan de krukaspositiesensor zou kunnen liggen.
waar zit die bij dat motorblok? of heeft de 525tds uberhaupt wel zo'n sensor?
wij konden er op internet verder weinig info over vinden...
pi_82302372
Hoe weet je dat het de krukassensor is dan? Kunnen toch nog heel veel andere dingen ook zijn...
pi_82302570
VERY offtopic, maar op NatGeo nu Megafactories over de bouw van de R8 Erg leuk!
pi_82303200
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:30 schreef Bowny het volgende:
VERY offtopic, maar op NatGeo nu Megafactories over de bouw van de R8 Erg leuk!

oeh nice eindelijk wat leuks op tv

hoe die duitsers te werk gaan is altijd bijzonder
as well as infernal
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:43:38 #193
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_82303349
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoe weet je dat het de krukassensor is dan? Kunnen toch nog heel veel andere dingen ook zijn...
ja klopt,maar die sensor werd gegeven als een van de mogelijke oplossingen.
maar als we niet eens weten waar die zit kunnen we er ook weinig aan controleren
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:44:44 #194
152303 hamkaastosti
pi_82303426
laat dat ding gewoon uitlezen dan
Tom Jones zong ooit...
pi_82303632
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Sinds een paar weken ben ik zo into Ratlooks
Echt dat bekijks wat je krijgt maar mensen die je uitlachen, en uiteindelijk vies afmaakt is geweldig
Mijn beestje:

(kenteken weg gewerkt, ivm. mogelijke gevolgen)

Prutser je rijdt gewoon onverzekerd rond in dat barrel van je

Maar de bon krijg je vanzelf thuis maak je geen zorgen

[ Bericht 3% gewijzigd door --jaapaap-- op 04-06-2010 11:13:06 ]
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:48:52 #196
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_82303669
t is niet mijn auto....
en we vinden het gewoon leuk om zelf een beetje te knutselen en te leren

edit: dit was dus een reactie op hamkaastosti

edit2: onverzekerd rondrijden is niet tof!
pi_82303955
LOL en over 2 uur een verlopen APK
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:53:01 #198
58560 Oksel
Gezellig.
pi_82303979
Een 130d bestaat niet he?
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:58:14 #199
58560 Oksel
Gezellig.
pi_82304343
Een 123d high exe is natuurlijk ook wel tof. Coupe.

En trouwens, ik ben geen "grote jongen", maar hard rijden in treurige auto's is gewoon treurig. En een gare, afgeroste, slecht getunede tupperwarebak van 21 jaar oud valt onder een treurige auto.
pi_82304487
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef Bowny het volgende:
LOL en over 2 uur een verlopen APK
ben benieuwd hoe dat gaat met dat ding een apk keuring.

tenzij die naar een sjoemel keurstation gaat
as well as infernal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')