Kon je dat zelf niet instellen?quote:
Hey niet zeurenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Verbaast me niet met al die plaatjes, m'n hele pc loopt een paar seconde vast als ik dit topic steeds open. Zijn we nou nog niet op pagina 2
Zo een had ik eerst ook in me vorige auto, nogal wat werk om dat allemaal passend te maken he.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Cool ziet er goed uit. Ik heb zelf een dubbeldin ingebouwd, omdat ik die toevallig voor een redelijk gunstige prijs op de kop kon tikken. Dat staat ook zeker niet verkeerd, maar origineel BMW staat toch als geheel wat beter.
[ afbeelding ]
(ik denk dat deze pagina een record is met aantal afbeeldingen)
Gigantisch werk, als ik Ron de Vries mag geloven. Alles past altijd "net niet". Dus er moest wat hak en zaagwerk aan te pas komen, maar het zijn professionals. En het resultaat mag er wezenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:35 schreef Vuurmuis het volgende:
[..]
Zo een had ik eerst ook in me vorige auto, nogal wat werk om dat allemaal passend te maken he.
Owh je hebt het daar laten doen, ziet er erg netjes uitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Gigantisch werk, als ik Ron de Vries mag geloven. Alles past altijd "net niet". Dus er moest wat hak en zaagwerk aan te pas komen, maar het zijn professionals. En het resultaat mag er wezen
waar ken ik die naam toch van??quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Gigantisch werk, als ik Ron de Vries mag geloven. Alles past altijd "net niet". Dus er moest wat hak en zaagwerk aan te pas komen, maar het zijn professionals. En het resultaat mag er wezen
Oshii.. zal ik je mijn rekening nummer sturen? Of kom je hem zelf afhandigen?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:20 schreef oshiro het volgende:
Ik betaal jou 75 euro als jij die BMW van je af hebt.
Ik denk dat hij bedoelde met af dat er een supercharger op zit met de flippers achter een M3 stuur met een automaatbak die er normaal gesproken niet onder hoort.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Oshii.. zal ik je mijn rekening nummer sturen? Of kom je hem zelf afhandigen?
ik zie hem al zo zoiets inbouwen :quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde met af dat er een supercharger op zit met de flippers achter een M3 stuur met een automaatbak die er normaal gesproken niet onder hoort.
Zoiets was het wat je hebt lopen verkondigen dacht ik.
Whehe... En dan nog, hij heeft een heel project en dan is het vermogen nog niks bijzonders. Het is leuk allemaal maar je doet het dan echt voor het sleutelen... Niet omdat het iets bijzonders gaat worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:22 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ik zie hem al zo zoiets inbouwen :
[ afbeelding ]
U rijdt een BMW motorfiets?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef jackson het volgende:
Morgenavond is mijn beamer klaar.....![]()
Als alles meezit met de APK en parkeervergunning kan ik dit weekend los
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
Dan moet hij ook meteen deze inbouwen:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:22 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ik zie hem al zo zoiets inbouwen :
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:18 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
U rijdt een BMW motorfiets?ik vind dat zo'n slap gezever heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Kan je de mijne ook doen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef eevebe het volgende:
jezus ik heb ff een weekje niet op fok gekeken en ik heb gelijk een heel topic gemist![]()
k heb afgelope weekend mn 5er maar weer eens gewassen
neequote:
Balen...quote:Op zondag 30 mei 2010 20:32 schreef metallicattim het volgende:
Krijg net een telefoontje dat de Stelviopas dicht is...
ik ben toch wel degelijk een liefhebber, maar ik hou me niet bezig met hoe men hun BMW noemt.quote:
Waat zo lang? Ik rij die wasstraat in en hij glanst weer mooi. Meestal nog even velgen zelf met een doekje omdat ertussen het vaak nog vies is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef Maharbal het volgende:
Oplossing: fatsoenlijk wassen en niet 10 min lafjes met een (semi schuur)spons over je auto.
Ik was m'n auto 1x in de zoveel tijd, maar dan fatsoenlijk (kost me ook ruim 5/6 uur). Erna is alles er gewoon af te spoelen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:18 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
U rijdt een BMW motorfiets?Zeg maar "je" hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Klopt, ik ben dan ook totaal geen BMW liefhebber. Wat niet is kan nog komen natuurlijkquote:
dat is hoogstwaarschijnlijk de poelie van je aircopomp. Die heeft dus een revisie of vervanging nodig ben ik bang.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:36 schreef YoshiBignose het volgende:
M'n airco heeft het een beetje begeven. De linker twee doen het wel (wel erg slecht), maar aan de passagierskant niet (nee heb geen gescheiden airco). Ook maakt hij erg veel lawaai. Als ik optrek dan hoor je dat motortje zeg maar geluid mee maken. Weet iemand wat dit kan zijn?
Dit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:49 schreef Catch22- het volgende:
Als je een auto echt goed schoonmaakt (dus incl. kleien e.d.) en een goede waxlaag aanbrengt, dan kan vuil zich niet meer hechten aan je auto.
Hotwax is leuk, maar werkt niet zo goed.
Juh. Alleen ff een gewillig slachtoffer vindenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:19 schreef Catch22- het volgende:
en als je het met zijn tweeen doet is het ook niet zo erg meer.
gebruikte oliequote:Op woensdag 2 juni 2010 10:48 schreef Bowny het volgende:
Nu jullie het toch over wassen hebben......wat voor spul heb ik nodig om de zwarte delen (stoot- en raamstrips bijv.) weer mooi zwart te krijgen i.p.v. donkergrijs.
Ik zie het inderdaad. Erg veel keuze in middeltjes waardoor je al gauw niet meer weet wat je moet hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:00 schreef Catch22- het volgende:
bij carclean hebben ze sowieso veel kits om je auto GOED schoon te maken. Kan echt gigantisch veel opleverenKost je wel elke 4-6 maanden een middagje, maar dan is 't ook echt goed.
Zo'n kitje is voor de eerste keer inderdaad het beste.... Je komt er dan ook een beetje achter welke producten je goed/snel/fijn vindt werken. Dan kan je een volgende keer wat specifieke dingen bestellen en uitproberenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:02 schreef Bowny het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad. Erg veel keuze in middeltjes waardoor je al gauw niet meer weet wat je moet hebben.
Zal voor de eerste keer wel zo'n kitje aanschaffen! (daar misschien nog advies voor?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |