Is dat een dure grap?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
dat is hoogstwaarschijnlijk de poelie van je aircopomp. Die heeft dus een revisie of vervanging nodig ben ik bang.
ik ben bang van wel. Ik denk namelijk niet dat de sloop er veel van heeft liggen ( e30 toch? )quote:
E46quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben bang van wel. Ik denk namelijk niet dat de sloop er veel van heeft liggen ( e30 toch? )
oh, nou die komen standaard alquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
E46
Kijk overigens eerst ff of die v-snaar nog wel op spanning staat of iets dergelijks.
je aircopomp wordt aangedreven door een snaarquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat heeft v-snaar met airco te maken dan? Nee, bij de E46 is de airco niet standaard, maar komt wel vaker voor dan in de E30
Bron?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde met af dat er een supercharger op zit met de flippers achter een M3 stuur met een automaatbak die er normaal gesproken niet onder hoort.
Zoiets was het wat je hebt lopen verkondigen dacht ik.
wat rijdt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bron?![]()
Hij rijdt toch..? EN HET IS EEN BEEESSTTTT![]()
![]()
DAMNNN...
Die auto van emquote:
E36 318i automaatquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
ja maar ben benieuwd met wat voor setup ed
Tot het stoplicht dan maar hehquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
E36 318i automaat
met
M50B25 met ZF 5HP18 automaatbak
Cardan as eerste deel van 325i automaat, achterkant 325i Vanos.
Complete achter as van 325i Vanos.
Einddemper van 325i Vanos,
Kat en middendemper vervanger (dus freeflow naar de einddemper)
Originele versnellingsbakoliekoeller omgebouwd voor gebruik met mijn huidige bak
Radiateur 325i Vanos
etc.. etc.. etc..
Ik klei toch wat vaker per jaar. Sterker nog, ik klei nog vele malen vaker per week.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:21 schreef Maharbal het volgende:
Voor kleiset: Mother's!
Krijgt er genoeg van om je auto een keer of 8 te doen (kleien doe je echt vaak maar 2x per jaar ofzo. ...
Bij mijn E30 zit er een aparte snaar tussen de aircopomp en de krukaspoelie, dus ik nam aan dat dat bij de E46 ook zo is (nooit onder de kap gekeken bij onze E46)quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
oh, nou die komen standaard al
met airco geloof ik?
Dan zal dat wat schelen in de prijs van het onderdeel
als de snaar niet meer Oké is zal zijn dynamo het ook niet meer doen, kom je snel genoeg achter.
Of is dat een apparte snaar bij de e46?
Dat is meer dan prettig!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:14 schreef Oksel het volgende:
Ik hoop binnenkort mijn nieuwe leaseauto te krijgen.. 330d coupé, high exe.
dat is geen strafquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:14 schreef Oksel het volgende:
Ach, al is het geen coupé.... Het vrachtwagenkoppel slingert je wel vooruitquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:51 schreef Oksel het volgende:
Een 330d is me al toegewezen, dat is zeker.. nu nog de versie.. weet alleen niet of een coupé zakelijk genoeg is.
Van een 118d naar een 330d, toch? Netjes!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:14 schreef Oksel het volgende:
inderdaadquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:12 schreef Catch22- het volgende:
je zet overal VANOS bij, maar het enige waar VANOS telt is je blok. Ik wil de afwerking wel eens zien.
Die 118d blijft nog wel even staan, die is voor mijn vriendin.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:31 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Van een 118d naar een 330d, toch? Netjes!
Ja, dat scheelt 35%quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:48 schreef Oksel het volgende:
Ik moet alleen eerlijk zeggen dat ik het me afvraag of ze hun belofte gaan nakomen.. 330d is in Duitsland vast een stuk goedkoper dan in Nederland.
Dat zal best leuk zijn.... Wederom tot het stoplicht een keer, of liever nog... tot op de autobahnquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Sinds een paar weken ben ik zo into Ratlooks![]()
Echt dat bekijks wat je krijgt maar mensen die je uitlachen, en uiteindelijk vies afmaakt is geweldig![]()
Een BMW ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |