Ja oke, vooraan doe ik dat ook nooit. Meestal vanaf 4e plek dan welquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, ik zet 'm wel 's in z'n vrij...maar niet als ik vooraan sta. Ik vind het irritant als ik op mensen moet wachten die er lang over doen om weg te rijden, dus doe ik het zelf ook niet. Vooraan kan ik dan mooi meteen wegrijden. Als ik ergens verder sta, dan mooi ff in z'n vrij
OMG, hoezo F5´en?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:57 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja oke, vooraan doe ik dat ook nooit. Meestal vanaf 4e plek dan wel
Nou ja het is geen goedkope bak toch. Afhankelijk van de staat en opties kan een E46 van 5000 tot 15000 kosten. Er zal niemand zeggen wat een oude BMW rij jij zeg. En natuurlijk is een nieuwe fiesta, punto of zelfs een alto veel duurder, maar die kosten per maand stukken minder en zullen de eerste jaren weinig onderhoud nodig hebben. BMW's moeten constant onderhouden wordenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:05 schreef Bowny het volgende:
Nog iets wat ik kwijt wil.....mensen in mijn omgeving zitten altijd tegen mij te geinen....`met zijn dikke BMW`.......Zullen ze ervan bewust zijn, dat hun gloednieuwe kut Fiesta of Punto 2 tot 3x zo duur is?
Kerel, ff serieus. Voor dit soort dingen heb je een project topic imo.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:29 schreef Turquaz52 het volgende:
Vandaag achteras opgehaald, accu en 325i Coupe uitlaat..
Morgen maar es monteren & Fire up that thing..
iemand intresse in Achteras van 318? Mag ie voor een tientje of 2 wel meenemen.. of schokdempers/veren rondom?
't is toch een BMW Fantopic?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kerel, ff serieus. Voor dit soort dingen heb je een project topic imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Xtr3mE op 29-05-2010 21:35:34 ]It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
Dit.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Wat we bedoelen niet alle technische details Turq, maar gewoon ALLES wat je doet.
Houd 't gewoon globaal, want de posts die je doet hoort inderdaad eerder thuis in een eigen projecttopique.
Ben overigens blij dat ik deze pagina nu niet op m'n mobiel kijk
Eigenlijk liever gewoon linken, voor de mensen met een mobiel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:36 schreef Xtr3mE het volgende:
heb de pics onder een spoiler tag gehangen voor de 56k's hier. Geen idee of het helpt
Er meerdere dagen naartoe, omdat je het schijnbaar niet allemaal goed in 1 dag kunt zienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:28 schreef metallicattim het volgende:
Ik ga dinsdag naar BMW Welt in Munchen, iemand nog tips wat je daar eigenlijk gedaan MOET hebben ofzo?
Harrrr harr harquote:Op zondag 30 mei 2010 16:44 schreef tha_rizzo het volgende:
3.0 csl is toffer Yoshi
Of een proper rijdende e28
Achja, benziene en V6... Marktplaats staat bol van dit soort dingenquote:Op maandag 31 mei 2010 09:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat een dombo: http://link.marktplaats.nl/347430819
Cool ziet er goed uit. Ik heb zelf een dubbeldin ingebouwd, omdat ik die toevallig voor een redelijk gunstige prijs op de kop kon tikken. Dat staat ook zeker niet verkeerd, maar origineel BMW staat toch als geheel wat beter.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:55 schreef Vuurmuis het volgende:
Ik heb nu eindelijk me AV kanaal aan de praat in me autopaar weken geleden de hele dag ermee bezig geweest en het werkte maar niet
nu sluit ik me iphone aan en het werkt ineens
![]()
[ afbeelding ]
Kon je dat zelf niet instellen?quote:
Hey niet zeurenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Verbaast me niet met al die plaatjes, m'n hele pc loopt een paar seconde vast als ik dit topic steeds open. Zijn we nou nog niet op pagina 2
Zo een had ik eerst ook in me vorige auto, nogal wat werk om dat allemaal passend te maken he.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Cool ziet er goed uit. Ik heb zelf een dubbeldin ingebouwd, omdat ik die toevallig voor een redelijk gunstige prijs op de kop kon tikken. Dat staat ook zeker niet verkeerd, maar origineel BMW staat toch als geheel wat beter.
[ afbeelding ]
(ik denk dat deze pagina een record is met aantal afbeeldingen)
Gigantisch werk, als ik Ron de Vries mag geloven. Alles past altijd "net niet". Dus er moest wat hak en zaagwerk aan te pas komen, maar het zijn professionals. En het resultaat mag er wezenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:35 schreef Vuurmuis het volgende:
[..]
Zo een had ik eerst ook in me vorige auto, nogal wat werk om dat allemaal passend te maken he.
Owh je hebt het daar laten doen, ziet er erg netjes uitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Gigantisch werk, als ik Ron de Vries mag geloven. Alles past altijd "net niet". Dus er moest wat hak en zaagwerk aan te pas komen, maar het zijn professionals. En het resultaat mag er wezen
waar ken ik die naam toch van??quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Gigantisch werk, als ik Ron de Vries mag geloven. Alles past altijd "net niet". Dus er moest wat hak en zaagwerk aan te pas komen, maar het zijn professionals. En het resultaat mag er wezen
Oshii.. zal ik je mijn rekening nummer sturen? Of kom je hem zelf afhandigen?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:20 schreef oshiro het volgende:
Ik betaal jou 75 euro als jij die BMW van je af hebt.
Ik denk dat hij bedoelde met af dat er een supercharger op zit met de flippers achter een M3 stuur met een automaatbak die er normaal gesproken niet onder hoort.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Oshii.. zal ik je mijn rekening nummer sturen? Of kom je hem zelf afhandigen?
ik zie hem al zo zoiets inbouwen :quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde met af dat er een supercharger op zit met de flippers achter een M3 stuur met een automaatbak die er normaal gesproken niet onder hoort.
Zoiets was het wat je hebt lopen verkondigen dacht ik.
Whehe... En dan nog, hij heeft een heel project en dan is het vermogen nog niks bijzonders. Het is leuk allemaal maar je doet het dan echt voor het sleutelen... Niet omdat het iets bijzonders gaat worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:22 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ik zie hem al zo zoiets inbouwen :
[ afbeelding ]
U rijdt een BMW motorfiets?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef jackson het volgende:
Morgenavond is mijn beamer klaar.....![]()
Als alles meezit met de APK en parkeervergunning kan ik dit weekend los
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
Dan moet hij ook meteen deze inbouwen:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:22 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ik zie hem al zo zoiets inbouwen :
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:18 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
U rijdt een BMW motorfiets?ik vind dat zo'n slap gezever heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |